Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 174

Discussie: Zaterdag topklasse

  1. #46
    Kufibear's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    9.927
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Plus, volgens mij hebben de grootste amateurclubs een grotere begroting dan sommige jupiler-clubs.
    Dus die hebben wel degelijk een toekomst.

  2. #47
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Dat is helemaal waar, dat is mijn probleem ook niet. Maar de scheiding prof-amateur is gewoon heel erg vreemd. Stel IJsselmeervogels promoveren dan moeten ze dus een BVO opzetten naast de al bestaande amateurvereniging, immers inkomsten uit contributie zijn niet toegestaan bij BVO's. Verder zullen alle clubs die zouden willen promoveren hun accomodaties aan moeten passen, moeten ze voor 10.000en euro's lichtinstallaties aan gaan schaffen en plaatsen en moeten ze van hun waanidee af dat er op zondag niet gevoetbald zou mogen worden. Plus het hilarische dat je als je kampioen wordt mag kiezen of je wel of niet wilt promoveren, hou toch op. Als je kampioen wordt promoveer je, anders zorg je maar dat je geen kampioen wordt.

  3. #48
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ach uit een klein dorpje als Heerenveen is ook een enorme voetbalclub opgebouwd, het kan echt wel, mits je weet hoe je een club kan opbouwen en de benodigde centjes hebt.

  4. #49
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Ach uit een klein dorpje als Heerenveen is ook een enorme voetbalclub opgebouwd, het kan echt wel, mits je weet hoe je een club kan opbouwen en de benodigde centjes hebt.
    Tuurlijk er zullen ook wel mogelijkheden liggen. Alleen betwijfel ik of een verhaal als Heerenveen nu nog mogelijk is. Heerenveen is gaan zinspelen op het imago Friesland. Zijn er nog regio's in Nederland waarin dat mogelijk is?

  5. #50
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Tuurlijk er zullen ook wel mogelijkheden liggen. Alleen betwijfel ik of een verhaal als Heerenveen nu nog mogelijk is. Heerenveen is gaan zinspelen op het imago Friesland. Zijn er nog regio's in Nederland waarin dat mogelijk is?
    Tja, daar heb je inderdaad wel gelijk in, toch zal er wel zoiets mogelijk zijn, van te voren zal je toch nooit weten hoe het gaat lopen qua bezoekers.

  6. #51
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Bezoekersaantallen, hoe mooi ik ze ook vind, maken eigenlijk maar een klein deel uit van de grootte van een club. Het gaat ook om sponsoring, accomodatie en beleid.

  7. #52
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Meer bezoekersaantallen trekken ook meer sponsoren waardoor je ook weer geld kan steken in de accomodatie.

  8. #53
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Zeer zeker. Heeft er iemand trouwens ook statistieken van de hoofdklassers dit jaar? Toeschouwersaantallen dus.

  9. #54
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Het is ook lastig in te schatten, want in veel van de amateurclubs gaat het nodige zwarte geld om, wat dus niet meer kan in de JL straks. Verder heb je natuurlijk veel tweede/derde clubs uit de grotere steden (clubs als AFC, Elinkwijk, Baronie etc), die kunnen lastig opboksen tegen de grotere plaatsgenoten. Op het moment zie ik 1 club uit Spakenburg potentieel voor de JL, verder zou ik het 1-2-3 niet weten.

  10. #55
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Wat is het achterland van Spakenburg dan? Zitten er bedrijven in Spakenburg?

  11. #56
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Dat is helemaal waar, dat is mijn probleem ook niet. Maar de scheiding prof-amateur is gewoon heel erg vreemd. Stel IJsselmeervogels promoveren dan moeten ze dus een BVO opzetten naast de al bestaande amateurvereniging, immers inkomsten uit contributie zijn niet toegestaan bij BVO's. Verder zullen alle clubs die zouden willen promoveren hun accomodaties aan moeten passen, moeten ze voor 10.000en euro's lichtinstallaties aan gaan schaffen en plaatsen en moeten ze van hun waanidee af dat er op zondag niet gevoetbald zou mogen worden. Plus het hilarische dat je als je kampioen wordt mag kiezen of je wel of niet wilt promoveren, hou toch op. Als je kampioen wordt promoveer je, anders zorg je maar dat je geen kampioen wordt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Bezoekersaantallen, hoe mooi ik ze ook vind, maken eigenlijk maar een klein deel uit van de grootte van een club. Het gaat ook om sponsoring, accommodatie en beleid.
    Hoeveel argumenten ga je zoeken om je vooringenomen stelling te bekrachtigen?

    -Organisatiestructuur: Volgens mij veranderen de eisen ook bij de introductie van de topklasse. Een verenigingsstructuur mag dan ook (las ik ergens)
    -Accommodatie: Topklasse clubs zullen over het algemeen genoeg centen hebben als je kijkt wat voor accommodaties er nu al uit de grond rijzen. Zal een lichtinstallatie dan het obstakel worden?
    -Zondagvoetbal: Hoe vaak speel je in de Jupiler League nou op zondag? En die wedstrijden kan je verzetten (ik ben toch geniaal soms). Overigens zijn Zwartekousen nou ook wel zo principieel dat als het goed gaat ze concessies willen doen. Dirkie Kuyt speelt ook gewoon op zondag zijn wedstrijden.
    -Sponsoring: succes = sponsoring. In de topklasse zullen er ook best landelijke bedrijven zijn naast de lokale bedrijven die de nieuwe competitie als een frisse kans zien om te sponsoren.
    -Beleid: Lijkt mij niet echt een doorslaggevende factor. Clubs met goed beleid zullen best een kansje maken in de Jupiler league, clubs die het niet op de rails hebben zullen niet eens in de topklasse komen.

  12. #57
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wat is het achterland van Spakenburg dan? Zitten er bedrijven in Spakenburg?
    Er zitten tweewekelijks 10000 man, dus dat zal best wel wat sponsors. Verder ligt het niet ver van Amersfoort af, ook geen klein gat.

  13. #58
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Zeer zeker. Heeft er iemand trouwens ook statistieken van de hoofdklassers dit jaar? Toeschouwersaantallen dus.
    Die had ik ooit ergens op dit forum geplaatst. Stuk of 7 clubs die rond de 5000 zitten gemiddeld dacht ik.

  14. #59
    Kufibear's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    9.927
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Die had ik ooit ergens op dit forum geplaatst. Stuk of 7 clubs die rond de 5000 zitten gemiddeld dacht ik.
    Dat lijkt me toch meer dan sommige Jupiler League clubs.
    Of zit ik er naast?

    nee ik zit er niet naast zie ik.
    Het gemiddelde in de Jupiler League was in januari 2010 3600.

  15. #60
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Genemuiden verdiend het in de topklasse te komen. In alles is die club groots. Enorme aanhang, zowel thuis als uitwedstrijden
    Dat klopt zeker. Laatste wedstrijd waar ik dit seizoen was van Flevo Boys was tegen Genemuiden. Ik was iets later en kwam net aanlopen toen het 1e doelpunt viel. Ik dacht echt dat Flevo Boys op voorsprong kwam met al dat geluid. Het rare was alleen dat het maar uit 1 hoek kwam. Ben ik eindelijk binnen zie ik dat het 0-1 staat en zie ik toch een hoop mensen uit Genemuiden Maar het was dan ook wel een doordeweekse avond en niet zaterdag overdag.
    Maar goed, Flevo Boys heeft het i.i.g. gehaald en dat dankzij het verlies van Genemuiden

  16. #61
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Er zitten tweewekelijks 10000 man, dus dat zal best wel wat sponsors. Verder ligt het niet ver van Amersfoort af, ook geen klein gat.
    Haha absoluut onwaar. Slechts bij de Spankenburgse derby zitten 7000 man.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Die had ik ooit ergens op dit forum geplaatst. Stuk of 7 clubs die rond de 5000 zitten gemiddeld dacht ik.
    Nee die stats van jou toonden IJsselmeervogels als hoogste met 2600 gemiddeld. Dus niet overdrijven.

  17. #62
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zou goed kunnen. In ieder geval waren er aardig wat clubs die prima onderin de jupiler league mee kunnen. Jammer dat er zoveel berichten verwijderd moeten worden, anders had ik het even terug kunnen zoeken.

  18. #63
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Dit was 2005. Wel wat verouderd dus.

    Klasse totaal. gem.
    Hoofdklasse A 126.845 700
    Hoofdklasse B 209.186 1.150
    Hoofdklasse C 139.850 750

    Even de wiki van de Topklasse. Ook even voor mezelf om wat te verduidelijken.

    Promotie naar het betaald voetbal

    De winnaar van de finale om het algeheel amateurkampioenschap heeft het recht om te promoveren naar het betaald voetbal en komt dan uit in de Eerste divisie. Indien deze club van dit recht afziet, mag de verliezend finalist van dit recht gebruikmaken. In beide gevallen degradeert dan de laatste van de Eerste divisie naar de Topklasse.

    Wanneer beide teams afzien van promotie, behoudt de beoogde degradant uit de Eerste divisie zijn plaats in deze competitie.

    Degradatie naar de Hoofdklasse

    In beide Topklasses degraderen de nummers 14 t/m 16. De nummer 13 speelt samen met de algehele periodekampioen van de drie verschillende hoofdklasses nacompetitie om degradatie naar de hoofdklasse te voorkomen en zich te handhaven in de Topklasse.

    Overgangsseizoen 2009/2010

    Om de inrichting van de Topklasse mogelijk te maken is er een overgangssituatie in het seizoen 2009/2010.

    Voor de Topklasse 2010/2011 plaatsen zich:

    - de nummers 1 t/m 4 uit elk van de 6 hoofdklassen
    - de zes winnaars van de beslissingsduels tussen de nummers 5 en 6 van de hoofdklassen
    - de nummer laatst uit de Eerste divisie
    - de winnaar van de herkansingen tussen de zes verliezers van de hiervoor genoemde beslissingsduels.

    In eerste instantie zouden twee clubs uit de Eerste divisie degraderen maar door het faillissement van de Eerste divisionist HFC Haarlem tijdens het overgangsseizoen, degradeert nog maar een club. De vrijgekomen plaats zal worden ingenomen door een extra hoofdklasser.

  19. #64
    Zaalvoetballer RVC33's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 maart 2006
    Locatie
    Reeuwijk
    Leeftijd
    38
    Berichten
    272
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wat is het achterland van Spakenburg dan? Zitten er bedrijven in Spakenburg?
    Wat dacht je van Bakkerij het Stoepje. En ik schat 5 van de 10 grootste vishandelaren van Nederland. Zelfde geldt voor de bollenstreek, daar zit meer geld dan in Limburg bijvoorbeeld.

  20. #65
    djhappy's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 juni 2009
    Locatie
    Zwolle
    Leeftijd
    31
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    ik neem aan dat oss gewoon weer wil promoveren toch ? of spelen ze liever in de topklasse

  21. #66
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RVC33 Bekijk bericht
    Wat dacht je van Bakkerij het Stoepje. En ik schat 5 van de 10 grootste vishandelaren van Nederland. Zelfde geldt voor de bollenstreek, daar zit meer geld dan in Limburg bijvoorbeeld.
    Er zit hier heel veel geld, dat nu ook al in de voetbalclubs wordt gestoken. Het is alleen niet allemaal wit geld. Daarom denk ik dat clubs als Rijnsburgse Boys een stuk terug zullen gaan in begroting.

  22. #67
    Zaalvoetballer RVC33's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 maart 2006
    Locatie
    Reeuwijk
    Leeftijd
    38
    Berichten
    272
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightspawn Bekijk bericht
    Er zit hier heel veel geld, dat nu ook al in de voetbalclubs wordt gestoken. Het is alleen niet allemaal wit geld. Daarom denk ik dat clubs als Rijnsburgse Boys een stuk terug zullen gaan in begroting.
    Hebben al die clubs de laatste jaren niet al een aardige boete gehad van de belastingdienst vanwege aparte betaalmethoden? Volgens mij zit dat tegenwoordig allemaal al iets normaler in elkaar dan eerst.

  23. #68
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Nog een vraagje die me te binnen schoot. Waarop wordt gebaseerd dat het niveau van de JL en de hoofdklasse niet zo ver van elkaar af staat?

  24. #69
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RVC33 Bekijk bericht
    Hebben al die clubs de laatste jaren niet al een aardige boete gehad van de belastingdienst vanwege aparte betaalmethoden? Volgens mij zit dat tegenwoordig allemaal al iets normaler in elkaar dan eerst.
    Ik geloof van wel, maar het is nog steeds geen zuivere koffie.

  25. #70
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nog een vraagje die me te binnen schoot. Waarop wordt gebaseerd dat het niveau van de JL en de hoofdklasse niet zo ver van elkaar af staat?
    Vraag me af of iemand dat überhaupt vindt. Heb het hier nog niet zien staan hoor. Net als dat niemand vindt dat de eredivisie en jupiler league dicht bij elkaar zitten.

  26. #71
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Johan Derksen roept het regelmatig. Althans heeft dat gedaan. Maar ik denk dat het vergelijkbaar is. De top van de hoofdklasse is niet veel minder dan de onderkant van de JL en de top van de JL is niet veel minder dan de onderkant van de eredivisie.

  27. #72
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wat is het achterland van Spakenburg dan? Zitten er bedrijven in Spakenburg?
    Ja hoor. Groot visdorp hè.

  28. #73
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Flevo Boys er nu ook in

  29. #74
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    CSV Apeldoorn inmiddels ook verzekert van Topklasse!

  30. #75
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sampdoria
    Wat is het achterland van Spakenburg dan? Zitten er bedrijven in Spakenburg?
    Ik zou zeggen:

    klik en klik

  31. #76
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Johan Derksen roept het regelmatig. Althans heeft dat gedaan. Maar ik denk dat het vergelijkbaar is. De top van de hoofdklasse is niet veel minder dan de onderkant van de JL en de top van de JL is niet veel minder dan de onderkant van de eredivisie.
    Dat is eigenlijk heel moeilijk te zeggen omdat er maar weinig competatieve wedstrijden tussen de Juup en de hoofdklassers gespeeld worden. En de beker potjes zijn altijd anders dan een competitie.
    Daarnaast is een wedstrijd als Katwijk-Quick Boys altijd anders dan Venray- SC Joure.

    We moeten de komende twee jaar afwachten voordat je daar een antwoord op kunt krijgen.

  32. #77
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Zo moeilijk is dat niet te zeggen. Top hoofdklassers halen per definitie de afvallers van Jupiler Leauge clubs. Kijk zo'n selectie van IJsselmeervogels, die zit vol met ex-Jupiler League spelers.

  33. #78
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Zo moeilijk is dat niet te zeggen. Top hoofdklassers halen per definitie de afvallers van Jupiler Leauge clubs. Kijk zo'n selectie van IJsselmeervogels, die zit vol met ex-Jupiler League spelers.
    Ex-Jupiler speler wil niet zeggen dat je te slecht bent voor de Juup. Feit is dat je bij veel amateurploegen meer kunt verdienen dan een niveau hoger. Veel goede spelers maken daarom ook de overstap.
    Ik ben benieuws hoe het eerste seizoen van clubs als RBB zal zijn.

  34. #79
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Nee ik snap dat ze niet automatisch slechter zijn, maar het lijkt me sterk dat een ploeg als IJsselmeervogels kampioen zou worden in de JL, dat acht ik onmogelijk met deze selectie. Die zouden ergens op de 15e plaats eindigen met deze ploeg denk ik.

  35. #80
    Pseudo-wetenschappertje Nightspawn's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 mei 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.743
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nee ik snap dat ze niet automatisch slechter zijn, maar het lijkt me sterk dat een ploeg als IJsselmeervogels kampioen zou worden in de JL, dat acht ik onmogelijk met deze selectie. Die zouden ergens op de 15e plaats eindigen met deze ploeg denk ik.
    Daar heb ik geen inzicht in. Wel denk ik dat de de hoofdklassen in de breedte een stuk sterker zijn dan de Juup. Fortuna, Telstar, Oss, Haarlem, Emmen en Omniworld hebben echt geen selectie die competatief mee kunnen draaien in Zaterdag A (enige die ik een beetje volg). 15de is dan voor een club als IJsselmeervogels niet onlogisch.

  36. #81
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Emmen absoluut wel. Die anderen zou je inderdaad af kunnen vragen.

  37. #82
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Het zegt wel genoeg dat een club als Oss de laatste jaren regelmatig spelers van een Hoofdklassetopper als Baronie heeft gehaald en in het algemeen niet verder komt dan middenmoot JL.

  38. #83
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Het zegt wel genoeg dat een club als Oss de laatste jaren regelmatig spelers van een Hoofdklassetopper als Baronie heeft gehaald en in het algemeen niet verder komt dan middenmoot JL.
    Dat zegt nog steeds niet alles. In de JL ben je verplicht full-prof met een niet al te riant salaris.
    In de hoofdklasse krijg je over het algemeen een leuke vergoeding met een leuke baan

  39. #84
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    In de JL full-prof? Al lang niet meer allemaal. 15 spelers moeten een profcontract hebben, de rest mag allemaal een amateurcontract hebben.

  40. #85
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Clubs als Fortuna hebben gewoon profs met een modaal salaris, die zullen vast wel regelmatig een bijbaan hebben om rond te komen.

  41. #86
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.927
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Heeft iemand enige idee hoe de playoffs er uit zullen zien voor promotie naar de topklasse? 'Mijn' amateurclub heeft dit weekend de kans laten liggen om direct te promoveren en moeten playoffs spelen maar ik kan op de site (die van geen kant klopt en niet up to date is) helemaal niks vinden hierover.

  42. #87
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nummer 5 van de ene hoofdklasse speelt tegen een nummer 6 van andere hoofdklasse, als ik mij niet vergis.

  43. #88
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.927
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Weet je ook iets over data misschien?

  44. #89
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard


  45. #90
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Waarom speelt Katwijk als nr.5 eerst thuis? Is daar iets te doen?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •