Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 954

Discussie: Transfergeruchten Vitesse

  1. #1
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard Transfergeruchten Vitesse

    Ik vind het altijd interessant om met mede supporters te discussiëren over welke spelers er nu moeten komen (en waarom?) en welke spelers echt 'op mogen rotten' (en waarom?).

    Laat ik maar voorzichtig beginnen met de spelers die 'op mogen rotten':

    - Jong a Pin, met stip op 1. Verdedigend schiet hij veel te kort, dekt constant aan de verkeerde kant, als ie al geen lucht staat te dekken. Voert zijn primaire taken dus niet uit, kan gelukkig zo terug naar friesland.

    -Frank van der Struijk. Duurste aankoop van dit seizoen, maar ook direct een grote miskoop op het conto van Van Hintum. Ook hij voegt verdedigend niets toe, loopt alleen maar in de weg en de kans op een misser achterin is met hem groter dan zonder hem.

    - Hofs: Deze dikke tuinkabouter heeft het bij mij verbruikt. Loopt nog steeds met zijn tong op zijn schoenen als ie een kwartier heeft gespeeld, en hij brengt niet wat van hem wordt verwacht. Ondanks dat het een Vitessenaar in hart en nieren is, mag hij van mij zijn geluk gaan beproeven bij een andere club. Hem gun ik hem nog altijd wel het beste toe.

    - Kaloglu: Deze dikke turk is alleen maar geblesseerd geraakt sinds hij hier kwam. Dat meneer dan ook nog eens een verrotte mentaliteit blijkt te hebben (en flink wat overgewicht), doet dan vervolgens de deur dicht. Stuur hem maar terug naar Turkije, daar kun je hem wel voor een mooi prijsje slijten.:approve:

    Wie moeten er dan komen?

    Tsja, ik ben nog wel eens bij GAE te vinden, en aangezien we geen geld hebben kunnen we maar beter naar talent in de J.L. hengelen.

    - Maikel kieftenbeld (GAE) -> Zeer talentvolle verdedigende middenvelder, een echte stofzuiger. Is nog wat onstuimig, raakt wat te snel geïrriteerd maar hij heeft alles in zich om op zijn minst een goede te worden in de eredivisie. En dat we een echte verdedigende middenvelder missen, blijkt dit seizoen wel.

    - Wout Droste(GAE). In het begin was ik nogal sceptisch over hem, maar als ik echt op hem ga letten is het toch een zeer behoorlijke verdediger. Een prima stand-in voor Verhaegh. Als deze speler gehuurd moet worden van Twente of dat we hem voor een mooi prijsje kunnen kopen moet nog maar bekeken worden. Dat Droste geen speelminuten maakt zolang stam fit is lijkt duidelijk.

    - Dave Bus (GAE) -> Zeer betrouwbare verdediger die zijn werk sober en degelijk uitvoert. Een aanwinst voor onze verdediging, die het concurrentieniveau weer opkrikt achterin.

    - Jules Reimerink (GAE) -> Hele leuke en snelle vleugelspeler met een gevaarlijke actie, goede voorzet en een mooi schot in de benen. Kan voor de nodige dreiging en creativiteit zorgen.

    - Guus Joppen (Helmond Sport) -> Dit jeugd product van PSV heeft zich de afgelopen jaren goed ontwikkeld en ook in hem schuilt een goede verdediger voor Eredivisie niveau. Ook kan hij zeer behoorlijk de linksback positie invullen, iets wat bij ons al jaren een achilleshiel is.

    - Derk Boerrigter (RKC) -> Met het oog op de directe degradatie van RKC moet deze speler wel voor een zacht prijsje op te halen zijn. Hij heeft zijn kwaliteiten getoond en heeft ook laten zien het eredivisie niveau aan te kunnen. Hij zou een aanvulling zijn voor onze aanvullende kwaliteiten.

  2. #2
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik denk dat Joppen erg duur is.
    Vitesse kan het best spelers huren en de overbodige verkopen.

  3. #3
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dave Bus? Alsjeblieft zeg, die heeft bij De Graafschap al laten zien dat de Eredivisie ver boven zijn pet is. JaP en Struijk mogen inderdaad respectievelijk terug naar H'veen en verkocht worden aan Willem II. Kaloglu zul je niet kwijtraken deze zomer met zijn blessure. Wellicht heeft ie z'n koppie niet op de goede plaats, maar een killer is het wel getuige zijn invalbeurten en goals. Met een beetje mazzel is ie oktober/november wel fit, en dan wil ik hem best een tweede kans geven.

    Naast Kolk en Nilsson hebben we in ieder geval een afmaker nodig. Pluim kan wel een balletje vasthouden, maar een goalgetter is het niet. Nee, laat Makaay maar een seizoen komen om die leegte op te vullen. Liet laast tegen Roda ook zien dat ie het niveau nog makkelijk aan kan. Eén minuut in het veld en uitstekend de buitenspelval ontweken en vervolgens cool als een echte spits Tyton uitgespeeld. Nilsson of Kolk die schieten in die situaties vaak de bal recht op de keeper af.

    Boerrigter zou inderdaad een prachtige versterking zijn. Jongen met snelheid, een goede dribbel, spelinzicht en verwoestend schot. Een speler die we op links wel kunnen gebruiken. Echter, staat Derk al in de belangstelling van meer Eredivisieclubs en lijkt het me juist dat hij financieel niet haalbaar is.

  4. #4
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Dave Bus ja. Volg hem dit seizoen toch wel meer dan redelijk en hij heeft echt stappen gemaakt. Schotland heeft hem goed gedaan. Echt vooruit gegaan in vergelijking met zijn tijd bij de graafschap!:bye-yes:

  5. #5
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saurez380 Bekijk bericht
    Ik denk dat Joppen erg duur is.
    Vitesse kan het best spelers huren en de overbodige verkopen.
    huren? heb je niks aan, kom je geen stap verder mee! Leuk voor even, meer niet.

  6. #6
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    huren? heb je niks aan, kom je geen stap verder mee! Leuk voor even, meer niet.
    Met optie tot koop zoals bij Drost, Molhoek en dergelijke is natuurlijk wel een verstandige optie. Zie bijv. JaP, nu kun je hem gratis weer terugsturen, terwijl je met koop aan hem vast zat...

  7. #7
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat natuurlijk wel, maar enkel huren, nee dan blijf je stilstaan.

    Molhoek was een ander verhaal he? Dat was gewoon koop maar werd anders genoemd

  8. #8
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat natuurlijk wel, maar enkel huren, nee dan blijf je stilstaan.

    Molhoek was een ander verhaal he? Dat was gewoon koop maar werd anders genoemd
    Net zoals Jenner, baggerzooi! Dankzij die constructie moet er nu een hoop centjes naar Alkmaar worden gesluisdmile-down:. En zitten wij met een ongemotiveerde niet presterende speler...

  9. #9
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Pietje V. heeft nog maar 1 jaar te gaan bij Vitesse en is niet geneigd bij te tekenen, althans dat zei Johan D. gisteren bij VI. Dat wordt dus ook verkopen komende zomer of hij loopt het jaar erna gratis richting de Kuip.

  10. #10
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ben er bang voor ja... Als er dan maar genoeg voor hem gevangen word! We kunnen wel wat versterking gebruiken in de verdediging, daarbij moet er ook een vervanger komen..

  11. #11
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Pietje V. heeft nog maar 1 jaar te gaan bij Vitesse en is niet geneigd bij te tekenen, althans dat zei Johan D. gisteren bij VI. Dat wordt dus ook verkopen komende zomer of hij loopt het jaar erna gratis richting de Kuip.
    Ik zie Velthuizen eigenlijk helemaal niet naar de Kuip gaan. Geweldige keeper, zou zeker een aanwinst zijn. Maar Feyenoord heeft met Mulder en Darley, en op de achtergrond Lamprou, 3 goede jeugdige keepers, waarmee Feyenoord de komende jaren zeker vooruit kan. Velthuizen halen is een dure optie qua salaris denk ik, en op den duur kapitaal vernietiging omdat de eerder genoemde 3 jeugdkeepers niet of nauwelijks aan spelen toe zullen komen. Feit is echter wel dat ik Velthuizen een fantastische keeper vind, en ik denk dat hij zeker bij Feyenoord zou passen.

  12. #12
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Volgens mij heeft FC Twente toch nog steeds die Mihalovic gehuurd en nog niet gekocht? Dan lijkt het me logisch dat Piet richting Enschede vertrek.

  13. #13
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scott Bekijk bericht
    Volgens mij heeft FC Twente toch nog steeds die Mihalovic gehuurd en nog niet gekocht? Dan lijkt het me logisch dat Piet richting Enschede vertrek.
    Had ik net inderdaad in het Twente topic ook geopperd. Ik zie dat eerder gebeuren als naar Feyenoord inderdaad.

  14. #14
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Piet moet idd zelf naar Feyenoord willen ja en dus een jaar geduld hebben. Als hij dat niet heeft of liever een paar ton meer gaat scheppen bij Twente (wat ik hem niet kwalijk zou nemen hoor), is Feyenoord kansloos in deze kwestie ja.
    We zullen zaterdag meer te weten komen. Als hij weer zo komt slijmen bij het legioen, zal hij zijn zinnen wel op Feyenoord zetten.

  15. #15
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Piet moet idd zelf naar Feyenoord willen ja en dus een jaar geduld hebben. Als hij dat niet heeft of liever een paar ton meer gaat scheppen bij Twente (wat ik hem niet kwalijk zou nemen hoor), is Feyenoord kansloos in deze kwestie ja.
    We zullen zaterdag meer te weten komen. Als hij weer zo komt slijmen bij het legioen, zal hij zijn zinnen wel op Feyenoord zetten.
    Ga ergens anders voor een duppie vooraan zitten!

  16. #16
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Piet Velthuizen wil tot 2013 bijtekenen

    17-03-10

    Reservedoelman van Oranje wil langer blijven bij degradatiekandidaat Vitesse. Piet Velthuizen ( 22) wil zijn contract bij Vitesse met twee jaar verlengen, tot me*dio 2013. Een opmerkelijk initiatief van de derde keeper van Nederland.

    Piet Velthuizen wil in ge*sprek met de clubleiding. De doelman van Vitesse en tweede reservekeeper van Oranje is bezig aan een uitste*kend seizoen en lijkt klaar voor de stap naar de top.
    „Maar ik wil nog wel twee jaar bij Vitesse blijven, ik ben hier nog niet klaarâ€, laat de Nijmegenaar on*gevraagd weten.

    Vitesse heeft de hoop op een lan*ger verblijf van Velthuizen min of meer opgegeven. De doelman heeft een contract tot 30 juni 2011 en zou deze zomer verkocht moe*ten worden, wil hij niet transfer*vrij de deur uitgaan. Omdat de sa*larissen bij Vitesse omlaag moe*ten, terwijl Velthuizen juist een topseizoen keept, gaat Vitesse er vanuit dat de doelman bezig is aan zijn laatste of voorlaatste jaar.
    Een oriënterend gesprek met de zaakwaarnemer van de doelman bevestigde voor Vitesse de schijn*bare onmogelijkheid van een con*tractverlenging. Maar Velthuizen denkt daar anders over.

    „ Ze kunnen mij wel willen verko*pen, maar ik weet niks van belang*stelling. En ik ben nog niet klaar bij Vitesse. Ik heb mij ooit bij Vit*esse vier doelstellingen gesteld, drie daarvan heb ik er gehaald. Ik wilde eerste keeper worden, ik wil*de bij Vitesse het Nederlands elftal halen en ik wilde een seizoen min*der dan vijftig tegengoals krijgen.
    Maar de vierde doelstelling heb ik nog niet gehaald. Ik wil met Vites*se Europa in. En ik vind het zonde als ik wegga zonder dat ik al mijn doelstellingen heb gehaald.â€

    Over de maakbaarheid van die laat*ste doelstelling, wil Velthuizen niet lang nadenken. Vitesse is de*gradatiekandidaat en Europees voetbal lijkt verder weg dan ooit.
    „Wat er moet gebeuren, is niet mijn zaak. Dat is een zaak van de clubleiding. Daar moeten zij maar voor zorgenâ€, meent de 22- jarige doelman, wiens ambities op de langere termijn wel verder reiken dan die van sluitpost in Arnhem.
    „ Ik wil hogerop, zeker weten.
    Maar als ik twee jaar bijteken, ben ik nog steeds pas 25 jaar. Ik heb de tijd. En pas als we Europa in zijn gegaan, heb ik mijn doelen be*reiktâ€, aldus Velthuizen, de enige speler die dit ondermaatse seizoen in absolute topvorm steekt.

    Velthuizen is ook gevoelig voor de smeekbeden van het publiek.
    „ Supporters vragen mij steeds va*ker of ik wil bijtekenen. Dat vind ik mooi en ik wil het ook. Ik weet niet of Vitesse mij minder salaris kan bieden, maar ik wil in elk ge*val een keer om de tafel om te pra*ten en om te kijken wat er moge*lijk is. Ik heb de behoefte dat te be*sprekenâ€, aldus Velthuizen, die in 2006 onder Aad de Mos debuteer*de onder de lat en toen acht duels speelde.

    Sindsdien is hij drie seizoenen de onomstreden eerste doelman van de club. Hij speelde inmiddels één interland en gaat als tweede of der*de doelman met Oranje mee naar hetWK in Zuid-Afrika. Met een verkoop in de zomer houdt hij geen rekening.
    „In drie jaar ben ik twaalfde, twaalfde en tiende geworden met Vitesse, nu wordt het ook iets in die richting, want we degraderen echt niet. Maar ik zit veertien jaar bij de club en ik wil een keer op een Europese plek eindigen. Dat heb ik nog nooit gehaald.â€

  17. #17
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Na iig mooi van Piet. Als hij bijtekent betekent iig dat het zeker is dat Vitesse aan Pietje gaat verdienen. En dat telt voor Pietje ook zeker mee, want hij heeft (als een van de weinigen nog op de voetbalvelden) Vitesse als zijn club in zijn hart gesloten. De club die hem een kans gaf om zich te bewijzen en hem zowel in zijn prive leven als zijn professionele leven uitstekend begeleid, aldus Pietje zelf.

  18. #18
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ga ergens anders voor een duppie vooraan zitten!
    Zelfs dat hebben ze niet

  19. #19
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    De Mos alweer 2006???? Zo zeg dat is alweer lang geleden eigenlijk terwijl het zo dichtbij lijkt.

    Als Vitesse en Piet er niet uit komen zou ik hem graag naar Heerenveen zien komen. Geen topkeeper, hij heeft zijn gebreken, maar ook zijn potentie en heeft de Nederlandse nationaliteit.

  20. #20
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Pietje eventueel naar Heerenveen? Wakker worden Ane, je bent aan het dromen...

  21. #21
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Piet Velthuizen is een realistische optie voor Heerenveen, absoluut. Als hij uiteindelijk niet bijtekent bij Vitesse denk ik dat hij een aanbod van Heerenveen graag wil overwegen

  22. #22
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Piet Velthuizen is een realistische optie voor Heerenveen, absoluut. Als hij uiteindelijk niet bijtekent bij Vitesse denk ik dat hij een aanbod van Heerenveen graag wil overwegen
    Clubs als Sampdoria hadden twee jaar terug al interesse, toen ie nog maar een jaartje onder de lat stond in Arnhem. Als derde keeper van Oranje en inmiddels twee jaar verder in zijn ontwikkeling zullen er wel interessantere clubs aankloppen dan H'veen als ie weg gaat. Bovendien is H'veen momenteel amper een stap hoger op. Financieel gezien ja, maar sportief gezien niet.

  23. #23
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Piet Velthuizen is een realistische optie voor Heerenveen, absoluut. Als hij uiteindelijk niet bijtekent bij Vitesse denk ik dat hij een aanbod van Heerenveen graag wil overwegen
    Feyenoord en Twente houden hem in de gaten, mocht hij hier niet bij tekenen, zijn dat al 2 opties waar Piet meer open voorstaat. (en dan heb ik het niet eens over de opties buiten Nederland)

    Piet gaat Vitesse niet verlaten voor een halve stap omhoog..

  24. #24
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Clubs als Sampdoria hadden twee jaar terug al interesse, toen ie nog maar een jaartje onder de lat stond in Arnhem. Als derde keeper van Oranje en inmiddels twee jaar verder in zijn ontwikkeling zullen er wel interessantere clubs aankloppen dan H'veen als ie weg gaat. Bovendien is H'veen momenteel amper een stap hoger op. Financieel gezien ja, maar sportief gezien niet.
    Hij wil blijkbaar Europees spelen, dat speelt Heerenveen normaal gesproken ieder jaar. Heerenveen is gewoon een stap hogerop, sportief op dit moment niet maar financieel voor hem persoonlijk zeker, al haal je het absoluut niet bij Twente en Feyenoord.

    Tuurlijk, dit jaar gaat het minder, en nergens een garantie dat het volgend jaar beter gaat. Maar als je spelers als Velthuizen wilt aantrekken toon je wel de ambitie om volgend jaar weer op fatsoenlijk niveau (=top5) te acteren. En ik denk ook dat Velthuizen die stap graag maakt, maar ik zal maar niet voor hem praten, dat kan hij zelf wel. :approve:

  25. #25
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Pietje wil niet naar clubs die weer bij de top subtop moeten gaan aanhaken. Pietje wil naar een club die onderdeel van de top van de subtop zijn. Elk jaar Europees halen en op dat niveau ook nog aardig meekunnen. (En hiertoe schat ik Heerenveen dus niet echt). Een open sollicitatie naar Twente lijkt het. En als die Nederlandse club er niet komt, wil Pietje naar het buitenland.

    Maar bovenal, Pietje wil leren en langzaam stapjes maken. Pietje heeft een leefomgeving waarin benadrukt hoeveel het 'gewone' al waard is. Pietje heeft ook een erg zelfkritische instelling. En dus vind Pietje dat ie nog moet leren. En het liefst leert ie dan bij een club waar ie iedere wedstrijd speelt. En de overstap naar een (andere) middenmoter / lage subtopper) is voor Pietje geen optie. Want om Piet te quoten: ''Waarom die overstap maken, als ik hetzelfde kan leren bij de club waar ik het hardstikke naar me zin heb, die me de kans in de eredivisie hebben gegeven, al het vertrouwen hebben gegeven en me door dik en dun hebben gesteund?''
    Pietje wil de club dus dankbaar zijn.

    Maar goed, dat is mijn conclusie na het bestuderen van de vele uitspraken van Piet omtrent deze discussie, en een aantal persoonlijke gesprekken met hem hierover.

    Ik ben geneigd Pietje op zijn woord te geloven, maar ergens heb ik het gevoel dat Piet teveel media training heeft gehad:darkX_aaioverdebol:

  26. #26
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    hahaha, Piet gaat niet naar heerenveen hoor. zo laag als dinsdag is ie niet.

    iemand als Bus is leuk voor in de gouden gids divisie maar echt niet meer dan dat. Ik zou Sansoni terughalen of een andere terrier voor op het middenveld, verder hebben we een meer dan prima selectie.

  27. #27
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Hij wil blijkbaar Europees spelen, dat speelt Heerenveen normaal gesproken ieder jaar. Heerenveen is gewoon een stap hogerop, sportief op dit moment niet maar financieel voor hem persoonlijk zeker, al haal je het absoluut niet bij Twente en Feyenoord.

    Tuurlijk, dit jaar gaat het minder, en nergens een garantie dat het volgend jaar beter gaat. Maar als je spelers als Velthuizen wilt aantrekken toon je wel de ambitie om volgend jaar weer op fatsoenlijk niveau (=top5) te acteren. En ik denk ook dat Velthuizen die stap graag maakt, maar ik zal maar niet voor hem praten, dat kan hij zelf wel. :approve:
    De doelstelling was Europees met Vitesse, Ane... Niet Europees met wie dan ook..

  28. #28
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    We zullen vanzelf zien of Heerenveen hem wil en of Piet dan ook wil.

    Als ik mij in de gedachte van het bestuur plaats dan is het: ''we hebben VDB en Steppe al, doen we Bangma er bij hebben we voldoende keepers''

    Maar ik hoop wel dat ze het gaan proberen bij Vitesse voor Velthuizen

  29. #29
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    We zullen vanzelf zien of Heerenveen hem wil en of Piet dan ook wil.

    Als ik mij in de gedachte van het bestuur plaats dan is het: ''we hebben VDB en Steppe al, doen we Bangma er bij hebben we voldoende keepers''

    Maar ik hoop wel dat ze het gaan proberen bij Vitesse voor Velthuizen
    Proberen mag altijd, maar Piet gaat Vitesse niet verlaten voor Heerenveen..

  30. #30
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Top van de subtop. Jaja.
    Iig. Hij gaat bijtekenen.

  31. #31
    Moraalridder Carpe Diem's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard Genoemde ''aankopen'' van Vitesse

    Zoals jullie weten is Vitesse in handen gekomen van een streenrijke Georgiër. Deze overname biedt Vitesse de kans om vele miljoenen te spenderen aan spelers die ze anders nooit hadden kunnen halen.

    In het geruchtencircuit hoor je soms de gekste namen. Soms op waarheid gebaseerd, en soms ook niet. Maar menig bezoeker van Voetbalzone doet daar nog een schepje bovenop! De meest onzinnige namen heb ik van bezoekers van Voetbalzone al voorbij horen komen. Heb jij de afgelopen dagen nog iemand gezien die grappig probeerde te zijn door lukraak namen aan Vitesse te linken?

    Om vast een aantal stompzinnige/belachelijke, maar ergens ook wel weer vermakelijke reacties te noemen die ik de afgelopen twee dagen voorbij heb zien komen:

    - 't zou mij niets verbazen als die Arnautovic een dezer dagen op de proppen naar vitesse gaat, schijnt nu al weg te mogen bij werder.

    - Naar verluid is Ibrahimovic al bij de Gelredome gesignaleerd.

    - ze zijn ook bezig met vermeer van ajax!!

    - (topic over uitblinkende Messi bij Barcelona) misschien iets voor Vitesse?
    Laatst gewijzigd door marcel013; 23 augustus 2010 om 23:17

  32. #32
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kezman is transfervrij....leuke speler voor Vitesse!

  33. #33
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchLiam Bekijk bericht
    Kezman is transfervrij....leuke speler voor Vitesse!
    zei ik op FP ook al. zou mij niet verbazen in iedergeval. Al ben ik bang dat ook hij te kort komt om Vitesse omhoog te helpen.

  34. #34
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zie liever een Koef komen, al zal Rutten wel een 3e/4e man achter Berg en Reis willen houden. Geen beste voetballer, maar wel iemand die overal weet te scoren. Maar goed, Pedersen eerst maar vertrouwen geven als ie volledig fit wordt. Vooral achterin (links- en rechtsback) mag er een versterking komen. Op rechts zie ik een terugkeer van Swerts wel zitten. Kan Kashia centraal naast Rajkovic komen. En op links... hmmm...

  35. #35
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Urby is transfervrij.

  36. #36
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Die gaat ongetwijfeld naar het buitenland.

  37. #37
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Heeft Pedersen al gespeelt of nog steeds niet?

  38. #38
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Koevermans lijkt me echt niks! Maar dat heeft meer met hem als persoon te maken dan als voetballer.
    Ik zap altijd weg, als ik hem hoor praten! Wat een jankebal met een jankstem!

    ---------- Post toegevoegd om 14:36 ---------- vorige post was om 14:35 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Heeft Pedersen al gespeelt of nog steeds niet?
    Tegen Utrecht en PSV, maar in beide wedstrijden werdt hij pas gebracht toen de wedstrijd al gespeeld was.

    Overigs wel al 1 doelpunt op zijn naam staan in de eredivisie.

  39. #39
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Heeft Pedersen al gespeelt of nog steeds niet?
    Yup, twee invalbeurtjes, maar scheen voor NEC weer te geblesseerd te zijn. Tegen Utrecht na twee minuten direct gescoord en tegen PSV bleef het zonder doelpunten, hetgeen niet zo gek is natuurlijk. Bij de beloften maakte hij z'n debuut de maandag voor Utrecht-thuis en scoorde hij na elf minuten.

  40. #40
    Geel Zwart
    Aangemeld
    28 december 2010
    Leeftijd
    28
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Is Johan Voskamp een optie? Hij heeft een goed neusje voor het doel.

  41. #41
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse Bekijk bericht
    Is Johan Voskamp een optie? Hij heeft een goed neusje voor het doel.
    Als je binnen 3 jaar voor de titel wilt gaan lijkt Johan Voskamp me niet de man. Voskamp is een heel modale spits die prima past in de Jupiler league of onderin de eredivisie, maar dat is het ook wel hoor. Poepon vond ik al een betere voetballer. Hij is geen Koevermans in spé in elk geval.

    Maar als die leipe Georgiër 3 miljoen op tafel legt kom ik hem persoonlijk brengen...

  42. #42

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Leuke jupiler spits, komt tekort voor eredivisie.

  43. #43
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Voskamp is een tweede Powel ja, geen serieuze optie.

  44. #44
    JannickAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2008
    Locatie
    Dalfsen
    Leeftijd
    30
    Berichten
    415
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ajax heeft nog wel wat spelers in de aanbiedig, Mounir, Ooijer, Tanio.

    Nee, even serieus. Heeft Vitesse interesse in spelers van een hoog niveau, die in ieder geval tot de top behoren van Nederland. Anders zie ik dat kampioenschap in drie jaar nog niet gebeuren.

  45. #45
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JannickAFCA Bekijk bericht
    Ajax heeft nog wel wat spelers in de aanbiedig, Mounir, Ooijer, Tanio.

    Nee, even serieus. Heeft Vitesse interesse in spelers van een hoog niveau, die in ieder geval tot de top behoren van Nederland. Anders zie ik dat kampioenschap in drie jaar nog niet gebeuren.
    Dat is ook helemaal niet de doelstelling. Maar goed, dat zullen we door die Schouten wel blijven horen.

    Vitesse wilt vooral de jeugdopleiding verbeteren en met jonge spelers hogerop. Veel grote namen zullen er dus niet komen denk ik.

Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 15:25
  2. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 11:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •