Van welke clubs ben je fan?
Ik ben fan van juventus, s.s lazio, palermo, as monaco, aj auxerre, paris saint germain.

Over Juventus
Ik vindt juventus een mooie club met een uitstralende logo en een mooi stadion
en de supporters genieten elke wedstrijd weer van het mooie voetbal
en juve is straks terug in de serie a dat vindt ik hellemaal geweldig

Over S.S Lazio
Lazio vindt ik mooie club met een uitstralende logo, De stadion vindt
goed passen bij de club alleen vindt ik het jammer dat as roma er de wedstrijden ook in speelt ik heb liever alleen lazio in de stadio olimpico zien spelen
maar hopelijk komt er een andere stadion voor lazio in de toekomst
en dan hoeft lazio niet elke keer te dellen met een aardsrivaal
verders vindt ik de supporters geweldig alleen die groet hoeft voor mij niet
en de gezang is altijd mooi om te horen.

Over Palermo
Sindsdien palermo uit speelde tegen catania is de club me gaan bevallen
ik zag palermo fans in die uitvak zitten en ik dacht dat gaat niet lang goed
ze zaten zo opgesloten en die catania fans maar dom doen ik ben er steeds meer achter gaan staan en zo ging ik palermo steeds meer steunen net als bij de andere twee.

Over As Monaco
Je zal je afvragen waarom as monaco.. Ik vindt dat de club een bepaalde uitstraling heeft qua voetbal is het wat minder maar verders vindt ik het een club die hellemaal niet onderin hoort te staan met een beter selectie zouden ze ooit champions league kunnen halen maar dat is wat ver gezocht. De logo vindt ik apart haast geen ene club in frankrijk draagt een kroontje boven de logo.

Over aj auxerre en paris saint germain
Ik vindt dat ze op elkaar lijken qua voetbal en qua supporters
ze zijn bijde zo driftig en stralen iets uit met supporters de sfeer is er altijd leuk en soms gespanen als een rivaal er komt spelen nee deze clubs gaan nog wel ver komen zoals olympique lyon en girondin bordeaux.