Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 476

Discussie: Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?

  1. #406
    Forza SV essevee's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 mei 2007
    Locatie
    Ruien-City(Kluisbergen)
    Leeftijd
    31
    Berichten
    4.030
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Duidelijk niet de man die wij dan nodig hebben.
    Volgens mij zal onze "nieuwe" trainer eerst een paar oefenmatchen van Jeremy afwachten, om hem daarna dan definitief te verkopen.

  2. #407
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta versterkt zich met Belgische verdediger
    25-05-2012 | 12:39


    Sparta heeft zich voor volgend seizoen vertrekt met de Belg Pieter Nys. De 22-jairge verdediger komt over van Leuven en tekent voor drie jaar op Het Kasteel.

    Nys is een veelzijdige verdediger die op verschillende plaatsten uit de voeten kan. Bij Sparta zal hij zich vooral gaan richten op de rechterkant en heeft als eigenschap dat hij ook aanvallend kan opkomen.

    Het is voor Nys niet de eerste keer dat hij in Nederland gaat spelen. In het seizoen 2009 - 2010 werd hij uitgeleend aan Fortuna Sittard


    En de volgende Belg is binnen , Ken jij hem misschien Essevee.

  3. #408
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Peter Nijs van Leuven, Roald van Hout van RKC, het wordt weer eens pijnlijk duidelijk hoezeer we zijn afgegleden. Dit is selectievulling, geen garantie voor een kampioenschap.

    Kan Koef niet nog een jaartje komen afbouwen bij ons? Had het duidelijk niet meer naar zn zin bij FC Toronto...

  4. #409
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als al die oud-Spartanen die zeiden aftebouwen bij ons echt terug komen is het alleen in de Eredivisie , Koef ,Boukhari , Riga , Jaliens enzo. Al zie ik Riga heel misschien dit seizoen gewoon komen Transfervrij en wou graag terug komen.

    Overbeide aanwinsten weet ik totaal niet wat ik moet verwachten , Teweinig van gezien.

  5. #410

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Als al die oud-Spartanen die zeiden aftebouwen bij ons echt terug komen is het alleen in de Eredivisie , Koef ,Boukhari , Riga , Jaliens enzo. Al zie ik Riga heel misschien dit seizoen gewoon komen Transfervrij en wou graag terug komen.

    Overbeide aanwinsten weet ik totaal niet wat ik moet verwachten , Teweinig van gezien.
    Heb je best gelijk in Piet! Jaliens en Nordin zie ik echt niet naar de 1ste divisie vertrekken!

    het leukste van dit is, is dat ik jouw 06 heb hahaha.

  6. #411
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    huh dit is mij even ontschoten , jij heb mij 06 ben je wel nuchter nu , Enzo ja hoe kom je eraan aha.

  7. #412

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    huh dit is mij even ontschoten , jij heb mij 06 ben je wel nuchter nu , Enzo ja hoe kom je eraan aha.
    Nuchter is een ander verhaal, maar ik gok dat het 06230 begint? Ik ga gewoon een beetje Char oid naspelen.

  8. #413
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    deze 3 begin cijfers kloppen ja, Maar nu ga ik mij toch een beetje afvragen wie jij bent . En hoe dit tot stand is gekomen .

  9. #414

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    deze 3 begin cijfers kloppen ja, Maar nu ga ik mij toch een beetje afvragen wie jij bent . En hoe dit tot stand is gekomen .
    Ik kan dat voelen, ik voel dat aan je spartaanse avatar.

  10. #415
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het zal allemaal wel goed zijn joh, Maak me erveder niet druk om . Ik vertrouw je wel ook als weet ik opdit moment niet wie je bent.

  11. #416

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Het zal allemaal wel goed zijn joh, Maak me erveder niet druk om . Ik vertrouw je wel ook als weet ik opdit moment niet wie je bent.
    In het topic ''smoelenboek'' kan je zien wie ik ben! Tot 3x toe zelfs, maar Piet ik ga slapen! Een goede nachtrust toegewenst!

  12. #417
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik dus kijken , Ik zie dus de fotos van je , En ik gewoon niet weten wie je bent man sorry goos. Help me maar een x . Ik ga ook maar is pitten man.

  13. #418

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Ik dus kijken , Ik zie dus de fotos van je , En ik gewoon niet weten wie je bent man sorry goos. Help me maar een x . Ik ga ook maar is pitten man.
    Het leukste is dat je me ook echt niet kent, ik ken jou namelijk ook niet. Ik heb ook nog nooit een stap in Rotterdam gezet. Maargoed welterusten Spartapiet!

  14. #419
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta versterkt zich met drie spelers



    ROTTERDAM – Sparta Rotterdam heeft zich vandaag versterkt met drie spelers.

    Donovan Deekman komt over van Sporting Lokeren. De 23-jarige vleugelaanvaller begon zijn professionele loopbaan bij SC Heerenveen. De afgelopen drie seizoenen stond hij onder contract bij Sporting Lokeren. Donovan kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten.

    Quenten Martinus (21) is een linksbuiten die voor één seizoen gehuurd wordt van SC Heerenveen. De voetballer, afkomstig van Curaçao, speelde vanaf 2005 in de Jeugdopleiding van SC Heerenveen.

    Martijn de Vries (20) komt over van Feyenoord/Excelsior. Hij debuteerde het afgelopen seizoen voor Excelsior op het hoogste niveau in de uitwedstrijd tegen Ajax. De talentvolle linksback tekent voor twee jaar bij Sparta Rotterdam.

    Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet is blij met de drie aanwinsten. “ Het zijn drie jonge en gretige spelers, die stuk voor stuk al geroken hebben aan het voetballen op het Eredivisie niveau. Donovan kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten. Quenten is een typische linksbuiten die met mooie passeerbewegingen zijn directe tegenstander kan uitschakelen en de spits in stelling kan brengen. Martijn is een linksback met veel ontwikkelingsmogelijkheden.”
    Nou welkom dan maar , weet niet echt wat ik ervan moet denken.

  15. #420
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Martijn de Vries kwam niet in aanmerking voor een plekje in de selectie van Excelsior en overtuigde ook niet echt bij de beloften. Als je blijkbaar dan goed genoeg bent voor Sparta ...

  16. #421
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik zeg niks , Ken heel de gast niet . En onze eerste Linksback Slijngard heb bijgetekend dus verwacht meer voor het belofte team eigenlijk.

  17. #422
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    En we hebben blijkbaar ook Marco van Duin voor 1jaar vast gelegd als 2de keeper , Komt over van Nec en heb in de jeugd van Ajax gekeept.


    http://www.noordhollandsdagblad.nl

    Alleen moet die nog gekeurd en gepresenteerd worden zelfde als Van Hout.

  18. #423
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Martinus is wel een aardig talent dacht ik zo. Jammer dat ie naar Sparta is.

  19. #424
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja een echtelinksbuiten ,Hoor erook aardige dingen over. Veder die Deekman knalt de een na de andere erin bij het belofte team van Lokeren , Maar nu nog in de Jpl he.

  20. #425
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noordzijde Bekijk bericht
    Martijn de Vries kwam niet in aanmerking voor een plekje in de selectie van Excelsior en overtuigde ook niet echt bij de beloften. Als je blijkbaar dan goed genoeg bent voor Sparta ...
    Leuk dat je zo zuur reageert op een bericht over een nieuwe speler voor Jong Sparta. Waar gaat het in godsnaam over. Excelsior heeft niet eens een eigen beloftenteam dus inderdaad, dan hebben ze ook een minder brede selectie nodig.

    Voor de rest ken ik ze alledrie niet. Martinus wel, maar alleen van naam. Ik hoor via via dat hij wel een groot talent was, maar dat een zware blessure roet in het eten gooide. Hopelijk kan hij er wel alles uit halen en is hij niet zo'n speler die door vroeg blessureleed nooit zijn belofte kan inlossen.

    Ik verwacht nog wel wat 'grotere namen', vooral als Veldmate inderdaad naar Groningen vertrekt. Er moet echt een directe versterking bij op het middenveld als vervanger voor De Roon en centraal achterin als vervanger voor Veldmate. We gaan het zien.

  21. #426
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik denk trouwens dat de aanval nu aardig rond is met Martinus en Deekman. Dat zijn gewoon de directe vervangers van Schmeltz en Godee. We hebben ook Bel Hassani en M. Veldmate nog die op de flanken kunnen spelen. En Bilate, Calabro en Gladon centraal. Ik denk niet dat Vloet er nog iemand bijhaalt voorin, of het moet echt een directe versterking zijn.

    Belangrijkste is dat er een aanvallende middenvelder met scorend vermogen bijkomt. Iemand die dichtbij Calabro kan spelen. Beetje type Michael de Leeuw ofzo. Calabro is een spits die oorlog maakt, verdedigers bindt en daar moet een schaduwspits van kunnen profiteren.
    Daarachter zit het met Nieuwendaal, Bruinier en Varela wel goed. En blijft Rutjes trouwens? Anders heb je die ook nog. Ik heb liever dat Vloet één keer wat dieper in de buidel tast voor een speler die op het middenveld het verschil kan maken dan dat we het straks weer met een paar halfslachtige breedtespelers als Overtoom of Veldmate moeten doen.

  22. #427
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rutjes heb nog een contract dus mag aannemen dat hij gewoon blijft . Veder met je eens over een aanvallende middevelder.Maar dan ken Vonk ook M Veldmate neerzetten en Illias opzicht. misschien moet Veldmate op die plek richten netzoals het succesvolle jaar van hem bij Helmond.

  23. #428
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Rutjes heb nog een contract dus mag aannemen dat hij gewoon blijft . Veder met je eens over een aanvallende middevelder.Maar dan ken Vonk ook M Veldmate neerzetten en Illias opzicht. misschien moet Veldmate op die plek richten netzoals het succesvolle jaar van hem bij Helmond.
    Die kunnen daar prima spelen, maar dan speelt Sparta niet voor de titel. Je hebt meer creativiteit en diepgang nodig op het middenveld anders krijg je precies eenzelfde seizoen als dit jaar. Wedstrijdjes tegen laagvliegers die je niet vroegtijdig kunt beslissen gaan je dan weer de kop kosten.

  24. #429
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Met dit team ga je denk ik ook geen titel pakken , Moeten ernog wat echte versterkingen bijkomen vindt ik , Zeker op het middenveld en dan vooral aanvallend gezien . Ik weet totaal niet wat ik van al die aankopen moet verwachten en vinden . Heel lastig inteschatten , Vorig seizoen wist ik van alle aankopen voldoende en kon ik erbij opmaken dat het meerendeels waardevole spelers zouden zijn voor ons. Veldmate ,Luirink ,Nieuwedaal , Bruinier,Pellatz , Maar vandeze mensen blijft het voormij gissen en misschien zijn het echte versterkingen voor ons.

  25. #430
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roald van Hout is gepresenteerd, komt voor 2 seizoenen over, met een optie tot een 3e

  26. #431
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam legt Marco van Duin vast


    Sparta Rotterdam heeft met Marco van Duin overeenstemming bereikt over een contract voor één seizoen. De 25-jarige keeper uit Warmenhuizen heeft de jeugdopleiding van Ajax doorlopen en is in het verleden actief geweest als eerste keeper voor HFC Haarlem. Na het faillissement van HFC Haarlem speelde hij op amateurbasis voor FC Volendam en in de zomer van 2010 ging hij naar NEC Nijmegen.

    Algemeen/Technisch Directeur Wiljan Vloet is blij met de aanwinst. “Ik heb met Marco in mijn trainersperiode bij NEC Nijmegen gewerkt. Marco weet zijn positie binnen de selectie, is een echte allround keeper en heeft al de nodige ervaring. Hij is een echte teamspeler en werkt met hart en ziel voor de club.”
    Mooi als 2de keeper goed werk.


    Jens van Son naar Sparta?

    Na een dikke week van stilte op Sparta gebied is er eindelijk weer eens wat te melden over ons cluppie. Sparta schijnt interesse te heben in Eindhoven middenvelder Jens van Son. Dit meldt RTV Rijnmond.

    Sparta is één van de gegadigden om Jens van Son van FC Eindhoven over te nemen. De Brabantse club heeft de Rotterdamse interesse bevestigd aan RTV Rijnmond.


    Van Son kan zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten. Sparta zou met zijn eventuele komst inspelen op het vertrek van Marten de Roon of het eventuele vertrek van Jeroen Veldmate.

    De aanvoerder van het afgelopen seizoen heeft nog altijd geen knoop doorgehakt over zijn toekomst. Vorig seizoen werd Veldmate gehuurd van FC Groningen, waar hij nog altijd onder contract staat.

    Bron: RTV Rijnmond
    Aardige speler hoor , Ken op 2 posities uit de voeten, Zou niet verkeerd zijn.


    Danny Buijs: mogelijke versterking

    Middenvelder Danny Buijs gaat mogelijk Sparta versterken. Vorige week sprak de speler uitgebreid van Kilmarnock met Vloet en Vonk, meldt VI. Buijs speelde eerder voor Feyenoord, Excelsior, ADO Den Haag en FC Gronignen. Behalve Sparta hebben twee Eredivisieclubs belangstelling
    Kijk dat is geen verkeerde speler mocht die komen , Lekker fel en genoeg inzet wat wij graag zien . zo speler zie ik graag komen hoor.
    Laatst gewijzigd door spartapiet; 19 juni 2012 om 18:42

  27. #432
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wel weer allemaal bikkelaars voor de verdediging en op het middenveld. Ik wil creatieve spelers zien en spelers met scorend vermogen. Daar heeft het aan ontbroken afgelopen seizoen. Straks vertrekt Bel Hassani (die missen we sowieso tijdens de Olympische Spelen) en dan is het echt ondermaats wat je voorin hebt staan.

  28. #433
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Is er geen club geïnteresseerd in Bel Hassani?

  29. #434
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jaa probeer die maar is tevinden , Had gehoopt op Van Haaren maar die is al weg helaas. Veder zou ik niet zo 1 2 3 een transfervrije Creatieve middenvelder weten . Misschien Nijholt al is dat ook niet echt een creativeling.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Is er geen club geïnteresseerd in Bel Hassani?
    Jawel hoor paar clubs wel geintresseerd , Alleen gaan die pas actie ondernemen als erbij die clubs spelers weg gaan , Heracles , Groningen en Nec dacht ik . Maar misschien ken die opvallen bij de Marokko.

  30. #435
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Genoeg clubs die Bel Hassani willen hebben natuurlijk. Zou me niets verbazen als Heerenveen hem haalt als ze Assaidi kunnen slijten.

    Straks eerst de OS. Als ie daar twee keer naar binnen kapt en de bal in de kruising draait gaat Sparta miljoenen vangen van een of andere kutclub uit Engeland of Rusland. Denk dat Sparta dat dus ook gewoon afwacht. En Bel Hassani zelf ook natuurlijk.


    Als we trouwens die Van Son binnenhalen en misschien ook nog Danny Buijs hebben we wel een overvloed aan goede verdedigers en verdedigende middenvelders. Terwijl het probleem toch echt voorin lag en ligt. Straks kunnen we weer de titel vergeten omdat er niemand is die een goal kan maken. Beter haalt Vloet gewoon een fatsoenlijke aanvallende middenvelder of spits erbij en gokt hij niet alleen op spelers die het fantastisch doen bij met alle respect het tweede elftal van Heerenveen of Lokeren.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 20 juni 2012 om 22:11

  31. #436
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Die spits van jullie heeft toch aardig wat doelpunten gemaakt?

    Bel Hassani zou ik graag bij ons zien. Beetje techniek kan geen kwaad voorin.

  32. #437
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Die spits van jullie heeft toch aardig wat doelpunten gemaakt?

    Bel Hassani zou ik graag bij ons zien. Beetje techniek kan geen kwaad voorin.

    Bokila bedoel je ? Die was gehuurd en is weer terug naar Zulte . Nu is beetje de hoop op Calabro volgensmij . Veder heb je dan spelers wat Tiewrap zei die veel scoren in het tweede bij clubs. Als Centrum spits heb je nu Calabro , Deekman , Gladon, Bilate. En voor de vleugel heb je dan Illias, Veldmate , Martinus, en dan kunnen Bilate en Deekman ook op de vleugels.

  33. #438
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bokila?

    Had er geloof ik 15 in liggen. Sparta wilde hem houden maar Zulte-Waregem wil hem niet meer verhuren dit seizoen. Ben er niet heel rouwig om dat hij vertrekt. Uiteindelijk miste Bokila gewoon te veel kansen en kwam hij voetballend te kort. Hij leunde wel heel erg op zijn krachtige lichaam en doorzettingsvermogen. We moeten het nu doen met Calabro, Bilate en Gladon. Drie aardige spitsen, maar ze bieden weinig garantie op goals. Calabro is lang geblesseerd geweest en heeft daardoor ook al lang niet meer gescoord. Bilate heeft alles in zich om een grote speler te worden, maar ik heb soms het idee dat hij teveel nadenkt in het veld of dat hij een soort stadionvrees heeft. En Gladon is in principe de spits van het tweede elftal, van hem moeten we nog zien wat hij in zijn mars heeft.

    In principe genoeg mogelijkheden dus, maar iets meer garantie op goals door bijvoorbeeld een aanvallende middenvelder a la De Leeuw of op een hoger niveau Falkenburg en Siem de Jong aan te trekken is wat mij betreft wel nodig als je om de titel mee wilt doen.

  34. #439
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nathan Rutjes dus weg naar MVV.

    Ergens wel jammer, want clubvoetballers zijn kick en Nathan Rutjes is een Sparta-held. Denk wel dat ie bij MVV meer aan spelen toe kan komen.

    Ik neem aan dat die Van Son snel gepresenteerd wordt als vervanger. Of anders Danny Buijs, al lijkt dat me een relatief dure oplossing. Veldmate kon dus naar Groningen maar wilde zelf niet. Misschien wacht ie op Heerenveen (geschrokken van de vraagprijs van Sparta, stelletje lijkenpikkers) of AZ, misschien wilt ie bij Sparta blijven omdat ie zeker is van een basisplaats en volgend jaar transfervrij is. Het zou wel fijn zijn als ie dat even aan Vloet laat weten zodat Sparta niet verrast wordt door een late transfer.

    Ik denk dat de selectie nu wel aardig compleet aan het raken is. Vloet mag van mij betreft nog wel anticiperen op een vertrek van Bel Hassani door een extra creatieve speler te halen. Met alleen Van Hout, Deekmans en Martinus is het wel wat karig. Helemaal omdat die op dit niveau nog maar weinig bewezen hebben.

  35. #440
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rutjes is jammer ja , Zeker omdat het een held is bij Sparta , Maar met die andere spelers word je er waarschijnlijk alleen maar beter op.

    Laat Sparta maar lekker een mooi bedrag vragen voor Jeroen Veldmate hoor . We moeten ons niet steeds met een kut bedrag genoeg nemen.

    Veder las ik dat Marvin Emnes misschien wel weg gaat , Ik weet zeker dat we daar nog wel wat voor vangen.

    Veder hoop ik nog steeds op Riga Mustapha is transfervrij en hoop echt dat die terug wil komen , Maar het zal wel bij hoop blijven.

  36. #441
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vloet: Veldmate waarschijnlijk naar Heracles


    Jeroen Veldmate op weg naar Heracles Almelo

    De kans is groot dat Jeroen Veldmate komend seizoen bij Heracles Almelo speelt. Volgens Wiljan Vloet, algemeen en technisch directeur van Sparta, is de transfer van de verdediger naar de eredivisionist nog niet helemaal afgerond. 'De laatste puntjes moeten nog wel op de i worden gezet,' aldus Vloet.

    Veldmate wordt al langer in verband gebracht met diverse eredivisieclubs. Zijn oude club FC Groningen leek lange tijd een belangrijke kandidaat om hem terug te halen en ook sc Heerenveen had belangstelling in Veldmate, die in 2011 de overstap maakte van FC Groningen naar Sparta. De verdediger heeft nog een contract tot de zomer van 2013 op het Kasteel.

    Bron: RTV Rijnmond
    Ja kon je verwachten dit natuurlijk. Heeft opzich een goed seizoen gedraait met Sparta en als aanvoeder zich perfect gedragen en is een speler met veel potentie . Vind het jammer dat die weg gaat waarschijnlijk maar gelukkig wel naar een club waar we genoeg geld voorkijgen , Heerenveen en Az wilden het niet betalen en gelukkig hun blijkbaar wel. Want hoop wel als we snel een vervanger klaar hebben staan.

  37. #442
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Buijs, Van Son en Van Boxel naar Sparta. Aardig bezig daar.

  38. #443
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hup en Onze vriend Vloet tovert zo even wat uit ze hogen hoed.

    Geweldige spelers hoor , Allemaal lekker veel ervaring , kunne op voorschillende posties uit de voeten, Je hoort mij niet klagen.

    Alleen hoop ik nog steeds op een extra impuls in de Vorm van een echte afmaker of vleugelspeler.

  39. #444
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens Vloet is dit het.

    Ben bang dat we voorin en vooral qua creativiteit weer tekort gaan komen. Verdedigend en op het middenveld zit het wel weer goed. Genoeg bikkelaars, genoeg kracht. Opbouwend en aanvallend moet ik het nog zien. We moeten maar hopen dat Bel Hassani het helemaal gaat maken en dat Martinus en Van Hout of Deekman schoten in de roos blijken te zijn. Maar dat kan zomaar heel anders uitpakken.

    Ik vind wel dat je met deze selectie om de titel moet kunnen spelen. Het vertrek van Jeroen Veldmate is echt een verzwakking, ook al haal je nu die Van Boxel terug. Maar op het middenveld ben je met Buijs en Van Son voor een wisselvallige De Roon niet slechter af.

  40. #445
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rotterdam - zaterdag 9 februari 2013

    Quenten Martinus zal met onmiddellijke ingang vertrekken bij Sparta Rotterdam. De vleugelaanvaller tekent een overeenkomst bij Ferencváros uit Hongarije.

    Martinus was dit seizoen bij Sparta Rotterdam op huurbasis van sc Heerenveen en speelde vijftien wedstrijden voor de Kasteelclub.
    Houdoe en bedankt. Lekker daar in Hongarije gaan spelen. Daar horen we dus nooit meer wat van.

  41. #446
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, bizar ook... Zat wel potentie in, gewoon wat wedstrijden bij Jong en dan vol gas in het eerste...
    Maar, hij was niet van ons, slechts gehuurd. Persoonlijk ga ik hem niet missen!

  42. #447
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Boukhari staat bij promotie Sparta open voor vertrek

    Nourdin Boukhari en RKC Waalwijk praten in april met elkaar over een contract voor volgend seizoen, maar een promotie van Sparta dreigt roet in het eten te gooien. De middenvelder gaf donderdag aan dat indien Sparta na de zomer Eredivisie speelt de kans groot is dat hij naar Rotterdam vertrekt.

    Die uitspraak deed hij na een gasttraining in Rotterdam met enkele andere oud-spelers van de Jupiler League-club. In een vraaggesprek door Hugo Borst zei de geboren Rotterdammer volgens het AD dat als de clubleiding bij hem aanklopt hij een terugkeer wel ziet zitten. "Ik speel bij RKC op amateurbasis", zei Boukhari. "RKC is Eredivisie en Sparta is Jupiler League. Maar als dat laatste verandert...'' Sparta staat momenteel op de eerste plek in de competitie.
    Een tweede terugkeer van de man die twee keer beslissend was in een derby tegen Feyenoord zie ik nog wel zitten.

    Boukhari whoohooo! Boukhari whoohoo!

  43. #448
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    nou tie wrap beetje laat maar lijkt toch te gebeuren.

    Nourdin Boukhari komt naar Sparta
    Nourdin Boukhari (33) speelt binnenkort weer in het Sparta-shirt. De Marokkaanse voetballer wordt binnen een paar weken gepresenteerd als aanwinst van onze A-selectie. Dat bevestigen bronnen binnen de leiding van Sparta. Het is de tweede keer dat Boukhari terugkeert bij Sparta, eerder was dat in 2007. De oud-speler van Ajax, FC Nantes, NAC, AZ, Al-Ittihad, Kasimpasa en Wisla Krakow werd vooral door onze aanvoerder en zijn oud-ploeggenoot Khalid Sinouh overgehaald om voor Sparta te komen spelen. Onder welke voorwaarden hij komt en voor hoe lang wilden betrokkenen niet loslaten. Vorig seizoen kwam Boukhari op amateurbasis uit voor RKC Waalwijk.


    www.itwm.nl

  44. #449
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Spartaan Paul Gladon staat in de belangstelling van meerdere clubs die komend seizoen in de eredivisie spelen. Onder andere FC Dordrecht en FC Utrecht hebben contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Gladon.


    FC Dordrecht huurde de aanvaller vorig seizoen al van Sparta en zou hem opnieuw aan de selectie willen toevoegen voor het komende seizoen. 'Het wordt wel een moeilijk verhaal', vertelt technisch manager Marco Boogers. 'Want er zijn meerdere clubs uit de eredivisie die hem willen halen.'

    Ook FC Utrecht heeft contact gezocht met de zaakwaarnemer van Gladon. Trainer Harry van den Ham werkte vorig seizoen succesvol samen met Paul Gladon en is recent overgestapt van Dordrecht naar Utrecht.
    Betalen!!!

  45. #450
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kees van Buuren voor twee jaar naar Sparta

    28-05-2014 | 17:41




    Sparta heeft zich voor komend seizoen versterkt met Kees van Buuren. De Utrechter tekent een contract voor twee seizoenen op het Kasteel. De 27-jarige rechtsback speelde de afgelopen twee jaar voor Willem II.

    Van Buuren begon zijn carrière in het betaalde voetbal bij FC Utrecht, daarna speelde hij voor FC Den Bosch alvorens hij naar Willem II vertrok. Sparta-bestuurslid technische zaken Leo Beenhakker is tevreden met de komst van de ervaren verdediger. "Met Van Buuren kunnen we de rechtsbackpositie goed invullen. Hij heeft zowel ervaring in de eredivisie als de Jupiler League."

    De rechtsback nam afgelopen week al een kijkje op het Kasteel. "Ik heb al kennis gemaakt met een aantal mensen van de club en heb een goed beeld van Sparta. Ik kijk er naar uit om over vier weken aan de slag te gaan op het Kasteel." Sparta begint op 25 juni aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

    De verdediger is de derde speler die sparta aangetrokken heeft voor het nieuwe seizoen. Eerder kwam aanvaller Thomas Verhaar over van amateurclub VOC. Centrale verdediger Aleksandar Bjelica wordt komend seizoen gehuurd van FC Utecht
    Geen verkeerde speler , met al wat ervaring op beide niveaus . Kijken wat Sparta gaat doen met hem , En wat er met Nijs gaat gebeuren.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Transfergeruchten Vitesse
    By Vitesse_Zuid in forum Vitesse Arnhem
    Reacties: 953
    Laatste bericht: 31 januari 2024, 22:57
  2. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25
  3. Wie moet Heerenveen kopen/verkopen
    By Feankenner in forum sc Heerenveen
    Reacties: 730
    Laatste bericht: 27 juli 2023, 08:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •