Pagina 12 van 56 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #496
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Joshua John gelinkt aan Twente

    Aan het rijtje buitenspelers waarin FC Twente geïnteresseerd is lijkt een naam te kunnen worden toegevoegd. Na Tadic, Narsingh, en Driver is nu Joshua John aan de beurt. de 23-jarige linksbuiten staat momenteel onder contract bij Sparta Rotterdam dat uitkomt in de Jupiler League. Om verwarring te voorkomen, Joshua is geen familie van Ola en Collins John.

    Joshua John speelde in de jeugd van SV Koedijk, Ajax, AZ en RKC Waalwijk alvorens bij Sparta te belanden. Hij werd in het seizoen 2006-2007 al aan de selectie toegevoegd, maar speelde geen enkele wedstrijd. Zijn debuut maakte hij op 10 mei 2007 in de play-offwedstrijd tegen N.E.C., waar hij na 89 minuten inviel voor Marvin Emnes. Ondertussen heeft de linksbuiten meer dan 90 officiële wedstrijden achter zijn naam staan.

    John stond ook vorig seizoen al in de belangstelling van FC Twente maar concreet werd het destijds niet. Ook Swansea wilde de rappe aanvaller graag contracteren maar de club staakte de onderhandelingen na absurde eisen vanuit het John kamp.

    Bronnen: FcTwente.nu / Nu.nl
    het zou voor hem een mooie stap zijn , Ik weet zeker dat hij niveau aan kan , hij is niet minder dan Bajrami ,Maar natuurlijk wel de minst aansprekende naam van het rijtje.

  2. #497
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie er bij komt en wie er vertrekt in deze winterse wisselmogelijkheden.

  3. #498
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'FC Twente hoopt op tijdelijke terugkeer Elia'
    Bron: Elf

    Het is al langer bekend dat FC Twente op zoek is naar een buitenspeler. Sinds het vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham heeft het nog geen geschikte vervanger gevonden. Bovendien hopen de Tukkers Emir Bajrami te verkopen, om een eventuele aanwinst te financieren. De club uit Enschede zou momenteel met Juventus in gesprek zijn over een verhuur van Eljero Elia.


    Eerder werden Dusan Tadic en Luciano Narsingh in verband gebracht met de eredivisieclub. Tadic staat op dit moment onder contract bij FC Groningen en werd eveneens al gelinkt aan Schalke 04 en Bayern München, daardoor zal Twente een grote zak met geld op tafel moeten leggen voor Tadic. Heerenveen-speler Narsingh gaf in een eerder stadium al aan graag een stap hogerop te willen maken, vooralsnog is zijn werkgever niet van plan daaraan mee te werken.

  4. #499
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zou geweldig zijn! Dit is wel hét moment om zulke spelers tijdelijk aan te trekken, spelers die op zoek zijn naar speeltijd om naar het EK te gaan.

  5. #500
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    'FC Twente hoopt op tijdelijke terugkeer Elia'
    Bron: Elf

    Het is al langer bekend dat FC Twente op zoek is naar een buitenspeler. Sinds het vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham heeft het nog geen geschikte vervanger gevonden. Bovendien hopen de Tukkers Emir Bajrami te verkopen, om een eventuele aanwinst te financieren. De club uit Enschede zou momenteel met Juventus in gesprek zijn over een verhuur van Eljero Elia.


    Eerder werden Dusan Tadic en Luciano Narsingh in verband gebracht met de eredivisieclub. Tadic staat op dit moment onder contract bij FC Groningen en werd eveneens al gelinkt aan Schalke 04 en Bayern München, daardoor zal Twente een grote zak met geld op tafel moeten leggen voor Tadic. Heerenveen-speler Narsingh gaf in een eerder stadium al aan graag een stap hogerop te willen maken, vooralsnog is zijn werkgever niet van plan daaraan mee te werken.
    Ook wordt er gespeculeerd over het huren van Emanuelson. Ben benieuwd.

  6. #501
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ook wordt er gespeculeerd over het huren van Emanuelson. Ben benieuwd.
    Zou wat zijn, hoop niet voor ze als linksback want op die positie is hij niet beter dan wat er nu loopt. Op het middenveld echter kan die wel wat betekenen. Bij beide namen zou het me trouwens verbazen als ze komen, maar met oog op het EK zou het zomaar kunnen dat ze voor speeltijd kiezen.

  7. #502
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Zou geweldig zijn! Dit is wel hét moment om zulke spelers tijdelijk aan te trekken, spelers die op zoek zijn naar speeltijd om naar het EK te gaan.
    Elia kan wel naar een betere club dan Twente natuurlijk. Ik zou niet al te veel op z'n komst rekenen. Idem voor Urby.

  8. #503
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Elia kan wel naar een betere club dan Twente natuurlijk. Ik zou niet al te veel op z'n komst rekenen. Idem voor Urby.
    Waarom niet? Elia moet perse spelen komend halfjaar, wil hij nog mee naar het EK. Basisplek bij Twente of de onzekerheid van spelen bij een grotere club? En het is maar voor een halfjaar. Als ik Elia was, dan koos ik Twente.

    Emanuelson zie ik niet gebeuren. Die zie ik niet voor een andere NLse ploeg dan Ajax spelen. Al boeit het me verder weinig, vond het een ergeniswekkende speler. Wel een sierlijke stylist.

  9. #504
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Elia kan wel naar een betere club dan Twente natuurlijk. Ik zou niet al te veel op z'n komst rekenen. Idem voor Urby.
    Punt is alleen voor beide heren dat ze gewoon moeten gaan spelen als ze meewillen naar Oekraïne. Daarom zou de stap (terug) naar Twente niet eens zo raar zijn, ze hebben daar de garantie dat ze gaan spelen en dat hebben ze niet als ze nu opeens weer naar Sevilla of Valencia ofzo gaan.

  10. #505
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Elia zou ik juist aannemelijker vinden dan Emanuelson. Die is nu een jaartje in Milaan. Zou dom zijn om nu de handdoek in de ring te gooien en helemaal dom om dan naar Twente terug te keren. Lijkt me dat e rnog wel wat tussenstapjes zijn (Engelse subtopper bijvoorbeeld). Elia heeft in ieder geval nog een bepaalde band met Twente. Elia heeft daarbij ook echt een reeële kans op het EK als hij een half jaartje regelmatig aan de bak komt. Emanuelson lijkt me een gepasseerd station.

  11. #506
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Elia zou ik juist aannemelijker vinden dan Emanuelson. Die is nu een jaartje in Milaan. Zou dom zijn om nu de handdoek in de ring te gooien en helemaal dom om dan naar Twente terug te keren. Lijkt me dat e rnog wel wat tussenstapjes zijn (Engelse subtopper bijvoorbeeld). Elia heeft in ieder geval nog een bepaalde band met Twente. Elia heeft daarbij ook echt een reeële kans op het EK als hij een half jaartje regelmatig aan de bak komt. Emanuelson lijkt me een gepasseerd station.
    Voor Emanuelson liggen er nog wel EK kansen als backup voor Pieters. Achter Pieters kan iedereen het nog halen als backup. Ik zou Emanuelson zelf verkiezen boven spelers als Drenthe, Braafheid en Anita.

  12. #507
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Als je ziet welke clubs hem afgelopen zomer wilden hebben, dan is er vast wel iets interessanters voor hem bij dan een terugkeer naar Twente. Een Newcastle United bijvoorbeeld, die zouden nog steeds wel een goede winger kunnen gebruiken. Ook clubs uit Duitsland toonden interesse de laatste weken volgens mij. Er was er tenminste één die Elia terug naar Duitsland wilde halen. Als zo'n club zich meldt, dan lijkt me de kans nihil dat Elia terugkeert naar Enschede. Sowieso zal zijn salaris wel flink gegroeid zijn tov zijn eerdere periode bij Twente. 't Is maar de vraag of Twente dat kan/wil betalen. Als ik Twente was zou ik dat geld gewoon steken in het kopen van Narsingh. Daar pluk je in de toekomst ook nog de vruchten van.

  13. #508
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Voor Emanuelson liggen er nog wel EK kansen als backup voor Pieters. Achter Pieters kan iedereen het nog halen als backup. Ik zou Emanuelson zelf verkiezen boven spelers als Drenthe, Braafheid en Anita.
    Ik mag toch hopen dat Twente hem niet als linksback haalt.

  14. #509
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik mag toch hopen dat Twente hem niet als linksback haalt.
    Als je weet dat je nu Tiendalli daar hebt, dan ga je er echt wel dik op vooruit met Urby daar.

  15. #510
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als je ziet welke clubs hem afgelopen zomer wilden hebben, dan is er vast wel iets interessanters voor hem bij dan een terugkeer naar Twente. Een Newcastle United bijvoorbeeld, die zouden nog steeds wel een goede winger kunnen gebruiken. Ook clubs uit Duitsland toonden interesse de laatste weken volgens mij. Er was er tenminste één die Elia terug naar Duitsland wilde halen. Als zo'n club zich meldt, dan lijkt me de kans nihil dat Elia terugkeert naar Enschede. Sowieso zal zijn salaris wel flink gegroeid zijn tov zijn eerdere periode bij Twente. 't Is maar de vraag of Twente dat kan/wil betalen. Als ik Twente was zou ik dat geld gewoon steken in het kopen van Narsingh. Daar pluk je in de toekomst ook nog de vruchten van.
    Als Twente hem huurt, zullen ze vast niet zijn complete salaris overnemen. De vraag is wel wat Jueventus te winnen heeft bij zo'n deal. Alleen als hij daadwerkelijk het EK haalt, kan het eventueel iets op gaan brengen, maar gezien de investering die ze in Elia hebben gedaan, zou ik een tijdelijke overstap naar Twente ook niet kunnen plaatsen. Enige wat ik wel zou snappen, is dat Elia het zelf ziet zitten.

  16. #511
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.066
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als je weet dat je nu Tiendalli daar hebt, dan ga je er echt wel dik op vooruit met Urby daar.
    Lood om oud ijzer ja. Maar goed, dit wordt een compleet zinloze discussie. Ik neem aan dat Twente op zoek is naar buitenspelers, gezien alle namen die zijn gepasseerd.

  17. #512
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Lood om oud ijzer ja. Maar goed, dit wordt een compleet zinloze discussie. Ik neem aan dat Twente op zoek is naar buitenspelers, gezien alle namen die zijn gepasseerd.
    Dan zou Urby helemaal een handige oplossing zijn. Je kan hem overal aan de linkerkant plaatsen. Maar ik verwacht niet dat hij komt. Volgens mij speelt hij tegenwoordig bij Milan ook nog wel met regelmaat.

  18. #513
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Als je weet dat je nu Tiendalli daar hebt, dan ga je er echt wel dik op vooruit met Urby daar.
    Kunnen ze beter Kuiper weer de kans geven op die plek, Urby is niks op linksback en zal dat ook nooit worden.

  19. #514
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kuiper is nog lang niet (wedstrijd)fit.

  20. #515
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Kuiper hebben we destijds net op tijd verkocht ja. Of eigenlijk is ie ordinair weggekaapt. Baalde er destijds flink van, maar achteraf blijkt het een positieve zet voor Vitesse te zijn geweest. Helaas is Nicky vaker geblesseerd dan fit. Denk dat zijn voetbalcarrière een langzame dood sterft.

  21. #516
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Op de camping in Italië sprak ik iemand die in de jeugd zijn trainer is geweest. Die zei al dat Kuiper een toptalent was met één nadeel, zeer blessuregevoelig. Kuiper heeft nog weinig voor Twente kunnen doen en intern twijfelt men al of hij überhaupt wel geschikt is voor voetbal op ere-divisie niveau.

  22. #517
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Elia huren lijkt me een meer dan prima idee.

  23. #518
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Volgens Munsterman komt er geen directe aankoop van speler s deze winter.
    Er is doodeenvoudig geen geld voor zegd Joop.
    Alleen als er nu FC Twente speler s verkocht gaan worden, kan dit geld herinvesteerd worden.

  24. #519
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja joh, natuurlijk slim als je gaat zeggen; we hebben een grote zak met geld, laat die spelers maar komen. Ook is er op het allerlaatste moment vorige transferperiode 6 miljoen geboden op Tadic. Denk dat Jopie ons een beetje voorliegt, en terecht

  25. #520
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Bod op Schilder 'beledigend'
    Het bod dat FC Twente vorige week uitbracht op Robbert Schilder, wordt door NAC Breda betiteld als 'beledigend'. De Brabanders verlangen volgens VI 2,5 miljoen voor de linkspoot die zowel in de achterhoede, op het middenveld als eventueel zelfs in de aanval inzetbaar is. FC Twente richt zich zoals eerder gemeld inmiddels op de Zweed Oscar Wendt (26), die bij Borussia Mönchengladbach op de bank is belandt.
    Beetje triest vind ik dit soort berichten altijd. Twente moet niet zo gierig lopen doen.

  26. #521

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Twente moet niet zo gierig lopen doen.
    Lol. Wat is een modale speler als Schilder dan waard volgens jou?

  27. #522
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Lol. Wat is een modale speler als Schilder dan waard volgens jou?
    Tussen een miljoen en 2 miljoen. Ook afhankelijk van hoelang zijn contract nog doorloopt.

    Bij Twente hoorden we dit verhaal ook al eerder toen ze Willem Janssen en Fer wilden halen. Ze kwamen in eerste instantie met een bod dat als beledigend werd ervaren.

  28. #523
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Tussen een miljoen en 2 miljoen. Ook afhankelijk van hoelang zijn contract nog doorloopt.

    Bij Twente hoorden we dit verhaal ook al eerder toen ze Willem Janssen en Fer wilden halen. Ze kwamen in eerste instantie met een bod dat als beledigend werd ervaren.
    We hebben het hier over Robert Schilder he?!

  29. #524
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Ach beledigend. Een laag openingsbod is net zozeer een onderhandelingspositie innemen als een dergelijk bod afdoen als zijnde 'beledigend'. Niets mis mee.

  30. #525
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Tussen een miljoen en 2 miljoen. Ook afhankelijk van hoelang zijn contract nog doorloopt.

    Bij Twente hoorden we dit verhaal ook al eerder toen ze Willem Janssen en Fer wilden halen. Ze kwamen in eerste instantie met een bod dat als beledigend werd ervaren.
    Voor de helft onzin dus. Willem Janssen is transfervrij overgenomen, Twente wilde hem echter een half jaar eerder halen dan overeengekomen en vroeg Roda naar de mogelijkheden. De 7 ton die Roda vroeg was teveel voor Twente en men haakte eenvoudig af. Was gewoon een spelletje vraag en aanbod.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 4 januari 2012 om 15:44

  31. #526
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Ach beledigend. Een laag openingsbod is net zozeer een onderhandelingspositie innemen als een dergelijk bod afdoen als zijnde 'beledigend'. Niets mis mee.
    Bij Twente hoor je dat toch vaker dan bij Ajax en PSV. Terwijl Twente dat vooral Ajax regelmatig kwalijk heeft genomen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Voor de helft onzin dus. Willem Janssen is transfervrij overgenomen, Twente wilde hem echter een half jaar eerder halen dan overeengekomen en vroeg Roda naar de mogelijkheden. De 7 ton die Roda vroeg was teveel voor Twente en men haakte eenvoudig af. Was gewoon een spelletje vraag en aanbod.
    Twente wilde hem ook in de zomer daarvoor halen...

  32. #527
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Bij Twente hoor je dat toch vaker dan bij Ajax en PSV. Terwijl Twente dat vooral Ajax regelmatig kwalijk heeft genomen.
    Ah, het is payback time?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Twente wilde hem ook in de zomer daarvoor halen...
    Dat verzin je volgens mij ter plekke.

  33. #528
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Nee hoor.

  34. #529
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Heb je ook een bron met een vermelding waar het woordje "schijnt" in ontbreekt?

  35. #530
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Heb je ook een bron met een vermelding waar het woordje "schijnt" in ontbreekt?
    Nee kan ik niet zo makkelijk vinden. Maar opvallend dat je daar niets van weet want ook bijvoorbeeld Feyenoord was destijds geïnteresseerd in hem.

  36. #531
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik heb zelf even zoeken op interne sites (waar jij geen toestemming hebt ) en je verhaal klopt deels. Twente had wel belangstelling, maar niet zozeer in een directe overname, Twente werd pas concreet eind oktober 2010 voor overname in de zomer 2011 en pas in november is er voor het eerst gesproken over een overname in de winterstop. Dat is afgeketst om de afkoopsom die Roda vroeg. Er is toen afgesproken dat Janssen per zomer 2011 over zou komen. Het is weliswaar multi-interpretabel, maar goed, bied ik nederig mijn excuus aan omdat je (deels) gelijk had.

  37. #532
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Uit RTV-Osst geknipt:
    FC Twente hoopt komende week de Chileen Juan Abarca op proef te krijgen. De verdediger staat op dit moment onder contract bij Universidad de Chile.

    Abarca komt niet voor in de plannen bij Universidad de Chile. Hij maakte in 2008 indruk als aanvoerder van het Chileense team bij het jeugdtoernooi in Toulon.

    Volgens de Chileense media is de transfer al nagenoeg rond. FC Twente zou de 23-jarige verdediger voor de rest van het seizoen huren. Daarnaast zouden de Tukkers een optie tot koop hebben bedongen. De transfersom zou zo'n anderhalf miljoen euro bedragen.

  38. #533
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    http://voetbal.tctubantia.nl/fc-twen...keurd-enschede

    Joshua John al gekeurd in Enschede
    maandag, 16 januari, 2012 - 19:33


    ENSCHEDE - De overgang van Joshua John van Sparta naar FC Twente is nagenoeg rond. De 23-jarige aanvaller is maandagmiddag al gekeurd in Enschede.

    John heeft zes jaar bij Sparta gespeeld. Hoewel insiders zijn talent onderschrijven, is het nog nooit tot de grote doorbraak gekomen. John wordt gezien als een grillige buitenspeler die op het mentale vlak nog wel eens steken laat vallen. Onlangs kwam hij voor de zoveelste keer in aanvaring met Sparta-trainer Michel Vonk, waarna de oefenmeester hem wegstuurde van het trainingskamp.

    Twente heeft John al jaren op het lijstje staan. De huidige oefenmeester Steve McClaren was in zijn eerste periode al gecharmeerd van de speler, die zowel op links als op rechts uit de voeten kan. John wordt in Enschede niet gezien als de vervanger van Bryan Ruiz, maar meer als de back-up van steven Berghuis of Ninos Gouriye. Een van de twee wordt waarschijnlijk verhuurd voor de rest van het seizoen.

  39. #534
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Betwijfel ten zeerste of John ooit het gewenste niveau voor Twente gaat behalen, maar het zal Twente waarschijnlijk niet al te veel kosten.

  40. #535
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mooizo Succes ermee , Hoop dat Twente van een Blindeloper John een goede John ken maken voor Twente anders hebben ze erniks aan. Hij heeft potentie daar niet van , Maar laat het zelde zien , zijn acties zijn leuk ze voorzetten vaak dramatisch en loopt zich vaak dood op ze eigen actie.

  41. #536
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ze volgen hem al zeker drie jaar, dus ze zullen vast wel weten wat ze binnenhalen. Deze transfer is voor iedereen het beste. Sparta is van een gedemotiveerde speler met een eredivisiesalaris af, John is weg bij een club waar hij overduidelijk op uitgekeken was en Twente heeft een speler in wie ze het al heel lang zien zitten.

    John is een heel talentvolle speler die al veel te lang stilstaat in zijn ontwikkeling. Voor Sparta was hij eerder een blok aan het been dan een meerwaarde dit seizoen. Maar dat had niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken. Ik denk dat Joshua John niks minder is dan een willekeurige buitenspeler in de eredivisie hoor. Hij is snel, heeft een aardige actie, heeft in het verleden laten zien dat hij backs dol kan draaien op eredivisieniveau, maar op mentaal gebied is hij verschrikkelijk zwak. Ik hoop voor hem en voor Twente dat hij in een andere omgeving wel de juiste instelling kan tonen en het beste uit zichzelf kan halen. Hij is ook nog jong, dat vergeet je wel eens als zo'n jongen al 4 jaar lang in de basis staat. Zou zomaar de nieuwe Elia kunnen worden, eigenlijk is het eenzelfde geval. Talent zat, maar niet de kwaliteit en/of instelling om dat er in een minder draaiende ploeg of in een kwaliteitsarme ploeg uit te laten komen.

    Benieuwd of er nog wat terug richting Rotterdam komt uit Enschede. We kunnen nu helemaal een extra aanvaller gebruiken en naar verluidt mag Berghuis verhuurd worden. Ik zou het niet vervelend vinden als hij een half jaartje rechtsbuiten komt spelen bij ons.

  42. #537
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ze volgen hem al zeker drie jaar, dus ze zullen vast wel weten wat ze binnenhalen. Deze transfer is voor iedereen het beste. Sparta is van een gedemotiveerde speler met een eredivisiesalaris af, John is weg bij een club waar hij overduidelijk op uitgekeken was en Twente heeft een speler in wie ze het al heel lang zien zitten.

    John is een heel talentvolle speler die al veel te lang stilstaat in zijn ontwikkeling. Voor Sparta was hij eerder een blok aan het been dan een meerwaarde dit seizoen. Maar dat had niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken. Ik denk dat Joshua John niks minder is dan een willekeurige buitenspeler in de eredivisie hoor. Hij is snel, heeft een aardige actie, heeft in het verleden laten zien dat hij backs dol kan draaien op eredivisieniveau, maar op mentaal gebied is hij verschrikkelijk zwak. Ik hoop voor hem en voor Twente dat hij in een andere omgeving wel de juiste instelling kan tonen en het beste uit zichzelf kan halen. Hij is ook nog jong, dat vergeet je wel eens als zo'n jongen al 4 jaar lang in de basis staat. Zou zomaar de nieuwe Elia kunnen worden, eigenlijk is het eenzelfde geval. Talent zat, maar niet de kwaliteit en/of instelling om dat er in een minder draaiende ploeg of in een kwaliteitsarme ploeg uit te laten komen.

    Benieuwd of er nog wat terug richting Rotterdam komt uit Enschede. We kunnen nu helemaal een extra aanvaller gebruiken en naar verluidt mag Berghuis verhuurd worden. Ik zou het niet vervelend vinden als hij een half jaartje rechtsbuiten komt spelen bij ons.
    Berghuis kan waarschijnlijk ook naar VVV en dat lijkt me voor Twente en Berghuis een betere optie, veel potten spelen tegen betere spelers, daar leert die jongen meer van dan mee spelen in de top van de Jupiler League.

  43. #538
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ja, dat snap ik ook wel. Maar het kan een part of de deal zijn geweest. Sparta heeft John niet voor niks laten gaan en er ging een gerucht dat er één speler van Twente over zou komen.

  44. #539
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Men is bezig met het binnenhalen van een grote vis! Ben benieuwd

  45. #540
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het zou gaan om Aleksandr Hleb van Barcelona. Komt daar niet in aanmerking voor speeltijd en heeft een Wolfsburg verleden, waarmee de link met McClaren en Twente verklaart is.

Pagina 12 van 56 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •