Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #946
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    KUT, Jo is nu ook geblesseerd..

  2. #947
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard



    Altyapının Başına Tugay Kerimoğlu Geçiyor

    Kulübümüzün Yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda konuşan Başkan Adnan Polat, eski futbolcumuz Tugay Kerimoğlu'nun Çarşamba gününden itibaren alt yapının başında görev yapacağını açıkladı.

    Çarşamba günü Galatasaray'daki yeni görevine başlayacak olan Tugay Kerimoğlu’nun Adnan Polat tarafından açıklanması, Genel Kurul'daki üyeler tarafından büyük beğeniyle karşılandı.

    Bron: WWW.GALATASARAY.ORG


    Geweldig nieuws dit, toch wel een clubicoon die een goed voorbeeld kan zijn voor onze jeugd. Alleen weet ik niet of hij nu samen gaat werken met Jan. Jullie enig idee?

  3. #948
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Huisregel:

    - De voertaal is Nederlands, dus men post in het Nederlands met uitzondering van het Engels. Andere talen is toegestaan mits het om nieuwsfeiten gaat en er een vertaling bij staat!

  4. #949
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard



    Altyapının Başına Tugay Kerimoğlu Geçiyor

    Kulübümüzün Yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda konuşan Başkan Adnan Polat, eski futbolcumuz Tugay Kerimoğlu'nun Çarşamba gününden itibaren alt yapının başında görev yapacağını açıkladı.

    Bron: WWW.GALATASARAY.ORG


    Met als vertaling: Hierin staat dat de voorzitter van Galatasaray, Adnan Polat, heeft verklaard dat Tugay Kerimoglu, met ingang van woensdag, als hoofd jeugdopleidingen zal functioneren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leoni Bekijk bericht
    Geweldig nieuws dit, toch wel een clubicoon die een goed voorbeeld kan zijn voor onze jeugd. Alleen weet ik niet of hij nu samen gaat werken met Jan. Jullie enig idee?
    Dat lijkt me wel, aangezien hij ook in die functie zit. Zal dus een mengsel van invloeden zijn van Nederlands, Engels en Turks voetballeer. Prima. Weet alleen niet of een goede voetballer, nou zonder ervaring, wel zo een baan zou moeten krijgen. Zoals Ajax met De Boer doet, dat is hoe het moet. Geef hem een jeugdelftal en laat hem rijpen voor grotere taken.

  5. #950
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard



    Ondanks de uitschakeling heeft onze supportersgroep ultrAslan weer gedaan waar ze goed in zijn. Prachtige koreografie.

    HIC ABUNDANT LEONES is Latijn voor: Hier zijn veel Leeuwen.

  6. #951
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ik had hem ergens anders al gepost maar als je hem nog niet had gezien, hier video daarvan:

    http://gelgidersin.blogspot.com/2010...nt-leones.html

  7. #952
    Muratovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 februari 2010
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    ik ben in ALISAMIYEN GEWEEST
    ----------------------------Bericht is samengevoegd----------------------------------
    Er was een mooie sfeer
    We stonden 1-0 achter maar tog wonnen we met 4 - 1 van Bursaspor

  8. #953
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja ook mooi om te zien hoe Arda zijn teamgenoten motiveert. Die jongen is jong, maar gedraagt zich wel als een echte Captain.

    Nu nog hopen dat we kampioen worden en volgend seizoen overwinteren in de Champions League om de achtste finales in onze nieuwe stadion te kunnen spelen.

  9. #954
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Meer dan dat vond ik het mooi om te zien dat Elano wel geaccepteerd lijkt. Omdat ik er veel op gelet heb, merkte ik in het begin dat hij weleens werd overgeslagen. Weet je wel? Dat de nieuwe speler zich in de ogen van de Turkse spelers toch even moest bewijzen..dit lijkt hij toch gedaan te hebben, gezien het (speel)gedrag) van de spelers. Hoe Arda is, is eigenlijk niks nieuws. Als hij dit niet had, was hij ook geen captain geworden. Zijn karakter is volwassen.

  10. #955
    Sant Andrés Iniesta Aziz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    371
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Denk dat Arda ook voor een deel Captain is gemaakt om hem toch dat vertrouwen te geven en hem te overtuigen om nog even te blijven bij GS.

  11. #956
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja dat zou natuurlijk kunnen aangezien de selectie nog aan zijn aanwezigheid moest wennen. Anderzijds ben ik van mening dat onze spelersgroep erg vriendelijk tegenover nieuwelingen is. Bekijk de foto's van Neills eerste training maar is. Hij en Mehmet Topal bijvoorbeeld leken wel jarenlange vrienden.

    Als Arda vertrekt zie ik in Harry Kewell een nieuwe aanvoerder, een echte leider op het veld. Als er wat raars gebeurd en ook hij vertrekt komt Lucas Neill bij mij in beeld. Hij is al aanvoerder van Australië en heeft denk ik het vertrouwen van de spelers en supporters gewonnen. Daarna Elano. Die gast is zo koelbloedig en vecht voor elke bal. Maar taal kan natuurlijk een obstakel vormen. Voor een Turkse aanvoerder zou ik gaan voor Hakan Balta.

    Kortom: Geschikte kandidaten genoeg.
    Laatst gewijzigd door Leoni; 27 februari 2010 om 17:11

  12. #957
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aziz Bekijk bericht
    Denk dat Arda ook voor een deel Captain is gemaakt om hem toch dat vertrouwen te geven en hem te overtuigen om nog even te blijven bij GS.
    Denk dit sowieso. Is volgens mij ook wel algemeen bekend. Je moet zo een jongen toch wel iets geven. Echter, mijn punt was meer van..als hij niet volwassen genoeg zou zijn, was het ongeacht randzaken niet gebeurd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leoni Bekijk bericht
    Ja dat zou natuurlijk kunnen aangezien de selectie nog aan zijn aanwezigheid moest wennen. Anderzijds ben ik van mening dat onze spelersgroep erg vriendelijk tegenover nieuwelingen is. Bekijk de foto's van Neills eerste training maar is. Hij en Mehmet Topal bijvoorbeeld leken wel jarenlange vrienden.

    Als Arda vertrekt zie ik in Harry Kewell een nieuwe aanvoerder, een echte leider op het veld. Als er wat raars gebeurd en ook hij vertrekt komt Elano bij mij in beeld. Die gast is zo koelbloedig en vecht voor elke bal. Maar taal kan natuurlijk een obstakel vormen. Voor een Turkse aanvoerder zou ik gaan voor Hakan Balta.
    Hakan Balta? Nee joh. Veeeel te rustig in mijn ogen. Je hebt wel iemand nodig als aanvoerder, die het elftal een beetje op sleeptouw kan nemen. Enthousiasme er weer in kan gooien..daar is Balta toch niet geschikt voor. Wie wel? Al sla je me dood. Sabri is te wild, Emre Gungor te nieuw en de rest is ook niet echt aanvoerder-material. Topal zou het dichts in de buurt komen maar ook hij mag wat assertiever worden in zijn rol dan.

  13. #958
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Op het gebied van Turkse aanvoerders zitten we wel krap ja. Overigens is de kritiek die je uit voor Hakan ook geldig voor Mehmet aangezien ze kwa karakter op het veld erg op elkaar lijken. Sabri en Emre gaat denk ik niet lukken, daar heb je wel gelijk in.

  14. #959
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Topal is positioneel natuurlijk een stuk meer aanwezig dan Hakan Balta en vind ik dan communicatief, niet met een heel groot verschil en daar geef ik je wel gelijk in, wel iets sterker dan Balta. Maar nogmaals, positioneel aanwezigheid vind ik hierin dan wel belangrijker. Maar goed, we lopen voor op zaken

  15. #960
    Sant Andrés Iniesta Aziz's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    371
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mocht Ayhan zijn niveau terug halen zie ik hem toch als een kandidaat captain. Straalt echt leiderschap uit. ( doet me aan Gatusso denken telkens als ik hem zie)

  16. #961
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard





    Haha, kwa uiterlijk verschillen ze ook niet echt :kots

  17. #962
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ayhan was vorig seizoen sterk, dit seizoen zie je dat zijn leeftijd hem begint op te breken. De ervaring is er, maar zo komen de ballen niet vaak aan en de stappen te laat. Fysieke tekortkoming vanwege leeftijd. Het is nooit de beste voetballer geweest en als je dan ook nog je felheid door fysieke tekortkoming moet inleveren dan lever je een van je sterkste punten in. Qua karakter absoluut de tweede aanvoerder bij Galatasaray maar als voetballer is dit zijn laatste seizoen bij GS, mag ik hopen dan.

  18. #963
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Vorig seizoen was Ayhan inderdaad erg sterk. Vooral in de UEFA Cup hield hij ons vaak staande met zijn leiderschap en zijn belangrijke doelpunten. Maar zoals Lostwords al aangeeft, presteert hij dit seizoen gewoon ondermaats ivm zijn leeftijd. Hoop overigens wel dat hij een functie binnen de club aangeboden krijgt als hij stopt.

  19. #964
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heb laatst Rijkaards interview op GS TV bekeken en wat me opviel was dat hij aangaf te kunnen overstappen naar een 2 spitsensysteem bij de terugkeer van Baros.

    Rijkaard: Ik denk dat het zeker mogelijk is aangezien Jo meer ballen afgeeft en niet echt als diepe spits fungeert, terwijl Baros een echte diepe spits is die voortdurend in beweging loert op die ene kans.

    Dit is even kort wat ik me ervan herinner en ik kan me er volledig in vinden. Mijn Fifa 10 opstelling 4-1-2-1-2 komt na deze uitspraken wel dichterbij. Wel jammer dat dan spelers in het kaliber Kewell, Gio, Arda en Keita minder speeltijd zullen krijgen. Concurrentie op de flanken is bij Galatasaray dit jaar gewoon dodelijk en dan heb ik Caner nog niet eens genoemd.

    Nu nog een manier vinden om het moraal van die gasten omhoog te houden, maar dat moet lukken.

  20. #965
    ultrAslan Leoni's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 januari 2010
    Locatie
    Mecidiyeköy
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Inspiratieloos voetbal gezien gisteren. Ik word er gewoon moe van, speel je thuis tegen Kasimpasa de sterren van de hemel en creeër je nauwelijks kansen tegen Eskisehir.

  21. #966
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Dos Santos debuteerde erg zwak (veel balverlies) maar kwam steeds beter in zijn spel; zijn fantastische rushes kwamen steeds meer te voorschijn. Hij heeft helaas ook veel pech gehad in de afronding. Goede rushes met een degelijk schot zonder echt venijn om de keepers de bal uit het net te doen vissen. Velen supporters zien hem graag terug volgend seizoen. Vermoed dus dat Galatasaray wel een poging gaat wagen, het is wachten op het WK of zijn prijskaartje betaalbaar gaat blijken voor Galatasaray.

  22. #967
    Hoofdredactie Daninho's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 november 2005
    Locatie
    Benicassim
    Leeftijd
    45
    Berichten
    10.429
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Iemand enig idee wat hier staat: http://www.kayserispor.org/kayserisp...-bekliyor.html Het gaat over Ariza Makukula, alvast bedankt

    Dat Marcelo Zalayeta naar Kayserispor gaat is mij inmiddels duidelijk.

  23. #968

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard Galatasaray Sk topic

    Sinds de laatste post op 12 april 2008 is gepost is het helemaal dood in die topic.
    het zou beter zijn als jullie die verwijderen en met deze maak ik een nieuwe topic(deze dus) om het allemaal weer in orde te hebben en wel de nieuwe niewtjes,transfers enzovoort

  24. #969
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    Sinds de laatste post op 12 april 2008 is gepost is het helemaal dood in die topic.
    het zou beter zijn als jullie die verwijderen en met deze maak ik een nieuwe topic(deze dus) om het allemaal weer in orde te hebben en wel de nieuwe niewtjes,transfers enzovoort
    Je kunt gewoon verder in de oude topic. Ik heb je topic dus samengevoegd.

  25. #970

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Sabah Schrijft :

    Het bestuur van Galatasaray heeft de afgelopen jaren goede zaken gedaan als het gaat om nieuwe inkomsten binnen halen. Na de miljoenen deal met Türk Telekom en overige grote firma’s hebben ze nu ook een deal afgesloten met Pegasus Airlines. “Pegasus Airlines” zal de nieuwe naam worden van de noord tribune van het Türk Telekom Arena stadion.Elke deel van het nieuwe stadion van Galatasaray zal net als het Fenerbahçe ŞÃ¼krü Saracoğlu stadion een naam van een sponsor krijgen. Hierdoor blijft het omzet van Galatasaray als een gek stijgen.

    Arda Turan, de sterspeler van Galatasaray gaat waarschijnlijk weer meespelen na een lange afwezigheid wegens een zware blessure. De Turkse media wist te melden dat Arda Turan in de aanstaande wedstrijd tegen Antalyaspor weer van de partij zal zijn. Zijn team genoot Milan Baros zal nog minimaal 2 weken moeten wachten.

    De buitenlandse sterren van Galatasaray lijken na het vertrek van Frank Rijkaard te gaan schitteren. Pablo Pino, Lorik Cana en Elano Blumer kregen na de derby wedstrijd tegen Fenerbahce hoge cijfers van de Turkse critici wegens hun goede spel. De Turkse pers beweert dat Gheorghe Hagi, nieuwe trainer van Galatasaray extra aandacht geeft aan deze spelers.Pablo Pino, Lorik Cana en Elano Blumer kregen sinds het start van de Turkse competitie volle kritiek wegens hun slechte spel.

    1foto van de nieuwe stadion die bijna klaar is
    Laatst gewijzigd door Mehmet; 26 oktober 2010 om 17:53

  26. #971
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Talking

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=2CGVNyAIZ0s&feature=player_embedded[/ame]

  27. #972

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    er is een nog gruwelijker maar kan hem op dit moment nog niet zien

  28. #973

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Elano naar Santos voor 2.9 miljoen. met al zijn geld die hij zou krijgen heeft galatasaray 6.1miljoen winst gemaakt.


    Galatasaray heeft een akkoord bereikt met de 25-jarige Senijad Ibricic. Met zijn Kroatische club Hajduk Split waren de “Aslanlar” gisteren tot overeenstemming gekomen voor een transfersom van 5,5 miljoen euro. De 25-jarige Ibricic is sinds gisterennacht in Istanbul en ondergaat binnen enkele dagen een medische keuring en tekent daarna een driejarig contract, met een optie voor nog een jaar, meldt Turkse media.
    Senijad Ibričić (26 september 1985 in Kotor Varoš ) is een Bosnische voetballer speler die momenteel uitkomt voor Hajduk Split. Hij is een lid van de Bosnië en Herzegovina nationale voetbalelftal , maar heeft zowel de Bosnische en Kroatische burgerschap.

    De “Aslanlar” zien de 22-jarige spits van Lech Poznan als een mogelijke kandidaat om in de voetsporen van Milan Baros te treden, meldt het Turkse media. Volgens Poolse bronnen zou Galatasaray een bod van bijna vier miljoen euro voorbereiden op Artjoms Rudnevs. De Turkse-club zou de aanvaller van Poznan al in januari naar het Turk Telekom Arena willen halen.
    Artjoms Rudņevs (, 13 januari 1988 in Daugavpils ) is een voetballer van Russische oorsprong. Zijn huidige club is Lech Poznań .Hij speelt als spits, maar kan ook spelen als rechtsbuiten.

  29. #974
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    Elano naar Santos voor 2.9 miljoen. met al zijn geld die hij zou krijgen heeft galatasaray 6.1miljoen winst gemaakt.
    Onzin. Galatasaray heeft om en nabij 7 miljoen betaalt voor Elano (als ik het me goed herinner). Met al het salaris dat hij wél heeft gekregen tot de maand december heeft Galatasaray (veel) verlies op hem geleden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    Galatasaray heeft een akkoord bereikt met de 25-jarige Senijad Ibricic.
    Sportif A.Ş. Sportif Direktörü Adnan Sezgin, transferde gündemde olan ve gizlice İstanbul'a geldiği iddia edilen Boşnak oyuncu ile ilgilerinin olmadığını ve bu futbolcuyla hiç görüşmediklerini söyledi.
    Hier staat dat de TD van GS zegt dat er geen interesse is voor deze speler én er dus ook nooit mee gesproken is. Wel even checken he .
    Laatst gewijzigd door LostWords; 7 december 2010 om 18:59

  30. #975

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Hier staat dat de TD van GS zegt dat er geen interesse is voor deze speler én er dus ook nooit mee gesproken is. Wel even checken he .
    daarom gingen ze naar de wedstrijd van Hajduk Split om hem te bekijken en met de bestuurders te praten, info komt van ligtv die adnan sezgin daar ook heeft gezien en met camera beelden heeft bevestigd.
    om precies te zijn gingen ze naar de wedstrijd NK Sibenik - Hajduk Split

  31. #976
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    daarom gingen ze naar de wedstrijd van Hajduk Split om hem te bekijken en met de bestuurders te praten, info komt van ligtv die adnan sezgin daar ook heeft gezien en met camera beelden heeft bevestigd.
    Zolang ik er niks naar terug kan vinden EN Galatasaray via de betrouwbare bronnen dit naar buiten brengt, geloof ik er niks van. Ibricic is een naam die in de zomer ook al gedropt was.

    http://www.webaslan.com/haber/40485/...masi/?ref=ABM2

    Bilindiği gibi başkanımız Adnan Polat, geçtiğimiz hafta katıldığı bir televizyon programında, Ibricic ile Misimovic'in daha önce gündemlerinde olduğunu ve tercihlerini Wolfsburg'un Boşnak oyuncusundan yana kullandıklarını ifade etmişti.
    Zoals je waarschijnlijk kunt lezen: Galatasaray twijfelde tussen Misimovic en Ibricic en is gegaan voor eerstgenoemde. Zolang Misimovic niet verkocht is (contract ontbinden kan niet ivm te hoge kosten), lijkt het me ZEER sterk dat Galatasaray hem gekocht heeft. Laat ik het anders zeggen: onzin.

    Dat Galatasaray interesse in hem had is dus van de zomer. Turksevoetbal.nl ofzo herschrijft dus oude shit.

  32. #977

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Adnan Polat heeft vandaag in de club vergadering forse kritiek gekregen van de oppositie. De voorzitter van Galatasaray werd beschuldig dat hij de afgelopen jaren Galatasaray slecht heeft geleid en werd meerdere keren uitgenodigd om zijn ontslag in te dienen.

    In deze vergadering gaf Adnan Polat nogmaals aan dat hij geen ontslag gaat nemen. Hierna legde hij vervolgens uit wat hij en zijn bestuursleden de afgelopen jaren voor Galatasaray hebben betekend.

    Tevens gaf Adnan Polat duidelijk aan dat Gheorgi Hagi in totaal vier nieuwe spelers in zijn team wil zien. De namen van drie spelers zijn al doorgegeven, maar einde van deze week, gaat Hagi zijn rapport officieel aan het bestuur overhandigen. Adnan Polat gaf wel aan dat ze deze spelers kunnen binnenhalen, mits het in het budget gaat passen. Het gaat om vier spelers die in vier aparte posities spelen. (Keeper, verdediger, middenvelder, aanvaller)

  33. #978

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Aanvoerder Arda Turan staat al sinds eind september vanwege een liesblessure buitenspel. Turkse media lichtte vandaag echter een tipje van de sluier over het herstel van de aanvaller, die ook de wedstrijd tegen Duitsland en Azerbaycan miste.

    Arda Turan heeft bij Galatasaray de groepstraining hervat en als hij een kans krijgt van trainer Gheorghe Hagi mag hij spelen tegen Genclerbirligi, meldt Turkse media.

  34. #979

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    weer verloren...........................
    niks anders te zeggen .

  35. #980

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Konyaspor 0-1 Galatasaray
    81' anil Dilaver

    met veel gemiste spelers door blessures en shorsingen moesten 2jonkies mee naar konyaspor
    anil dilaver en musa cagiran, anil begon basis en musa zat op de bank
    het was een redelijk begin, met een dreigende kewell die een heerlijke voorzet overgekopt zag worden door ayhan. even later een bal van eigen veld van serdar ozkan en anil was zijn tegenstander met een schijnbeweging zonder bal te snel af en kon op doel af , kewell kwam aangerend anil dacht zeker dat hij deze wel moest afgeven anders als die had gemist mensen boos werden en daarom gaf hij die bal aan kewell, die de bal wilde controleren maar niet schieten,kewell kreeg de bal niet onder controle en een 100%doelpunt kans was weg. de rechtsback van konya had veel ruzie met kewell en zat de hele wedstrijd te trekken,slaan,schoppen om kewell uit de wedstrijd te halen.de 2de helft is weer drama, hagi maakt geen wissels,we spelen slecht en konya countert ons eruit zonder succes en dan toch in de 81 minuut komt een barca combinatie van galatasaray,kewell geeft een prachtige paas aan neill die weer naar hakanbalta geeft anil tussen 2man krijgt de bal en zonder na te denken schiet hij hem erin.
    in de 90minuut toch een rode kaart voor Cana en een konyaspeler.. jammer want nu mist hij beker tegen gaziantepspor.

    we zijn 1plaatsje omhoog gegaan en staan nu 9de met 1punt verschil op nummer 6 karabukspor.
    hopelijk 2de seizoenshelft goed presteren en omhoog voor europees voetbal.

    basis 11 van galatasaray
    ---------aykut------------
    neill--zan--servet--caglar
    -----------cana-----------
    ------ayhan----hakan balta
    serdar----------------kewell
    -----------anil-------------
    Laatst gewijzigd door Mehmet; 19 december 2010 om 17:19

  36. #981

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Een groep van tien Galatasarayfans is tijdens de wedstrijd tussen Galatasaray vs Fenerbahce(U-17) slaags geraakt met spelers van Fenerbahce. De wedstrijd werd gespeeld in Metin Oktay Tesisleri.
    Volgens de Turkse media zijn 8 Galatasaray-fans en drie Galatasaray spelers gearresteerd voor de gewelddadigheden.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=TPWcaCD9gxQ&feature=player_embedded[/ame]

  37. #982

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vandaag Zal de laatste wedstrijd van galatasaray Plaatsvinden in AliSamiYen
    in de beker zullen ze tegen een onbekende team spelen om door te gaan.
    Het waren mooie jaren die we in ASY hebben meegemaakt maar nu zal er een einde aankomen.
    Traantjes rollen over me wangen


    ALI SAMI YEN WE WILL NEVER FORGOT YOU(L)

  38. #983
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Galatasaray - Ajax op Eredivisie Live

    Ajax speelt zaterdagavond de vriendschappelijke wedstrijd tegen Galatasaray. Het oefenduel staat in het teken van de opening van de Turk Telekom Arena. De wedstrijd wordt vanaf 19:45 uur Nederlandse tijd rechtstreeks uitgezonden door Eredivisie Live.

  39. #984
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Hier staat dat de TD van GS zegt dat er geen interesse is voor deze speler én er dus ook nooit mee gesproken is. Wel even checken he .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Zolang ik er niks naar terug kan vinden EN Galatasaray via de betrouwbare bronnen dit naar buiten brengt, geloof ik er niks van. Ibricic is een naam die in de zomer ook al gedropt was.

    http://www.webaslan.com/haber/40485/...masi/?ref=ABM2



    Zoals je waarschijnlijk kunt lezen: Galatasaray twijfelde tussen Misimovic en Ibricic en is gegaan voor eerstgenoemde. Zolang Misimovic niet verkocht is (contract ontbinden kan niet ivm te hoge kosten), lijkt het me ZEER sterk dat Galatasaray hem gekocht heeft. Laat ik het anders zeggen: onzin.

    Dat Galatasaray interesse in hem had is dus van de zomer. Turksevoetbal.nl ofzo herschrijft dus oude shit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    daarom gingen ze naar de wedstrijd van Hajduk Split om hem te bekijken en met de bestuurders te praten, info komt van ligtv die adnan sezgin daar ook heeft gezien en met camera beelden heeft bevestigd.
    om precies te zijn gingen ze naar de wedstrijd NK Sibenik - Hajduk Split
    Waar blijft 'ie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Street70 Bekijk bericht
    Vandaag Zal de laatste wedstrijd van galatasaray Plaatsvinden in AliSamiYen
    in de beker zullen ze tegen een onbekende team spelen om door te gaan.
    Het waren mooie jaren die we in ASY hebben meegemaakt maar nu zal er een einde aankomen.
    Traantjes rollen over me wangen


    ALI SAMI YEN WE WILL NEVER FORGOT YOU(L)
    Waarom deze woorden met hoofdletters? En dan Galatasaray zonder..

    ---------- Post toegevoegd om 15:31 ---------- vorige post was om 15:30 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Galatasaray - Ajax op Eredivisie Live

    Ajax speelt zaterdagavond de vriendschappelijke wedstrijd tegen Galatasaray. Het oefenduel staat in het teken van de opening van de Turk Telekom Arena. De wedstrijd wordt vanaf 19:45 uur Nederlandse tijd rechtstreeks uitgezonden door Eredivisie Live.
    Johan, ga jij? Voor 100 euro vlieg je heen en weer..

  40. #985
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Johan, ga jij? Voor 100 euro vlieg je heen en weer..
    Nee, ga niet.

  41. #986

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Zaterdagavond speelt Galatasaray een oefenduel tegen Ajax om het nieuwe stadion van de Turkse club te openen. De Turk Telekom Arena ontvangt haar eerste gasten op 15 januari in Istanbul.
    De wedstrijd zal plaatsvinden om 19:00 uur. Eredivisie Live, Star TV(sifresiz) en D-Smart zal de wedstrijd live uitzenden.

  42. #987

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Aykut,Serkan,Servet,Cana,Balta,Ayhan,Culio,Sabri,A rda,aydin, Kazim
    zullen tegen ajax in de basis beginnen.Hopen op een mooi begin van het stadion!

    Liever had ik ajax anders bestreden,
    Rechtsback had ik sabri gezet omdat hij dan de snelle sulejmani kan bijhouden en met zijn rushes over 60meter kan hij emanuelson steeds laten verdedigen waardoor hij minder naar voren komt.
    Servet op Suarez zetten en Cana er heel dicht op. Suarez zal never nooit een kopduel winnen vanservet,en als hij hem via de grond voorbij komt zit cana der snel op
    Culio kan gruwelijke steekballen geven op kazim,en daar zit toch de zwakke plek van ajax
    linksbuiten en rechtsbuiten had ik Arda&pino laten starten om vdwiel en emanuelson bezig te houden en met snelle acties veel scoren.

    en natuurlijk hopen dat stekelenburg zijn dag niet heeft.

  43. #988

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Vandaag weer eindelijk goed gespeeld. ik zag eindelijk dat we de hele wedstrijd domineerden en niet laatste kwartier het moeilijk hadden met de tegenstanders. Yekta vond ik goed spelen in zijn 1ste wedstrijd. Stancu was vandaag goed je zag dat hij in een actie heel snel weg kan zijn van zijn tegenstander.Culio speelde ook weer goed. Ik vind ufuk veel beter als Zapata jammer dat ze zapata hebben gehaald. ufuk toch weer 2 100% doelpunt kansen gehouden, dit bewijst dat dit een goede keeper kan zijn die net 22 is.
    Gisteren stonden met 9de, vanmiddag stonden we 11de nu staan we 7de de weg omhoog is gevonden

  44. #989

    Aangemeld
    31 augustus 2010
    Locatie
    Ede
    Berichten
    249
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daninho Bekijk bericht
    Iemand enig idee wat hier staat: http://www.kayserispor.org/kayserisp...-bekliyor.html Het gaat over Ariza Makukula, alvast bedankt

    Dat Marcelo Zalayeta naar Kayserispor gaat is mij inmiddels duidelijk.
    dat ze een bod hebben uitgebracht en wachten op de antwoord van benfica

  45. #990
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Perfection Bekijk bericht
    dat ze een bod hebben uitgebracht en wachten op de antwoord van benfica
    Gepost op: 25 augustus 2010, 18:43

Pagina 22 van 30 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 10:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 16:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •