Pagina 2 van 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #46
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC tracht Glen Salmon te bewegen om terug te keren naar NAC. De 28-jarige aanvaller van FC Groningen is door de opmars van Luis Suarez veelal bankzitter. NAC zoekt een opvolger voor Leonardo.
    Volgens RTV Noord is de transfer van Leonardo naar Ajax afgerond. Dat betekent tevens dat NAC op zoek is naar een vervanger voor de vacante positie in de aanval. Daarbij lijken de Bredanaars twee kandidaten te hebben: Glen Salmon en Sherjil MacDonald (AGOVV).

    Mocht Salmon daadwerkelijk overstappen naar NAC dan betekent dat een terugkeer naar de club waar hij tot vier-en-een-half jaar geleden speelde. Daarvoor speelde de Zuid-Afrikaan liefst vier seizoenen voor NAC. In oktober openbaarde Salmon reeds zijn intentie om FC Groningen aan het eind van het seizoen te verlaten voor een buitenlandse club.

  2. #47
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    NAC tracht Glen Salmon te bewegen om terug te keren naar NAC. De 28-jarige aanvaller van FC Groningen is door de opmars van Luis Suarez veelal bankzitter. NAC zoekt een opvolger voor Leonardo.
    Volgens RTV Noord is de transfer van Leonardo naar Ajax afgerond. Dat betekent tevens dat NAC op zoek is naar een vervanger voor de vacante positie in de aanval. Daarbij lijken de Bredanaars twee kandidaten te hebben: Glen Salmon en Sherjil MacDonald (AGOVV).

    Mocht Salmon daadwerkelijk overstappen naar NAC dan betekent dat een terugkeer naar de club waar hij tot vier-en-een-half jaar geleden speelde. Daarvoor speelde de Zuid-Afrikaan liefst vier seizoenen voor NAC. In oktober openbaarde Salmon reeds zijn intentie om FC Groningen aan het eind van het seizoen te verlaten voor een buitenlandse club.
    NAC schijnt hem nu definitief te hebben overgenomen van Groningen, hoorde ik net op radio. Opzich is Salmon geen onaardige spits, maar ik denk dat hij vergeleken met Leonardo toch een stuk minder is. Het zijn natuurlijk ook twee hele verschillende type aanvallers, maar als je de kwaliteiten van beide tegen elkaar afweegt, lever je toch een hoop in. Leonardo is iemand die een wedstrijd in z'n eentje kan beslissen, iemand met een individuele actie. Salmon daarentegen is een balvaste, sterke spits, die regelmatig zijn goaltjes meepikt en tevens goed kan koppen.

    NAC heeft gelukkig Diba nog, die toch enigszins van hetzelfde soort is als Leonardo, waardoor ze voorin toch nog de nodige creativiteit over houden.

  3. #48
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    NAC schijnt hem nu definitief te hebben overgenomen van Groningen, hoorde ik net op radio. Opzich is Salmon geen onaardige spits, maar ik denk dat hij vergeleken met Leonardo toch een stuk minder is. Het zijn natuurlijk ook twee hele verschillende type aanvallers, maar als je de kwaliteiten van beide tegen elkaar afweegt, lever je toch een hoop in. Leonardo is iemand die een wedstrijd in z'n eentje kan beslissen, iemand met een individuele actie. Salmon daarentegen is een balvaste, sterke spits, die regelmatig zijn goaltjes meepikt en tevens goed kan koppen.

    NAC heeft gelukkig Diba nog, die toch enigszins van hetzelfde soort is als Leonardo, waardoor ze voorin toch nog de nodige creativiteit over houden.
    Ik zie nergens staan of hij is overgenomen... Ik zie hem erg graag terug!:worthy:

  4. #49
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    NAC schijnt hem nu definitief te hebben overgenomen van Groningen, hoorde ik net op radio. Opzich is Salmon geen onaardige spits, maar ik denk dat hij vergeleken met Leonardo toch een stuk minder is. Het zijn natuurlijk ook twee hele verschillende type aanvallers, maar als je de kwaliteiten van beide tegen elkaar afweegt, lever je toch een hoop in. Leonardo is iemand die een wedstrijd in z'n eentje kan beslissen, iemand met een individuele actie. Salmon daarentegen is een balvaste, sterke spits, die regelmatig zijn goaltjes meepikt en tevens goed kan koppen.

    NAC heeft gelukkig Diba nog, die toch enigszins van hetzelfde soort is als Leonardo, waardoor ze voorin toch nog de nodige creativiteit over houden.
    Glen Salmon zal komend seizoen zeker niet voor NAC spelen. De Zuid-Afrikaan zal vanaf januari voor Willem II uitkomen, zo meldt RTV Noord.
    Willem II en FC Groningen zijn het al eens over de afkoopsom die de Tilburgers moeten betalen. Salmon hoeft met Willem II alleen nog te onderhandelen over de duur van zijn contract.
    Dat Salmon uitgerekend naar Willem II vertrekt is zuur, maar toch wensen we hem veel succes.

  5. #50
    Ramon01.3's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Salmon maakt keuze en kiest voor Willem II'
    maandag, 18 december 2006
    Als het aan Glen Salmon ligt speelt hij zo snel als mogelijk voor Willem II, zo meldt Voetbal International. 'Ik heb mijn keuze al gemaakt, maar wil deze nog niet met het publiek delen. De onderhandelingen zijn nog bezig en daar zullen we op moeten wachten.'

    'Ik praat nog steeds met beide clubs. Het gesprek met Willem II was bijzonder goed. Ik heb met trainer Van Wijk gesproken en dat was positief. Willem II gaat het wel redden, dat is een kwestie van vertrouwen', aldus de Zimbabwaanse spits.

    Omdat NAC Salmon liever koopt dan huurt, lijken de speculaties er daarom op aan te sturen dat Willem II de meest voordehandliggende kandidaat is. Bovendien is er tussen Salmon's werkgever FC Groningen en de Tilburgers al een akkoord tot stand gekomen over de huurvoorwaarden.

    De transfer van de Afrikaan zou, wanneer de kogel definitief door de kerk is, al in de winterstop plaats moeten vinden. Hij zal dan pas na de winterstop in actie kunnen komen voor de Tricolores, omdat de transfermarkt zich pas weer in het nieuwe jaar opent.

    Bij FC Groningen raakte Salmon op een zijspoor toen Luis Suarez - één van de Eredivisierevelaties van dit seizoen - werd aangetrokken. Voorheen mocht hij nog zeer regelmatig zijn opwachtingen maken in het eerste elftal van de club.

    Bovendien willen de Groningers zich nog versterken met Martijn Meerdink, al zijn die vooruitzichten niet erg rooskleurig. De aanvaller van AZ zelf geeft vooralsnog namelijk nog de voorkeur aan een vertrek naar de Duitse Bundesliga.

    (bron: voetbalcentraal.nl)

  6. #51
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda had verregaande interesse in Sherjill MacDonald van AGOVV-Apeldoorn. De interesse lijkt nu wat afgezakt, want de ploeg uit Breda vind de vraagrijs voor de jongeling te hoog.

    De aanvaller is bezig aan een goed seizoen bij de ploeg uit Apeldoorn. In de eerste seizoenshelft wist MacDonald elf keer te scoren en maakte hij ook zijn debuut in Jong Oranje. AGOVV wil de hoofdprijs voor hun aanvaller, anders laten ze hun groeibriljant niet vertrekken.

  7. #52
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vandaag stond de Brabantse derby tussen Willem II en NAC Breda op het programma, NAC kon op het veld van de Tilburgers zegevieren door met 0-2 te winnen. Glen Salmon en Mike Zonneveld zorgde voor de doelpunten.

    De derby leek lange tijd niet beslist te worden. Na tachtig minuten was het scorebord nog niet versprongen. Glen Salmon bracht daar echter verandering in. Via de handen van WillemII-doelman Bjorn Sengier wist de Zuid-Afrikaan de netten te vinden.

    Oefenmeester aan de kant van de Tilburgers, Dennis van Wijk, gooide er een extra spits bij. Geert den Ouden, die net ingevallen was, zette een goed slotoffensief in. Een grote kans was het beste resultaat, verder kwam Willem II dus niet. Sterker nog NAC maakte het nog erger door de 0-2 te maken. Mike Zonneveld tekende voor de 0-2 eindstand.

  8. #53
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Weet iemand waarom Elshot niet meer speelt?

  9. #54
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Weet iemand waarom Elshot niet meer speelt?
    Brandts vond dat hij tegen Willem-II vorige week niet goed had gepresteerd.

  10. #55
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Brandts vond dat hij tegen Willem-II vorige week niet goed had gepresteerd.
    Ok, ik heb hem namelijk met Profcoach, maar hij speelt zelden en ik hoor nooit waarom hij niet speelt, bedankt.

  11. #56
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC zeker twee maanden zonder Sikora

    NAC-trainer Ernie Brandts zal het de komende maanden moeten doen zonder Viktor Sikora. De buitenmeniscus van de aanvaller scheen na een operatie los te zitten, waarna men het met het nodige geluk heeft kunnen oplossen.

    Deskundige spreken van een uniek verschijnsel in de sportwereld. "Normaliter kan een voetballer zijn loopbaan wel vergeten na het verwijderen van de buitenmeniscus", zo zegt Sportarts Alex Fiévez. "In het geval van Sikora is het gelukt hem weer op zijn plaats te zetten, dus ik verwacht dat alles weer gewoon goed komt."

    De vleugelspeler van de Brabanders heeft de kwetsuur vermoedelijk opgelopen tijdens de bekerwedstrijd tegen FC Twente. Sikora had pas sinds kort een basisplaats veroverd, nadat hij eerder al lange tijd geplaagd werd door blessures.

  12. #57
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Erg triest natuurlijk. Hij lijkt Petö achterna te gaan. Sikora is een erg goede spits voor dit NAC, past precies in het spel zoals de trainer het wil zien, een echte vechter en altijd 100% inzet. Jammer dat deze jongen zo vaak geblesseerd is, anders verdiend hij zeker een basisplaats.

  13. #58
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Afgelopen zomer verruilde Gert Jan Tamerus Heracles Almelo voor NAC Breda. De overgang heeft nog niet gebracht wat de aanvaller zich ervan had voorgesteld. Tamerus word al vrijwel het gehele seizoen geplaagd door blessures en kan nu mogelijk een streep zetten door de rest van het seizoen.

    Eind vorig jaar moest Tamerus een achillespees operatie ondergaan en het herstel daarvan zal nog enkele maanden in beslag nemen. "De vraag is of ik dit seizoen nog wel aan spelen toe kom. Misschien is het verstandiger om me te richten op het nieuwe seizoen", aldus de sombere spits tegenover het Algemeen Dagblad.

  14. #59
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Koos Waslander, door NAC supporters liefkozend 'rooie Koos' genoemd, vertrekt bij zijn Bredase werkgever om als trainer aan de slag te gaan bij amateurclub DOTO uit Pernis. De nieuwe oefenmeester is gisteravond gepresenteerd aan de spelersgroep.
    Koos Waslander maakte in zijn voetballoopbaan een behoorlijke indruk bij NAC. Hij scoorde voor NAC de snelste treffer ooit in de eredivisie, tegen PEC Zwolle mikte rooie Koos al na acht seconden raak. Daarnaast was ook rooie Koos mede verantwoordelijk voor het behoudt van het Eredivisieschap van NAC vorig seizoen.

    Rest ons niets anders dan Koos te bedanken, en hem enorm veel succes te wensen bij zijn nieuwe club.

  15. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda heeft gisteren nipt gewonnen van de hekkensluiter in de Eredivisie RKC Waalwijk. In een spannend duel was NAC met 2-1 te sterk door twee doelpunten van de man in vorm Glen Salmon.

    NAC begon zeer sterk en aan de 1-0 van Salmon was dan ook niets op aan te merken. RKC was er echter niet van onder de indruk en wist voor rust nog de gelijkmaker te scoren. Ruud Berger kon na een assist van Luwamo Garcia scoren: 1-1.

    In de tweede helft kreeg RKC door dat het wel moest winnen. Het drong aan en kreeg een aantal goede kansen. Maar nadat NAC een aanval van RKC goed wist uit te verdedigen kon het counteren en waar het RKC niet lukte om te scoren, lukte het NAC wel. Opnieuw Salmon wist het net te vinden. Voor hem betekende het alweer zijn vijfde doelpunt in vier Eredivisieduels voor NAC dit seizoen.

    In de slotfase haalde Hans Mulder, Marceo Rigters neer. Waar geel op zijn plaats geweest zou zijn kreeg de invaller echter rood.

    Dus ook met de aankopen: Obodai, Vertonghen en Sektioui die speelde, lukt het RKC Waalwijk maar niet om de broodnodige punten te pakken.

  16. #61
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC wil Glen Salmon graag voor langere tijd aan zich binden. De Zuid-Afrikaan doet het sinds zijn terugkeer fantastisch en lijkt precies de spits die NAC nodig heeft.
    Earnest Stewart geeft aan dat het wel lastig gaat worden Salmon in Breda te houden:"Wij wilden Glen direct al voor langere tijd vastleggen. Maar zoals bekend wil Salmon graag eens in het buitenland, Engeland bijvoorbeeld, voetballen. Wij doen er de komende tijd in ieder geval alles aan hem toch voor NAC te behouden. Het was de bedoeling rond 1 maart te praten, maar als het aan mij ligt gaan we sneller om de tafel. In zijn huidige vorm wordt het moeilijk hem te houden."

    Salmon zelf houdt alle opties open:"Vooropgesteld, ik zou graag eens in een andere competitie uitkomen. Gewoon voor de ervaring die ik daarmee opdoe. Ik moet een goede keus maken. In Breda heb ik het geweldig naar mijn zin. Misschien krijg ik, zodra ik bij een buitenlandse club zit, wel spijt dat ik niet hier heb bijgetekend. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik voor eeuwig bij NAC kan blijven."

  17. #62
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC lijkt zich op korte termijn te versterken met doelman Johan Jansen. De 18-jarige speler van SDVB bereikte volgens de Telegraaf een overeentemming voor een tweejarige verbintenis. Technisch directeur Earnest Stewart spreekt van een principeakkoord. Volgens de ochtendkrant stond de doelman ook in de belangstelling van Ajax, Feyenoord en PSV.

  18. #63
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC kan binnenkort weer beschikken over Rob Penders. De 31-jarige verdediger trainde vandaag voor het eerst sinds weken weer voluit mee met de selectie van trainer Ernie Brandts. De Zaandammer stond buitenspel met een beknelde zenuw in de kuit. De wedstrijd van morgen tegen Sparta Rotterdam komt echter nog te vroeg voor hem.

  19. #64
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Tsjonge jonge zeg waar is die Salmon mee bezig! Weer Raak!

  20. #65
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Volgens Sportweek staat Zonneveld van NAC in de belangstelling van zowel PSV als FC Twente. Volgens het weekblad mag hij volgens een clausule in zijn contract voor minder dan een miljoen vertrekken. `Ik wil hogerop. Ik ben benieuwd of ik me ook op een hoger niveau kan handhaven. Mijn nadeel is mijn reputatie; ik ben die jongen die op zijn 24ste al vier keer aan zijn knieën is geopereerd,` zo liet hij zelf weten in Sportweek.

  21. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC-trainer Ernie Brandts heeft laten weten met veel vertrouwen uit te kijken naar het komende bekerduel tussen zijn team en landskampioen PSV. De oefenmeester is tevreden over de resultaten van zijn ploeg. "Ik dacht er vanmorgen in de auto nog over na. We stonden in het begin van het seizoen 18e, na die 8-1 bij AZ, en als we vandaag zouden winnen, zouden we zesde komen te staan. Dat is dus gebeurd. Op zich heel knap natuurlijk," aldus Brandts in het AD.

    "Deze overwinning geeft ons nog maar eens een steuntje in de rug richting aanstaande woensdag als we voor de beker PSV ontvangen. We zien die wedstrijd met veel vertrouwen tegemoet," vervolgt de trainer van de Brabanders.

    NAC speelt komende woensdag in het eigen Rat Verlegh Stadion de kwartfinale van de KNVB-beker tegen de Eindhovense formatie van trainer Ronald Koeman.

  22. #67
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vandaag in Metro een interview met Sander van Gessel. De verdediger/middenvelder start de laatste weken in de basis en doet het naar behoren.
    Van Gessel hoopt uiteraard dat NAC Europees voetbal haalt, maar beseft dat het moeilijk gaat worden. Over de kansen van NAC:"Dat is afwachten. Het zou fantastisch zijn als we het halen, maar het is nu nog veel te vroeg om daar iets over te zeggen. Er moeten nog genoeg wedstrijden worden gespeeld en alle ploegen staan heel dicht bij elkaar. Eén of twee keer verliezen en je zakt zo vijf plaatsen op de ranglijst. In theorie kunnen we ons zelfs nog kwalificeren voor de Champions League play-offs, maar dat is erg ver weg."

    Dan maar via de beker? Van Gessel:"Dat is inderdaad onze andere kans om Europees voetbal af te dwingen. Morgenavond moeten we het in ons eigen stadion opnemen tegen PSV. Hoewel het een lastige kluif gaat worden, acht ik ons zeker niet kansloos. Thuis zijn we immers al een tijdje ongeslagen..."

    Van Gessel heeft nog tot medio 2009. Heeft hij al plannen voor de toekomst? Van Gessel:"Ik heb altijd gezegd ooit nog eens in het buitenland te willen voetballen. Die droom heb ik nog steeds. Maar ik zie wel wat er op mijn pad komt. Voorlopig hoef ik niet zo nodig te verkassen. Ik heb het prima naar mijn zin bij NAC."

    Het buitenland is leuk, maar een topclub is natuurlijk nog leuker. Van Gessel:"Nee, daar ben ik veel te realistisch voor. Ik denk dat een topclub voor mij te hoog gegrepen is. Je weet het natuurlijk nooit en ik ben ook wel ambitieus, maar vooralsnog ga ik er niet vanuit dat ze mij zullen bellen. We merken het vanzelf. Maar zoals ik al zei; ik voel me hartstikke thuis in Breda."

  23. #68
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vandaag in de Telegraaf een interview met Edwin Zoetebier. De keeper hield zondag opnieuw de nul. Mede dankzij zijn prestaties bivakkeert NAC nu op de zesde plek in de competitie.
    De prestaties verbazen Zoetebier ook:"Helemaal als je bedenkt dat we in de eerste wedstrijd met 8-1 op ons broek kregen van AZ. Iedereen bestempelde ons toen tot degradatiekandidaat. Toen ja, maar daarna zijn we met een hecht collectief goed gaan spelen. En voor de beker willen we tegen PSV voor een stunt zorgen. PSV is de te kloppen ploeg op dit moment, dus wie weet."

    Zoetebier is niet een van de jongsten meer, maar is voorlopig nog niet van plan zijn kicksen aan de wilgen te hangen:"Zolang ik me fit voel, ga ik door. Hierna sta ik nog een jaar onder contract bij NAC. Belangrijk criterium om zo lang mogelijk door te gaan schuilt hem in het feit, dat ik wel steeds mijn niveau moet halen."

    Zoetebier weet al wat hij na zijn actieve loopban wil gaan doen:"Ik wil graag in het voetbal blijven en het liefst word ik keeperstrainer. Op dat gebied ligt namelijk nog een terrein braak. Ik lees en hoor steeds dat het met jonge keepers niet goed gaat. Dat is opvallend, omdat we vroeger altijd goede keepers hebben gehad. Er dienen zich nu een paar goede doelmannen aan, maar dat moeten er meer worden. Het zal mooi zijn als ik me daar straks mee bezig kan houden."

  24. #69
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Edwin Zoetebier denkt voorlopig nog niet aan stoppen. De 36-jarige doelman heeft aangegeven de komende jaren zijn voetbalschoenen nog niet aan de wilgen te hangen. Hoewel de ouderdom met de jaren steeds zwaarder begint mee te tellen, heeft hij nog alle plezier in het voetbal.

    "Zolang ik me fit voel, ga ik door. Na dit seizoen sta ik nog een jaar onder contract bij NAC. Ik ga dat jaar ook zeker uitdienen", aldus Zoetebier.

    Ernie Brandts liet weten erg gelukkig te zijn met zijn ervaren sluitpost. De ex-PSV en Feyenoorder is volgens de oefenmeester een verlengstuk van zijn leiding en daarnaast heeft de goalie dit seizoen menig punt uit het vuur gesleept voor de Bredanaren.

  25. #70

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    gefeliciteerd met de overwinging op psv nu az nog

  26. #71
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Proficiat NAC 'ers , knap werk.

  27. #72
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC-speler Arne Slot heeft ernstige twijfels over de eerlijkheid van de loting voor de halve finales van de KNVB beker. De middenvelder van de Bredanaars noemt de loting 'dubieus' en vindt het opvallend dat zowel Ajax als AZ een thuisduel tegen een kleinere tegenstander heeft geloot.

    'Ik zette bij de eerste loting al grote vraagtekens toen alle topclubs uit de Eredivisie tegen die uit de eerste divisie lootten,' vertelt Slot. 'En nu spelen alle grote ploegen weer thuis. We kunnen het niet bewijzen, maar laten we zeggen dat dit zeker dubieus is.' Slot's club NAC Breda werd na de 3-0 winst op PSV aan AZ gekoppeld en in de andere halve finale speelt Ajax thuis tegen RKC Waalwijk.

    Het is niet de eerste keer dit seizoen dat de eerlijkheid van de loting van het nationale bekertoernooi in twijfel wordt getrokken. Eerder werden MVV-trainer Jurrie Koolhof en zijn Go Ahead Eagles-collega Mike Snoei door de KNVB op de vingers getikt nadat ze vraagtekens hadden gezet bij de uitkomst van de loting. Volgens de bond is er absoluut geen sprake van een gestuurde loting en is dit bovendien zo goed als onmogelijk.

  28. #73
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Edwin Zoetebier denkt voorlopig nog niet aan stoppen. De 36-jarige doelman heeft aangegeven de komende jaren zijn voetbalschoenen nog niet aan de wilgen te hangen. Hoewel de ouderdom met de jaren steeds zwaarder begint mee te tellen, heeft hij nog alle plezier in het voetbal.

    "Zolang ik me fit voel, ga ik door. Na dit seizoen sta ik nog een jaar onder contract bij NAC. Ik ga dat jaar ook zeker uitdienen", aldus Zoetebier.

    Ernie Brandts liet weten erg gelukkig te zijn met zijn ervaren sluitpost. De ex-PSV en Feyenoorder is volgens de oefenmeester een verlengstuk van zijn leiding en daarnaast heeft de goalie dit seizoen menig punt uit het vuur gesleept voor de Bredanaren.
    Van Zwam stopt na dit seizoen wel met voetballen.

    Arno van Zwam stopt aan het einde van dit seizoen. De doelman, die sinds het seizoen 2003/2004 voor NAC speelt, gaat naar alle waarschijnlijkheid in de jeugdopleiding aan de slag.
    Van Zwam keepte tot op heden 302 competitiewedstrijden voor Fortuna Sittard, Jubilo Iwata en NAC. Dit seizoen stond hij één keer onder de lat.

  29. #74
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Schikking Zonneveld geaccepteerd

    In het competitieduel Groningen - NAC van afgelopen zaterdag kreeg Zonneveld de rode kaart van scheidsrechter Jol.

    De tuchtcommissie deed Mike Zonneveld vandaag het schikkingsvoorstel van 2 wedstrijden schorsing (competitie en beker) waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. In de praktijk betekent dat Brandts zaterdag in het competitieduel tegen Heracles geen beroep kan doen op Zonneveld.

  30. #75
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bij het duel tussen FC Groningen en NAC (3-1) dat afgelopen zaterdag werd afgewerkt is voor ongekend hoge bedragen gegokt op de uitkomst. Waar de inzet normaal tussen de 50.000 en 60.000 euro bedraagt, steeg deze voor dit duel naar 1,1 miljoen euro. Bijna twintig keer zoveel.

    Een woordvoerder van Betfair, het bedrijf waar de inzet werd gedaan, sprak over ‘een verdacht hoge omzet’. Toch wilde men nog niet spreken van een ‘verkochte’ wedstrijd, omdat daarvoor nog het nodige bewijs ontbreekt.

    De directeur van de KNVB, Henk Kesler, heeft inmiddels een onderzoek laten instellen door de overkoepelende orgaan van de nationale loterijen. Hier is Betfair overigens niet bij aangesloten. Toch liet Kesler weten vertrouwen te hebben dat het allemaal wel met een sisser af zal lopen.

    “Ons is niets gebleken van omkoping of het verkopen van FC Groningen-NAC. We hebben alle rapporten van KNVB-afgevaardigden bestudeerd en evenmin iets gevonden,” zo zei hij.

  31. #76
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC Breda is zeer verbaasd over de berichtgeving in dagblad De Telegraaf over het gokken op de wedstrijd Groningen-NAC Breda (uitslag 3-1) van zaterdag 3 maart jl.



    De club heeft geen enkele indicatie dat er rond deze wedstrijd op enige wijze gefraudeerd is, zoals in de verhalen in De Telegraaf wordt gesuggereerd.

    Inmiddels is er contact geweest tussen NAC Breda en de KNVB. De voetbalbond zal het Openbaar Ministerie vragen om nader onderzoek in te stellen naar de vermeende feiten. NAC Breda is blij met dat onderzoek gezien de vermeende feiten rond internet-gokken. De club ziet de uitkomsten van een dergelijk onderzoek met vertrouwen tegemoet.

  32. #77
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Danny Mathijsen hoopt ook de komende jaren de clubkleuren van NAC Breda te verdedigen. De middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor de Brabantse club, maar zou komende zomer graag een vast contract tekenen in het Rat Verlegh Stadion.

    Mathijsen staat officieel nog onder contract bij AZ, maar wordt dit seizoen verhuurd aan NAC Breda. In de huurovereenkomst is en optie tot koop opgenomen, maar de Brabanders twijfelen nog of ze deze gaan lichten.

    Mathijsen zelf wil dolgraag in Breda blijven. "We hebben afgesproken het eerst nog een paar maanden aan te zien", reageert de 23-jarige middenvelder in BN/De Stem. "Ik ben op zich niet gelukkig met mijn reserverol en er is genoeg interesse van andere clubs. Maar het liefst blijf ik hier. Al is het alleen maar vanwege het ongelooflijk mooie publiek."

  33. #78
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Groningen-NAC is volgens Lotto-directeur Tjeerd Veenstra waarschijnlijk niet omgekocht, of gefikst. "Afgaande op alle informatie die ik heb, denk ik aan een grote witwas-actie", zegt de expert.
    De manier waarop de Britse gokonderneming Betfair werkt, staat het volgens Veenstra toe dat twee partijen volgens de regels van het spel met enorme bedragen tegen elkaar opbieden. "Betfair bemiddelt tussen mensen die met elkaar willen gokken. Het zou volgens Betfair gaan om twee partijen die tegen elkaar aan het opbieden waren. Als die partijen elkaar kennen - en dat weet je in het systeem van Betfair nooit - dan maakt het niet uit dat de ene partij zijn geld verloren heeft aan de andere helft. Wat zwart verloren wordt, komt aan de andere kant wit binnen." Via de Nederlandse bedrijven kan slechts gelimiteerd gegokt worden. Met een maximumverlies van 22,50 per dag en een inzet per keer van dezelfde orde. "Bij Betfair is geen limiet, dat maakt het zo gevaarlijk."

    De Lotto werkt met een waarschuwingssysteem. Rond FC Groningen-NAC zijn de alarmbellen niet afgegaan. Ook Betfair laat weten dat er geen verdachte weddenschappen zijn uitgebracht. "De grootte van het ingezette bedrag is bij ons op zich niet verdacht", zegt een woordvoerder. Wel filtert volgens hem een team van 40 personen, ondersteund door een geavanceerde software iedere weddenschap waar een zweem van corruptie omheen hangt uit het systeem. "Dat was dus vorige week niet het geval."

    Betfair was vorig jaar ook betrokken bij de Belgische gokaffaire. Sindsdien werkt het samen met de Belgische voetbalbond. "Wie met ons een contract afsluit, krijgt de namen van de mensen die ingezet hebben op een verdachte wedstrijd. De KNVB kan dan bepalen of er verdachte personen bijzitten. Spelers bijvoorbeeld", zegt de woordvoerder.

    De KNVB voelt niets voor zo'n contract. Het suggereert zelfs dat Betfair zomaar een hoog bedrag de wereld in heeft geslingerd om de KNVB te dwingen een overeenkomst af te sluiten.

    Betfair zegt het vermoeden te hebben dat de KNVB van partner Lotto geen deal mag sluiten met de Engelsen. "Onzin", reageert Veenstra. "Er ligt niet eens een contract met de KNVB. Het enige waar Betfair op uit is, is zoveel mogelijk legitimiteit creëren rond zijn bedrijf. Op zich is het illegaal wat ze doen. Ze mogen in Nederland geen weddenschappen laten afsluiten. Het schijnt toch te gebeuren. Dat intrigeert me nog het meest van alles. Betfair doet overkomen dat het begaan is met de integriteit van het product, maar ondertussen negeren ze een rechterlijk besluit."

    Veenstra stelt dat Amerikanen huiverig tegenover sportweddenschappen staan omdat wedstrijden naar verloop tijd te beïnvloeden blijken. "Daarmee wil ik niet zeggen dat weddenschappen afsluiten op sportwedstrijden daarmee verboden moet worden. Wel dat we in Europa een sterk restrictief stelsel moeten opb0uwen. Bij Betfair kun je onderling weddenschappen afsluiten. Over zaken die mogelijk te beïnvloeden zijn. Dat moet dus niet kunnen."

  34. #79
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Leon Vlemmings blijft ook volgend seizoen bij NAC. De assistent-trainer heeft zijn contract bij de Bredase eredivisionist met een jaar verlengd.


    „Het bevalt me uitstekend“, vertelt Vlemmings (36), die sinds afgelopen zomer in dienst is in Breda. „NAC is een geweldige club. Daarbij klikt het goed binnen de huidige staf met Ernie Brandts en John Karelse. En ik krijg voldoende ruimte om mijn ei kwijt te kunnen op het trainingsveld.”
    Vlemmings was van 2001 tot 2005 al eens vier seizoenen hoofdtrainer bij FC Eindhoven. De ambitie om opnieuw hoofdtrainer te worden heeft de jonge coach nog steeds. „Maar wanneer ik die stap ga maken, weet ik nog niet. Dat moet op een goed moment gebeuren en zover is het nu in ieder geval nog niet. Voorlopig zit ik prima op mijn plek bij NAC."

  35. #80
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC Breda wil komende zomer afscheid nemen van Tamás Petö. De Hongaarse middenvelder komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe in het Rat Verlegh Stadion en de technische staf heeft het vertrouwen in hem verloren.

    De clubleiding heeft Petö inmiddels laten weten dat zijn aflopende contract niet wordt verlengd. De middenvelder zelf, die in de voorbereiding nog begon als aanvoerder maar daarna door blessures op de bank belandde, is teleurgesteld met de beslissing van NAC.

    "Dit seizoen is heel teleurstellend verlopen voor mij. Ik begon de voorbereiding als eerste aanvoerder van het team. Dat is toch een teken van vertrouwen." aldus Petö tegenover BN De Stem. "Dit is een fikse tegenvaller."

  36. #81
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Voor vleugelaanvaller Brian Pinas geldt dat NAC zijn contract voorlopig nog niet verlengd. Pinas is net hersteld van een blessure en de Bredase club wil de aanvaller de komende wedstrijden eerst weer in actie zien, voor het besluit valt of de hij in Breda kan blijven. Pinas is bezig aan zijn eerste seizoen bij NAC en scoorde tot nu toe één doelpunt voor de Bredase ploeg. De aanvaller gaf vorige week zelf aan het goed naar zijn zin te hebben bij NAC.
    Laatst gewijzigd door Sjapperellie; 27 maart 2007 om 16:07 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  37. #82
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjapperellie Bekijk bericht
    Voor vleugelaanvaller Brian Pinas geldt dat NAC zijn contract voorlopig nog niet verlengd. Pinas is net hersteld van een blessure en de Bredase club wil de aanvaller de komende wedstrijden eerst weer in actie zien, voor het besluit valt of de hij in Breda kan blijven. Pinas is bezig aan zijn eerste seizoen bij NAC en scoorde tot nu toe één doelpunt voor de Bredase ploeg. De aanvaller gaf vorige week zelf aan het goed naar zijn zin te hebben bij NAC.
    Ik had hem niet gehouden, vind het maar een middelmatige speler. Eerder geschikt voor een club onderin de Eredivisie. Zie hem daar ook sneller heen gaan dan dat hij in Breda blijft.

  38. #83
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC club heeft de eenzijdige optie in het contract van rechtsbuiten Rogier Veenstra (19) gelicht. De vleugelaanvaller, die nu tot medio 2008 onder contract staat, kwam tot nu toe in zijn eerste hele seizoen bij de A-selectie inmiddels zeven keer in actie, waarvan hij twee keer in de basis mocht starten.
    Ook het contract van middenvelder Benjamin van de Broek (19) wordt met een seizoen verlengd. Hij kwam tijdens zijn eerste seizoen bij de A-selectie van NAC, buiten de voorbereiding, nauwelijks in actie vanwege een langdurige blessure.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch#1 Bekijk bericht
    Ik had hem niet gehouden, vind het maar een middelmatige speler. Eerder geschikt voor een club onderin de Eredivisie. Zie hem daar ook sneller heen gaan dan dat hij in Breda blijft.
    Brengt totaal niets extra's. Heeft genoeg kansen gehad van Ernie Brandts, maar er geen eentje gegrepen. Snel vergeten en op zoek gaan naar een nieuwe linksbuiten. Bijvoorbeeld Amrabat van Omniworld of Berry Powel van De Graafschap.
    Laatst gewijzigd door Sjapperellie; 27 maart 2007 om 16:12 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  39. #84
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Arne Slot blijkt NAC toch niet transfervrij te mogen verlaten. Gisteren meldde Voetbal International dat de middenvelder aan het einde van dit seizoen ondanks een doorlopend contract voor niets naar een andere club kan overstappen. Heracles Almelo is de belangrijkste kandidaat om Slot in te lijven.

    Ook de blessuregevoelige Victor Sikora zou mogen vertrekken uit Breda.

    Tegenover de fansite Bsiderats.nl ontkent communicatiemanager Willem Reijn echter dat het duo transfervrij mag vertrekken.
    ,,Beide spelers hebben een doorlopend contract tot en met het seizoen 2007/2008. Zij hebben dus geen transfervrije status."

  40. #85
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De blessure van Edwin de Graaf valt mee. De aanvoerder van NAC Breda moest gisteren tijdens de thuiswedstrijd tegen PSV voortijdig naar de kant. Hij ging door zijn linkerenkel, na een ongelukkige actie tegenover Phillip Cocu. In een sprintduel trapte De Graaf met zijn voet onbewust op de linkerhiel van Cocu.

    De middenvelder rekent erop dat hij zijn banden flink heeft opgerekt. ,,Het valt gelukkig mee, ik reken op een lichte blessure. Ik verwacht dat ik er volgende week weer bij kan zijn.''

  41. #86
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het onderzoek naar het mogelijke gokschandaal rond de wedstrijd Groningen-NAC zit in een impasse. Het Openbaar Ministerie wil alleen een onderzoek overwegen als ze meer informatie van de KNVB krijgt, maar de bond krijgt die gegevens niet van het Britse gokbedrijf Betfair.
    De KNVB had het OM daarop gevraagd een onderzoek te starten na aanleiding van het gokschandaal waarbij een bedrag van 1,1 miljoen euro ging gemoeid. "We hebben op 12 maart een fax gehad, daarna hebben we om meer informatie van de KNVB gevraagd. Die informatie hebben we nog niet gehad", aldus een woordvoerster van het OM. "Pas als we meer informatie hebben, kunnen we beslissen of we wel of geen onderzoek instellen."

    De KNVB is 'not amused' met de houding van het Britse bedrijf Betfair. "Wij moeten die gegevens bij Betfair halen, die hebben we een brief geschreven, maar daar hebben we nog geen reactie op. We vinden het gek dat wij nu zelf onderzoek moeten doen in plaats van het OM", aldus een sippende Frank Huizinga.

    De kans dat de Britten zullen reageren is minimaal. Zelf is Betfair geen onderzoek begonnen naar het mogelijke gokschandaal in Nederland. "Uit een standaard controle die we enkele weken geleden hebben uitgevoerd kwam niets om je zorgen over te maken. Soms kunnen weddenschappen nu eenmaal hoog oplopen", aldus een woordvoerder van Betfair.

    Daarmee zal het onderzoek naar alle waarschijnlijkheid gesloten worden aangezien Betfair niet bereid is om gegevens door te spelen aan de KNVB.








    NAC stevent af op een nieuw record. Met nog drie thuiswedstrijden te gaan van de reguliere competitie staat het gemiddeld aantal toeschouwers dit seizoen op 14.780. Dat zijn 29 supporters meer per wedstrijd dan vorig seizoen, toen het record ook al werd gebroken.

    In het voetbaljaar 2005-2006 kwamen er voor het eerst sinds NAC in het Rat Verlegh Stadion speelt, gemiddeld meer dan 14.000 toeschouwers per thuiswedstrijd kijken. Het gemiddelde steeg in vergelijking met het jaar daarvoor met ruim 700. Zo'n groeisprong maakte NAC tijdens de opeenvolgende eredivisiejaren in dit stadion nooit eerder. Het goedkoper maken van de seizoenkaarten was één van de oorzaken van die stijging. Mede dankzij die prijsverlaging werden er vorig seizoen liefst 13.256 verkocht. Het jaar daarvoor waren het er nog 10.773. Het aantal vaste bezoekers steeg dus aanzienlijk.

    NAC voetbalt inmiddels bijna elf jaar in het Rat Verlegh Stadion. Slechts drie jaar daarvan lag het gemiddeld aantal toeschouwers onder de 12.000. Dat was tijdens het eerste jaar in het nieuwe stadion, in het seizoen dat de Bredase club degradeerde (1998-1999) en het enige voetbaljaar dat NAC in dit stadion op eerstedivisieniveau voetbalde, 1999-2000.

    Dit seizoen heeft NAC nog drie thuisduels van de reguliere competitie te gaan: zaterdagavond tegen PSV, eerste paasdag tegen AZ en zondag 22 april tegen Roda JC. De wedstrijd tegen PSV is al helemaal uitverkocht, inclusief het uitvak. NAC verwacht dat ook de andere nog resterende thuisduels goed bezocht zullen worden. Het nieuwe record kan de Bredase club dan ook bijna niet meer ontgaan.
    Laatst gewijzigd door Sjapperellie; 2 april 2007 om 12:12 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  42. #87
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Rob Penders en Mike Zonneveld zijn in bespreking met NAC Breda over een contractverlenging. Penders kan een contract tekenen, en met Zonneveld wordt nog gesproken.

    NAC wil beide spelers behouden voor de club, net als spits Glen Salmon. De aanvaller twijfelt nog over een langere verbintenis bij NAC, omdat hij een buitenlands avontuur ambieert.

  43. #88
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Glen Salmon is een ouderwetse twijfelkont. De spits, die dit seizoen van FC Groningen gehuurd wordt, kan tekenen in Breda, maar weigert vooralsnog een definitief besluit over zijn toekomst te nemen. Het geduld van NAC zou ongeveer op zijn, maar volgens Salmon is het nog niet zover. Hij gaat snel weer met NAC rond de tafel zitten.
    Salmon:"Het eerste gesprek is al geweest en binnenkort praten we opnieuw over de mogelijkheden om bij NAC te blijven. Ik speel hier graag, dus ik wil kijken wat NAC me te bieden heeft. Als dat interessant genoeg is, blijf ik gewoon in Breda."

    Wij weten natuurlijk niet waar NAC en Salmon de afgelopen tijd over gesproken hebben, maar inmiddels zou toch ongeveer duidelijk moeten zijn wat NAC Salmon wil bieden...

    Zoals bekend wil Salmon graag naar Engeland. De diverse Engelse clubs zien hem echter nog niet staan. Salmon:"Tja, als clubs geen interesse in mij hebben, kan ik daar ook niet naartoe."
    Engeland is dus (nog) geen optie, de Bundesliga lijkt dat wel:"Ook dat is een mooie competitie, dus ik sluit voorlopig nog niets uit."

    Beste Glen, ik snap best dat je graag hogerop wil, maar het gras is niet altijd groener bij de buren. Dus wees verstandig, haal bij NAC financieel het onderste uit de kan en voetbal nog lekker een paar jaar in Breda. Zo erg is dat niet.

  44. #89
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hij scoorde de eerste drie doelpunten in de voorbereiding, maar daarna ging het alleen maar bergafwaarts. Vooral met de gezondheid. Gert Jan Tamerus moet voor de tweede keer onder het mes voor zijn achillespees blessure. Dit keer gaat de aanvaller naar Zwiserland voor de operatie.
    Over twee weken wordt hij geholpen aan zijn in de Zwitserse Praxis- klinik Rennbahn AG. In deze kliniek werkt achillespeesspecialist dr. Bernard Segesser. "We zijn dinsdag bij hem geweest", vertelt Tamerus. "Segesser staat hoog aangeschreven en ik heb een goed gevoel aan het bezoek overgehouden. Hij zegt dat de pijn die ik nog steeds voel, ontstaat door een zenuw die bekneld zit. Dat veroorzaakt irritatie, waardoor mijn herstel niet verliep zoals zou moeten." Tamerus kent een ongelukkig eerste seizoen in Breda. Al vanaf het traininskamp in Mierlo afgelopen zomer heeft hij last van zijn enkelgewricht/achillespees. Ondanks de pijn werd pas eind oktober besloten dat hij rust moest nemen.
    Op 14 december ging de spits voor het eerst onder het mes. Een mri-scan wees uit dat hij een irritatie had aan zijn enkelgewricht en achillespees. Ook zat er een cyste bij het hielbeen. "Die operatie is opzich goed verlopen. Het voelde in eerste instantie ook goed, maar de pijn verdween niet. Ik hoopte dat het alsnog zou wegtrekken als ik zwaarder ging trainen. Maar toen ik het veld weer op mocht, verbeterde het niet."

    De oorzaak van de terugkerende pijn lijkt nu gevonden, een beknelde zenuw. Over twee weken keert Tamerus daarom terug naar de kliniek in Zwitserland voor een nieuwe operatie. "Het seizoen was voor mij toch al ten einde. Ik hoop door deze ingreep weer bij de groep aan te kunnen sluiten aan het begin van de voorbereiding op volgend seizoen."

  45. #90
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Delano Hill keerde na een afwezigheid van enkele jaren afgelopen winter terug naar ‘het oude nest’, Willem II. Maar de verdediger kon ook elders in Brabant gaan voetballen; bij aartsrivaal NAC Breda. Maar de verdediger koos echter voor de Tilburgers.

    ‘Dat had ik de mensen in Tilburg niet aan kunnen doen. Die onderlinge rivaliteit was niet het belangrijkste punt maar het speelde toch wel mee. Ik heb vooral gekeken naar het sportieve plaatje. Ik vind dat er bij Willem II genoeg goede voetballers onder contract staan. Die lage klassering in de winterstop was geen juiste afspiegeling van de kwaliteiten’ aldus de ervaren verdediger.

    Hill is ook van mening dat als Willem II volgend seizoen de nodige spelers kan behouden dat er dan wel eens Europees voetbal in kan zitten. ‘ Als dit team niet uit elkaar valt, kunnen we volgend jaar strijden om een plaats bij de eerste negen. Dan ga je spelen voor Europees voetbal. Dat vind ik een doelstelling die we best wel mogen nastreven. ‘ besluit Hill.

Pagina 2 van 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 11:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •