Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #91

    Aangemeld
    18 december 2005
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bronnetje zou leuk zijn Kitno!

  2. #92
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Anouar Diba zal de eerste wedstrijd in de play-offs op de tribune plaats moeten nemen. De aanvaller kreeg vorig seizoen in de play-offs promotie/degradatie twee gele kaarten (in de uit- en thuiswedstrijd tegen FC Volendam) en is daarom geschorst.

  3. #93
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mike Zonneveld en NAC gaan binnenkort weer met elkaar rond de tafel zitten over een nieuw contract. NAC wil Zonneveld, wiens contract in de zomer van 2008 afloopt, graag behouden. Zonneveld lijkt veel minder haast te hebben.
    Zonneveld:"NAC probeert mijn doorlopende contract open te breken. Binnenkort komt de club met een voorstel. Daar gaan we dan over praten. (...) Ik ben bezig aan mijn beste seizoen ooit. Aan een constant seizoen ook. Eindelijk ben ik verlost van blessures; als er dan een kans komt om naar een topclub te gaan, wil je die pakken. Volgend jaar komt die kans misschien niet meer."

    Dat de laatste NAC'ers, die de overstap naar een topclub maakten, mislukt zijn, schrikt Zonneveld niet af:"Dat zal me niet weerhouden naar een grotere club te gaan. Ik geloof dat ik kan slagen bij een topclub. Anders ga je al niet. Ik weet echter ook dat het daar kan mislukken. Dat is dan maar zo. Dat is beter dan later met het gevoel te blijven zitten van: had ik toen en toen maar mijn kans gepakt. Ik wil het gewoon geprobeerd hebben."

  4. #94
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ontevreden Diba wil weg bij NAC

    Anouar Diba heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij NAC. De Utrechter heeft het naar eigen zeggen niet meer naar zijn zin in Breda en is toe aan een nieuw avontuur.

    Diba onthulde zijn onvrede tegenover RTV Utrecht. Dit seizoen kwam de Marokkaanse spelmaker meerdere malen in aanvaring met trainer Ernie Brandts en technisch directeur Earnest Stewart.

    Het is niet uitgesloten dat Diba terugkeert naar zijn geboortegrond. De aanvallende middenvelder zou naar eigen zeggen graag nog eens bij FC Utrecht aan de slag gaan.

    Diba heeft bij NAC nog een contract tot medio 2010. Derhalve zal de Bredase club naar verwachting wel een transfersom verlangen.

  5. #95
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda heeft bij monde van communicatiemanager Willem Reijn laten weten dat zowel voor Arne Slot en Anouar Diba zich nog geen clubs hebben gemeld. Slot zou volgens het Algemeen Dagblad dichtbij een overeenstemming met Heracles Almelo, terwijl Anouar Diba zinspeelt op een transfer naar FC Utrecht.

    "Er heeft zich niemand voor Slot gemeld", zo stelt Reijn resoluut tegenover fanzine bsiderats.nl. "Wij zijn dan ook niet in onderhandeling met Heracles Almelo. Slot heeft gewoon een contract tot de zomer van 2008. Als er clubs geïnteresseerd zijn, zullen ze zich eerst bij ons moeten melden."

    Ook over de transferspeculaties van Anouar Diba is de kersverse communicatiemanager stellig: "Wij weten niets van een mogelijk vertrek van Diba. Er hebben zich geen clubs voor hem gemeld."

  6. #96
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda had nog een kleine kans op een ticket voor de play-offs om UEFA-Cup voetbal. De Brabanders moesten dan wel zelf winnen bij FC Twente en hopen op verlies van FC Utrecht bij FC Groningen, wat allebei niet uitkwam: NAC ging zelf met 2-1 onderuit, terwijl Utrecht met 2-0 won.

    NAC trof in FC Twente een tegenstander die eigenlijk nergens meer voor streed. De Tukkers waren al zeker van de vierde plaats en speelden alleen nog om het publiek te vermaken. Dat lukte aardig, zij het dat het beide teams niet echt lukte er een spetterende wedstrijd van te maken.

    Twente kwam al vrij snel op voorsprong. In de dertiende minuut was het Kennedy Bakircioglu (foto) die een voorzet van Touma binnenwerkte en zijn team op 1-0 zette. In de tweede helft breidde Blaise N’Kufo de voorsprong uit door de 2-0 binnen te schieten. NAC wist vervolgens via een benutte strafschop van Arne Slot nog wel de eer te redden, maar het mocht niet baten.

    NAC Breda zal nu genoegen moeten nemen met de play-offs om Intertoto. FC Twente heeft nog een aantrekkelijk seizoenstoetje tegoed. De Tukkers zijn al zeker van UEFA-Cup voetbal, maar strijden ook nog mee om een ticket voor de Champions League.

    FC Twente – NAC Breda: 2-1

    Stadion: Arke Stadion, Enschede
    Toesschouwers: 13.000

    Scoreverloop:
    1-0 (’13) Bakircioglu
    2-0 (’77) N’Kufo
    2-1 (’81, strafschop) Slot

    Scheidsrechter: Jack van Hulten

    Gele kaarten:
    Wielaert , Brama(FC Twente), Petö, Elshot (NAC Breda)
    Rode kaarten:
    -

    FC Twente
    Boschker, Braafheid, Wielaert, Heubach, Wilkshire, Brama (’79 Bakkal), Aissati (’78 Zijler), El Ahmadi, Bakircioglu, N’Kufo (’79 Arnautovic), Touma

    NAC Breda
    Zoetebier, Elshot, Penders, v. Gessel, Petö (’48 Mathijssen), Stam, Slot, Zonneveld (’73 Kousemaker), Rigters, Salmon, Pinas (’81 Veenstra)

  7. #97
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Glen Salmon zal naar alle waarschijnlijkheid deze week eindelijk een nieuw contract tekenen. De aanvaller onderhandelt al tijden met NAC over een nieuw contract. Salmon tekent voor twee of drie seizoenen, zoals wij al geruime tijd geleden meldden.
    Stewart:"We praten nog over enkele details, maar ik zie geen grote obstakels. Het licht staat bijna op groen."

    Ik vraag me af hoe groot die details zijn, want dat praten duurt al weken. Maar goed, dit is bijna goed nieuws.

  8. #98
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Edwin de Graaf heeft het naar zijn zin in Breda. De middenvelder kwam voor aanvang van dit seizoen over van Feyenoord en werd direct aanvoerder. Met zes competitiedoelpunten was hij ook nog eens trefzeker.
    De Graaf:"Nu het reguliere seizoen afgelopen is, kan ik wel stellen dat het een heel goede keuze is geweest naar NAC te gaan. Het voetbal dat ze hier spelen ligt me heel goed. Mijn belangrijkste kwaliteit is het leveren van strijd en het maken van meters, en ik ben er inmiddels wel achter dat ze dat hier wel kunnen waarderen."

    De Graaf vervolgt:"De belangrijkste reden voor mijn overstap naar Breda was toch de sfeer rond de club. Het Avondje NAC, de offensieve speelstijl, dat heeft de afgelopen jaren veel indruk op me gemaakt. (...) NAC is een échte club van het volk."

    NAC deed het dit seizoen een heel stuk beter dan in vorige jaargangen. Toch voelt de elfde plaats uiteindelijk als een (kleine) teleurstelling, want NAC was lang in de race voor de play-offs om UEFA Cup-voetbal. De Graaf ziet dat anders:"We zijn elfde geworden en voor een eerste seizoen na een nieuwe start mogen we daar best tevreden mee zijn. We spelen nu in de play-offs om de Intertoto tegen Vitesse. Het geeft vertrouwen dat wij beide duels in de competitie hebben gewonnen. De Intertoto is voor NAC óók een prijs."

    De Graaf speelde, zoals hierboven al gemeld, eerder voor (voormalig) topclub Feyenoord. Wat zijn de ambities van De Graaf? De Graaf:"Mijn contract loopt nog drie seizoenen door. Aan Nederlandse topclubs denk ik niet meer, het buitenland lijkt me wel aantrekkelijk. En dan vooral de Bundesliga. Engeland vind ik ook mooi, maar ik wil per se op het hoogste niveau spelen en het Premiership lijkt me niet haalbaar. (...) Voorlopig richt ik me echter op NAC."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwind1991 Bekijk bericht
    Ontevreden Diba wil weg bij NAC

    Anouar Diba heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij NAC. De Utrechter heeft het naar eigen zeggen niet meer naar zijn zin in Breda en is toe aan een nieuw avontuur.

    Diba onthulde zijn onvrede tegenover RTV Utrecht. Dit seizoen kwam de Marokkaanse spelmaker meerdere malen in aanvaring met trainer Ernie Brandts en technisch directeur Earnest Stewart.

    Het is niet uitgesloten dat Diba terugkeert naar zijn geboortegrond. De aanvallende middenvelder zou naar eigen zeggen graag nog eens bij FC Utrecht aan de slag gaan.

    Diba heeft bij NAC nog een contract tot medio 2010. Derhalve zal de Bredase club naar verwachting wel een transfersom verlangen.
    Volgens de Telegraaf bedraagt de gelimiteerde transfersom in Diba's contract 1,5 miljoen euro. Zie hem niet snel vertrekken uit Breda.
    Laatst gewijzigd door Sjapperellie; 2 mei 2007 om 18:33 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  9. #99
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC gaat dit jaar op trainingskamp in Zeeland. De mannen van Ernie Brandts verblijven van maandag 16 tot en met vrijdag 20 juli in Cadzand.
    NAC traint op de velden van Sluis en zal verblijven in hotel 'De Wielingen'. NAC speelt tijdens het trainingskamp in ieder geval een oefenwedstrijd tegen het Zeeuws elftal.

  10. #100
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Cees Joosen had woensdagavond een drukke avond, de clubarts moest 19 hechtingen zetten bij Pinas (17e minuut, 7 hechtingen), Penders (58e minuut, 7 hechtingen) en Slot (70e minuut, 5 hechtingen).
    De clubarts had gelukkig zijn beide hechtsetjes bij zich, maar toen moest Slot behandeld worden.Joosen: "Er zat niets anders op dan een setje te lenen van de clubarts van Vitesse. Zo erg heb ik het de afgelopen 20 jaar niet meegemaakt".

    Opmerkelijk is dat de aanslagen op de NAC-spelers onbestraft bleven.
    De KNVB beslist mogelijk vandaag of er nog actie wordt ondernomen tegen de aanslagplegers Sprockel, Knol en Sansoni. Op het eerste gezicht lijkt er volgens woordvoerder Huizinga weinig aan de hand.


    Brandts reageerde rustig, maar ergert zich de laatste tijd meer aan het gebrek aan respect op het voetbalveld:""Ik weet dat in duels van alles kan gebeuren. Ik heb zelf ook meerdere keren mijn wenkbrauwen opengescheurd. Waar ik niet tegen kan is dat spelers zonder respect met elkaar opgaan. Het minste wat je na zo'n tik kunt doen is de tegenstander vragen hoe het is. In plaats van weglopen."


    Penders mist sowieso de 2e wedstrijd tegen Vitesse als gevolg van zijn hoofdwond.""Zijn wond zit op de rotst mogelijke plaats. Rob kopt veel en dat is nu net het probleem. De wond staat ook nog eens haaks op de huidplooien, wat de kans op openspringen in een wedstrijd vergroot." Pinas kan morgen mogelijk wel weer spelen. Ook Arne Slot (die de wedstrijd met tulband uitvoetbalde) kan spelen.


    De problemen worden er voor de trainer niet minder op, naast Penders (en misschien Pinas) zijn nog steeds De Graaf, Mtiliga, Stam, Salmon en Diba geblesseerd.

  11. #101
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Maceo Rigters speelt vanavond met Jong Oranje in het Willem II-stadion tegen Jong Marokko.
    De kans dat Rigters in basis start lijkt niet onwaarschijnlijk, aangezien hij zo ongeveer de enige centrumspits in de selectie is.

    Wedstrijd begint om 19:30u.

  12. #102
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ‘NAC wil meewerken aan transfer Diba’

    Anouar Diba lijkt volgend seizoen zo goed als zeker in Qatar te spelen. Volgens De Telegraaf zal NAC Breda meewerken aan een transfer naar Al-Wakrah.

    De aanvaller bezocht de afgelopen dagen de installaties van de Qatarese club en onderging een medische keuring. Een lucratief contract ligt dan ook in het verschiet voor de 24-jarige Utrechter.

    Opvallend genoeg lieten de Brabanders in een eerste reactie nog weten niks af te weten van een op handen zijde transfer. “Bij ons heeft niemand zich gemeld”, reageerde technisch directeur Ernie Stewart. “Als Diba naar Qatar vliegt, doet hij iets wat niet mag."

    Diba staat nog tot volgend jaar zomer onder contract, maar zinspeelde al langer op een vertrek. Zo lag hij het voorbije seizoen in de clinch met trainer Ernie Brandts en sprak hij met een vertegenwoordiger van FC Twente.

  13. #103
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC wil Rigters niet verkopen

    Het ziet er niet naar uit dat Maceo Rigters deze zomer verkocht wordt. De aanvaller van NAC Breda maakt een prima indruk op het EK -21, maar mag alleen vertrekken bij een extreem hoog bod.

    Newcastle United en Celtic zouden de oud-speler van FC Dordrecht graag willen kopen. "NAC wil Maceo Rigters niet kwijt", vertelt Willem Reijn, hoofd communicatie aan de fansite b-siderats.nl. "Behalve tegen Nani-achtige bedragen, bij wijze van spreken."

    In de vaderlandse media verschenen berichten dat Rigters een gelimiteerde transfersom van drie ton in zijn contract zou hebben staan. "In dit geval is er geen gelimiteerde transfersom", ontkent Van Reijn.

  14. #104
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Diba: "Ik doe het niet voor het geld"

    De beslissing van Anouar Diba om naar het Qatarese Al-Wakrah te vertrekken, wordt door velen niet beschouwd als de ideale stap in zijn carrière. De oud-aanvaller van NAC Breda zegt echter niet hebben gekozen vanwege het financiële aspect.

    “Het is niet puur een keus voor de centen“, legde de 24-jarige aanvaller aan BN/ De Stem uit. “Als ik naar Rusland of Oekraïne had gekund, zou ik dat niet gedaan hebben. Qatar is ook gewoon een heel mooi land. Dat Ali Boussaboun ook gaat, maakt het nog makkelijker."

    “Ik zie mijn overgang ook een beetje als compliment. Want meestal vragen ze spelers die al een grote carrière achter hun naam hebben. Aan het einde van het contract ben ik 26 en heb nog een hele loopbaan voor me.”

    Volgens eigen zeggen heeft de Qatarese ‘slechts’ een kwart miljoen aan de Brabanders over hoeven te maken. “Waarom zo'n laag bedrag? Omdat ik duidelijk had gemaakt dat ik het absoluut niet meer zag zitten om bij NAC te voetballen.” Diba lag het voorbije seizoen regelmatig in de clinch met trainer Ernie Brandts en zag ook zijn niveau binnen de krijtlijnen kelderen.

  15. #105
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Anouar Diba heeft het helemaal gehad met NAC. De aanvaller lucht deze week in Sportweek zonder enige gêne zijn hart en laat zich daarmee weer eens van zijn beste kant zien.
    Diba:"Blijven bij NAC was voor mij helemaal geen jongensdroom. Eerder een nachtmerrie. Ik wilde niet het risico lopen dat ik daar nog een jaar moest blijven. Ik zei tijdens de winterstop nog tegen mijn broer: Als ik na dit seizoen bij NAC moet blijven, dan stop ik liever."

    Diba legt ook uit waarom zijn relatie met Brandts niet optimaal was:"Brandts vroeg waarom ik naar FC Twente wilde. Heb ik hem eerlijk gezegd dat ik veel liever onder Fred Rutten wilde werken omdat ik dacht dat ik onder Rutten wél bij de top zou komen en onder hem niet. Dat heeft me later opgebroken."
    Typisch Diba. Had respect voor hem, maar dat is allemaal verdwenen. Wat een rat is het ook om op deze manier een natrap te geven. Diba was een beetje op zijn besneden penis getrapt, omdat er ineens een trainer was die hamerde op discipline. Hij en vriendje Leonardo, die al evenveel zelfkritiek heeft, werden ongetwijfeld door de trainer strenger aangepakt dan de rest, maar daar zal Brandts een goede reden voor hebben.

  16. #106
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Goed nieuws voor NAC dat Diba weg is, met zijn karakter zorgt-ie alleen maar voor problemen.

  17. #107
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Eerste training verloopt makkelijk(video)

    http://www.youtube.com/watch?v=oy69YAYky6s=1

  18. #108
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lee Holmes is de linkermiddenvelder die deze week op proef komt. De 20-jarige Engelsman, die nu nog onder contract staat bij Derby County, traint tot en met woensdag met de selectie mee.
    Holmes speelt sinds 2002 bij Derby County en werd verhuurd aan Swindon Town en Bradford City. Hij kwam in het verleden uit voor Engeland -19, waar hij zelfs aanvoerder was.

  19. #109
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC heeft vandaag de rugnummers voor komend seizoen bekendgemaakt. Komt-ie:
    Keepers
    Edwin Zoetebier 1
    Jelle ten Rouwelaar 16
    Bas van Wegen 21
    Johan Jansen 25

    Verdedigers
    Kurt Elshot 2
    Ahmed Ammi 22
    Rob Penders 3
    Aykut Demir 27
    Patrick Zwaanswijk 4
    Tyrone Loran 28
    Patrick Mtiliga 19

    Middenvelders
    Edwin de Graaf 7
    Benjamin van de Broek 18
    Ali Benomar 30
    Tim Gilissen 6
    Ronnie Stam 23
    Sander van Gessel 5
    Donny Gorter 24

    Aanvallers
    Anthony Lurling 10
    Andro Franca 17
    Victor Sikora 12
    Mathew Amoah 14
    Gertjan Tamerus 9
    Fouad Idabdelhay 20
    Michiel Kramer 29
    Joonas Kolkka 11
    Rogier Veenstra 15

    Het rugnummer 8 is nog niet vergeven, want die is voor de nieuwe linkermiddenvelder.

    Nummer 13 word niet meer gedragen als respectbetuiging voor Ferry van Vliet. Dit is al jaren zo.

  20. #110
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC verwacht dit jaar meer seizoenkaarten te verkopen dan vorig seizoen. De eerste 10.000 seizoenkaarten zijn inmiddels ingevoerd, terwijl er nu nog 1000 aanvragen verwerkt moeten worden. Vorig seizoen werd de 10.000e SCC pas op 1 augustus ingevoerd.
    NAC meldt dat alle verlengingen, die binnen waren voor de deadline van 31 mei, verwerkt zijn en dat ook alle aangevraagde verplaatsingen inmiddels zijn doorgevoerd.

    De Parel van het Zuiden denkt dat het overgrote deel (95%) van de SCC's eind juli op de mat valt. De overige aanvragers ontvangen hun SCC voor de eerste competitiewedstrijd.

    Dat is harstikke mooi want er passen er maar 16.000 man in
    En 11.000 seizoenskaarten zijn al binnen!

  21. #111
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vandaag heeft de loting voor de eerste en tweede ronde van de KNVB Beker plaatsgevonden. NAC stroomt in de tweede ronde in en mag zich opmaken voor een uitwedstrijd in Velsen. NAC lootte namelijk Jong Stormvogels/Telstar.
    De tweede ronde wordt gespeeld op 25, 26 en 27 september.

  22. #112
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard Holmes: "Ik zou hier graag willen spelen"

    Lee Holmes debuteerde gisteren in het geel/zwart. Groot verschil met de andere debutanten is het feit dat Holmes nog een contract moet zien te verdienen. De Engelsman hoort een dezer dagen of zijn toekomst in Breda ligt. Hij weet zelf in ieder geval al dat hij volgend seizoen graag voor NAC voetbalt.
    Holmes:"Ik zou hier graag willen spelen! Great club, great team and great supporters, dat heb ik in die paar dagen al wel ondervonden."

    Holmes maakte een behoorlijke indruk op trainer Ernie Brandts, zo liet de trainer weten:"Een goede voetballer. Morgen gaan we maar eens bij elkaar zitten om te kijken wat we met hem gaan doen. Hij heeft zich vanavond in elk geval van een goede kant laten zien, als je het mij vraagt. Hij kreeg in de tweede helft wat last van zijn lies, maar dat kan, want hij heeft een hele poos geen volledige wedstrijden gespeeld. Zijn enkel? Die is goed, volgens mij."

    Holmes was lange tijd geblesseerd aan zijn enkel. De middenvelder bevestigt (uiteraard) dat hij geen last meer heeft van het gewricht:"Mijn enkel is oké. Ik kreeg in de tweede helft wel wat last van mijn lies, maar dat is geen probleem. Ik heb toch een paar maanden geen wedstrijden meer gespeeld. Ik vond dat het wel aardig ging, alhoewel ik weet dat ik nog een stuk beter kan. Hoe het nu verder gaat, weet ik niet. Dat is in eerste instantie een zaak tussen de clubs."

  23. #113
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC gaat NIET verder met Holmes

    Earnie Stewart legde vandaag aan NACBlog uit waarom NAC besloten heeft om af te zien van een mogelijke transfer van Lee Holmes naar NAC.
    Stewart met de reden: „Omdat we toch op zoek zijn naar een ander type linkermiddenvelder. Holmes was meer linksbuiten dan linkshalf. Wij zoeken een meer controlerend type, die af en toe kan bijsluiten in de spits..“

    Een zelfde type als van Gessel dus, de vraag is dan waarom? "Omdat we redelijk dun zitten in de linkspoten. Bovendien kan Van Gessel ook nog op andere plekken spelen.”

    NAC zoekt ondertussen rustig verder naar een nieuwe linkermiddenvelder.

  24. #114
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC won eergisteren in Goes met 3-1 van het Zeeuws Elftal. Aangezien NAC niet best speelde, was Ernie Brandts na afloop niet echt tevreden. Hij hecht echter weinig waarde aan de uitslag.
    Brandts:"Veel spelers hadden zware benen, dat zag je wel. We hebben de afgelopen dagen dan ook hard gewerkt op de training. Voor rust speelden we nog aardig, maar in de tweede helft was het helemaal niets. De intentie om goed te voetballen was er in elk geval in de eerste helft wél, maar in de tweede helft klaarblijkelijk niet. Daar kan ik dan ook niet tevreden over zijn. Het is duidelijk dat we donderdag tegen FC Brussels uit een ander vaatje zullen moeten tappen, want dat is een véél sterkere tegenstander, al moet ik de Zeeuwse selectie wel complimenteren. Ze hebben knap weerstand geboden."

    De competitie start over een maand. Ernie Brandts wil naar een vast elftal toe gaan werken en zal daarom in de wedstrijd tegen FC Brussels niet meer zoveel wisselen. Brandts:"Donderdag zal ik niet meer met twee verschillende ploegen spelen. We gaan nu langzaam toewerken naar een basisteam. Over anderhalve week, tegen Baronie, moet die ploeg er wel zo'n beetje staan."

  25. #115
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC is nog steeds op trainingskamp in Zeeland en speelt vanavond opnieuw een oefenwedstrijd. In Sluis is FC Brussels de tegenstander.
    De Belgen doen het tot op heden vrij aardig in de voorbereiding. Zo werd er met 6-0 gewonnen van het Zeeuws Elftal en werd de Franse club FC Metz met maarliefst 4-0 verslagen.

    De wedstrijd begint om 19:30u en wordt gespeeld op het veld van SV Sluis, Zuiddijkstraat 102 in Sluis.

  26. #116
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het trainingskamp in Cadzand werd gisterenavond in Zundert afgesloten. De afgelopen week werd er 3 keer gewonnen: met 1-3 tegen het Zeeuws elftal, met 1-2 tegen FC Brussels en met 0-7 van de Zundertse selectie. Daarvoor werd er al 2 keer met 0-7 gewonnen, van Beek Vooruit en Nieuwleuzen. Ernie Brandts kan dan ook concluderen dat het goed gaat.
    Brandts:"We hebben bij vlagen prima gespeeld. Je ziet dat de jongens er zin in hebben. Er is plezier en mede daardoor wordt er ook lekker gevoetbald. Oké, dan kun je zeggen dat we tot op heden een goede voorbereiding hebben en dat is ook zo. Zeker in vergelijking met vorig jaar. Toen kenden we een matige voorbereiding, maar ging het in de competitie toch vrij aardig. Zo heb ik ook wel eens meegemaakt dat je een geweldige voorbereiding draaide, maar dat het in de competitie voor geen meter meer liep. Het is dus niet zaligmakend, een goede voorbereiding. Ik ben blij dat we vandaag weer konden beschikken over De Graaf en Stam in elk geval. De linksbackpositie blijft nog wel een probleem, zolang Mtiliga nog niet fit is. Vandaag speelde Donny Gorter daar en hij deed het prima, maar dat is geen structurele oplossing. Of Mtiliga er volgende week al bij kan zijn? Dat is onzeker, het is een vervelende blessure."

    De linksback zegt zelf dat hij langzaam progressie boekt, maar weet nog niet of hij tijdens het Spanjaardsgattoernooi inzetbaar zal zijn.

  27. #117
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De platen tussen het veld en de gracht zijn weggehaald. Hierdoor ziet de gracht er vriendelijker en netter uit én is er vanuit de gracht meer van het veld en het stadion te zien. Hoe het er nu uit ziet, kan je hieronder zien. Houd er wel rekening mee dat de nieuwe LED-reclameborden nog niet geplaatst zijn. De gracht bij het uitvak heeft geen verandering ondergaan.



    Heeft NAC teveel geld ofzo, uitgeven aan LED-reclameborden

  28. #118
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    NAC wil Lindenbergh en/of Pardo

    Trainer Ernie Brandts wil het middenveld van NAC Breda versterken. Sebastián Pardo en Olaf Lindenbergh zijn kandidaten.
    Pardo en Lindenbergh mogen vertrekken bij respectievelijk Feyenoord en Ajax. Hoewel de beide clubs een overgang niet in de weg staan, zal NAC Breda de twee middenvelders niet zonder meer kunnen halen.

    'Aan dit soort spelers hangt een fors prijskaartje', bleef Brandts zich in BN/De Stem voorzichtig. De trainer wil graag meer mogelijkheden voor zijn middenveld en zoekt daarbij naar iemand met 'power' en 'creativiteit'


    bron: fr-legioen.nl

  29. #119
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC-Groningen: Alleen kaarten voor Vak G en F9 te koop
    NAC meldt vandaag op zijn site dat er in de voorverkoop voor de wedstrijd tegen FC Groningen (zaterdag 18 augustus) alleen kaarten voor Vak G en F9 te koop zijn.
    Omdat NAC op de Open Dag opnieuw een aantal seizoenkaarten voor de B-Side heeft verkocht, is het maar de vraag of er dit jaar überhaupt kaarten in de voorverkoop verkocht zullen worden voor dit vak, aangezien het vak nu (bijna) vol met SCC-houders zit.

  30. #120
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hoeveel seizoenkaarten zijn er tot nu toe verkocht? Haalt NAC de 11.000 dit jaar?

  31. #121
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dit seizoen worden er geen losse tickets voor de B-Side verkocht. NAC meldt in haar nieuwsbrief dat de B-Side het gehele seizoen uitverkocht zal zijn. Alle beschikbare plekken worden bezet door seizoenkaarthouders.

    Voor de overige vakken worden wel losse kaarten verkocht.

  32. #122
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    15.000 toeschouwers vanavond bij NAC-Groningen volgens teletekst. Gaat de goede kant op. Het uitvak was maar voor een kwart gevuld (zoals ik kon zien op TV). Was het stadion dus bijna uitverkocht.

    Ik vond NAC heel behoorlijk spelen. Ik was gecharmeerd van Stam, Gilissen en Sikora. Ook Elshot was sterk als opkomende back.
    Als Amoah weer wedstrijdfit is schat ik in dat NAC mee gaat doen voor de 8e - 12e positie.

  33. #123
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    NAC klimt met de hulp van Heracles
    01/09/2007 21:25

    NAC Breda is na het duel met Heracles Almelo verlost van de hatelijke nul. De Brabanders scoorden en wonnen, al hielp Martin Pieckenhagen meer dan een handje mee met een potsierlijke blunder (3-1).

    De Duitse doelman van de Tukkers slaagde er niet in een vrije trap van veertig meter van Csaba Fehér te stoppen. En dat terwijl de inzet van de teruggekeerde Hongaar recht op hem afkwam. Via Pieckenhagens graaiende handen en door zijn benen rolde de bal in het doel.

    De clowneske goal kwam in een doelpuntrijke fase na rust. Heracles had de score geopend. Everton was trefzeker uit de rebound van een schot van Ricky van den Bergh (490ste minuut). Acht minuten later maakte Joonas Kolkka gelijk, waarna Pieckenhagen zich vijf minuten later onderscheidde.

    De tegenvaller kwam hard aan bij de ploeg van coach Ruud Brood. Tien minuten voor tijd velde Matthew Amoah het vonnis definitief. De Ghanees brak alleen door en schoof de bal langs de kansloze Almelose keeper. Om vlak voor tijd nogmaals toe te slaan.

    Met de overwinning op zak klom het tot vandaag nog puntloze NAC zowaar zes plaatsen. De mannen van coach Ernie Brandts staan elfde. Heracles zakte met één uit drie naar de voorlaatste plaats.
    Eerste overwinning tijdens het ons alle bekende avondje NAC. Mede dankzij de teruggekeerde Feher en de nieuwe spits Amoah.

  34. #124
    Eredivisiefetisjist Scarbir's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 september 2007
    Locatie
    Elp
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Die overwinning was nog meer even afwachten van tevoren want NAC heeft het flink laten liggen in de wedstrijden ervoor. Wel goed dat Amoah gelijk van zich heeft laten horen!

  35. #125
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Brandts passeert Edwin Zoetebier


    NAC-trainer Ernie Brandts heeft Edwin Zoetebier (37) gepasseerd als eerste doelman. Jelle ten Rouwelaar staat tot nader orde onder de lat bij de Bredase ploeg.

    "Ik had wat meer krediet verwacht", reageert Zoetebier in De Telegraaf. De 37-jarige doelman was sinds zijn komst naar het Rat Verlegh Stadion onomstreden eerste doelman. Ook toen Jelle ten Rouwelaar deze zomer overkwam van het Oostenrijkse Austria Wien, leek de Volendammer aanvankelijk niet voor zijn plek te vrezen.

    Mogelijk speelt een incident op de training mee in de overweging van Brandts. Volgens de ochtendkrant vond recent een slaande ruzie plaats tussen Zoetebier en keeperstrainer John Karelse. Coach Brandts wil op de opvallende keeperswissel niet reageren, Zoetebier kiest er ook voor niet in details te treden: "Laat ik in deze maar de verstandigste zijn", besluit hij.

  36. #126
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Brandts passeert Edwin Zoetebier


    NAC-trainer Ernie Brandts heeft Edwin Zoetebier (37) gepasseerd als eerste doelman. Jelle ten Rouwelaar staat tot nader orde onder de lat bij de Bredase ploeg.

    "Ik had wat meer krediet verwacht", reageert Zoetebier in De Telegraaf. De 37-jarige doelman was sinds zijn komst naar het Rat Verlegh Stadion onomstreden eerste doelman. Ook toen Jelle ten Rouwelaar deze zomer overkwam van het Oostenrijkse Austria Wien, leek de Volendammer aanvankelijk niet voor zijn plek te vrezen.

    Mogelijk speelt een incident op de training mee in de overweging van Brandts. Volgens de ochtendkrant vond recent een slaande ruzie plaats tussen Zoetebier en keeperstrainer John Karelse. Coach Brandts wil op de opvallende keeperswissel niet reageren, Zoetebier kiest er ook voor niet in details te treden: "Laat ik in deze maar de verstandigste zijn", besluit hij.

    Ten Rouwelaar is gehaald voor de lange termijn. Zoetebier stopt er na dit jaar mee. Brandts acht hem rijp voor het echte werk. Dan is dat een keus van de trainer.

  37. #127
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    yes! 0-2 gemaakt door Zwaanswijk (Venlo-NAC)

  38. #128

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat een blunder ook he, Over 2 weken gaan jullie eraan !

  39. #129
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Wat een blunder ook he, Over 2 weken gaan jullie eraan !
    Ja schat.

  40. #130
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Ja schat.
    FF serieus de wedstrijd Willem II Nac is heel anders dan andere wedstrijden. Ook al sta je laatste en je wint van Nac of andersom dan kan dat veel betekenen voor de supporters. Deze wedstrijd gaat erom hier kijke wij als supporter al elk jaar weer naar uit dus spannend zal et zeker worden over 3 weken ik wens Nac succes maar of dat zal helpen ... TILBURG

  41. #131

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    FF serieus de wedstrijd Willem II Nac is heel anders dan andere wedstrijden. Ook al sta je laatste en je wint van Nac of andersom dan kan dat veel betekenen voor de supporters. Deze wedstrijd gaat erom hier kijke wij als supporter al elk jaar weer naar uit dus spannend zal et zeker worden over 3 weken ik wens Nac succes maar of dat zal helpen ... TILBURG
    Ik denk ook inderdaad dat als we 15e worden en we winnen 2x van NAC dat iedereen blijer is dan dat we 12e worden en 2x van NAC verliezen

  42. #132
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    FF serieus de wedstrijd Willem II Nac is heel anders dan andere wedstrijden. Ook al sta je laatste en je wint van Nac of andersom dan kan dat veel betekenen voor de supporters. Deze wedstrijd gaat erom hier kijke wij als supporter al elk jaar weer naar uit dus spannend zal et zeker worden over 3 weken ik wens Nac succes maar of dat zal helpen ... TILBURG
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Ik denk ook inderdaad dat als we 15e worden en we winnen 2x van NAC dat iedereen blijer is dan dat we 12e worden en 2x van NAC verliezen
    Zo wordt er in Breda ook over gedacht.
    Alleen vind ik dat dat NAC dit jaar een sterker team heeft dan Willem II, dus ik denk in Tilburg een gelijkspel en winst voor NAC in Breda.

  43. #133
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De ene speler van NAC Breda is net geopereerd, de ander moet bijna onder het mes. Spits Victor Sikora is woensdag geholpen aan een blokkerende enkel en staat vier tot zes weken buiten spel. Edwin de Graaf ondergaat vrijdag een buikwandversterkende operatie en is minstens zes weken uitgeschakeld. De middenvelder heeft al een tijd last van zijn lies.

    De Graaf speelde de afgelopen weken ondanks de liesklachten nog enkele duels. In totaal kwam hij dit seizoen zeven Eredivisiewedstrijden in actie, waarin hij twee keer scoorde. Sikora kwam acht keer in het veld en was één maal trefzeker. De aanvaller miste de afgelopen seizoenen ook al een fors aantal wedstrijden, omdat hij blessures had aan zijn knie en dijbeen.

  44. #134
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Brandts wil bij NAC blijven

    Als het aan Ernie Brandts ligt, blijft hij trainer van NAC. Zoals in de arbeidsovereenkomst staat, gaan NAC en Brandts in februari in gesprek over contractverlening. Zijn huidige contract loopt namelijk na dit seizoen af. De trainer is tevreden over de selectie en heeft het naar zijn zin in Breda. Hij wil zijn contract dan ook graag verlengen.

  45. #135
    ForzaRoma's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 april 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Geen idee waarom maar voor NAC heb ik enorm veel symphatie!

Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 11:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •