Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

  1. #136
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.

  2. #137
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Heb er respect voor dat je weinig gaat, maar vind het een beetje een rare reden dat je vader niet meewil. Als je écht wil gaan denk ik dat je wel iemand vind om mee te gaan of ga je desnoods alleen. Daarnaast kun je ook bij een supportersvereniging gaan om meer Ajacieden te leren kennen. Het is maar wat je ervoor wil doen. Dat papa niet meewil is op deze leeftijd een slecht excuus (vind ik). Maar goed, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt en hoe belangrijk je het vind om één keer in de zoveel tijd aanwezig te zijn in de Arena. Er zijn mensen die niet van stadions houden, maar ook mensen die er net wel van houden. Dat ligt dus een beetje aan jezelf.
    Ik ga niet met iemand die ik amper ken naar een wedstrijd hoor. En ik heb er gewoon geen behoefte aan om alleen te gaan. Sowieso zouden de kosten dan zo hoog zijn dat ik dat niet kan dokken

  3. #138
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.
    Ik bedoel ik respecteer zijn 'keuze' om niet te gaan. Bedoel dat ik hem daardoor niet anders ga zien. Fan zijn zit in je hart volgens mij.

    De ene fan gaat gewoon veel liever dan de ander, dat kan natuurlijk ook te maken hebben met hoe fanatiek je bent. Liefde voor de club hoeft daarbij niet direct minder te zijn. Dat het wat lang duurt als hij écht wil vanaf die afstand ben ik wel met je eens. De een heeft ook wat meer geluk dan de ander met een kennis/vriend/papa of weet ik veel wat om vaker te gaan.

  4. #139
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ach, ik ben nog steeds een enorme fan van Bayer Leverkusen maar heb volgens mij al 3 jaar geen wedstrijd meer bezocht. Ik voel mij niet minder een fan van die club doordat ik geen wedstrijd meer heb bezocht. Wat niet wegneemt dat je een veel fanatiekere fan bent als je in het stadion bent, aangezien daar de meeste emoties los komen.

  5. #140
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Hoe kan je daar respect voor hebben? Zeg dan dat je het begrijpt.
    Met respect er voor hebben lijkt het net alsof hij er het goed doet door niet te gaan, dat lijkt me nou ook weer niet.

    Iedereen moet zelf bepalen hoevaak hij/zij gaat. Ik vind wel dat als je echt fan bent van een club in NL dat het toch geen 4 jaar moet duren...maar das persoonlijk.
    Maar ja ken jij dan 13, 14, 15 jarige die alleen naar een wedstrijd gaat.

  6. #141
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Ik ga niet met iemand die ik amper ken naar een wedstrijd hoor. En ik heb er gewoon geen behoefte aan om alleen te gaan. Sowieso zouden de kosten dan zo hoog zijn dat ik dat niet kan dokken
    Als je écht perse wil, dan is dat te regelen. Na 4 jaar sparen zal je wel een 40 euro bij elkaar krijgen. (Zal niet veel schelen met de kosten die je maakt) Maar goed, je hebt veel voorkeuren en wensen, dat mag, maar denk wel dat als je wil, je wel kan gaan. Maar goed, ieder zijn eigen keus...

  7. #142
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ach, ik ben nog steeds een enorme fan van Bayer Leverkusen maar heb volgens mij al 3 jaar geen wedstrijd meer bezocht. Ik voel mij niet minder een fan van die club doordat ik geen wedstrijd meer heb bezocht. Wat niet wegneemt dat je een veel fanatiekere fan bent als je in het stadion bent, aangezien daar de meeste emoties los komen.
    Maar jij bezoekt wel Feyenoord

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwe-marijn Bekijk bericht
    Maar ja ken jij dan 13, 14, 15 jarige die alleen naar een wedstrijd gaat.
    Nee, das ook zo. Ik bedoel ook niet jou persoonlijk. Maar ik denk dat je 1x in de 4 jaar ook zelf weinig vind. Mijn pa heeft niks met Ajax, maar ik sleep hem ook wel eens mee als mijn vaste Ajax maat niet kan.
    Anders reis je maar een keer mee als wij gaan

  8. #143
    Sponsored by: Fred & ED UltraMarijn's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Venusheuvel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    11.825
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Nee, das ook zo. Ik bedoel ook niet jou persoonlijk. Maar ik denk dat je 1x in de 4 jaar ook zelf weinig vind. Mijn pa heeft niks met Ajax, maar ik sleep hem ook wel eens mee als mijn vaste Ajax maat niet kan.
    Anders reis je maar een keer mee als wij gaan
    Snap ik. Ik zou natuurlijk graag vaker gaan. En ach heb nu een baantje dus wie weet komt het er nog wel van dit seizoen. (mocht ik iemand kunnen vinden hier)

  9. #144
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Wat een topic joh...
    Je club zit toch gewoon in je hart...
    Alsof je ergens voor kiest...

  10. #145
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Wat een topic joh...
    Je club zit toch gewoon in je hart...
    Alsof je ergens voor kiest...
    Het is op een of andere manier in je hart terecht gekomen, een onopzettelijk proces, maar je kan wel weten wanneer en waardoor dat gebeurd is. Daar kun je een mooi verhaal over plaatsen. Jouw reactie is nuttelozer dan dit topic...

  11. #146
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Het is op een of andere manier in je hart terecht gekomen, een onopzettelijk proces, maar je kan wel weten wanneer en waardoor dat gebeurd is. Daar kun je een mooi verhaal over plaatsen. Jouw reactie is nuttelozer dan dit topic...
    Ben het (zeldzaam hehe) eens met je eens.

  12. #147
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Het is op een of andere manier in je hart terecht gekomen, een onopzettelijk proces, maar je kan wel weten wanneer en waardoor dat gebeurd is. Daar kun je een mooi verhaal over plaatsen. Jouw reactie is nuttelozer dan dit topic...
    Een club is geen keuze...
    Je wordt geboren met een bepaald kleur hart...

  13. #148
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een club is geen keuze...
    Je wordt geboren met een bepaald kleur hart...
    Onzin... Het zit eerder in opvoeding en hoe je opgroeit. Ik ben niet geboren met een roodblauw hart, lijkt me erg sterk.

  14. #149
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Als jouw vader je vanaf je 2e een Feyenoord opvoeding had gegeven... was je nu Feyenoorder.

  15. #150
    Chief
    Guest

    Standaard

    Je ontwikkelt altijd een eigen smaak. Of je club zit bij je in de buurt of je hebt door 1 of andere reden een club verder weg van je huis. En het is wel leuk om te lezen hoe en waarom.

  16. #151
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Onzin... Het zit eerder in opvoeding en hoe je opgroeit. Ik ben niet geboren met een roodblauw hart, lijkt me erg sterk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper_ Bekijk bericht
    Als jouw vader je vanaf je 2e een Feyenoord opvoeding had gegeven... was je nu Feyenoorder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Je ontwikkelt altijd een eigen smaak. Of je club zit bij je in de buurt of je hebt door 1 of andere reden een club verder weg van je huis. En het is wel leuk om te lezen hoe en waarom.
    Clubs kiezen is voor de viktors van deze wereld...
    Verder heb ik geen Ajax opvoeding gehad, en ben ik aan de andere kant van het land geboren...

  17. #152
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Clubs kiezen is voor de viktors van deze wereld...
    Verder heb ik geen Ajax opvoeding gehad, en ben ik aan de andere kant van het land geboren...
    Als je iedere week naar Feyenoord werd meegenomen, je ingepraat werd dat Ajacieden maar prutsers waren dan ging jij dat geloven en was je wss nu voor Feyenoord. Mensen zijn beïnvloedbaar, iets heeft die keuze gemaakt. Je wordt nooit met een club geboren....

  18. #153
    Chief
    Guest

    Standaard

    Clubs kiezen is voor de viktors van deze wereld...
    Verder heb ik geen Ajax opvoeding gehad, en ben ik aan de andere kant van het land geboren...
    Eens, maar bij een hoop zit er wel een verhaal achter. Er staan zoveel domme topics op het forum dat een leuke voetbalgerelateerde ook niet verkeerd is.

  19. #154
    AlPachino
    Guest

    Standaard

    Ik ben het helemaal met je eens Momus! Wat een achterlijk gedoe...

    Je word geboren met een voorkeur voor iets, zo niet ben je een achterlijk persoon die zich laat beinvloeden door andere mensen...

  20. #155
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Een club kiezen impliceert dat je in barre tijden kunt switchen...
    En dat geeft mij een heel misselijk gevoel...

  21. #156
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlPachino Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens Momus! Wat een achterlijk gedoe...

    Je word geboren met een voorkeur voor iets, zo niet ben je een achterlijk persoon die zich laat beinvloeden door andere mensen...
    Lol, mensen zijn beïnvloedbaar. Je bent een achterlijk persoon als je tegen wetenschappelijke bewezen feiten ingaat.

  22. #157
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlPachino Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens Momus! Wat een achterlijk gedoe...

    Je word geboren met een voorkeur voor iets, zo niet ben je een achterlijk persoon die zich laat beinvloeden door andere mensen...
    Tuurlijk, jij werd geboren en je was meteen fan.

  23. #158
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlPachino Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens Momus! Wat een achterlijk gedoe...

    Je word geboren met een voorkeur voor iets, zo niet ben je een achterlijk persoon die zich laat beinvloeden door andere mensen...
    Als Momus pa Feyenoorder was en hem als kind al in een Feyenoord shirt propte, heb meenam naar de Kuip en hem liet weten dat Feyenoord geweldig was, wedden dat Momus dan geen Ajacied nu was. Of je moet niet te beinvloeden zijn, maar iedereen is dat wel. Alleen als ouders je vrij laten dan is de kans het grootst dat je zelf wat kiest.

  24. #159
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als Momus pa Feyenoorder was en hem als kind al in een Feyenoord shirt propte, heb meenam naar de Kuip en hem liet weten dat Feyenoord geweldig was, wedden dat Momus dan geen Ajacied nu was. Of je moet niet te beinvloeden zijn, maar iedereen is dat wel. Alleen als ouders je vrij laten dan is de kans het grootst dat je zelf wat kiest.
    Nogmaals, ik heb niet gekozen...

  25. #160
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ander voorbeeld; dacht je dat Al Qaeda strijders geboren terroristen zijn? Van jongs af aan word die mensen ingefluisterd dat Amerika slecht is, en de president van Amerika Satan. Op een gegeven moment geloven die mensen dat dan ook, dat is voor hun dan de waarheid. Vind je het gek, als dat het enige is wat je ooit gehoord hebt. De link met voetbal is er namelijk dat het precies hetzelfde werkt.

  26. #161
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nogmaals, ik heb niet gekozen...
    Welwaar, onbewust, maar je hebt wel degelijk gekozen. Je kan niet voor je geboorte een Ajax-hart hebben. Onmogelijk. Je weet nieteens van het bestaan. Dat je persoonlijkheid meer past bij Ajax dan bij Feyenoord kan kloppen, maar het ligt nooit vast voor welke club je wordt...

  27. #162
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper_ Bekijk bericht
    Ander voorbeeld; dacht je dat Al Qaeda strijders geboren terroristen zijn? Van jongs af aan word die mensen ingefluisterd dat Amerika slecht is, en de president van Amerika Satan. Op een gegeven moment geloven die mensen dat dan ook, dat is voor hun dan de waarheid. Vind je het gek, als dat het enige is wat je ooit gehoord hebt. De link met voetbal is er namelijk dat het precies hetzelfde werkt.
    Klopt, ik moest al meteen aan sekten denken. Die mensen worden zo opgevoed en weten niet beter. Tuurlijk kun je meer raakvlakken hebben van nature, maar toch ben je te beïnvloeden...

  28. #163
    AlPachino
    Guest

    Standaard

    Dus als ik een neger vermoord en dan zeg dat ik beinvloed ben door mijn ouders kan ik er eigenlijk niets aan doen?

    Wat een hopeloos gelul...

  29. #164
    Fuser's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 februari 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlPachino Bekijk bericht
    Dus als ik een neger vermoord en dan zeg dat ik beinvloed ben door mijn ouders kan ik er eigenlijk niets aan doen?

    Wat een hopeloos gelul...
    Leer lezen, gast.... of logisch nadenken.

    Of allebei.

  30. #165
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlPachino Bekijk bericht
    Dus als ik een neger vermoord en dan zeg dat ik beinvloed ben door mijn ouders kan ik er eigenlijk niets aan doen?

    Wat een hopeloos gelul...
    Hmm, ik denk wel dat als je vanaf je geboorte opgevoed wordt dat jij later een neger moet gaan vermoorden, en je ouders pakken het goed aan (goed in de zin van: goed voor het doel dat ze voor ogen hebben) dan kun jij er vrij weinig aan doen ja. Máár, als je in de maatschappij komt wordt je beïnvloed door andere, daarom is het voor je ouders heel moeilijk. Maarja, dan zie je dus dat je al dubbel beinvloed wordt...

  31. #166
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Waarom fan ben van Heerenveen :

    Mijn opa was er altijd voor dus vroeger toen ik nog klein was naja Heerenveen toen er een keer heen gegaan van te voren allemaal supportersliedjes op papiertje geprint en meegenomen en weet nog wel dat ik elke dag met mijn moeder het Fries volkslied ging oefenen voor die wedstrijd. Na de wedstrijd hellemaal verslagen. Woon dichterbij Leeuwarden dan Heerenveen maar nadat ik na Heerenveen was geweest ook nog eens na Cambuur geweest hellemaal geen sfeer niet gezellig en niks. Toen seizoenskaart aangevraagd en nu ben ik fanatieke supporter van Heerenveen. Zo ben ik ongeveer fan geworden.

  32. #167
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sch4-live Bekijk bericht
    Waarom fan ben van Heerenveen :

    Mijn opa was er altijd voor dus vroeger toen ik nog klein was naja Heerenveen toen er een keer heen gegaan van te voren allemaal supportersliedjes op papiertje geprint en meegenomen en weet nog wel dat ik elke dag met mijn moeder het Fries volkslied ging oefenen voor die wedstrijd. Na de wedstrijd hellemaal verslagen. Woon dichterbij Leeuwarden dan Heerenveen maar nadat ik na Heerenveen was geweest ook nog eens na Cambuur geweest hellemaal geen sfeer niet gezellig en niks. Toen seizoenskaart aangevraagd en nu ben ik fanatieke supporter van Heerenveen. Zo ben ik ongeveer fan geworden.
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Het is maar wat voor sfeer je wilt jongeman.

  33. #168
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als je in je eentje met je PA in een vak zit wat zeg ik, zowat een tribune dan noem ik dat nou niet echt een gezellige sfeer.

  34. #169
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sch4-live Bekijk bericht
    Als je in je eentje met je PA in een vak zit wat zeg ik, zowat een tribune dan noem ik dat nou niet echt een gezellige sfeer.
    Ga dan in een drukker vak zitten. Vind je het gek dat er wat minder zitten? Vent toen Heerenveen in onze situatie zat zaten er nog minder/even weinig.

  35. #170
    Heerenveen's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2006
    Locatie
    Friesland
    Leeftijd
    29
    Berichten
    795
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb er toch ook hellemaal geen kritiek op. Maar het is toch veel mooier als je in een vol vak zit dan in een leeg vak zeker als je een jaar of 6 of weet ik veel hoe oud ik was, bent.

  36. #171
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sch4-live Bekijk bericht
    Ik heb er toch ook hellemaal geen kritiek op. Maar het is toch veel mooier als je in een vol vak zit dan in een leeg vak zeker als je een jaar of 6 of weet ik veel hoe oud ik was, bent.
    Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 1 wedstrijd al kunt beslissen dat Heerenveen leuker is dan Cambuur, dat neigt eerder naar successupporter zijn.

  37. #172

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Willem II

    - Ik woon in Tilburg
    - Dus WIllem II is mijn club
    - Mooiste geschiedenis
    - Goede sfeer
    - Leuke selectie
    - Mooi tenue

    (h)

  38. #173
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Maar ik kan me niet voorstellen dat je na 1 wedstrijd al kunt beslissen dat Heerenveen leuker is dan Cambuur, dat neigt eerder naar successupporter zijn.
    hihi op 6-jarige leeftijd al een successupporter...kom op zeg. hij vond de sfeer als klein mannetje bij Heerenveen mooier, what's the big deal?

  39. #174
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikfeanfan Bekijk bericht
    hihi op 6-jarige leeftijd al een successupporter...kom op zeg. hij vond de sfeer als klein mannetje bij Heerenveen mooier, what's the big deal?
    Dat je op basis van één wedstrijd kunt beslissen of je voor Heerenvene of Cambuur bent. Dat klopt niet.

  40. #175
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Dat je op basis van één wedstrijd kunt beslissen of je voor Heerenvene of Cambuur bent. Dat klopt niet.
    dat kan zeker wel. voor sommige mensen is de 1e indruk van enorm belang, zo ook bij mij. door die ene wedstrijd, die dan een goede indruk achterlaat, ga je de club meer een meer volgen en meer en meer waarderen en toejuichen. dat allemaal als gevolg van die 1e wedstrijd.

  41. #176
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Dat je op basis van één wedstrijd kunt beslissen of je voor Heerenvene of Cambuur bent. Dat klopt niet.
    Ach alsof jij niet als je 2 meisjes ziet vooraf al weet welke de leukste is :happydance:

  42. #177
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik90 Bekijk bericht
    Ach alsof jij niet als je 2 meisjes ziet vooraf al weet welke de leukste is :happydance:
    Nee

  43. #178
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    De meeste mensen hebben vaak de neiging voor een Eredivisie club te kiezen dan voor een Eerste Divisie club en daar erg ik me af en toe zo aan.
    Dan ben je geen echte supporter.

  44. #179
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
    De meeste mensen hebben vaak de neiging voor een Eredivisie club te kiezen dan voor een Eerste Divisie club en daar erg ik me af en toe zo aan.
    Dan ben je geen echte supporter.
    shit, ik ben voor SC Heerenveen en niet voor FC Emmen, nu ben ik een nepsupporter....

    het is toch logisch, aangezien eredivisieclubs meer in het nieuws/op tv zijn, dan wekken ze nu eenmaal sneller interesse. het is toch je eigen voorkeur voor welke club je bent, eerste divisie of eredivisie maakt voor de echte fans niet uit. natuurlijk zijn er ook mensen die vaker bij SCH of AZ komen kijken als het goed loopt, maar dat houd je toch. ik vind het niet terecht om mensen met een voorkeur voor een grotere club direct als nepsupporters neer te zetten.

  45. #180
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
    De meeste mensen hebben vaak de neiging voor een Eredivisie club te kiezen dan voor een Eerste Divisie club en daar erg ik me af en toe zo aan.
    Dan ben je geen echte supporter.
    :roflmao:

Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •