Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

Hybrid View

  1. #1

    Aangemeld
    25 januari 2014
    Leeftijd
    27
    Berichten
    518
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Filosofie en cultuur van de club. Ik ben een groot aanhanger van Cruijff's filosofie. Zijn kijk op voetbal heeft mij geïnspireerd en Barcelona dat die ook hanteert heeft liefde over de jaren heen gewekt. Ik ben gewoon opgegroeid met de club, eigenlijk draait het om het totaalplaatje en dat klopte voor mij gewoon. En als laatst: Barça dat als symbool staat voor Catalaans nationalisme en separatisme. Ik weet als Koerd heel goed waar Catalanen doorheen gaan en hun strijd heeft veel sympathie bij mij opgewekt en ik steun ze daarin volledig.

  2. The Following User Says Thank You to A Iniesta8 For This Useful Post:

    The Man (13 mei 2014)

  3. #2
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A Iniesta8 Bekijk bericht
    Filosofie en cultuur van de club. Ik ben een groot aanhanger van Cruijff's filosofie. Zijn kijk op voetbal heeft mij geïnspireerd en Barcelona dat die ook hanteert heeft liefde over de jaren heen gewekt. Ik ben gewoon opgegroeid met de club, eigenlijk draait het om het totaalplaatje en dat klopte voor mij gewoon. En als laatst: Barça dat als symbool staat voor Catalaans nationalisme en separatisme. Ik weet als Koerd heel goed waar Catalanen doorheen gaan en hun strijd heeft veel sympathie bij mij opgewekt en ik steun ze daarin volledig.
    In Diyarbakir heb je vast veel Barça fans? Niet dan?
    Laatst gewijzigd door Cudi; 12 mei 2014 om 23:14

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Cudi For This Useful Post:

    LostWords (13 mei 2014),Miln (12 mei 2014)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •