Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 905

Discussie: Borussia Dortmund

Threaded View

  1. #10
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Messi Bekijk bericht
    Dortmund bezit nog steeds goede spelers die wat in huis hebben en wat kunnen laten zien. Ik hoop ook op een aantal versterkingen, want een club als Dortmund hoort CL te spelen, vooral als je kijk wat een paar jaar terug hebben gepresteerd in de CL.
    Ze wonnen hem nog in 1997. In mijn ogen behorend tot de Klassieker top dire van Duitsland: Bayern, Schalke04 en Dortmund. En de top drie van Duitsland gaat naar de CL, dus het zou moeten kunnen.

    Alleen de (sub)top in Duitsland is gigantisch groot: de eerdergemoende drie en de volgende ploegen: Werder Bremen, HSV, Hertha BSC, Stuttgart, Leverkusen en daar lijken Frankfurt en Nurnberg> Oftewel: de concurrentie is ontzettend groot en sterk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinojuventus3 Bekijk bericht
    andere vergelijkingen, mooi stadion, trouwe supporters, toch?
    Dat zijn zeker ook goeie vergelijkingen met Feyenoord. Twee grote volksclubs.

    Spelen ze eigenlijk Europees, nee toch? Als je CL speelt krijg je ongeveer 10 miljoen euro dus dat is in ieder geval iets moois. Maarja, wie geen resultaat boekt zal ook geen Europees voetbal spelen zeg ik dan maar..
    Nee, ze spelen geen Europees. Ze eindigen steenvast 7e en doen dan mee om de Intertoto-cup, waarin ze telkens roemloos eruit vliegen tegen mindere goden.
    Laatst gewijzigd door viktor; 26 oktober 2006 om 00:04

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •