Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Zoals ik al zei, de onderlinge resultaten boeien me niet. De laatste 3 jaar, want dat heb jij hier gepakt, spreken volgens mij toch echt in de voordeel van Galatasaray. In de laatste 3 jaar heeft FB maar 2 bekers weten te pakken, de Haluk Ulusoy sexschaal wat meer wordt gezien asl een oefenmatch maar toch een schaal us en de TFF in 2006/2007.


Galatasaray heeft 2 x de league gewonnen en speelt as maand tegen Kayserispor voor de super kup. 2 x de league en waarschijnlijk ook nog een superkup tegen 1 x een laegue en 1 x een super cup, ra ra ra wie is nou beter? En dit zijn nog onze slechte jaren, onder zombie Canaydin. Als Canaydin niet aan het roer was gekomen waren we nu allang een EUropese stabiele topclub.
Ik weet niet wat ik nog meer moet vermelden om te tonen dat Fenerbahçe sinds 2004-2005 de club van Turkije is geworden.
Je begrijpt het nog altijd niet, hé. Alleen de prijzen tonen niet de club van Turkije hoor. Momenteel staat Chelsea in Europa op nummer 1. Maar op Europees vlak hebben zij nog geen prijzen. Als ik jouw redenering volg, dan staat Galatasaray hoger dan Arsenal. Want Galatasaray heeft de Super Cup en de UEFA Cup gewonnen. Maar Arsenal heeft nog niets gewonnen. Ik hoop dat je met dit tegenargument ziet dat jouw redenering niet klopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Ik heb die Europese dingen erbij gehaald om aan te tonen dat FB helemaal niet zo ver was gekomen vergelelken met Galatasaray. We hebben het over d eclub van Turkije, niet welke club de beste is in Europa. Dus die EU-shit kunnen we maar beter achterwege laten.
TEN EERSTE
Ik beweer dat Fenerbahçe sinds het seizoen 2004-2005 de club is van Turkije. En jij komt hier met alle gezever voor het seizoen 2004-2005.

TEN TWEEDE
De club van een land zijn is ook goed presteren in Europa. Dus we zullen het niet achterwege laten. ( Of is het in Galatasaray's nadeel? )

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Bedriegen? Volg jij wel voetbal?

Als we dat rode jaartal ook nog gebruiken komt het alleen maar in onze voordeel, dan is het 7 x in 11 jaar.
Jij kan echt niet rekenen. Dit is ook niet de eerste keer. We waren bezig over de laatste 10jaar. Wat begin jij nu met de laatste 11jaar?
En zoals je op jouw afbeelding ziet, heeft Fenerbahçe 4x kampioen gespeeld en niet 3x. Zo te zien kan je ook niet meer zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
2008-1998
6 x Galatasaray
3 x Fenerbahce
1 x Besiktas

Duidelijke cijfers lijkt me.

1998-1999 Galatasaray
1999-2000 Galatasaray
2000-2001 Fenerbahçe
2001-2002 Galatasaray
2002-2003 Be$ikta$
2003-2004 Fenerbahçe
2004-2005 Fenerbahçe
2005-2006 Galatasaray
2006-2007 Fenerbahçe
2007-2008 Galatasaray

Dit is de laatste 10 jaar. En zoals je ziet 5x Galatasaray kampioen, 4x Fenerbahçe en 1x Be$ikta$. Wat zit jij nog te zeveren???? Krijg je wiskunde op school?


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Al was het 9-0, alsnog werden we kampioen.
De beker werd gewonnen met 5-1 van jullie, dat maakt het extra lekker en we hebben een prijs binnen waardoor Canaydin weer even potent werd. De beker boeit me niet, als jullie er maar uitgeknikkerd worden. Dat is ons de afgelopen jaren goed gelukt en verder hecht ik er geen waarde aan.
Al was het 10-1, alsnog werden we kampioen. Dit kan ik ook zeggen dan hé over het seizoen 2004-2005, tijdens jullie 100-jaar bestaan. Maar daar zullen we ff over zwijgen, hé. Want sommige dingen verzwijgen kan in jouw voordeel zijn.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Sinds wanneer haal je spelers van 1999 erbij? Toen was Turkije van ons en werden we 4 x achter elkaar kampioen, toen speelde clubliefde geen ene moer mee. Clubliefde zorgt ervoor dat je je niveau omhoog haalt in moeilijke tijden, en destijds kregen de spelers geen ene cent vanwege de schulden van Canaydin. Fenerbahce kwam doodleuk aan met hun Audi A 4 die destijds nieuw was in Denizli, en wisten niet hoe snel ze weg moesten rijden na de 1-1 blamage. Galatasaray heeft het hele seizoen door zonder een cent te geven aand e voetballers de TUrkse schaal veroverd, dat is wat clubliefde is. Spelers als Appiah, Nobre etc voelen zich allemaal te goed om in de TR leaguete spelen, eindeigden uiteindelijk als 2e en kregen alsnog hun geld. Ik hoop dat je dit begrijpt.
Waarom mag ik die spelers er niet bij halen? Deze spelers hebben ook tijdens het seizoen 2000-2001 bij GS gespeeld. En één ervan heeft de afgelopen jaar nog bij GS gespeeld. Maar ik zie weer dat je erover wilt zwijgen. Want dat is alweer in jouw voordeel.

Hagi, Popescu, Capone, Jardel, ... . Deze werden wel flink betaald. Dus probeer niet de slachtofferrol over te nemen door te beweren dat GS-voetballers zeer weinig geld verdienden in die tijd. Zonder geld boek je geen succes in Europa. Dit moet je begrijpen.

Clubliefde is ook alleen maar voor die club spelen. Kijk bijvoorbeeld naar Del Piero. Die man speelt heel de tijd bij Juventus. Hij had/heeft veel aanbod gekregen. Maar hij is niet weggegaan. Als Arda Turan, Sabri Sarioglu, Bari$ Özbek en al die spelers van Galatsaray de mogelijkheid kregen om naar Europa te gaan, dan zouden die dat doen. Dus zwijg over clubliefde. Dat fenomeen verdwijnt stilaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Dat is wanneer Canaydin aan de roer was. Ik heb hem altijd al gehaten en zkeer voor Bulent Korkmaz is het zielig geworden.
Dat interesseert me niet. Het succes van dit jaar (waar je zo fier op bent) is ook voor een groot deel te danken aan Canaydin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Ik weet niet wat er fout is aan een mix tussen topspelers en toptalenten.
Niemand beweert er dat het fout is. Ik vind het zo kinderachtig dat Adnan Polat zoiets kan zeggen en erna met Kewell afkomt. Hij spreekt zijn eigen tegen. (zoals jij het verschillende keren hebt gedaan)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Haha, punten. Weet je nog hoe Anelka met de hand scoorde? En hoe Semih 1 minuut over tijd nog de winnende inkopte tegen Kayserispor?
Ik heb het over dit jaar. Fenerbahçe is onterecht de eerste wedstrijd verloren tegen Kayserispor. Maar ze hebben onterecht de tweede wedstrijd gewonnen tegen Kayserispor. Ik geef dat toe. Ik kan zulke dingen toegeven. Want ik probeer zoveel mogelijk objectief te blijven. Tegen Be$ikta$ moest onze eerste wedstrijd 2-2 zijn ipv 2-1 winnen. Maar onze tweede wedstrijd tegen ankaraspor hebben we onterecht gelijk gespeeld( en dit voor een groot deel door de scheidsrechter). We moesten die wedstrijd winnen. En in de beker werden we onterecht uitgeschakeld. Dus als je alles eens rekent, zie je dat Fenerbahçe meer pech heeft gehad dan geluk. Dit was veel erger voor Be$ikta$. Maar Galatasaray had veel mazzel van de jaar. En dit moet jij kunnen toegeven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Wat GS in het FB mond 'geluk' heeft valt gewoon af te dwingen
Scheidsrechterbeslissingen kan je niet afdwingen jongeman.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Niet iedereen kan als Europese topclub Fenerbahce ieder jaar uitblinken in de CL he, dat weet je zelf ook.
HA HA en alweer nog eens HA. Je bent een echte grapJAS. Fenerbahçe is een Europese topclub in wording. Dat kan men niet over GS zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Wat is er met Genclerbirligi?
Wat wat is er met Gençlerbirligi? Sabri Sarioglu duwt zijn tegenstander in het strafschoppengebied en Gençlerbirligi krijgt geen penalty ( het was toen 0-0 ). De speler van Gençlerbirligi stond alleen voor de goal, maar de lijnrechter geeft ofside, hoewel hij op zijn eigen veld was begonnen. Moet je een video ofzo hebben? Zoals ik al eerder heb vermeld, sommige dingen wil je zo graag verzwijgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Weet je wel wat we de ronde rvoor hebben gedaan?
Ik had het over de competitiewedstrijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Ik vind het echt knap dat je na 2 jaar achter elkaar kampioen meteen de club van Turkije bent.
Slaat nergens op. Is er een deftig tegenargument? Of moet ik alweer op schijnargumenten reageren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Tuurlijk, een paar x de CL gehaald, uefa en noem maar op. Ajax is veel bekender tov PSV.
Nee nee. Begrijpend lezen kan je ook al niet. MOMENTEEL IS PSV DE PLOEG VAN NEDERLAND!
Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen. PSV is dat al jaren. Ajax was dat in het verleden, maar nu niet meer. Wat presteert Ajax de afgelopen jaren?


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Alweer draai je rond de pot heen. Ik zeg niet dat Fenerbahçe meer ervaring heeft in Europa. Ik zeg dat Fenerbahçe vooruitgaat en Galatasaray achteruit. Kan je dat nu niet begrijpen?
En ik beweer dat Fenerbahçe vanaf het seizoen 2004-2005 de ploeg van Turkije is geworden. Hierop mag je met tegenargumenten komen. En gelieve redundantie te vermijden.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Tjah tuurlijk. We gaan het van de jaar zien. Als ze UEFA spelen dan hebben ze nog kans om wat verder te geraken.


:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Ik ben niet tegen Galatasaray, maar wel tegen zulke persoonlijkheden.
[/QUOTE]

Hou je van na-apen of ben je nerveus? Ik vermoed dat het tweede van toepassing is. Je moet niet zo zenuwachtig zijn hoor, ik bijt niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultrAslan_19 Bekijk bericht
Jullie weggespeeld in jullie eigen vogelhokje waar de mensen verveeld om zich heen kijken en waar je zelfs kunt horen wanneer Baby Ali zijn poepje heeft gelaten en alle andere babyvriendjes te horen zijn wanneer ze aan het huilen zijn. Het stadion is alelen actief in de CL en tegen Galatasaray, wat je maar actief noemt. De fans van Galatasaray maken nog meer decibellen met een stadion van 25.000 dan 50.000 kanariepietjes. en jullie met 2-1 verslagen in onze stadion.
OK
Nu zie ik hoe oud je bent. Ik zou het zeer spijtig vinden, moest jij ouder dan 18 zijn. Want je bent gewoon infantiel.
Je probeert al die mensen te kleineren waardoor je zelf klein wordt.

Ik wil mijn tijd niet aan jou besteden. Maar als het moet, doe ik het toch wel. Waarschijnlijk ben je nog 15 ofzo? Dit kan ik uit je reacties zien.