Pagina 13 van 56 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #541
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als je die binnen kan halen doe je absoluut goede zaken, moet het eredivisie niveau met gemak aan kunnen. Het is alleen wel op een positie waar het eigenlijk het minst nodig is, middenvelders zat.

  2. #542
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ja, wie moet er dan uit de ploeg? Brama?

    Fer, W Janssen, Brama, Landzaat, Charli (op 10)..je hebt zat opties voor je middenveld.

    Zou het wel leuk vinden, weer eens een bekende naam naar de Eredivisie halen.

  3. #543
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Als je die binnen kan halen doe je absoluut goede zaken, moet het eredivisie niveau met gemak aan kunnen. Het is alleen wel op een positie waar het eigenlijk het minst nodig is, middenvelders zat.
    Juist niet. Adriaanse zeurde al over een creatieve middenvelder. Wel lullig dat zijn opvolger hem dan krijgt, maar dat is overduidelijk mogelijk.

    Een middenveld met Fer-Hleb-Brama is indrukwekkend en heb je denk ik direct het beste middenveld van de eredivisie. Op papier natuurlijk.

  4. #544
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Ja, wie moet er dan uit de ploeg? Brama?

    Fer, W Janssen, Brama, Landzaat, Charli (op 10)..je hebt zat opties voor je middenveld.

    Zou het wel leuk vinden, weer eens een bekende naam naar de Eredivisie halen.
    Al die namen zijn geen nummer 10-en of spelen bij Twente niet op 10.

  5. #545
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Ja, wie moet er dan uit de ploeg? Brama?

    Fer, W Janssen, Brama, Landzaat, Charli (op 10)..je hebt zat opties voor je middenveld.

    Zou het wel leuk vinden, weer eens een bekende naam naar de Eredivisie halen.
    Janssen en Landzaat kunnen banken. Chadli wordt buitenspeler.

  6. #546
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Janssen en Landzaat kunnen banken. Chadli wordt buitenspeler.
    Dan zou het kunnen ja. Sowieso denk ik dat Chadli geen 10 is, kan beter op de flank.

    Maar in Hleb zie ik weer niet een ideale nr 10. Daar zie ik het liefst een creatieve jongen staan als Eriksen of Wijnaldum. Betwijfel of Hleb dat goed in gaat vullen.

  7. #547
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Juist niet. Adriaanse zeurde al over een creatieve middenvelder. Wel lullig dat zijn opvolger hem dan krijgt, maar dat is overduidelijk mogelijk.

    Een middenveld met Fer-Hleb-Brama is indrukwekkend en heb je denk ik direct het beste middenveld van de eredivisie. Op papier natuurlijk.
    Haha welnee joh. Brama is overschat, Fer is goed maar het is vooral een krachtpatser, niemand iemand die echt bepalend is. En Hleb is maar afwachten, laat eigenlijk al jaren niks zien.

    Ook met dat middenveld vind ik het middenveld van Ajax en PSV en misschien ook wel van Feyenoord beter. Twente mist met dat middenveld nog steeds creativiteit in mijn ogen.

  8. #548
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Dan zou het kunnen ja. Sowieso denk ik dat Chadli geen 10 is, kan beter op de flank.

    Maar in Hleb zie ik weer niet een ideale nr 10. Daar zie ik het liefst een creatieve jongen staan als Eriksen of Wijnaldum. Betwijfel of Hleb dat goed in gaat vullen.
    Hleb was bij Stutgart voordat hij naar Arsenal ging toch de 10? Bij Arsenal is hij pas op de flanken gaan staan. Niet zoals een echte buitenspeler zoals Walcott maar een beetje hangend. Hij heeft in ieder geval overzicht, een steekpass en scorend vermogen. Tenminste de Hleb die van Arsenal naar Barcelona ging. Daarna heb ik hem niet meer gevolgd.

  9. #549
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En het beste middenveld van de Eredivisie? Brama is niet meer dan middelmaat en Fer is ook nog lang niet een van de beste middenvelders van de eredivisie. En Hleb moet het dan ook nog maar eens waar maken.

  10. #550
    Chief
    Guest

    Standaard

    Dit is de carriere van Hleb nadat hij Arsenal verliet.

    http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Aleksandr-Hleb.htm

    Scorend vermogen? 2 goals in de laatste 4 seizoenen....
    En elk jaar een nieuwe club. Laatste 2 jaar ook nauwelijks gespeeld.

  11. #551
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Haha welnee joh. Brama is overschat, Fer is goed maar het is vooral een krachtpatser, niemand iemand die echt bepalend is. En Hleb is maar afwachten, laat eigenlijk al jaren niks zien.

    Ook met dat middenveld vind ik het middenveld van Ajax en PSV en misschien ook wel van Feyenoord beter. Twente mist met dat middenveld nog steeds creativiteit in mijn ogen.
    Ik vind Brama juist onderschat als ik de reacties van de meeste mensen op dit forum lees. Mensen zijn vooral negatief over hem. Fer was aardig bepalend aan het begin van dit seizoen voor Feyenoord. Dat was in mijn ogen (ik weet dat o.a. Maradona10 het hier niet mee eens is) de belangrijkste speler op dat moment en hij zettte ook de lijnen uit. Ik heb het gevoel dat Fer ook wordt onderschat alsof hij alleen maar sterk is. Bij Hleb denk ik aan Arsenal Hleb en je hebt gelijk dat hij weinig heeft laten zien de laatste jaren.

    Het Feyenoord middenveld (met El Ahmadi) is trouwens niets minder dan die van Ajax, maar laten we die discussie maar niet hier voeren

  12. #552
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Dit is de carriere van Hleb nadat hij Arsenal verliet.

    http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Aleksandr-Hleb.htm

    Scorend vermogen? 2 goals in de laatste 4 seizoenen....
    En elk jaar een nieuwe club. Laatste 2 jaar ook nauwelijks gespeeld.
    Scorend vermogen had ik dan overdreven. Maar goed dat valt te compenseren met andere spelers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    En het beste middenveld van de Eredivisie? Brama is niet meer dan middelmaat en Fer is ook nog lang niet een van de beste middenvelders van de eredivisie. En Hleb moet het dan ook nog maar eens waar maken.
    Dat is Fer allang al alleen bij Twente heeft hij dat nog niet echt laten zien. Ik snap niet waarom iedereen altijd zo negatief is over Brama.

  13. #553
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Dit is de carriere van Hleb nadat hij Arsenal verliet.

    http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Aleksandr-Hleb.htm

    Scorend vermogen? 2 goals in de laatste 4 seizoenen....
    En elk jaar een nieuwe club. Laatste 2 jaar ook nauwelijks gespeeld.
    Dat valt inderdaad nauwelijks op.

  14. #554
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik vind Brama juist onderschat als ik de reacties van de meeste mensen op dit forum lees. Mensen zijn vooral negatief over hem. Fer was aardig bepalend aan het begin van dit seizoen voor Feyenoord. Dat was in mijn ogen (ik weet dat o.a. Maradona10 het hier niet mee eens is) de belangrijkste speler op dat moment en hij zettte ook de lijnen uit. Ik heb het gevoel dat Fer ook wordt onderschat alsof hij alleen maar sterk is. Bij Hleb denk ik aan Arsenal Hleb en je hebt gelijk dat hij weinig heeft laten zien de laatste jaren.

    Het Feyenoord middenveld (met El Ahmadi) is trouwens niets minder dan die van Ajax, maar laten we die discussie maar niet hier voeren
    Fer is een prima speler, maar geen bepalende jongen als Eriksen, Wijnaldum of Elm. Wel een speler die goed kan knokken.

    En Brama vind ik gewoon niks. Beetje de Johan Vogell van deze tijd. Heel degelijk en solide, maar ook niks extra's. Helaas voor Twente hebben ze tegenwoordig teveel van dat soort spelers. Willem Janssen is er ook zo 1.

  15. #555
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik had niet verwacht dat Joop Munsterman zo gauw ja op zo een aantal nieuwe speler s heeft geantwoord.

    Dit gaat nog een flinke spannende tweede seizoens helft worden in de eredivisie met al die transfer s.

  16. #556
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Beetje on-Twenteachtige aankopen. Joshua John niet, maar wel die twee exotische namen en nu mogelijk een zwaar betaalde Hleb. Beter pakt Munsterman even de auto naar Heerenveen en haalt ie Narsingh en Djuricic (als ze ook zo nodig een nummer 10 willen) op.

  17. #557
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    McCLaren is binnen en meteen lopen er (weer) langs alle kanten spelers binnen, toeval?

  18. #558
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mjah, ik begin over de naam Aleksandr Hleb nu mijn twijfels te krijgen. Uit mijn bron kreeg de naam Barcelona door, daar speelt ie niet, blijkt nu. Begin het als een broodje aap te zien en mocht het waarheid zijn, weer zo'n wazige aankoop van McClaren? Nou niet echt indrukwekkende cijfers.

  19. #559
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hleb is wel terug bij Barcelona na verhuurperiode aan Wolfsburg.

  20. #560
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Okay, dat blijkt dus wel te kloppen. We zullen zien......

  21. #561
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Beetje on-Twenteachtige aankopen. Joshua John niet, maar wel die twee exotische namen en nu mogelijk een zwaar betaalde Hleb. Beter pakt Munsterman even de auto naar Heerenveen en haalt ie Narsingh en Djuricic (als ze ook zo nodig een nummer 10 willen) op.
    Ruiz, Rosales, Bjarami, Stoch waren toch ook allen exotisch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Wiggum Bekijk bericht
    Fer is een prima speler, maar geen bepalende jongen als Eriksen, Wijnaldum of Elm. Wel een speler die goed kan knokken.

    En Brama vind ik gewoon niks. Beetje de Johan Vogell van deze tijd. Heel degelijk en solide, maar ook niks extra's. Helaas voor Twente hebben ze tegenwoordig teveel van dat soort spelers. Willem Janssen is er ook zo 1.
    Fer is gewoon van hetzelfde niveau Wijnaldum op zijn eigen manier. Voor Feyenoord was hij bepalend aan het begin van het seizoen en ik zie hem dat ook voor Twente worden.

    Brama moet op zijn positie ook vooral degelijk en solide zijn.

  22. #562
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik zou het een vreemde aankoop vinden. Twente heeft al veel middenvelders en zou dan nu op de proppen komen met een speler die na zijn vertrek bij Arsenal amper meer heeft gespeeld, laat staan gescoord. Daarnaast zal hij een behoorlijk salaris gewend zijn. Ik zou het een grote gok vinden in ieder geval.

  23. #563
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ruiz, Rosales, Bjarami, Stoch waren toch ook allen exotisch?Fer is gewoon van hetzelfde niveau Wijnaldum op zijn eigen manier. Voor Feyenoord was hij bepalend aan het begin van het seizoen en ik zie hem dat ook voor Twente worden.

    Brama moet op zijn positie ook vooral degelijk en solide zijn.
    Rosales en Ruiz kwamen uit de Belgische competitie (zoals Suarez van Groningen naar Ajax mijns inziens ook geen exotische koop is) en Bajrami vind ik weinig exotisch aan als Zweed (idem eigenlijk voor Stoch). Zeker als je het vergelijkt met een Chileen uit de Chileense competitie en een Canadese keeper met Portugese achtergrond die al tig clubs heeft versleten in Zuid-Europa. Het begrip 'exotisch' valt natuurlijk wel op meerdere manieren te interpreteren, maar ik bedoelde er dus onbekende spelers mee uit een vage competitie.

  24. #564
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ruiz, Rosales, Bjarami, Stoch waren toch ook allen exotisch?Fer is gewoon van hetzelfde niveau Wijnaldum op zijn eigen manier. Voor Feyenoord was hij bepalend aan het begin van het seizoen en ik zie hem dat ook voor Twente worden.
    4 wedstrijden ja.... En met 2 kanjers in zijn rug. Fer is geen Wijnaldum. Qua niveau simpelweg een paar tandjes minder. Dat zegt overigens veel over Wijnaldum hoor, want een Fer is vorm is zeker wel topper, maar geen internationale top. Wijnaldum wordt dat wel.

  25. #565
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Rosales en Ruiz kwamen uit de Belgische competitie (zoals Suarez van Groningen naar Ajax mijns inziens ook geen exotische koop is) en Bajrami vind ik weinig exotisch aan als Zweed (idem eigenlijk voor Stoch). Zeker als je het vergelijkt met een Chileen uit de Chileense competitie en een Canadese keeper met Portugese achtergrond die al tig clubs heeft versleten in Zuid-Europa. Het begrip 'exotisch' valt natuurlijk wel op meerdere manieren te interpreteren, maar ik bedoelde er dus onbekende spelers mee uit een vage competitie.
    Ze hadden een tijdje terug ook die zuid-Afrikaanse Parker gehaald. Heeft het nooit gered en ben je misschien daarom vergeten. Onder Mclaren hebben ze eigenlijk best veel miskopen gedaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    4 wedstrijden ja.... En met 2 kanjers in zijn rug. Fer is geen Wijnaldum. Qua niveau simpelweg een paar tandjes minder. Dat zegt overigens veel over Wijnaldum hoor, want een Fer is vorm is zeker wel topper, maar geen internationale top. Wijnaldum wordt dat wel.
    Bakkal heeft ook die 2 kanjers in zijn rug en is bij lange na niet zo goed als Fer. De Fer van nu hoeft niet minder te zijn dan de Wijnaldum van nu. Wijnaldum heeft wel meer potentie.

  26. #566
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha Hleb. Die gast is de laatste jaren alleen maar geblesseerd of gepasseerd. Zou een kansloze aanwinst zijn.

  27. #567
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat dacht je van Nashat Akram en Javadov van FK Qarabagh dat zijn toch wel de exotisch namen die erg gefaalt zijn hoor bij Twente.

  28. #568
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Okay, het is een andere naam;

    FC Twente in gesprek met Jaja Coelho
    Van onze Telesportredactie
    ENSCHEDE - Hoewel FC Twente geen groot budget beschikbaar heeft, probeert de club naast breedte-aankoop Joshua John toch een aanvallende versterking aan te trekken. De tukkers hebben het oog laten vallen op de Braziliaanse aanvaller Jaja Coelho (25), die wil vertrekken bij Al Ahli in Dubai.

    ,,We zijn in gesprek met FC Twente. Holland is voor hem interessant. Op dit moment is FC Twente een van de meest concrete opties. Er is ook interesse uit Rusland, Oekraïne en Turkije”, laat zijn management Pro Sport Management International weten.

    De 1,90 meter lange en linksbenige Coelho, die zowel op de nummertienpositie als op de rechterflank kan spelen, stond in het verleden onder contract bij Feyenoord, maar speelde nooit een wedstrijd voor de Rotterdamse club.

    Feyenoord verhuurde Jakson Avelino Coelho, zoals hij voluit heet, aan het Belgische Westerlo en verkocht hem vervolgens aan het Spaanse Getafe, het begin van een zwerftocht die hem verder langs Flamengo, RC Genk, weer Westerlo, Metalist Charkov, Trabzonspor en Al Ahli zou voeren.

    ,,Coelho heeft het financieel goed gedaan, maar wil nu de juiste keuze maken met het oog op zijn sportieve carrière en daarom zijn Holland en FC Twente zo interessant”, aldus de zegsman van Pro Sport Management International.

  29. #569
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Had je beter P. Henrique gekocht afgelopen zomer. Deze jongen lijkt me toch een flinke gok. Sowieso is het een spits. Daar heb je toch Luuk de Jong?!

  30. #570
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Wat dacht je van Nashat Akram en Javadov van FK Qarabagh dat zijn toch wel de exotisch namen die erg gefaalt zijn hoor bij Twente.
    Dat vind ik nou wel mooie voorbeelden ja. Die Javadov had na een week al heimwee

  31. #571
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Tsonge jonge,
    wat gaan we allemaal nog beleven bij FC Twente ?

  32. #572
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Tsonge jonge,
    wat gaan we allemaal nog beleven bij FC Twente ?
    Misschien nog 3 spelers die tezamen meer dan 100 clubs hebben gehad?

  33. #573
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Die kerel schijnt een Godsvermogen te verdienen. Ik geloof niet dat we daar goed mee af zijn. Krijg ook een tweet binnen dat McClaren zich persoonlijk hard maakt voor zijn komst. Damn.... waarom niet shoppen in het noorden? Zo'n investering verdient zich na jaren ook nog eens vanzelf terug, tenminste, de kans daarop is groot.

  34. #574
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    2.5 miljoen per jaar. En ze praten ook nog serieus met hem.......

  35. #575
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Twente kan hem nooit meer dan 1,3 miljoen salaris per jaar bieden. En overigens wou Co hem in de zomer ook al halen maar toen was er geen geld volgens mij. Het lijkt me wel een topper van jewelste, de man die ons wel kampioen kan gaan maken als die komt. Ook een man voor wie je naar het stadion.

    Maar ik neem aan dat dit niet door gaat, ook als ik de berichten nu lees over clubs in Rusland.

  36. #576
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Twente kan hem nooit meer dan 1,3 miljoen salaris per jaar bieden. En overigens wou Co hem in de zomer ook al halen maar toen was er geen geld volgens mij. Het lijkt me wel een topper van jewelste, de man die ons wel kampioen kan gaan maken als die komt. Ook een man voor wie je naar het stadion.

    Maar ik neem aan dat dit niet door gaat, ook als ik de berichten nu lees over clubs in Rusland.
    Een topper van jewelste? Jaja...

  37. #577
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Een topper van jewelste? Jaja...
    ..Coelho

  38. #578
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    ..Coelho
    Ik weet het niet hoor, maar clubhoppers als die keepert en deze speler moet je ver van af blijven.

  39. #579
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, maar clubhoppers als die keepert en deze speler moet je ver van af blijven.
    Tja zit wat in, maar stel dat je hem hier echt aan het voetballen krijgt, en hij kiest nou een keer voor het sportieve ipv het financiële, zie ik een echte topper in hem. Wel afgaande op YouTube filmpjes uiteraard, maar dan nog.

  40. #580
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Tja zit wat in, maar stel dat je hem hier echt aan het voetballen krijgt, en hij kiest nou een keer voor het sportieve ipv het financiële, zie ik een echte topper in hem. Wel afgaande op YouTube filmpjes uiteraard, maar dan nog.
    Ik weet het niet hoor, maar als je bij Metallist en Trabzonspor hebt lopen ploeteren, kan ik me niet voorstellen dat je hier van toegevoegde waarde bent.

  41. #581
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, maar als je bij Metallist en Trabzonspor hebt lopen ploeteren, kan ik me niet voorstellen dat je hier van toegevoegde waarde bent.
    Wat versta jij onder ploeteren? Hij was bij Trabzonspor de uitblinker, en bij Metallist heeft ie ook niet verkeerd gespeeld.

  42. #582
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik weet het niet hoor, maar clubhoppers als die keepert en deze speler moet je ver van af blijven.
    NKufo was ook een clubhopper voordat hij bij Twente kwam en 6, 7 jaar bleef.

  43. #583
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Gewoon afwachten,
    normaliter zijn de FC Twente scouts vrij goed in het beoordelen van nieuwe speler s.
    Speler s die via andere wegen binnen komen moeten we maar hopen dat deze zich goed bewijzen en goed voor FC Twente zullen voetballen.

  44. #584
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het gonst van de geruchten, maar uit verschillende betrouwbare bronnen komt het verhaal dat McClaren a.s. woensdag een gesprek heeft met....... Vanaf a.s. zondag te bewonderen in de Veste?


  45. #585
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Sooh, die bezit vijf versnellingen om over te schakelen in snelheid met de bal aan de voet.
    Ben benieuwd.

Pagina 13 van 56 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •