Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 476

Discussie: Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?

  1. #181
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die Curiel is een absoluut toptalent...

  2. #182
    Chief
    Guest

    Standaard

    Poepon heeft getekend bij Sparta. Leuke speler hoor, heb je vast aan Danny Blind te danken

  3. #183
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Curiel en Poepon.... In één dag ff twee grote talenten naar Sparta.

    Die Wilusz ken ik verder niet.

  4. #184
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    Sparta haalt Poepon, verlengt met Rutjes
    Geschreven op vrijdag, 30 mei om 18:15

    Rydell Poepon staat de komende drie seizoenen onder contract bij Sparta, zo meldt de Rotterdamse club op de website. De aanvaller van Ajax, die dit seizoen op huurbasis voor Willem II speelde, moet alleen nog een medische keuring doorstaan. Poepon kwam het laatste anderhalf seizoen uit voor Willem II. Tijdens de afgelopen competitie maakte de jonge spits tien doelpunten, waarmee hij topscorer was van de Tilburgse club. Ajax liet hem echter weten dat hij mocht uitzien naar een andere club.

    Vandaag werden ook de onderhandelingen over de contractverlenging met Nathan Rutjes afgerond. De verbintenis van de middenvelder was eerder dit kalenderjaar al verlengd tot volgend jaar zomer, maar daar komen nu nog eens met twee seizoenen bij.

    Rutjes heeft zijn derde seizoen op Het Kasteel achter de rug. Na twee magere seizoenen heeft hij in de voorbije voetbaljaargang het vertrouwen van trainer Foeke Booy gewonnen. Met zeventien competitieduels en één treffer groeide hij uit tot een vaste waarde.
    Zoals hierboven al genoemd, goede zaak. Rutjes is natuurlijk fijn dattie bij heeft getekend, en Poepon is eindelijk de grote transfer!
    @ Nitsu: die Wilusz is een beloftenspeler, die echt een ontzettend lekker seizoen heeft gedraaid, kwam van Heerenveen, en nu dus in vaste dienst. Ook echt een talent, een zeer goede verdediger.

  5. #185
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Succes Rydell bij sparta !

    ( Jammer da wij zo'n kut bestuur hebben .. mjah )

  6. #186
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zit zeker wel een handje van Blind aan denk ik!

  7. #187
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soccernews.nl
    Sparta versterkt zich ook met Johansson

    Geplaatst op 31-05-2008 11:18 door Bas Dingemanse - Bron: AD Sportwereld

    Sparta Rotterdam is nadrukkelijk aanwezig op de transfermarkt. Waar eerder Rydell Poepon voor drie jaar werd vastgelegd, nemen de Rotterdammers nu ook Timmy Johansson over van SC Heerenveen. Daarmee is hij de tweede speler van Heerenveen die naar Sparta trekt. Eerder contracteerde de Kasteelclub de Pool Maciej Wilusz, die ook bij SC Heerenveen onder contract stond.

    De plannen van de Rotterdammers zijn duidelijk. Ze willen aan een ploeg bouwen die op den duur kan aansluiten bij de middenmoot in de Eredivisie. Tijdens het doorselecteren, kregen Sjaak Polak en Sander Westerveld te horen dat er geen toekomst meer voor ze was bij Sparta Rotterdam. Door het vertrek van oud-international Westerveld, ontstaat er wel een vacature in het doel.

    Tegenover de inkomende transfers, staat het vertrek van Danny Schenkel en het mogelijke vertrek van revelatie Marvin Emnes. Met het aantrekken van Timmy Johansson heeft Sparta wel al een mogelijke vervanger voor de sterkhouder. Emnes, die in de belangstelling staat van meerdere grote clubs, zou deze week beslissen over zijn toekomst. Sparta heeft zich wel al ingedekt voor een mogelijke transfer, met het binnenhalen van Shayron Curiel en Rydell Poepon. Curiel was eerder op stage bij Chelsea, maar kreeg daar geen contract. Hij wordt overgenomen van amateurclub Spartaan '20.
    .

  8. #188
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    leuk dat we ineens spelers halen maar zijn het spelers die gelijk meekunen in de eredivisie op poepon na dan .die Curiel zal wel eerste bij jong sparta spelen die johannson ken ik niet zo goed maar speelt zeer weining en die wiljuzs komt ook van jong sparta dus het zijn niet egt de egt versterkingen die ik hoopte.Dus er moeten nog veel gebeuren dat we een redelijk elftal hebben.

  9. #189
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tis wel bizar, meestal komt sparta pas laat met hun aankopen, dus dit is wel beter nu! Maar idd allemaal jonge jongens, maar wel talenten, maar er zal ook nog wel wat ervaring bijkomen denk ik

  10. #190
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Tis wel bizar, meestal komt sparta pas laat met hun aankopen, dus dit is wel beter nu! Maar idd allemaal jonge jongens, maar wel talenten, maar er zal ook nog wel wat ervaring bijkomen denk ik
    er moet zeker ervaring bij komen zeker in de verdediging daar staan allemaal jongen binkies we kregen vorige seizoen al veel tegen en zonder beteren spelers zie ik het weer somber in.

  11. #191
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    klopt, een Birger Maertens zou veel ervaring bij de verdediging erin gooien denk ik, maar volgens mij staat het een beetje stil met de gesprekken tussen hem en Sparta

  12. #192
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    klopt, een Birger Maertens zou veel ervaring bij de verdediging erin gooien denk ik, maar volgens mij staat het een beetje stil met de gesprekken tussen hem en Sparta
    ja egt he. het zelfde als hugo Borst een maal de naam waterman zijn iedereen gelijk blij maar ik hoor er niks meer over helaas. we moeten nog een keeper een verdediger een rechtsback middenvelder en een spits dus nog genoeg werk aan de winkel.

  13. #193
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    'Emnes verkiest Feyenoord boven Ajax'
    Geschreven op maandag, 2 juni om 08:45

    Feyenoord heeft goede papieren om Marvin Emnes over te nemen van Sparta. Volgens De Telegraaf gaat de voorkeur van de jeugdinternational uit naar Feyenoord, dat evenals Ajax en in mindere mate SC Heerenveen in de markt is voor de aanvaller. De Rotterdamse club is al langer op zoek naar een extra aanvaller, omdat de club met Roy Makaay en Michael Mols slechts twee spitsen in de selectie heeft. Ook Jan Vennegoor of Hesselink is gepolst, maar de aanvaller blijft liever voor Celtic spelen.

    Nu Emnes is teruggekeerd van het trainingskamp met Jong Oranje in Zweden wil hij snel knopen doorhakken over zijn toekomst. De twintigjarige aanvaller kan ook op Het Kasteel zijn nog twee jaar doorlopende contract verlengen.

    Emnes veroverde tijdens het afgelopen seizoen een basisplaats bij Sparta. Hij viel op door zijn goede individuele acties en scoorde acht keer voor de club uit Spangen. Hij zou na Karim El Ahmadi van FC Twente de tweede speler worden voor het Feyenoord Spelersfonds 2008.
    En ik denk dat ik liever heb dattie dan wel een jaartje verhuurd blijft, of gewoon naar het buitenland gaat

  14. #194
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    hij moet niet naar zuid gaan ze kunen daar niet omgaan met talenten als die gaat moet die naar heerenveen gaan dat is een beteren keuze voor hem .

  15. #195
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ramon Zomer staat in de belangstelling van Sparta,
    zo meldt AD Sportwereld. De Rotterdamse club heeft zich officieel in Enschede gemeld voor de voormalige jeugdinternational, die graag elders meer speelminuten wil opdoen. De Rotterdammers zijn op naar een linkbenige centrale verdediger. Zeker na het vertrek van Danny Schenkel naar Willem II kan de Kasteelclub wel een defensieve versterking gebruiken. Eerder werd al Maciej Wilusz van SC Heerenveen overgenomen.

    Zomer (25) is bij FC Twente zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Edson Braafheid. De verdediger verlengde vorig jaar nog zijn contract tot medio 2010, maar heeft nu aangegeven te willen vertrekken. SC Heerenveen toonde een half jaar geleden interesse, maar de overgang naar de Friese club vond uiteindelijk geen doorgang

    kijk hier wordt ik vrolijk van deze naam komt sparta goed tepas een goede verdediger voor ons en eentje met een beetje ervaring

  16. #196
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ajax laat drie aanvallers vertrekken
    Marco van Basten stelt de aanwezigheid van drie aanvallers komend seizoen niet op prijs. Daardoor kunnen Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo deze zomer uitkijken naar een andere club.


    De 23-jarige Mitea staat al sinds de zomer van 2004 onder contract in Amsterdam. In zijn eerste seizoen kwam hij nog tot 21 wedstrijden, maar daarna kwam hij mede vanwege blessures nog maar weinig in actie.

    De 21-jarige Manucharyan speelt sinds 2005 in het shirt van Ajax. In zijn vaderland Armenië geldt hij als een groot talent, maar in Nederland kwam dit er voorlopig nog niet uit.

    De 25-jarige Leonardo (foto) speelt het minst lang voor Ajax. In de winterstop van het seizoen 2006-2007 kwam de kleine Braziliaan over van NAC Breda. Over belangstelling hoeft hij waarschijnlijk niet te klagen. Onder meer NEC wil de rappe aanvaller vastleggen
    hier zit vast nog wel wat tussen voor ons kan blind ons nog wel een keer een beetje helpen.

  17. #197
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    kijk hier wordt ik vrolijk van deze naam komt sparta goed tepas een goede verdediger voor ons en eentje met een beetje ervaring
    Zeker, ik lees het net, en als het lukt dan hebben wij een zeer goede verdediger erbij!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    hier zit vast nog wel wat tussen voor ons kan blind ons nog wel een keer een beetje helpen.
    Ik zou gaan voor Manucharyan, Mitea is blessuregevoelig en met Leonardo heb ik nooit veel gehad

  18. #198
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Zeker, ik lees het net, en als het lukt dan hebben wij een zeer goede verdediger erbij!
    dit is zeker een goed verdediger en ook nog is een een hollander die hebben we niet zo veel . hoop dat het lukt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik zou gaan voor Manucharyan, Mitea is blessuregevoelig en met Leonardo heb ik nooit veel gehad
    ze zijn alle 3 blessuregevoelig dan heb ik tog liever manu of leo dan mitea.

  19. #199
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Johanson en Zomer niet naar Sparta
    3 juni 2008

    Sparta is er niet in geslaagd Timmi Johanson en Ramon Zomer vast te leggen.

    Volgens algemeen directeur Peter Bonthuis keert Heerenveen-verdediger Johanson terug naar zijn geboorteland Denemarken en liet FC Twente-verdediger Zomer Sparta twee weken geleden al weten niet geïnteresseerd te zijn in een overgang naar Rotterdam.

    De zoektocht van de Kasteelclub naar versterking van de defensie gaat dus door. Tegenover het vertrek van Danny Schenkel, Sjaak Polak, Dwight Tiendalli en eerder al Wouter Gudde en Sepp de Roover staat tot nu toe alleen het vastleggen van de Pool Maciej Wilusz van Heerenveen
    slecht nieuws kijken bij wie ze nu weer uit komen.

  20. #200
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    slecht nieuws kijken bij wie ze nu weer uit komen.
    Tis altijd zo fijn als er steeds van die halfzachte berichten komen, ik bedoel, het ad meldde dat Johansen al binnen was toch...? (evenals soccernews die het weer uit het ad sportwereld had...)
    Ben benieuwd wat Sparta dan gaat doen, want zo hebben we natuurlijk nog niks...

  21. #201
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    dit wordt weer zo ramp seizoen ik weet het zeker weer geen een speler wil komen . het is tehopen dat we nog wat kunnen krijgen van ajax en dan maar hopen dat het wat is want meer zit er niet in.

  22. #202
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik zou zeker proberen Manucharyan te halen!! hij heeft vooral veel pech gehad met zijn blesures maar moet wel fysiek nog altijd doorgroeien. Ik vind het echt heel erg dat ajax hem zonder ooit te hebben verhuurd laat gaan maar ik denk zeker dat hij voor Sparta een aanwinst zal zijn! Hij kan heel goed van af de rechter kant in de spits spelen en ook gewoon in het centrum van de aanval. Samen met Poepon denk ik dat je een heel erg talentvolle aanval hebt. Natuurlijk moeten bijde spelers zich nog door ontwikkelen maar daar ontkom je als een club als sparta toch niet aan.

  23. #203
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    George Ogararu, Laurent Delorge, Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Jürgen Colin mogen naar alle waarschijnlijkheid ook nog vertrekken bij ajax dus wie weet zit daar nog wat tussen. Ik ben alleen bang dat de meeste geen intresse in sparta zullen hebben.

  24. #204
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Ik zou zeker proberen Manucharyan te halen!! hij heeft vooral veel pech gehad met zijn blesures maar moet wel fysiek nog altijd doorgroeien. Ik vind het echt heel erg dat ajax hem zonder ooit te hebben verhuurd laat gaan maar ik denk zeker dat hij voor Sparta een aanwinst zal zijn! Hij kan heel goed van af de rechter kant in de spits spelen en ook gewoon in het centrum van de aanval. Samen met Poepon denk ik dat je een heel erg talentvolle aanval hebt. Natuurlijk moeten bijde spelers zich nog door ontwikkelen maar daar ontkom je als een club als sparta toch niet aan.
    Ja, dat dacht ik dus ook, want de kans wordt toch wel groter en groter dat Emnes weg gaat. Het enige is dat je dan wel een goede voorhoede hebt, maar die achterhoede die moet gewoon sterker, en dat zou je wel kunnen bereiken met een Zomer of Johansen, maar nu die niet komen weet ik even niet meer wie er dan bij zou kunnen komen als echte versterking...

  25. #205
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    George Ogararu, Laurent Delorge, Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Jürgen Colin mogen naar alle waarschijnlijkheid ook nog vertrekken bij ajax dus wie weet zit daar nog wat tussen. Ik ben alleen bang dat de meeste geen intresse in sparta zullen hebben.
    ja dat zijn allemaal leuke spelers maar net wat je zegt ze willen toch niet komen zie zomer zit 2 jaar op de bank en wil niet naar sparta toe ja dan gaat het over

  26. #206
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    Sparta bindt talenten langer aan club
    Geschreven op woensdag, 4 juni om 16:59

    Sparta Rotterdam heeft woensdagochtend twee spelers uit de jeugd vastgelegd. Michiel van den Berg en Jeffrey Schenk tekenden een overeenkomst die hen respectievelijk één en twee seizoenen aan de Kasteelclub verbindt, meldt de club op de officiële website. Van den Berg, afkomstig van VV Naaldwijk, speelde het voorbije seizoen al bij Jong Sparta. De 21-jarige spits voetbalt de komende twee jaar bij de Rotterdammers. Schenk, afgelopen seizoen ook actief bij Jong Sparta, blijft ten minste één seizoen bij de Eredivisionist; eerder kwam de linksback uit voor ADO Den Haag en Feyenoord.

    De twee nieuwelingen zijn niet de eerste nieuwe namen in de selectie voor volgend seizoen. Sparta was de laatste dagen zeer actief bezig op de transfermarkt. Het haalde eerder al aanvallers Shayron Curiel en Rydell Poepon en zag het verdediger Nathan Rutjes en doelman Harald Wapenaar bijtekenen. Ramon Zomer (FC Twente) en Timmi Johanson (Heerenveen) bleken niet haalbaar voor de Rotterdammers.
    Leuk voor Jong Sparta

  27. #207
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    hij moet niet naar zuid gaan ze kunen daar niet omgaan met talenten als die gaat moet die naar heerenveen gaan dat is een beteren keuze voor hem .

    Voor je het nog niet wist;

    esultaten 1 - 10 van circa 33.900 voor Gert Jan Verbeek nieuwe trainer van Feyenoord (0,11 seconden)
    De man die HVeen en zijn talenten groot heeft gemaakt
    Spartaanse Dombo ! :w00t:

  28. #208
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En omdat hij het bij Heerenveen deed, doettie het nu ook bij Feyenoord? Ik bedoel: zie jullie ex trainer, daar hadden jullie ook meer van verwacht toch...

  29. #209
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Voor je het nog niet wist;

    esultaten 1 - 10 van circa 33.900 voor Gert Jan Verbeek nieuwe trainer van Feyenoord (0,11 seconden)
    De man die HVeen en zijn talenten groot heeft gemaakt
    Spartaanse Dombo ! :w00t:
    oehoe verbeek komt en gelijk gaat alles goed binnen dejeugd opleiding . nouw geloof me onder wie ze ook komen tespelen bij jullie de jeugd wordt verpest en dat is jullie eigen schuld.

  30. #210
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Misschien dat Sparta Schilder wel kan betalen. En Bakens is ook transfervrij dacht ik, best goede verdediger.

  31. #211
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seguidor Bekijk bericht
    Misschien dat Sparta Schilder wel kan betalen. En Bakens is ook transfervrij dacht ik, best goede verdediger.
    schilder mag komen van mij goed speler kan verdedigend en op het middeveld

    veder schijnt sparta in het diepste geheim onderhandelingen tehebben met Dickoh van utrecht . hij heeft waarschijnlijk een ontsnappings clausule in zijn contract staan dus we wachten af.

  32. #212
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Rutjes tekent contract


    De meeste spelers zijn momenteel reeds met vakantie, maar Nathan Rutjes was vandaag op Het Kasteel om zijn contract officieel te ondertekenen. Rutjes tekende in het bijzijn van zaakwaarnemer Ger lagendijk en Algemeen Directeur Peter Bonthuis een overeenkomst die hem tot 2011 aan Sparta Rotterdam verbindt.


    Nou, gelukkig! Echt n goeie speler!

  33. #213
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    tog nog een beetje posetief nieuws bij sparta zeg nog steeds niemand binnen op poepon na.

  34. #214
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    vlug verhuurt aan Go Ahead Eagles



    bonthuis gaan wij nog spelers halen of alleen maar kwijt raken nu zijn er al 10 weg en pas 1 echte goede aankoop komt op zeg koop of huur is wat en wacht niet op emnes als die wel of niet weg gaat .


    het is weer een heel groot zooitje in spangen wordt weer een kut seizoen pfff

  35. #215
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    Sparta test oud-speler Manchester United
    Geschreven op maandag, 23 juni om 11:10

    Sparta hoopt zich nog voor het aankomende seizoen te versterken met De Congolese-Belg Floribert N’Galula. De 20-jarige defensieve middenvelder zal tijdens de eerste weken van de voorbereiding als testspeler worden toegevoegd aan de selectie van trainer Foeke Booy.

    N’Galula werd geboren in het Afrikaanse Congo, maar verhuisde al op jonge leeftijd naar België. Daar doorliep hij de jeugdopleiding van Anderlecht, waar hij wegens zijn opvallende spel een vierjarig contract afdwong bij de Engelse topclub Manchester United.

    In Engeland wist hij echter niet door te breken, en na vier seizoenen in de jeugd en het reserve-elftal van de Mancunians stapte hij halverwege 2007 transfervrij over naar het Deense Randers FC. Daar raakte hij geblesseerd, waarna hij terugkeerde naar Engeland.
    Mm, is nog jong, misschien dat hij door weet te breken bij Sparta, laten we het hopen iig

  36. #216
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    klinkt leuker dat het is heeft bij man united gespeeld, maar heb bekant 2 jaar niet gespeeld dus dat klinkt ook al niet veel soeps . leuk dat er zo speler op proef komt of tekijken als het wat is maar ik heb toch het liefst dat er meer ervarende speler bij komt.

  37. #217
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zoals dit?
    Sparta Rotterdam versterkt zich met Krisztian Vermes



    Sparta Rotterdam heeft overeenstemming bereikt met de Hongaarse club Újpest FC over de huur van de Hongaarse verdediger Krisztian Vermes voor het seizoen 2008-2009. Daarnaast heeft de Kasteelclub, via players agent Ger Lagendijk, een optie tot koop bedongen.



    Krisztian Vermes werd geboren op 7 juli 1985 en speelde in totaal 86 wedstrijden voor Újpest FC. Daarnaast speelde hij 2 maal voor het nationale team van Hongarije. Hij kan als rechtsback, rechter centrale verdediger en verdedigende middenvelder spelen.



    De speler komt op 6 juli a.s. naar Nederland en na de medische keuring zal hij aan de voorbereiding beginnen met de gezamenlijke selectie.

  38. #218
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    kijk van zulke berichten krijg je een beter gevoel. lijkt me een goede kan opveel positie uit de voeten


    bonthuis wort eindelijk is wakker

  39. #219
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, maar ik weet niet waar hij toe instaat is, want tja, ik ken hem gewoonweg niet, maar iig wel een opvulling!
    Btw, eerste training is wanneer? want dan wil ik kijken!

  40. #220
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik dacht 6 juli dat het weer begon de training dan zal die hongaar er bij zijn .

  41. #221
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Oke dan, nou ik zal er zijn, denk ik

  42. #222
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En daar gaat Maertens aan onze neus voorbij...

  43. #223
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    En daar gaat Maertens aan onze neus voorbij...
    jip erg zonder booy wou een centraale verdediger die nederlands spreekt nouw dat was er een en is ook nog is ervaren sparta had de beste papieren maar sparta doet er geen fuck mee .


    dit zijn weer minpunten voor bonthuis

  44. #224
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    -- wapenaar--

    vermes ----- adeleye ----- aankoop of wilujz ---- jaggy

    ---- rutjes ---- v beuren


    -- slot --

    boukhari ----- poepon ------ emnes
    zo wordt dan de opstelling als het meezit liefst nog wel een verdediger erbij en een spits en een middevelder.

  45. #225
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    jip erg zonder booy wou een centraale verdediger die nederlands spreekt nouw dat was er een en is ook nog is ervaren sparta had de beste papieren maar sparta doet er geen fuck mee .


    dit zijn weer minpunten voor bonthuis
    Nogal ja, nu gaattie naar heracles...

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Transfergeruchten Vitesse
    By Vitesse_Zuid in forum Vitesse Arnhem
    Reacties: 953
    Laatste bericht: 31 januari 2024, 22:57
  2. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25
  3. Wie moet Heerenveen kopen/verkopen
    By Feankenner in forum sc Heerenveen
    Reacties: 730
    Laatste bericht: 27 juli 2023, 08:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •