Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 426

Discussie: Copa Libertadores

  1. #91
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik zal deze wedstrijd vannacht ook meepikken, heb toch vakantie
    Hopelijk idd een overwinning voor de Mexicanen, vind het een mooie talentvolle ploeg

  2. #92
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    iemand een opstelling, net wakker

  3. #93
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    iemand een opstelling, net wakker
    De opstellingen:
    Chivas:
    1 Michel
    6 Esparza
    4 Reynoso
    9 Magallón
    20 Mejía
    23 Miguel Angel Ponce
    18 Báez
    17 Omar Bravo
    7 Bautista
    10 Medina
    9 Arellano

    Universidad de Chile
    1 Miguel Pinto
    19 Olarra
    22 Contreras
    4 Victorino
    13 José Manuel Rojas
    10 Montillo
    16 Iturra
    18 Edson Puch
    5 Matías Rodríguez
    14 Seymour
    9 Juan Manuel Olivera

    Leuke wedstrijd tot dusver, en ik blijf het geweldig vinden hoe Bautista en Medina vandaag weer laten zien dat ze de 2 leiders bij de Mexicanen zijn. Bautista valt vandaag ook wel op met zijn geblondeerde haar en zijn rode handschoen en de vlauwe engel in zijn nek ter nagedachtenis aan zijn overleden moeder.

    Bij Universidad de Chile heb ik al een paar keer de fenomenale techniek van Montillo gezien. Helaas voor de club vertekt hij naar afgelopen van de Copa Libertadores naar Cruzeiro.

    Eerste gele kaart van de wedstrijd is voor Xavier Báez van Chivas.

    Edit: Mooie voorzet van Omar Bravo waarna Bautista goed inkopt, maar Pinto weet de bal tot corner te verwerken.

    Meteen daarna aan de andere kant slecht verdedigd door Chivas waardoor Juan Manuel Olivera een voorzet met het hoofd kan geven op Olarra en die kopt de 0-1 binnen voor Universidad de Chile. Een paar minuten later is het alweer gelijk door een corner van Chivas die wordt binnengekopt door Arellano.
    Laatst gewijzigd door kitno; 28 juli 2010 om 05:22

  4. #94
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Het is fijn dat het tempo lekker hoog lag in deze wedstrijd, want je wilt wel eens in slaap vallen tijdens het kijken.

    De Goals:

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=nfZ7kjJNN94"]YouTube- Chivas Guadalajara 1-1 Universidad De Chile - Copa Libertadores 2010 Semi Finales[/ame]

    Bij de goal van Olarra verdedigde Reynoso wel heel erg zwak, hij geeft de bal wel heel makkelijk weg aan Olivera die natuurlijk prachtig het overzicht bewaard.

    En bij de goal van de Mexicanen geldt hetzelfde, Los Chunchos verdedigd daar ook dramatisch, er kunnen zo 3 spelers van Chivas vrij richting doel lopen.

  5. #95
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Het is fijn dat het tempo lekker hoog lag in deze wedstrijd, want je wilt wel eens in slaap vallen tijdens het kijken.

    De Goals:

    YouTube- Chivas Guadalajara 1-1 Universidad De Chile - Copa Libertadores 2010 Semi Finales

    Bij de goal van Olarra verdedigde Reynoso wel heel erg zwak, hij geeft de bal wel heel makkelijk weg aan Olivera die natuurlijk prachtig het overzicht bewaard.

    En bij de goal van de Mexicanen geldt hetzelfde, Los Chunchos verdedigd daar ook dramatisch, er kunnen zo 3 spelers van Chivas vrij richting doel lopen.
    Ik heb eigenlijk geen moment slaap gehad onder deze wedstrijd. Chivas was de betere ploeg. Volgens mij hadden ze 7 schoten/ kopballen op doel en 3 die naast of over gingen. Xavier Báez en Omar Arellano hadden deze kansen mooi verdeelt. Verder is het prachtig om de show te zien van Bautista. Een rode handschoen, blauwe engel in zijn nek voor zijn overleden moeder, en dan het overzicht wat de Mexicaan nog steeds heeft. Omar Bravo is ook duidelijk weer opgeleefd bij Chivas, terwijl hij bij Deportivo nog geen deuk in een pakje boter wist te schieten.

    Universidad de Chile was wel een stuk koelbloediger want de ploeg heeft 1 keer op doel gekopt door Orellana, en het was meteen raak. Verder nog Montillo, maar dat was eigenlijk een redelijk kansloze poging. Montillo vond ik verder wel een sterke partij spe;en. De Argentijn doet het geweldig in Chili, en ik had hem graag teruggezien in de Argentijnse competitie, maar helaas heeft hij dus gekozen voor het grote geld bij Cruzeiro. Victorino hield zich achterin ook weer goed stand, en het kan niet lang meer duren of hij gaat naar Europa lijkt mij.

  6. #96
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vannacht om 2.50 de andere halve finale van de Copa Libertadores: Internacional - São Paulo. Deze 2 wedstrijden lijken me echt een spektakelstuk te worden.


    São Paulo heeft een geweldig team met als absolute uitblinker Hernanes. Hij staat in de belangstelling van diverse Italiaanse ploegen, en ik verwacht dat er diverse scouts voor hem op de tribune zitten. Rogério Ceni is een doelman die overal ter wereld bekend is, ook omdat hij regelmatig een doelpunt scoort. Dagoberto vind ik persoonlijk een prachtige voetballer om naar te kijken. Ook achterin staat het erg sterk met Miranda en Renato Silva of eventueel de van HSV gehuurde Alex Silva ( jongere broertje van Luisão).

    Internacional heeft met D'Alessandro een echte spelmaker. Hij stond geruimte tijd in de belangstelling van River Plate, maar de ploeg kon vanwege de financiele problemen de verloren zoon nog niet terughalen. Op doel staat ook een Argentijn Pato Abbondanzieri die ik tegenwoordig toch wel over zijn top heen vind. Taison die op diverse posities uit de voeten kan is ook een opvallende speler, die voor veel dreiging kan zorgen. Alecsandro staat zeer waarschijnlijk vanavond in de basis, en hij weet het net heel erg gemakkelijk te vinden. Verder is ook Rafael Sóbis ( Ex Betis) terug bij de club. Verder hebben ze op links Kléber die al bijna 20 wedstrijden speelde voor de Braziliaanse nationale ploeg.

  7. #97
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Internacional - São Paulo is om 2.50 begonnen.
    Opstellingen:
    Internacional

    Renan Brito Soares
    2 Bolívar
    3 Ãndio
    15 Nei
    6 Kléber
    5 Guiñazú
    8 Sandro
    7 Taison
    10 D'Alessandro
    9 Alecsandro
    17 Andrezinho

    São Paulo
    1 Ceni
    6 Junior Cesar
    3 Alex Silva
    5 Miranda
    20 Richarlyson
    2 Jean
    18 Souto
    10 Hernanes
    16 Marlos
    15 Fernandao
    25 Dagoberto

    Eerste gele kaart van de wedstrijd viel al in de 4e minuut voor Bolivar. Guiñazú en Taison waren nog het meest dichtbij een treffer voor Internacional, dat in de beginfase de betere ploeg is.

  8. #98
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Heb deze wedstrijd niet gezien, vind het niet leuk als er ploegen tegen elkaar spelen uit hetzelfde land, Maar verder ben ik wel blij dat Internacional gewonnen heeft.

  9. #99
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Heb deze wedstrijd niet gezien, vind het niet leuk als er ploegen tegen elkaar spelen uit hetzelfde land, Maar verder ben ik wel blij dat Internacional gewonnen heeft.
    Redelijk leuke wedstrijd, al vond ik Chivas - Universidad de Chili leuker. Internacional was in deze thuiswedstrijd duidelijk de betere partij. D'Alessandro had zijn dag en strooide met goede passen, en was ook dicht bij een goal via een vrije trap. Tottenham hotspur heeft een groeibriljant gekocht met Sandro. Hij was gisteren heel duidelijk aanwezig, en was voor een groot deel verantwoordelijk dat Internacional het middenveld in handen had. Alecsandro heeft ook zijn klasse getoond, en die speler zal ook binnenkort wel de overstap maken naar Europa.

    São Paulo viel tegen, en liep veel te ver achteruit. De enige die zijn niveau haalde was Hernanes. Hij zorgde ook voor het meeste gevaar, en je ziet aan alles dat hij klaar is voor de stap naar Europa. Dagoberto had ook enkele leuke acties, maar ik heb hem weleens betere wedstrijden zien spelen. Terechte 1-0 overwinning voor Internacional, maar ik hoop dat São Paulo het in de return nog recht kan zetten, en zo kan zorgen voor de revanche van de verloren Copa Libertadores 2006 finale.

  10. #100
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Universidad de Chile - Chivas is inmiddels 0-1 door een treffer van Xavier Ivan Baez. Grote blunder overigens van de keeper Miguel Pinto. De Mexicanen zijn het eerste half uur ook overduidelijk de betere ploeg. Veel meer balbezit, en al 5 schoten op doel tegenover 0 van Universidad de Chile.

    Edit: Universidad de Chili begint beter in de wedstrijd te komen. Zojuist een corner, en van daaruit de kopbal onderkant lat.

    0-2 door een kopbal van Jonny Magallón. Chivas lijkt nu dus bijna zeker van een finaleplek in de Copa Libertadores.

    Walter Montillo van Universidad vind ik deze wedstrijd weer heel erg sterk spelen, en als hij zo blijft doorgaan dan zullen er binnenkort mensen van de Argentijnse bond op de tribune zitten bij zijn nieuwe club Cruzeiro.
    Laatst gewijzigd door kitno; 4 augustus 2010 om 05:32

  11. #101
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Heb deze wedstrijd niet gezien, vind het niet leuk als er ploegen tegen elkaar spelen uit hetzelfde land, Maar verder ben ik wel blij dat Internacional gewonnen heeft.
    Eens, het lijkt dan gewoon een op een veredelde competitiewedstrijd.

  12. #102
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    damn, ik ben in slaap gevallen verdomme, heb de wedstrijd gemist.

    Samenvatting dan maar kijken

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=emrZRXHvznE"]YouTube- Universidad de Chile vs Chivas Guadalajara 0-2 Semifinal Vuelta Copa Libertadores 2010[/ame]

    Die hond ook op het veld
    Laatst gewijzigd door Iaquinta; 4 augustus 2010 om 11:25

  13. #103
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    De eerste wedstrijd van de finale van de Copa Libertadores tussen Chivas Guadalajara en Internacional is 2-1 geworden in het voordeel van de Brazilianen.
    Adolfo Bautista opende namens de Mexicanen met een kopbal de score in de eerste helft.
    In de 2e helft wist Internacional de score om te buigen in haar voordeel.
    Giuliano en Bolivar zorgden voor de 1-1 en 2-1 voor Internacional dat dus in de return haar voorsprong mag gaan verdedigen.

    Samenvatting:

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Pl7YWKambEw[/ame]

  14. #104
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Vannacht is de return in de finale van de Copa Libertadores.
    De wedstrijd begint weer om 02.50.

  15. #105
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Internacional heeft 3-2 gewonnen van Chivas Guadalajara en dus heeft de Braziliaanse club voor de 2e keer in haar history de Copa Libertadores gewonnen.
    Chivas kwam nog wel op voorsprong door een goal van Mora.
    Uiteindelijk zorgden na rust Kleber en Damiao voor de 1-1 en 2-1 voor de Braziliaanse grootmacht.
    Het was al helemaal gedaan toen Arellano van Chivas de rode kaart pakte in de 86e minuut.
    Uiteindelijk vielen er nog 2 goals in de slotfase die slechts voor de statistieken waren.
    Giuliano zorgde voor de 3-1, terwijl Bravo nog een doelpunt meepikte namens de Mexicanen die er niet meer toedeed.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Pl7YWKambEw&feature=related[/ame]

  16. #106
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De loting voor de Copa Libertadores 2011.

    Voorronde
    Corinthians(BRA)-Deps.Tolima(COL)
    Alianza Lima(PER)-Jaguares de Chiapas(MÉJ)
    Cerro Porteño(PAR)-Deportivo Petare(VEN)
    Bolívar(BOL)-Unión Española(CHI)
    Independiente(ARG)-Deportivo Quito(ECU)
    Liverpool(URU)-Grêmio(BRA)

    Groepen
    Grupo 1

    Libertad(PAR)
    Universidad San Martín de Porres(PER)
    Once Caldas(COL)
    San Luis de Potosí(MÉJ)

    Grupo 2:

    Atlético Junior(COL)
    Oriente Petrolero(BOL)
    León de Huánuco(PER)
    Gremio(BRA)-Liverpool(URU)

    Grupo 3

    Argentinos Juniors(ARG)
    Fluminense(BRA)
    Nacional de Montevideo(URU)
    América(MÉJ)

    Grupo 4:

    Vélez Sarsfield(ARG)
    Universidad Católica(CHI)
    Caracas(VEN)
    Unión Española(CHI)-Bolívar(BOL)

    Grupo 5:

    Santos(BRA)
    Colocolo(CHI)
    Deportivo Táchira(VEN)
    Cerro Porteño(PAR)-Deportivo Petare(VEN)

    Grupo 6:

    Internacional(BRA)
    Emelec(BRA)
    Jorge Wilsterman(BOL)
    Jaguares(MÉJ)-Alianza Lima(PER)

    Grupo 7

    Estudiantes de La Plata(ARG)
    Cruzeiro(BRA)
    Guaraní(PAR)
    Corinthians(BRA)-Deps.Tolima(COL)

    Grupo 8
    Liga Deportiva Universitaria de Quito(ECU)
    Peñarol(URU)
    Godoy Cruz(ARG)
    Independiente(ARG)-Deportivo Quito(ECU)

    Groep 7 vind ik persoonlijk de moeilijkste groep. Ook groep 3 en 8 zijn op papier redelijk pittig. Voor het eerst sinds 7 jaar is São Paulo niet gekwalificeerd. Ook is Pachuca niet geplaatst voor deze editie.

  17. #107

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Live op Sport1 te zien?

  18. #108
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Live op Sport1 te zien?
    Helaas niet, maar er zijn genoeg goede streams om dit toernooi te volgen.

  19. #109
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Deze week staan de kwalificatie wedstrijden op het programma voor de Copa Libertadores.

    Even een overzicht van de ploegen:

    Deportivo Tolima 0-0 Corinthians (return 2 februari)
    Jaguares 2-0 Alianza Lima (return 1 februari)
    Deportivo Petare 0-1 Cerro Porteno (return 3 februari)
    Union Espanola 1-0 Bolivar (return 3 februari)
    Deportivo Quito 0-2 Independiente (return 1 februari)
    Gremio 2-2 Liverpool Montevideo (return 2 februari)

    Vanavond onder ander dus Deportivo Quito - Independiente.
    Door de 2-0 voordeel van El Rojo zie ik de Argentijnen zich makkelijk plaatsen voor de groepsfase van de Copa Libertadores.
    De winnaar van de Copa Sudamericana en tevens de nummer laatste van de afgelopen Apertura start waarschijnlijk met de volgende 11 namen.

    INDEPENDIENTE: Hilario Navarro; Julián Velázquez, Carlos Matheu y Eduardo Tuzzio; Nicolás Cabrera, Roberto Battión, Cristian Pellerano, Lucas Mareque, Matías Defederico; Facundo Parra y Andrés Silvera.
    Entrenador: Antonio Mohamed.

    Aangezien ik morgen vrij ben, zal ik deze wedstrijd vanavond gewoon kunnen kijken

  20. #110
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Deze week staan de kwalificatie wedstrijden op het programma voor de Copa Libertadores.

    Even een overzicht van de ploegen:

    Deportivo Tolima 0-0 Corinthians (return 2 februari)
    Jaguares 2-0 Alianza Lima (return 1 februari)
    Deportivo Petare 0-1 Cerro Porteno (return 3 februari)
    Union Espanola 1-0 Bolivar (return 3 februari)
    Deportivo Quito 0-2 Independiente (return 1 februari)
    Gremio 2-2 Liverpool Montevideo (return 2 februari)

    Vanavond onder ander dus Deportivo Quito - Independiente.
    Door de 2-0 voordeel van El Rojo zie ik de Argentijnen zich makkelijk plaatsen voor de groepsfase van de Copa Libertadores.
    De winnaar van de Copa Sudamericana en tevens de nummer laatste van de afgelopen Apertura start waarschijnlijk met de volgende 11 namen.

    INDEPENDIENTE: Hilario Navarro; Julián Velázquez, Carlos Matheu y Eduardo Tuzzio; Nicolás Cabrera, Roberto Battión, Cristian Pellerano, Lucas Mareque, Matías Defederico; Facundo Parra y Andrés Silvera.
    Entrenador: Antonio Mohamed.

    Aangezien ik morgen vrij ben, zal ik deze wedstrijd vanavond gewoon kunnen kijken
    Vorig jaar inderdaad een dramatisch jaar in de Apertura. Al is de laatstye plaats in de competitie voor een deel te veklaren omdat ze zich volledig op de Copa Sudamericano hebben gericht. Nu heft de ploeg ook aangegeven dat de eerste prioriteit de Copa Libertadores is. Het zal niet makkelijk worden uit bij Deprtivo Quito. Al heb ik er vertrouwen in dat Turco Mohamed de ploeg naar het hoofdtoernooi gaat leiden. Ik verwacht veel van Defederico vannacht.

    Bij de ploeg uit Ecuador staan ook 3 Argentijnen onder contract. de 30 jarige spits Julio Bevacqua, Gustavo Ariel Rodas en Gonzalo Rovira. Beste prestatie voor Deportivo Quito in de Copa Libertadores was de laatste 16. Ook de inmiddels 36 jarige Ulises de la Cruz staat nog steeds daar onder contract.

  21. #111
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Opstellingen Deportivo Quito - Independiente

    Dep. Quito
    Elizaga, Checa, Campos, Mina, Minda, Castillo, Rodas, Saritarna, Paredes, Perea, Bevacqua

    Independiente:
    Navarro, Tuzzio, Matheu, Velázquez, Cabrera, Codoy, Battión, Mareque, Silvera, Parra, Defederico.

    In de eerste 20 minuten is Deportivo Quito duidelijk de betere ploeg, en heeft Navarro al enkele goede reddingen verricht. Gustavo Rodas is tot dusver de man die voor de meeste dreiging zorgt.

    Onbegrijpelijk dat dit de 1-0 van Perea niet is. In tweede instantie wel erg goed gekeept door Navarro.
    Laatst gewijzigd door kitno; 2 februari 2011 om 03:14

  22. #112
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Er ligt echt ontzettend veel ruimte achter de verdediging van Deportivo Quito, maar Independiente gaat echt slordig met die bal om.

    Deportivo Quito moet het overigens tot nu toe vaak van afstand schoten hebben.
    Ze moeten dus wat anders verzinnen, aangezien Navarro uitstekend staat te keepen en dus niet van opkijkt van die afstand schoten.

  23. #113
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Er ligt echt ontzettend veel ruimte achter de verdediging van Deportivo Quito, maar Independiente gaat echt slordig met die bal om.

    Deportivo Quito moet het overigens tot nu toe vaak van afstand schoten hebben.
    Ze moeten dus wat anders verzinnen, aangezien Navarro uitstekend staat te keepen en dus niet van opkijkt van die afstand schoten.
    Goede kans net voor Paredes. Eindelijk profiteren ze van de trage achterhoede van Deportivo Quito. Navarro staat inderdaad uitstekend te keepen.

    Juan Paredes en Matheu al geel.

    Haha het is bijna constant de Argentijn Gustavo Rodas die van afstand schiet. Hij heeft in de jeugd bij Newell's Old Boys gespeeld.
    Laatst gewijzigd door kitno; 2 februari 2011 om 03:32

  24. #114
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    invaller Michael Jackson Quiñónez scoort de 1-0 voor Deportivo Quito.

  25. #115
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Deportivo Quito - Independiente is 1-0 geworden. Man van de wedstrijd was duidelijk Hilario Navarro. Mooi voor Turco Mohamed dat de ploeg zich nu geplaatst heeft voor de 1e ronde van de Copa Libertadores. Navarro kwam trouwens in hert verleden over van grote rivaal Racing Club.

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=fMVqhptIJoY"]http://www.youtube.com/watch?v=fMVqhptIJoY[/ame]

    De andere wedstrijd die gisteren werd gespeeld was Jaguares de Chiapas - Alianza Lima 2-0. Voor de ploeg uit Mexico kwamen de doelpunten op naam van Pedroza en Salazar. Uit wonnen de Mexicanen ook met 0-2, en ook Jaguares is door.
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=aPr31HGMj0c"]http://www.youtube.com/watch?v=aPr31HGMj0c[/ame]

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=_1e8iJ9pIOs"]http://www.youtube.com/watch?v=_1e8iJ9pIOs[/ame]

    Vandaag:
    Deportes Tolimavs - Corinthians
    Gremiovs.Liverpool (URU)

    Morgen
    Union Españolav - Bolívar
    Deportivo Petarevs -Cerro Porteno

    Topscorer:
    1 Pedroza 2 ( Jaguares)

    Assist:
    1 Fuentes 2 ( Jaguares)

    Deze spelers hebben imo de grootste kans om topscorer te wordem:
    Santiago Silva (Vélez)
    Gastón Fernández (Estudiantes)
    Fernando Cavenaghi (Internacional)
    Neymar (Santos)
    Fred (Fluminense)
    Ernesto Farías (Cruzeiro)
    Andrés Silvera (Independiente)
    Ronaldo (Corinthians)
    Esteban Paredes (Colo-Colo)
    Daniel Montenegro (América)
    Jackson Martínez (Jaguares)
    Hernán Barcos (Liga)

  26. #116
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Uiteindelijk dus een 1-0 overwinning voor Deportivo Quito, wat niet voldoende is aangezien Independiente thuis met 2-0 had gewonnen.
    Independiente komt hierdoor in groep 8 bij LDU Quito, Penarol en Godoy Cruz

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=fMVqhptIJoY[/ame]

    Het Mexicaanse Jaguares wist zich ook te plaatsen voor de groepfase van de Copa Libertadores
    Zij wonnen met 2-0 van Alianza Lima, dat al niet veel kans had aangezien ze thuis al hadden verloren met 0-2.
    De club die nog geen 10 jaar bestaat komt in Groep 6 bij Internacional, Club Jorge Wilstermann en Emelec.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_1e8iJ9pIOs[/ame]

    Vannacht Deportes Tolima - Corinthians (0-0)
    Zou een schande zijn mocht de club van Ronaldo zich niet plaatsen voor de volgende ronde van de Copa.
    Hebben zich overigens ook nog eens versterkt met Liedson van Sporting CP.

    Andere wedstrijd die ook vannacht gespeeld gaat worden is Gremio - Liverpool Montevideo (2-2)

    ---------- Post toegevoegd om 12:17 ---------- vorige post was om 12:15 ----------

    hahahaha, tegelijk geplaatst

  27. #117
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Over een kleine kwartier begint Deportes Tolima - Corinthians

    Ik kan de opstellingen momenteel niet vinden...

    In ieder geval moet de Braziliaanse ploeg van Ronaldo aan de bak, aangezien de club uit Colombia ze in Sao Paulo op 0-0 hield.
    Hopelijk speelt de Portugese aanwinst Liedson vannacht al mee, we zullen zien.

    Andere wedstrijd op dezelfde tijd is overigens Gremio - Liverpool Montevideo (2-2)

    ---------- Post toegevoegd om 01:00 ---------- vorige post was om 00:53 ----------

    Verwacht overigens veel van Jucilei deze wedstrijd.
    Vind ik een schitterende middenvelder.

    ---------- Post toegevoegd om 01:03 ---------- vorige post was om 01:00 ----------

    Liedson doet niet mee, zit ook niet op de bank...Jammer

  28. #118
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Over een kleine kwartier begint Deportes Tolima - Corinthians

    Ik kan de opstellingen momenteel niet vinden...

    In ieder geval moet de Braziliaanse ploeg van Ronaldo aan de bak, aangezien de club uit Colombia ze in Sao Paulo op 0-0 hield.
    Hopelijk speelt de Portugese aanwinst Liedson vannacht al mee, we zullen zien.

    Andere wedstrijd op dezelfde tijd is overigens Gremio - Liverpool Montevideo (2-2)
    Ik denk niet dat Liédson vandaag al meespeelt, maar dan heeft de ploeg nog voldoende kwaliteit voorin om te scoren. Ze hebben 'little tooth' Dentinho, waarin Juventus een tijd terug interesse had, Ronaldo, Jorge Henrique en William. Achterin hebben ze ook Roberto Carlos. Liédson heeft voordat hij in Portugal ging voetballen ook nog even bij Corinthians gespeeld ( ik dacht 2003).

  29. #119
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Gelijk grote kans voor Deportes Tolima.

    Ken deze ploeg overigens totaal niet.

    ---------- Post toegevoegd om 01:07 ---------- vorige post was om 01:06 ----------

    Sterk begin van de Colombianen, Corinthians komt er niet aan te pas in de beginfase.

    ---------- Post toegevoegd om 01:12 ---------- vorige post was om 01:07 ----------

    Julio Cesar redt Corinthians van een vroege achterstand.

    Dit is al een stuk leukere wedstrijd dan gisteren. (komt ook door de tussenstand)

  30. #120
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Gelijk grote kans voor Deportes Tolima.

    Ken deze ploeg overigens totaal niet.

    ---------- Post toegevoegd om 01:07 ---------- vorige post was om 01:06 ----------

    Sterk begin van de Colombianen, Corinthians komt er niet aan te pas in de beginfase.
    Zijn ook nooit kampioen geworden in Colombia zover ik weet. En in 2010 tot de kwartfinales van de Copa Sudanericano gekomen. Normaal moet Corinthians hier gewoon van winnen. Zojuist weer een goede kans voor de Colombianen, en ook een goede redding van Julio Cesar. Ik kijk hier alleen de 1e helft van, en schakel dan over naar Boca - River.

  31. #121
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen, alhoewel die wedstrijd tussen Boca en River nergens om gaat en hier toch wel wat op het spel staat.
    Mjaa in Zuid-Amerika ervaren ze dat anders, zeker als het over een rivaal gaat.

    Hahaha Ronaldo heeft volgens mij de bal nog niet eens aangeraakt....

  32. #122
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hetzelfde ga doen, alhoewel die wedstrijd tussen Boca en River nergens om gaat en hier toch wel wat op het spel staat.
    Mjaa in Zuid-Amerika ervaren ze dat anders, zeker als het over een rivaal gaat.

    Hahaha Ronaldo heeft volgens mij de bal nog niet eens aangeraakt....
    Haha Ronaldo kampt ook nog steeds met overgewicht. Ik heb hem nu een tijdje niet zien spelen, en het lijkt dat hij steeds zwaarder wordt. Al zal hij nog steeds wel zijn versnelling hebben, en zijn goalinstinct. Ronaldo net met zijn eerste balcontact, en in de stem van de commentator klinkt meteen opwinding haha.

    Boca - River gaat inderdaad nergens om ( Copa revanche, is gewoon 'vriendschappelijk), maar ik ben wel benieuwd hoe beide teams er voor staan. Tot dusver speelt Boca een uitsyekende voorbereiding, en klopt bij River de puzzel nog steeds niet.

    ---------- Post toegevoegd om 02:38 ---------- vorige post was om 02:26 ----------

    Er zijn overigens in Brazilie geruchten dat de Gremio fans een groot spandoek aan het maken zijn met de tekst: "Piscina Copeira, já eliminou um Moreira'. Dit gaat dan over het huis wat de broer van Ronaldinho kreeg destijds van Gremio, en waarin de vader van Ronaldinho ( volledige naam Ronaldo de Assís Moreira) stierf in het zwembad wat bij het huis lag ( dit zwembad werd speciaal aangevraagd destijds bij de onderhandelingen door de broer van Ronaldinho). De fans van Gremio zijn dus nog steeds woest dat hij voor Flamengo koos, en en niet voor Gremio.
    Laatst gewijzigd door kitno; 3 februari 2011 om 02:40

  33. #123
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    hahahaha bij die corner.
    Staan 3 politie agenten met schilden om die speler te beschermen, hahaha dat gebeurt ook alleen maar daar ook.

    ---------- Post toegevoegd om 01:41 ---------- vorige post was om 01:39 ----------

    Zou inderdaad schandalig zijn van de tifosi van Gremio.
    Dat heeft zeker invloed op de prestaties van Ronaldinho (eigenlijk alle Zuid-Amerikanen) die heel erg gehecht zijn aan familie.

  34. #124
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iaquinta Bekijk bericht
    hahahaha bij die corner.
    Staan 3 politie agenten met schilden om die speler te beschermen, hahaha dat gebeurt ook alleen maar daar ook.
    Dat gebeurt inderdaad alleen in Zuid-Amerika. Ronaldo heeft niet alleen het postuur vsn een rugby speler, maar schoot net ook de vrije trap als bij rugby.

    Gremio heeft flink wat fans. Volgens mij rond de 7 miljoen, en deze haten hem allemaal uit de grond vsan hun hart. Hij heeft ze al eerder bedrogen door er weg te gaan, en nu beloofde hij om terug te keren naar de club waar het allemaal begon, en kiest hij voor het grotere geld bij Flamengo. Die wedstrijd tussen beide teams ga ik in ieder geval bekijken. Al vind ik het ook belachelijk om zijn dode vader erbij te halen.
    Laatst gewijzigd door kitno; 3 februari 2011 om 02:45

  35. #125
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik ga hierna denk ik ook maar Boca - River kijken, zie je dan wel in de Argentijnse competitie topic

    ---------- Post toegevoegd om 01:55 ---------- vorige post was om 01:50 ----------

    Gremio - Liverpool Montevideo overigens 1-1 momenteel.

  36. #126
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Deportes Tolima - Corinthians 2-0. Opvallend dat de Brazilianen uitgeschakeld zijn door de ploeg uit Colombia. Danny Santoya en Wilder Medina maakte de goals.


    Grêmio - Liverpool (URU) 3-1
    Andre Lima en Vinicius Pacheco (2x) waren de doelpuntenmakers voor de Brazilianen. Voor Liverpool scoorde Emiliano Alfaro. Acosta in de 55e minuut rood van Liverpool bij een 1-1 tussenstand.

  37. #127
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Fluminense & Argentinos Juniors draw 2-2 in the Copa Libertadores

    Fluminense 2 – Argentinos Juniors 2 (Copa Libertadores, February 9, 2011) Franco Neill headed Argentinos Juniors into the lead on the stroke of half-time. Rafael Moura equalised on 58 with a low header. Franco Neill restored the lead for the away side with another header but Rafael Moura was on the spot again to equalise with the fourth header of the match.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=crB7UsUneJI&feature=player_embedded[/ame]

  38. #128
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Uitstekend resultaat voor de winnaar van de afgelopen Clausura, en zeker in Rio.
    Fluminense, kampioen van de Serie A, is een sterke ploeg met spelers als Cavalieri, Diogo, Edinho, Augusto, Wellington, Emerson, Deco, Belletti en de doelpunten maker Moura.

    ---------- Post toegevoegd om 17:53 ---------- vorige post was om 17:45 ----------

    Overigens lijkt het net alsof die wedstrijd verkocht is.
    Wat een slappe hap achterin zeg in de verdediging.
    Laatst gewijzigd door Iaquinta; 11 februari 2011 om 18:49

  39. #129
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vélez Sarsfield - Caracas is momenteel een half uur bezig, en de stand is nog 0-0. In de 12e minuut werd er al rood gegeven aan Pena van Caracas. Deze wedstrijd moet Vélez Sarsfield makkelijk gaan winnen.

    Nog ongeveer 10 minuten te spelen, en inmiddels 2-0 voor Vélez. Maximilano Moralez ( een speler waar ik van kan genieten) scoorde 1-0, en Arturo David Ramírez die vorig seizoen een van de revelaties was bij Codoty Cruz scoorde 2-0.
    Laatst gewijzigd door kitno; 16 februari 2011 om 02:10

  40. #130
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Velez Sarsfield 3 – Caracas 0 (Copa Libertadores, February 15, 2011) Luis Pena was sent off in the 12th minute for Caracas, and Velez cashed with two golazos from Maxi Moralez and David Ramirez. Juan Manuel Martinez sealed the win with a penalty in the 84th for Velez.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=NYRTQcouf7g&feature=player_embedded[/ame]
    San Luis 1 – Libertad 2 (Copa Libertadores, February 15, 2011) Argentinian striker Nicolas Pavlovich put the visitors ahead in the 18th minute with a header, but Juan Cavallo equalised six minutes before halftime from a corner. Sergio Aquino’s 55th-minute penalty gave Libertad victory, while San Luis midfielder Ignacio Torres was sent off late on.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=d-1zLupmVMQ&feature=player_embedded[/ame]
    America 2 – Nacional 0 (Copa Libertadores, February 15, 2011) Vicente Sanchez and Matias Vuoso scored early in each half as Mexican club America had a 2-0 win against Nacional of Uruguay.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=smpSr4TA9vk&feature=player_embedded[/ame]
    Deportivio Tachira 0 – Santos 0 (Copa Libertadores, February 15, 2011) Brazil’s Santos failed to find a way past Deportivo Tachira in a scoreless draw in Venezuela. Santos went closest when forward Neymar backheeled a ball to Danilo who hit the post in the 33rd minute.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=4DD4FKHztoo&feature=player_embedded[/ame]
    Deportes Tolima 1 – Guarani 0 (Copa Libertadores, February 15, 2011) Danny Santoya thumped from the edge of the box in the second half eased Colombian side Tolima to a 1-0 win over Paraguay’s Guarani.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=zMe06pJNqFU&feature=player_embedded[/ame]

  41. #131
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Emelec 1 - 1 Internacional
    Cruzeiro 5 - 0 Estudiantes
    Jaguares 2 - 0 Jorge Wilstermann
    Once Caldas 0 - 3 Universidad San Martín
    Ben niet zo'n kenner, maar 5-0 is toch wel een onverwacht grote nederlaag voor Estudiantes?

  42. #132
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ben niet zo'n kenner, maar 5-0 is toch wel een onverwacht grote nederlaag voor Estudiantes?
    Denk het wel net als de 0-3 van Ajax bij Anderlecht

  43. #133
    Iaquinta's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2009
    Leeftijd
    31
    Berichten
    5.092
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Wat een dreun zeg voor Estudiantes.
    Ben benieuwd hoe zij dit komende weken wel gaan goed maken.

    Verder een knap resultaat van Emelec om Internacional op gelijkspel te houden.
    Bolatti maakte zijn debuut en scoorde ook meteen in de 80e minuut voor de titelhouder.

  44. #134

    Aangemeld
    5 januari 2007
    Berichten
    14
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Donderdag naar de 1e wedstrijd ooit geweest van Godoy Cruz in de Copa Libertadores.
    Tegen het sterke Liga de Quito.
    Spanning was al dagen voelbaar overal. In de Copa voor zo'n klein clubje als Godoy Cruz. Eigen stadion wordt niet meer gespeeld, als je een keer tegen een muur pist met paar man valt die om. Dus zoals de laatste 3 jaar wordt er dan uitgeweken naar Estadio Las Malvinas. Dit is een Mundial stadion waar o.a. Nederland 3 wedstrijden speelde in de Mundial '78. O.a. wereld wedstrijd tegen Schotland. wie kan zich dat niet herinneren.

    Maar ook ploegen zoals Brazilië met o.a. Revelinho en het grote Polen met Lato en Boniek. Zelfs Peru was niet te onderschatten met beste speler allertijden uit de historie van het Peruaanse voetbal, Theofilo Cubillas.
    Wat zou er gebeurt zijn als Videla niet 10 minuten voor de wedstrijd de kleedkamer in was gegaan van de Peruanen. Laat staan de 25.000 US Dolar per Peruaan die ze gekregen hebben. Enige die dit ontkent is de doelman. Uitgerekent de Argentijn Quiroga.
    Dan was het nog maar te zien of het 6-0 was geworden.

    Maar goed, Godoy Cruz mocht opdraven tegen Liga de Quito.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v==tawMQbFaBtg[/ame]

    Had me laten overhalen tot mee te gaan staan 'gek' doen in het popular vak van de Barra Brava van Tomba. De leider daarvan wordt al weken gezocht voor verdacht te zijn van 2 moorden. Beetje raar dat ze hem niet vinden want hij heeft maar 1 been.

    In dit vak staat het vol met malloten dus ga er niet alleen in. Te gevaarlijk dus was met paar man. Opkomst was indrukwekkend zoals te zien in filmpje. Dit ging 90 minuten door en werd alleen maar grootser. Jammer dat het met 30.000 man niet vol was. Prijzen zijn veel te duur voor de meeste. Jammer want er gaan er 48.000 in. Maar mocht de pret niet drukken.

    Het was de 1e dag sinds maanden dat het niet te warm was dus prima voetbalweer.
    Na de 1-4 winst in La Bombonera was het vertrouwen groot. Was La Bombonera een uitschieter of niet. Maar blijkbaar niet. Bij Godoy Cruz Sigali gelukkig wer terug wat het elftal stabieler maakt. En de Uruguayaan Sanchez weer als uitblinker. Hij kreeg in de Ole na de wedstrijd tegen Boca een 10 en daar strooit de Ole niet mee.
    Maar nu ook niet te stuiten en maker van de 1-0.
    Maar Tomba 90 minuten vol in de aanval. Liga steeds vast zetten rond hun eigen 16 meter gebied. Voetbal van grote klasse. Dacht dit is nooit vol te houden. Begin 2e helft verslapte even wat prompt de 1-1 opleverde waarop direct weer tempo verhoogt werd en de uiteindelijke 2-1 winst opleverde.
    Enig minpunt weer is een gebrek aan scorend vermogen. Blijft gevaarlijk tegen ploegen zoals Liga de Quito. Maar gaat weer een mooi jaar worden voor Tomba.

    Morgen komt San Lorenzo op bezoek.

    ---------- Post toegevoegd om 16:04 ---------- vorige post was om 16:03 ----------

    Donderdag naar de 1e wedstrijd ooit geweest van Godoy Cruz in de Copa Libertadores.
    Tegen het sterke Liga de Quito.
    Spanning was al dagen voelbaar overal. In de Copa voor zo'n klein clubje als Godoy Cruz. Eigen stadion wordt niet meer gespeeld, als je een keer tegen een muur pist met paar man valt die om. Dus zoals de laatste 3 jaar wordt er dan uitgeweken naar Estadio Las Malvinas. Dit is een Mundial stadion waar o.a. Nederland 3 wedstrijden speelde in de Mundial '78. O.a. wereld wedstrijd tegen Schotland. wie kan zich dat niet herinneren.

    Maar ook ploegen zoals Brazilië met o.a. Revelinho en het grote Polen met Lato en Boniek. Zelfs Peru was niet te onderschatten met beste speler allertijden uit de historie van het Peruaanse voetbal, Theofilo Cubillas.
    Wat zou er gebeurt zijn als Videla niet 10 minuten voor de wedstrijd de kleedkamer in was gegaan van de Peruanen. Laat staan de 25.000 US Dolar per Peruaan die ze gekregen hebben. Enige die dit ontkent is de doelman. Uitgerekent de Argentijn Quiroga.
    Dan was het nog maar te zien of het 6-0 was geworden.

    Maar goed, Godoy Cruz mocht opdraven tegen Liga de Quito.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=tawMQbFaBtg[/ame]

    Had me laten overhalen tot mee te gaan staan 'gek' doen in het popular vak van de Barra Brava van Tomba. De leider daarvan wordt al weken gezocht voor verdacht te zijn van 2 moorden. Beetje raar dat ze hem niet vinden want hij heeft maar 1 been.

    In dit vak staat het vol met malloten dus ga er niet alleen in. Te gevaarlijk dus was met paar man. Opkomst was indrukwekkend zoals te zien in filmpje. Dit ging 90 minuten door en werd alleen maar grootser. Jammer dat het met 30.000 man niet vol was. Prijzen zijn veel te duur voor de meeste. Jammer want er gaan er 48.000 in. Maar mocht de pret niet drukken.

    Het was de 1e dag sinds maanden dat het niet te warm was dus prima voetbalweer.
    Na de 1-4 winst in La Bombonera was het vertrouwen groot. Was La Bombonera een uitschieter of niet. Maar blijkbaar niet. Bij Godoy Cruz Sigali gelukkig wer terug wat het elftal stabieler maakt. En de Uruguayaan Sanchez weer als uitblinker. Hij kreeg in de Ole na de wedstrijd tegen Boca een 10 en daar strooit de Ole niet mee.
    Maar nu ook niet te stuiten en maker van de 1-0.
    Maar Tomba 90 minuten vol in de aanval. Liga steeds vast zetten rond hun eigen 16 meter gebied. Voetbal van grote klasse. Dacht dit is nooit vol te houden. Begin 2e helft verslapte even wat prompt de 1-1 opleverde waarop direct weer tempo verhoogt werd en de uiteindelijke 2-1 winst opleverde.
    Enig minpunt weer is een gebrek aan scorend vermogen. Blijft gevaarlijk tegen ploegen zoals Liga de Quito. Maar gaat weer een mooi jaar worden voor Tomba.

    Morgen komt San Lorenzo op bezoek.

  45. #135
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Wins for Internacional, Estudiantes & Leon in the Copa Libertadores

    Internacional 4 – Jaguares 0 (Copa Libertadores, February 23, 2011) Mario Bolatti put reigning champs Inter ahead in the 20th minute from a corner while Bolatti doubled the lead with a header just before halftime. In the 67th minute, a Fernando Cavenaghi shot hit the post and Leandro Damiao tapped home the rebound to make it 3-0 before Oscar rounded off the win with a shot from distance. Jaguares’ poor day was compounded when midfielder Jorge Rodriguez was sent off in injury time for hitting Oscar.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=L4hsCLCeK2Y&feature=player_embedded[/ame]
    Estudiantes 1 – Tolima 0 (Copa Libertadores, February 23, 2011) Pablo Barrientos netted the winner with a free-kick in the 44th minute.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=RqkzgswRptM&feature=player_embedded[/ame]
    Leon de Huanuco 1 – Oriente Petrolero 0 (Copa Libertadores, February 23, 2011) A Carlos Zegarra goal in the 26th minute gave Peru’s Leon de Huanuco a 1-0 home win over Bolivian giants Oriente Petrolero, their first victory of their maiden Copa Libertadores campaign.

    Fluminense 0 – Nacional 0 (Copa Libertadores, February 23, 2011) Fluminense and Uruguayan giants Nacional played out a goalless draw in Group Three.
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=jbyltuU8M2M&feature=player_embedded[/ame]

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •