Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 905

Discussie: Borussia Dortmund

  1. #496
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Nuri Sahin is door een knieblessure twee maanden niet inzetbaar voor BVB.

  2. #497
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ja, en ze zetten daar ook nog MINIMAAL tussen, want er zijn gisteren bij de operatie in de knie nog wat meer problemen aan het licht gekomen. Zo werd flink wat ontstoken weefsel en kraakbeen verwijderd.

    Klopp vreest zelfs dat een terugkeer voor de winterstop moeilijk gaat worden.

  3. #498
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Shinji Kagawa zal volgens Klopp de komende tijd volop speeltijd krijgen, zeker nu met al die afwezigen. Marco Reus is de komende periode ook niet inzetbaar, naast de bekende geblesseerden Kuba, Gündogan, Sahin en Hummels.

    De Japanner moest gisteren de training met liesproblemen verlaten, maar later werd toch het groene licht gegeven gelukkig..

  4. #499
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Jammer toch al die geblesseerden. Morgen tegen Freiburg zal/moet er gewonnen worden. Ik ga morgen naar Dortmund. Wel jammer dat Reus niet meespeelt

  5. #500
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kagawa meteen belangrijk. Samen met Ramos beste op het veld gisteren. Wordt leuk als Kagawa,Reus, Kuba, Mkhitaryan allen fit gaan zijn. Alleen ziet dat er niet snel naar uit.

  6. #501
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het blessureleed voor Klopp en Dortmund kent geen grenzen: ook Mkhitaryan is er de komende tijd niet bij. Hij liep in de wedstrijd tegen Mainz een scheurtje in de voet op, en valt 4-5 weken uit..

  7. #502
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    Het blessureleed voor Klopp en Dortmund kent geen grenzen: ook Mkhitaryan is er de komende tijd niet bij. Hij liep in de wedstrijd tegen Mainz een scheurtje in de voet op, en valt 4-5 weken uit..
    De medische staf lijkt mij daar dan toch voor een (groot) deel verantwoordelijk voor. Al die blessures zijn toch niet meer normaal? Ook vorig seizoen ging het er zo aan toe.

  8. #503
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkster Bekijk bericht
    De medische staf lijkt mij daar dan toch voor een (groot) deel verantwoordelijk voor. Al die blessures zijn toch niet meer normaal? Ook vorig seizoen ging het er zo aan toe.
    Tja Gundogan heeft al 1.5 jaar last van een rugblessure, kan niemand wat aan doen blijkbaar. Sahin is bizar blessuregevoelig. Hummels is ook relatief blessuregevoelig. Reus kreeg een trap met Duitsland en Mkhitaryan nu in een wedstrijd geblesseerd geraakt. Kunnen ze allemaal weinig aan doen lijkt me.

  9. #504
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Vooral dat van Gundogan is zonde, kon één van de beste worden op zijn positie. Zit er nu niet echt in lijkt me, vooral als je zoveel last hebt van een rugblessure.

  10. #505
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRN Bekijk bericht
    Vooral dat van Gundogan is zonde, kon één van de beste worden op zijn positie. Zit er nu niet echt in lijkt me, vooral als je zoveel last hebt van een rugblessure.
    Zeker, was de beste speler tegen Real in de CL toen Dortmund Real afmaakte. Ook nog zo jong. Maar het leek niks serieus en nu duurt het al gewoon meer dan een seizoen en nog steeds geen duidelijkheid of iemand die er iets over zegt. Heel apart, geweldige speler.

  11. #506
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Tja Gundogan heeft al 1.5 jaar last van een rugblessure, kan niemand wat aan doen blijkbaar. Sahin is bizar blessuregevoelig. Hummels is ook relatief blessuregevoelig. Reus kreeg een trap met Duitsland en Mkhitaryan nu in een wedstrijd geblesseerd geraakt. Kunnen ze allemaal weinig aan doen lijkt me.
    Ja, kan goed zijn hoor. Maar kan ook aan intensiteit vd trainingen liggen bijvoorbeeld. Dan kan je die blessure ook oplopen tijdens een wedstrijd met BVB of interland door met gevoelige spieren ofzo te lopen.

  12. #507
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Tja Gundogan heeft al 1.5 jaar last van een rugblessure, kan niemand wat aan doen blijkbaar. Sahin is bizar blessuregevoelig. Hummels is ook relatief blessuregevoelig. Reus kreeg een trap met Duitsland en Mkhitaryan nu in een wedstrijd geblesseerd geraakt. Kunnen ze allemaal weinig aan doen lijkt me.
    Sahin heeft bij Dortmund wel altijd veel gespeeld. Vorig seizoen nog 34 wedstrijden. Hummels idem. Vorig seizoen 'maar' 23 inderdaad, maar daarvoor wel 30/32 wedstrijden altijd.

  13. #508
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Gündogan heeft voor na 422 dagen blessureleed succesvol zijn eerste volledige wedstrijd afgewerkt voor de U23 van Dortmund tegen Bochum. Hij scoorde ook al een doelpunt.

    In diezelfde wedstrijd kwam de weer fitte / fit geachte Marco Reus ook in actie. Gündogan zou zelfs al een plek kunnen gebben in de selectiegroep voor de wedstrijd tegen FC.Köln op 18 oktober..

  14. #509
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Kan een Duits-voetbal volger uitleggen wat er in godsnaam aan de hand is met de CL finalist van 2 jaar terug? En wordt er nu uitverkoop gehouden in de winter?

  15. #510
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Kan een Duits-voetbal volger uitleggen wat er in godsnaam aan de hand is met de CL finalist van 2 jaar terug? En wordt er nu uitverkoop gehouden in de winter?
    In de wedstrijden die ik heb gezien waren ze gewoon beter dan de tegenstander. En als je andere wedstrijdverslagen leest, is dat vaker het geval. Een van die redenen (ik zeg niet de reden), zou dan het vertrek van Lewandovski kunnen zijn en Immobile blijkt het ook niet echt te zijn...

  16. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    edodevries ( 1 december 2014)

  17. #511
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ze krijgen inderdaad meer dan zat kansen, vaak een stuk meer dan hun tegenstander. Maar het scorings% ligt nog te laag. Instabiliteit verdedigend is ook 1 van de factoren, alsmede vormdippen bij met name Grosskreutz en ook wel Hummels.

    En daarnaast dus (niet als excuus maar als belangrijke factor) de rij blessuregevallen.

  18. #512
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Kan een Duits-voetbal volger uitleggen wat er in godsnaam aan de hand is met de CL finalist van 2 jaar terug? En wordt er nu uitverkoop gehouden in de winter?
    Waarom zou er een uitverkoop zijn in de winter?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    Ze krijgen inderdaad meer dan zat kansen, vaak een stuk meer dan hun tegenstander. Maar het scorings% ligt nog te laag. Instabiliteit verdedigend is ook 1 van de factoren, alsmede vormdippen bij met name Grosskreutz en ook wel Hummels.

    En daarnaast dus (niet als excuus maar als belangrijke factor) de rij blessuregevallen.
    Bij Hummels is het wel te verklaren, die heeft nog geen normale serie wedstrijden kunnen spelen. Rolt van de ene blessure in de andere.

  19. #513
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    lol

    Duitsland schrikt wakker: Reus krijgt boete van 540.000 euro

    Donderdag, 18 december 2014 om 07:30

    BILD pakt donderdag uit met een opvallend bericht: Marco Reus moet een boete van liefst 540.000 euro betalen. De aanvaller van Borussia Dortmund heeft liefst drie jaar lang zonder rijbewijs in zijn Aston Martin gereden. De 25-jarige Duits international, die momenteel geblesseerd is en met BVB een moeizaam seizoen doormaakt, zou zelfs ‘ternauwernood’ aan een veroordeling zijn ontsnapt.



    Reus kwam in maart in een routinecontrole terecht. De politie ontdekte dat Reus helemaal niet over een rijbewijs beschikt. Op achttienjarige leeftijd nam de aanvaller weliswaar autoles, maar nooit bemachtigde hij het benodigde document om officieel een auto te kunnen besturen. “Ik heb toentertijd helaas besloten om voor deze weg te kiezen. Ik kan het helaas niet meer ongedaan maken”, citeert BILD.

    Reus is in totaal liefst vijf keer geflitst en aangehouden door de politie, zonder dat men in de gaten had dat de Duits international helemaal geen rijbewijs heeft. De aanvaller betaalde keurig de boete en mocht zijn weg vervolgen. De zesde keer ging het mis en zodoende kwam aan het licht dat Reus tussen september 2011 en maart 2014 geen rijbewijs had. De aanvaller heeft in de periode daarvoor geluk gehad dat hij nooit is aangehouden of mogelijk bestuurde hij geen auto.

    De rechtbank heeft Reus naar verluidt veroordeeld tot het betalen van een boete van 540.000 euro, afgestemd op negentig dagen salaris. “Nu weet ik: ik was in deze situatie veel te naïef. Het was gewoon dom van mij. Ik heb van mijn fouten geleerd. Zoiets zal mij nooit meer overkomen”, claimt de aanvaller

  20. #514
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd wat voor straf hier normaal op staat. Riekt toch een beetje naar klassenjustitie.

  21. #515
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd wat voor straf hier normaal op staat. Riekt toch een beetje naar klassenjustitie.
    Heb je in Duitsland niet gewoon boetes naar draagkracht? Heb je bijv. in Zwitserland en Zweden ook.

  22. #516
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Heb je in Duitsland niet gewoon boetes naar draagkracht? Heb je bijv. in Zwitserland en Zweden ook.
    Oh. Blijkbaar wel. Half Europa heeft dat zelfs.

  23. #517
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik vind het opmerkelijk dat hij er überhaupt met een geldboete vanaf komt. Het is niet een tiener die één keer zijn enthousiasme niet kon beteugelen en in zijn nieuwe auto is gestapt. Ik weet alleen niet wat gangbaar is, alleen schat ik zo in dat niet iedereen een boete van 450.000 euro kan aftikken.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 18 december 2014 om 11:53

  24. #518
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik vind het opmerkelijk dat hij er überhaupt met een geldboete vanaf komt. Het is niet een tiener die één keer zijn enthousiasme niet kon beteugelen en in zijn nieuwe auto is gestapt. Ik weet alleen niet wat gangbaar is, alleen schat ik zo in dat niet iedereen een boete van 450.000 euro kan aftikken.
    Laat staan 1 van 540.000 euro.

  25. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    qsh0x (18 december 2014)

  26. #519
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Na langdurig overleg vandaag op allerlei niveau's binnen de club is terecht besloten om 'gewoon' door te gaan met Klopp aan het roer, om uit deze sportieve crisis te komen na de winterstop..

  27. #520
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    De Oostenrijker Kevin Kampl verruild Red Bull Salzburg voor BVB. De Oostenrijker was in 2,5 jaar bij RBS goed voor 29 goals en 54 assist.

  28. #521
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Kampl _O_. Geweldige aankoop hoor van Dortmund voor 12 miljoen (?).

  29. #522
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het verbaasd te velen die van voetbal houden dat Borussia Dortmund zo weinig punten heeft.

    Wat is er aan de hand?

    De Duitse clubs zijn via vechtvoetbal en de betere manier van aanvallend voetbal alsnog sterker geworden dan menigeen heeft kunnen denken.
    Ook mij zelf , ik ben aangenaam verrast, ik had dit niet verwacht zelfs.

    Maar ook hier is schijnbaar de wet: wanneer je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen, krijg je klap op klap.

  30. #523
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reading Bekijk bericht
    Na langdurig overleg vandaag op allerlei niveau's binnen de club is terecht besloten om 'gewoon' door te gaan met Klopp aan het roer, om uit deze sportieve crisis te komen na de winterstop..
    Las vandaag geruchten dat hij zelf is opgestapt.

    @voetbal24be: “Jürgen Klopp heeft ontslag genomen bij Dortmund” http://t.co/JBvw0POwZ6 http://t.co/jvdicEf0qr

  31. #524
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha Crystal Palace

  32. #525
    100% Royals Reading's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2007
    Locatie
    Abingdon, Berkshire
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.157
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Broodje Aap - hoax vooralsnog dus...

  33. #526
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Een broodje aap hoax? Dus het is waar?

  34. #527
    ☆☆☆ Campione d'Italia ☆☆☆ WiseGuy1897's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.923
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Reus stelt topclubs teleur en neemt afscheid van clausule


    Marco Reus heeft Real Madrid, Chelsea en diverse andere Europese topclubs teleurgesteld. De aanvaller beschikte bij Borussia Dortmund over een contract tot de zomer van 2017 en in deze verbintenis zat een clausule, waardoor hij na dit seizoen voor slechts 25 miljoen euro zou kunnen vertrekken. Meerdere verenigingen waren bereid om dit bedrag op tafel te leggen, maar Reus heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract in Dortmund, tot medio 2019.
    In deze nieuwe verbintenis zit volgens Duitse media geen gelimiteerde afkoopsom: clubs die Reus willen kopen, zullen dus gewoon het volle pond moeten betalen. "Wij hebben ons niets aangetrokken van alle transfergeruchten en altijd een goede kans gezien om Marco hier te houden", zegt directeur Hans-Joachim Watzke. "Marco kan bij Dortmund een tijdperk bepalen, zoals Uwe Seeler deed bij Hamburger SV en Steven Gerrard bij Liverpool. Dat Marco ondanks de sportieve crisis van de club voor Dortmund gekozen heeft, zegt veel over hem."

    Volgens technisch directeur Marco Zorc kon Reus bij 'alle topclubs' in de wereld terecht: "Maar met deze beslissing heeft hij laten zien dat zijn hart bij de club uit zijn geboortestad ligt", meent Zorc. Reus werd 25 jaar geleden geboren in Dortmund, maar begon zijn profloopbaan bij Rot-Weiss Ahlen. Via Borussia Mönchengladbach kwam hij tweeënhalf jaar geleden terecht bij Dortmund, waar hij na het vertrek van spelers als Mario Götze en Robert Lewandowski de absolute sterspeler van het elftal is. Door blessureleed speelde Reus dit seizoen pas tien competitiewedstrijden, maar afgelopen weekend scoorde hij nog wel in de 0-3 zege op SC Freiburg. Door deze overwinning verliet Dortmund de laatste plaats van de ranglijst.

  35. #528
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ze bestaan nog, loyale spelers.

  36. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    AC_Milann (10 februari 2015)

  37. #529
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Toch zie ik Reus in de zomer wel vertrekken en is dit alleen gedaan om Dortmund een hogere transfersom op te laten leveren.

  38. #530
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Zie hem nog wel binnen twee jaar vertrekken. Maar hij weet ook dat er genoeg clubs veel voor hem overhebben en zo kan hij zijn club flink helpen financieel. Mooie zet.

    Wat Astore zegt dus.

  39. #531
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Toch zie ik Reus in de zomer wel vertrekken en is dit alleen gedaan om Dortmund een hogere transfersom op te laten leveren.
    Ongetwijfeld, maar dat is ook een vorm van loyaliteit. Hij had tegen potentiële kopers ook kunnen zeggen: ik verleng mijn contract niet bij Dortmund zodat ik goedkoper ben, maar dan verlang ik wel een hogere tekenpremie.

  40. #532
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat bestrijd ik ook zeker niet. Gewoon een goede actie, ongeacht of hij deze zomer blijft of vertrekt.

  41. #533
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Wat uit het artikel niet blijkt, is of zijn salaris veranderd is. Misschien is hij voor die tekenpremie die hij nu eventueel misloopt wel flink gecompenseerd in salaris.

  42. #534
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Wat uit het artikel niet blijkt, is of zijn salaris veranderd is. Misschien is hij voor die tekenpremie die hij nu eventueel misloopt wel flink gecompenseerd in salaris.
    Ik weet niet of het daadwerkelijk door Reus gezegd is, maar hij heeft een paar keer aangegeven dat geld niet belangrijk voor hem is. Hij verdient ook een stuk minder dan andere spelers in de selectie volgens mij.

  43. #535
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik weet niet of het daadwerkelijk door Reus gezegd is, maar hij heeft een paar keer aangegeven dat geld niet belangrijk voor hem is. Hij verdient ook een stuk minder dan andere spelers in de selectie volgens mij.
    Nee. Interesseert hem geen hol, dat geld.
    Dortmund is dwars door haar salarisplafond gegaan en betaalt Reus 10 miljoen per jaar.

  44. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    somagunner (11 februari 2015),Thom Yorke (11 februari 2015)

  45. #536
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Haha wow. Clubliefde inderdaad. En zal ook nog over twee jaartjes of zo een toptransfer kunnen maken. Wel slim van hem want de grote clubs hebben allemaal wel iemand op zijn positie. Kan hij Ronaldo komen vervangen.

  46. #537
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Haha wow. Clubliefde inderdaad. En zal ook nog over twee jaartjes of zo een toptransfer kunnen maken. Wel slim van hem want de grote clubs hebben allemaal wel iemand op zijn positie. Kan hij Ronaldo komen vervangen.
    Als je toch veel wil betalen kan je beter voor hazard gaan

  47. #538

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Als je toch veel wil betalen kan je beter voor hazard gaan

  48. #539
    Frank_LFC's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Berichten
    2.800
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard







    Half 2 persconferentie. Hmmmm.

  49. The Following User Says Thank You to Frank_LFC For This Useful Post:

    SpazioInter (15 april 2015)

  50. #540

    Aangemeld
    9 juni 2011
    Berichten
    918
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Niet zo raar natuurlijk gezien de wanprestaties dit seizoen.

Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •