Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 556

Discussie: Schots voetbal

  1. #1
    Ajacied12's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 januari 2006
    Locatie
    Kelpen-Oler
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Schots voetbal

    Wie zal het dit jaar worden Hearts, Celtic, Hibernian, Kilmarnock of de Rangers? typ hier je mening!






  2. #2
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waarom zet je Hibernian en Kilmarnock erbij??? Die zijn nu al kansloos ook al doen ze aardig mee.

    Ik denk dat het Celtic wordt. Ze staan nu ook ruim bovenaan, en Rangers lijkt al definitief afgehaakt te zijn. Hearts is de belangrijkste concurrent voor Celtic, afgelopen week nog 2-3 voor Celtic, laatst 2 minuten scoorde McManus 2 goals voor Celtic!

    En nu komt Keane er ook bij, hij kan Celtic ook verdedigend goed op zijn plaats zetten. Ze krijgen in mijn ogen teveel goals tegen, en soms wordt dat je fataal, zoals eerder dit seizoen in de voorronde CL. 5-0 verloren van een vrij onbekende Slowaakse ploeg.

  3. #3
    R9's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2005
    Berichten
    43
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het zal wel weer Celtic worden................leeping:

  4. #4

    Aangemeld
    6 januari 2006
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het zal waarschijnlijk inderdaad wel Celtic worden. Er is inmiddels een gat geslagen met Hearts en met de Rangers en de rest is er een ravijn gecreëerd, Celtic ligt met andere woorden mooi op schema. Naaste achtervolger Hearts lijkt een beetje het spoor bijster geraakt te zijn en dat is niet zo verwonderlijk, aangezien die club weinig ervaring in de absolute Schotse top heeft... Rangers dan? Die staan inmiddels zo ver achter, die geloven er eigenlijk toch niet meer in en dat is realistisch, want normaal gesproken laat Celtic geen 17 punten meer liggen in één seizoenshelft. Verder is Celtic natuurlijk ook niet echt zwakker geworden sinds er ene Roy Keane rondloopt, het zal dus saai worden in Schotland!

  5. #5
    Wongraven's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 januari 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotspur
    Het zal waarschijnlijk inderdaad wel Celtic worden. Er is inmiddels een gat geslagen met Hearts en met de Rangers en de rest is er een ravijn gecreëerd, Celtic ligt met andere woorden mooi op schema. Naaste achtervolger Hearts lijkt een beetje het spoor bijster geraakt te zijn
    Mooi begin, maar...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotspur
    en dat is niet zo verwonderlijk, aangezien die club weinig ervaring in de absolute Schotse top heeft...
    Ai...da`s jammer. Hearts is de laatste jaren de vaste 3e achter Celtic en Rangers. Ze hebben een goed team, spelen elk jaar Europees en ze hebben een Scheringa rondlopen. Ervaring zat, er lopen genoeg internationals rond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotspur
    Rangers dan? Die staan inmiddels zo ver achter, die geloven er eigenlijk toch niet meer in en dat is realistisch, want normaal gesproken laat Celtic geen 17 punten meer liggen in één seizoenshelft. Verder is Celtic natuurlijk ook niet echt zwakker geworden sinds er ene Roy Keane rondloopt, het zal dus saai worden in Schotland!
    Mee eens. Rangers kan het seizoen redden door de wedstrijden tegen Celtic te winnen en de FA Cup te pakken. Celtic verloor daarin, met Keane, met 2-1 van Clyde uit de First Division.

    Ik zal meteen even de stand er bij plakken:

    positie club wedstrijden doelsaldo punten

    1 Celtic 21 33 51
    2 Hearts 21 25 44
    3 Hibernian 21 9 38
    4 Rangers 21 11 34
    5 Kilmarnock 21 6 33
    6 Motherwell 21 -2 29
    7 Inverness CT 21 2 28
    8 Aberdeen 21 -3 24
    9 Dundee Utd 21 -12 21
    10 Falkirk 21 -21 17
    11 Dunfermline 21 -21 13
    12 Livingston 21 -27 12

    Livingston heeft het alweer moeilijk, net als de laatste jaren. Falkirk begon goed, maar valt terug. Ik verwacht dat Dunfermline zich gaat handhaven.

    Normaal gesproken degradeerd de nummer 12, maar dat is afhankelijk van het stadion van de promovendus. Falkirk werd 2 jaar geleden ook al kampioen van de First Division, maar het stadion was niet op SPL niveau en dus was Motherwell geredt van een faillisement en degradatie.

    Op dit moment is Saint Mirren de koploper in de First Division, met 9 punten voorsprong op Hamilton en iets meer op de rest: Hun stadion is overigens prima in orde qua SPL niveau.

    1 St Mirren 22 13 47
    ---------------------
    2 Hamilton 22 9 38
    3 Ross County 21 7 36
    4 Clyde 22 4 36
    5 St Johnstone 22 13 35
    6 Airdrie Utd 22 12 30
    7 Dundee 21 1 29
    8 Stranraer 21 -5 21
    ---------------------
    9 Queen of South 21 -26 9
    10 Brechin 22 -28 8

    Brechin en Queen of the South kunnen alvast gaan inpaken.

  6. #6
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wongraven
    Ai...da`s jammer. Hearts is de laatste jaren de vaste 3e achter Celtic en Rangers. Ze hebben een goed team, spelen elk jaar Europees en ze hebben een Scheringa rondlopen. Ervaring zat, er lopen genoeg internationals rond.
    Maar dat is tog ook pas sinds kort dat ze een rijke baas hebben?

    Hearts werd idd wel altijd 3de, maar je kon ze niet vergelijken met Rangers en Celtic, je wist van tevoren al dat het tussen die 2 clubs zou gaan. Er werd nooit rekening mee gehouden met Hearts, ze werden altijd genoemd tot Best of the Rest. Nu hebben ze een topploeg, net zoals AZ, maar ze zijn nog geen topclub zoals Celtic en Rangers. Maar Hearts is dus, net zoals AZ, wel op de goede weg om een topclub te worden!

    Ik wil ergens in 2006 ook naar een wedstrijd in Schotland, liefst natuurlijk de derby van Glasgow. Om tog Keane ooit een keer te zien spelen!

  7. #7
    Wongraven's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 januari 2006
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keano
    Maar dat is tog ook pas sinds kort dat ze een rijke baas hebben?
    Ja, oke, maar dat is toch ook alweer twee seizoenen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keano
    Hearts werd idd wel altijd 3de, maar je kon ze niet vergelijken met Rangers en Celtic, je wist van tevoren al dat het tussen die 2 clubs zou gaan. Er werd nooit rekening mee gehouden met Hearts, ze werden altijd genoemd tot Best of the Rest. Nu hebben ze een topploeg, net zoals AZ, maar ze zijn nog geen topclub zoals Celtic en Rangers. Maar Hearts is dus, net zoals AZ, wel op de goede weg om een topclub te worden!
    Ik denk niet dat Hearts het niveau dat AZ nu haalt ooit zal halen. Teveel geldvoetballers, die dus voor het geld komen en niet zoals bij AZ, voor de trainer of misschien wel de club.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keano
    Ik wil ergens in 2006 ook naar een wedstrijd in Schotland, liefst natuurlijk de derby van Glasgow. Om tog Keane ooit een keer te zien spelen!
    Ik ga naar East Stirlingshire - Queens Park in maart 2006. 3e Divisie

  8. #8
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wongraven
    Ja, oke, maar dat is toch ook alweer twee seizoenen.
    Dit is pas net het tweede seizoen, dus ze zijn nog aan het opbouwen lijkt me.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wongraven
    Ik denk niet dat Hearts het niveau dat AZ nu haalt ooit zal halen. Teveel geldvoetballers, die dus voor het geld komen en niet zoals bij AZ, voor de trainer of misschien wel de club.
    Ik bedoelde het meer als vergelijking. Hearts is het AZ van de Schotse Premier League.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wongraven
    Ik ga naar East Stirlingshire - Queens Park in maart 2006. 3e Divisie
    Lijkt me een mooie wedstrijd. Alleen al om de sfeer te proeven bij de lagere clubs. Ik zou het ook leuk vinden om ooit een wedstrijd te zien in de Engelse 2de divisie.

  9. #9
    Mikodinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 januari 2006
    Locatie
    Den Helder
    Leeftijd
    33
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind het een zeer zwakke competitie.. het lijkt mij beter dat de top 3 samengevoegd word bij de premier league

  10. #10
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Schotse Premier League 2006/2007

    Ik denk dat Hearts kampioen word

    1.Hearts
    2.Celtic
    3.Rangers


    Celtic is zwak bezig aan oefenwedstrijden


    Legia Warschau(Pol) 1-0 Celtic
    Wisla Krakow(Pol) 2-0 Celtic
    D.C. United(VS) 4-0 Celtic
    (adu 1 x )
    Guadalajara(Mex) 0-0 Celtic

    Hearts gaat al wat beter

    LASK Linz(Oos2) 1-1 Hearts of Midtlothian
    FC Cluj(Roe) 1-1 Hearts of Midtlothian
    Preston North End(Eng2) 1-2 Hearts of Midtlotian
    Hearts Of Midtlothian 2-0 Osasuna(Spa)


    Rangers matig tegen een zwakka ploeg


    Jomo Select(ZAf) 0-4 Glasgow Rangers
    Sundowns(ZAf) 2-0 Glasgow Rangers
    Laatst gewijzigd door MaartenQBAjax; 20 juli 2006 om 09:57

  11. #11
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik zal hem blijven bewerken

  12. #12
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Titel veranderd in Schotse Premier League

    Verder ben ik niet echt op de hoogte van de selecties van de favorieten. Hearts heeft het vorig seizoen goed gedaan, Glasgow Rangers zullen het in ieder geval beter moeten doen dan vorig seizoen om aanspraak te maken voor de titel.

    Ik hoop dat Celtic de titel pakt, vind ik wel een mooie club.

  13. #13
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Die oefenpotjes zeggen niks, het gaat om de competitie. Al hoop ik dat de Rangers zich gaan herpakken komend seizoen. Dan kan het een mooie competitie worden met Celtics, de Rangers en Hearts.

    Ik hoop op de volgende top 3:

    1. Glasgow Rangers
    2. Celtic
    3, Rangers

  14. #14
    Keano's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 oktober 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    75
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Celtic pakt de titel gewoon weer ( verwacht ik ).

    Hearts heeft dan wel een Rus, maar dat is nog niet een kampioenenteam. Terwijl Celtic weinig spelers hoeft te kopen/verkopen, omdat het team er gewoon altijd staat. Hearts zal dat wel moeten doen, en dus is het de vraag hoe dat uitpakt. Maar het moet wel heel raar lopen als Celtic het niet wordt, die oefenduels zeggen niet veel natuurlijk, Ajax verliest ook van Spakenburg...

  15. #15
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gretna maakt ook grote stappen pas 1-3 gewonne van Dunfermline die verw8 ik over 1 jaar in de SPL

  16. #16
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    oefenwedstrijden zeggen vaak niet zoveel, kijk naar Ajax en Feyenoord

  17. #17
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Celtic begint met overwinning

    Celtic is het nieuwe seizoen in de Schotse Premier League goed begonnen. The Bhoys waren thuis met 4-1 te sterk voor Kilmarnock.

    In de eerste helft scoorden Maciej Zurawski en de nieuwe aanwinst Jiri Jarosik de eerste twee treffers. In het tweede bedrijf scoorde de Japanner Shunsuke Nakamura uit een vrije trap en kwamen de bezoekers via Steven Naysmith nog een beetje terug in de wedstrijd.

    Zurawski maakte echter met zijn tweede doelpunt van de middag een einde aan de illusies van de bezoekers.

    Overige uitslagen:

    Hibernian - Aberdeen 1-1
    Dundee United - Falkirk 1-2
    Dunfermline - Hearts 1-2
    Inverness ST - St.Mirren 1-2

    Zondag staat Motherwell - Glasgow Rangers op het programma.

  18. #18
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dado Prso voorkomt puntverlies Rangers

    Glasgow Rangers heeft onder nieuwe coach Paul Le Guen een winnende competitiestart gemaakt. Motherwell werd met 2-1 verslagen.

    Evenals Le Guen op de bank kende Libor Sionko op het veld een gelukkig debuut bij Glasgow Rangers, dat dankzij de Tsjech al na acht minuten de leiding nam. Sionko deed wat Thomas Buffel in de openingsfase had verzuimd.

    Het aanvallend onmachtige Motherwell kwam kort na rust onverwacht via Phil O'Donnell langszij, maar door toedoen van Dado Prso boekte Rangers een verdiende zege op de eerste speeldag.

  19. #19
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Celtic verliest van Hearts

    Celtic heeft vanmiddag de uitwedstrijd bij Hearts of Midlothian verloren. De wedstrijd eindigde in 2-1 doordat Roman Bednar zijn tweede doelpunt maakte in de 87ste minuut. Eerder scoorde Bednar al in de 47ste minuut de openingstreffer. Stilian Petrov maakte na een uur spelen de gelijkmaker voor Celtic.

    Voor Hearts is dit een goede opsteker in de aanloop naar de kwalificatieronde voor de Champions League. Aanstaande woensdag speelt Hearts tegen AEK Athene op Tynecastle in Schotland de eerste wedstrijd.

    Gisteren speelden de Rangers gelijk tegen Dundee United. Hierdoor gaat Hearts samen met Falkirk en St. Mirren aan de leiding in de Schotse Premier League.

    Overige Uitslagen

    Aberdeen - Inverness CT 1-1
    Glasgow Rangers - Dundee United 2-2
    Kilmarnock - Hibernian 1-2
    St.Mirren - Motherwell 2-0
    Falkirk - Dunfermline 1-0

  20. #20
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Celtic heeft zich een week voor de sluiting van de transfermarkt versterkt met Lee Naylor. De 26-jarige linkervleugelverdediger komt over van Wolverhampton Wanderers, dat uitkomt in de Engelse Championship. Gisteren bereikten de clubs al een akkoord en vandaag deed ook Naylor dat. Hij tekende een verbintenis voor drie jaar bij Celtic, plus een optie voor nog een jaar.

  21. #21
    Spoon's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Nuenen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vandaag werd ook Jan Vennegoor of Hesselink aangetrokken. Vennegoor had meerdere clubs voor het uit kiezen en wil het liefst in Schotland aan de slag.

    Bron

  22. #22
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Vennegoor heeft vandaag in zijn eerste wedstrijd meteen het winnende doelpunt gemaakt voor Celtic!

  23. #23
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Old Firm prooi voor Celtic

    Celtic heeft de eerste Old Firm van dit seizoen gewonnen. De ploeg - met Jan Vennegoor of Hesselink in de basis - won met 2-0 van stadsgenoot Glasgow Rangers en vergrootte daarmee het gat met de aartsrivaal tot zeven punten.

    Celtic begon het duel goed en het was dan ook aan Rangers-doelman Allan McGregor te danken dat de bezoekers na een half uur spelen nog gelijk stonden. Tien minuten voor de rust was McGregor dan toch kansloos op een kopbal van Thomas Gravesen.

    Na rust toonde Glasgow Rangers meer offensieve intenties en kregen zij ook wat kansen. Juist toen de bezoekers meer begonnen aan te dringen, viel de treffer aan de andere kant. Vanuit een tegenstoot wist Kenny Miller een kwartier voor tijd het duel te beslissen.

    Voetbalzone.nl

  24. #24
    Spast frans-vfl's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Locatie
    Woudrichem
    Berichten
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Netjes van Celtic, de rangers zijn nu eigenlijk al bijna kansloos voor de rest van het seizoen !!

  25. #25

    Aangemeld
    19 september 2006
    Locatie
    Velden
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind de zwakke start van Rangers erg verassend, aangezien ze in Le Guen toch een Europese topcoach hebben. De sterke reeks van celtic verrast me allerminst. Ze hebben toch een aantal goede spelers aangetrokken zoals Gravesen, Vennegoor en Nakamura. Als Celtic-fan hoop en verwacht ik ook wel dat Celtic kampioen wordt. Hopelijk kunnen ze nu ook eens Europees presteren.

  26. #26
    MaartenQBAjax's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 maart 2006
    Locatie
    Katwijk
    Leeftijd
    33
    Berichten
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hearts is dom bezig halen alleen maar Litouwers en Tsjechen

  27. #27

    Aangemeld
    15 januari 2007
    Locatie
    Clermont Ferrand/Malinas
    Leeftijd
    42
    Berichten
    332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Rangers won afgelopen weekdn de old firm van kampioen Celtic met 2-0. Vorige week war er ook al opschudding in Schotland. Vanaf volgend seizoen zal het nietige Gretna zich onder de grote ploegen van Schotland begeven. De kleine club promoveerde 3 maal na elkaar in even veel jaar. van de derde klasse staat het clubje nu opeens in de hoogste afdeling. Knappe prestatie!

  28. #28
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Blunder De Vries komt Pars duur te staan


    Na zeven jaar komt er een einde aan het verblijf van Dunfermline Athletic op het hoogste niveau. Een blunder van keeper Dorus de Vries was de genadeklap.
    Het doelpunt van Jim McIntyre in de eerste helft van het duel met Inverness CT bracht Dunfermline geen rust. Zeker na rust was het spel zenuwachtig. Een blunder van De Vries deed The Pars geen goed.

    De Nederlandse goalie liet een vrije trap van Richard Hastings door de vingers glippen en was zo verantwoordelijk voor de teloorgang die door een late treffer van Rory McAllister verder gestalte kreeg. De Vries was kansloos omdat het schot van richting werd veranderd.

    Dunfermline heeft ondanks de degradatie nog kans op een prijs. De ploeg van Stephen Kenny wacht op 26 mei nog de bekerfinale tegen Celtic, dat dankzij twee doelpunten van Jan Vennegoor of Hesselink Aberdeen op een nederlaag trakteerde.

  29. #29
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Rangers thuis onderuit tegen Kilmarnock

    Het blijft kwakkelen voor de Glasgow Rangers. De Franse coach Paul Le Guen werd halverwege het seizoen al op straat gezet, maar in de buurt van de landstitel kwamen The Gers nooit meer. Ook vanmiddag ging het weer mis; Kilmarnock bleek in het Ibrox Stadium te sterk.

    Aanvaller Steven Naismith was de gevierde man aan de zijde van Killie. Hij was verantwoordelijke voor de enige treffer van het duel, door een voorzet van Grant Murray met een volley tot doelpunt te promoveren.

    Daarna drongen de Rangers onophoudelijk aan, maar het verzet van de heldhaftige bezoekers werd nimmer gebroken. Met name de doelman van Kilmarnock, Alan Combe, had een aanzienlijk aandeel in het uiteindelijke fortuin voor zijn ploeg

  30. #30
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    38-jarige Latapy gaat nog een seizoen door


    Russel Latapy gaat nog een jaar door met voetballen. De 38-jarige middenvelder, die tevens de assistent-trainer is, heeft nog te veel plezier in het spelletje om te stoppen. Latapy is bezig aan zijn veertiende seizoen in het betaalde voetbal en zijn vierde seizoen voor Falkirk.

    Latapy zette na het WK voetbal in Duitsland reeds een punt achter zijn interland loopbaan bij Trinidad & Tobago.

    Latapy speelde ondanks zijn gevorderde leeftijd dit seizoen al 36 wedstrijden in de hoofdmacht van Falkirk.

  31. #31
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Falkirk aast op Nederlandse amateur

    Van de Nederlandse hoofdklasse naar de Schotse Premier League. Jordi Holtkamp van HSC’21 uit Haaksbergen krijgt volgende maand de kans om deze stap te verwezenlijken.

    Falkirk, de nummer zes van de voorbije competitie, ziet wel wat in de 28-jarige verdediger. De Schotten verblijven met oog op het nieuwe seizoen van 9 tot 16 juli in Nederland en Holtkamp mag zich dan op de trainingen bewijzen.

    Holtkamp is niet de enige Nederlandse amateur die volgend seizoen tegenover spelers als Jan Vennegoor of Hesselink, Evander Sno of Jeffrey de Visscher kan staan. Robert Fik van WKE staat in de belangstelling van Aberdeen, maar twijfelt nog over een overgang.
    Hahaha de Nederlanders ijn wel ineens beroemd daar in Schotland he.

  32. #32
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Trieste aankopen daar in Schotland zeg...

    Koop dan eerder spelers uit de lagere divisies van Engeland ofzo (Championship, League One)

  33. #33
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Motherwell wil Telstar-coach Nijholt

    Luc Nijholt keert mogelijk terug naar Schotland. De huidige trainer van Stormvogels Telstar is namelijk in beeld bij Motherwell.

    Nijholt, 45 inmiddels, speelde ruim 15 jaar geleden bij de Schotse club, waarmee hij in 1991 de Schotse beker won. De club heeft goede herinneringen aan hem en zou hem graag als coach hebben.

    “Mijn zaakwaarnemer heeft twee dagen geleden contact gehad met de club”, zegt Nijholt in The Sun. “En ik heb belangstelling voor de baan. Als speler had ik het daar enorm naar de zin en ik heb altijd gezegd dat ik er graag zou terugkeren als coach. “
    En hoppa weer messchien een nederlander naar schotland wordt steeds gekker!!!

  34. #34
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind Schotse competitie wel leuk, jammer dat her zo weinig van word uitgezonden. Maar het zou inderdaad leuk zijn als Nijholt naar Motherwell toegaat. Kan hij misschien voor een stunt zorgen

  35. #35
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Het nieuwe voetbalseizoen is vandaag in Schotland alweer begonnen. Het nieuwe seizoen begon met de wedstrijd Inverness - Rangers.

    Rangers staat al na 15 minuten op 0-1...

  36. #36

    Aangemeld
    1 juli 2007
    Berichten
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik hoop dat hibernian lekker mee bovenin meedoet
    en dat ze rangers en celtic flink bang maken
    uefa cup voor hibernian moet er wel inzitten

  37. #37
    ajax_stephan's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 oktober 2006
    Berichten
    83
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik hoop dat Rangers het word en ik heb er ook vertrouwen in. Waarschijnlijk ga ik zelf naar the old frim op 20 oct. (50% kans)

    WE ARE THE PEOPLE

  38. #38
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Schotse voetbalbond gaat veranderingen inbrengen voor de Schotse Cup. Het huidige concept is zo:

    Is de winnaar van de Schotse FA Cup al geplaatst voor de Champions League of de UEFA Cup, dan gaat de UEFA Cup ticket automatisch naar de verliezend finalist. Vorig jaar won Celtic de Cup en omdat Celtic toen al gekwalificeerd was voor de Champions League mocht de verliezend finalist, in dit geval Dunfermline Athletic aantreden in de UEFA Cup.

    Ondanks de UEFA Cup plek degradeerde Dunfermline toch uit de hoogste Schotse divisie. De degradanten verloren al vroeg in de UEFA Cup van 2de divisionist BK Hacken uit Zweden. In dezelfde ronder verloor vorig jaar ook Gretna van Derry City, toen Hearts de Schotse Cup won en de UEFA Cup plek naar Gretna ging.

    Door deze resultaten kan het Schotse voetbal niet optimaal presteren en moeten de punten vooral worden verzameld door Rangers en Celtic.

    De Schotse voetbalbond wil daarom ook het systeem van de Cup veranderen:

    De winnaar plaatst zich voor de UEFA Cup, is de winnaar al geplaatst voor een andere competitie, dan gaat de UEFA Cup plek naar de hoogste team die volgt.

  39. #39
    big defender kvmb007's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 mei 2007
    Locatie
    mechelen, baasrode
    Leeftijd
    32
    Berichten
    243
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ik ben voor rangers, de ploeg van de beste belgische voetballer: thomas buffel(als hij niet geblesseerd is natuurlijk)

  40. #40
    Were going for the cup Benjamin's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ook dit seizoen gaat celtic kampioen worden(h)

  41. #41
    ajax_stephan's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 oktober 2006
    Berichten
    83
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    nog 2 dagen en dan is THE OLD FIRM nu bezig. hij begint zaterdag om 12:30. (13:30 nederlandse tijd). Ik kan in iedergeval niet wachten. Wat vinden jullie van dit beladen duel en wat word de uitslag. het gaat trouwens om Rangers - celtic voor de mensen die dit niet begrijpen

    Ik denk 3-1 en 0-1 in de rust (h). voor Rangers uiteraard.

    Cheers

  42. #42
    ajax_stephan's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 oktober 2006
    Berichten
    83
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Live vanuit Glasgow:

    morge de grote wedstrijd waar ik al jaren naar toe wilde gaan en eindelijk is het me gelukt. Ik kan niet wachten. Morge 9 uur duiken we al een pub in bij ibrox daarna 12:30 de wedstrijd (13:30 in NL) en daarna natuurlijk weer de pub in. Een heerlijk schema als je het mij vraagt.

    Cheers Stephan

  43. #43
    big defender kvmb007's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 mei 2007
    Locatie
    mechelen, baasrode
    Leeftijd
    32
    Berichten
    243
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    komaan rangers!!! 3-1?

  44. #44
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    En morgen is ook nog de Merseyside derby tussen Everton en Liverpool. Dat worden mooie wedstrijden morgen...

  45. #45
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik hoop dat Celtic wint, een 0-2 ofzo zou wel leuk zijn

Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •