Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #541
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Galatasaray heeft de talentvolle Turkse jeugdinternational Alparslan Erdem voor 3 jaar gecontracteerd. Hij komt van Werder Bremen en is een linksback.



    Nu nog een spits

  2. #542
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ultraslan of TurkishCafu, weet een van jullie of GS interesse heeft in Erdinç. Als PSV hem kan betalen kan Gs dat zeker en we hebben ook een spits nodig dus hij zou een goede zijn.

  3. #543
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Er wordt gezegd dat Gala interesse in hem heeft maar ze zijn volop bezig met Ricardo Oliveira, denk dat Erdinc 3e 4e keus is en hoop het ook want ik wil een NAAM hebben voorin.

  4. #544
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik weet niet hoor, Oliveiira is ook een 3e 4e rangs Braziliaan. Beter kunnen we toch wel krijgen en volgens m,ij als je een echt spits zoekt kan je beter voor Mevlut gaan want hij is meer een spits als Oliveira.

  5. #545
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ben je gek!!! Oliveira kan afmaken, dollen, is 2 benig, sterk, snel precies wat Gala nodig heeft. Hij is beter met Lincoln dan Lincoln met Mevlut, dat weet ik zeker. En Ricardo Oliveira was vorig jaar topscorer van Zaragoza met 17 goals in de Primera Division.
    http://www.youtube.com/watch?v=07P9B...eature=related

    Goliveira _O_

    Zo'n spits hebben we nodig in de CL, Mevlut kan dat niveau nog niet aan, maar Gala is nu aan het groeien en heeft genoeg jonge spelers.

  6. #546
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik overdreef misschien met 3e rangs Braziliaan.
    Maar toch zie ik hem graag komen want hij kjan een toppertje worden.

  7. #547
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Ik overdreef misschien met 3e rangs Braziliaan.
    Maar toch zie ik hem graag komen want hij kjan een toppertje worden.
    Worden, worden...het niveau waar ie nu op zit is denk ik wel zijn top, zal weinig ruimte voor verbetering voor zijn. En hij heeft echt wel een hoog niveau hoor, vergis je niet.

  8. #548
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Worden, worden...het niveau waar ie nu op zit is denk ik wel zijn top, zal weinig ruimte voor verbetering voor zijn. En hij heeft echt wel een hoog niveau hoor, vergis je niet.
    Ik heb het bij het laatste stukje niet over Oliveira maar over Erdinç.

  9. #549

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Volgens vele geruchten, heeft Gala interesse in Erdinç. Of het waar is, weet ik niet.
    Ik zie Erdinç liever bij PSV eerlijk gezegd. Daar heeft hij meer toekomst.

    Zaragoza wil Oliveira niet verkopen, denk ik. Dus zal moeilijk zijn voor Gala.

    Ãœmit Karan is nu ook gekwetst en kan niet spelen tegen Steaua.
    Ik vrees de eerste wedstrijd. Eigenlijk heb ik niet veel hoop.

  10. #550
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik denk dat de toekomst juist niet in Eindhoven ligt, de Nl´se competitie is met alle respect zwakker aan het worden. Zie hem liever in een grotere competitie.

  11. #551
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Nieuwste compilatie van Arda Turan:
    http://www.youtube.com/watch?v=uJH3g...d.php?p=176280

    Kromkamp zocht brood volgens mij( 00:48)
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 12 augustus 2008 om 14:15

  12. #552
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Kewell wereldklasse !

    Galatasaray tankt met Super Cup vertrouwen
    Geschreven op zondag, 17 augustus om 23:08

    Galatasaray kan opnieuw een beker in zijn prijzenkast bijzetten. De regerend landskampioen won zondagavond ten koste van Kayserispor de Turkse Supercup. In het Duitse Duisburg trok het elftal van Michael Skibbe met 2-1 aan het langste eind. Onze oosterburen fungeren al een aantal jaren als gastheer van de Super Kupasi. De ruim 20.000 aanwezigen in de MSV-Arena zagen Harry Kewell in de 66ste minuut de ban breken. Ploeggenoot Shabani Nonda, afgelopen week al tweemaal succesvol in de Champions League, verruimde daarna de score (73’) voor Galatasaray. De late treffer (89’) van Mehmet Topuz beloonde bekerwinnaar Kayserispor voor alle moeite, maar was uiteindelijk tevergeefs.

    Het betekende voor de club uit Istanbul een goede opmaat richting de start van de competitie (tegen Denizlispor) en de return in de Champions League (Steaua Boekarest).

  13. #553
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Jaaaa, hopelijk hebben ze nu genoeg vertrouwen voor de wedstrijd tegen Steau want dat is op het moment het belangrijkst.

  14. #554
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Galatasaray heeft 4-1 gewonnen van Denizlispor. Kewell, Lincoln, Baris en Balta hebben gescoord Nu Fener hopelijk verliezen en Besiktas winnen.

  15. #555
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Jaaaa Fenerbahce 1-0 verloren!

  16. #556
    Panathinaikos_g13's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juni 2008
    Locatie
    Den haag
    Leeftijd
    34
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    door fener heb ik me toto verlore 2e en laatste keer!!!

  17. #557
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    heh fener verloren

    in de eerste helft zag ik ze nergens, geen kans gehad, gaziantep maakte het spel. bal op de lat en de re-bound overgekopt :o was zo'n beetje de grootste kans in de 1e helft

  18. #558

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Zoals de afgelopen jaren alweer slecht gestart. Aurelio wordt echt gemist. Ze moeten een verdedigende middenvelder halen, want anders ziet het er niet echt goed uit.

  19. #559
    ultrAslan_19
    Guest
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 25 augustus 2008 om 15:26

  20. #560
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    OFFICIAL - Milan Baroš to Galatasaray
    26.08.2008
    Source: GS TV

    Czech international Milan Baroš put pen to paper on a three year contract with Galatasaray as official website and tv announced. The former Olympique Lyonnais forward will be in Istanbul on thursday.

  21. #561
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    OFFICIAL - Milan Baroš to Galatasaray
    26.08.2008
    Source: GS TV

    Czech international Milan Baroš put pen to paper on a three year contract with Galatasaray as official website and tv announced. The former Olympique Lyonnais forward will be in Istanbul on thursday.
    Goeie transfer kan eindelijk Nonda weg uit de spits daaro

  22. #562
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Mwa, vind het teleurstellend. Hij kon ookal niks klaren bij Aston Villa en terug bij Lyon ook niet.

  23. #563
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik hoop het iig. We moeten wel nog winnen van Steaua en daarna in een mooie poule komen

  24. #564
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Milan Baros , wat een aanwinst Met Lincoln Arda en Kewell zal elke club moeten oppassen

  25. #565
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    uA, weet je wanneer Ugur terug is?

  26. #566
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Jawel man, Galatasaray is een club waar iedereen zich thuisvoelt en weer opbloeit.

    MILAN BAROS 9

    ------------------Baros-------------------
    -Kewell---------Lincoln------------Arda


    Dit is al genoeg voor menig teams.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
    Milan Baros , wat een aanwinst Met Lincoln Arda en Kewell zal elke club moeten oppassen
    Je vergeet Lincoln
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    uA, weet je wanneer Ugur terug is?
    Volgens mij nog 2 maanden ofzo, ik weet echt niet wat die gozer heeft.

  27. #567

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Je vergeet Lincoln
    Meen je dat nu?

    Ik zou die eerder op de bank zetten. En dat meen ik.

  28. #568
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?c=6&r=1&hid=43496

    Baros im Istanbul luchthaven.

    I LOVE YOU MILLAAN BAROOOSSSS

    Niet alles is hierop te zien zie ik nu, buiten waren er nog 150 ofzo met fakkels en al.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 29 augustus 2008 om 16:50

  29. #569
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Hacettepe geeft FC Porto het goede voorbeeld
    Geschreven op zaterdag, 13 september om 20:04
    De druk op de positie van Luis Aragonés is weer licht toegenomen. Op bezoek bij Hacettepe Spor Kulübü, het voormalige Gençlerbirliği Oftaş, ging Fenerbahçe zaterdagavond met 2-1 onderuit. Het betekende voor de Turkse topclub al de tweede competitienederlaag, én de tweede verloren uitwedstrijd, na drie speeldagen.

    Na twintig minuten spelen was er nog geen vuiltje aan de lucht. Fenerbahçe had via Alex de leiding gepakt, maar moest lijdzaam toezien hoe İbrahim Şahin op slag van rust de stand gelijk trok. Een kwartier na de onderbreking bleek een eigen doelpunt van Can Arat doorslaggevend in het verdere verloop van de wedstrijd. In de slotfase mocht doelman Volkan Demirel met rood voortijdig de kleedkamers opzoeken.

    Door de nederlaag heeft Fenerbahçe, dat komende week in de Champions League op bezoek gaat bij FC Porto, na drie speeldagen pas drie punten. Later op de avond speelt titelhouder Galatasaray tegen Antalyaspor. Op zondag staat onder meer de ontmoeting tussen Trabzonspor en de huidige lijstaanvoerder Bestiktas op het programma.

    AHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHH!!

  30. #570

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    AHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHH!!
    Je bent grappig man. Moet ik nu ook zo kei infantiel lachen omdat Galatasaray thuis 1-1 heeft gespeeld tegen een ploeg die juist in de eerste klasse zit.

  31. #571
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ik lach volgens mij harder om een ploeg die uit afdankertjes van het 1e elftal bestaat, en dat je daar dan ook nog van verliest Dat mag een super Europese topclub als Fenerbahce toch niet?!??!?!??!!?!??!?!?!??!?!?1/?!?1?!

  32. #572

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik lach volgens mij harder om een ploeg die uit afdankertjes van het 1e elftal bestaat, en dat je daar dan ook nog van verliest Dat mag een super Europese topclub als Fenerbahce toch niet?!??!?!??!!?!??!?!?!??!?!?1/?!?1?!
    Wat zit je te zeiken man?
    Als ik jouw manier van denken volg, dan moet ik Barça, Milan, ... ook uitlachen.
    Lach je eigen ploeg ook uit. Thuis gelijk tegen Antalya is niet zo prachtig.
    Omer :thumb:

  33. #573
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Haha, volgende week lachen jullie tegen G.Birligi waar jullie vervolgens pak slaag krijgen van Sivasspor. Wij winnen deze week van Kocaelispor en daarna thuis tegen ..?? en dan staan we 4 punten los, viel spas in de Intertoto league als opoe Aragones met toptransfers als Josico zo doorgaat!

  34. #574

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Haha, volgende week lachen jullie tegen G.Birligi waar jullie vervolgens pak slaag krijgen van Sivasspor. Wij winnen deze week van Kocaelispor en daarna thuis tegen ..?? en dan staan we 4 punten los, viel spas in de Intertoto league als opoe Aragones met toptransfers als Josico zo doorgaat!
    Nu ff serieus: hoe oud ben je ?


    Zie jij maar dat jullie kunnen winnen van Kocaelispor. En veel succes in de UC. Wij spelen namelijk in de CL. Ik wil niets zeggen hoor, maar het niveau tussen beide is enorm groot. Ik hoop echt dat Galatasaray ooit eens trg CL speelt...

    Aragones is stukken btr dan jullie Skibbe. Dus wat zit jij hier te zeveren jongen? W8 maar af en zie Fenerbahçe na 5tal maanden.

    Als Baros, Kewell en de Sanctis toptransfers zijn, dan is Josico ook een toptransfer. Kapi$?

    Van de jaar zijn er 2 echte toptransfers gebeurd in Turkije, namelijk Guiza en Aragones. Deze twee hebben de afgelopen jaren goed gepresteerd en zo zijn ze naar Turkije gekomen.

    Je kan Meira ook een toptransfer noemen, maar dan wel op Turks niveau.

    Al die andere spelers (Baros, Kewell, de Sanctis, Josico, Emre, ...) noem ik geen toptransfers. Deze hebben hun laatste jaar ( of jaren ) gefaald en zo zijn ze naar Turkije gekomen. Begrepen?

    Dus stop met je GS-getinte berichten en kijk een beetje objectief. Zo kan je dromen vermijden.

    Ik heb nog een vraagje voor je: Houd je nog van Lincoln?

  35. #575
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ik ben oud genoeg om te begrijpen dat je allemaal onzin uitspreekt. Meira was hoofd, en is reserve aanvoerder van Portugal. Hij heeft meer dan 40 interlands voor Portugal. Baros heeft in 2 wedstrijden al de helft gemaakt dan Guiza in 6 wedstrijden. En bedenk dan dat Baros 5, en Guiza 18 miljoen waard is. Waarschijnlijk betaalt Aziz bey 10 miljoen voor zijn vrouw Nuria Bermudez, die onderhand al weet hoelang de piemels van Makelele, MCmanaman en Raul en nog 3 andere teamgenonten zijn.
    Over Kewell moet je gewoon stil zijn, hij is iedere wedstrijd belangrijk voor ons. Ook hij scoort als linksbuiten meer als Guiza, en dan geeft hij nog assists ook. Dat ku je niet zegen van Ugur Boral en supertoptalent Kasjim Kasjim. Gehyopte spelers stuk voor stuk. Kazim is beroemd geworden om zijn schaar en terug tukken, waar Ugur Boral beter een duel met Rommedahl kan houden.
    De Sanctis is een professionele reservekeeper van Italie, dan kun je zeker wat als je wordt opgeroepen voor een van de beste landen ter wereld.

    Josico is een 33 jarige opoe die alweer geblesseerd is, hetzelfde geldt voor Emre. Josico is puur opgeroepen zodat hij de mijnheer van Aragones misschien weer omhoog krijgt.

    Jullie leren het maar niet, in 2005 en in 2008 zijn jullie op je bek gegaan, misschien dat jullie het nu leren. 3x is tenslotte scheepsrecht!

    Lincoln hebben we geeneens nodig, Arda is genoeg. Leuk extraatje is Lincoln.

    Intussen kon jij onderhand al naar de baas van Fenevbahce om te vragen hoe het zit met de jeugdopleidingen. 18 miljoen betalen voor een 28 jarige overschatte speler die 11 x scoort uit een penalty, terwijl er een toptalent als Parlak op de bank zit. Dan heb je nog supertalent Can Arat, die vorig match met een assist en goal in het verkeerde goal MotM was.

    Er is maar 1 speler die het misschien kan redden in het voetbal van de jeugd van FB en dat is Babacan. Zelfs Besiktas overtreft jullie qua jeugd. Batuhan, Aydin, Kas, Ozkan. Jullie hebben alleen Babacan en Can.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 21 september 2008 om 14:06

  36. #576

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ik ben oud genoeg om te begrijpen dat je allemaal onzin uitspreekt.
    Tuurlijk
    Weer een bewering zonder argumenten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Meira was hoofd, en is reserve aanvoerder van Portugal. Hij heeft meer dan 40 interlands voor Portugal.
    Ik zei toch: Meira kan je mss nog een toptransfer noemen, maar dan op Turks niveau. Want op Europees niveau betekent hij momenteel toch niet echt veel. Hij heeft goed gevoetbald bij Stuttgart, maar laatste jaren heeft hij niet zoveel betekent als een Aragones. Kapi$?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Baros heeft in 2 wedstrijden al de helft gemaakt dan Guiza in 6 wedstrijden. En bedenk dan dat Baros 5, en Guiza 18 miljoen waard is.
    Ten eerste: Baros heeft de laatste jaren niets betekend. Hij is gefaald en dan komt hij naar Galatasaray. Is hij nu een toptransfer? Moest hij na het EK2004 naar Galatasaray komen, dan konden we hem een toptransfer noemen.
    Guiza was vorig seizoen topscoorder in La Liga. Genoeg verwoord.

    Ten tweede: Baros heeft gescoord tegen Bellinzona. Wat een sterke ploeg he? Guiza heeft ondertussen assists gegeven en ook gescoord. Hij heeft wat tijd nodig.
    Maar vergeet niet: Guiza scoort tegen Porto en Baros tegen Bellinzona ( Staat voorlaatste ofzoiets in de Zwitserse competitie--> zegt genoeg )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Waarschijnlijk betaalt Aziz bey 10 miljoen voor zijn vrouw Nuria Bermudez, die onderhand al weet hoelang de piemels van Makelele, MCmanaman en Raul en nog 3 andere teamgenonten zijn.
    Kinder8ig is dit gwn. Geen woorden voor. Voel je je nu een beetje btr door dit? Op een forum als voetbalzone horen zulke uitspraken helemaal niet thuis.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Over Kewell moet je gewoon stil zijn, hij is iedere wedstrijd belangrijk voor ons. Ook hij scoort als linksbuiten meer als Guiza, en dan geeft hij nog assists ook.
    Wij waren bezig over toptransfers. Kewell heeft in 2jaar tijd 13wedstrijden of toch zoiets gespeeld en zo komt hij naar Galatasaray. Dus hij heeft gefaald en zo komt hij naar Galatasaray. Is dat een toptransfer?



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dat ku je niet zegen van Ugur Boral en supertoptalent Kasjim Kasjim. Gehyopte spelers stuk voor stuk. Kazim is beroemd geworden om zijn schaar en terug tukken, waar Ugur Boral beter een duel met Rommedahl kan houden.
    Met deze spelers heeft Fenerbahçe de kwartfinale van de Cl gehaald. En dat jaar had Galatasaray 5goals tegengekregen van een ploeg als Leverkusen in de UC. En Fenerbahçe speelt met deze spelers van de jaar in de CL. Waar speelt GS?
    Volgens jou heeft GS toch een betere ploeg. Waarom spelen jullie dan geen CL?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    De Sanctis is een professionele reservekeeper van Italie, dan kun je zeker wat als je wordt opgeroepen voor een van de beste landen ter wereld.
    De Sanctis was de reservekeeper van Palop. En Palop is de derde keeper van Spanje, dacht ik. De Sanctis heeft vorig seizoen paar wedstrijden gespeeld. Hij is gefaald en komt naar GS.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Josico is een 33 jarige opoe die alweer geblesseerd is, hetzelfde geldt voor Emre. Josico is puur opgeroepen zodat hij de mijnheer van Aragones misschien weer omhoog krijgt.
    Kewell was ook geblesseerd in het begin bij Galatasaray. Linderoth is bijvoorbeeld altijd geblesseerd.
    Ik geef zelf toe dat Josico en Emre geen toptransfers zijn. Maar jij kan dat niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Jullie leren het maar niet, in 2005 en in 2008 zijn jullie op je bek gegaan, misschien dat jullie het nu leren. 3x is tenslotte scheepsrecht!
    Weet jij wat het verschil is?
    Fenerbahçe is aan het groeien en wij willen op Europees vlak meer bereiken.

    Maar jullie zijn tevreden met 1x per 3jaar kampioen te spelen in Turkije en op Europees vlak niets betekenen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Lincoln hebben we geeneens nodig, Arda is genoeg. Leuk extraatje is Lincoln.
    Ok
    Ik zal maar zwijgen over Lincoln. Want dat is jullie grootste frustratie.
    Jullie ex-voorzitter zei zo, toen hij kwam: ' Wij hebben de beste nummer 10 van Europa gehaald'. En de supporters van GS geloofden erin.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Intussen kon jij onderhand al naar de baas van Fenevbahce om te vragen hoe het zit met de jeugdopleidingen. 18 miljoen betalen voor een 28 jarige overschatte speler die 11 x scoort uit een penalty, terwijl er een toptalent als Parlak op de bank zit. Dan heb je nog supertalent Can Arat, die vorig match met een assist en goal in het verkeerde goal MotM was.

    Er is maar 1 speler die het misschien kan redden in het voetbal van de jeugd van FB en dat is Babacan. Zelfs Besiktas overtreft jullie qua jeugd. Batuhan, Aydin, Kas, Ozkan. Jullie hebben alleen Babacan en Can.
    Wij waren bezig over toptransfers. Je moet alweer niet rond de pot heen draaien. Ik beweer niet dat de jeugdopleiding van Fenerbahçe goed is. Dus wat heeft deze reactie van nut? Je wil duidelijk het onderwerp veranderen om zo gelijk te krijgen. Maar dat toen peuters en kleuters. Gelieve volwassen te reageren.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 21 september 2008 om 14:37

  37. #577
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Haha, ga weg man. Baros scoort er weer 2, Lincoln 2 assists, Meira speelde zonder fout ( wil trouwens vermelden dat Tottenham Hotspurs hem wou ) en Kewell is gewoon een toptransfer met internationale naam die er weer 1 in heeft geprikt. Kocaelispor 1-4 Galatasaray

    Maar halen jullie maar lekker toptransfers, we hebben gezien wie de laatste 3 jaar kampioen geworden is, toptransfers of niet.

    En je moet niet komen met onze vorige voorzitter, ik had hem graag persoonlijk gestenigd maar nu is er dan eindelijk een formele beeindiging aan zijn mislukte tijdperk gekomen.

    Toptransfers boeien mij niet. Wij hebben al Kewell, Baros, Lincoln en Meira die bekend zijn over heel Europa. Maar al heten ze allemaal Mehmet Ali, als we maar kampioen worden.
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 21 september 2008 om 20:09

  38. #578

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Haha, ga weg man. Baros scoort er weer 2, Lincoln 2 assists, Meira speelde zonder fout ( wil trouwens vermelden dat Tottenham Hotspurs hem wou ) en Kewell is gewoon een toptransfer met internationale naam die er weer 1 in heeft geprikt. Kocaelispor 1-4 Galatasaray
    Kewell is geen toptransfer. Hij heeft 13wedstrijden in 2jaar tijd gespeeld en dan noem je hem een toptransfer. Is totaal onlogisch. Hij kan mss groeien bij GS, maar dat betekent niet dat het een toptransfer was.

    En ik vraag me af hoe jij fier kunt zijn op Lincoln? Was jij niet degene met de uitspraak: 'GS - Lincoln'.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Maar halen jullie maar lekker toptransfers, we hebben gezien wie de laatste 3 jaar kampioen geworden is, toptransfers of niet.
    Zoals ik al eerder heb vermeld: Jullie zijn tevreden met een kampioenschap om de 3jaar. Maar wij kijken naar het Europees succes. En het Europees spelen van GS de laatste 3jaar was niet zo denderend, hé? Tromso en Leverkusen zijn nog fenomenen van de laatste 3jaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En je moet niet komen met onze vorige voorzitter, ik had hem graag persoonlijk gestenigd maar nu is er dan eindelijk een formele beeindiging aan zijn mislukte tijdperk gekomen.
    Ik hou me niet echt bezig met GS, maar ik vraag me af wat het verschil gaat zijn? Polat was toch de rechterhand van Canaydin. Jullie haten Canaydin, maar hemelen Polat op. Het kampioenschap van vorig jaar is voor een groot deel te danken aan Canaydin. Het project Aslantepe is ook te danken aan Canaydin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Toptransfers boeien mij niet. Wij hebben al Kewell, Baros, Lincoln en Meira die bekend zijn over heel Europa. Maar al heten ze allemaal Mehmet Ali, als we maar kampioen worden.
    Raar want
    Jij was degene die hier begon met toptransfers.


    En nog iets:
    Vorig seizoen waren jullie zo fier omdat jullie met 11 Turkse spelers vele wedstrijden hadden gespeeld. En jullie waren aan het zeiken over hoeveel buitenlandse spelers er bij Fenerbahçe speelden. Maar van de jaar spelen er 6 buitenlandse spelers bij Galatasaray en het grappigste is: Alleen de buitenlandse spelers hebben gescoord. Dus geen Turkse.
    Als je vorig jaar zo fier was, moet je je nu schamen.


    Ik zou graag willen dat je over de Turkse competitie praat en je kinderachtige berichten vermijd.

    ---

    Ik heb de wedstrijd van GS gezien. GS was goed. Vooral Lincoln vond ik goed. Als hij dit nu kan blijven herhalen en het tgn een goede ploeg kan doen, dan gaat hij veel toevoegen aan GS. Want na Hagi, heeft GS nooit een echte nummer 10 gehad.

  39. #579
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    Ga weg man met een kampioenschap in 3 jaar, wij zijn in 3 jaar 2 x kampioen geworden!

    Blablbabla toptransfers, dit is jullie laatste jaar dat het kanarie nog zijn vleugeltjes omhoogkrijgt volgend jaar hebben wij een budget dat minstens even groot is met het verkoop van Riva erbij, dan zullen we maar even zien wat een toptransfer is

    Dat je zo praat over Kewell zegt genoeg over je voetbalverstand.

    Het stadion is het enige goede van Canaydin, kijk de transfers van Canaydin en kijk die van Polat. Vorig jaar ok, Linderoth Lincoln Nonda, maar hou in je achterhoofd dat dit zijn laatste jaar was en dus alles op alles moest zetten om de fans voor zich te winnen. Toen hij later inzag dat Polat meer geliefd was bij de fans en zijn ziekte is hij genokt. Polat heeft in even 1 jaar Meira, Baros en Kewell gehaald, heeft projecten, contacten, meer geld, voetbalkennis, etc.

    En we werden boos omdat jullie buitenlanders een Turk maken. Nobre, VVederson, Turaci. Onze steunpilaren zin trouwens geen Lugano en Alex, maar Topal, Servet, Arda. Maar we hebben gezien welke bekers jullie hebben veroverd met alle Brazilianen ; niets!

    En wat bedoel je met GS - Lincoln?

    Kocaelispor-Galatasaray;
    http://www.youtube.com/watch?v=7UM3u2jBPZ0
    Laatst gewijzigd door ultrAslan_19; 22 september 2008 om 13:27

  40. #580
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hoe doet Ekramy het bij zijn nieuwe club???

  41. #581
    Sperwer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2007
    Locatie
    België
    Leeftijd
    37
    Berichten
    764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Hahaha, die discussies hier zijn hilarisch. Ter informatie, een toptransfer doen zegt echt niks, in tegendeel, der verwachting is dan hoger.

  42. #582

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Ga weg man met een kampioenschap in 3 jaar, wij zijn in 3 jaar 2 x kampioen geworden!
    Zo kan ik ook beginnen jongeman. De goede zaken van m'n ploeg vermelden en de slechte zaken verbergen. Als je per se wil bewijzen dat GS de laatste 3jaar btr was dan FB dan moet je dat kunnen aantonen. Niet alleen kampioenschap in de Turkse competitie telt mee, maar ook andere zaken. Of is een kampioenschap in de Turkse competitie al voldoende voor je? Ik wil persoonlijk dat FB groeit op Europees vlak. Ik denk dat dit het verschil is tussen ons twee. Jij verheug je met een kampioenschap om de 3jaar en ik wil Europees succes.


    Hieronder zie je de laatste 3jaar mooi samengevat. Met een beetje objectiviteit kan je wel ook toegeven dat FB betere zaken heeft gdn tov GS.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TuRKiSH_CaFu Bekijk bericht

    Seizoen 2005-2006:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: first round: uitgeschakeld door Tromso (schaamtelijk om tegen zo'n ploeg uitgeschakeld te zijn)
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Fenerbahçe

    FB
    Competitie: 2de ( 2 punten minder dan GS)
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Schalke, PSV en Milan) en uitgeschakeld
    Beker: finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    4x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 4-0 en 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 0-1 en 3-2



    Seizoen 2006-2007:

    GS
    Competitie: 3de ( 14 punten minder dan FB )
    Europees: Champions League: groepsfase: 4punten behaald en 4de plaats in de groep (met Liverpool, PSV en Bordeaux) en uitgeschakeld. Laatste wedstrijd thuis gewonnen met 3-2 tegen een B-elftal van Liverpool die zich al had gekwalificeerd.
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door K. Erciyesspor

    FB
    Competitie: Kampioen
    Europees: Champions League: third qualifying round: uitgeschakeld door Dynamo Kyiv / UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door AZ
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Be$ikta$

    2x onderlinge duels:
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-1

    Galatasaray - Fenerbahçe 1-2



    Seizoen 2007-2008:

    GS
    Competitie: Kampioen
    Europees: UEFA Cup: round of 32: uitgeschakeld door B. Leverkusen ( met vernederende cijfers al 5-1 )
    Beker: halve finale en uitgeschakeld door Gençlerbirligi

    FB
    Competitie: 2de ( 6 punten minder dan GS )
    Europees: Champions League: kwartfinale en uitgeschakeld door Chelsea
    Beker: kwartfinale en uitgeschakeld door Galatasaray

    4x onderlinge duels
    Fenerbahçe - Galatasaray 2-0 en 0-0

    Galatasaray - Fenerbahçe 2-1 en 1-0

    Als je nu alles eens goed bestudeert, zie je wel wie er de ploeg van Turkije is.
    En dan zwijg ik over mooi voetbal en de economische toestand van de club.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Blablbabla toptransfers, dit is jullie laatste jaar dat het kanarie nog zijn vleugeltjes omhoogkrijgt volgend jaar hebben wij een budget dat minstens even groot is met het verkoop van Riva erbij, dan zullen we maar even zien wat een toptransfer is
    Nu dat GS op Europees vlak niets betekent, ga je stoefen met transfers die nog niet zijn uitgekomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Dat je zo praat over Kewell zegt genoeg over je voetbalverstand.
    Waarom is Kewell een toptransfer? Omdat hij in twee seizoenen maar 13 wedstrijden heeft gespeeld? Of omdat hij in het verleden ergens succesvol was? Als jij je baseert op dat laatste, dan zijn Josico, Emre, ... ook toptransfers. Dan kon je Kezman ook een toptransfer noemen. Maar nee, dat zijn allemaal geen toptransfers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Het stadion is het enige goede van Canaydin, kijk de transfers van Canaydin en kijk die van Polat. Vorig jaar ok, Linderoth Lincoln Nonda, maar hou in je achterhoofd dat dit zijn laatste jaar was en dus alles op alles moest zetten om de fans voor zich te winnen. Toen hij later inzag dat Polat meer geliefd was bij de fans en zijn ziekte is hij genokt. Polat heeft in even 1 jaar Meira, Baros en Kewell gehaald, heeft projecten, contacten, meer geld, voetbalkennis, etc.
    Zo zie jij het of wil je het zien. Maar volgens mij is er niet veel verschil...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En we werden boos omdat jullie buitenlanders een Turk maken. Nobre, VVederson, Turaci.
    Aub doe eens normaal. Turaci is van Turkse afkomst. Hij had al een Turkse nationaliteit. Hij had een dubbele nationaliteit, snap je ?

    Nobre had geen Turkse nationaliteit toen hij bij Fenerbahçe speelde. Hij kreeg die pas toen hij bij Be$ikta$ zat.

    Wederson heeft de Turkse nationaliteit gekregen bij Fenerbahçe.

    Aurelio heeft ook de Turkse nationaliteit gekregen bij Fenerbahçe. Maar dat is een ander verhaal. Hij kreeg die op aanvragen van Terim. Want zoals je weet, is er geen deftige Turkse speler die Aurelio kan vervangen. We hadden gwn geen VM op dat moment en was Aurelio een goede zaak.

    Kazim Colin had al eens meegedaan met Turkije voor hij naar Fenerbahçe kwam. Hij had dus al de Turkse nationaliteit. Zijn moeder is bovendien van Turkse afkomst. ( Noord-Cyprus )

    Zoals je ziet heb je alleen Wederson over. Dus je moet niet zeiken. En voor zover ik het weet is BJK hiermee begonnen. ( Kaan Dobra )
    + ik zie hier geen nadeel in. Dit gebeurt overal. Kijk naar alle Europese landen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Onze steunpilaren zin trouwens geen Lugano en Alex, maar Topal, Servet, Arda.
    Whatever?
    Wat maakt dat nu uit? Wat jij doet is gwn: Nationalisme in voetbal. Dat hoort er gwn niet bij. Je doet dit omdat je ploeg momenteel geen buitenlanse steunpilaren kan permitteren. En ik vraag je nog iets? Welke spelers waren de steunpilaren van GS in het jaar 2000? Hagi, Popescu en Jardel zijn totaal geen Turken.
    Conclusie: je maakt je eigen belachelijk. Je probeert je ploeg op alle vlakken op te hemelen. Maar eigenlijk zit je gwn te zeveren. En maak je kinderachtige opmerkingen als deze.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Maar we hebben gezien welke bekers jullie hebben veroverd met alle Brazilianen ; niets!
    We hebben ook gezien wat GS bereikt met deze Topal, Arda en Servet. Op Hoog niveau dus niets.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    En wat bedoel je met GS - Lincoln?
    Dat heb ik niet bedoeld. Dat heb/had jij bedoeld.

    Alweer vraag ik om over de Turkse competitie te praten en kinderachtige opmerkingen te vermijden. Toptransfers of niet: Wij spelen weer in de CL, Jullie spelen weer in de UC.

    ------------------

    Nu wil ik toch een beetje over mijn eigen ploeg praten. Fenerbahçe doet de laatste tijd niet veel goede zaken. Daarvoor zijn er meerdere oorzaken:

    1) Aurelio is weg. Deze man is een type speler als Senna. Een perfecte stofzuiger. FB kan zijn plaats niet echt vervullen.

    2) Aragones heeft een totaal ander systeem dan Zico. De spelers moeten zich nog wennen aan het nieuwe systeem.

    3) Aragones kent Turkije niet zo goed en leert de spelers juist kennen. Hij heeft wat tijd nodig.

    4) Vele spelers zijn geblesseerd. Tümer, Wederson, Edu, Semih, Deivid, Josico, ... zijn toch wel goed bruikbaar.


    Het zal toch wel paar maanden duren vooraleer FB gereed is. Daarom verwacht ik niet veel in de CL van de jaar. Ik denk dat we 3de worden in de groep en zo naar de UC gaan. Daar moeten we dan veel waarmaken.

    Als alle geblesseerden er terug zijn dan zou ik deze opstelling gebruiken tegen sterke ploegen:

    ----------------------------Volkan-------------------------------
    ----------Gokhan-----Edu------Lugano------R Carlos-------
    ---------------Maldonado-------Emre--------------------------
    ----------Deivid------------Alex-------------Ugur B-----------
    ----------------------------Guiza--------------------------------

    En deze tegen minder sterke ploegen:


    -----------------------------Volkan------------------------------
    -------Gokhan-------Edu--------Lugano-------R Carlos------
    --------------------------Maldonado----------------------------
    --------Deivid--------------Alex-----------------Emre----------
    --------------------Guiza-----------Semih-----------------------

    Het probleem is hier natuurlijk dat er 7 buitenlandse spelers spelen. Dit probleem kan Aragones oplossen door elke week een buitenlanse speler te laten rusten. Zo zorg je voor rotatie.
    Laatst gewijzigd door TuRKiSH_CaFu; 22 september 2008 om 19:38

  43. #583
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    OK Fenerbahce is sinds jaar en dag de beste club van Turkije zo tevreden!

    Als je over Fener wilt praten kun je beter naar je vriendjes op Antu, want hier kom je denk ik weinig mensen tegen die het Turkse voetbal interessant vinden.

  44. #584

    Aangemeld
    19 juni 2008
    Berichten
    51
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    OK Fenerbahce is sinds jaar en dag de beste club van Turkije zo tevreden!
    Een typische ultrAslan_19 uitspraak. Daar ben je een specialist in.
    Je probeert GS op te hemelen en de andere ploegen ( nl BJK en FB ) af te breken. Maar het blijft bij proberen, want het lukt niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
    Als je over Fener wilt praten kun je beter naar je vriendjes op Antu, want hier kom je denk ik weinig mensen tegen die het Turkse voetbal interessant vinden.
    Ten eerste ga ik nooit op Antu en ten tweede door infantiele uitspraken van sommige persoonlijkheden wordt er geen plaats vrijgemaakt voor zinnige opvattingen over de Turkse competitie. Daarom kan het ook minder leuk lijken.

  45. #585
    ultrAslan_19
    Guest

    Standaard

    De ' grootste club van Turkije ' is compleet overtroeft in het Anatolische Sivas.
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    2-1 !

Pagina 13 van 30 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •