Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #181
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lurling nog beduusd van overtreding


    Anthony Lurling is maandag in afwachting van de openbare aanklager van de KNVB of er een onderzoek tegen hem wordt ingesteld. De speler maakte in het duel tussen NAC Breda en FC Twente (1-0) een grove overtreding op Tukker Robbie Wielaert. Zelf zat de schrik er goed in bij de aanvaller.

    “Toen ik het terugzag ben ik er zelf ook enorm van geschrokken”, vertelde Lurling in BN/DeStem. “Als ik zie hoe ik het scheenbeen van Robbie Wielaert raak, krijg ik er zelf ook kippenvel van.” De 30-jarige Brabander ging onbesuisd een duel met Wielaert aan waarbij hij het scheenbeen van zijn tegenstander raakte en een daaropvolgende rode kaart geen gekke gedachte zou zijn geweest.

    “Ik had hem gewoon niet aan zien komen. Met mijn voet raakte ik toen zijn scheenbeen. Hij schreeuwde het uit van de pijn, dus ik wist al wel hoe hard ik hem had geraakt”, besefte Lurling, die daarna meteen zijn excuses aanbod aan de verdediger van Twente.

    “Ik zei Robbie dat hem absoluut niet bewust had willen raken. Hij geloofde me. De spelers van FC Twente om ons heen zeiden dat ook. Zelfs de scheidsrechter zei later in de wedstrijd dat het geen bewuste overtreding was geweest. Daarom had hij ook geen gele kaart gegeven. Ik zat er toch wel mee. Gelukkig kon Wielaert gewoon verder spelen

  2. #182
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    NAC weert achttal gooiende fans

    NAC Breda heeft zes NAC-supporters en twee FC Twente-supporters stadionverboden opgelegd. De Bredase club deed dit naar aanleiding van het gooien van voorwerpen richting het speelveld tijdens de wedstrijd NAC Breda - FC Twente.

    Vier NAC-fans en de twee Tukkers worden voor de periode van één jaar geweerd uit het Rat Verlegh Stadion omdat zij met bier gooiden. Twee andere fans die fakkels afstaken worden voor anderhalf jaar buiten de voetbaltempel gehouden.

    NAC heeft bovendien een Twente-supporter overgeleverd aan de politie. De man gooide met vuurwerk en begroette de persoon die hem hierop aansprak met een Hitler-groet. FC Twente zal deze zaak verder afhandelen.

    Bovendien is de Bredase Eredivisionist nog op zoek naar misdragende toeschouwers tijdens het duel NAC Breda - Willem II.

  3. #183

    Aangemeld
    4 mei 2007
    Locatie
    Parijs
    Berichten
    105
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC schijnt Verbeek als opvolger van Brandts te willen hebben. De geruchtenmachine komt nu pas echt op gang! Oh ja, Bron -> VI.nl

  4. #184
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Van Fessem vervolgt loopbaan bij NAC Breda

    Jim van Fessem vertrekt naar NAC Breda. De huidige doelman van De Graafschap zal een contract voor twee jaar tekenen en verhuist in de zomer naar Noord-Brabant.

    De 32-jarige routinier moet met zijn ervaring het keepersbestand in Breda versterken. Nu is die rol nog weggelegd voor Edwin Zoetebier, die al vijf maanden geblesseerd is en dit seizoen vrijwel zeker niet meer aan spelen toekomt.

    Van Fessem kende zijn hoogtijdagen bij Willem II, waar hij van 1994 tot 2001 keepte. Daarop volgden drie seizoenen bij Vitesse en een half jaar ADO Den Haag. Hij is nu bezig aan zijn vierde seizoen bij De Graafschap.

    Zondag was hij overigens uitstekend op dreef tegen zijn aanstaande werkgever. Het vertrek van de doelman uit Doetinchem werd versneld door de voor hem teleurstellende offerte die de Superboeren Van Fessem begin dit jaar voorlegden.

    De Graafschap verzekerde zich dit weekeinde wél van een langer verblijf van Nicolas Cinalli in Doetinchem. De Argentijnse keeper, die nog geen minuut in de hoofdmacht heeft gemaakt, ligt door het lichten van de optie in zijn contract vast tot medio 2009.

  5. #185
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC verbaasd niet alleen in Nederland

    De verbazing die NAC opwekt heerst niet alleen in heel Nederland, maar schijnbaar ook overgeslagen naar andere Europese landen.
    NACblogweet te melden dat de Griekse SportDay vandaag een bladzijde besteed aan de bijzondere prestaties van onze Bredase ploeg.
    Het deel van de krant is hier te vinden

  6. #186
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zwaanswijk: "Begin niet over anti-voetbal"

    Patrick Zwaanswijk is bezig aan een goed seizoen. Waar hij eerder deze maand te horen kreeg dat NAC met hem rond de tafel te gaan zitten voor een contractbespreking, sprak hij nu met NACblog. Hij legt ook uit wat er zo typerend is aan de speelstijl van NAC.
    Zwaanswijk:"Voor óns is verdedigen gemakkelijker. Dat klopt. Maar bij Ajax is verdedigen juist weer moeilijker. Sinds een paar jaar rept heel Nederland erover dat Nederlanders niet kunnen verdedigen. Italianen zouden het kunnen. Italianen spelen heel gedegen. Niet heel mooi. Jaap Stam was zo'n beetje de laatste Nederlandse verdediger, vond men. Bij NAC kunnen wij het nu ook. We verdedigen uít-ste-kend. Dat is dus ook gewoon een kunst."


    Als er aan hem gevraagd wordt over de rangschikking dan is hij heel simpel. "Dit NAC hoort er in ieder geval bij"

    NAC kreeg dit seizoen al meedere keren de term anti-voetbal naar het hoofd geslingerd. Zwaanswijk legt uit waarom het geen anti-voetbal is.

    Zwaanswijk: "Begin niet over anti-voetbal. Dat is anders. Wij spelen slim, met snelle spitsen. Bij ons is het verdedigen het hart van de wedstrijd. Niet alleen acherin. Wij doen het als collectief. Verdedigen is onze kracht en speelstijl geworden. Wij spelen compact en niet te ver uit elkaar. Veel clubs beheersen dat niet. Want je moet ook weer niet te kort op elkaar spelen. Er moet ruimte blijven tussen de linies om te kunnen voetballen."

    Het elftal staat als een huis en NAC blijft winnen op dezelfde manier met veel zelfvertrouwen. Voor Zwaanswijk komt dat ook niet als een verrassing.

    Zwaanswijk:"De taken zijn duidelijk en iedereen voert ze uit. Het is de kunst om te weten wanneer je je eigen tegenstander volgt of wanneer je je teamgenoot bijstaat. Ik heb wel vaker meegemaakt dat een elftal een vriendenploeg is, maar zo'n hecht team als hier heb ik nog nooit meegemaakt."

  7. #187
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Lurling: 'NAC moet voor Champions League gaan'

    Ondanks de 2-3 nederlaag tegen Ajax vindt Anthony Lurling dat NAC de doelstelling bij moet stellen. De Brabantse ploeg moet volgens de aanvaller voor een plaats in de play-offs voor Champions League-voetbal gaan.
    "Ondanks de verliespartij vind ik dat we onze ambities bij moeten stellen", zegt Lurling tegenover Sportweek. "We staan na 26 wedstrijden bij de eerste vijf en ons programma is niet overdreven zwaar. Daarom vind ik dat we voor de play-offs om de voorronde van de Champions League moeten gaan."

    De kritiek van de media op het spel van NAC is volgens Lurling niet terecht. "Ik weet dat Johan Derksen wordt betaald om negatief te zijn, maar dat hij onze ploeg afkraakt vind ik echt belachelijk. Willem van Hanegem doet het hele seizoen zijn mond niet open, maar nadat FC Utrecht van ons verloor, vond hij het 'allemaal niks'. Wij verdienen het niet om zo negatief benaderd te worden."
    :roflmao:

  8. #188
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard NAC de nummer 3 van Nederland!

    De overwinning op Sparta heeft NAC veel goed gedaan. Met nog 7 wedstrijden te gaan staat NAC op een 3e plaats! Alleen Ajax en PSV (de enige club met meer overwinningen dan NAC) hebben meer punten.
    Voor de statistieken: tot nu toe haalden we 1,85 punten per wedstrijd. Als dit zo doorgaat, hebben we na 34 wedstrijden 63 punten. De laatste 3 jaar waren 60 punten genoeg voor de 5e plaats.
    De 14 punten voorsprong op de nummer 10 moeten genoeg zijn voor het linkerrijtje. Meer dan 10 jaar achter elkaar had de nummer 9 namelijk minder dan 50 punten.


  9. #189
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Leuk zon seizoen, maar volgend jaar komt Maaskant (haha)

    PS: na dit soort topics komt meestal een terugval..

  10. #190

    Aangemeld
    12 augustus 2007
    Locatie
    Kattukk!!
    Berichten
    46
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jij ook altijd met je onzintopics, post dit lekker in het nieuwstopic van NAC man!

  11. #191
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    De overwinning op Sparta heeft NAC veel goed gedaan. Met nog 7 wedstrijden te gaan staat NAC op een 3e plaats! Alleen Ajax en PSV (de enige club met meer overwinningen dan NAC) hebben meer punten.
    Voor de statistieken: tot nu toe haalden we 1,85 punten per wedstrijd. Als dit zo doorgaat, hebben we na 34 wedstrijden 63 punten. De laatste 3 jaar waren 60 punten genoeg voor de 5e plaats.
    De 14 punten voorsprong op de nummer 10 moeten genoeg zijn voor het linkerrijtje. Meer dan 10 jaar achter elkaar had de nummer 9 namelijk minder dan 50 punten.
    Geweldig seizoen voor NAC, jammer dat de trainer weg moet.

  12. #192
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door footballll Bekijk bericht
    Jij ook altijd met je onzintopics, post dit lekker in het nieuwstopic van NAC man!
    Nog steeds een beetje chagareinig van afgelopen woensdag ofzo? :kwasny:

  13. #193
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik hoop van nac dat die maaskant niet zo is als sparta had met aandewiel leuk presteren in de eerste divisie en voor de eredivsie tekort komen.

  14. #194
    Limburgse trots Joël's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2007
    Locatie
    Grevenbicht
    Berichten
    163
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lurling twijfelt over inzetbaarheid
    Geschreven op woensdag, 26 maart om 11:23

    Het is nog onduidelijk of Anthony Lurling komend weekeinde tegen Feyenoord in actie kan komen. De aanvaller van NAC raakte afgelopen vrijdag tegen Vitesse (3-3) geblesseerd en onderging dinsdag in Breda een MRI-scan.

    "Ik ben vooral blij dat er niks echt kapot is, want daar vreesde ik wel voor", vertelt Lurling woensdag op de website van de Brabantse eredivisionist. "Uit de scan bleek dat er sprake is van een een spierscheuring. Dat was al een hele opluchting."

    "Ik ga nu proberen om zondag toch te halen, maar als ik twijfels heb, dan start ik niet. Als Feyenoord nou de laatste wedstrijd van het seizoen zou zijn, dan was het wat anders. Maar na Feyenoord volgen nog drie belangrijke wedstrijden en daarna nog de play-offs."

    "Desondanks hoop ik natuurlijk dat het toch lukt om voor zondag helemaal fit te geraken", aldus Lurling, die in het Gelredome enkele minuten na rust vervangen moest worden

  15. #195
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    'Boukhari in belangstelling NAC'

    Nourdin Boukhari staat in de belangstelling van NAC, zo weten diverse media op internet. De Marokkaanse aanvaller maakt na (in meer of mindere mate) mislukte avonturen bij Ajax, Nantes en AZ een goed seizoen door bij Sparta. Boukhari heeft een basisplaats en scoorde al 7 keer.
    Deze goede prestaties zouden ook NAC niet ontgaan zijn. Naast NAC zou ook Roda JC Boukhari volgen. Boukhari kwam in het verleden overigens al één seizoen uit voor NAC. In het seizoen 2003/2004 speelde hij op huurbasis 28 competitiewedstrijden in het magische Geel en Zwart.

  16. #196
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    VI: "NAC in de Champions League is een drama voor het Nederlands voetbal"

    Thijs Slegers volgt NAC namens de VI. Hoewel hij vind dat als het zover komt, NAC met de borst vooruit Europa in moet gaan, denkt hij dat we weinig in de Champions League te zoeken hebben. De analyse van Slegers is hier te bekijken.

  17. #197
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Contract Idabdelhay met 3 jaar verlengd

    Idabdelhay heeft zijn contract met NAC met 3 seizoenen verlengd. NAC deed een vierjarige aanbieding. Tegenover NACblog legt de spits dit uit. "Dit was de beste oplossing. Voor de club en voor mij. In deze constructie blijft de mogelijkheid open om mijn ultieme doel te verwezenlijken: een transfer naar een Nederlandse topclub, waar ik me nog verder kan ontwikkelen. Ik wéét dat ik gevolgd word."Zoals hij zelf al zegt blijft een transfer mogelijk. Dit duidt op een gelimiteerde transfersom. "Laat ik het zo zeggen: stel dat zich een topclub voor me meldt, dan kan NAC een aardig bedrag voor me krijgen."

    Ondanks zijn 6 goals denkt Fouad dat 'de echte Fouad' nog niet gespeeld heeft. Hij wil zich blijven verbeteren en volgend seizoen tenminste 15 keer in de basis starten. Tegen FC Groningen kwam hij echter niet aan spelen toe. "Ik kan de keuze van de coach alleen maar respecteren. Matthew Amoah deed het op mijn positie goed, dus moet ik niet zeuren. Bovendien: hadden we in de tweede helft niet zo onder druk gestaan, dan was ik er waarschijnlijk alsnog wel ingekomen."

    Wij denken dat NAC nog erg veel plezier aan Fuji gaat beleven.

  18. #198
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Gisteren werd bekend dat zijn contract met 3 jaar wordt verlengd, vandaag dat hij mogelijk 3 weken uit de running is. Idabdelhay liep gisteren tegen Jong FC Utrecht een hamstringblessure op.

    Fouad: "Zeker is er nog niets. Het kan meevallen. Op de foto was alleen een donkere plek te zien. Maar omdat ik ook moeilijk kan rekken, zou het zomaar een spierscheuring kunnen zijn. In dat geval ben ik twee, drie weken uit de running." Morgen (Vandaag. Jordy.) is er meer bekend en weet de spits of hij tegen Heracles kan spelen. Met het oog op de play-offs zal hij in ieder geval geen risico's gaan nemen.

  19. #199
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mogelijke scenario's in play-offs

    OK, we gaan toch een poging wagen... Wat zijn de mogelijke scenario's in de play-offs? We gaan er voor het gemak vanuit dat NAC op de derde plaats eindigt.

    NAC wint alles

    Dit is de makkelijkste. Wint NAC alle wedstrijden in de play-offs, dan plaatst NAC zich voor de voorronde van de Champions League.

    NAC wint de eerste play-off, maar verliest de tweede

    Als NAC de eerste play-off wint, maar de wedstrijden tegen de winnaar van de play-off tussen twee en vijf verliest, dan plaatst NAC zich voor UEFA Cup-voetbal.

    NAC verliest de eerste play-off, maar wint de tweede

    NAC verliest de play-offs tegen de nummer vier, maar wint de wedstrijden tegen de verliezer van de play-offs tussen de nummers twee en vijf. In dit scenario plaatst NAC zich voor UEFA Cup-voetbal.

    NAC verliest de eerste en de tweede play-off. Optie A: Feyenoord wordt vijfde en wint de Beker

    OK, hier wordt het al iets complexer. NAC verliest de play-off tegen de nummer vier en vervolgens ook de play-off tegen de verliezer van de wedstrijden tussen de nummers twee en vijf.

    Omdat Feyenoord al zeker is van Europees voetbal (Bekerwinst), komt er een extra UEFA Cup-plek in de competitie vrij. NAC speelt komend seizoen UEFA Cup-voetbal.

    NAC verliest de eerste en de tweede play-off. Optie B: Feyenoord wordt vijfde, maar Roda wint de Beker

    NAC bakt er in de play-offs niets van en verliest de eerste twee play-offs. Omdat Roda JC de Beker wint én de Limburgers al zeker zijn van een plek bij de eerste negen, moet NAC spelen tegen de winnaar van de play-offs tussen plek zes tot en met tien (Roda mag namelijk niet meer meedoen in deze play-offs).

    Bij winst speelt NAC UEFA Cup-voetbal, bij verlies speelt NAC Intertoto.

    NAC verliest de eerste en tweede play-off. Optie C: Feyenoord eindigt niet bij de eerste vijf

    Hierbij geldt hetzelfde scenario als bij Optie B. In deze Optie is het niet relevant wie de Beker wint.

    Als het goed is, hebben we hiermee alle scenario's gehad. Pffff....

    Voor de liefhebbers: klik hier voor het schema op de site van de KNVB.

    Bron: bsiderats.nl

  20. #200
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Met nog één wedstrijd te gaan is NAC niet meer in te halen door de concurrentie: geen enkele andere club zal in 2008 meer dan 38 punten halen. NEC en Ajax kunnen bij winst op 36 punten komen. 1. NAC Breda 16-38 (25-12)
    2. NEC 15-33 (31-18)
    3. Ajax 16-33 (43-19)
    4. PSV 16-33 (25-10)
    5. SC Heerenveen 15-27 (41-23)
    6. FC Twente 15-27 (22-18)
    7. Sparta 16-22 (30-33)
    8. Feyenoord 16-21 (27-28)
    9. Willem II 15-19 (22-20)
    10. Heracles Almelo 15-19 (20-18)
    11. FC Groningen 15-18 (25-25)
    12. Vitesse 15-18 (23-30)
    13. Roda JC 15-15 (20-25)
    14. FC Utrecht 15-15 (19-24)
    15. Excelsior 15-15 (12-22)
    16. AZ 17-15 (18-35)
    17. VVV-Venlo 15-9 (18-38)
    18. De Graafschap 16-8 (12-35)

  21. #201
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Feli NAC.

    Kan NAC al die winstpremies nog wel betalen ?

  22. #202
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Patrick Mtiliga zit in de voorlopige selectie voor het nationale elftal van Denemarken. Denemarken speelt op 29 mei in Eindhoven tegen Nederland en op 1 juni in Chorzow tegen Polen.
    Op 19 mei krijgt de linksback te horen of hij bij de definitieve selectie hoort. Overigens heeft het Deense elftal zich niet geplaatst voor het EK 2008.

  23. #203
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Edwin Zoetebier beeindigde afgelopen zondag in stilte zijn carrière. De keeper herstelt nog altijd van een schouderblessure en zal niet meer op profniveau keepen.

    Zoetebier heeft geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten:"Ik bekijk het van de positieve kant. Ik ben blij dat ik zo'n zware blessure pas in het laatste jaar van mijn loopbaan heb gehad."
    Voor zijn blessure had hij namelijk al mooie jaren gehad:"Als klein jongetje wilde ik profvoetballer worden. Als ik dan zie wat ik allemaal bereikt heb. Ik heb twintig jaar mogen keepen in het profvoetbal. Ik heb landstitels gewonnen, de UEFA Cup veroverd, man ik ben hartstikke trots. Als ik deze blessure in het begin van mijn carrière had opgelopen, had ik dat allemaal niet meegemaakt. Ik heb genoten van elke minuut op het veld" Zoetebier speelde voor FC Volendam, Sunderland, Feyenoord, Vitesse, PSV en NAC in totaal 358 wedstrijden. Voor de Parel van het Zuiden keepte hij er 33.

  24. #204
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    In de categorie: 'Je hebt er helemaal niets aan, maar vooruit...' NAC heeft goede zaken gedaan op de wereldranglijst voor clubs. De Parel van het Zuiden steeg ten opzichte van de vorige meting 38 plaatsen en staat nu op een gedeelde 204e plek.

    NAC deelt deze positie met wereldberoemde clubs als CSD Municipal Guatemala City en Le Mans UC.
    De ranglijst is gemaakt over de periode van 1 mei 2007 tot en met 30 april 2008 en wordt samengesteld door de International Federation of Football History & Statistics. Voor de liefhebbers: de wereldranglijst voor clubs is te vinden door hier te klikken

  25. #205
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Haha die lijst is zo schreef als het maar kan:

    145. (193.) Feyenoord Rotterdam Nederland/3 95,0
    (266.) Kedah DAFA Malaysia/2 95,0
    147. (140.) Litex Lovech Bulgaria/2 94,5
    (257.) Quruvchi Tashkent Uzbekistan/2 94,5
    (144.) Sporting Clube de Braga Portugal/3 94,5
    (144.) Dnepr Dnepropetrovsk Ukraina/3 94,5
    151. (142.) Real Club Deportivo Mallorca España/4 94,0
    (133.) Udinese Calcio Italia/4 94,0
    153. (144.) CD Universidad de Chile Santiago Chile/3 93,0
    (144.) Dinamo Bucureşti România/3 93,0
    155. (168.) Les Astres FC de Douala Cameroun/2 92,5
    156. (155.) AS de Nancy-Lorraine France/4 92,0
    (150.) Aston Villa FC England/4 92,0
    (171.) Paris Saint-Germain FC France/4 92,0
    (153.) FK Austria Wien Österreich/2 92,0
    (158.) FC Artmedia Bratislava Slovensko/2 92,0
    (166.) CA Mineiro Belo Horizonte Brasil/4 92,0
    162. (179.) CD La Equidad Bogotá Colombia/3 91,5
    (181.) Unirea Urziceni România/3 91,5
    164. (168.) FC Oţelul Galaţi România/3 91,0
    165. (246.) Al-Qadisiyah Kuwait-City Kuwait/2 90,5
    166. (133.) FC de Toulouse France/4 90,0
    (91.) SC Internacional Porto Alegre Brasil/4 90,0
    (176.) NK Domzale Slovenija/2 90,0
    169. (129.) AFC Ajax Amsterdam

    Ajax en AZ onder Feyenoord, en dan nog niet eens geproken over tientallen clubs uit het Oostblok die boven Ajax, AZ en Feyenoord staan terwijl die nog nooit iets hebben gepresteerd.

  26. #206
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Patrick Zwaanswijk is niet ingegaan op de aanbieding om zijn contract bij NAC met één seizoen (optie voor nog een jaar) te verlengen. Dit betekent dat de 33-jarige verdediger NAC na dit seizoen verlaat.

    Earnest Stewart vindt het vertrek van Zwaanswijk jammer:"Heel jammer zelfs. Maar we moeten verder. Het is niet anders."
    Zwaanswijk wilde slechts bij NAC blijven, wanneer de club hem een tweejarige aanbieding deed. De verdediger zal dus vermoedelijk op zoek gaan naar een club die hem wél direct voor twee seizoenen vast wil leggen. Bijzonder jammer dat Zwaanswijk vertrekt, maar de beslissing van de technische leiding is te begrijpen.

  27. #207
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Haha die lijst is zo schreef als het maar kan:

    .......

    Ajax en AZ onder Feyenoord, en dan nog niet eens geproken over tientallen clubs uit het Oostblok die boven Ajax, AZ en Feyenoord staan terwijl die nog nooit iets hebben gepresteerd.
    Alsof zo'n ranglijst ooit serieus te nemen is, zeg.

  28. #208
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zal heus wel ergens op gebaseerd zijn hoor. Maar er staat niet voor niets:
    In de categorie: 'Je hebt er helemaal niets aan, maar vooruit...'

  29. #209
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Feyenoord: "Nog steeds in gesprek met NAC"

    Een vertrek van Leon Vlemmings naar Feyenoord is nog (lang) niet van de baan. NAC liet al meerdere keren weten de assistent te willen behouden, maar Feyenoord weigert op te geven. In de nieuwe VI laat Eric Gudde (algemeen directeur van Feyenoord) het volgende weten.
    Gudde:"We zijn nog steeds in gesprek met NAC." Feyenoord wil Vlemmings hebben en niemand anders. Opnieuw Gudde:"We hebben een profielschets gemaakt op basis van het assessment van Verbeek. Krüzen (die inmiddels is afgehaakt - BSR) en Vlemmings sluiten daar naar onze mening het beste op aan. Daarom hebben we ook geen lijstje gemaakt. We wilden die twee hebben, klaar."

    Bron: bsiderats.nl

  30. #210
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Rogier Veenstra, Donny Gorter en Fouad Idabdelhay zijn door coach Hans Schrijver opgenomen in de voorselectie van het Nederlandse Beloftenelftal.

    Het Beloftenelftal neemt deel aan het goed aangeschreven internationale achtlandentoernooi in Toulon (20 tot en met 29 mei), waar bijvoorbeeld Glen Salmon in het verleden door NAC ontdekt werd. Er zal nog een flink aantal spelers afvallen, aangezien de selectie momenteel uit 36 man bestaat. Vrijdag 16 mei wordt de definitieve selectie bekendgemaakt.

  31. #211
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    NAC onderzoekt voorzichtig de mogelijkheden om Piet de Visser komend seizoen nader bij de club te betrekken. De persoonlijke scout van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich heeft nog tot 1 juli een dienstverband bij PSV. Wat De Visser daarna gaat doen, is nog niet bekend. (BN/De Stem)

    Robert te Loeke traint op proef mee met de selectie van NAC. De 19-jarige goalie zit momenteel zonder club. Eerder keepte hij in de jeugd van FC Utrecht en Werder Bremen. (BN/De Stem)

  32. #212
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zwaanswijk blijft toch bij NAC

    Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. De verdediger tekent een eenjarig contract met een optie voor nog een seizoen. De verdediger wees de aanbieding van NAC in eerste instantie af, omdat daar naar zijn mening te weinig vertrouwen uit sprak. Na een, zoals NAC meldt, 'goed gesprek' heeft Zwaanswijk besloten toch bij te tekenen.
    Zwaanswijk kon inmiddels ook naar andere clubs, maar is blij dat hij er met NAC uigekomen is:"Dit is een mooie club met de beste supporters en Doortje en ik vinden het geweldig om met de kinderen hier te wonen."

    Ook Earnest Stewart is content:"Patrick is niet alleen een goede verdediger maar ook een ware ambassadeur voor de club. Vandaar dat we hebben afgesproken dat we onderzoeken op welke manier Patrick aan de club verbonden zou kunnen worden na zijn actieve voetbalcarrière."

    Goed nieuws!

  33. #213
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Iedereen is vervangbaar, maar we zouden het echt moeilijk krijgen volgend jaar zonder Patrick.
    Ben erg blij dat hij bijgetekend heeft! Binnenkort weer de toren in? Gezellig een biertje drinken...
    Patrick goeie zet!

  34. #214
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Een beetje later dan de bedoeling was, maar vooruit. Fouad Idabdelhay heeft dinsdag de eerste wedstrijd met het Nederlands Beloftenelftal verloren. Op het internationale jeugdtoernooi in Toulon verloor Nederland met 1-0 van Japan. Idabdelhay begon op de bank. Hij mocht in de 78e minuut invallen voor Rydell Poepon.

  35. #215
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ellery Caïro speelt vanavond mee in de oefenwedstrijd tegen vv Dosko. De 29-jarige rechtsbuiten van Coventry City krijgt de kans aan te tonen goed genoeg te zijn voor een contract. Caïro kwam in het verleden ook uit voor Feyenoord, Excelsior, FC Twente, SC Freiburg en Hertha BSC.

  36. #216
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.823
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Toch wel een redelijke speler voor NAC toch?

  37. #217
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    leuke speler, maar moet zich eerst bewijzen.

  38. #218
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vlemmings spant arbitragezaak aan

    Leon Vlemmings spant een arbitragezaak aan tegen NAC. De huidige assistent-trainer stapt naar de KNVB, omdat hij de vraagprijs van NAC te hoog vindt.
    Over twee weken zal de zaak voorkomen als er dan nog geen akkoord is tussen Feyenoord en NAC.

  39. #219
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Sander van Gessel mag deze zomer vertrekken bij NAC. De middenvelder lijkt komend seizoen opnieuw niet veel aan spelen toe te zullen komen en mag de club daarom verlaten.
    Er hebben zich nog geen clubs gemeld voor Van Gessel, die nog een contract tot de zomer van 2009 heeft. In de winterstop was sprake van een mogelijke overgang naar Sparta. Van Gessel koos toen echter voor een langer verblijf in Breda.

  40. #220
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC heeft eenboete opgelegd gekregen van de KNVB, van 10.000 euro en voorwaardelijk een wedstrijd zonder publiek. De reden hiervoor is het stil leggen van de wedstrijd NAC - Fc Twente. Luinge legde de wedstrijd een kwartier lang stil vanwege aanhoudende spreekkoren.
    De voorwaardelijke straf houdt in dat wanneer er binnen een jaar weer een wedstrijd van NAC wordt stil gelegd, NAC een wedstrijd zonder publiek zal moeten spelen.
    De boete is de derde van NAC dit jaar. In totaal moest NAC dit jaar:
    (5000 euro voor vuurwerk tegen Ajax
    7.500 euro voor het gooien van vuurwerk tegen Willem 2
    10.000 euro voor het stil leggen van de wedstrijd NAC-Twente)

    22.500 euro aan boetes betalen.
    De boetes gaan, in het kader van het bonus/malus systeem, af van de sfeerpot die NAC elk jaar ter beschikking stelt voor supportersacties.

  41. #221
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De door Leon Vlemmings aangespannen arbitragezaak dient op 23 juni. De zaak had eigenlijk al deze week behandeld moeten worden, maar omdat Vlemmings' advocaat verhinderd was, is de zaak uitgesteld. Feyenoord heeft ondertussen het bod op Vlemmings recent verhoogd tot 3,5 ton. NAC heeft ook dit bod afgewezen, omdat de club meer wil voor de assistent-trainer

  42. #222
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kees Kwakman is sinds gisteren officieel NAC'er. De verdediger/middenvelder komt voor 75.000 euro over van RBC Roosendaal. Kwakman hoopt komend seizoen aan te kunnen tonen klaar te zijn voor de Eredivisie.

    Kwakman:"Ik zal zien of ik er klaar voor ben. Ik heb wel het idee dat ik veel verder ben dan twee jaar geleden. Bij RBC heb ik me toch doorontwikkeld, het afgelopen seizoen door alle tegenslagen vooral mentaal."
    Bij NAC ontmoet Kwakman enkele oude bekenden. Hij werkte eerder samen met Robert Maaskant en speelde bij RBC naast Loran in de verdediging. Kwakman:"Geweldig om die jongens weer tegen te komen. Onder Maaskant speelde ik bij RBC in het begin van dat seizoen in het beste elftal waarin ik ooit gevoetbald heb. Het is een hele fijne trainer om mee te werken, maar ook één die je er rustig naast zet als je collega beter presteert dan jij. En zo hoort het ook. Tyrone is een ijzersterke mandekker. Met hem erbij kon ik destijds vaak rustig wat meer naar voor spelen. 'Sta je weer in de spits?' riep hij me voor de wedstrijd dan al toe. Fijn dat we nu weer bij dezelfde club zitten." Kwakman weet dat hij niet zeker is van een plek in de basis. Met Zwaanswijk, Penders, Loran en Demir als concurrenten voor de verdediging wordt het lastig vanaf de eerste dag aanspraak te maken op een vaste plek in de opstelling. Kwakman:"Dat weet ik ook wel. Maar dan is er nog die plaats op het middenveld. Met Tyrone achter me, of zo. Ach, ik ben blij dat ik nu bij een eredivisieclub zit. Die stap is gezet. En nu maar zien of ik me nog verder door kan ontwikkelen."


    Mooie speler, zal het hopenlijk goed gaan doen. Als ze hem de kans geven, en niet na 1 slechte actie wisselen, denk ik dat het een vaste waarde zal worden voor ons mooie NAC.

  43. #223
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC Breda 2007/2008 Compilatie

    http://www.youtube.com/watch?v=zAVuHcPcTt4

  44. #224
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC denkt recordaantal SCC's te verkopen

    NAC verwacht voor komend seizoen een recordaantal seizoenkaarten te verkopen. In vergelijking met dezelfde periode vorig jaar heeft NAC al dertig procent meer aanvragen ontvangen. De B-Side, Eretribune en Vak G zijn op enkele plaatsen na uitverkocht.
    NAC denkt daarom uiteindelijk meer dan 15.000 seizoenkaarten te verkopen. Vorig seizoen waren dat er (inclusief halve SCC's) 14.750.

  45. #225
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Komend seizoen veranderen de aanvangstijden van de wedstrijden in de Eredivisie (zie dit bericht). Manager communicatie Willem Reijn geeft vandaag in BN/De Stem aan dat NAC, zoals wij al verwachtten, het liefst op zaterdagavond om 19:45u wil voetballen.
    Reijn:"Op basis van de drie opties (18:45u, 19:45u en 20:45u - BSR) willen wij om kwart voor acht voetballen. Dat verzoek hebben we neergelegd bij de KNVB."

Pagina 5 van 23 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 11:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •