Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 451 t/m 476 van 476

Discussie: Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?

  1. #451
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Zonde, prima speler.

  2. #452
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Loen van NEC (Dordrecht) naar Sparta.

    Leuke speler. Zou samen met Dogan, De Nooijer en Mahi toch meer voetbal moeten kunnen brengen op het middenveld.

    En laten we Boukhari er toch gewoon bijhouden. Uitblinker in de nacompetitie. Veel ervaring, goed in de duels, kopsterk en een clubicoon. Die kan je er prima bij hebben.

  3. #453
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nu is beetje leuke Buitenspelers erbij want V Hout , Deekman en Bilate zijn weg Volgens mij .Heb je alleen Mahi die echt wat ken.

  4. #454
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    http://www.prospartaonline.nl/goodwi...en-bij-sparta/

    eerste speler is binnen , ken hem veder niet echt heel goed , heb hem wel is via Unibet stream gezien in de competitie, Is kampioen geworden en verkozen tot speler van het jaar bij Adelaide ! Afwachten maar .


    We zijn ook geïnteresseerd in deze Engelsman Ken hem veder niet.

    http://www.prospartaonline.nl/sparta...-middenvelder/

  5. #455

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zo, Sparta haalt dus meteen speler van buiten de EU en het daarbij behorende salaris.

  6. #456
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat is een mooie binnenkomer he , De geruchten waren er al een tijdje en nu is die toch echt binnen 2 jaar getekend plus optie voor een 3de jaar . Over zijn salaris weet ik niks te zeggen , Hij zou een buiten de Eu speler moeten zijn , Maar misschien heeft die wel een dubbel paspoort . En anders moeten we hem gewoon de volle pond betalen misschien helpt er wel een sponsor mee ofzo wie weet !

  7. #457
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik las niets over een dubbel paspoort, maar zou me inderdaad niets verbazen als er een sponsor is die dit betaalt. Zelfde als Juric en Roda. Klinkt in ieder geval als een mooie aanwinst! Top dat jullie weer in de Eredivisie zijn.

  8. #458
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Ik las niets over een dubbel paspoort, maar zou me inderdaad niets verbazen als er een sponsor is die dit betaalt. Zelfde als Juric en Roda. Klinkt in ieder geval als een mooie aanwinst! Top dat jullie weer in de Eredivisie zijn.
    Hij schijnt toch een brits paspoort te hebben , Dus dat zou dan mooi mee genomen zijn qua kosten.

  9. #459
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Van Drongelen naar HSV....

  10. #460
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Drie miljoen, kan Sparta leuke dingen mee doen. Net als Hoogma eigenlijk gewoon te vroeg.

  11. #461
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Denk ook dat een tussenstap in Nederland nog beter was geweest. Al speelt HSV laatste jaren wel tegen degradatie dus niveau zal er misschien niet veel hoger liggen dan bij de subtop in Nederland.

  12. #462
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Feyenoord had 1,2 miljoen geboden...

  13. #463
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Eindelijk weer een leuke transfer voor Sparta. Hebben we bijna 10 jaar op moeten wachten door die ellende in de Jupiler League. Goed bedrag ook. Minder had echt te weinig geweest voor deze speler. En naar een buitenlandse club is voor Sparta ook mooi. Dan gaat niet een Nederlandse club of concurrent later met de echte financiele klapper strijken. Dat bod van Feyenoord was natuurlijk een lachertje als het waar is.

    Of HSV een goede keus is voor Van Drongelen moet blijken. Ik denk dat ie er wel een goede kans op speeltijd heeft komend seizoen. Hij wordt naar verluidt de eerste reserve achter het huidige centrale duo (Papadopoulos en Mavraj, ook geen superverdedigers ofzo). Dat had bij Ajax of Feyenoord niet anders geweest. Voor hem een kwestie van aanpikken bij het niveau en zich in de basis knokken. Ik zie dat dit seizoen nog wel gebeuren. Die gozer is zo talentvol, zal zich moeiteloos aanpassen verwacht ik. Enige 'risico' aan deze transfer is dat HSV wel eens zou kunnen degraderen en dan speel je ineens op een lager niveau...

    Ik maak me vooral zorgen om de staat van Sparta zelf. Zonder directe versterkingen achterin zijn we i.m.o. degradatiekandidaat numero uno.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 1 augustus 2017 om 14:07

  14. #464
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Eindelijk weer een leuke transfer voor Sparta. Hebben we bijna 10 jaar op moeten wachten door die ellende in de Jupiler League. Goed bedrag ook. Minder had echt te weinig geweest voor deze speler. En naar een buitenlandse club is voor Sparta ook mooi. Dan gaat niet een Nederlandse club of concurrent later met de echte financiele klapper strijken. Dat bod van Feyenoord was natuurlijk een lachertje als het waar is.

    Of HSV een goede keus is voor Van Drongelen moet blijken. Ik denk dat ie er wel een goede kans op speeltijd heeft komend seizoen. Hij wordt naar verluidt de eerste reserve achter het huidige centrale duo (Papadopoulos en Mavraj, ook geen superverdedigers ofzo). Dat had bij Ajax of Feyenoord niet anders geweest. Voor hem een kwestie van aanpikken bij het niveau en zich in de basis knokken. Ik zie dat dit seizoen nog wel gebeuren. Die gozer is zo talentvol, zal zich moeiteloos aanpassen verwacht ik. Enige 'risico' aan deze transfer is dat HSV wel eens zou kunnen degraderen en dan speel je ineens op een lager niveau...

    Ik maak me vooral zorgen om de staat van Sparta zelf. Zonder directe versterkingen achterin zijn we i.m.o. degradatiekandidaat numero uno.
    Met de transfer van Denzel Dumfries was ik erg blij daar hadden we de vervanger al voor in huis , Maar dat Rick nu ook weggaat al is het een heerlijk bedrag vind ik toch echt iets minder. Gelukkig is het niet naar 1 van de top 3 die veel minder willen betalen. We hebben nou voldoende geld binnen geharkt dus nu moeten de echte versterkingen wel komen , Ik hoopte op Woudenberg maar die is helaas al naar Heerenveen. Maar zou ook niet zo 1 2 3 weten wie we moeten halen , Je bent toch aardig verplicht om 3 echte versterkingen te halen. V Moorsel en Brogno willen ook weg als ze iets leuks vinden . We houden weinig over en dat start is toch al snel.

  15. #465

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Nienhuis tekent voor 1 jaar bij Sparta.

  16. #466
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Met optie voor nog één jaar. Prima. Lijkt me een keeper met een goede mentaliteit die ook vooraf weet dat hij als derde of hooguit tweede keus is gehaald. Dat voorkomt gezeik met ambititeuze types die eigenlijk vinden dat ze zelf eerste keeper horen te zijn.

    Kortsmit tekent ondertussenbij tot 2019, maar geeft al aan dat hij hoopt op een transfer komende zomer. Wil alleen dat Sparta ook iets voor hem ontvangt. Gouwe gozer die Kortsmit en ook een steeds betere keeper.
    Verrips wordt verhuurd aan MVV om ervaring op te doen.
    Craninx kan bij Jong Sparta in de Tweede Divisie keepen en met Nienhuis uitvechten wie er tweede keus achter Kortsmit wordt. Vooral van Craninx verwacht ik heel veel. Je mag niet zomaar mee op trainingskamp bij Real Madrid en als je de beelden ziet doet ie me aan Oscar Moens denken. Een stylist pur sang.

    Het lijkt zowaar op gedegen beleid.

  17. #467

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Waarom zou Nienhuis niet vinden dat hij eerste keeper moet zijn?

  18. #468
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Waarom zou Nienhuis niet vinden dat hij eerste keeper moet zijn?
    Omdat ie er helemaal niks van kan?

  19. #469
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Waarom zou Nienhuis niet vinden dat hij eerste keeper moet zijn?
    Ik neem aan dat alle partijen vooraf eerlijk tegenover elkaar zijn. Dus dat Sparta/Pastoor hem het juiste perspectief voorschotelt. Kortsmit is onomstreden eerste keeper bij Sparta. Er is totaal geen reden om daar aan te twijfelen of iets aan te veranderen. Nienhuis is erbij gehaald als extra reservedoelman (2e of 3e keeper) zodat Verrips verhuurd kan worden om ervaring op te doen bij MVV. Dit speelt al een paar weken en is al eerder zo gecommuniceerd door Pastoor. Daarnaast is ook Craninx nog van Real Madrid gekomen en die heeft volgens 'de kenners' uitzonderlijke kwaliteiten. Alleen zal die eerst Nederlands moeten leren en zich moeten bewijzen in de Tweede Divisie. Het lijkt me dus dat Nienhuis vooraf weet waar ie voor gehaald is en dat is een seizoen lang op de bank (of wellicht dat ie in de beker mee mag doen?), tenzij er iets met Kortsmit of Craninx gebeurt.

  20. #470
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Godver. Pogba vertrekt. Had geen zin in weer een seizoen als pinchhitter.

    Erg jammer. Hij was toch een speler die het een en ander teweeg kon brengen en beslissend kon zijn en ook geweest is in een aantal wedstrijden.Met zijn goal in de derby staat hij sowieso in een mooi rijtje Sparta-helden!

  21. #471
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We houden niet veel meer over zo zeg , Snap Pogba wel deed het goed in de voorbereiding was ook echt afgetraind . Volas liet het minst zien maar zal door Alex niet gelijk naar de bank verwezen woorden. Dus hij wil niet als pinchhitter gebruikt worden en vertrekt dus helaas.

  22. #472
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hij had waarschijnlijk op meer gehoopt nu ie wat fitter is. Van de andere kant was het ook al vrij lang duidelijk dat Pogba niet de eerste spits zou worden. Moet wel wat bij nu. met alleen Volas en Ache kun je het seizoen niet ingaan.

  23. #473
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Muhren erbij. Voor twee jaar gehuurd van Zulte Waregem. Dat is ineens een flinke verbetering ten opzichte van Pogba (en slapjanus Spierings). Volas in de spits, Muhren op 10. Goodwin, Brogno, Alhaft en Verhaar voor op de flanken. We mogen niet klagen over de aanvalslinie of het scorend vermogen. Dik in orde!


    Nu nog een linksback en een centrale verdediger en het ziet er weer veel rooskleuriger uit allemaal.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 18 augustus 2017 om 10:09

  24. #474
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ondertussen zitten we weer in de Eerste divisie na al de goede aankopen van Alex en dickie

    En gaan Henk en Henk het samen proberen om Sparta weer snel terug te krijgen . slechter kan het niet gaan zou je zeggen. Qua selectie zijn vele prutser weg nu kijken want Van Stee en de nieuwe scouts in petto hebben. Zal weer een drukke zomer worden met aankopen en misschien wel verkopen van je grote talenten. Ben benieuwd !

  25. #475
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Giliano Wijnaldum gaat morgen bij Sparta tekenen voor 1 jaar. Speelde bij Willem II dit seizoen , ook de naam van Randy Wolters gaat veel rond.

  26. #476
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.759
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Beugelsdijk, verrassende 'aanwinst'.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Transfergeruchten Vitesse
    By Vitesse_Zuid in forum Vitesse Arnhem
    Reacties: 953
    Laatste bericht: 31 januari 2024, 23:57
  2. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 15:25
  3. Wie moet Heerenveen kopen/verkopen
    By Feankenner in forum sc Heerenveen
    Reacties: 730
    Laatste bericht: 27 juli 2023, 09:09

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •