Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

  1. #271
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ClockEnd Bekijk bericht
    Boeie. Omdat het Madridista enzo is maakte ik er Arsenalista van
    Waarom zou je als supporter van een Engelse club jezelf spiegelen aan een bijnaam van een Spaanse club? We hebben nog zo'n kwiebus op dit forum die de aanhang van Chelsea vertegenwoordigd maar zich Pensionista noemt.

  2. #272

    Aangemeld
    29 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    310
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Hoe ben ik voor Ajax geworden? Tja beide ouders zijn Ajacied, het zit er eigenlijk vanaf de geboorte in. Toen ik klein was, keek altijd samen met mijn vader op de bank naar Ajax en sliep onder een Ajax dekbedovertrek etc.

  3. #273
    Romaios's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2011
    Locatie
    Byzantijnse Rijk
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Club: AS Roma

    Waarom ben ik Romanista..

    Ten eerste vind ik Rome een schitterende stad met een grote historie, en ben ik heel m'n leven al geintresseerd in de oude Romeinen en Grieken. (Ik ben zelf half grieks) En hoe deze volken effect hebben gehad op onze westerse cultuur. Dan denk ik bijv aan Democratie, Theater, Filosofie, Astronomie, je kent het wel.

    Daarnaast heb je natuurlijk nog Totti en De Rossi, mijn helden:




    Beide clubiconen zijn in Rome geboren en komen uit de jeugdopleiding van Roma. Totti speelt vanaf zijn 14e al voor de club.
    Laatst gewijzigd door Romaios; 6 april 2012 om 18:18

  4. #274
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    In mijn jongere jaren was ik vooral veel in Oosterpark te vinden, later zo rond 1995 vaak naar Heerenveen en daar ben ik blijven hangen, zoals een echte Fries betaamt! Support your locals

    Zal ik even verklaren wij gingen toen ik de f-e tjes zat elk jaar 2 keer met het hele team naar FC Groningen die nodigde toen iedereen uit, van Heerenveen had nog nooit iemand gehoord eigenlijk. Ik ben er ook nooit fan van geweest hoor.
    Laatst gewijzigd door Fries; 6 april 2012 om 18:27

  5. #275
    ClockEnd's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 april 2012
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AS ROMA! Bekijk bericht
    Club: AS Roma

    Waarom ben ik Romanista..

    Ten eerste vind ik Rome een schitterende stad met een grote historie, en ben ik heel m'n leven al geintresseerd in de oude Romeinen en Grieken. (Ik ben zelf half grieks) En hoe deze volken effect hebben gehad op onze westerse cultuur. Dan denk ik bijv aan Democratie, Theater, Filosofie, Astronomie, je kent het wel.

    Daarnaast heb je natuurlijk nog Totti en De Rossi, mijn helden:




    Beide clubiconen zijn in Rome geboren en komen uit de jeugdopleiding van Roma. Totti speelt vanaf zijn 14e al voor de club.
    Leuk stuk! Ik heb ook altijd al sympathie gehad voor Roma. Toen ik heel klein was, vond ik het al een mooie club door dat prachtige shirt.

    Maar doe mij maar Arsenal!

  6. #276
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Juventus: Me ouwe is voor Juve, gaf me al op jonge leeftijd een shirtje. Weet nog dat ik soms op bed lag en hem hoorde juichen als Juve in de CL bijvoorbeeld had gescoord.

    Feyenoord: Ook ooit eens met me vader naar een wedstrijd gegaan, dacht tegen Groningen. Volgens mij had me opa die kaartjes geregeld destijds. Was toen ook best jong.

  7. The Following User Says Thank You to Juventino For This Useful Post:

    Pizzakoerier (13 mei 2014)

  8. #277
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Fan van Feyenoord sinds 2002. Bij dat jaartal en Feyenoord groeit al snel het vermoeden dat ik een succes-supportertje ben, maar achter mijn Feyenoorderschap zit niet direct de Uefa Cup winst.

    Ik deed mee aan een prijsvraag met de vraag: Hoeveel lampen heeft het Feyenoord-stadion? Slim als ik was, wist ik uit een liedje (wat ik ooit ergens had gehoord, in de auto met een kameraadje die voor Feyenoord was) dat het er duizend waren (later leerde ik het liedje beter kennen als 'Mijn Feyenoord'). Een aantal weken later kreeg ik van Feyenoord een brief dat ik daadwerkelijk gewonnen had. Ik mocht daardoor meedoen met een soort toernooi in het Topsportcentrum. Inmiddels had ik wel echt wat van Feyenoord meegekregen en Pierre van Hooijdonk vond ik wel een held. Mijn teamgenoten die dag deelden die mening, en iedereen wou dus Pierre van Hooijdonk zijn. Aardig was ook dat er ook een vrije-trappen-spel was, waar alle mini-Pierre'tjes (waaronder ik ook dus) vrij goed in waren. Aan het einde van deze dag kwam de held ook nog langs, en volgens mij had ik die dag een handtekening van hem te pakken. Na een keer een wedstrijd gezien te hebben was ik verkocht, en ben ik tot op de dag van vandaag (en nog veel langer ) Feyenoord-supporter.
    Laatst gewijzigd door PrideOfSouth28; 7 april 2012 om 07:55 Reden: Moet natuurlijk Mijn Feyenoord zijn...

  9. #278
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Moet je wel even vertellen dat je ook een keer geposeerd hebt in een Ajax-shirt

  10. #279
    ClockEnd's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 april 2012
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PrideOfSouth28 Bekijk bericht
    Fan van Feyenoord sinds 2002. Bij dat jaartal en Feyenoord groeit al snel het vermoeden dat ik een succes-supportertje ben, maar achter mijn Feyenoorderschap zit niet direct de Uefa Cup winst.

    Ik deed mee aan een prijsvraag met de vraag: Hoeveel lampen heeft het Feyenoord-stadion. Slim als ik was, wist ik uit een liedje (wat ik ooit ergens had gehoord, in de auto met een kameraadje die voor Feyenoord was) dat het er duizend waren. Een aantal weken later kreeg ik van Feyenoord een brief dat ik daadwerkelijk gewonnen had. Ik mocht daardoor meedoen met een soort toernooi in het Topsportcentrum. Inmiddels had ik wel echt wat van Feyenoord meegekregen en Pierre van Hooijdonk vond ik wel een held. Mijn teamgenoten die dag deelden die mening, en iedereen wou dus Pierre van Hooijdonk zijn. Aardig was ook dat er ook een vrije-trappen-spel was, die alle mini-Pierre'tjes (waaronder ik ook dus) vrij goed in waren. Aan het einde van deze dag kwam de held ook nog langs, en volgens mij had ik die dag een handtekening van hem te pakken. Na een keer een wedstrijd gezien te hebben was ik verkocht, en ben ik tot op de dag van vandaag (en nog veel langer ) Feyenoord-supporter.
    Leuk verhaal!

  11. #280
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Moet je wel even vertellen dat je ook een keer geposeerd hebt in een Ajax-shirt
    Verklaring van mijn ouders is: 'Je had voetbalkleren nodig.'

    Overigens ligt het Ajax-shirtje nu netjes op de vuilnisbelt (als het nog bestaat) waar het hoort. Alle Feyenoordshirts zijn natuurlijk bewaard, waaronder het shirtje dat ik die dag gedragen heb.

    Poseren was het trouwens ook niet te noemen, het was een actiefoto. Ik heb het niet trots geshowd, zoals jouw bericht wel suggereert .
    Laatst gewijzigd door PrideOfSouth28; 6 april 2012 om 18:46

  12. #281
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Het zit bij mij in m'n bloed, in de familie. M'n overleden opa, vier ooms, twee tantes, m'n vader, m'n moeder, m'n broertjes en m'n zusje; allen zijn ze voor Feyenoord. Ik ontkom er gewoon niet aan. Prach-ti-ge anekdotes van m'n opa over Feyenoord - AC Milan (2-0) in 1969, de beste wedstrijd die Feyenoord OOIT gespeeld heeft volgens velen. En natuurlijk over de succesvolle jaren daarna, toen Feyenoord de Europa Cup won in 1970 als eerste Nederlandse club. Feyenoord werd populair door zijn technische voetbal, vleugelspel (Moulijn, Wery, Kristensen) en die grote Kuip(al sinds 1937). Feyenoord was ook heel erg rijk en straalde macht uit. De rijkste en machtigste club van Europa, in 1970. Dat Feyenoord van origine een club van werkvoetbal is, is de grootste kolder die er bestaat. Nog steeds hebben we dankzij de trouwe supporters en die goed gevulde Kuip die grandeur kunnen behouden. Onze cultuur. Een cultuur waar ik verliefd op ben geworden en die perfect bij mijn karakter past; perfectionistisch, trouw en vooral 'geen woorden, maar daden.'

    In 1997 tegen Juventus, in 1999 tegen Marseille; legendarische potjes. En ik zag ze. Op TV. Mocht natuurlijk - bij wijze van hoge uitzondering op 6 en 8-jarige leeftijd - opblijven om naar de CL-wedstrijden te kijken. Wat was ik onder de indruk. Op de Open Dag kreeg ik sokken, een shirt en een broekje van m'n vader. Met held Cruz achterop natuurlijk, want daar was en is m'n vader een groot fan van. Die geniale, luie speler uit Argentinië. De tuinman. De bezoekjes aan De Kuip werden steeds frequenter. Van de Open Dag tot de kameraadjeswedstrijden, tot een seizoenkaart in 1999-2000 in het gezinsvak PP. Het beeld van Jean-Paul van Gastel die z'n penalty na een uur spelen binnenschoot, tegen PSV, vergeet ik nooit meer. Niet heel bijzonder, dat moment, maar op de één of andere manier ben ik dat nooit vergeten. Het fanatisme op de tribunes was fantastisch. Dat wilde ik ook!

    In 2000 ben ik bij de finale van het EK (Frankrijk - Italië, prachtig doelpunt Trezeguet in de verlenging) in De Kuip aanwezig geweest. De Kuip trekt altijd aan, maar er miste iets. Feyenoord speelde niet en Het Legioen was niet aanwezig. Het was een prachtig affiche, maar ik vond er niets aan. Ik wilde alleen Feyenoord. Na de UEFA-cup winst in 2002 heb ik vijf jaar onafgebroken een seizoenkaart gehad. Niet in de beste periode was dat. Veel problemen met van den Herik, de fiscus, perikelen rond Kalou en Goor, veel drama rond de PO-wedstrijden, etcetera. Maar altijd bleven we gaan. Na een pauze van een paar jaar namen we weer een seizoenkaart in het jaar onder Verbeek. Het was een dramatisch jaar, met als absoluut dieptepunt het 0-4 verlies van Feyenoord tegen NAC in de play-offs. Ongelooflijk. Het eerste jaar onder Been zaten we er ook nog, inmiddels op het andere gezinsvak, DD. Ik mocht eigenlijk daar niet meer zitten, want ik zou achttien jaar worden dat jaar, maar voor één keer werd er een uitzondering gemaakt, omdat wij met z'n zessen naar De Kuip gaan en het wel zo leuk is om iedereen bij elkaar te houden. De bekerwedstrijd tegen FC Twente was het absolute hoogtepunt. Van Bronckhorst en Makaay, wat een helden. De eerste met een hoofdwond, de tweede als een waar Phantom. De glans ging er vanaf door die rare dubbele bekerfinale, maar wat waren dat lekkere overwinningen zeg.

    Ondertussen ben ik sinds een aantal jaar behoorlijk actief op internet voor Feyenoord. Vanaf 2007 tot nu is me NIETS ontgaan. Uit die periode weet ik nagenoeg alles. De spelers, de jeugdspelers, zaken die intern gebeurt zijn, onbedoeld ben ik een soort encyclopedie van die jaren geworden. En dat is natuurlijk heel leuk. Heb er ook veel tijd in gestoken, misschien wel zoveel dat het dagelijks leven er onder geleden heeft. M'n kinderen uithongeren om een seizoenkaart aan te schaffen zul je mij niet zien doen, maar de liefde voor de club gaat ver. Heel ver.
    Laatst gewijzigd door Jack; 6 april 2012 om 19:26

  13. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    Pizzakoerier (13 mei 2014)

  14. #282

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Fan geworden van Milan na die kansloze wedstrijd tegen Liverpool. Dat vond ik wel zielig. Ongeveer gestopt toen ze begonnen met falen, maar nu ze hun tweede scudetto op een rij gaan pakken word ik weer een beetje fan.

    Maar eigenlijk juich ik alleen voor het Nederlands elftal en heb ik wel een zwak voor Milan. De eredivisie volg ik wel vrij intensief, maar daar heb ik geen directe voorkeur.

  15. #283
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Liverpool is voor mij ook een speciale club, vooral na die legendarische wedstrijd waar Mephisto ook op doelt. Club heeft een aantal raakvlakken met Feyenoord: beide uit een havenstad, beide clubs van het 'You'll Never Walk Alone' en beide ook clubs van het werken.

    De eerste CL-finale die ik mocht zien was die finale. Na 3-0 met rust leek me dat AC Milan ging winnen. Na die sensationele comeback raakte ik meer en meer geboeid. In de penaltyserie waarin ex-Feyenoorder (jaja ) Jerzy Dudek een heldenrol vertolkte ging mijn voorkeur toch wel uit naar Liverpool. Ik was blij dat ze wonnen. Sindsdien ben ik ook die club wel gaan volgen.

    Specialer dan Feyenoord zal Liverpool echter niet worden, evenaring is zelfs onmogelijk .

    Voor de rest ben ik ook fan van het Nederlands Elftal, maar dat spreekt bijna voor zich als je Nederlander bent.

  16. #284
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ben Feyenoorder, en zo ben ik geboren. Altijd was Feyenoord al mijn club en dat zal altijd zo blijven, ik hou enorm veel van de club en de liefde gaat heel ver. Ik voel me gewoon kut als we verloren hebben, ik baal als ik niet bij de wedstrijd kan zijn (wat dit jaar meer het geval was), dat gevoel in De Kuip dat valt niet te beschrijven. Maar Feyenoord is gewoon geweldig voor mij.

  17. #285

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Toen ik een jaar of acht was, speelde ik op straat voetbal met wat oudere buurjongens. Zij waren toen elf, twaalf jaar oud en supporterde Arsenal. Bij de partijtjes voetbal ''waren'' zij dan Henry en Pires en op die leeftijd volgde ik het voetbal (logischerwijs) nog niet. Het feit dat zij echter zo enthousiast waren over de club en die spelers maakte wel indruk op mij. Vanaf dat moment ben ik Arsenal een beetje gaan volgen. Eerst waren dat uitsluitend de Champions League-potjes die de NOS bracht en later ben ik alles gaan volgen.

    Het eerste seizoen dat ik bewust heb meegemaakt was het seizoen 2005/2006, toen Arsenal de finale haalde, welke uiteindelijk teleurstellend werd verloren van Barcelona. De gestopte penal van Lehmann in aanloop naar die finale, uit bij Villarreal, kan ik me nog steeds goed voor de geest halen.


    1:06

    Kijk eens hoe lekker Wenger juicht

    Ik was me toen helemaal niet bewust hoor van de filosofie van Arsenal, maar het was de eerste club die ik ben gaan volgen en sindsdien ben ik erg begaan met de club. Voor sommigen zal het misschien moeilijk voor te stellen zijn dat iemand een buitenlandse club volgt, maar voor mij is de club wel ''belangrijk''. Ik supporter NEC ook onder het mom van ''support your locals'', maar ik beschouw Arsenal als mijn club. Bij mij thuis heeft helemaal niemand iets met voetbal en daarom was het voor mij ook niet vanzelfsprekend dat ik een bepaalde club ben gaan supporteren. Ik heb mijn voorkeur zelf moeten ontwikkelen en ben er wel blij mee.

    Leuke topic btw. Leuke verhalen ook.
    Laatst gewijzigd door PlayaBanboy; 6 april 2012 om 19:52

  18. #286
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Hoe ik AZ-supporter ben geworden? Een wedstrijd in 'De Hout' en je bent verkocht.

  19. #287
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik viel van de trap en had het opeens: sc Heerenveen

  20. #288
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.599
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik viel van de trap en had het opeens: sc Heerenveen
    Dit verklaart wel meer opeens.

  21. #289
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Uhm, ik kom uit een gebied tussen Den Haag en Rotterdam en daar was men óf voor ADO óf voor Feyenoord. Mijn juf in groep 1 was echter een echte Feyenoord(st)er en gaf mij een Feyenoord-petje. Sindsdien was ik denk ik fan van Feyenoord, al woonde ik daarna jarenlang in het buitenland waardoor ik pas in 2005 een wedstrijd heb gezien van de club. De UEFA Cup-finale staat me dan weer wel bij, omdat dat op BVN (Nederlandse zender in 't buitenland) kwam.

  22. #290
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Dit verklaart wel meer opeens.
    Duik in mijn hoofd had ik al vanaf mijn geboorte. Sorry Samp, je theorie gaat niet op.

  23. #291
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Antwoord op de topictitel is heel simpel: Dennis Bergkamp.

  24. #292
    ClockEnd's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 april 2012
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Antwoord op de topictitel is heel simpel: Dennis Bergkamp.
    Arsenal of Ajax?

  25. #293
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Heb maar 1 club, volbloed Ajacied. Sympathisant van de Spurs.

    Uitleggen waarom iemand Ajacied, Feyenoorder etc. is lijkt me overbodig, je wordt zo geboren. Supporter worden bestaat in mijn optiek niet, fan van een club worden wel. Wanneer je fan bent, kun je ook meerdere clubs hebben. Ander woord daarvoor is de multi-supporter.
    Jezus, wat een wijze woorden van mezelf 4 jaar geleden, respect.

  26. #294
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Supporter van Feyenoord dus. Taument, Blinker, van Gobbel, Fraser, De Goeij, De Wolf. Het Zwerverige uiterlijk, Strijd en Passie daar ben ik voor gevallen destijds. Het publiek erachter heerlijk. Zo rond mijn 6de toen ik zelf ook officieel met voetbal begon. Toen de Tovenaar er ook nog bij kwam is het echt diep gaan zitten. Het is me niet met de "paplepel ingegoten" gezien die fanatiek voor de aartsrivaal was. Support your locals gaat ook niet op, namelijk geboren in Tilburg. Laten dat nou de 2 clubs zijn waar ik een broertje dood aan heb.
    Nu bezoek ik geen wedstrijden meer maar ik mis er ook geen.

    Zoals vele hier heb ik wel sympathie voor andere clubs, Club America en CR Flamengo, echter zal ik vanwege deze clubs nooit "wakker liggen". Dat is bij Feyenoord de afgelopen jaren regelmatig voorgekomen.
    In het eerste geval is dat gekomen doordat El Superclasico mijn eerste buitenlandse pot was, per ongeluk tussen de fanatieke aanhang. Dat het gemengd kon tijdens de wedstrijd van het jaar en dat het verliezend team bleef zingen en dansen na het verlies maakte indruk en sindsdien blijven volgen.

    Is er ook een topic waar je je favoriete spelers kunt promoten?
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 7 april 2012 om 07:41

  27. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    Pizzakoerier (13 mei 2014)

  28. #295
    ClockEnd's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 april 2012
    Berichten
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Toch een complimentje voor mezelf; ik heb dit topic nieuw leven ingeblazen.

  29. #296
    Fraayax's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Leeftijd
    60
    Berichten
    886
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Mijn opa was Amsterdammer hij nam voor mijn 4de verjaardag een Ajax-pyama mee, sindsdien is er maar 1 club en dat is Ajax.
    Ben ik ff blij dat hij geen Rotterdammer of Eindhovenaar was, dan was mijn voetbalplezier een stuk minder geweest.

  30. #297
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraayax Bekijk bericht
    Mijn opa was Amsterdammer hij nam voor mijn 4de verjaardag een Ajax-pyama mee, sindsdien is er maar 1 club en dat is Ajax.
    Ben ik ff blij dat hij geen Rotterdammer of Eindhovenaar was, dan was mijn voetbalplezier een stuk minder geweest.
    Noemen ze zo iemand niet gewoon een gloryhunter?

  31. #298
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Noemen ze zo iemand niet gewoon een gloryhunter?
    Karakterloze meelopers. Is ie wel in goed gezelschap.

    Uitzonderingen daargelaten.
    Laatst gewijzigd door Laird; 7 april 2012 om 09:32

  32. #299
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Waarom zou je als supporter van een Engelse club jezelf spiegelen aan een bijnaam van een Spaanse club? We hebben nog zo'n kwiebus op dit forum die de aanhang van Chelsea vertegenwoordigd maar zich Pensionista noemt.
    Misschien moeten de mods maar eens een IP-check doen. Zou zo maar kunnen dat Pennie het niet meer goed ziet komen met Chelsea

  33. #300
    Fraayax's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Leeftijd
    60
    Berichten
    886
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Noemen ze zo iemand niet gewoon een gloryhunter?
    Een kleuter van 4 die idolaat van zijn opa en daarna meer dan 40 jaar de club trouw is in goede en slechte tijden een gloryhunter noemen?
    Een ding is zeker het verstand hebben ze nog steeds niet in Rotterdam uitgevonden.

    Weet je wel wat een gloryhunter is? Ach nee laat ook maar kansloos dit.

  34. #301
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraayax Bekijk bericht
    Een kleuter van 4 die idolaat van zijn opa en daarna meer dan 40 jaar de club trouw is in goede en slechte tijden een gloryhunter noemen?
    Een ding is zeker het verstand hebben ze nog steeds niet in Rotterdam uitgevonden.

    Weet je wel wat een gloryhunter is? Ach nee laat ook maar kansloos dit.
    Het gaat om je laatste zin, het gedeelte dat hij dik gepost heeft. Maar idd kansloos ben je.

  35. #302
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraayax Bekijk bericht
    Een kleuter van 4 die idolaat van zijn opa en daarna meer dan 40 jaar de club trouw is in goede en slechte tijden een gloryhunter noemen?
    Een ding is zeker het verstand hebben ze nog steeds niet in Rotterdam uitgevonden.

    Weet je wel wat een gloryhunter is? Ach nee laat ook maar kansloos dit.
    Zoals Laird al aangeeft gaat het inderdaad om je laatste zin. Ik zal voor het gemak maar even quoten '' dan was mijn voetbalplezier een stuk minder geweest. ''. Met alle respect gezegd overigens maar dan lijk je dus supporter / fan te zijn geworden voor de prijzen, aangezien Ajax in die afgelopen 40 jaar ( veel ) meer heeft gewonnen dan zowel Feyenoord als PSV. Of zie ik dat nou verkeerd?

  36. #303
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Je kan het ook gewoon als steek zien naar supporters van andere clubs. Soms wordt er toch echt veel gezocht achter een zinnetje...

  37. #304
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Je kan het ook gewoon als steek zien naar supporters van andere clubs. Soms wordt er toch echt veel gezocht achter een zinnetje...
    Ook daarvoor krijgt ie dus een dergelijke reactie.

  38. #305
    Dr. Felix's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 april 2006
    Locatie
    Affligem
    Berichten
    458
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    was goedkoop
    Laatst gewijzigd door Dr. Felix; 6 maart 2014 om 22:21

  39. #306
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giovani Bekijk bericht
    Hoe ik AZ-supporter ben geworden? Een wedstrijd in 'De Hout' en je bent verkocht.
    Dat is waar. Met mij en AZ is het nooit meer iets geworden omdat ze de Hout gelijk na mijn eerste wedstrijd daar met de sloopmachine hebben bewerkt.

  40. #307
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    En mijn favoriete stadion is er toch een waar je met z'n alleen ongegeneerd aan het hek kan gaan staan pissen.

  41. #308
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.332
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Noemen ze zo iemand niet gewoon een gloryhunter?
    Waarom dat is toch altijd zo, toen jij voor het eerst met je pa naar de Graafschap ging en er werd met 6-0 verloren en je pa is strontchagerijnig dan lijkt me minder logisch dat je meteen aan de club verknocht raakt dan wanneer je een een doldwaze derby meemaakt waar in de laatste seconde gewonnen wordt.

  42. #309
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Waarom dat is toch altijd zo, toen jij voor het eerst met je pa naar de Graafschap ging en er werd met 6-0 verloren en je pa is strontchagerijnig dan lijkt me minder logisch dat je meteen aan de club verknocht raakt dan wanneer je een een doldwaze derby meemaakt waar in de laatste seconde gewonnen wordt.
    Gast, ik woon in Schiedam. Ik heb helemaal niets met de Graafschap. Daarnaast heeft Ajax geen doldwaze Derby ( hoogstens de Klassieker ) dus ook die vlieger gaat niet op.

  43. #310
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Noemen ze zo iemand niet gewoon een gloryhunter?
    Je kunt het op 2 voetbalplezier natuurlijk op 2 manieren uitleggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    En mijn favoriete stadion is er toch een waar je met z'n alleen ongegeneerd aan het hek kan gaan staan pissen.
    Ja hoor.

  44. #311
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je kunt het op 2 voetbalplezier natuurlijk op 2 manieren uitleggen.



    Ja hoor.
    Naja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Oude, karaktaristieke stadions vind ik mooier dan nieuwe stadions die meer op consumenten dan op supporters berekend zijn. Highbury verwisselen voor het Emirates, de Hout voor de toko van die oplichter, dat soort dingen zijn jammer.

  45. #312
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    En mijn favoriete stadion is er toch een waar je met z'n alleen ongegeneerd aan het hek kan gaan staan pissen.
    Dat waren nog eens tijden he. Weet je nog, vroeger ?

  46. #313
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Dat waren nog eens tijden he. Weet je nog, vroeger ?
    Nee. Spijt me dat ik geen veertiger ben, Laird!

  47. #314
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Dat waren nog eens tijden he. Weet je nog, vroeger ?
    Hehe, Goffert, Geuzelt, Tilburg, OS.... die leenden zich vroeger prima voor zijn fetish.

  48. #315
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Hehe, Goffert, Geuzelt, Tilburg, OS.... die leenden zich vroeger prima voor zijn fetish.
    De oude L-Side va PSV.
    Bovenaan achter tegen de metalen platen pissen. Dan stroomde de pis van de tribune en waren diegene die zo nodig moesten zitten de lul.

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •