Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 451 t/m 455 van 455

Discussie: Hoe ben je voor je club geworden

  1. #451
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard


  2. #452
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefteddy1994 Bekijk bericht
    Yo. Bedankt. Je voldoet volledig aan het beeld dat er van je heerst.

  3. #453
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Verkeerd gedacht. Virtuele versie?
    Was een heel slechte poging tot humor. Mijn oprechte excuses.

  4. #454
    Kufibear's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    9.927
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    In 2002 stond een vroegwijze jongen in de Albert Heijn zich te vergapen aan een meter Bertolli pastasauzen. Wat een kleuren, wat een termen. Het ritme vol dolce vita. Mozarella, Carbonara, Funghi, ontroerend. God wat voelde ik me Italiaans op dat moment. The rest is history.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Kufibear For This Useful Post:

    AFCArjen (20 mei 2014),Juventino (21 mei 2014),lanerazzurri ( 6 november 2017)

  6. #455
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    3

    Standaard

    Roda JC Het was september 1990, destijds vierde we mijn 6e verjaardag totdat mijn Oom en Vader(die overigens voor PSV is) het idee kregen om naar Roda JC - FC Volendam te gaan op Sportpark Kaalheide. Roda JC won de wedstrijd destijds met 2-1 en ik was eigenlijk direct verkocht, het Rodabloed is nooit meer uit mijn aderen verdwenen en het is in de tussentijd zelfs middels een tattoo vereeuwigd om mijn lichaam. Veel mooie reisjes gemaakt met de club.

    KV Mechelen Mede doordat je met de jaren steeds meer supporters leert kennen op de tribunes kom je ook in aanraking met jongens om naar anderen wedstrijd te gaan kijken. Echter waren het KV Mechelen supporters in 2002 die ik allereerst in Kerkrade leerde kennen. Na telefoonnummers uitgewisseld te hebben met de jongens uit Mechelen, besloten we in een financieel zware tijd voor de club om de club te gaan steunen in een thuiswedstrijd tegen Antwerp FC, niet zomaar een wedstrijd dus, de sfeer was fantastisch en het was een begin van de hele vele bezoekjes met o.a. derbydays tegen Racing Mechelen en tegen Lierse SK o.a. Zo nu en dan bezoek ik Achter de Kazerne nog, maar de club blijf ik nog altijd even trouw volgen.

    Alemannia Aachen Het heeft weinig introductie nodig als je Roda JC fan bent, het stadion van Alemannia Aachen ligt op een steenworp afstand van het Parkstad Limburg Stadion, echter is er al sinds 1989 een vriendschap tussen de fans van zowel Roda als Aachen, terwijl het daarvoor, hoe gek het nu ook klinkt, rivalen waren voor elkaar. Regelmatig waren er onderling vechtpartijen, totdat ze het idee kregen om zich samen te gaan pakken en een grote groep te vormen, daardoor werd er ook meer mogelijk tegen andere clubs. Zo was dus de vriendschap geboren, wekelijks bezoeken Roda JC en Aachen fans elkaars wedstrijd en ik durf erop te stellen dat dit één van de hechtste vriendschappen in het voetbal is in Nederland in ieder geval. Ik ben ook destijds meegenomen door vrienden naar Aachen en hebben er ook heel wat mooie tijden (Bekerfinale 2004, met o.a. winst tegen Bayern Munchen en Borussia Monchengladbach), de promotie naar de Bundesliga en met name het Europese avontuur in 2004-2005 wat eindigde in Alkmaar. Maar ook mindere tijden zoals de degradaties, geldproblemen en noem maar op. Zijn ook velen uitwedstrijden meegeweest met Aachen, o.a. Munchen, Berlijn, Hamburg, Stuttgart en nog vele stadions in het ruhrgebied. Mooie tijden beleefd en hoe dan ook, zullen we altijd een zwak blijven houden voor Alemannia.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •