Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 661

Discussie: AZ nieuws

Hybrid View

  1. #1
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Wijnaldum had lekker bij Sparta moeten blijven, dan had hij nu al doorgebroken geweest. Al die jeugdspelers die maar naar 'grotere' clubs willen. De kans dat je het daar maakt is echt alleen maar kleiner en bovendien is de jeugdopleiding vaak niet of nauwelijks van een hoger niveau. In het geval van AZ ten opzichte van Sparta durf ik zelfs te zeggen dat dat zeker niet het geval is.

    Maargoed, nu krijgt ie toch een keer de kans. Laten we niet oordelen over hoe lang het duurt voor een speler doorbreekt. Dat verschilt nu eenmaal per speler. En bij AZ was er met Moisander en Viergever gewoon geen plek voor een andere verdediger afgelopen seizoen. Als Gilano echt goed is dan kan hij dit jaar misschien wel die Reijnen uit de basis spelen. Daar ben ik nooit van onder de indruk geweest. het zou al geweldig zijn als hij bij een willekeurige eredivisieclub een plekje kan bemachtigen. De meeste voetbaltalentjes bereiken dat nooit.
    Wijnaldum is toch gewoon een linksback? Tenminste op die positie maakte hij zijn debuut. Met zijn techniek, snelheid en drang naar voren lijkt mij dat ook een betere optie dan centraal in de verdediging voor hem

    Ik vind het overigens ook een vreemde overstap van Sparta naar AZ. Ga dan naar Feyenoord ofzo. Bij ons had hij als linksback wel een basisplek gehad.

  2. #2
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Wijnaldum is toch gewoon een linksback? Tenminste op die positie maakte hij zijn debuut. Met zijn techniek, snelheid en drang naar voren lijkt mij dat ook een betere optie dan centraal in de verdediging voor hem

    Ik vind het overigens ook een vreemde overstap van Sparta naar AZ. Ga dan naar Feyenoord ofzo. Bij ons had hij als linksback wel een basisplek gehad.
    A) Had Feyenoord concreet interesse dan?
    B) Kennelijk kan je in de toekomst kijken, want hij voetbalt al enkele jaren bij AZ en een basisplek is op je 16e/17e allerminst zeker in de toekomst. Sterker nog, ik denk dat je er drie/vier jaar geleden vanuit mocht gaan dat Feyenoord nu een hoger niveau zou hebben dan AZ. Blijft toch een grotere club en dan lijkt de kans op een basisplek in de toekomst bij AZ groter.
    C) En op basis waarvan zou hij nu boven een Martins Indi/Nelom worden gekozen?

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •