De straffen die gegeven moeten worden zijn gegeven en worden gegeven. Bijvoorbeeld het sluiten van de stadion door de voetbalbond door die Everton incident waardoor fener 2pt verliest.
En wat het vloeken betreft is het tot een minimum herleidt bij fenerbahce. Laatste jaren wordt er allen maar gevloekt in de derbys dat zijn 3 derbys op 17 thuiswedstrijden (5%).
Ik praat het vloeken zeker niet goed zelfs niet in derbys maar toch is het veel minder dan bij de andere ploegen toch?
Galatsaray supporters vertonen een soort systematiek: als ze een thuis match aan het winnen zijn laten ze de match vallen en richtten ze zich tegen Fenerbahce en diens voorzitter dit ontken je toch zeker niet é.
Als fener voorstaat in een thuis match is het een en al feest(behalve in derbys daar loopt het soms anders bij fener).
*"wat dede al die flesse, aanstekers dit dat op het feld?"* dat heeft voor de match plaatsgevonden en niet tijdens dewedstrijd.
Verbeter me als ik fout ben maar de scheids schrijft niet in zn verslag wat er gebeurt voor de wedstrijd (eigenlijk zou dit moeten gebeuren vind ik).
ik bedoel maar je hoeft geen derde in een discussie te stoppen als de discussie maar gaat over 2 ploegen( Besiktas is niet bepaald een schoolvoorbeeld 1 positieve aspect van die ploeg neutraliseert niet hun gevloek,spandoeken en zelfs aanslag op een TIENER!! Uiteindelijk is dit maar een spel het leven niet.