Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 811 t/m 855 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #811
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ja, idd. Het gaat niet lekker met de top-3. Als Sivasspor kampioen wordt en volgend seizoen CL speelt gaan ze geen 1 doelpunt scoren en geen punten halen. Er moet een sterke ploeg kampioen worden anders gaan we achter raken op de Uefa ranglijst.

  2. #812
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Ja, idd. Het gaat niet lekker met de top-3. Als Sivasspor kampioen wordt en volgend seizoen CL speelt gaan ze geen 1 doelpunt scoren en geen punten halen. Er moet een sterke ploeg kampioen worden anders gaan we achter raken op de Uefa ranglijst.
    Dat is zeker zo.

  3. #813
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    2-5 wtf @#$%

    Gala - Kocaelispor 2-5

    Schande voor Gala :yikes:
    Gala staat 8 punten achter de koploper nu twijfel ik of we nog kampioen worden

  4. #814
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Nadat de nummer laatst van de koploper won in Spanje herhaalt Kocaelispor dezelfde stunt. En hoe!

    Gala begon sterk en creerde een aantal kansen. Na een kwartier kapte Topal een man uit aan de rand van de 16 en schoot de bal met zijn linker in de verste hoek. Kocaelispor kwam al snel langszij en nam zelfs de leiding, 3-1 stond het bij rust. In de 2e helft was het Gala dat de aansluitingstreffer zocht. Na vele kansen te hebben gemist maakte Lincoln uiteindelijk de 3-2, een kwartier voor tijd, waardoor het nog spannend werd.

    De slotfase bleek een indrukwekkende te zijn. Na kansen over en weer en met een hoog tempo kon aan beide kanten een goal vallen. Aslanlar dacht dat de volgende goal de gelijkmaker zou zijn, Gala had namelijk een penalty. Baros stapt naar de bal en schiet... in de handen van de doelman. Uit de daaropvolgende counter ging Gülleri voor zijn 3e en schoot de bal netjes in de hoek. Met nog hoogstens 10 minuten(+ extra tijd) te gaan gooiden de geel-roden alles op de aanval, maar in plaats van de 4-3 maakte Gülleri zijn 4e van de avond en besliste de wedstrijd op 2-5.

    Galatasaray thuis overklast door de hekkensluiter net voor de clash tegen Bordeaux moet de mannen van Skibbe niet goed doen. Ook voor Skibbe zelf is het belangrijk dat hij prestaties gaat neerzetten voordat het bestuur besluit hem eruit te gooien.
    Michael Skibbe is niet langer hoofdtrainer van Galatasaray. Dat meldt de regerend landskampioen van Turkije maandagmorgen via de officiële kanalen. Het ingrijpen van het bestuur volgt daags na de beschamende nederlaag van zondagavond tegen Kocaelispor. De hekkensluiter van de Süper Lig won afgetekend met 2-5.

  5. #815
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Michael Skibbe is onslagen..
    Het was geen slechte trainer..
    Maar na de winterstop hebben we nog geeneen keer gewonnen in de Turkcell Super Lig..

    PS: Heb je op VZF geen Galatasaray Topic?

  6. #816
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door durandinho Bekijk bericht
    PS: Heb je op VZF geen Galatasaray Topic?
    Jawel hoor.

    [ame]http://forum.voetbalzone.nl/showthread.php?t=151[/ame]

  7. #817
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    thanx:good1:

  8. #818
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Tsja, het moest eigenlijk wel gebeuren. Hij lag wel goed bij de spelers, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Tactisch was hij zwak en hij kon de spelers niet motiveren. Een perfect voorbeeld was Arda tegen Kocaeli gisteren. Hij had er duidelijk geen zin in.

    Nu al doen bekende namen de ronde; Rijkaard, Laudrup en Deschamps. Het lijkt onmogelijk, maar mocht 1 van 3 komen dan komt het wel goed met Gala, want de selectie is sterk genoeg.

    ---------- Post samengevoegd om 13:12 ---------- Vorige post was om13:09 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door durandinho Bekijk bericht
    thanx:good1:
    Je kan beter hier posten, want er zijn te weinig Turkse voetbalvolgers voor 2 topics.

  9. #819
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bülent Korkmaz is de nieuwe trainer van Galatasaray. Een oud-speler die erbij was toen GS de UefaCup won.
    Hij staat gelukkig bekend om zijn discipline, want dat is wat de spelers de afgelopen weken misten.

  10. #820
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Tsja, het moest eigenlijk wel gebeuren. Hij lag wel goed bij de spelers, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Tactisch was hij zwak en hij kon de spelers niet motiveren. Een perfect voorbeeld was Arda tegen Kocaeli gisteren. Hij had er duidelijk geen zin in.

    Nu al doen bekende namen de ronde; Rijkaard, Laudrup en Deschamps. Het lijkt onmogelijk, maar mocht 1 van 3 komen dan komt het wel goed met Gala, want de selectie is sterk genoeg.

    ---------- Post samengevoegd om 13:12 ---------- Vorige post was om13:09 ----------



    Je kan beter hier posten, want er zijn te weinig Turkse voetbalvolgers voor 2 topics.
    Jah ik kan beter hier posten ik zie dat de laatste bericht 12 april 2008 is gepost .

  11. #821
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Servet is waarschijnlijk 6 weken out door een blessure. Hij mist de wedstrijden tegen Spanje en donderdag Bordeaux. Ik hoop dat Emre Güngor net fit raakt om te spelen, want behalve op het fysieke vind ik hem beter dan Servet. In het nationale elftal moet Terim Eren Güngor van Kayserispor oproepen, hij is jong en is 1 vd weinigen in Turkije die sterk is in het technisch verdedigen.

  12. #822
    Hoofdredactie Daninho's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 november 2005
    Locatie
    Benicassim
    Leeftijd
    45
    Berichten
    10.429
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Weet iemand de exacte uitleg waarom voetballers zoals bijvoorbeeld Nihat Kahveçi of Servet Çetin en nog talloze anderen bij hun voornaam worden genoemd? En zo ja, geldt dit voor alle voetballers van Turkse afkomst of zijn er ook uitzonderingen?

    Alvast bedankt!

  13. #823
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    In Turkije zijn ze het volgens mij gewend om ze gewoon bij hun voornaam te noemen, omdat dat net zo makkelijk is als hun achternaam. Hoe het precies zit, weet ik ook niet.

  14. #824
    Sant Andrés Iniesta Aziz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    371
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Denk gewoon traditie of niet?

  15. #825
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azizankal Bekijk bericht
    Denk gewoon traditie of niet?
    Ja, zo kan je het ook noemen

  16. #826
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Galatasaray 2-1 Bursaspor
    Rare goal van Aydin .

  17. #827
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vraagje, waarom is Fernando Meira aan Zenit verkocht ?

  18. #828

    Aangemeld
    9 september 2008
    Leeftijd
    38
    Berichten
    78
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Hij wou zelf naar zenit. En zenit had 6-7 miljoen over voor meira. Tjah , als een speler weg wilt gaat de club hem niet forceren om hem toch te laten blijven. Niet echt loyaal van Meira vind ikzelf.

  19. #829
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Die 7 miljoen is hij ook niet waard. Hij had moeite met zich aan te passen en was niet de Meira die Gala wou. Dan is het moeilijk om nee te zeggen tegen zo'n bod.

  20. #830
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Fenerbahçe heeft Diego Forlán op het oog. De aanvaller van Atlético Madrid moet met ingang van komend seizoen de doelpunten van de Turkse club gaan verzorgen, nu is gebleken dat Dani Güiza de hooggespannen verwachtingen niet heeft kunnen waarmaken. Naar verluidt zouden de Madrilenen eventueel instemmen met een ruildeal, indien Fenerbahçe tevens vijf miljoen euro bijbetaalt. (El Mundo Deportivo)
    Dit zou echt een goede deal zijn voor Fener, misschien ook voor Guiza aangezien de Spaanse Liga hem beter zit. Met Forlan erbij en nog een nieuwe linksmid kan Fenerbahce weer volledig meedoen voor de titel en Europees weer een geduchte tegenstander zijn.

  21. #831
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Het nieuwe stadion van Kayserispor is een week geleden geopend en dat is weer een goede stap om een EK binnen te slepen.

    Ik hoop dat KS hiermee ook kan aansluiten bij de grote 3 en de competitie hierdoor ook sterker wordt.


  22. #832
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Cássio de Souza Soares, beter bekend als Lincoln, keert mogelijk na dit seizoen terug in de Bundesliga. Volgens de maandageditie van Kicker staat de middenvelder van Galatasaray in de belangstelling van drie clubs, te weten 1.FC Köln, Borussia Dortmund en Hamburger SV. Ook in Rusland is er belangstelling voor zijn persoon.

    Het heeft er alle schijn van dat Lincoln in ieder geval na dit seizoen niet meer in Istanbul actief is. De best betaalde speler in de Turkse Süper Lig, met een jaarsalaris van vierenhalf miljoen euro, leeft in onmin met trainer Bülent Korkmaz, die de laatste weken het vertrouwen in de dertigjarige Braziliaan absoluut heeft verloren.

    Als gevolg vertrok Lincoln vorige week zonder toestemming van de club naar zijn vaderland, en lijkt het bestuur ervoor te kiezen om de middenvelder komende zomer op de transferlijst te zetten. Vooral omdat zijn contract nog twee jaar doorloopt, en de regerend landskampioen geen zin heeft om nog eens negen miljoen euro te betalen.

    Lincoln had vorig seizoen een minimaal aandeel in de landstitel, omdat hij geplaagd werd door blessureleed of uit de gratie was. Michael Skibbe, de voorganger van Korkmaz, schonk de Braziliaan vertrouwen ondanks het feit dat hij afgelopen zomer zonder toestemming van de club een week langer vakantie hield dan toegestaan.

    Naast het eerder genoemde drietal heeft ook VfL Wolfsburg lichte interesse in de oud-speler van 1.FC Kaiserslautern en Schalke 04. In Rusland houden Lokomotiv Moskou en Zenit Sint-Petersburg de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. De eerstgenoemde club deed in januari al een vergeefse poging om Lincoln te halen.
    Laat een Russische topclub maar een enorm bedrag betalen, dan zijn we daar ook meteen vanaf en kunnen we zoeken naar een vervanger.(misschien Özer)

  23. #833
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Meneer Lincoln is wel heel moeilijk te vervangen. Het zal niet makkelijk zijn om zo'n een speler te vervangen.

  24. #834
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ach, een Lincoln in vorm is moeilijk te vervangen, maar een Lincoln die niks doet en alleen aan zichzelf denkt is makkelijk te vervangen.

  25. #835
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Ach, een Lincoln in vorm is moeilijk te vervangen, maar een Lincoln die niks doet en alleen aan zichzelf denkt is makkelijk te vervangen.
    Hoe komt het toch dat hij dit soort gedrag toont. Krijgt hij daar geen vertrouwen?

  26. #836
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Hoe komt het toch dat hij dit soort gedrag toont. Krijgt hij daar geen vertrouwen?
    Vertrouwen krijgt hij wel, gezien zijn salaris en wekelijkse basisplaats, maar hij denkt dat hij met twee vingers in de neus de ster kan spelen. In het begin speelde hij ook goed, maar na zijn vormdipje is het niet meer goed gekomen.

  27. #837
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Hoe komt het toch dat hij dit soort gedrag toont. Krijgt hij daar geen vertrouwen?
    Ik denk dat het gewoon in zijn karakter zit. In Duitsland had hij ook al motivatieproblemen. Een speler waar je in mijn ogen niet op kunt bouwen en ik vind ook Rusland een goede optie voor hem.

  28. #838
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Ik denk dat het gewoon in zijn karakter zit. In Duitsland had hij ook al motivatieproblemen. Een speler waar je in mijn ogen niet op kunt bouwen en ik vind ook Rusland een goede optie voor hem.
    Precies en daarom hoop ik dat een club een groot bedrag wil neertellen zodat wij er ook wat aan verdienen.

  29. #839
    MehmetC's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    19
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Lincoln is geen goede team speler, wat een hoge salaris trouwens: 4,5 miljoen.
    En ik maar denken dat Aurelio te veel vroeg.
    Waarom ik Lincoln geen goede team speler vind? Hij is te wisselvallig en belangrijker nog; hij presteert alleen beter als alles op hem gericht is. Terwijl iedereen in het team gelijk is.
    Ik denk niet dat een geldboete hem zal (af)leren. Ik vraag me af of Korkmaz hem de komende wedstrijd zal laten spelen. Zo ja, zal Korkmaz echt amateuristisch bezig zijn.

  30. #840
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MehmetC Bekijk bericht
    Lincoln is geen goede team speler, wat een hoge salaris trouwens: 4,5 miljoen.
    En ik maar denken dat Aurelio te veel vroeg.
    Waarom ik Lincoln geen goede team speler vind? Hij is te wisselvallig en belangrijker nog; hij presteert alleen beter als alles op hem gericht is. Terwijl iedereen in het team gelijk is.
    Ik denk niet dat een geldboete hem zal (af)leren. Ik vraag me af of Korkmaz hem de komende wedstrijd zal laten spelen. Zo ja, zal Korkmaz echt amateuristisch bezig zijn.
    Nou, het gaat dan niet even tussen Lincoln. Maar als Korkmaz hem goed kan gebruiken dan stelt hij hem gewoon op. Ook hij weet wanneer hij in vorm is dat hij heel moeilijk te stoppen is. Als hij uit zichzelf geen motivatie heeft dan zou ik als trainer ingrijpen. Of je haalt hem uit de selectie of hij moet gewoon een pittig gesprek met Lincoln voeren.

  31. #841
    MehmetC's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    19
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Nou, het gaat dan niet even tussen Lincoln. Maar als Korkmaz hem goed kan gebruiken dan stelt hij hem gewoon op. Ook hij weet wanneer hij in vorm is dat hij heel moeilijk te stoppen is. Als hij uit zichzelf geen motivatie heeft dan zou ik als trainer ingrijpen. Of je haalt hem uit de selectie of hij moet gewoon een pittig gesprek met Lincoln voeren.
    Een pittig gesprek zonder resultaat wijst meteen naar je eerste plan. Ik denk dat het hem zou leren om 2 weken niet te spelen of een tijdje in te vallen.
    Lincoln kan hier van profiteren, als hij het een paar maanden terug zou doen zouden ze hem meteen schorsen. Nu moet Galatasaray bijna elke wedstrijd winnen, Lincoln is het hardst nodig.

  32. #842
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Roberto Carlos start lobby: "Adriano, kom naar Fenerbahçe"



    Fenerbahçe-vedette Roberto Carlos hoopt landgenoot Adriano over te halen een contract in Istanbul te tekenen.

    Dat blijkt uit een opmerking van de Braziliaanse back. Adriano, momenteel speler van Internazionale, kampt al jaren met psychische en fysieke problemen. Mede daardoor gaf de bonkige spits onlangs nog aan na dit seizoen tijdelijk afstand te willen nemen van het voetbal.

    Niet duidelijk is hoe lang de break van Adriano zal duren, maar onwaarschijnlijk lijkt dat Inter hem na zijn sabattical nog terug wil in de selectie. Carlos lijkt zich dat ook t ehebben bedacht en ziet zijn kans schoon. "Kom en speel met mij bij Fenerbahçe", deed de linksback een oproep tegen Sportsmediaset.

    Carlos is ook bij de beleidsbepalers van Fener een lobby gestart om Adriano bovenaan het boodschappenlijstje te zetten. Eerst zal moeten worden afgewacht hoe de toekomst van de spits er exact uitziet.

  33. #843
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amoré Bekijk bericht
    Roberto Carlos start lobby: "Adriano, kom naar Fenerbahçe"



    Fenerbahçe-vedette Roberto Carlos hoopt landgenoot Adriano over te halen een contract in Istanbul te tekenen.

    Dat blijkt uit een opmerking van de Braziliaanse back. Adriano, momenteel speler van Internazionale, kampt al jaren met psychische en fysieke problemen. Mede daardoor gaf de bonkige spits onlangs nog aan na dit seizoen tijdelijk afstand te willen nemen van het voetbal.

    Niet duidelijk is hoe lang de break van Adriano zal duren, maar onwaarschijnlijk lijkt dat Inter hem na zijn sabattical nog terug wil in de selectie. Carlos lijkt zich dat ook t ehebben bedacht en ziet zijn kans schoon. "Kom en speel met mij bij Fenerbahçe", deed de linksback een oproep tegen Sportsmediaset.

    Carlos is ook bij de beleidsbepalers van Fener een lobby gestart om Adriano bovenaan het boodschappenlijstje te zetten. Eerst zal moeten worden afgewacht hoe de toekomst van de spits er exact uitziet.


    Kan je beter bij Turkse competitie posten.

    Deze topic is helemaal dood.

  34. #844
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Galatasaray heeft optimaal geprofiteerd van de nederlaag die rivaal Fenerbahçe zaterdag leed. Cim Bom Bom had aan één doelpunt van Milan Baros genoeg om zich te ontdoen van stadsgenoot Istanbul Buyuksehir, en claimt daarmee het alleenrecht op de vierde plek in de Süper Lig. Daarnaast mag de Turkse grootmacht ook nog voorzichtig blijven hopen op de landstitel.

    Lange tijd zag het er naar uit dat in navolging van Fener ook Galatasaray punten zou gaan verspelen. Bij rust stond nog altijd de 0-0 stand op het scorebord, en ook na de pauze duurde het even alvorens de ploeg van Bülent Korkmaz toesloeg. Een dikke twintig minuten voor het einde verloste Baros zijn team door zijn negentiende treffer van het seizoen te produceren.

    Niet alleen verschafte Galatasaray zichzelf met de overwinning een goede uitgangspositie betreffende de verdeling van de Europese tickets aan het eind van het seizoen, ook behoudt de club met nog zes wedstrijden te gaan een kans op de landstitel. Daarvoor dient Gala wel zes punten goed te maken op koploper Sivasspor. Besiktas kan bij winst later vandaag zelfs op een verschil van zeven punten komen.
    Gelukkig winnen ze weer. Nu is de achterstand 6 punten en indien Bjk wint, 7 punten. Moet te doen zijn als we alles winnen en Bjk en SS in de toppers punten laten liggen.

  35. #845
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Besiktas wint vanavond en geeft nummer 1 niet meer weg!

  36. #846
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Besiktas moet nog tegen GS en FB spelen, dus die 1e plaats is nog zeker niet veilig.

  37. #847
    El Chino's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2006
    Berichten
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milanfan13 Bekijk bericht
    Besiktas moet nog tegen GS en FB spelen, dus die 1e plaats is nog zeker niet veilig.
    Die hebben ze ook helemaal nog niet maar denk dat Besiktas wel kampioen wordt.

    En tegen GS kan het voor GS al voorbij zijn..

  38. #848
    Berxwedan jiyane Tredici's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 juli 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    2.608
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Ik denk dat de spelers nu eindelijk beseffen, al was het spel vanmiddag weer dramatisch, dat ze nog kampioen kunnen worden. Hopelijk dan ook geen blunders meer tegen middenmoders(?) en tegen Sivasspor en BJK afmaken en we spelen weer CL

  39. #849
    UltrACimbom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 oktober 2006
    Locatie
    sdfdf
    Berichten
    76
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als we Besiktas maar pakken in Inonu is mijn seizoen al geslaagd, ik wil Sivasspor graag kampioen zien.

    Oprotten met dit zooitje. 89' cornergoal tegenkrijgen.

    Sukkeltjes.

  40. #850
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    --------------------------------------------------------------------------------
    Arda Turan is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van Galatasaray. Naast de eerdere interesse van AC Milan, Bayern München en Juventus heeft nu Everton concrete interesse getoond om de middenvelder komende zomer over te nemen. De vraagprijs van Galatasaray kan echter een obstakel vormen. De Turks international mag niet voor minder dan twintig miljoen euro vertrekken. (Diverse Britse tabloids)
    --------------------------------------------------------------------------------



    Wow 20 miljoen euro :o

  41. #851
    MehmetC's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    19
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door durandinho Bekijk bericht
    --------------------------------------------------------------------------------
    Arda Turan is mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van Galatasaray. Naast de eerdere interesse van AC Milan, Bayern München en Juventus heeft nu Everton concrete interesse getoond om de middenvelder komende zomer over te nemen. De vraagprijs van Galatasaray kan echter een obstakel vormen. De Turks international mag niet voor minder dan twintig miljoen euro vertrekken. (Diverse Britse tabloids)
    --------------------------------------------------------------------------------



    Wow 20 miljoen euro :o
    Inderdaad, een beetje teveel vind ik. Mensen doen al moeilijk om die 15 miljoen (dat hij waard is?). Ik weet niet hoe ze dat berekenen (Turkse rekenmachine), maar het gaat ze goed.
    Ik zie Arda liever naar Juventus gaan dan AC Milan of Everton. Bij Milan zijn alle posities bezet. Everton is ook geen slechte voor Arda.
    Milans vraagprijs voor Ronaldinho is al 20 miljoen. :angel_not:

  42. #852
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    'Galatasaray haalt Leo Franco naar Istanbul'
    Geschreven op dinsdag, 28 april om 10:07

    Atlético Madrid kan op zoek naar een nieuwe doelman. Volgens diverse Spaanse media heeft Leo Franco overeenstemming bereikt met Galatasaray over een driejarig contract. De Argentijnse sluitpost onderhandelde de afgelopen weken met Atlético over zijn aflopende contract, maar werd het niet eens over de financiële voorwaarden.



    De werkgever van John Heitinga bood Franco een tweejarig contract aan, met een jaarsalaris van een miljoen euro. In Istanbul kan de viervoudig international echter flink meer gaan verdienen, en is men bereid om hem een jaar langer onder contract te nemen. De transfer zal aan het einde van het lopende seizoen bekend worden.

    Het had er alle schijn van dat Franco (31) aan zijn vijfde en laatste contractjaar in het Vicente Calderón bezig was. De onderhandelingen verliepen bijzonder stroef, en ook clubs als Boca Juniors, Real Betis en Real Zaragoza toonden concrete belangstelling. De aanbieding van Galatasaray bood hem echter meer financiële zekerheid.

    Bij Galatasaray wordt de oud-doelman van Independiente, Mérida en Real Mallorca de opvolger van de Italiaan Morgan De Sanctis, die dit seizoen is gehuurd van Sevilla. Het is nog onzeker of de regerend landskampioen van Turkije komend seizoen in Europa actief is. Momenteel staat de ploeg in de Süper Lig op een vierde plaats.



    Mooie aankoop voor GS.

  43. #853
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Hekkensluiter Hacettepe zet Galatasaray te kijk.

    Galatasaray heeft verzuimd om de derde plaats over te nemen van Trabzonspor. Op bezoek bij hekkensluiter Hacettepe Spor Kulübü had de ploeg uit Istanbul aan drie punten genoeg om een plekje te stijgen, maar het ging met 2-0 onderuit.


    Hacettepe behoudt door de verrassende overwinning een minieme kans op lijfsbehoud. De achterstand op de 'veilige' vijftiende plek is nog altijd tien punten.

  44. #854
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    De fans van Besiktas hebben voor het eerst sinds 2003 weer iets om over op te scheppen tegenover hun rivaliserende collega’s uit Istanbul. De Zwarte Adelaars bezweken zaterdagavond niet onder de druk van het spelen om het landskampioenschap, en versloegen het laaggeklasseerde Denizlispor met 1-2. Daardoor mag de ploeg van coach Mustafa Denizli zich de opvolger noemen van Galatasaray als kampioen van Turkije.

  45. #855
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Jammer, had Sivasspor het wel gegund.

Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •