Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 182627282930 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.216 t/m 1.260 van 1347

Discussie: De Turkse competitie

  1. #1216
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Alleen heeft hij itt tot Sneijdert niet alles uit z'n carriere kunnen halen. Mentaal lijkt die Sneijder toch een streepje voor te hebben op van der Vaart en dat is best belangrijk. En hij had nooit naar Madrid moeten gaan. Qua scorend vermogen doen die twee niets voor elkaar onder.
    Denk niet dat het enkel een mentale kwestie is. Hij is erg traag en kan niks met rechts, dat helpt ook niet echt. Nee je hebt wel gelijk, toen hij als een soort schaduwspits bij Tottenham speelde scoorde hij ook veel. Kiest goed positie, duikt de ruimtes in. Sneijder heeft een beter schot. Vind ze beide niet heel geweldig.

  2. #1217
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Van der Vaart is meer een teamspeler, maar Sneijder heeft een uitzonderlijke kwaliteit dat ie topwedstrijden kan beslissen. Dat heb ik Van der Vaart eigenlijk nog nooit zien doen. Van Persie moet het ook nog maar laten zien dat hij die topwedstrijden kan beslissen voor Oranje. Wat dat betreft zou ik eerder voor Sneijder kiezen dan Van der Vaart. Zie in Sneijder en Robben momenteel de enige spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen tegen een topland.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    LostWords (29 oktober 2013)

  4. #1218
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Wedstrijden tegen Kopenhagen zijn toch niet van een hoger niveau dat elke andere wedstrijd tegen een top 8-ploeg in Duitsland? En daar gaat het toch om? Het spelen van wedstrijden op een hoog niveau?
    Ook niet lager. En bij CL is er zeker wel meer druk aanwezig, ook tegen Kopenhagen. Jij begon met de competitievergelijking. Dan is het niet vreemd dat er ook CL voetbal bijgehaald wordt.

    Ik heb overigens niks tegen vd Vaart hoor. Ben een groot fan van hem, maar Sneijder kan (en vaak is) veel bepalender zijn.

    Zie verder de post van Marcel boven mij.

  5. #1219
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Denk niet dat het enkel een mentale kwestie is. Hij is erg traag en kan niks met rechts, dat helpt ook niet echt. Nee je hebt wel gelijk, toen hij als een soort schaduwspits bij Tottenham speelde scoorde hij ook veel. Kiest goed positie, duikt de ruimtes in. Sneijder heeft een beter schot. Vind ze beide niet heel geweldig.
    Nou ja. Ik heb altijd de indruk, dat hij het allemaal wel best vind, als ik hem zo over het veld zie sjokken. Die man heeft misschien wel het meest 'pure' voetbaltalent van alle vier die gasten, maar hij lijkt me niet iemand die zich ook het snot voor de ogen werkt op de training en dat soort dingen. Sneijder en Robben hebben dat wel.

  6. #1220
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Van der Vaart is meer een teamspeler, maar Sneijder heeft een uitzonderlijke kwaliteit dat ie topwedstrijden kan beslissen. Dat heb ik Van der Vaart eigenlijk nog nooit zien doen. Van Persie moet het ook nog maar laten zien dat hij die topwedstrijden kan beslissen voor Oranje. Wat dat betreft zou ik eerder voor Sneijder kiezen dan Van der Vaart. Zie in Sneijder en Robben momenteel de enige spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen tegen een topland.
    Van Persie kan uiteraard wedstrijden beslissen. Maar inderdaad nog niet echt laten zien bij Oranje. Maar hij heeft ook eigenlijk altijd met Sneijder achter hem gespeeld. Ik heb niet alles gezien, maar het gaat toch veel beter met hem bij Nederland sinds Sneijder niet meer altijd speelt(of de belangrijkste man is)? Een spits als Van Persie heeft veel meer aan VdV, en denk dat het belangrijker is dat Van Persie goed speelt dan Sneijder. Want ook al vind je Sneijder beter, VdV is niet veel minder.

  7. #1221
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ook niet lager. En bij CL is er zeker wel meer druk aanwezig, ook tegen Kopenhagen. Jij begon met de competitievergelijking. Dan is het niet vreemd dat er ook CL voetbal bijgehaald wordt.

    Ik heb overigens niks tegen vd Vaart hoor. Ben een groot fan van hem, maar Sneijder kan (en vaak is) veel bepalender zijn.

    Zie verder de post van Marcel boven mij.
    Met een knipoog... het was niet heel serieus bedoeld verder en ik wist dat het CL-argument erbij gehaald zou worden. Had er ook niet op moeten reageren verder.

  8. #1222
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Van der Vaart is meer een teamspeler, maar Sneijder heeft een uitzonderlijke kwaliteit dat ie topwedstrijden kan beslissen. Dat heb ik Van der Vaart eigenlijk nog nooit zien doen. Van Persie moet het ook nog maar laten zien dat hij die topwedstrijden kan beslissen voor Oranje. Wat dat betreft zou ik eerder voor Sneijder kiezen dan Van der Vaart. Zie in Sneijder en Robben momenteel de enige spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen tegen een topland.
    van der Vaart zeer belangrijk met een goede goal tegen Tsjechië waardoor Nederland zich voor het WK 2006 plaatste (na 2004 gemist te hebben), winnende tegen Bayern kan ik me herinneren, assist op openingsgoal tegen Frankrijk EK 2008, nam de vrije trap die aan basis openingsgoal tegen Italië lag op EK 2008 (die wedstrijd was hij sowieso heel goed). Vind juist dat als je de beste wedstrijden van het Nederlands Elftal pakt in de afgelopen jaren, dat het opvallend vaak zo is dat Van der Vaart speelde (tegen Uruquay op WK 2010 ook bijvoorbeeld). Dat hij minder beslissend is qua goals zal dan misschien zo zijn, maar als hij zorgt dat je als team beter bent....

  9. #1223
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Van Persie kan uiteraard wedstrijden beslissen. Maar inderdaad nog niet echt laten zien bij Oranje. Maar hij heeft ook eigenlijk altijd met Sneijder achter hem gespeeld. Ik heb niet alles gezien, maar het gaat toch veel beter met hem bij Nederland sinds Sneijder niet meer altijd speelt(of de belangrijkste man is)? Een spits als Van Persie heeft veel meer aan VdV, en denk dat het belangrijker is dat Van Persie goed speelt dan Sneijder. Want ook al vind je Sneijder beter, VdV is niet veel minder.
    Qua topwedstrijden kan ik me eigenlijk alleen Arsenal-Barca voor de geest halen (waarbij Valdes nooit die korte hoek open mocht laten) en het duel bij Chelsea waar hij een hattrick scoorde. Wat betreft je derde zin, dat het beter gaat zonder Sneijder achter hem, wanneer was de laatste keer dat Van Persie zonder Sneijder tegen een topland speelde? Wedstrijden tegen Hongarije (al stond Sneijder toen ook achter hem), Turkije en dergelijke hecht ik niet veel waarde aan.

  10. #1224
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    van der Vaart zeer belangrijk met een goede goal tegen Tsjechië waardoor Nederland zich voor het WK 2006 plaatste (na 2004 gemist te hebben), winnende tegen Bayern kan ik me herinneren, assist op openingsgoal tegen Frankrijk EK 2008, nam de vrije trap die aan basis openingsgoal tegen Italië lag op EK 2008 (die wedstrijd was hij sowieso heel goed). Vind juist dat als je de beste wedstrijden van het Nederlands Elftal pakt in de afgelopen jaren, dat het opvallend vaak zo is dat Van der Vaart speelde (tegen Uruquay op WK 2010 ook bijvoorbeeld). Dat hij minder beslissend is qua goals zal dan misschien zo zijn, maar als hij zorgt dat je als team beter bent....
    2004 gemist? Vertel eens meer daarover...

  11. #1225
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    van der Vaart zeer belangrijk met een goede goal tegen Tsjechië waardoor Nederland zich voor het WK 2006 plaatste (na 2004 gemist te hebben), winnende tegen Bayern kan ik me herinneren, assist op openingsgoal tegen Frankrijk EK 2008, nam de vrije trap die aan basis openingsgoal tegen Italië lag op EK 2008 (die wedstrijd was hij sowieso heel goed). Vind juist dat als je de beste wedstrijden van het Nederlands Elftal pakt in de afgelopen jaren, dat het opvallend vaak zo is dat Van der Vaart speelde (2e helft Brazilië en tegen Uruquay op WK 2010 ook bijvoorbeeld). Dat hij minder beslissend is qua goals zal dan misschien zo zijn, maar als hij zorgt dat je als team beter bent....
    Toen speelde Sneijder sowieso ook. En was bepalend. Maar de optie én Van der Vaart én Sneijder zie ik eigenlijk niet meer zo zitten. Zeker niet nu Strootman ook erg goed speelt in een sterke competitie.

  12. #1226
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    2004 gemist? Vertel eens meer daarover...
    2002

  13. #1227
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Qua topwedstrijden kan ik me eigenlijk alleen Arsenal-Barca voor de geest halen (waarbij Valdes nooit die korte hoek open mocht laten) en het duel bij Chelsea waar hij een hattrick scoorde. Wat betreft je derde zin, dat het beter gaat zonder Sneijder achter hem, wanneer was de laatste keer dat Van Persie zonder Sneijder tegen een topland speelde? Wedstrijden tegen Hongarije (al stond Sneijder toen ook achter hem), Turkije en dergelijke hecht ik niet veel waarde aan.
    Nee klopt, Nederland heeft ook nog geen serieuze tegenstander gehad. Dus het is zeker afwachten, maar het gaat tegen de mindere landen in ieder geval beter. Dus het is het uitproberen in ieder geval waard, in 2012 was die combinatie niet zo goed.

  14. #1228
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Van der Vaart is meer een teamspeler, maar Sneijder heeft een uitzonderlijke kwaliteit dat ie topwedstrijden kan beslissen. Dat heb ik Van der Vaart eigenlijk nog nooit zien doen. Van Persie moet het ook nog maar laten zien dat hij die topwedstrijden kan beslissen voor Oranje. Wat dat betreft zou ik eerder voor Sneijder kiezen dan Van der Vaart. Zie in Sneijder en Robben momenteel de enige spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen tegen een topland.
    Hij droeg dat HSV persoonlijk naar CL-voetbal destijds en doet dat nu misschien weer. Op die manier kan je ook stellen, dat van der Vaart andere spelers om zich heen beter maakt en het team op zich naar een hoger niveau tilt. Kunnen we Sneijder als supersub gebruiken.

  15. #1229
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Hij droeg dat HSV persoonlijk naar CL-voetbal destijds en doet dat nu misschien weer. Op die manier kan je ook stellen, dat van der Vaart andere spelers om zich heen beter maakt en het team op zich naar een hoger niveau tilt. Kunnen we Sneijder als supersub gebruiken.
    Ga daar maar niet vanuit In zijn eerste periode bij HSV was ie ook wel erg goed en in z'n beginperiode bij de Spurs vond ik hem bij tijd en wijle ook erg goed spelen in combinatie met Modric. Sindsdien toch wel een stukje minder. Maar da's op zich ook niet zo gek, hij is ook 'al' 30+. Paar maanden terug had ik ook geheid voor Van der Vaart gekozen, maar als Sneijder weer z'n topniveau van 2009 en 2010 gaat benaderen... mja, dan toch niet.

  16. #1230
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuriGooner Bekijk bericht
    Hij droeg dat HSV persoonlijk naar CL-voetbal destijds en doet dat nu misschien weer. Op die manier kan je ook stellen, dat van der Vaart andere spelers om zich heen beter maakt en het team op zich naar een hoger niveau tilt. Kunnen we Sneijder als supersub gebruiken.
    Dan heb je het over een jaar of 7 terug ofzo?

    Vd Vaart laat een ploeg vaak beter spelen, Sneijder is bepalender met het beslissen van duels op het hoogste niveau. Dan kunnen we denk ik wel stellen. En aangezien er maar weinig Oranje spelers dat kunnen, kies ik voor Sneijder.

  17. #1231
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Ik vind Van der Vaart beter. Meer een spelmaker en technisch verfijnd. Wil je van Persie(je beste speler) beter laten renderen dan moet je VdV opstellen. Wil je meer scorend vermogen en afstandsschoten, Sneijder.
    Dit. Betreft scorend vermogen doet Van der Vaart niet onder voor Sneijder.

  18. #1232
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Sneijder doet het in de CL, vd Vaart in de....ehmmm.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Sneijder speelt CL.
    Topclub uit subtopland in CL of een in principe subtop uit topland zonder Europese duels. Dit is trouwens dezelfde discussie als we hebben als er weer eens een Ajacied niet direct kiest voor een CL-ploeg uit een topland.

    De gemiddelde tegenstand in de Bundesliga compenseert ruimschoots dat gebrek aan Europees voetbal. Daarnaast speelt HSV ook nog eens nationaal tegen vier van de 32 CL-ploegen, waaronder twee Europese topploegen (Bayern en Dortmund). Dat zijn er meer dan Galatasaray, laat staan dat een Fenerbahce en Besiktas niet beter zijn dan de gemiddelde subtopper in de Bundesliga. Vrijwel de complete rest mag al geen naam meer hebben.

    Ga je nog eens kijken naar de complementaire kwaliteiten van beide t.o.v. de medespelers en het voetbal wat Van Gaal wil spelen, dan kan je toch niks anders concluderen dan dat Van der Vaart verreweg de beste optie op tien/als half, afhankelijk van de punt. Sneijder is leuk als je met een soort Pirlo-rol speelt met een spelmaker voor de defensie en een stofzuiger ervoor/ernaast, zoals Milan in haar recente topjaren deed. VDV is het levende bewijs van een pure tien uit de Hollandse School achter een voetballende spits.

  19. #1233
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ik zie net ff de statistieken van Galatasaray vandaag. Dat hele omkoopschandaal is volgens mij nog niet helemaal met wortel en al uitgeroeid?!

  20. #1234
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik zie net ff de statistieken van Galatasaray vandaag. Dat hele omkoopschandaal is volgens mij nog niet helemaal met wortel en al uitgeroeid?!
    Mwa. Viel mee. De eerste rode en derde rode kaart gewoon terecht voor Sivasspor. De eerste penalty terecht. De tweede penalty icm tweede rood was een twijfelgeval imo. De rode kaart voor Gala was erg zwaar. De scheidsrechter was na de eerste rode kaart in de eerste helft op een gegeven moment even het spoor bijster. Deelde gele kaarten uit alsof ze pijn deden in zijn borstzak. De jongen van de laatste rode kaart had eerder al een rode kaart moeten krijgen verder.

    Gala maakte trouwens met 10 tegen 11 van Sivas de 2-1. Daarna krijgt Sivas één keer terecht en één keer twijfelachtig rood. Manuel da Costa maakt een sliding op Drogba van achteren en raakt de bal i.i.g. niet. Contact met Drogba is licht maar Drogba had hem uitgedold en kwam dus zo ongeveer één op één op de keeper toen Da Costa van achteren de sliding inzette. Ik denk dat Drogba zich gewillig laat vallen maar vanwege het contact en het gebrek aan contact met de bal, lijkt het me wel terecht ook. Neuh, bizarre statistieken maar als je de samenvatting kijkt valt het wel mee.

  21. The Following User Says Thank You to LostWords For This Useful Post:

    Maradona10 (23 november 2013)

  22. #1235
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Mwa. Viel mee. De eerste rode en derde rode kaart gewoon terecht voor Sivasspor. De eerste penalty terecht. De tweede penalty icm tweede rood was een twijfelgeval imo. De rode kaart voor Gala was erg zwaar. De scheidsrechter was na de eerste rode kaart in de eerste helft op een gegeven moment even het spoor bijster. Deelde gele kaarten uit alsof ze pijn deden in zijn borstzak. De jongen van de laatste rode kaart had eerder al een rode kaart moeten krijgen verder.

    Gala maakte trouwens met 10 tegen 11 van Sivas de 2-1. Daarna krijgt Sivas één keer terecht en één keer twijfelachtig rood. Manuel da Costa maakt een sliding op Drogba van achteren en raakt de bal i.i.g. niet. Contact met Drogba is licht maar Drogba had hem uitgedold en kwam dus zo ongeveer één op één op de keeper toen Da Costa van achteren de sliding inzette. Ik denk dat Drogba zich gewillig laat vallen maar vanwege het contact en het gebrek aan contact met de bal, lijkt het me wel terecht ook. Neuh, bizarre statistieken maar als je de samenvatting kijkt valt het wel mee.

  23. #1236
    Chief
    Guest

    Standaard

    Oud PSV-er Manuel da Costa?

  24. #1237
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Twijfelachtig. In die zin dat je hem kunt geven. Ik ben er geen voorstander van om gewillig laten vallende aanvallers te belonen maar zoals gezegd: Da Costa raakt Drogba licht, de bal niet en hij komt van achteren inglijden in een kansrijke situatie van Drogba. Krijgt daar direct rood maar had al wel geel op zak.

    Betreft het uitdelen van gele kaarten > beide kanten op. Herken je dat niet? Een scheidsrechter die een rode kaart uitdeelt aan een (grote) thuisclub , vervolgens het spoor even bijster is en dan maar lukraak kaarten heen en weer smijt? Volgens mij gebeurd dat best vaak.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Oud PSV-er Manuel da Costa?
    Die ja.

    Overigens heeft Eboue een elleboog vol in zijn bakkes ontvangen met een dikke lippen met bloed als gevolg (kom d'r maar in met de negergrappen). Ik zal wel subjectief zijn maar heel erg bevoordeeld is Gala niet. Ik heb (veel) gekkere wedstrijden meegemaakt. De (domme) rode kaarten maken het hooguit opvallend.

  25. #1238
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Twijfelachtig. In die zin dat je hem kunt geven. Ik ben er geen voorstander van om gewillig laten vallende aanvallers te belonen maar zoals gezegd: Da Costa raakt Drogba licht, de bal niet en hij komt van achteren inglijden in een kansrijke situatie van Drogba. Krijgt daar direct rood maar had al wel geel op zak.

    Betreft het uitdelen van gele kaarten > beide kanten op. Herken je dat niet? Een scheidsrechter die een rode kaart uitdeelt aan een (grote) thuisclub , vervolgens het spoor even bijster is en dan maar lukraak kaarten heen en weer smijt? Volgens mij gebeurd dat best vaak.
    Op zich wel herkenbaar, maar was wel grappig om te lezen dat je eerst "viel mee" zegt en dan zo'n verhaal met twijfelachtige beslissingen opsomt. Maar goed, kan idd gebeuren. Zag enkel de 4 rode kaarten en scoreverloop. Dat icm het verleden, deed me even de wenkbrauwen fronsen.

  26. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    LostWords (23 november 2013)

  27. #1239
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Op zich wel herkenbaar, maar was wel grappig om te lezen dat je eerst "viel mee" zegt en dan zo'n verhaal met twijfelachtige beslissingen opsomt. Maar goed, kan idd gebeuren. Zag enkel de 4 rode kaarten en scoreverloop. Dat icm het verleden, deed me even de wenkbrauwen fronsen.
    I.c.m. het verleden van een andere club, zult ge bedoelen .

  28. #1240
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    I.c.m. het verleden van een andere club, zult ge bedoelen .
    Allemaal één pot nat.

  29. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    LostWords (27 november 2013)

  30. #1241
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ronaldinho naar Besiktas. Ach ja, we halen maar weer een overbetaalde, over the hill voormalig topspeler i.p.v. te bouwen aan een team voor de toekomst

  31. #1242
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ronaldinho naar Besiktas. Ach ja, we halen maar weer een overbetaalde, over the hill voormalig topspeler i.p.v. te bouwen aan een team voor de toekomst
    Zo heb je even in 1 woord de Turkse topploegen omschreven, toch loopt er nog wat goeds rond (vooral bij Galatasaray) dat zeker nog hogerop kan Yilmaz, Muslera, Bruma (in de toekomst) en Inan Melo zijn prima spelers.

  32. #1243
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Pfff, wat een griezel blessure voor Aydin (?). Zat toevallig te kijken, echt vreselijk voor zo'n jonge jongen.

  33. #1244
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Sneijder zorgt met een mooie treffer ervoor dat Gala 1-0 van Fener wint. Krijgt as we speak een publiekswissel.

  34. #1245
    Chief
    Guest

    Standaard



    Ik krijg een flashback naar Nederland-Portugal, WK 2006

  35. #1246
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Deze derby is misschien wel de heetstgebakerde die ik iedere x zie. Sfeer was weer meer dan prima, in tegenstelling tot het voetbal. Dat mag echter de adrenaline niet drukken.

  36. #1247
    Chief
    Guest

    Standaard

    Galatasaray wint de Turkse beker, de enige goal van Sneijder

    http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenla...kerwinst.dhtml

  37. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    LostWords ( 7 mei 2014)

  38. #1248
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    En man van de wedstrijd verkozen. Kreeg daar nog een individuele prijs voor.

  39. #1249
    Chief
    Guest

    Standaard

    Sneijder weer 2 goals gemaakt, oa deze prachtige knal:

    http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1129

    Hij piekt gelukkig einde van het seizoen, hoop van harte dat hij op het WK gaat spelen.

  40. #1250
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Is dat niet ontzettend slecht gekeept?

  41. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    marcel013 (12 mei 2014)

  42. #1251
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Is dat niet ontzettend slecht gekeept?
    Mwa, vind je?

    http://www.youtube.com/watch?v=prYo_DYsu5Y#t=34

  43. #1252
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Jij niet dan?

  44. #1253
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Jij niet dan?
    Als je de bal op een gegeven moment een flinke afslag ziet nemen, dan vind ik het niet zo gek dat-ie fout zit. Het is op zeker een fout hoor maar echt 'ontzettend slecht' vind ik het ook weer niet. Dat was het imo pas als de bal in een streep gaat. In het filmpje dat ik gaf zie je in de derde of vierde herhaling echt goed dat die bal flink zwabbert.

  45. The Following User Says Thank You to LostWords For This Useful Post:

    Cudi (12 mei 2014)

  46. #1254
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Als je de bal op een gegeven moment een flinke afslag ziet nemen, dan vind ik het niet zo gek dat-ie fout zit. Het is op zeker een fout hoor maar echt 'ontzettend slecht' vind ik het ook weer niet. Dat was het imo pas als de bal in een streep gaat. In het filmpje dat ik gaf zie je in de derde of vierde herhaling echt goed dat die bal flink zwabbert.
    Nou ja, je kunt het als verzachtende omstandigheid aanvoeren, maar ik zou Mulder vervloeken als hij deze bal niet pakt.

  47. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    LostWords (12 mei 2014)

  48. #1255
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard



    In slowmotion al zo een snelle afwijking...toch wel een geil schot.

  49. The Following 2 Users Say Thank You to LostWords For This Useful Post:

    Cudi (13 mei 2014),voskat (27 juli 2014)

  50. #1256
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Lijkt een beetje op dat schot van Forlan tegen Nederland, waar Stekelenburg compleet naast zat.

  51. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    LostWords (14 mei 2014)

  52. #1257
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Mancini vertrekt per direct bij Galatasaray.

  53. #1258
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Wat leuk.
    Erdogan die voetbalt.


  54. #1259
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Wat leuk.
    Erdogan die voetbalt.

    Niks leuks aan. Te zien op vijf verschillende zenders (media controle), overal aangekondigd en top nieuws terwijl hij elke dag maar voor het winnen van stemmen zo begaan is met Gaza en Syriërs enzo. Overal aan het schreeuwen dat er wat gedaan moet worden en bla bla bla en verder als president deelnemen aan een openingswedstrijd van een stadion. Grootste oplichter van Turkije sinds de oprichting.

  55. The Following 2 Users Say Thank You to LostWords For This Useful Post:

    Cudi (27 juli 2014),somagunner (27 juli 2014)

  56. #1260
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Dacht altiid dat Erdogan een goede president was aangezien ik Turken ken die lovend over hem zijn. Maar goed ik verdiep me niet zo in Turkse politiek als jij.

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 182627282930 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. De Portugese Competitie
    By kevin010 in forum Overige voetbal
    Reacties: 240
    Laatste bericht: 10 augustus 2022, 11:48
  2. De Russische competitie
    By StefanoFiore in forum Overige voetbal
    Reacties: 196
    Laatste bericht: 3 december 2018, 17:35

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •