Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

  1. #46
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wat een gezelligheid hier

  2. #47
    Rianne's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 april 2006
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Ach ja, je leert me nog wel kennen op deze site, ben soms ietsjes bot

    Bezoek je wel eens wedstrijden? Iedereen wilt toch eens Charisteas en Collen in het echt zien
    ooh haha

    ja, volgend seizoen seizoenskaart. nou ik kom niet alleen voor charisteas en collen naar de kuip. ik kom voor het heel het team!

  3. #48
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Ach ja, je leert me nog wel kennen op deze site, ben soms ietsjes bot

    Bezoek je wel eens wedstrijden? Iedereen wilt toch eens Charisteas en Collen in het echt zien
    Nu weet ik toevallig dat de vrouwelijke Feyenoord supporters Pieter Collen wel weer leuk vinden.... :dry:

  4. #49
    FR 1908 Nick's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 december 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Jouw mening, mijn mening, maar niet ieders mening. En logisch. Zou maar wat vervelend zijn als iedereen fan is van dezelfde club. Stadion voor 3,5 miljoen mensen zijn er immers nog niet....
    Ja, een Kuip met 3,5 miljoen plaatsen is inderdaad onmogelijk.

  5. #50
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rianne Bekijk bericht
    ooh haha

    ja, volgend seizoen seizoenskaart. nou ik kom niet alleen voor charisteas en collen naar de kuip. ik kom voor het heel het team!
    Ook Alfred Schreuder doet het hem he :happydance:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Nu weet ik toevallig dat de vrouwelijke Feyenoord supporters Pieter Collen wel weer leuk vinden.... :dry:
    Haha, het moet niet gekker worden. Maar Belgenmoppen blijven wel weer leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VLD Bekijk bericht
    Ja, een Kuip met 3,5 miljoen plaatsen is inderdaad onmogelijk.
    Inderdaad. Dan moet je toch half Rotterdam plat gooien, wil je zoiets kwijt kunnen. Werkt Excelsior ook zijn wedstrijdjes daar af. Zie je 1100 mensen in een stadion voor 3,5 miljoen :w00t:

  6. #51
    Rianne's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 april 2006
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Nu weet ik toevallig dat de vrouwelijke Feyenoord supporters Pieter Collen wel weer leuk vinden.... :dry:
    nou ik vind hem niet leuk hoor

  7. #52
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rianne Bekijk bericht
    nou ik vind hem niet leuk hoor
    Uitzonderingen zijn er altijd! Vrouwtje waar ik wel eens mee naar wedstrijden ging vond hem in ieder geval altijd wel interessant.

    Maarre Feyenoord is natuurlijk veel meer dan de elf spelers. Het is een dagje uit tussen allemaal kamaraden! Geweldige sfeer in een prachtig stadion.

  8. #53
    Rianne's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 april 2006
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Uitzonderingen zijn er altijd! Vrouwtje waar ik wel eens mee naar wedstrijden ging vond hem in ieder geval altijd wel interessant.

    Maarre Feyenoord is natuurlijk veel meer dan de elf spelers. Het is een dagje uit tussen allemaal kamaraden! Geweldige sfeer in een prachtig stadion.
    inderdaad en dat is ook 1 van de redenen dat ik voor deze club bent

  9. #54
    Chief
    Guest

    Standaard

    Dit waren ook allemaal kameraadjes van elkaar...

    Maar dat geheel terzijde uiteraard...
    Laatst gewijzigd door Chief; 15 augustus 2008 om 19:25

  10. #55
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Jouw mening, mijn mening, maar niet ieders mening. En logisch. Zou maar wat vervelend zijn als iedereen fan is van dezelfde club. Stadion voor 3,5 miljoen mensen zijn er immers nog niet....
    Ja zou best wel vervelend zijn als iedereen voor dezelfde club was. Zou ook niet meer leuk zijn. Maar goed dat is mijn mening over Ajax, maar er zijn genoeg mensen die daar anders tegen aan kijken.

    Vind Arsenal en PSG ook hele mooie clubs. Ben niet een echte fan, maar ik kijk wel altijd naar ze, en bekijk nieuws,uitslagen etc van de clubs. Vooral van PSG omdat ik het een echte mooie club vind. Vind het ook mooi als we naar Frankrijk gaan, waar we eigenlijk elke vakantie wel naar toe gaan. Zo kwam ik de vorige vakantie een fan van PSG tegen. Die werkte daar, maar hij had eerst in Nederland gewoond. Maar mocht er niet blijven, dat was in de tijd van Pim Fortuyn. En zijn favo club in Nederland was Feyenoord, waar hij ook bij de Uefa cup finale was in de Kuijp. En zijn favo speler is natuurlijk Kalou De gebroeders Kalou

  11. #56
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Ook Alfred Schreuder doet het hem he :happydance:



    Haha, het moet niet gekker worden. Maar Belgenmoppen blijven wel weer leuk.



    Inderdaad. Dan moet je toch half Rotterdam plat gooien, wil je zoiets kwijt kunnen. Werkt Excelsior ook zijn wedstrijdjes daar af. Zie je 1100 mensen in een stadion voor 3,5 miljoen :w00t:
    Boeiende woordkeuze. Valt me op dat er nog geen reactie op was gekomen.

    OnT; Door paps meegenomen naar t Olympisc in '93. Sindsdien fanatiek supporter.
    Verder heb ik in het buitenland veel sympathie voor Napoli en St. Ettiene en ook wel een beetje Internazionale.

  12. #57
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Boeiende woordkeuze. Valt me op dat er nog geen reactie op was gekomen.

    OnT; Door paps meegenomen naar t Olympisc in '93. Sindsdien fanatiek supporter.
    Verder heb ik in het buitenland veel sympathie voor Napoli en St. Ettiene en ook wel een beetje Internazionale.
    Hehe..nu je het zegt. Was overigens niet bedoeld als oorlogsverwijzing van 1940 hoor.

  13. #58
    No Redeeming Social Value Tony de Pony's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2007
    Berichten
    29
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Dit waren ook allemaal kameraadjes van elkaar...



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax&Litmanen=1 Bekijk bericht
    Dan moet je toch half Rotterdam plat gooien
    (...)
    Hehe..nu je het zegt. Was overigens niet bedoeld als oorlogsverwijzing van 1940 hoor.
    Heh heh heh, de humort loopt weer over, hier.

    Ga svp geen Hitler Jugend plaatjes plakken in een Feyenoord context - vooral niet als je sympathieën bij een NSB cluppie als Ojoks liggen. Als er godverdomme wel één club is in Nederland waar die teringnazi's op geregelde basis stadion en stad uit worden geslagen, is het wel bij Feyenoord.

    Merci.

  14. #59
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    NEC. Internazionale, Palermo

    NEC: Ik ben in Nijmegen geboren, dus dan ben je wel verplicht om voor NEC te zijn, al is het soms helemaal niks!

    Internazionale: Ik ben van Italiaanse afkomst, en mijn vader is schuintegenover het stadion geboren, en bij ons in de familie is het zo: Inter- AC Milan (of andersom), daar MOETEN we heen gaan, dat is onze traditie!

    Palermo: M'n moeder is op Sicilië geboren, ook op een plek waar je hun stadion kon zien

    Dit zijn mijn redenen

  15. #60
    FP Moderators
    Aangemeld
    18 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ajax, Valencia en Arsenal.

    Ajax: Veel van mjin Familie leden wonen in Omgeving Haarlem en omstreken, die hebben mij toen ik kleiner was vaak er mee naar toe genomen, vandaar mijn voorkeur is er eigenlijk beetje ingegoten.

    Valencia en Arsenal: Weet niet wat ik met deze 2 clubs heb, maar al sinds ik me kan herinderen, heb ik toch een zwak voor deze clubs. Prachtige Stadions, Geweldige sfeer en natuurlijk ook altijd geweldige spelers. Blijf het jammer vinden dat Highbury verlaten is door Arsenal, dit vond ik toch wel 1 van de mooiste stadions van de wereld.

  16. #61
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Ow ik nog niet gereageerd? Clubliefdetopics zijn de mooiste. Al vind ik die van beleving nog iets mooier.

    Ik ben fan geworden toen een vriendje het was (Ja zo ging dat toen je 7 was). Het is steeds verder en verder gegroeit. Ik ben hem echt dankbaar Verder is er dus niet veel over te vertellen.

  17. #62
    Sperwer's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2007
    Locatie
    België
    Leeftijd
    36
    Berichten
    764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Club brugge: Ben een belg, woon in west-vlaanderen en ik studeer nu ook in Brugge. Daardoor zie ik geregeld wedstrijden van hun. Bovendien vind ik het duelkracht van brugge super. Ze hebben geen grote techniek zoals anderlecht maar compenseren dit met enorme werkkracht en ze blijven maar doorgaan (toch tot 2 jaar geleden)

    Man u: Al lang fan daarvan... Spelers zoals giggs, keane (in de tijd),... spraken mij enorm aan. Bovendien speelde ze altijd mooi voetbal. Zeker het afgelopen jaar

    As Roma: Besef dat het de zwakkere broertje is van de top maar ik heb enorm veel respect voor die club. Vooral hoe ze met heel weinig geld toch altijd goeie kopen doen. Bovendien ben ik niet zo voor het anti-voetbal van milan, juventus spreek me niet aan en ook voor inter heb ik weinig respect... Het doet me denken aan het standard in Belgie

    Psv: Feyenoord spreek mij totaal niet aan... Ajax vind ik echt een arrogante club, vooral door de supportes. Je kan bijna/Nooit deftig met die gasten discussieren. Meestal eindig die discussie altijd met dat ajax bovenaan staat in de titels en prijzen.... Kan er echt niks aan doen... Ook heb ik pas de laatste jaren volop internet tot mijn beschikking waardoor ik ook actief het nederlandse voetbal kan volgen. Dit was in de tijd dat hiddinck nog coach was (ik zie de wedstrijden tegen monoca, milan,... nog voor me). Ik weet echt niet waarom, maar vind het echt een goeie ploeg ook al spelen ze niet altijd super mooi voetbal. Daarnaast heb ik ook veel respect voor az...

  18. #63
    '' Lucky Luciano '' Moggi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2007
    Locatie
    'Santo subito'
    Leeftijd
    33
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Juve al vanaf kleins af aan.
    Laatst gewijzigd door Moggi; 26 augustus 2008 om 19:25

  19. #64
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinturicchio Bekijk bericht
    Juventus FC

    Juve al vanaf kleins af aan.
    Me Familie komt van Calabria maar heb daar zelf niet zo veel mee met die clubs in die Provincie, Me opa was ook een groot Juve Fan.
    De vorige keer vertelde je dat je fan was omdat je met de vrachtwagen langs het stadion was gereden.

  20. #65
    '' Lucky Luciano '' Moggi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2007
    Locatie
    'Santo subito'
    Leeftijd
    33
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corini Bekijk bericht
    De vorige keer vertelde je dat je fan was omdat je met de vrachtwagen langs het stadion was gereden.
    Me vader is Chauffeur en dan kwam ik er vaak langs ja.

  21. #66
    '' Lucky Luciano '' Moggi's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2007
    Locatie
    'Santo subito'
    Leeftijd
    33
    Berichten
    217
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aloali Bekijk bericht
    Ik ben geen fan. Ik ben een gloryhunter.

    Want?

  22. #67
    Corini's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 februari 2006
    Berichten
    1.267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinturicchio Bekijk bericht
    Me vader is Chauffeur en dan kwam ik er vaak langs ja.
    Ja, maar de vorige keer vertelde je dat dit de reden was voor je clubvoorkeur:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinturicchio Bekijk bericht
    Juventus!
    Komt door me Pa is vrachtwagen chauffeur ga vaak met hem mee naar Italie en toen reden we langs het Delle Alpi en kochten we een shirt van mijn Bianconeri
    Al jaren fan en zal dat altijd blijven waar we ook voetballen Serie A,B of C JuveFann For Live!!!
    Desondanks komt er nog bij dat Me Oom Italiaanse Collegas op ze werk heeft en ook allemaal Juve Fan zijn en vaak een wedstrijd bezoeken.

    Forza La Vecchia Signora!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinturicchio Bekijk bericht
    Juventus FC

    Juve al vanaf kleins af aan.
    Me Familie komt van Calabria maar heb daar zelf niet zo veel mee met die clubs in die Provincie, Me opa was ook een groot Juve Fan.
    De Tifosi's van Juve elke keer weer fanatiek ookal was/is het niet altijd mooi voetbal.
    Del Piero mijn held ook mede dankzij hem.
    Dat ze werden terug gezet naar de Serie B deed erg pijn al ging ik er wel vanuit dat ze na 1 jaar weer terug kwamen maar toch deed het pijn natuurlijk al blijft Luciano Moggi een held voor mij.
    Dat klinkt raar maar het is zo Moggi was het gezicht van Juve samen met de Agnelli's.
    Nu is onze Alessandro de prins van Torino en Gigi Buffon zit daar niet veel achter.

    Juve Per Sempre

  23. #68
    Rambling "Google" Rose
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milan4ever Bekijk bericht
    Indien je niet kan schrijven, blijf dan weg op een forum.
    Ik ben juist verzocht hier weg te blijven omdát ik kan schrijven.

  24. #69
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Eigenlijk ben ik me rond m'n 10de pas gaan interesseren voor het voetbal op tv(volgde eerder alleen Oranje). Rond die leeftijd had ik wat vriendjes die voor Twente waren, die het er continu over hadden. Dus om er wat meer over te weten te komen ben ik ze een beetje gaan volgen bij Studio Sport, wat wel lastig was omdat je toen nog flitsen van een paar minuten had. Zo leerde ik een paar spelers bij naam kennen, al had ik er verder nog niet veel zicht op. Pas toen we met het team een keer via onze trainer die kaartjes had geregeld, een wedstrijd bezochten begon het pas echt te leven. Heerenveen werd die dag('96) met 2-1 verslagen, en al hoewel ik dankzij twee grote mannen voor me een lastig teamgenootje achter me, weinig van de wedstrijd heb kunnen volgen. Raakte ik wel onder de indruk van de sfeer in het stadion, en vak P dat bij elke grote kans en elk doelpunt zowat in z'n geheel van de tribune afdonderde. Toen in een van de weinige momenten die me van de wedstrijd nog bij staan Bosvelt ook nog eens een prachtige goal maakte, was ik verkocht.

    Sindsdien was ik Twente fan, samen met bijna het gehele elftal. Een paar jaar later ging ik wat vaker op eigen initiatief naar het stadion, samen met een neef die ook voor Twente was. Twente haalde dat jaar de bekerfinale, waar we bij toeval nog kaartjes voor kregen. Rond de wedstrijd dat de kaartverkoop begon dachten we namelijk nog, die halen we doordeweeks wel een keer, d'r staat zo'n rij en d'r zijn zoveel kaarten die zijn toch nooit uitverkocht voor die tijd. Zaten wij d'r even naast. Toen de kaartverkoop weer startte nadat PSV een hele hoop kaartjes onze kant op gestuurd had, konden we geen van beiden op tijd bij het stadion komen, en ook die kaartjes waren binnen recordtijd weer uitverkocht trouwens. Waarna ik in alle wanhoop maar een prijsvraag van de krant heb ingevuld waarmee je kaartjes kon winnen(100 werden er verloot). Uiteindelijk ondanks de vele inzendingen toch nog in het stadion gekomen. Tijdens dat seizoen ook meteen een seizoenkaart aangevraagd, en nog een paar mooie en minder mooie seizoenen gehad in het stadion, tot Rutten weer terugkwam.

  25. #70
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aloali Bekijk bericht
    Ik ben elk seizoen fan van de nieuwe CL-winnaar.
    kut seizoen voor je, loop je volgend jaar in zo'n lelijk shirtje rond:happydance:

  26. #71
    La Comadreja Buffalo's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 mei 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.714
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik ben fan van kaa Gent omdat ik in Gent ben opgegroeid , mijn ouders zijn voor Gent , Mijn eerste match was al toen ik 5 jaar ofzo was en ik was meteen verkocht , Wat een club. De sportieve resultaten bleven achter tot 2 jaar geleden. Het is eigenlijk normaal dat ik voor Gent ben , ik woon er , vind het een prachtige club etc.

    Buitenland : Ajax
    Na gent is dit de mooiste club , ik supporter ervoor omdat het Zo'n rijke historie heeft , prachtig aanvallend voetbal speelt , 4-3-3 , Prachtige spelers ( nu en vooral in het verleden) Het oude logo straalt ook zo veel uit. Mijn eerste match was 5 Maart 2006 , Ajax-Sparta 6-0 ( Huntelaar 3x , Boukhari 2x, 1x Vermaelen ) , zal het nooit vergeten

  27. #72
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Een paar jaar geleden intresseerde ik me voor het eerst voor Manchester, dat was de tijd dat ik nog weinig voetbal volgde. Ik zag een paar samenvattingen op de NOS, uit de tijd van Beckham en van Nistelrooij. Daar was ik erg onder de indruk van. Ik kan me nog een opstel uit groep 6 herrineren waarin ik zei dat het mijn droom was om ooit voor Manchester United te spelen (). Sinds een jaar of 2 volg ik United live, eerst een paar (10)wedstrijden per seizoen, en dit seizoen keek ik elke wedstrijd...

  28. #73
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    En Atletico?

  29. #74
    Gigi
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el_dude Bekijk bericht
    Club brugge: Ben een belg, woon in west-vlaanderen en ik studeer nu ook in Brugge. Daardoor zie ik geregeld wedstrijden van hun. Bovendien vind ik het duelkracht van brugge super. Ze hebben geen grote techniek zoals anderlecht maar compenseren dit met enorme werkkracht en ze blijven maar doorgaan (toch tot 2 jaar geleden)

    Man u: Al lang fan daarvan... Spelers zoals giggs, keane (in de tijd),... spraken mij enorm aan. Bovendien speelde ze altijd mooi voetbal. Zeker het afgelopen jaar

    As Roma: Besef dat het de zwakkere broertje is van de top maar ik heb enorm veel respect voor die club. Vooral hoe ze met heel weinig geld toch altijd goeie kopen doen. Bovendien ben ik niet zo voor het anti-voetbal van milan, juventus spreek me niet aan en ook voor inter heb ik weinig respect... Het doet me denken aan het standard in Belgie

    Psv: Feyenoord spreek mij totaal niet aan... Ajax vind ik echt een arrogante club, vooral door de supportes. Je kan bijna/Nooit deftig met die gasten discussieren. Meestal eindig die discussie altijd met dat ajax bovenaan staat in de titels en prijzen.... Kan er echt niks aan doen... Ook heb ik pas de laatste jaren volop internet tot mijn beschikking waardoor ik ook actief het nederlandse voetbal kan volgen. Dit was in de tijd dat hiddinck nog coach was (ik zie de wedstrijden tegen monoca, milan,... nog voor me). Ik weet echt niet waarom, maar vind het echt een goeie ploeg ook al spelen ze niet altijd super mooi voetbal. Daarnaast heb ik ook veel respect voor az...
    Als je studeert in Brugge ... ga je dan soms de donderdagavond naar de 'Pick' op eiermarkt?

    Ik zit daar af en toe ... zeker weekends. Ben es benieuwd wie je bent

  30. #75
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    En Atletico?
    Excusez.

    Tsjah Atlético is een ander verhaal. Kort gezegd was ik een groot fan van Torres, en ja die speelde bij Atlético. Op die manier kreeg ik steeds meer sympathie voor 'Torres' club', en nadat hij wegging ben ik zelfs fan geworden. Sowieso vond ik altijd al dat ze een prachtig shirt hadden..

  31. #76
    De strijd zal ontbranden Luc Nilis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 maart 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    48
    Berichten
    209
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kom uit een Philips familie.Werk zelf ook bij Philips.Mijn opa nam me vroeger al mee als 6 jarig mannetje naar het stadion daar begon het allemaal.En sinds die tijd is PSV ook zon beetje de beste club uit de vaderlandse competitie geworden. Ondank de internationale sucsessen van ajax vond ik psv altijd de beste club en daar hebben spelers als lerby koeman gerets vaneburg romario ronaldo NILIS van nistelrooy robben kezman alex gomes om er maar enkele te noemen zeker aan bij gedragen.Het rood wit zit in mijn hart en zal daar ook zeker nooit meer weg gaan.

    We love you PSV we do.

  32. #77
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    kut seizoen voor je, loop je volgend jaar in zo'n lelijk shirtje rond:happydance:
    Pardon? :dry:

  33. #78
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mijn hart klopt sneller voor, op de eerste plaats Feyenoord, en op de 2e plaats Blackburn Rovers.

    Feyenoord is me met de paplepel ingegoten. Op mijn 3e ging ik al met mijn oom mee naar het stadion, en ik weet dat ik iedere keer weer mijn ogen uit keek, en al snel was ik verkocht aan de club uit Rotterdam-Zuid. Het stadion, de intense beleving van het spelletje in en buiten het stadion, de sfeer, het shirt, de spelers, maar ook de spelers uit het verleden.(denk aan Larsson, De Wolff, Fräser, Trustfull, Taument, Bosvelt en zo kan ik nog wel even doorgaan, het zijn allemaal ikonen) Als ik naar Rotterdam ga voor 'n wedstrijd of voor 'n training is het alsof ik thuis kom. Jarenland heb ik ook een seizoenskaart gehad, maar mijn werk voorkomt dat dat nu nog kan. Ik werk in de zorg en moet daardoor te vaak zondagen werken, waardoor een seizoenskaart voor mij gewoon niet rendabel ben. Werk is voor mij ook overigens het enige wat voor mijn liefde voor Feyenoord gaat.

    Blackburn vind ik gewoon schitterend vanwege de naam van de club, het shirt, het kleine maar o zo gezellige Ewood Park, het verleden alles. Gewoon een mooie club.
    Laatst gewijzigd door Rotjoch; 23 juni 2008 om 11:55

  34. #79
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Heb maar 1 club, volbloed Ajacied. Sympathisant van de Spurs.

    Uitleggen waarom iemand Ajacied, Feyenoorder etc. is lijkt me overbodig, je wordt zo geboren. Supporter worden bestaat in mijn optiek niet, fan van een club worden wel. Wanneer je fan bent, kun je ook meerdere clubs hebben. Ander woord daarvoor is de multi-supporter.

  35. #80
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Neej, je hebt gelijk dat het overbodig is om uit te leggen waarom iemand Feyenoorder is of Ajacied of weet ik het voor wie, maar het is wl leuk om te lezen hoe je met de club in aanraking bent gekomen, wat het precies is wat je zo aanspreekt aan de club. Zoals ik bij Feyenoord ook deed bv.

  36. #81
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Heb maar 1 club, volbloed Ajacied. Sympathisant van de Spurs.

    Uitleggen waarom iemand Ajacied, Feyenoorder etc. is lijkt me overbodig, je wordt zo geboren. Supporter worden bestaat in mijn optiek niet, fan van een club worden wel. Wanneer je fan bent, kun je ook meerdere clubs hebben. Ander woord daarvoor is de multi-supporter.
    Dus ik ben in jouw ogen een fan? Wat is het verschil tussen een supporter en een fan in jouw ogen dan?

  37. #82
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pudding Bekijk bericht
    Neej, je hebt gelijk dat het overbodig is om uit te leggen waarom iemand Feyenoorder is of Ajacied of weet ik het voor wie, maar het is wl leuk om te lezen hoe je met de club in aanraking bent gekomen, wat het precies is wat je zo aanspreekt aan de club. Zoals ik bij Feyenoord ook deed bv.
    Lees niks nieuws. Maar het is zeker leuk hoe mensen (fans) met zoveel clubs in aanraking zijn gekomen, en wat ze zo mooi vinden aan bepaalde clubs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Dus ik ben in jouw ogen een fan? Wat is het verschil tussen een supporter en een fan in jouw ogen dan?
    Geen idee, ken je niet. Het verschil staat er.

  38. #83
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Lees niks nieuws. Maar het is zeker leuk hoe mensen (fans) met zoveel clubs in aanraking zijn gekomen, en wat ze zo mooi vinden aan bepaalde clubs.



    Geen idee, ken je niet. Het verschil staat er.
    Ik heb mijn verhaal toch gedaan, dus daar moet het wel uit te halen zijn. Is er dan ook verschil in beleving of is het enkel het ontstaan van de liefde?

  39. #84
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Ik heb mijn verhaal toch gedaan, dus daar moet het wel uit te halen zijn. Is er dan ook verschil in beleving of is het enkel het ontstaan van de liefde?
    Heb je verhaal niet gelezen.

    Voor mij is het onmogelijk dat iemand meer dan 1 club heeft, supporter ben je van 1 club, onvoorwaarlijke steun kun je maar aan 1 club geven. Ajax is m'n leven, wat ik voor deze club voel is volstrekt onmogelijk dat voor een andere club te voelen.

  40. #85
    Begrijp ie? Rotjoch's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 februari 2007
    Locatie
    sassenheim
    Leeftijd
    38
    Berichten
    610
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik heb hetzelfde, alleen verwoorde ik het dan misschien op een andere manier als dat jij deed. Voor mij is ook alleen Feyenoord, maar heb met Blackburn hetzelfde als jij met de Spurs.

  41. #86
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Heb maar 1 club, volbloed Ajacied. Sympathisant van de Spurs.

    Uitleggen waarom iemand Ajacied, Feyenoorder etc. is lijkt me overbodig, je wordt zo geboren. Supporter worden bestaat in mijn optiek niet, fan van een club worden wel. Wanneer je fan bent, kun je ook meerdere clubs hebben. Ander woord daarvoor is de multi-supporter.
    Klopt; werd er net uitgeperst en ik dacht al aan wat voor geweldige club Real was. Beelden schoten mij te binnen van de gewonnen CL-finales en ik wist ook meteen dat ik voor altijd achter Real zou staan. Dat allemaal vanaf mijn geboorte.

  42. #87
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Heb je verhaal niet gelezen.

    Voor mij is het onmogelijk dat iemand meer dan 1 club heeft, supporter ben je van 1 club, onvoorwaarlijke steun kun je maar aan 1 club geven. Ajax is m'n leven, wat ik voor deze club voel is volstrekt onmogelijk dat voor een andere club te voelen.
    Dat gevoel heb ik ook, maar ben niet met het gevoel geboren.

  43. #88
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aloali Bekijk bericht
    Ach ja, dat doe jij elk jaar weer..
    Ik loop nog steeds in dezelfde shirts rond.

    en


    Lelijk vind ik het niet
    Laatst gewijzigd door Harvey; 18 juni 2008 om 00:14

  44. #89
    Oasis fan Ajaxtalent's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 december 2005
    Locatie
    Kampen
    Leeftijd
    29
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waarom ik voor Ajax ben geworden is omdat mijn hele familie voor Ajax was en mijn opa keek altijd met mij naar Ajax, en ik ben sinds mijn 6e echt voor Ajax, ik heb toch een speciaal plekje in mijn hart voor Ajax.

    Ik ben ook nog voor Man Utd omdat het altijd al een mooie club is geweest met prachtige spelers, de shirts, het stadion, de fans en natuurlijk de winst op Bayern Munchen in de finale van de CL, wat een wedstrijd was dat....

  45. #90
    KAA GENT _O_ Jonasvdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2008
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    31
    Berichten
    590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxtalent Bekijk bericht
    Waarom ik voor Ajax ben geworden is omdat mijn hele familie voor Ajax was en mijn opa keek altijd met mij naar Ajax, en ik ben sinds mijn 6e echt voor Ajax, ik heb toch een speciaal plekje in mijn hart voor Ajax.

    Ik ben ook nog voor Man Utd omdat het altijd al een mooie club is geweest met prachtige spelers, de shirts, het stadion, de fans en natuurlijk de winst op Bayern Munchen in de finale van de CL, wat een wedstrijd was dat....
    Ik dacht dat jij ook een FC voetbalzone fan was ? :o

    Ik voor Gent , mijn ganse leven al , vader was ook voor Gent , al ongeveer van m"n 7 de een abonnement ,en ook voor Ajax,omdat ik vroeger eens een bezoek heb gebracht aan het stadion , en de band is blijven hangen

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •