Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #541

    Aangemeld
    30 januari 2009
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het gerucht zingt ook rond dat NAC enkele spelers (waaronder en voornamelijk Leonado) enorme tekengelden heeft betaald (voor NAC begrippen) en daardoor van de zwarte in de rode cijfers is terecht gekomen.
    Leonardo en Snoyl. Is geen gerucht, al tijden bekend.

  2. #542
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC waarschuwt voor nepscout met verkeerde bedoelingen

    NAC Breda waarschuwt vandaag op de website voor een nepscout. De club heeft meldingen gekregen van een man die zich uitgeeft voor 'talentscout voor NAC'. Gezien zijn verzoeken is hier volgens NAC vermoedelijk sprake van een man met pedofiele neigingen.

    NAC is over pogingen tot misbruik getipt door een moeder van een talentvol voetballertje. Een man zei hij hem dat hij hem namens NAC benaderde, maar dat zijn ouders en trainers nog niets mochten weten. De nepscout zei nog wat dingen te moeten uitzoeken; daarna zou hij zijn trainer en ouders informeren.
    Hij moest wel een webcam hebben, zodat de zogeheten scout zijn spieren en bewegingen kon controleren.

    Aangezien de zoon geen webcam had, vroeg hij dit aan zijn moeder. Die vertrouwde het niet. Uit onderzoek bleek dat in het team meerdere jongens op dezelfde wijze zijn benaderd. Het voorval is gemeld bij de politie, maar die gaf aan weinig te kunnen doen.

  3. #543
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Penders stopt na dit seizoen met voetbal: 'Ik ben er klaar mee'

    Rob Penders is bezig aan zijn laatste maanden in het profvoetbal. De verdediger van NAC Breda, inmiddels 34 jaar oud, heeft besloten om na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan te zetten. “De problemen van de club spelen niet mee in mijn beslissing”, benadrukt Penders tegenover Voetbal International.

    “Ik ben heel overtuigd in mijn beslissing”, legt de routinier uit. “Ik ben niet zo’n heel grote prater, maar met mijn vrouw heb ik het er uiteraard wel over gehad. Je maakt de balans op en weegt dingen af en dan kom ik uiteindelijk tot dit besluit. Mijn vrouw is er niet rouwig om dat ik stop, maar zij ziet het ook als ik steeds vaker vermoeid thuis kom.”

    Penders staat al sinds het seizoen 1999/00 bij NAC op de loonlijst en speelde inmiddels 272 competitieduels voor de club. “De eerste twijfels had ik vorig seizoen al op het moment dat ik mijn contract bijna had verlengd. Mijn lichaam was niet top en ik wilde eerst het seizoen afmaken. Ik voelde me toch fit genoeg om bij te tekenen. Maar dit seizoen merk ik echt dat het lichamelijk te zwaar wordt voor me. Hoewel we behoorlijk wat gezeik hebben gehad, vind ik voetbal nog steeds leuk, maar ik ben er na al die jaren klaar mee.”

  4. #544
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    'NAC Breda denkt voor volgend seizoen aan roze uitshirts'
    NAC Breda zou vanaf het seizoen 2011/12 zomaar in het roze kunnen spelen tijdens uitwedstrijden. Volgens Omroep Brabant buigt de club zich momenteel over enkele kleuren om te dragen tijdens duels buiten het Rat Verlegh Stadion en is een gedeeltelijk roze tricot één van de opties die men overweegt. Het gaat voorlopig nog wel om schetsen.

    Momenteel speelt NAC nog in een zwart-wit uitshirt. Mocht de Bredase club daadwerkelijk in het roze gaan aantreden in de nieuwe jaargang, dan zou dat op z'n zachtst gezegd opvallend zijn. In het voetbal heerst immers een machocultuur en daar past volgens velen niet de kleur roze bij. Voormalig Feyenoord-doelman Edwin Zoetebier keepte in het verleden enige tijd in een gedeeltelijk roze shirt, hetgeen tot woede leidde bij een deel van de achterban van de club.

    Zoetebier had er zelf weinig moeite mee, maar toch verdween het shirt uiteindelijk weer in de kast. Als NAC over zou gaan tot een collectief roze shirt, zou het de eerste club in de Eredivisie worden die dat doet. Helemaal uniek zou het niet zijn. Palermo speelt bijvoorbeeld al jaren in het roze in de Serie A.

  5. #545
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het zijn de homo's, ja ja, de homo's uit Breda

    Zou geweldig zijn als NAC in het roze zou gaan spelen.

    Laatst gewijzigd door Pluto; 1 december 2010 om 00:48

  6. #546
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Wat een homo's.

  7. #547
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Gaat niet door. vreemd ook in een conservatieve wereld als de voetballerij, waar alleen heteromannen zijn toegestaan. Zeker dat bovenstaande voorbeeld is natuurlijk het prototype homo-roze. Overigens had ik ook al de link gelegd met het ene liedje, zoals Pluto dat tikt.

  8. #548
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Een discussie die allang niet meer om de kleur blauw en roze leek te gaan mondde uit in een meningsverschil waarin haast niemand meer het begin en het eind leek te kunnen vinden.
    Het kleine groepje van 1118 NAC supporters (and still counting) tekende een petitie waarin zij verklaarden voor het behoud van de waarden van de club te gaan staan en haar niet te willen blootstellen aan modegrillen en opwellingen van de dag.
    NAC en de commissie toonden zich hiervoor gevoelig en reageerde hierop door de beraamde verkiezing te annuleren en te kiezen voor de meest traditionele en herkenbare tenue wat denkbaar was voor NAC: de replica van het shirt wat NAC droeg in haar oprichtingsjaar 1912.
    Het zit in de natuurlijke aard van de NAC supporter om zich af te zetten tegen de gevestigde orde. Het is trots op zijn eigen identiteit, en laat zich door niemand de les lezen. Dat juist die eigenschap zich ging keren tegen de groep die deze identiteit wil beschermen, kwam als een kleine verassing. De hakken gingen in het zand voor de ontwikkelingen die in de petitie worden omschreven. Voor en tegenstanders wapenden zich en hierdoor werd de discussie over hoe cultuur wordt beleefd, volkomen verkeerd gevoerd met argumenten die niet ter zake deden.
    De NAC supporter is in ieder geval zijn passie nog niet kwijt. Laten we duidelijk zijn: ALLE supporters.
    Ons aller NAC speelt komend seizoen in de trotse kleuren die in ieder geval ons aller goedkeuren kan dragen. Een cultuurdiscussie bewaren we voor een rustiger moment.
    Want ondertussen eindigt over 3 dagen de termijn voor kandidaatstelling voor de Raad van Toezicht.

  9. #549

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    NAC Breda richt vizier op Pama
    Laatst gewijzigd: dinsdag 7 december 2010 - 18:04 | Auteur: Helene Hendriks
    NAC stadion wacht op nieuwe directeur. NAC stadion wacht op nieuwe directeur.

    BREDA - Voetbalclub NAC Breda overweegt Alex Pama aan te stellen als de nieuwe directeur. Pama is momenteel nog werkzaam bij eerstedivisionist sc Cambuur.

    Pama zou bij NAC de vervanger moeten worden van Bernard Ouwerkerk, die momenteel interim-directeur is bij de Bredase voetbalclub.

    Pama is al vier jaar directeur bij Cambuur.

    Omroep Brabant

  10. #550
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Is hij een goede directeur of niet?

  11. #551
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    In die 4 jaar heeft hij Cambuur in ieder geval financieel naar de kloten laten gaan.

  12. #552
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC IN GESPREK MET HORVÃTH OVER LANGER VERBLIJF

    De opvolger van rots in de branding en publiekslieveling Patrick Zwaanswijk zou een zware erfenis in zijn schoot geworpen krijgen. Tamás Petò wist de oplossing en kwam met Gábor Horváth op de proppen. Door zijn spelinzicht en feilloos gevoel voor positie kiezen was iedereen binnen NAC al na 2 wedstrijden overtuigd van de kwaliteiten van de Hongaarse huurling. Inmiddels zijn de gesprekken tussen NAC en Horváth over een langer verblijf geopend, zo stelt Jeffrey van As. 'In de eerste gesprekken met hem is wel duidelijk geworden dat Horvath graag permanent wil blijven. Als club zelf lukt dat niet, maar er is binnen NAC een aantal financiers dat wel oren heeft naar de komst van Horvath. Na het trainingskamp, eind januari, wordt hierover meer bekend.'
    Dat zou helemaal geweldig zijn.

    ---------- Post toegevoegd om 14:43 ---------- vorige post was om 14:38 ----------

    NAC krijgt in rechtszaal 'geweldige opsteker voor het nieuwe jaar'

    NAC Breda heeft een overwinning geboekt in de zaak tegen de belastingdienst omtrent Archil Arveladze. De Brabanders melden op hun officiële website dat de belastingdienst het cassatieberoep in de eerste zaak heeft ingetrokken en dat er nu goede hoop is dat ook de tweede zaak wordt gestaakt. “Een geweldige opsteker voor het nieuwe jaar”, zei voorzitter Bas van Bavel.

    De zaak-Arveladze gaat over het feit of NAC wel of geen loonbelasting moest afdragen over de transfervergoedingen die voor Archil Arveladze werden betaald. De definitief gewonnen procedure betrof alleen de naheffing over 1997; over de jaren 1998/99 loopt de procedure nog. Daarbij gaat het over een bedrag in dezelfde orde van grootte, zo'n half miljoen.
    "Wij zijn daarover optimistisch gestemd”, zegt Van Bavel. “Het gaat immers over dezelfde feiten als in de eerdere procedure. Dus het zou al vreemd moeten lopen wanneer hetzelfde Hof in dit geval een andere conclusie zou trekken. Wij zullen de komende tijd proberen deze kwestie met de fiscus in der minne af te ronden."

    Lukt dat niet dan zal de belastingrechter daarover formeel nog een uitspraak moeten doen. Het advocatenteam, dat de belangen van NAC in deze belastingzaak al jaren succesvol behartigt, verwacht dat die beslissing nog dit jaar zal afkomen. "Wij zien deze beslissing met vertrouwen tegemoet", zegt Van Bavel.

  13. #553
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC hekelt gedrag Leonardo en neemt aanvaller niet mee naar Turkije

    NAC Breda heeft Leonardo niet meegenomen naar haar trainingskamp in Turkije. De aanvaller uit Brazilië heeft zich in de optiek van het bestuur van de Bredanaars niet professioneel gedragen en blijft in Nederland achter.

    Leonardo meldde zich donderdag niet op de training, noch op de nieuwjaarsreceptie, zonder iets van zich te laten horen. Toen technisch directeur Jeffrey van As zelf maar contact opnam met de Braziliaan, bleek dat hij ziek was. Bij NAC vond men dat hij dat zélf had moeten laten weten, aan de technische staf en/of de technisch directeur.

    "Je kunt natuurlijk niet zomaar wegblijven", aldus Van As op de clubsite. "Dat kan bij de amateurs nog niet, dus al helemaal niet bij een profclub als NAC. Dergelijk gedrag is verre van professioneel en dat kunnen we niet tolereren." Bij wijze van straf werd besloten om Leonardo niet mee te nemen naar het trainingskamp in Turkije.

  14. #554
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Botteghin wordt door ons bekeken, maar hebben nog niet gesproken'

    Naast de mogelijke komst van Marcel Meeuwis, hoopt NAC Breda nog een slag te slaan op de transfermarkt. Eric Botteghin van FC Zwolle staat op het lijstje van de Bredanaars en moet komend seizoen Rob Penders opvolgen, die in de zomer een punt achter zijn loopbaan zet. Dit meldt Voetbal International.

    “'Hij wordt door ons bekeken, maar we hebben nog niet hem gesproken”, zegt trainer Gert Aandewiel. NAC gaat mogelijk pas aan het eind van het seizoen werk maken van de komst van de Braziliaanse stopper. De ex-speler van Grêmio Prudente heeft een aflopend contract en is derhalve erg interessant voor clubs. Eerder toonde ook Feyenoord interesse, terwijl momenteel tevens AZ in de markt is voor de mandekker.

    “Ik heb hier een contract en ik blijf voor Zwolle spelen”, zei Botteghin eerder. “Ik heb de geruchten wel gehoord, maar ik focus me volledig op Zwolle. Mijn zaakwaarnemer is wel bezig met mijn toekomst, maar ik praat er met hem niet veel over omdat ik me nu echt op Zwolle wil richten.” NAC houdt er bovendien rekening mee dat de aanvallers Leonardo en Matthew Amoah het seizoen nog ‘gewoon’ af zullen maken in het Rat Verlegh Stadion.

  15. #555
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Loran is voor de rest van het seizoen verhuurd aan De Graafschap.
    En NAC wil Jenner huren van Vitesse...

  16. #556
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Update: Jenner trekt van Vitesse naar oude liefde NAC Breda

    NAC Breda wil Julian Jenner terughalen naar het Rat Verlegh Stadion. De Brabanders hebben zich inmiddels bij Vitesse gemeld om te praten over een directe overgang van de rechtsbuiten, zo weet Voetbal International. NAC wil Jenner tot het einde van het seizoen huren.

    Naar verluidt zijn de Bredanaars momenteel bezig om het financiële plaatje voor de huur rond te krijgen. Vitesse zou bereid zijn om mee te werken aan een (tijdelijk) vertrek van Jenner, die niet in de toekomstplannen van Albert Ferrer lijkt voor te komen. Zaterdagavond kwam de vleugelaanvaller ook niet in actie toen Vitesse met overtuigende cijfers won van Roda JC Kerkrade.

    De 26-jarige Jenner is afkomstig uit de jeugdopleiding van NAC en brak in 2003 door in het eerste elftal. Na drie jaar koos hij voor AZ, om vervolgens in Arnhem terecht te komen. Jenner speelde 39 competitiewedstrijden voor Vitesse, liet zich vorig jaar nog verhuren aan het Duitse Rot-Weiss Ahlen en beschikt over een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt.

    Update 19:47 uur - Jenner trekt van Vitesse naar oude liefde NAC Breda
    Julian Jenner speelt voor de rest van het seizoen voor NAC Breda. De club uit Brabant huurt de buitenspeler van Vitesse, meldt Omroep Brabant. Jenner speelde eerder in de jeugdopleiding van NAC en zat al drie seizoenen bij de eerste selectie. In 2006 verkaste hij naar AZ en sinds 2008 staat Jenner bij Vitesse onder contract. In drie seizoenen speelde hij veertig competitieduels waarin hij drie keer scoorde. Tussendoor kwam hij nog uit voor het Duitse Rot-Weiss Ahlen.
    ....

  17. #557
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Of je nou blij moet zijn met Jenner. Naar mannetje.

  18. #558
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Goed voor de sfeer binnen Vitesse dat ie weg is denk ik, zal me alleen niet verbazen als ie bij NAC helemaal opbloeit. Op de een of andere manier komen daar 'over the top' vleugelspelers wel erg goed uit de verf.

  19. #559
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Goed voor de sfeer binnen Vitesse dat ie weg is denk ik, zal me alleen niet verbazen als ie bij NAC helemaal opbloeit. Op de een of andere manier komen daar 'over the top' vleugelspelers wel erg goed uit de verf.
    Destijds bij NAC deed hij het vrij goed en verdiende een transfer naar AZ. Maar hij is er in mijn ogen niet sympathieker op geworden.

  20. #560
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Transfer Botteghin naar Eredivisie lijkt op korte termijn rond te komen

    Van Eric Botteghin wordt al jaren verwacht dat hij de stap eens zet naar een Eredivisieclub, maar dit jaar lijkt het er dan toch echt van te komen. De verdediger van FC Zwolle zal waarschijnlijk de overstap maken naar NAC Breda. “We hopen er snel uit te komen”, zegt Jeffrey van As, technisch directeur in het Rat Verlegh Stadion. Botteghin is na dit seizoen transfervrij.

    De 23-jarige Botteghin, afkomstig uit Brazilië, kwam in het seizoen 2006/07 reeds naar Nederland. Inmiddels heeft hij al meer dan 130 optredens voor FC Zwolle achter zijn naam staan. Onder meer Sparta en AZ werden in het verleden gelinkt aan de verdediger, maar de Rotterdammers noch de Alkmaarders maakten uiteindelijk werk van zijn komst. NAC lijkt nu slagvaardig te handelen.

    Van As vertelt donderdag aan BN De Stem dat de Bredase ploeg bijna akkoord is met Botteghin. “We hopen er snel uit te komen”, erkent hij. De zaakwaarnemer van Botteghin spreekt ook positieve woorden. “Eric vindt NAC een heel interessante club. Het klopt dat we nog steeds met elkaar praten.”
    VZ.nl

  21. #561
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC presenteert Busselaar

    BREDA – NAC zal morgen de nieuwe algemeen directeur presenteren tijdens een persconferentie. Zoals BN DeStem maandag al meldde is dit Ed Busselaar. De 56-jarige Moergestelnaar tekent een contract voor een bepaalde periode. Vermoedelijk blijft hij tot juli 2012. Hij zal flink gaan saneren in de organisatie.
    Busselaar is een ondernemer die gespecialiseerd is in het saneren van noodlijdende bedrijven.
    BNdestem.nl

  22. #562
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gemeente Breda helpt noodlijdend NAC met voorschot

    De gemeente Breda heeft de helpende hand toegestoken naar NAC. De Brabanders hebben het financieel zwaar en waren dan ook niet in staat om een binnengekomen claim te betalen. De gemeente Breda is in actie gekomen en heeft een voorschot van 200.000 euro uitgekeerd.

    De claim kan echter nog hoger uitvallen, zo meldt het ANP. NAC werd vorig jaar geconfronteerd met extra kosten als gevolg van een verbouwing van het Rat Verlegh stadion en wil die al een tijdje verhalen op de gemeente. De voormalig directeur van de voetbalclub schatte de kosten in eerste instantie op zo'n 750.000 euro, maar de club kon met bonnen niet meer dan ruim 330.000 euro hard maken.

    Volgens het college van Breda was de onderbouwing van dat bedrag echter onvoldoende en er werd besloten tot het instellen van een arbitragecommissie. Die is nog steeds niet aan het werk, omdat de club inmiddels van mening is dat het om een bedrag van 1,2 miljoen euro zou moeten gaan. Een voorschot op de uitkomst van de arbitragezaak is nu reeds uitbetaald, waardoor NAC een deel van de verplichtingen aan de belastingdienst per direct kon voldoen.
    Voetbalzone.nl

  23. #563

    Aangemeld
    30 januari 2009
    Berichten
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heerlijk weer.

  24. #564
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Leonardo over Van Hooijdonk: 'Ik vind hem een vieze jongen'

    Leonardo is geen vriendjes met Pierre van Hooijdonk. De laatste tijd kreeg de speler van NAC enkele keren kritiek te verduren van de oud-international en daar heeft hij behoorlijk de balen van. "Iedere keer als hij de kans krijgt, kraakt hij mij af", zegt de Braziliaan tegenover NUSport.

    "Maar wie is hij dan?" bijt Leonardo van zich af. "Met alle respect, maar hij moet blij zijn dat hij bij Feyenoord speelde toen het de UEFA Cup won. Dat was een gezellig, kwalitatief sterk team. Hij had zijn aandeel, maar dankzij Kalou, Van Persie, Van Wonderen, Bosvelt en ikzelf kon hij zo goed spelen", aldus de Braziliaan die van 2001 tot 2003 met Van Hooijdonk bij Feyenoord samenspeelde. "In zijn eentje kan hij niks, dat zag je wel toen hij terugkeerde bij NAC. Stonden ze meteen zestiende."

    Leonardo bewaart geen prettige herinneringen aan Van Hooijdonk uit hun gezamenlijke tijd bij Feyenoord. "Ik vind hem een vieze jongen. Hij haat het als jonge jongens aandacht krijgen, gaat hij die afkraken. Hij lekt alles naar de krant. Hij is een papegaai." Volgens Leonardo is onder meer Bonaventure Kalou het met hem eens. "Hij wilde een keer vechten met Van Hooijdonk in de kleedkamer vanwege dat gedrag. Veel jongens juichten dat toe."

    Leonardo is er niet rouwig om dat een terugkeer van Van Hooijdonk bij NAC onlangs afketste. "Hij heeft NAC bijna kapot gemaakt toen hij terugkeerde", zegt de temperamentvolle aanvaller. "Hij verdiende twee keer zoveel als ik, haalde allemaal Nederlandse vriendjes naar de club, zat iedere dag bij de trainer koffie te drinken, maar presteerde niks. Na een half jaartje gaf hij het al weer op. Terug bij Feyenoord ging hij wéér de jonge jongens afmaken. Hij knipte de pet van De Guzman door. Daarnaast hing de pet van Ali Boussaboun, maar die liet hij hangen. Durfde hij niet. Ik hoop dat hij nooit terugkeert bij NAC." (Sportdome)
    Wat een lachwekkende gozer blijft die Leonardo, natuurlijk heeft ie op sommige punten gelijk betreffende Pi-air, maar laat hem eerst eens een spiegel kopen alvorens kritiek te uiten. Hij doet nu eigenlijk hetzelfde als in het veld, hij overschat zichzelf schromelijk en rent daarmee zichzelf voorbij.

  25. #565

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Haha, ik vind het prachig. Heb ook genoten van dat interview van hem laatst in de VI

  26. #566
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Voortbestaan NAC in handen investeerders'

    AMSTERDAM - Het voortbestaan van NAC Breda staat op losse schroeven. Directeur Ed Busselaar komt vrijdag met een saneringsplan voor zeventien investeerders.

    © ProShots

    Wanneer de zakenmensen niet bereid zijn meer geld in de noodlijdende eredivisionist te pompen, is de 99 jaar oude club bankroet. Dit meldt BN/De Stem.
    Sinds het vertrek van directeur Theo Mommers in april vorig jaar, kwam de club telkens voor nieuwe financiële verrassingen te staan.

    NAC heeft een begroting van veertien miljoen euro en een uitstaande schuld van om en nabij zeven miljoen. Als investeerders vrijdag niet bereid zijn de portemonnee te trekken is het gedaan met de 'Parel van het Zuiden'.

    Fraude

    Er is geen geld in kas, leveranciers worden al maanden niet betaald, de KNVB doet onderzoek naar mogelijke fraude in de boekhouding en de gemeente wacht al tijden op de huur voor het stadion.
    Interim-bestuursvoorzitter Bas van Bavel meldde echter tijdens de nieuwjaarsreceptie nog dat 'de acute financiële problemen waren afgewend.'
    Wanneer het plan van Busselaar (foto) wordt uitgevoerd, komt een tiental werknemers op straat te staan. Daarnaast moet de rest van het personeel genoegen nemen met een salarisverlaging.

  27. #567
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zo'n vaart zal het niet lopen. Deze chantage slaat overigens nergens op. Je lot in handen leggen van investeerders ipv zelf verantwoordelijkheid nemen, vind ik niet echt netjes.
    Nu weet ik dat mijn eigen clubje ook opkrabbelt dankzij investeerders, dus ik heb niet heel veel recht van spreken. Maar volgens mij was NAC niet zo heel lang geleden ook al eens financieel bankroet. Dat ze het wederom zo ver hebben laten komen, spreekt niet echt in hun voordeel.

  28. #568
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Financiers besluiten bijna twee miljoen euro voor NAC te betalen

    De supporters van NAC Breda hoeven voorlopig niet te vrezen voor een faillissement. Een groep externe financiers zijn na een ‘lange en intensieve’ vergadering met directeur Ed Busselaar bijgesprongen voor het grootste tekort van de Parel van het Zuiden en stellen extra liquiditeit beschikbaar. Dit meldt de club op de officiële website en Omroep Brabant.

    ‘Puinruimer’ Busselaar heeft de financiers overtuigd van zijn plan om door te saneren. De club kampt met een financieel tekort van 2,1 miljoen euro en de geldverschaffers leggen 1,7 miljoen op tafel in het Rat Verlegh Stadion. De overige tonnen moeten opgehaald worden door bijvoorbeeld supportersacties. De geldschieters eisen wel dat ze nauw toezicht mogen houden op de financiële ontwikkelingen van NAC.

    Busselaar presenteerde vrijdagavond zijn saneringsplan en tevens maakte hij de halfjaarcijfers bekend. De consequenties zullen de werknemers ondervinden, daar diverse mensen ontslagen zullen worden als gevolg van de financiële malheur. Het personeel heeft deze week nog wel te kennen gegeven tien procent van het salaris in te willen leveren.

  29. #569
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Buijs en Botteghin nu écht NAC’er


    Eric Botteghin namens FC Zwolle tegen FC Den Bosch Foto Roy Lazet

    BREDA - NAC versterkt zich met Jordy Buijs (22) van De Graafschap en FC Zwolle-speler Eric Botteghin (23). Beide spelers tekenen een driejarig contract in Breda. Gisteren kwamen de partijen officieel tot een akkoord.
    Technisch directeur Jeffrey van As spreekt van ‘welkome aanwinsten’. ,,Botteghin is de beste verdediger in de eerste divisie, terwijl Buijs een jongen is die zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan.”

    NAC en Buijs zijn al enige maanden met elkaar in gesprek. De Ridderkerker genoot zijn opleiding bij Feyenoord, maar speelde bij die club nooit in het eerste elftal. Nadat De Graafschap hem in het seizoen 2007/2008 had gehuurd, nam de Doetinchemse club hem daarna definitief over. Buijs was drie seizoenen vaste waarde bij de ‘Superboeren’.
    In dat opzicht lijkt NAC een logische volgende stap. Denkt ook Van As. ,,Bij ons kan hij zich nog verder doorontwikkelen. Buijs is een echte teamspeler. Een jongen die altijd zijn basistaken uitvoert. Ook wanneer hij een mindere dag heeft, behoudt hij zijn waarde voor het elftal. Zo’n speler kunnen we goed gebruiken. Zeker omdat hij op meerdere posities kan spelen”, hamert Van As nogmaals op zijn multifunctionaliteit.

    Ook met Botteghin voert NAC al lange tijd onderhandelingen. Hij komt uit Brazilië, maar speelt al voor het vijfde seizoen bij FC Zwolle. De 1.92 meter lange verdediger moet in Breda de opvolger worden van Rob Penders, die na dit seizoen afzwaait als prof. Van As: ,,Dat Zwolle voor de titel speelt in de eerste divisie is mede de verdienste van Botteghin, die als aanvoerder al jaren onomstreden is. Hij is een pure verdediger die bij NAC alleen maar nóg beter kan worden.”
    NAC hoopt zoals bekend ook nog tot een akkoord te komen met Milano Koenders (gehuurd van AZ), Gabór Horváth (gehuurd van Videoton), Tim Gilissen, Ali Boussaboun en Pim Bouwman. Julian Jenner (gehuurd van Vitesse) mag zich de komende weken bewijzen.
    Bndestem.nl

  30. #570
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    SNACKEN VOOR NAC, BIJ DE MAC!

    En jawel, ook bij de MacDonalds in Breda zijn ze heel begaan met het wel en wee van NAC. Dat wisten de Breda Loco’s en de Kidsclub al lang. De Mac komt nu met iets wat naar ons weten nog niet eerder is vertoond.

    De 3 vestigingen van MacDonalds in Breda (Centrum, Steenakker en Meubelboulevard) met een heus Big NAC menu! Afhankelijk van wat facilitaire zaken zal het menu waarschijnlijk al vanaf komend weekend al verkrijgbaar zijn.
    Wat houdt het menu in? Nou, precies wat je van NAC kunt verwachten, groot en veel. Een grote Big Mac menu met 2 fritessaus, een grote frisdrank, een grote friet en een extra hamburger. En dat voor een prijsje van slechts 7,95 euro. Het mooie van dit alles is dat van deze prijs er 1 euro gaat naar de Stichting Red NAC!

    Dus je weet wat je te doen staat. Volle mond, tonnetjerond!!

    Geweldig initiatief zeggen wij. Hopelijk spoort dit meer Bredase ondernemers zich bij de reddingsactie aan te sluiten!
    Bron : De Rat, MacDonalds, Red NAC

  31. #571
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Met het aantrekken van Botteghin heeft NAC denk ik hele goede zaken gedaan. Prima verdediger.

  32. #572
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC HEEFT BELANGSTELLING VOOR EX-NAC`ER MOLHOEK


    'Ja, NAC wil mij hebben! " Rogier Molhoek heeft bij omroep gelderland gezegd dat NAC belangstelling heeft voor de middenvelder. Ook de graafschap ziet in Molhoek een versterking.

    Molhoek speelde al eerder bij NAC. Hij werd toen gehuurd van az en speelde een dijk van een seizoen als opvolger van Mike Zonneveld. Na zijn huurtijd, hij was eigendom van az, kon Molhoek definitief naar NAC. De man koos echter voor vites. Vanwege de ambitie's! De ambitie's van vites bleken luchtkastelen en Molhoek zat meer in de ziektewet dan dat hij op het veld stond.

    Molhoek is weer fit, maar hij komt niet voor de de plannen van jordania! Ook niet in de plannen van de espanjaard van een trainer. Dus mag Molhoek wieberen bij vites.

    Molhoek heeft altijd gezegd dat hij zijn beste voetbal heeft gespeeld terwijl hij een NAC-shirt droeg. Een fitte Molhoek zou best een versterking voor NAC kunnen zijn, maar wanneer speelde Molhoek in een heel seizoen lang meer dan 30 wedstrijden? We hebben even vi.nl geraadpleegd. Molhoek is vanaf seizoen 1999-2000 actief op de betaaldvoetbalvelden en speelde in die twaalf seizoenen slechts 202 wedstrijden. Slechts 3 seizoenen meer dan 25 competitiewedstrijden en nimmer een seizoen van 30 wedstrijden of meer.

    Molhoek speelde in 2007-2008 26 wedstrijden voor NAC en scoorde 3 keer. De enige goal in het uitduel bij de graafschap, de derde goal van NAC bij vites (3-3) en hij maakte een goal tegen Feyenoord toen er met 3-1 gewonnen werd thuis van Feyenoord.
    Bron : De Rat en diverse sites

    Nou, ik heb me twijfels over Molhoek als die komt. Zijn enige seizoen hier was vrij goed, speelde veel en bijna geen blessures in dat seizoen, maar hij is wel erg blessure gevoelig.
    De aanval is trouwens aan meer vervanging toe, aangezien Foaud, Kolkka (stopt), Boussaboun, Jenner en Leonardo (hopelijk) vertrekken...

  33. #573
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    leonardo vervolgt loopbaan bij red bull salzburg

    laatste update: 24 juni 2011 13:34 info
    salzburg - leonardo vitor santiago is momenteel in salzburg waar hij een huurovereenkomst zal tekenen bij red bull salzburg.

    foto: Proshots
    de oostenrijkse topclub wil de braziliaanse aanvaller van nac breda voor een jaar huren. Bij red bull wordt leonardo herenigd met hoofdtrainer ricardo moniz, die hij nog kent uit de jeugd van feyenoord.
    Leonardo lag het voorbije seizoen meerdere malen overhoop met hoofdtrainer john karelse van nac breda. Afgelopen woensdag gaf nac-directeur jeffrey van as al aan nusport toe dat de bredase club open staat voor een vertrek van de zwaar op de begroting drukkende aanvaller.


    Het wordt de eerste keer dat leonardo zijn geluk beproeft buiten de nederlandse grenzen. Zeventien jaar geleden werd hij door feyenoord in de jeugdopleiding opgenomen. Daarna speelde hij voor nac breda, ajax en weer voor nac.
    in het magazine van nusport staat deze week een verhaal over leonardo en zijn door feyenoord afgewezen jeugdvriend aselmo.
    .
    ::d
    Laatst gewijzigd door Ricardinho; 24 juni 2011 om 15:44

  34. #574
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    "DEAL KOLK IS ROND"

    Alleen een negatief medisch advies kan nog voorkomen dat Santi Kolk komend seizoen op huurbasis voor NAC speelt. Na dit seizoen zou NAC Kolk definitief over kunnen nemen, aangezien er een optie tot koop bij zijn werkgever union berlin is bedongen. De aanvaller zit momenteel in de auto naar Nederland om de keuring te ondergaan. Als alles goed is sluit hij zich daarna aan bij het trainingskamp in Zeeland.
    derat.nl

  35. #575
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lijkt me een prima speler voor NAC, ook iemand die het publiek weet op te zwepen. Driftkikkertje in de positiefste zin van het woord. Hoe ziet de basis er nu zo'n beetje uit voor NAC komend seizoen? Volgens mij hebben ze een paar leuke spelers gehaald. Botteghin, Zonneveld, Kolk zo uit m'n hoofd, een verademing in vergelijking met oude bokjes als Penders, Feher en Kolkka.

  36. #576
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Dat de Kolk deal rond is lijkt iets te voorbarig.

    ‘De kans dat Kolk naar NAC Breda komt acht ik nu heel erg klein’

    Santi Kolk mag dan denken dat een overgang naar NAC Breda slechts een kwestie van tijd is, de onderhandelingen tussen de Brabanders en 1. FC Union Berlin verlopen bijzonder moeizaam. NAC hoopt de aanvaller te huren, maar wil dat de Duitsers een deel van het salaris blijven betalen. Directeur Ed Busselaar heeft er een hard hoofd in.

    “De kans dat het doorgaat acht ik nu zelfs heel erg klein”, zei Busselaar tegen Voetbal International. “Over een aantal details kunnen we het niet eens worden met Union Berlin. Zoals bekend moeten wij op elke euro letten. Daar zijn we heel strikt in. Zelf wil hij graag. Laten we hopen dat het een kwestie van tijd is.”
    Het contract van Kolk loopt nog door tot medio 2013. De 29-jarige aanvaller kwam uit voor onder meer ADO Den Haag, SC Heerenveen en Vitesse en kwam in Duitse dienst tot zeventien wedstrijden en vier doelpunten.
    Aldus FP

  37. #577
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Gisteren toch rond gekomen:

    Update 21:20 uur - NAC Breda en FC Union Berlin alsnog akkoord over Kolk
    Santi Kolk speelt met ingang van komend seizoen voor NAC Breda. Aanvankelijk leek de komst van de aanvaller van 1. FC Union Berlin niet door te gaan, maar tijdens de onderhandelingen van dinsdagavond kwamen de clubs er alsnog uit. NAC krijgt een optie tot koop. De 29-jarige Kolk maakte een jaar geleden de overstap van Vitesse naar de club uit de 2. Bundesliga.

  38. #578
    Rico1982's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 juli 2009
    Locatie
    Etten-Leur
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.921
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard Ten Rouwelaar word vader

    Jelle ten Rouwelaar is zaterdag vader geworden van een dochter. Het meisje heet Juul. De NAC-doelman ontbrak zaterdagmiddag in het door de Bredase club met 0-10 gewonnen oefenpotje tegen de Zeeuwse Selectie. Jim van Fessem verving hem tussen de palen.

    Daarom miste we hem dus in de selectie van vandaag. Vanuit deze hoek Feliciteer ik Jelle met de geboorte van zijn dochter.

  39. #579
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Één van de beste spitsen van de Eredivisie van de laatste tien jaar keert allicht terug naar Nederland:

    Opvallend: Kezman in gesprek met NAC over transfer


    NAC Breda lijkt een opvallende slag te slaan op de transfermarkt. De Bredase club is in gesprek met drievoudig Eredivisie-topscorer Mateja Kezman. De 32-jarige spits, die eerder in Nederland naam maakte bij PSV, staat positief tegenover een terugkeer naar de Eredivisie.


    "Ik heb na mijn vertrek bij PSV bij veel grote clubs een fantastische tijd gehad, maar nergens hebben ik en mijn gezin ons zo thuis gevoeld als in Nederland", motiveert Kezman, die sinds zijn vertrek bij South China uit Hong Kong zonder club zit, aan Voetbal International. "NAC Breda heeft interesse en ik heb in interesse in NAC Breda."


    "We gaan nu kijken of we nader tot elkaar kunnen komen", vervolgt de goalgetter. "Wat mij betreft zou het geweldig zijn. Nederland is mijn tweede vaderland."


    Kezman was tussen 2000 en 2004 een fenomeen bij PSV. De Serviër scoorde 105 doelpunten in 122 competitiewedstrijden. Hij werd twee keer kampioen met de Eindhovenaren. Zijn avonturen daarna, bij onder meer Chelsea en Atletico Madrid, liepen echter uit op teleurstellingen.

  40. #580
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Lijkt iets te voorbarig te zijn....

    'NAC kan het salaris van Kezman echt niet betalen'

    Mateja Kezman zei zaterdag dat hij en NAC Breda er wellicht uit zouden komen voor wat betreft een samenwerking, maar de Serviër heeft iets te vroeg gejuicht. Jeffrey van As legt namens de Brabantse club uit dat men verre is van een samenwerking met de ex-goalgetter van PSV. “Kezman moet een buiten EU-salaris verdienen. En dat kan NAC echt niet betalen.”

    Dat er in Breda kort gesproken is over de 32-jarige Kezman, is niet gelogen. Het lijkt er alleen op dat de aanvaller het hoofd op hol is gebracht voor wat betreft een terugkeer naar Nederland. “We zijn één keer gebeld door een Servische makelaar. Die vroeg me of ik Kezman een goede spits vind. Ik heb daar ‘ja’ op geantwoord. Daarna is er geen contact meer geweest”, aldus Van As aan BN/De Stem.
    De enige manier waarop NAC zich kan versterken, is door geld te gebruiken uit een eventuele verkoop van Matthew Amoah. De makkelijk scorende spits heeft nog vier dagen om een transfer te maken. Hoewel Amoah zelf graag weg wil uit het Rat Verlegh Stadion, acht Van As de kans dat dat ook gebeurt, heel klein.

  41. #581
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Lijkt me daarnaast ook een veel te groot risico voor een club als NAC om te lopen. Hij heeft eigenlijk sinds PSV nooit meer echt iets laten zien en dan betaalt NAC zich suf aan een 32-jarige spits, terwijl ze die Alex Schalk al rond hebben lopen.

  42. #582
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    AMOAH VERLAAT NAC PER DIRECT
    Aanvaller Matthew Amoah verruilt NAC Breda per direct voor het Turkse Mersim Idman Yurdu. De overgang is mogelijk omdat de Turkse transfermarkt nog open is tot vanavond 00.00 uur, Turkse tijd.


    Technisch directeur Jeffrey van As was vrijwel het hele weekend bezig met de transfer. Amoah wordt verkocht en tekent, voor zover bekend, een tweejarig contract, met een optie voor nog een jaar. "Maar daar gaan wij niet over", aldus Van As. "Dat is een zaak van Matthew en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma Jr. Ons rest niets anders dan Matthew te bedanken voor alles wat hij voor ons heeft betekent en hem heel veel succes te wensen bij zijn nieuwe club."

    Over de financiële afwikkeling van de transfer doet NAC zoals te doen gebruikelijk geen mededelingen.

    NAC-site.

    Naar verluidt gaat het om 4,5 ton.

  43. #583

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    NAC mag tevreden zijn als het in de Eredivisie blijft. Hebben een waardeloze ploeg. Bijkomend voordeel is wel dat cultheld Alex Schalk nu wat vaker kan spelen.

  44. #584
    Rico1982's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 juli 2009
    Locatie
    Etten-Leur
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.921
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/ni...w.asp?id=17796

    NAC blijkt dus, afgaande van dit artikel, de afgelopen jaren flink benadeeld te zijn door de gemeente. De supporters en tevens leden van de redactie van De Rat heeft dit onderzocht. Ik moet zeggen dat dit heel nauwkeurig is gedaan en wacht het resultaat af.

  45. #585
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    9 december 2011
    Santi Kolk start morgen in de basis


    NAC mist morgen een aantal belangrijke schakels in de ploeg. Een slecht moment om een titelkandidaat te treffen. Toch ziet Karelse kansen: `PSV uit is een lastige wedstrijd, maar ook morgen zullen we onze kansen krijgen. Ik heb daarvan iedereen proberen te overtuigen`, aldus Karelse naar aanleiding van de ongebruikelijk lange bespreking voor de afsluitende training.

    Zoals bekend zal NAC het morgen dus moeten doen zonder Luijckx en Gudelj, die vervangen worden door Buijs en Bonevacia. Maar dat zijn niet de enige wijzigingen. Karelse heeft besloten om Santi Kolk te laten starten ten kosten van Alex Schalk: `Santi is een goede voetballer en loopt al een tijdje mee, daarnaast heeft Schalk het de laatste weken moeilijk, niet heel gek voor een jonge speler.`

    Of deze wijzigingen per definitie een verzwakking zijn valt te betwisten. Terugkijkend naar de wedstrijd tegen ajax: toen Buijs en Kolk er in kwamen, en NAC het plots zonder Gudelj moest stellen, werd de 2-0 achterstand omgezet naar een 2-2 gelijkspel.

    Psv zal gebrand zijn op een overwinning. Vorige week werd verloren van feyenoord en verspeelde daarmee dure punten in de strijd om het kampioenschap. Het was tevens de eerste wedstrijd van het seizoen dat ze niet tot scoren kwamen. Desondanks heeft Karelse geen vrees: `Iedere ploeg heeft zwakke plekken, zo ook PSV. Hoe we daar gebruik van gaan maken laat ik nog even in het midden, maar ik wil nog punten halen voor de winterstop en het zal mooi zijn als we daar morgen in slagen.`

    Da’s praot. Wij doen het licht wel uit!


    Bron : De Rat, NAC

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 11:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •