Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

  1. #406
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Tja, een Eindhovenaar, hele familie voor PSV, werd er gewoon ingerold. Eerste wedstrijd was PSV-RBC eind 2002 of begin 2003, iets in die richting. Werd 3-0, mede door een doelpunt van Georgi Gakhokidze, wie kent hem nog sindsdien t/m de verhuizing naar DB een seizoenskaart gehad. Ik probeer nu zo vaak mogelijk te kijken, alleen door werk gaat dat niet altijd, dit seizoen ongeveer twintig wedstrijden kunnen zien, ben er naar zeven geweest, uit en thuis.

    Mainz degradeerde een aantal jaar geleden, terwijl ze heel goed voetbal speelde. Ben ze toen blijven volgen in de tweede Bundesliga, eerste jaar geen promotie, tweede jaar wel, sindsdien onafgebroken in de Buli. Dan erbij vind ik Duits voetbal ook het mooiste wat er is.

    Sochaux komt door OSM, haalde daarmee in 2006 voor het eerst mijn doelstelling. Ben toen uit nieuwsgierigheid gaan kijken en blijven kijken, van het een kwam het ander. Nu dit weekend de degradatiekraker van de eeuw, ik zit er klaar voor!

    Verder nog symphatie voor een paar ploegen, maar das minder boeiend
    Iedere Feyenoorder kent deze jongen nog héél goed. Ik ken Feyenoorders die zelfs een gebedruimte aan hem hebben toegewijd.


  2. #407
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Maar die club heeft dus eigenlijk helemaal geen eigen identiteit? Gewoon een satellietclubje van PSV... net als Excelsior en Feyenoord.
    Dat is een misvatting. Als Spartanen maken we Excelsior graag voor hoeren uit omdat ze zichzelf aan Feyenoord verkocht hebben, maar er is wel degelijk een eigen aanhang. Erg klein natuurlijk, maar die paar honderd man die echt voor deze club zijn en dus ook helemaal niks met Feyenoord hebben bestaan wel degelijk. In Eindhoven zal dat niet anders zijn.

  3. The Following 4 Users Say Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    DeTempel (13 mei 2014),Pizzakoerier (13 mei 2014),The Man (13 mei 2014),Thom Yorke (13 mei 2014)

  4. #408
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Iedere Feyenoorder kent deze jongen nog héél goed. Ik ken Feyenoorders die zelfs een gebedruimte aan hem hebben toegewijd.


  5. #409
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hehe wat een topic. Nooit gedacht dat computerspelletjes zo bepalend zijn voor zoekende jongetjes.

  6. The Following 8 Users Say Thank You to Astore For This Useful Post:

    AFCArjen (20 mei 2014),Bernardo (13 mei 2014),EVert (13 mei 2014),Jack (13 mei 2014),Johan C (13 mei 2014),Momus (13 mei 2014),Thom Yorke (13 mei 2014),UltraMarijn (13 mei 2014)

  7. #410
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.823
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ajax heeft mij benaderd destijds om fan te worden en zo geschiede.

  8. The Following User Says Thank You to UltraMarijn For This Useful Post:

    The Man (13 mei 2014)

  9. #411
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Ajax heeft mij benaderd destijds om fan te worden en zo geschiede.
    Van de beste moeten ze het hebben natuurlijk, heel begrijpelijk

  10. #412
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Dat is een misvatting. Als Spartanen maken we Excelsior graag voor hoeren uit omdat ze zichzelf aan Feyenoord verkocht hebben, maar er is wel degelijk een eigen aanhang. Erg klein natuurlijk, maar die paar honderd man die echt voor deze club zijn en dus ook helemaal niks met Feyenoord hebben bestaan wel degelijk. In Eindhoven zal dat niet anders zijn.
    De aanhang van FC Eindhoven hebben voor het gros ook helemaal niets met PSV. De sympathie vanuit Helmond Sport voor PSV zal ook een stuk groter zijn dan die op de tribunes aan de Aalsterweg.

    Overigens is de satellietclub van PSV ook erg overdreven. Ondanks dat ze beide zich huisvesten in Eindhoven is de samenwerking, zeker gezien die locatie, te verwaarlozen.

  11. #413
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    De aanhang van FC Eindhoven hebben voor het gros ook helemaal niets met PSV. De sympathie vanuit Helmond Sport voor PSV zal ook een stuk groter zijn dan die op de tribunes aan de Aalsterweg.

    Overigens is de satellietclub van PSV ook erg overdreven. Ondanks dat ze beide zich huisvesten in Eindhoven is de samenwerking, zeker gezien die locatie, te verwaarlozen.
    Toch blijft het raar, PSV'ers hebben vaak wel veel sympathie voor FCE, maar inderdaad komt er meer vanuit Helmond Sport, overigens een ploeg waar ik totaal niks mee heb, maar heb het sowieso niet zo op Helmond.

  12. #414
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    1 Heerenveen

    Van de top 3 heb ik het liefst Ajax

    Ik vind Nac, Sparta, Eagles en Graafschap ook mooie clubs.

    Ik vind FC Twente de minste van het stel, op de voet gevolgd door PSV

  13. The Following User Says Thank You to Fries For This Useful Post:

    The Man (13 mei 2014)

  14. #415
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Toch blijft het raar, PSV'ers hebben vaak wel veel sympathie voor FCE, maar inderdaad komt er meer vanuit Helmond Sport, overigens een ploeg waar ik totaal niks mee heb, maar heb het sowieso niet zo op Helmond.
    Dat is natuurlijk omdat Eindhoven en PSV totaal geen concurrenten zijn. Spartanen en Excelsior-supporters hadden 20 jaar terug ook veel sympathie voor elkaars clubs, maar toen Excelsior met hulp van Feyenoord beter ging presteren en Sparta juist verder afgleed kwamen de clubs op sportief gebied in elkaars vaarwater te zitten. Dat voedt de rivaliteit. Tegelijkertijd zijn er steeds meer Feyenoorders die het leuk vinden als Sparta het 'relatief' goed doet. Maar toen we ineens drie keer van ze wonnen konden we weer massaal de tering krijgen op Spangen.

    De lokale kleine club kan vaak op sympathie rekenen van iedereen. Totdat ze ineens zo goed zijn dat ze van je kunnen winnen.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 13 mei 2014 om 12:05

  15. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    The Man (13 mei 2014)

  16. #416
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Toch blijft het raar, PSV'ers hebben vaak wel veel sympathie voor FCE, maar inderdaad komt er meer vanuit Helmond Sport, overigens een ploeg waar ik totaal niks mee heb, maar heb het sowieso niet zo op Helmond.
    Omdat EVV lange tijd veel groter was dan PSV. Bovendien de club van de middenstand (het geld) én de lokale bevolking. PSV was voor de mensen buiten Eindhoven en met name de import (dat werden er uiteindelijk 10.000den). Bovendien was PSV niet eens de meest begeerde club in het stadsdeel Strijp, dat was Brabantia. Coen Dillen ging van Brabantia naar PSV, terug naar Brabantia en weer naar PSV. Knap dat je bij zoveel verraad toch nog een standbeeld kan krijgen. De uiteindelijke omslag kwam in de begin jaren 70.

    Een kwartfinale beker, een keer of 3 in de nacompetitie en middenmoter in de Eerste Divisie. De samenvatting van de afgelopen 40 jaar. Waar ze eerst speelden voor 30.000 mensen vóór het kampioenschap van Nederland. Die omgekeerde weg is een stuk lastiger te aanvaarden.

  17. #417
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Omdat EVV lange tijd veel groter was dan PSV. Bovendien de club van de middenstand (het geld) én de lokale bevolking. PSV was voor de mensen buiten Eindhoven en met name de import (dat werden er uiteindelijk 10.000den). Bovendien was PSV niet eens de meest begeerde club in het stadsdeel Strijp, dat was Brabantia. Coen Dillen ging van Brabantia naar PSV, terug naar Brabantia en weer naar PSV. Knap dat je bij zoveel verraad toch nog een standbeeld kan krijgen. De uiteindelijke omslag kwam in de begin jaren 70.

    Een kwartfinale beker, een keer of 3 in de nacompetitie en middenmoter in de Eerste Divisie. De samenvatting van de afgelopen 40 jaar. Waar ze eerst speelden voor 30.000 mensen vóór het kampioenschap van Nederland. Die omgekeerde weg is een stuk lastiger te aanvaarden.
    Ja dat weet ik, maar nu ze kleiner zijn geworden zou je wel verwachten dat ze meer met PSV zouden krijgen. Ik ben zelf in Strijp geboren, verhaal van Coen is mij bekend. Maar Brabantia is nog altijd een grote club in Eindhoven. Even om af te dwalen, heb je dat nieuwe complex van hun al gezien?

    Is inderdaad wel jammer dat het zo is gelopen...

  18. #418
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Ja dat weet ik, maar nu ze kleiner zijn geworden zou je wel verwachten dat ze meer met PSV zouden krijgen. Ik ben zelf in Strijp geboren, verhaal van Coen is mij bekend. Maar Brabantia is nog altijd een grote club in Eindhoven. Even om af te dwalen, heb je dat nieuwe complex van hun al gezien?

    Is inderdaad wel jammer dat het zo is gelopen...
    Juist niet. Eigen identiteit.

  19. #419
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Juist niet. Eigen identiteit.
    Meer Sympathie, ik probeer juist al de hele tijd duidelijk te maken dat FCE wel degelijk een eigen identiteit heeft.

  20. #420
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Een echte EVV'er zul je nooit bij PSV zien. Noem 1 reden waarom ze sympathie voor PSV zouden moeten hebben.

  21. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    tie-wrap (13 mei 2014)

  22. #421
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Ik vroeg een Ajax broodtrommeltje maar kreeg een Feyenoord broodtrommeltje.

  23. #422
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Een echte EVV'er zul je nooit bij PSV zien. Noem 1 reden waarom ze sympathie voor PSV zouden moeten hebben.
    Omdat het stadsgenoten zijn

  24. #423
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Omdat het stadsgenoten zijn
    Spartanen gaan toch ook niet naar Feyenoord, net zoals ekte ekte Excelsiorianen niet naar Sparta en Feyenoord gaan.

  25. #424
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Spartanen gaan toch ook niet naar Feyenoord, net zoals ekte ekte Excelsiorianen niet naar Sparta en Feyenoord gaan.
    Ik zeg niet dat ze moeten gaan alleen dat ik het vreemd vind dat er zo weinig sympathie is van FCE naar PSV terwijl het nergens geen rivalen zijn of iets in die richting

  26. #425
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat ze moeten gaan alleen dat ik het vreemd vind dat er zo weinig sympathie is van FCE naar PSV terwijl het nergens geen rivalen zijn of iets in die richting
    Dus het zijn overal rivalen? Dan is het toch logisch allemaal?

  27. #426
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Topic weer wat leven inblazen.

    PSV; iemand die dicht bij Eindhoven woont, pappie voor PSV, gewoon ingerold dus.
    Real Madrid; wellicht wat gloryhunter, maar als klein kind vond ik het geweldig dat ze al die grote spelers kochten, dus toen maar voor Real geworden.
    Chelsea; itt Real hier juist niet, voor Chelsea geworden omdat ik Zola vroeger zo'n grote held vond, nadat Abramovich naar Chelsea kwam was het uiteraard wel wat makkelijker dit in stand te houden omdat de club toch wat meer aandacht kreeg vanuit de media en de wedstrijd makkelijker te volgen werden voor me.

    Verder sympathie voor een aantal clubs. Bayer Leverkusen omdat ik daar vroeger op FIFA 2000 mee speelde, Willem II omdat ik in Tilburg studeer, dus vind ik wel mooi. Verder eigenlijk wel voor veel clubs in het zuiden van het land omdat ik daar blijkbaar meer gevoel voor heb dan clubs ver weg van me.

  28. The Following User Says Thank You to Peerk For This Useful Post:

    The Man (20 mei 2014)

  29. #427
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Topic weer wat leven inblazen.

    PSV; iemand die dicht bij Eindhoven woont, pappie voor PSV, gewoon ingerold dus.
    Real Madrid; wellicht wat gloryhunter, maar als klein kind vond ik het geweldig dat ze al die grote spelers kochten, dus toen maar voor Real geworden.
    Chelsea; itt Real hier juist niet, voor Chelsea geworden omdat ik Zola vroeger zo'n grote held vond, nadat Abramovich naar Chelsea kwam was het uiteraard wel wat makkelijker dit in stand te houden omdat de club toch wat meer aandacht kreeg vanuit de media en de wedstrijd makkelijker te volgen werden voor me.

    Verder sympathie voor een aantal clubs. Bayer Leverkusen omdat ik daar vroeger op FIFA 2000 mee speelde, Willem II omdat ik in Tilburg studeer, dus vind ik wel mooi. Verder eigenlijk wel voor veel clubs in het zuiden van het land omdat ik daar blijkbaar meer gevoel voor heb dan clubs ver weg van me.
    Mooi man. Jij hebt dus elk weekend wel iets te juichen? Heb je slim bekeken man.

  30. #428
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mooi man. Jij hebt dus elk weekend wel iets te juichen? Heb je slim bekeken man.
    Nee, meer veel janken de laatste jaren, zeker met PSV.

  31. #429
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Nee, meer veel janken de laatste jaren, zeker met PSV.
    Ja. Maar dan heb je Real nog. Of anders Chelsea. Of anders Willem II. Of anders een ander zuidelijk clubje dat wel resultaat heeft geboekt.
    Lekker toch.

  32. #430
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ja. Maar dan heb je Real nog. Of anders Chelsea. Of anders Willem II. Of anders een ander zuidelijk clubje dat wel resultaat heeft geboekt.
    Lekker toch.
    Als ik elk succes van elke club waar ik iets van sympathie voor voel zou moeten vieren dan lig ik waarschijnlijk 3x per week plat van de drank. Ik beperk het juichen wel tot een van die drie clubs en helaas was dat dit seizoen niet veel, wellicht bij Real nog als ze de CL winnen.

  33. #431
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Topic weer wat leven inblazen.

    PSV; iemand die dicht bij Eindhoven woont, pappie voor PSV, gewoon ingerold dus.
    Real Madrid; wellicht wat gloryhunter, maar als klein kind vond ik het geweldig dat ze al die grote spelers kochten, dus toen maar voor Real geworden.
    Chelsea; itt Real hier juist niet, voor Chelsea geworden omdat ik Zola vroeger zo'n grote held vond, nadat Abramovich naar Chelsea kwam was het uiteraard wel wat makkelijker dit in stand te houden omdat de club toch wat meer aandacht kreeg vanuit de media en de wedstrijd makkelijker te volgen werden voor me.

    Verder sympathie voor een aantal clubs. Bayer Leverkusen omdat ik daar vroeger op FIFA 2000 mee speelde, Willem II omdat ik in Tilburg studeer, dus vind ik wel mooi. Verder eigenlijk wel voor veel clubs in het zuiden van het land omdat ik daar blijkbaar meer gevoel voor heb dan clubs ver weg van me.
    Madrid en Londen liggen inderdaad praktisch om de hoek

  34. #432
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ik ben een successupporter.

  35. The Following User Says Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    somagunner (20 mei 2014)

  36. #433
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Hehe wat een topic. Nooit gedacht dat computerspelletjes zo bepalend zijn voor zoekende jongetjes.
    Het verbaast mij dat dit zovelen verbaast.

  37. The Following 2 Users Say Thank You to chuchu For This Useful Post:

    somagunner (20 mei 2014),The Man (20 mei 2014)

  38. #434
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Het verbaast mij dat dit zovelen verbaast.
    Jij bent zeker ook voor Ajax geworden nadat je Fifa gespeeld hebt he?

  39. #435
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Jij bent zeker ook voor Ajax geworden nadat je Fifa gespeeld hebt he?
    Schavuit. Fifa 99 was mijn eerste editie. En ik nam natuurlijk altijd één van de beste teams, de gloryhunter die ik ben. Dus helaas geen Ajax.

    Maar heb wel sympathie voor clubs en spelers gekregen omdat ik ze lange tijd onder mijn hoede had met FM/CM. Wanneer je uren en uren achtereen zit te hopen en te juichen voor virtuele spelers en clubs dan is het best logisch dat je zo ook wat gaat gunnen wanneer je ze op je andere beeldscherm ziet spelen.

    Majah, zal wel een generatiekloof zijn ofzo.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to chuchu For This Useful Post:

    AFCArjen (20 mei 2014),The Man (20 mei 2014)

  41. #436
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Juichen voor virtuele spelers.

  42. #437
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Schavuit. Fifa 99 was mijn eerste editie. En ik nam natuurlijk altijd één van de beste teams, de gloryhunter die ik ben. Dus helaas geen Ajax.

    Maar heb wel sympathie voor clubs en spelers gekregen omdat ik ze lange tijd onder mijn hoede had met FM/CM. Wanneer je uren en uren achtereen zit te hopen en te juichen voor virtuele spelers en clubs dan is het best logisch dat je zo ook wat gaat gunnen wanneer je ze op je andere beeldscherm ziet spelen.

    Majah, zal wel een generatiekloof zijn ofzo.
    Ik snap hier echt helemaal niks van!

  43. #438
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Juichen voor virtuele spelers.
    Ow jongen, ik lag tijdens mij allereerste CL finale tijdens CM 01/02 onder mijn bureautje omdat ik de spanning niet meer trok. Gelukkig maakte Raul Gonzalez Blanco in de verlenging de bevrijdende 1-0.

    Was jij vroeger op het pleintje trouwens nooit iemand?

  44. The Following 2 Users Say Thank You to chuchu For This Useful Post:

    Pizzakoerier (20 mei 2014),The Man (20 mei 2014)

  45. #439
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Madrid en Londen liggen inderdaad praktisch om de hoek
    Haha, dat is puur voor clubs waar ik sympathie voor voel, meer als in: Den Bosch tegen Almere City, dan hoop ik meer dan Den Bosch wint omdat het een Brabantse club is, of bijv. NAC tegen Groningen, dan voel ik meer voor NAC (mocht dit verder niet negatief zijn voor PSV). Verder heb ik echter niet zoveel met de clubs. Terwijl ik bij Real en Chelsea wel wat heb met de clubs en ze echt volg.

  46. #440
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Ow jongen, ik lag tijdens mij allereerste CL finale tijdens CM 01/02 onder mijn bureautje omdat ik de spanning niet meer trok. Gelukkig maakte Raul Gonzalez Blanco in de verlenging de bevrijdende 1-0.

    Was jij vroeger op het pleintje trouwens nooit iemand?
    Ow knul, ik zat in Wenen de laatste 10 minuten onder m'n stoel, dát was pas spannend. CM met zijn virtuele spelers, bij een normaal mens wordt daar de pis niet lauw van.

    Ja. Mezelf.

  47. #441
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Ow jongen, ik lag tijdens mij allereerste CL finale tijdens CM 01/02 onder mijn bureautje omdat ik de spanning niet meer trok. Gelukkig maakte Raul Gonzalez Blanco in de verlenging de bevrijdende 1-0.

    Was jij vroeger op het pleintje trouwens nooit iemand?
    Dat spel was nog erger dan de FM's van nu omdat je alleen tekst zag en geen beeld. Je ziet niet echt wat er gebeurt op wat vage tekst na. Zo'n zenuwachtig gedoe met als bevrijding, of juist niet, die knipperende tekst die bij een goal hoorde

  48. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    AFCArjen (20 mei 2014)

  49. #442
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ow knul, ik zat in Wenen de laatste 10 minuten onder m'n stoel, dát was pas spannend. CM met zijn virtuele spelers, bij een normaal mens wordt daar de pis niet lauw van.

    Ja. Mezelf.
    Wedstrijden om het echie zijn inderdaad spannender. Die geef ik je direct. Maar ik kon als kleine jongen met behulp van mijn fantasie lekker helemaal opgaan in mijn 'spelletje', zoals jullie oude wijze heren dat zo zeggen. Helaas wordt dat steeds minder, en daar baal ik soms best wel eens van.

    Ah ik dacht al wel dat jij Johan Cruijff zou kiezen. Ik was altijd Overmars.

  50. #443
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Ow jongen, ik lag tijdens mij allereerste CL finale tijdens CM 01/02 onder mijn bureautje omdat ik de spanning niet meer trok. Gelukkig maakte Raul Gonzalez Blanco in de verlenging de bevrijdende 1-0.

    Was jij vroeger op het pleintje trouwens nooit iemand?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ow knul, ik zat in Wenen de laatste 10 minuten onder m'n stoel, dát was pas spannend. CM met zijn virtuele spelers, bij een normaal mens wordt daar de pis niet lauw van.

    Ja. Mezelf.
    Niet Johan C?

  51. #444
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Dat spel was nog erger dan de FM's van nu omdat je alleen tekst zag en geen beeld. Je ziet niet echt wat er gebeurt op wat vage tekst na. Zo'n zenuwachtig gedoe met als bevrijding, of juist niet, die knipperende tekst die bij een goal hoorde
    Ik heb altijd enkel tekst gekozen, ook bij FM.

  52. #445
    HighVoltage's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    4.665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik was Arjen Robben.

  53. #446
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage Bekijk bericht
    Ik was Arjen Robben.
    Door je identieke Duitse jankmuil?

  54. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (20 mei 2014)

  55. #447
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Door je identieke Duitse jankmuil?
    Hehe, jij was zeker Brolin.

  56. #448
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Hehe, jij was zeker Brolin.
    Hennie Meijer.

  57. The Following 4 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    AFCArjen (20 mei 2014),Astore (20 mei 2014),chuchu (20 mei 2014),Johan C (20 mei 2014)

  58. #449
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chuchu Bekijk bericht
    Ah ik dacht al wel dat jij Johan Cruijff zou kiezen. Ik was altijd Overmars.
    Verkeerd gedacht. Virtuele versie?

  59. #450

    Aangemeld
    25 januari 2014
    Leeftijd
    26
    Berichten
    518
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik was altijd Iniesta op het pleintje. Huuhuuhu.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •