Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 954

Discussie: Transfergeruchten Vitesse

Hybrid View

  1. #1
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Was niet je argument.

    Maar zelfs als 21 jarige had ene Japie Stam net een jaartje zijn debuut gemaakt bij PEC en ene Huntelaar had er net zijn eerste succesvolle jaar als prof opzitten bij het meer dan illustere AGOVV. Kortom, het zegt niet alles.



    Ex/NEC speler Grot ook al teruggehaald naar Arnhem...
    Mijn argument is dat het geen pareltje is omdat hij bij NEC nog niet in het eerste heeft gespeeld en zelfs op het tweede niveau verhuurd wordt. En dan kom jij met spelers aan die op die leeftijd gewoon al sterkhouders waren op het eerste niveau. Dan gaat er volgens mij daar ook iets mis qua vergelijking. En tja, er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van laatbloeiers. Vardy is dan nog het mooiste voorbeeld. Maar dat zijn eerder uitzonderingen die de regel bevestigen. Stel voor dat hij komt, zal het denk ik eerder voor Jong Vitesse zijn.

  2. #2
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mijn argument is dat het geen pareltje is omdat hij bij NEC nog niet in het eerste heeft gespeeld en zelfs op het tweede niveau verhuurd wordt. En dan kom jij met spelers aan die op die leeftijd gewoon al sterkhouders waren op het eerste niveau. Dan gaat er volgens mij daar ook iets mis qua vergelijking. En tja, er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van laatbloeiers. Vardy is dan nog het mooiste voorbeeld. Maar dat zijn eerder uitzonderingen die de regel bevestigen. Stel voor dat hij komt, zal het denk ik eerder voor Jong Vitesse zijn.
    Denk gewoon gevalletje Aktas, niks mis mee, er is super veel weggegaan bij Jong.

  3. #3
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Mijn argument is dat het geen pareltje is omdat hij bij NEC nog niet in het eerste heeft gespeeld en zelfs op het tweede niveau verhuurd wordt.
    Nou zal wel een pareltje zijn als zelfs NEC 'm niet goed genoeg vindt voor het eigen team in de KKD en verhuurt aan Top Oss.
    Jij hanteert het ´bankargument´. Dat er toekomstige wereldtoppers dan bij Willem II niet aan spelen toekwamen lijkt me afdoende. Pareltje moet natuurlijk ook worden gezien als pareltje voor NEC als eerste divisieclub.

    Sowieso lijkt het me dat je NEC nu niet als toonbeeld van lekker beleid zou moeten zien de afgelopen jaren.

    En tja, er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van laatbloeiers. Vardy is dan nog het mooiste voorbeeld.
    Knul heeft nu anderhalf jaar een basisplaats in de eerste divisie bij een club die dit jaar boven NEC eindigde. Lijkt me voor NEC begrippen best interessant. Of het voor Vitesse een pareltje zal zijn is hoogst dubieus.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet AZ gaan kopen/verkopen?
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 129
    Laatste bericht: 12 augustus 2023, 14:25
  2. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •