Pagina 2 van 30 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #46
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zondag uit tegen Galatasaray...

    Wordt een moeilijke wedstrijd...

    Spelers zijn moe en de moreel is laag...

    Ik hoop dat we met 3 punten naar huis kunnen gaan

  2. #47
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    0-1 winst (L)

  3. #48
    tottenham89's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zo,das goed gedaan van Fenerbahce,al was ik meer voor Galatasary

  4. #49
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag 2-2 thuis gespeelt tegen Tabzonspor...

    34 ' 0-1 (Goal Lee Yung)
    60 ' 1-1 (Goal Nobre)
    67 ' 1-2 (Goal Fatih)
    86 ' 2-2 (Goal Nobre)

    We speelden niet zo goed eerlijk gezegd

    Vorige week:

    Galatasaray 0-1 Fenerbahçe (Goal Nobre)

    Ik zal voortaan elke week de goals laten zien die gescoort zijn en een klein verslagje schrijven als jullie interesse hebben
    Laatst gewijzigd door Kill4You; 3 december 2005 om 03:00

  5. #50
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag moeilijke uitwedstrijd tegen Kayseri K.Erciyesspor gehad.

    Iedereen dacht dat het heel moeilijk zou worden want we speelden zonder Nobre en Anelka (beide geblesseerd) maar toch wisten we 3-0 te winnen...

    Een goal in de 2e minuut door de verdediger 'Onder' en Fener kwam op een 0-1 voorsprong..
    Na ongeveer 15 minuten spelen viel de elektriciteit uit en moesten de teams zo een 10 a 15 minunten wachten om weer verder te kunnen spelen.

    In de 35e minuut zorgte Alex voor een 0-2 voorsprong via een penalty. Alex heeft tot nu toe helemaal geen 1 penalty gemist...

    In de 2e helft begon Kayseri beter te spelen en zette veel druk op Fener. Alleen de spitsen konden de bal maar niet richting de goal krijgen. Als ze dat deden wist de keeper 'Volkan' de bal weg te krijgen.

    In de 65e minuut zorgte Tuncay voor de beslissing. Hij kwam voorbij 2 verdedigers en voordat de 3e verdediger de bal kon krijgen schoot hij hem erin...

  6. #51
    yildiraybastu's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2005
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En gisteren... FENERBAHCE 6 - 2 Denizlispor
    SEMIH scoorde 4x, 1x Appiah (prachtige goal) en 1x Aurelio

  7. #52

    Aangemeld
    7 november 2005
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    super dat de doelpunten worden gepost

  8. #53
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Aangezien er niemand reageerde hierzo dacht ik dat er ook geen interesse was Dus waarom zou ik de moeite moeten nemen om dingen te plaatsen waar toch niemand interesse in heeft

    Maar als jij toch interesse hebt:

    17-12-2005
    Fenerbahçe 6-2 Denizlispor

    Anelka en Nobre waren geblesseerd...

    5 ' 1-0 (Goal Semih)
    45 ' 2-0 (Goal Semih)
    50 ' 3-0 (Goal Semih)
    51 ' 3-1 (Goal Serhat)
    55 ' 4-1 (Goal Appiah)
    71 ' 5-1 (Goal Aurelio)
    76 ' 6-1 (Goal Semih)
    86 ' Mooie beweging van Alex
    88 ' 6-2 (Goal Kratochvil)

    --------------------------------------------------------------------------

    Turkse Beker
    21-12-2005
    Fenerbahçe 0-2 G.Antepspor

    Anelka en Nobre waren geblesseerd...

    20 ' 0-1 (Goal Gokhan)
    77 ' 0-2 (Goal Ilhan)

    Deze wedstrijd hadden we gewoon teveel kansen gemist.. Als jij niet kan scoren doet de andere het wel zeggen ze dan :x

    Dit was trouwens onze 1e nederlaag dit seizoen tegen een Turkse team... In de competitie zijn we nog steeds onverslagen...

  9. #54
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bekijk je die duels ook via Internet ?

  10. #55
    Kill4You's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nope..

    Alleen de goals kan je op de site vinden

    De wedstrijden kijk ik gewoon op tv

  11. #56
    ForzaCarsi's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2006
    Locatie
    Besiktas
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Je hebt niet zoveel galatasaray fans het zijn allemaal kinderen tot 16 jaar

  12. #57

    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    arnhem
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind dat Fenerbahce eigelijk wel een goede club is maar tog vind ik jammer dat ze elke jaar als ze naar CL gaan gwn weer dr uit gaan elke keer de laatste probeer is dan een keer tenminste 3e te worden en naar de Eufa Cup te gaan ze hebben topspelers zoals : Alex-Tuncay-Appiah-Semih van dat soort spelers moet Daum gwn gebruik maken vind ik !

  13. #58

    Aangemeld
    17 januari 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FENERBAHCE
    Haha!! Wiskunde: 6-0=6 goals verschil
    5-1=4 goals verschil
    Wedstrijden die fenerbahce won met minstens 4 goals verschil!!:cop:

    5-1 verliezen in een finale lijkt mij erger dan 6-0 verliezen in de competitie.....

  14. #59
    Eskisehirli's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    ERgens
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind gewoon Fenerbahce niet goed spelen..
    Glatasaray speelt toppie toppie

    En over Hakan sukur : die man wil ik niet meer op de veld zien man hij kan niet meer zo goed voetballen als de vorige jaren beter hasan kabze in hem plaats hij is jong en kan er dan nog van leren(word ie beter) vind ik...

  15. #60
    R9's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    43
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoor geruchten dat Roberto Carlos voor Fener gaat spelen na dit seizoen.....:dontgetit: .

  16. #61
    Eskisehirli's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    ERgens
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roberto Carlos bij Fenerbahce????
    hehe zou leuk zijn? maar ik denk het niet.

  17. #62

    Aangemeld
    7 november 2005
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nice, nog meer doelpunten, bedankt voor de moeite , is misschien veel werk dat uploaden

  18. #63

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Galasaray kan nogsteed eerst worden maar dan moeten gerst wel een goed nadenken en beseffen dat alles in turkije door de vleugels gaan dus mijn opstelling zou zijn.



    Necati Umit


    SAs Ilc
    Saidou

    Ergun Cihan

    Yalcin Thomas Song
    Mondragon


    Mooie opstelling toch verdedegend goed en aanvalend ook.
    442 is selcht
    433 zou kunnen
    3142
    41212

  19. #64

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik fb waardeloos team vorige jaar zijn ze door de scheidsen eerste geworden door penalty's
    anelka scoort niet semih wel waarom speelt ij niet

  20. #65
    Roel's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Hoogeveeen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Gerets Dreigt met vertek

    Het avontuur van Erik Gerets bij het Turkse Galatasaray, lijkt geen lang leven beschonken. Galatasaray dat geplaagd word door een schulden berg van 140 miljoen euro heeft al maanden geen salaris uitgekeerd. En nu dreigt ook Gerets nog met opstappen.

    '' De situatie begint me op de zenuwen te werken'' zegt Gerets in het Gazet van Antwerpen. En sinds woensdag heeft de club er een probleem bij de spelers weigeren te trainen, '' Wat kan ik hen verwijten? Op het veld vechten ze als leeuwen. Alleen kan het zo niet verder. Veranderd er niets dan pak ik in mei mijn koffer.''

    '' Ik zal mijn plicht vervullen en de titel proberen te pakken, maar als er niet snel beterschap komt, dan ben ik weg,'' Zo liet de oud-trainer van onder andere Club Brugge, PSV en Wolfsburg aan het bestuur van Galatasaray weten.

    Bron: v-bal

    Gelijk heeft hij, aankopen zal hij niet kunnen doen, er zullen alleen maar spelers verkocht worden, om de schulden iets kleiner te maken en dan moet je het volgend jaar met een kleine en een kwalitatieve slechte ploeg moeten doen denk ik. En hij kan wel weer bij de een of andere club dichter bij huis aan de slag.

  21. #66
    Hotspot's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Galatasaray heeft zijn spelers opgegeven bij de belastingdienst als zijnde dat ze voor een klein salaris spelen zodat Galatasaray daar ook minder belasting over hoeft te betalen dan dat ze in het echt zouden moeten. Want die spelers verdienen natuurlijk veel meer. Dit past echt bij deze club die er niet vies voor is om tegenstanders, scheidsrechters en dergelijke om te kopen om succes te behalen.
    Het was de coach Fatih Terim van Galatasaray die dit nog eens bevestigde met de woorden:' Het doel heiligt de middelen'.
    Er zijn zoveel dieptepunten in de historie van deze club maar als ik er eentje moet uithalen dan is het wel dat ze op de laatste speeldag van de competitie op doelsaldo kampioen zijn geworden door de tegenstander om te kopen en er vervolgens met 8-0 van te winnen en hun doelsaldo op te krikken zodat ze kampioen konden worden. De beelden van die wedstrijd spreken boekdelen. Zo zijn we onder andere getuige van een assist van de keeper van de tegenstander die de bal gooit in de voeten van een Gs speler zodat ie de bal in het doel kan schieten. Deze keeper heette Zalad.
    Gs werd op doelsaldo kampioen.
    Besiktas won op die laatste speeldag 'maar' met 3-1 na een 0-1 achterstand. Dit was niet voldoende omdat het doelsaldo van Gs nu ietsje beter was en dus werd Gs kampioen. Maar 40.000 Besiktas fans gingen na afloop toch hun kampioenschap vieren omdat er maar een de ware kampioen kan zijn.

  22. #67

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Wie moet galatasaray verkopen en kopen door hun schuld

    Kopen: Wederson, Mikka, Okan Buruk, Emre Asik, Mert Korkmaz
    Verkopen: Suker, Sas, Ilic, Heinz, saidou, Song, Thomas, Cihan, Orhan, Sabri Ayhan, Mondragon, Yalcin, Volkan.

    Hier uit maak je zeker 40 miljoen euro winst. Galatasaray is ook van plan de spelers te kopen.

    Opstelling

    Dl: Fevzi
    LB: Ferhat
    CB: Mert korkamaz
    CB Emre Asik
    RB: Ugur
    LM: Ergun
    Cm: Wederson
    RM: Okan Burak
    AM: Mikka
    Sp: Necati
    Sp: Umit

    Mooie opstelling toch

  23. #68
    Eskisehirli's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2006
    Locatie
    ERgens
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    nee ik vind niet.

    Ilic, heinz en song moeten blijven vind iK.

    Galatasaray moet gewoon geen transfers maken, mischien heel weinig
    1 of 2 spelers

  24. #69

    Aangemeld
    27 februari 2006
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fener 2-2 tegen Besiktas (Mooie match) maar ik vind toch dat bjk het verdiende om te winnen!!

  25. #70
    Besiktas10's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 februari 2006
    Locatie
    Roosendaal
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gsslm
    Kopen: Wederson, Mikka, Okan Buruk, Emre Asik, Mert Korkmaz
    Verkopen: Suker, Sas, Ilic, Heinz, saidou, Song, Thomas, Cihan, Orhan, Sabri Ayhan, Mondragon, Yalcin, Volkan.

    Hier uit maak je zeker 40 miljoen euro winst. Galatasaray is ook van plan de spelers te kopen.

    Opstelling

    Dl: Fevzi
    LB: Ferhat
    CB: Mert korkamaz
    CB Emre Asik
    RB: Ugur
    LM: Ergun
    Cm: Wederson
    RM: Okan Burak
    AM: Mikka
    Sp: Necati
    Sp: Umit

    Mooie opstelling toch

    ONZIN
    ik kan me geen galatasaray voorstellen zonder tomas en song
    emre is nu bij galatasaray, maar hij kwam bij bjk niet aan spelen toe.
    't Zelfde geld voor Okan, en ergun is al heel oud. Wederson die gaat niet zomaar weg, en welke ploeg wilt hakan sukur kopen:thumbdown :roll:

  26. #71

    Aangemeld
    27 februari 2006
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Op dit moment heeft BJK de beste supporters van Turkije misschien wel van heel EUROPA , Bjk en Gs hebben echt de gekste en luidste supporters!!!!

  27. #72

    Aangemeld
    22 maart 2006
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotspot
    Galatasaray heeft zijn spelers opgegeven bij de belastingdienst als zijnde dat ze voor een klein salaris spelen zodat Galatasaray daar ook minder belasting over hoeft te betalen dan dat ze in het echt zouden moeten. Want die spelers verdienen natuurlijk veel meer. Dit past echt bij deze club die er niet vies voor is om tegenstanders, scheidsrechters en dergelijke om te kopen om succes te behalen.
    Het was de coach Fatih Terim van Galatasaray die dit nog eens bevestigde met de woorden:' Het doel heiligt de middelen'.
    Er zijn zoveel dieptepunten in de historie van deze club maar als ik er eentje moet uithalen dan is het wel dat ze op de laatste speeldag van de competitie op doelsaldo kampioen zijn geworden door de tegenstander om te kopen en er vervolgens met 8-0 van te winnen en hun doelsaldo op te krikken zodat ze kampioen konden worden. De beelden van die wedstrijd spreken boekdelen. Zo zijn we onder andere getuige van een assist van de keeper van de tegenstander die de bal gooit in de voeten van een Gs speler zodat ie de bal in het doel kan schieten. Deze keeper heette Zalad.
    Gs werd op doelsaldo kampioen.
    Besiktas won op die laatste speeldag 'maar' met 3-1 na een 0-1 achterstand. Dit was niet voldoende omdat het doelsaldo van Gs nu ietsje beter was en dus werd Gs kampioen. Maar 40.000 Besiktas fans gingen na afloop toch hun kampioenschap vieren omdat er maar een de ware kampioen kan zijn.
    jij bent echt de slimste of niet?

    Die wedstrijd van Ankaragucu die met 8 - 0 gewonnen is door galatasaray is correct 2 spelers hebben opgebiecht dat ze benaderd zijn door bestuurders van Galatasaray destijds om "slecht te presteren",

    het verhaal van belasting ontduiken, als je dat als argument wilt gebruiken dat galatasaray "dingen" omkoopt, ben je uiterst onwetend aan het klagen, Niet alleen, Galatasaray, Niet alleen alle turkse voetbal clubs,
    Dit gebeurd over de hele wereld, niet alleen in het voetbal ook in het dagelijkse bedrijfsleven, doe niet zo kortzichtig,

    je mening is duidelijk, respect voor het uiten van je mening, maar zeker niet de inhoud

    -------

    om in te gaan op een latere post over de toekomstige opstelling van Galatasaray,
    met de huidige financiele situatie,

    Verkopen, Heinz, Ilic, 100%

    Mondragon mag weg van mij persoonlijk omdat ik het uiterst zonde zal vinden als ook Aykut Ercetin zal wegkwijnen als Kerem die nu voor samsunspor speelt, die heeft in zijn tijd ook hele goede wedstrijden gespeeld zowel comp. als Champions/uefa.

    Song en Tomas zijn van ondenkbare waarde voor Galatasaray, en er is geen mogelijke vervanger voor deze 2 spelers in turkije die haalbaar is voor galatasaray. Ibrahim Toroman zou de ideale man zijn voor het spel dat galatasaray eigen is, Voetballend opbouwen en aanvallen,

    Ayhan vind ik een uiterst nuttige voetballer, die op meerdere posities gebruikbaar is, altijd bij de hand houden

    Orhan Ak, persoonlijk vind ik dat de grootste oelewapper die op het veld van Ali Samiyen rond loopt, tis dat het niveau van de schijdsrechters in turkije zo laag ligt anders zou hij nu al een record aan Rode kaarten op zijn naam hebben, Let maar eens op op de overtredingen die hij maakt en hoe hij ze maakt, is het niet gestrekt of van achter, dan is het wel beide.

    Hakan Sukur, hij blijft iets hebben, ik vind het tijd voor zijn afscheid, hoogst waarschijnlijk einde seizoen, maar dat zien we wel, tis een storm ram, als ie nou is 25% er in schoot van de kansen die hij krijgt, was hij nooit bij inter los gelaten.

    als er spelers zijn die Galatasaray of welke andere grote club dan ook zou moeten overnemen uit de turkse competitie wil ik heel graag aansturen op

    Ugur Boral (maar die heeft blijkbaar al een "voor-contract" getekend voor Fenerbahce)
    Muhammet ( weet niet 100% wat zijn naam is, maar Rechts bek van Kayserispor, heel groot talent in mijn ogen)
    Arda (speler van Galatasaray gehuurd aan Manisa voor 2,5 seizoen) had nooit weggegeven moeten worden.
    en een speler diens naam ik niet weet op moment, centrale verdediger van Genclerbirligi heel aggressief, lang, sterk, maakte Hakan sukur het in de eerste nederlaag voor galatasaray dit seizoen het leven zuur)

    -----------Aykut----------
    Arda---Song---Tomas---Ferhat
    -----------Mehmet---------
    -Bayraktar-----------Hasan-
    ------------Zelenka--------
    ------Umit-------Neco------

    Dit is in mijn ogen een haalbare en ideale opstelling voor galatasaray voor komend seizoen, Mehmet op middenveld is Mehmet Guven speelde in de efes cup tegen Besiktas, vond hem magistraal voor zijn leeftijd, Speelde alsof hij al jaren speeld in het 1ste van GS Bayraktar van Kayseri spor, volgens mij de aanvoerder, moet ik vanavond maar ff checken, Sterk, imponerend en karakter voetballer motiveerd anderen. Zelenka vind ik een fantastische spelmaker voor zijn prijs kaart, zal waarschijnlijk rond 1 a 2 miljoen liggen, maar denk niet dat Ersun yanal hem zal laten gaan. Muhamet rechts bek van Kayseri en arda zouden moordende concurrentie leveren.

    Fevzi, Muhammet, Orhan, (Centrale verdediger van Gencler) Aydin, Sabri, Ayhan, Hasan Kabze zou dan de reserve bank moeten voorstellen (niet te vergeten, ozguzcan, cafercan, irfan basaran ... veels te veel om opnoemen)

    er is nog een speler die ik wil aanprijzen, dat is Riza (volgens mij heet ie zo, jeugd speler van besiktas, speelde ook in efes cup, Ook een gouden toekomst voor zich, als ie maar hard blijft werken en trainen, maar die zal besiktas nooit laten gaan)
    Laatst gewijzigd door Serhat; 22 maart 2006 om 12:00

  28. #73

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja maar emre asik kan flamen als hij wil en wederson mag naar gala van bys spor.
    ergun is netals cocu van nederland hakan sukur heb je wel gelijk mee maar hij kan naar een kleine club

  29. #74
    De echte baas! Security's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    96
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fenerbahçe boekt ruime uitzege

    Fenerbahçe heeft gisteravond goede zaken gedaan in de Turkse titelstrijd. De Gele Kanaries wonnen het uitduel bij Diyarbakirspor met 0-4.

    De doelpunten werden gemaakt door Nobre (2x), Luciano en Appiah.

    Overige uitslag:

    Trabzonspor - Konyaspor 1-2


    Bron

    Ik volg eerlijk gezegd deze competitie niet zo heel goed, maar kan iemand mij vertellen hoe het een beetje gaande is?

  30. #75
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Turkse competitie is bijzonder spannend. Fenerbahçe en Galatasaray hebben allebei 65 punten met nog 7 wedstrijden te gaan.

    Fenerbahçe mag wel kampioen worden van mij, weet niet waarom

  31. #76

    Aangemeld
    1 april 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat de strijd om de titel pas na de derby tussen Fenerbahce-Galatasaray zal worden beslist. Wie die wedstrijd wint is kampioen. Fenerbahce en Galatasaray maken evenveel kansen om de titel. Maar ik denk tog dat fenerbahce kampioen wordt. Met een elftal met spelers als Anelka, alex, appiah. FENERBAHCEEEE!!!!!!!!!!!!!!

  32. #77
    The Manager riza_turk's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 april 2006
    Locatie
    Purmerend
    Leeftijd
    33
    Berichten
    76
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Galatasaray heeft de beste jeugdopleiding van turkije volgens mij moeten ze gwoon alleen verkopen er komen toch nieuwe spelers bij. En galatasaray heeft veel grondbezit waar er niks wordt gebouwd,verkocht enzo.

  33. #78

    Aangemeld
    9 april 2006
    Locatie
    Almelo
    Leeftijd
    36
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fener wint gewoon weer van sivas en denderd op titel af en ik ga er van uit gs nog fouten maakt want zo is dat eenmaal met dat team

  34. #79

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    emre speelde tegen gencerlerbirligue flamend

  35. #80
    The Manager riza_turk's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 april 2006
    Locatie
    Purmerend
    Leeftijd
    33
    Berichten
    76
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik hoop dat de wedstrijd tussen fenerbahce - galatasaray een buitenlandse scheidsrechter gaat fluiten

  36. #81
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmen4eveR
    Fenerbahçe mag wel kampioen worden van mij, weet niet waarom
    Vanwege de sfeer in dat schitterende stadion?

    Ik vind hun manier van spelen ook mooi om te zien, met die geweldige Alex, ik gun ze het kampioenschap wel

  37. #82

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik gun het galatasaray om kampioen te worden die spelers krijgen niet eens betaald. Maar ik vind FB toch beter

  38. #83
    YasiN's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mensen maken hier een opstelling en zetten MONDRAGON er niet eens in?? wat is dit?? Mondragon 1 van de beste keepers...

  39. #84

    Aangemeld
    17 januari 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    fb 5 - 3 verloren. Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. #85

    Aangemeld
    17 november 2005
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FENERBAHCE SAMPION MENSEN KLAAR!! ZATERDAG DIE gs EVEN AFMAKEN EN DAN LEKKKKKKKKKER ALLES WINNEN EN FENERIM IS DAN KAMPIOEN hoop wel dat het een mooie wed. wordt lekker aanvallend ingestelt allebei de teams en lekker hard bikkelen

  41. #86

    Aangemeld
    17 november 2005
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fenerbahce 4-0 Rezilllllllllllllleeeeeeeeer
    Kanaryam Benim Haydi Sabir 3keer 3punten Is Kampioenschap:d

  42. #87

    Aangemeld
    17 november 2005
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    klasse FENERBAHCE JE HEBT DIE GS WEER VOOR DE ZOVEELSTE KEER ZEER ZWAAR VERNEDERD ECHT KLASSE 3KEER 3PUNTEN IS KAMPIOENSCHAP
    AFZ: FENERBAHCEM

  43. #88
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ik had niet verwacht dat Fenerbahçe met zulke overtuigende cijfers zou gaan winnen, maar had wel verwacht dat ze in ieder geval gingen winnen. Het wordt met de week spannender in de Süper Lig. Nog drie wedstrijden te gaan, en die moet Fenerbahçe dan ''maar even'' winnen en dan zijn ze kampioen.

  44. #89

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    DE Turkse voetbalbond helpt galatasaray met betalingen kwam in het stadyum.
    Het bestuur van fenerbache is daar echt pissig op.

  45. #90

    Aangemeld
    9 februari 2006
    Berichten
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BURAK
    FENERBAHCE SAMPION MENSEN KLAAR!! ZATERDAG DIE gs EVEN AFMAKEN EN DAN LEKKKKKKKKKER ALLES WINNEN EN FENERIM IS DAN KAMPIOEN hoop wel dat het een mooie wed. wordt lekker aanvallend ingestelt allebei de teams en lekker hard bikkelen
    Ik ben het met je eens ugur ferhat Aydin
    Maar KAbze speelt ook voor niks en is ook goed
    GS heeft Tumer en ALpay vast gesteld voor volgend seizoen.
    Song (RC Lens) en Thomas (FENERbahce) Gaan waarschijnlijk weg.
    Hasan Sas mischien.
    Tumer mooie aankoop

Pagina 2 van 30 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 11:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 17:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •