Pagina 1 van 23 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1007

Discussie: NAC nieuws topic

  1. #1

    Aangemeld
    26 december 2005
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard NAC nieuws topic

    Plaat hier je nieuws berichten over NAC
    zo word het forum overzichterlijker en staan er er niet over berichten

  2. #2

    Aangemeld
    26 december 2005
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Muhammet Demir en Yvo van Engelen langer bij NAC


    NAC heeft twee jonge spelers voor langere tijd vastgelegd. Muhammet Demir tekent in januari tot de zomer van 2008 bij ons clubke. De zeventienjarige Turkse jeugdinternational speelde allen nog maar bij Jong NAC. Eerder dit seizoen kwam hij namens Turkije uit op het WK onder-17 in Peru.
    Yvo van Engelen heeft al drie eredivisieduels op zijn naam staan en mocht zelfs al twee keer in de basis starten. De twintigjarige Vlijmenaar zal zich tot medio 2007 aan NAC verbinden.


    Bron : De Rat, NAC Nieuwsbrief
    We moeten uitkijken voor Demir dat is volgens mij een heele goede voetballer

  3. #3
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    ik weet niet... we zullen zien

  4. #4
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Loting valt slecht uit, NAC niet Europa in

    4/6/2006 22:55

    NAC Breda heeft niet via de achterdeur Europees voetbal weten af te dwingen. Bij de loting om de laatste twee UEFA Cuptickets gingen de prijzen naar het Noorse Brann Bergen en het Belgische Roeselare. Tien clubs kwamen in aanmerking voor de prijs op basis van hun positie in het Fair Play klassement. (VI)
    Nou gelukkig gaat NAC niet Europa in. Zou onverdiend zijn, al is het voor Roeselare en Bergen natuurlijk ook van de zotte.

  5. #5
    Materiaalman Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2005
    Locatie
    Groningen/Breda
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tsja, als je ziet hoeveel moeite AZ heeft gedaan om zover te komen, zou inderdaad erg onverdiend zijn.

  6. #6
    De echte baas! Security's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    96
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is wel jammer voor NAC dat ze niet Europa in gaan. Maar ik denk eerlijk gezegd dat bijna niemand echt dacht dat ze alsnog Europa in zouden gaan.

  7. #7
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NAC wil Cristiano terughalen

    NAC Breda heeft zich bij Roda JC gemeld voor Cristiano. De Braziliaan, die bij NAC zijn debuut maakte in de Eredivisie, mag ondanks een doorlopend contract vertrekken uit Kerkrade. "Er is inderdaad een concreet bod uitgebracht", bevestigt Roda-directeur Huub Narinx in BN/ De Stem.

    Narinx is nog niet helemaal tevreden over het bedrag dat NAC op tafel wil leggen voor de 25-jarige Cristiano. "Op dit moment ben ik daar nog niet enthousiast over. Ik denk dat we maar even moeten afwachten." Er zijn meerdere kapers uit de kust, benadrukt Narins. "ADO Den Haag kon niet aan onze vraagprijs voldoen. De interesse van die club is echter nog niet van de baan. Afgesproken is dat we later nog bij elkaar zullen terugkomen."

    Earnest Stewart, de technisch directeur van NAC Breda, bevestigt de interesse in Cristiano. Volgens hem zal het echter een lastig verhaal worden om de aanvaller binnen te halen. "Het verschil tussen vraag en aanbod is op dit moment aanzienlijk, maar als je een goede speler vindt, moet je het altijd proberen. Op dit moment ligt er echter een vraagprijs waar we niet aan kunnen en willen voldoen."

  8. #8
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Cristiano was toch veels te duur?

  9. #9
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kijk eens naar de laatste zin van mijn bericht(h)

  10. #10
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Whoops... sorry

  11. #11
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    NAC heeft interesse in Mtiliga

    De Deense linksback staat momenteel onder contract bij Feyenoord maar mag aldaar vertrekken. N.A.C. heeft te kennen gegeven naarstig op zoek te zijn naar een nieuwe links back voor het komende seizoen. Technisch directeur van N.A.C. Earnest Stewart vertelde het navolgende: "Patrick zelf heeft ook interesse, en daarom gaan we van de week in gesprek met Feyenoord".

    Bron: FR-Fans.nl
    Degelijke versterking voor NAC, kan het bij Feyenoord niet doen maar is voor NAC Breda wel een versterking.

  12. #12
    Materiaalman Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2005
    Locatie
    Groningen/Breda
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgens mij is dit nog steeds een middenvelder, die noodgedwongen op linksachter werd neergezet bij Feyenoord. Linksachter is zijn plek niet, en als middenvelder heeft hij ook niet vaak in het eerste gestaan. Geen denderende aankoop denk ik.

  13. #13

    Aangemeld
    7 mei 2006
    Berichten
    224
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Rigters en Leonardo willen weg omdat ze niet op hun favoriete positie staan..

    Rigters wil vertrekken bij NAC Breda

    Maceo Rigters heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij NAC Breda. De aanvaller kreeg tijdens de voorbereiding weliswaar een kans van trainer Ernie Brandts, maar naar eigen zeggen op de verkeerde positie.
    “Ik wil spelen, maar als rechtsbuiten rendeer ik niet. Ik wilde een gesprek met Brandts, maar dat is door NAC afgezegd. Mijn zaakwaarnemer is inmiddels uitgebreid aan het rondkijken”, zo laat Rigters weten tegenover Bsiderats.nl.

    Aanvankelijk stond Rigters ook al op de transferlijst. De aanvaller kreeg echter een nieuwe kans in de voorbereiding. Al met al blijkt dit nu niet het gewenste effect te hebben gehad.


    Ook Leonardo wil weg bij NAC Breda

    Het nieuwe seizoen is nog maar amper begonnen, of het stormt alweer bij NAC Breda. Nadat eerder Maceo Rigters zijn onvrede spuwde over zijn positie in het elftal, is nu Leonardo ontevreden. De Braziliaan wil geen linksbuiten spelen.
    Tegenover de fansite bsiderats.nl verklaarde Leonardo dat in zijn contract zou staan dat hij in de spits speelt. Momenteel staat hij echter linksbuiten. "Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan", aldus de ontevreden aanvaller.

    De oud-speler van Feyenoord denkt snel een nieuwe club te vinden, mocht het nodig zijn. "Er zijn nu nog geen clubs, maar als ik aankondig te willen vertrekken komen die vanzelf wel."

    Trainer Ernie Brandts maakt zich echter weinig zorgen over de onvrede van Leo: "We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."

  14. #14
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonna
    Rigters en Leonardo willen weg omdat ze niet op hun favoriete positie staan..

    Rigters wil vertrekken bij NAC Breda

    Maceo Rigters heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij NAC Breda. De aanvaller kreeg tijdens de voorbereiding weliswaar een kans van trainer Ernie Brandts, maar naar eigen zeggen op de verkeerde positie.
    “Ik wil spelen, maar als rechtsbuiten rendeer ik niet. Ik wilde een gesprek met Brandts, maar dat is door NAC afgezegd. Mijn zaakwaarnemer is inmiddels uitgebreid aan het rondkijkenâ€, zo laat Rigters weten tegenover Bsiderats.nl.

    Aanvankelijk stond Rigters ook al op de transferlijst. De aanvaller kreeg echter een nieuwe kans in de voorbereiding. Al met al blijkt dit nu niet het gewenste effect te hebben gehad.


    Ook Leonardo wil weg bij NAC Breda

    Het nieuwe seizoen is nog maar amper begonnen, of het stormt alweer bij NAC Breda. Nadat eerder Maceo Rigters zijn onvrede spuwde over zijn positie in het elftal, is nu Leonardo ontevreden. De Braziliaan wil geen linksbuiten spelen.
    Tegenover de fansite bsiderats.nl verklaarde Leonardo dat in zijn contract zou staan dat hij in de spits speelt. Momenteel staat hij echter linksbuiten. "Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan", aldus de ontevreden aanvaller.

    De oud-speler van Feyenoord denkt snel een nieuwe club te vinden, mocht het nodig zijn. "Er zijn nu nog geen clubs, maar als ik aankondig te willen vertrekken komen die vanzelf wel."

    Trainer Ernie Brandts maakt zich echter weinig zorgen over de onvrede van Leo: "We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."
    eigenlijk vind ik het zelf best kinderachtig, ik ga toch ook niet van voetbal af omdat ik niet op mijn favo plek sta....leeping:

  15. #15
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard 'Diba en Leonardo te egoïstisch'

    De eigenwijze aanvallers Anouar Diba en Leonardo hebben gisteren de oefenwedstrijd van NAC Breda tegen RBC, die met 3-1 verloren ging, vanaf de tribune moeten aanschouwen. Ze werden gestraft voor hun wanprestatie in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Baronie.

    Coach Ernie Brandts gaf na afloop aan dat het spel van de twee ontoelaatbaar was:"We hadden ze al na tien minuten van het veld kunnen halen, zo slecht. Maar we hebben ze nog drie kwartier laten staan, om de anderen te laten zien dat ze niet genoeg brachten. Ook naar mij en de supporters kan het niet. Als je ziet wat in de afgelopen twee jaar getolereerd werd... Je bent voor NAC bezig, niet voor jezelf. Het kan niet zo zijn dat je niet je best doet. Al hebben ze jegens mij spijt betuigd."

    Leonardo heeft al aangegeven het niet te zien zitten als linksbuiten te fungeren. Diba speelde geïrriteerd en maakte een slaande beweging naar een tegenstander, een actie waarvoor hij eigenlijk rood had verdiend.

    Brandts kan deze problemen er eigenlijk even niet bij hebben. Hij heeft al genoeg aan zijn hoofd doordat de blessureboeg alweer aardig gevuld is. Onder andere Edwin Zoetebier, Kurt Elshot, Victor Sikora en Tamas Petö zijn door pijntjes uitgeschakeld. Van de beoogde basiself speelden aan het einde van de wedstrijd alleen Sander van Gessel, Gert-Jan Tamerus en Edwin de Graaf nog mee.

  16. #16
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EE-Side
    De eigenwijze aanvallers Anouar Diba en Leonardo hebben gisteren de oefenwedstrijd van NAC Breda tegen RBC, die met 3-1 verloren ging, vanaf de tribune moeten aanschouwen. Ze werden gestraft voor hun wanprestatie in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Baronie.
    Ze zaten vlakbij mij

  17. #17
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Koop een taart en vier het

  18. #18
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Het lijkt erop dat Ernie Brandts zich niks aantrekt van de reputatie van Leonardo en Diba. Het zijn 2 fantastische voetballers, maar je hebt er geen bal aan in een teamsport. Brandts heeft dat door en straft beide spelers. Ik hoop dat deze trainer het goede doet, en de spelers er baat bij hebben, maar het kan natuurlijk ook averechts werken.

  19. #19
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni
    Het lijkt erop dat Ernie Brandts zich niks aantrekt van de reputatie van Leonardo en Diba. Het zijn 2 fantastische voetballers, maar je hebt er geen bal aan in een teamsport. Brandts heeft dat door en straft beide spelers. Ik hoop dat deze trainer het goede doet, en de spelers er baat bij hebben, maar het kan natuurlijk ook averechts werken.
    Wat voor averechts effect zou er denk jij kunnen komen dan? Ik denk dat het alleen maar goed is dat ze beiden hard worden aangepakt. Vooral Leonardo moet niet zo zeuren dat hij niet linksbuiten wilt staan, ik heb echt het idee dat hij veel te veel verwend is. Hij kan fantastisch voetballen, maar hij verpest het voor zichzelf!

  20. #20
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dit las ik op Voetbalcentraal:

    Mtiliga niet, Dheedene volgende kandidaat

    NAC lijkt toch af te zien van Patrick Mtiliga. De Bredase club wilde de linksback graag overnemen van Feyenoord maar was te duur.

    "Ze willen hem verkopen, maar het verschil tussen vraag en aanbod is veel te groot ", zegt Earnie Stewart. NAC heeft al wel een nieuws linksback op het oog.

    Didier Dheedene is nu een kandidaat voor de linksback positie. Dheedene is transfervrij maar verwacht wel een hoog salaris. De Belg kan bij NAC een contract tekenen van één jaar.

  21. #21
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder
    Dit las ik op Voetbalcentraal:

    Mtiliga niet, Dheedene volgende kandidaat
    Mtiliga WEL
    NAC en Feyenoord bereiken akkoord over Mtiliga

    Patrick Mtiliga lijkt op weg naar Breda. NAC en Feyenoord bereikten gisteren een akkoord over de afkoopsom van het nog één jaar doorlopende contract van de Deen. Dat houdt in dat NAC Mtiliga, in tegenstelling tot eerdere berichten, niet zal huren maar kopen.
    Mtiliga zou zelf een overgang erg zien zitten, waardoor de zoektocht naar een fatsoenlijke linksback nu eindelijk ten einde lijkt. De komst van Dheedene is hiermee dan ook van de baan.

    NAC denkt dat de geruchten over de komst van Dheedene de Parel van het Zuiden behoorlijk geholpen hebben. Stewart:""Ik vermoed dat dit heeft meegespeeld en Feyenoord daardoor de transfersom flink heeft laten zakken."

    NAC hoopt Mtiliga komende week voor drie seizoenen vast te leggen.

  22. #22
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC hoopt Mtiliga komende week voor drie seizoenen vast te leggen.
    Zou heel mooi zijn voor NAC, die kunnen wel een verdediger gebruiken, want zoveel hebben ze er niet. En dan kan Mtiliga ook eens aan spelen toekomen, want het is een degelijke voetballer.

  23. #23
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Bij Sparta krijgt hij de mogelijkheid om de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. In Rotterdam is men nog op zoek naar een doelman, omdat de club na het vertrek van Frank Kooiman alleen René Ponk en de jonge Dolf Kerklaan als sluitposten onder contract heeft staan. Volders, die in het verleden uitkwam voor Racing Genk, Dessel Sport, Lommel en Beveren, begint volgende week aan zijn proefperiode op het Kasteel.
    Zoetebier kwam deze zomer over van PSV en wordt komend seizoen eerste keus onder de lat in Breda. De inmiddels 36-jarige doelman heeft zin in het nieuwe seizoen en verwacht niet dat NAC opnieuw een loodzwaar seizoen tegemoet zal gaan. Toch weigert hij hoog van de toren te blazen. "Een reële doelstelling is om het beter te doen dan vorig jaar. Als iedereen fit is moeten we om de tiende of elfde plaats mee kunnen doen", stelt hij.

    De oefencampagne van NAC verloopt niet vlekkeloos, maar Zoetebier is onder de indruk van het spelersmateriaal in Breda. "Vertel mij maar eens wat er mis zou zijn met deze selectie. We moeten alleen meer eisen van elkaar. We zijn bezig een topsportklimaat te creëren. Dat zal met vallen en opstaan gaan, maar de eerste vereiste is meer dan honderd procent inzet. Een gebrek aan kwaliteit is er zeker niet. Ik denk dat andere clubs maar wat graag sommige van onze spelers willen hebben

  24. #24
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Roy Beerens kan rekenen op de interesse van NAC Breda, zo meldde Voetbal International gisteren. De 18-jarige Beerens is de beoogde nieuwe linksbuiten, nu Leonardo in aanmerking komt voor de spitspositie.

    Beerens speelde afgelopen seizoen voor landskampioen PSV, waar hij mocht invallen in de wedstrijden tegen Feyenoord en Willem II.

    Leonardo, die in eerste instantie in aanmerking zou komen voor de linksbuitenpositie, liet trainer Ernie Brandts weten niet meer op die plek te willen spelen. Brandts laat hem daarom de concurrentie aangaan met de nieuwe aanwinst, Gert-Jan Tamerus.

  25. #25
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno
    Roy Beerens kan rekenen op de interesse van NAC Breda, zo meldde Voetbal International gisteren. De 18-jarige Beerens is de beoogde nieuwe linksbuiten, nu Leonardo in aanmerking komt voor de spitspositie.

    Beerens speelde afgelopen seizoen voor landskampioen PSV, waar hij mocht invallen in de wedstrijden tegen Feyenoord en Willem II.

    Leonardo, die in eerste instantie in aanmerking zou komen voor de linksbuitenpositie, liet trainer Ernie Brandts weten niet meer op die plek te willen spelen. Brandts laat hem daarom de concurrentie aangaan met de nieuwe aanwinst, Gert-Jan Tamerus.
    aaah gelukkig dan blijft leonardo nog ff

  26. #26
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De onderhandelingen van NAC met linksback Patrick Mtiliga willen nog niet echt vlotten. De clubs zijn al rond, maar de verdediger van Feyenoord zelf onderhandelt nog met NAC. Wel onderging hij al de medische keuring. „Ik heb er vertrouwen in dat we een akkoord bereiken“, sprak technisch manager Earnest Stewart. Mtiliga vraagt een naar NAC-begrippen hoog salaris, in ruil daarvoor wil de Bredase club een extra contractjaar.

  27. #27
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mtiliga definitief van NAC

    NAC Breda heeft zich voor komend seizoen versterkt met Patrick Mtiliga. De Deen heeft getekend voor één seizoen met een optie voor nog een tweetal seizoenen. Zijn oude werkgever Feyenoord en NAC waren het vorige week al eens over een overgang.
    "Ik vind het jammer om Feyenoord te verlaten, maar NAC is ook een mooie club en dit is voor iedereen de beste oplossing", zegt Mtiliga op de website van Feyenoord.

    Voor zijn periode bij Feyenoord speelde Mtiliga tussen 1999 en 2004 voor Excelsior.

  28. #28
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Boze leonardo loopt weg bij NAC

    Het seizoen is nog niet begonnen of Leonardo en Ernie Brandts zijn elkaar al voor de tweede keer in de haren gevlogen. De Braziliaan maakt zaterdag geen deel uit van de selectie van NAC Breda, dat op bezoek moet bij AZ.
    Donderdagochtend ging het mis na de ochtendtraining. Leonardo raakte met Brandts in discussie. De coach had het een en ander aan te merken op het spel van de aanvaller en daarover kreeg het tweetal woorden. Met als gevolg dat de 23-jarige spits besloot weg te lopen van het trainingsveld.

    Het is niet voor het eerst tijdens deze voorbereiding dat Leonardo en Brandts aan het bakkeleien zijn met elkaar. Zo ontstond er al een forse ruzie toen Leo weigerde tijdens een oefenduel als linksbuiten te spelen. Beiden spraken dat voorval later uit en Brandts besloot Leonardo alleen nog als centrumspits te gebruiken

  29. #29
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    NAC schorst Leonardo

    Leonardo is door zijn club NAC Breda voor één wedstrijd geschorst. De Braziliaan maakte tijdens de training van donderdag voor de tweede keer in korte tijd amok en kreeg ruzie met Ernie Brandts, de trainer van de club uit Breda.
    Brandts had naar eigen zeggen kritiek op de speler omdat hij zijn werk niet goed deed. Vervolgens ontstond er een woordenwisseling, waarna de aanvaller het trainingsveld verliet.

  30. #30
    mclion's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 april 2006
    Berichten
    89
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik lees net dit onderaan bij vi:
    'Ik liep van het veld om naar de wc te gaan'
    Leonardo, disciplinair geschorst bij NAC, is zich van geen kwaad bewust (BN/De Stem)

  31. #31
    R9's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    43
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Talking

    NEC wil Leonardo snel inlijven | Door: Jeroen, ForzaNEC.nl
    Gepubliceerd: Vandaag 21:25 | Laatst bijgewerkt: Vandaag 21:25 | 2 reacties

    NEC wil dolgraag Leonardo overnemen van NAC Breda. De aanvaller staat op gespannen voet met de technische staf van NAC en lijkt een breuk te forceren. Bij NEC staat de deur open voor de Braziliaan. Dit kan ForzaNEC melden uit haar betrouwbare bronnen.

    Leonardo kende een moeizame voorbereiding met NAC Breda. Zijn gedrag, wat ook bij Feyenoord voor problemen zorgde, wordt niet meer getolereerd in Breda. Morgen is er een laatste gesprek tussen NAC en Leonardo om de lucht te klaren. Mochten zij er niet uikomen, dan staat NEC vooraan in de rij om hem in te lijven.

    Mario Been kent Leonardo uit zijn Feyenoord-periode. De toenmalig assistent-trainer is er stellig van overtuigd dat hij wél kan werken met de 'moeilijke' Braziliaan.

  32. #32
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Leonardo mag weer meedoen

    De ruzie tussen NAC en Leonardo lijkt op volwassen wijze beeindigd te zijn. Voetbal24 meldt dat de Braziliaan vandaag weer op het trainingsveld verscheen, wat zou betekenen dat Leonardo aangegeven heeft zich aan de regels te zullen houden.
    Mooi, dan kunnen we ons nu weer bezighouden met waar het echt om gaat: zondag 'gewoon' drie punten pakken tegen Ajax, liefst met Leonardo in de spits.

  33. #33
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard Alle trappen zijn geverfd



    In december kondigde NAC aan de trappen in het stadion te willen gaan verven. Dit omdat de toen nog rode antisliplaag op veel tribunes was afgesleten waardoor veel trappen erg glad, en dus gevaarlijk, waren. Het nuttige met het aangename combinerende, is toen ook besloten dat de trappen in de clubkleuren geverfd moesten worden.
    De Supportersraad (nu: Clubraad) heeft toen in opdracht van NAC een enquête gehouden in welke kleur dit zou moeten gebeuren (alles geel, alles zwart of om en om). Er is voor gekozen om alle trappen geel te verven. Dit is nu ook helemaal gebeurd, in de juiste kleur. Het resultaat is identiek aan deze bewerkte foto uit 2005


    Ik wil ook nog geel-zwarte stoelen

  34. #34
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Danny Mathijssen naar NAC

    NAC Breda is verheugd te kunnen melden dat Danny Mathijssen voor de duur van het seizoen 2006/2007 van AZ gehuurd wordt.



    NAC heeft tevens een optie tot koop na afloop van dit seizoen. De 23-jarige middenvelder kwam in de zomer van 2005 over naar AZ. Bij AZ kwam hij weinig aan spelen toe waardoor hij de tweede helft van seizoen 2005/2006 op huurbasis voor RKC Waalwijk heeft gespeeld. Mathijssen moet nog wel medisch gekeurd worden. Woensdag 30 augustus sluit hij aan bij de selectie van NAC Breda. Technisch Directeur Earnest Stewart: “Wij zijn blij met de komst van Danny vooral vanwege zijn winnaarsmentaliteit. We verwachten dat hij qua karakter bijzonder goed bij NAC past.”
    Laatst gewijzigd door nacbredahb; 29 augustus 2006 om 21:49

  35. #35
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Brain Pinas gaat naar NAC. Hij komt over van Cercle Brugge en tekent voor een seizoen in Breda.....

  36. #36
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Leonardo is, na een breed uitgemeten ruzie met trainer Ernie Brandts, klaar om zich weer te bewijzen. De Braziliaan is topfit en trappelt van ongeduld om de fans van NAC Breda weer de echte Leonardo te laten zien. "Ik wil hier doen wat ik in mijn eerste zes maanden bij de club gedaan heb: doelpunten maken", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
    "Ik kwam in januari naar NAC en maakte acht goals in twaalf wedstrijden", blikt Leonardo terug op zijn spetterende begin in Breda. De Braziliaan moest die indrukwekkende serie echter laten voor wat het was, toen hij in de slotfase van de competitie geblesseerd raakte. "Ik baalde daar ontzettend van. Want als ik fit was gebleven, had het Cees Lok zijn baan niet gekost."



    Cees Lok. De naam is genoemd. Leonardo is lyrisch over de oefenmeester, die werd ontslagen nadat NAC op de rand van degradatie balanceerde. "Ik hield van die man", zegt de Braziliaanse aanvaller. "Trainer zijn is meer dan alleen op het veld staan. Je moet goed aanvoelen hoe spelers in elkaar zitten en hij voelde mij goed aan."

    Leonardo roemt vooral de manier waarop Lok in de eerste weken met hem om ging. "Ik had door allerlei dingen bijna twee jaar niet gevoetbald. Je moet dan ritme vinden. Op de training zat ik er een beetje doorheen. Lok kwam naar me toe en vroeg of ik moe was. Ik zei: 'Ja'. Toen zei Lok dat ik lekker naar huis moest gaan. Ik kon mijn oren niet geloven. Andere trainers gingen altijd tekeer dat ik dan nog harder moest lopen. Daar werd ik gek van."

    "Onderweg naar huis werd ik helemaal blij. Toen ik thuis kwam vertelde ik tegen mijn vriendin wat hij had gezegd. Ik ben gaan rusten en de volgende dag reed ik zingend naar Breda. Ik had toen zo'n zin om te trainen. Ik dacht: voor die man ga ik nog drie keer zo hard werken. Voor hem wil ik graag voetballen. En alle weken en maanden daarna trainde ik drie keer zo hard als normaal.''



    Met de opvolger van Lok, Ernie Brandts, botert het minder. Sterker nog, enige tijd geleden werd Leonardo uit de selectie gezet na een ruzie met Brandts. Toch wil Leonardo dit incident niet groter maken dan het was. "Als het aan mij lag, was er niks in de publiciteit gekomen. Maar het is typisch NAC om zoiets op te blazen. Binnen een half uur stond het overal."

    Er kwamen direct geruchten dat Leonardo NAC zou willen verlaten, maar volgens de Braziliaan is dat onzin. "Ik heb een Nederlandse vriendin en ik ben hartstikke gelukkig hier. Als ze me nu ook nog lekker laten voetballen bij NAC, is mijn leven compleet.''

  37. #37
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ondanks de bepaald niet gelukkige start en het bijbehorende rumoer, ziet NAC Breda trainer Ernie Brandts het nog wel goedkomen met NAC. "Ik ga ervan uit dat NAC in elk geval boven de streep eindigt", aldus Brandts in Voetbal International.
    Het was de afgelopen weken niet bepaald makkelijk werken voor Brandts. Zo kreeg hij ruzie met Leonardo en Anouar Diba, die wegliepen van de training. "Natuurlijk is het onrustig geweest, maar dat weet je wanneer je gaat werken bij een club als NAC".

    De oud-international is zeer content met de versterkingen, die de selectie op het laatste moment kwamen versterken. "Met Patrick Mtilliga hebben we een specifieke linksback. Brian Pinas was bij ons bekend, hij heeft behoorlijk wat Eredivisie-ervaring opgedaan bij Excelsior, FC Groningen en Cercle Brugge. Datzelfde geldt ook voor Danny Mathijssen", aldus Brandts.

    Of Leonardo nog onderdeel uitmaakt van de plannen van Brandts, is afwachten. "Ik kies nu voor het beste collectief, ik hoef jou niet uit te leggen dat dat niet altijd de beste individuele spelers zijn."

  38. #38
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Veel bekende namen in de beloftenspeelronde maandagavond. Namens Jong NAC was de verbannen Anouar Diba beslissend. Voor AZ vertolkte Maarten Martens een sleutelrol.
    Diba speelde noodgedwongen mee met de Bredase beloften omdat hij door de clubleiding voor tien dagen werd verbannen uit de selectie. Aanleiding was een aanvaring op de training met trainer Ernie Brandts. Jong NAC won met 1-2 van Jong FC Dordrecht.

  39. #39
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda moet het de komende weken tot maanden doen zonder Sander van Gessel. De middenvelder liep in het competitieduel met Vitesse een meniscusblessure op, maar die leek in eerste instantie wel mee te vallen. Nader onderzoek sprak dit tegen.
    Van Gessel heeft namelijk een kneuzing aan zijn meniscus opgelopen. De komende drie tot vijf weken moet hij daardoor individueel aan zijn herstel werken, om zich vervolgens weer aan te sluiten bij de selectie.

    Zijn logische vervanger in de basisopstelling is Mike Zonneveld, die ook zaterdagavond tegen Vitesse al inviel voor Van Gessel.

  40. #40
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC speler Gertjan Tamerus heeft zijn onvrede geuit over het aantal speelminuten dat hij krijgt bij de club. De in Haarlem geboren aanvaller staat veelvuldig langs de kant en is hier ontevreden over, zo liet hij tegenover Sportweek weten. Vorig seizoen draaide hij nog een goed seizoen bij Heracles Almelo, wat hem uiteindelijk de transfer naar NAC opleverde.

    De 26-jarige buitenspeler heeft aangegeven niet onwelwillend tegenover een verhuur in de winterstop te staan. Indien trainer Ernie Brandts hem genoeg speelminuten kan gunnen, zou hij nog van gedachten kunnen veranderen. Vooralsnog zou er nog geen club interesse hebben getoond in de diensten van Tamerus.

  41. #41
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    NAC speler Gertjan Tamerus heeft zijn onvrede geuit over het aantal speelminuten dat hij krijgt bij de club. De in Haarlem geboren aanvaller staat veelvuldig langs de kant en is hier ontevreden over, zo liet hij tegenover Sportweek weten. Vorig seizoen draaide hij nog een goed seizoen bij Heracles Almelo, wat hem uiteindelijk de transfer naar NAC opleverde.

    De 26-jarige buitenspeler heeft aangegeven niet onwelwillend tegenover een verhuur in de winterstop te staan. Indien trainer Ernie Brandts hem genoeg speelminuten kan gunnen, zou hij nog van gedachten kunnen veranderen. Vooralsnog zou er nog geen club interesse hebben getoond in de diensten van Tamerus.
    Ik snap niet waarom brandts hem niet in plaats van Pinas zet.. want hij valt erg tegen :S

  42. #42
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Vanmorgen stonden er slechts 7 spelers op het trainingsveld. Met Brandts, Vlemmings en Karelse erbij, kwam het totaal tot 10.

    Diba heeft een gekneusde voet, Zoetebier en Sikora hebben een keelontsteking opgelopen. Verder ontbraken vanmorgen: Rob Penders, Danny Mathijssen en de al langer kwakkelende Kurt Elshot en Patrick Mtiliga. Brian Pinas, Maceo Rigters en Aykut Demir trainden niet mee, omdat ze vanavond meespelen met jong NAC.

  43. #43
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    NAC Breda zal naar alle waarschijnlijkheid sterspeler Leonardo in de winterstop kwijtraken. De dribbelaar staat in de belangstelling van PSV, Ajax en Tottenham Hotspur. Zijn landgenoot Cristiano zal hem moeten opvolgen bij NAC.

    Cristiano speelde al eerder voor NAC Breda maar vertrok destijds transfervrij naar Roda JC, tot woede van de Bredanaars. De aanvaller is nu bij zijn huidige club FC Basel op een zijspoor geraakt.

    Andere namen die in verband worden gebracht met NAC Breda zijn Berry Powel van De Graafschap en AGOVV-er Sherjill McDonald.

  44. #44
    nacbredahb's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 oktober 2005
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    33
    Berichten
    240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    NAC Breda zal naar alle waarschijnlijkheid sterspeler Leonardo in de winterstop kwijtraken. De dribbelaar staat in de belangstelling van PSV, Ajax en Tottenham Hotspur. Zijn landgenoot Cristiano zal hem moeten opvolgen bij NAC.

    Cristiano speelde al eerder voor NAC Breda maar vertrok destijds transfervrij naar Roda JC, tot woede van de Bredanaars. De aanvaller is nu bij zijn huidige club FC Basel op een zijspoor geraakt.

    Andere namen die in verband worden gebracht met NAC Breda zijn Berry Powel van De Graafschap en AGOVV-er Sherjill McDonald.
    Technisch Directeur Earnie Stewart heeft ons inmiddels laten weten dat NAC zich niet gemeld heeft voor Cristiano en dat het weer een loos gerucht is, niks van waar dus...

  45. #45
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Amhed Ammi kan komende zomer vertrekken naar NAC Breda. De linksback van VVV-Venlo bezit een aflopen contract en heeft al gesprekken met de Brabanders gevoerd. Ammi staat ook in de warme belangstelling van Roda JC en Vitesse.
    Technisch directeur Ernie Stewart heeft een goed gevoel over gehouden aan die gesprekken. "Maar ik wil niet voorbarig zijn, woensdag praten we opniew. Als Ahmed positief staat tegenover ons voorstel dat wij hem hebben gedaan, dan willen we direct zaken doen", aldus de technisch directeur van NAC in de Voetbal International.

    Voor de West-Brabanders is de komst van een linksback hard nodig. Met Patrick Mtiliga heeft NAC Breda slechts één linkervleugelverdediger in de selectie. Om die reden moeten middenvelders als Ronnie Stam en Sander van Gessel regelmatig achterin voetballen.

    Ook Sherjill MacDonald kan zich verheugen op Brabantse belangstelling. De aanvaller van AGOVV Apeldoorn scoorde dit seizoen al elf maal en staat bij vele Eredivisieteams op het verlanglijstje. Stewart: "Hij staat uiteraard op het lijstje, maar gesprekken hebben nog niet op het programma gestaan."
    Terug naar het nieuws

Pagina 1 van 23 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Utrecht nieuws topic
    By Security in forum FC Utrecht
    Reacties: 895
    Laatste bericht: 22 december 2023, 11:27
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 21:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •