Pagina 4 van 56 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #136
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Wat is er zo bijzonder aan die 1 september. Moet hij tot 1 september werkzaam in Nederland en/of woonachtig in Nederland zijn (zeg ingeschreven)? Dat zijn toch allemaal regels waar je simpel onderuit kan komen. Al is die 1 september grens wel beroerd voor hem, dan kan hij Engeland dus vergeten.
    Tja dat moet je mij niet vragen, gemeld werd bij Studio Voetbal geloof ik dat Douglas voor z'n inburgeringscursus geslaagd was en vanaf 1 september in aanmerking komt voor de Nederlandse nationaliteit. Lijkt me niet dat die verstrekt wordt aan een Braziliaan die dan inmiddels werkzaam is in het buitenland en daar dus ook dagelijks woont. Vandaar dat ik de conclusie trekt dat ie deze zomer in Enschede blijft, als ie zichzelf de kans wil verschaffen om ooit voor Oranje uit te komen.

  2. #137
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Positief nieuws, had hem een transfer gegund, maar denk dat die nog wel eens kan komen (Arsenal?)
    Waarschijnlijk neemt Ajax hem over na de verkoop van Mikey.

  3. #138
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Ideaal! Geen Champions League en geen inkomsten uit een trasfer van Ruiz. Dat wordt dus ook geen Fer. Al moet ik meteen toegeven dat de keuze Ruiz/Fer ook niet heel lastig is....

  4. #139
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Goed nieuws, kunnen de talenten John en Berghuis het nog een halfjaar tot een jaar bij hem afkijken en daarna zijn plek overnemen.
    Die Bajrami vind ik trouwens helemaal niks, hopelijk gunt Adriaanse hem een plek op de bank, zeker wanneer Chadli terugkomt.

  5. #140
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Tja dat moet je mij niet vragen, gemeld werd bij Studio Voetbal geloof ik dat Douglas voor z'n inburgeringscursus geslaagd was en vanaf 1 september in aanmerking komt voor de Nederlandse nationaliteit. Lijkt me niet dat die verstrekt wordt aan een Braziliaan die dan inmiddels werkzaam is in het buitenland en daar dus ook dagelijks woont. Vandaar dat ik de conclusie trekt dat ie deze zomer in Enschede blijft, als ie zichzelf de kans wil verschaffen om ooit voor Oranje uit te komen.
    Dan zou ik ook niet al te veel conclusies trekken over die grens van 1 september als je niets weet over de gevolgen daarvan.

    Ik zag via google dat de NOS eind mei dit naar buiten had gebracht maar er is daarna geen enkele journalist die onderzoek heeft gedaan of dat gevolgen heeft voor Douglas om voor die datum nog te kunnen vertrekken. In ieder geval niet gevonden op het internet.

  6. #141
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zelf een beetje onderzoek doen is ook niet lastig, in Douglas' geval gaat het om deze vorm van de Nederlandse nationaliteit verkrijgen:

    Verlening van het Nederlanderschap door naturalisatie
    U kunt 'Nederlanderschap door naturalisatie' aanvragen bij uw gemeente als u een geldige verblijfsvergunning heeft, een bepaalde tijd in Nederland woont, en het inburgeringsexamen heeft gehaald. Andere eisen kunt u nalezen in de brochure 'Hoe kunt u Nederlander worden?' De gemeente controleert uw gegevens en stuurt uw verzoek met een advies van de burgemeester naar de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND). De IND onderzoekt of u Nederlander kunt worden.

    U wordt pas Nederlander als u bij een naturalisatieceremonie bent, daar de verklaring van verbondenheid aflegt en het besluit van verlening van Nederlanderschap krijgt.

    Een naturalisatieaanvraag duurt maximaal 1 jaar en kost geld. U moet afstand doen van andere nationaliteit(en), hoewel dat niet voor iedereen zo is. U hoeft geen afstand te doen van uw andere nationaliteit als:

    u dat niet mag van het land waar u vandaan komt;
    u in Nederland, Aruba, Curaçao of Sint-Maarten bent geboren en nu in Nederland, Aruba, Curaçao of Sint-Maarten woont;
    u getrouwd bent met een Nederlander;
    u als vluchteling in Nederland, Aruba, Curaçao of Sint-Maarten woont.

    http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...e-krijgen.html
    Indien hij vertrekt naar het buitenland voor 1 september (vanaf dan komt ie dus in aanmerking ervoor volgens de NOS), krijgt ie te maken met het volgende:

    Niet-Nederlanders met een Nederlandse partner
    Een niet-Nederlander die met zijn Nederlandse partner in het buitenland samenwoont, kan de Nederlandse nationaliteit aanvragen bij de ambassade of het consulaat. U kunt Nederlander worden als u:

    minstens 3 jaar getrouwd bent met (of geregistreerd partner van) een Nederlander;
    ouder bent dan 18;
    niet woont in het land waarvan u de nationaliteit bezit. Dus een Belg die trouwt met een Nederlander en in België blijft wonen, kan geen Nederlander worden. Maar een Belg die in Duitsland woont en trouwt met een Nederlander, kan wel Nederlander worden;
    voldoende ingeburgerd bent en Nederlands kunt spreken, lezen, schrijven en verstaan. Een inburgeringsexamen of een diploma van een Nederlandse school kan uw taalvaardigheid bewijzen.
    Dan is punt 1 voor Douglas voor de komende 3 jaar al vrij lastig. Want hij moet volgens mij nog trouwen.

  7. #142
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Nu is het nog niet duidelijk, wel bedankt voor het opzoeken, maar ik verbaas me er over dat geen enkele sportjournalist de moeite heeft genomen om dit eens volledig uit te zoeken aangezien Douglas een belangrijke speler is voor Twente.

  8. #143
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Waarschijnlijk neemt Ajax hem over na de verkoop van Mikey.
    Serieus? Gaat die weg dan?
    Bron?

  9. #144
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Goed dat Harry de tweede helft niet is blijven kijken.
    Gelukkig voor FC Twente en ook wel gelukkig voor Ruiz zelf gaat de transfer dus voorlopig niet door naar Engeland.

    In Engeland wordt er groffer verdedigd en ook de scheidsrechter s laten te veel ruw spel en met de benen vooruit in de tegnstander door gaan.
    Ruiz zou mijns inzien ook vrij snel een blessure oplopen daar.
    Dus persoonlijk hoop ik ook niet dat Ruiz naar Arsenal zal gaan.
    Gewoon nog minimaal een jaar bij FC Twente zal de aankomende jeugd deugd doen om naast en bij Ruiz te voetballen.

  10. #145
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Serieus? Gaat die weg dan?
    Bron?
    Niet alles zo serieus nemen

  11. #146
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Niet alles zo serieus nemen
    Zelfde geldt voor jou, Jos

  12. #147
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DDjan Bekijk bericht
    Braga stond samen met Benfica en Porto in de halve eindstrijd van het Europa League toernooi.. ik neem aan dat je daar wel aardig wat voor moet kunnen, topclub misschien niet maar wel een aardig team.
    Het zou niet de eerste eendagsvlieg zijn die in de (halve) finale van een EC staat. Verder werd in hetzelfde land Boavista ook kampioen, maar daarna ook niet veel meer.

  13. #148
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ruiz: Fulham alternatief
    Voor Bryan Ruiz is Fulham een goed alternatief nu de interesse van Tottenham Hotspur is afgenomen. 'Fulham is voor mij een serieuze optie. Dat is ook een club uit de Premier League en dat vind ik een mooie competitie. Fulham heeft contact opgenomen met mijn manager. Als Fulham concreet wordt, gaan we zeker praten', vertelt de Costaricaan aan De Telegraaf.
    Zou ik zonde vinden. Dembele is daar ook naartoe gegaan en kon hoger aan in mijn ogen. Het is een middenmotor met af en toe Europees voetbal.

    Douglas: Klaar voor vertrek
    Nadat Sporting Lissabon zich afgelopen weekeinde bij FC Twente meldde voor Douglas, zouden beide partijen inmiddels al met elkaar om de tafel hebben gezeten. Als de interesse van de Portugese topclub doorzet en Sporting ook een gesprek met Douglas wil, heeft de verdediger een luisterend oor. 'Ik ben klaar voor een stap hogerop. Als er een mooie club komt en het is goed voor mij, dan zal ik die kans grijpen', aldus Douglas tegenover De Telegraaf.
    Zou ik ook jammer vinden.

  14. #149
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Dat zou inderdaad heel jammer zijn, Ruiz kan echt wel een stap hoger. Plus dat Jol El Hamdaoui moet halen. Dat van Douglas zou ik opmerkelijk vinden gezien zijn wens om Nederlander te worden. Voor Twente is het te hopen dat het niet te lang duurt voordat er een beslissing wordt genomen. Ze zullen toch ook nog vervanging moeten regelen.

  15. #150
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ruiz blijft allicht bij FC Twente, daar vorig seizoen Fulham door Ruiz is afgewezen. En als Ruiz weet dat Jol daar nu als trainer is, zal het antwoord nog eerder opnieuw een neen zijn.

    Douglas blijft voor 95 % bij FC Twente, dat liet zaakwaarnemer Marcos Paulo weten.

  16. #151
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het bericht dat ik stuur is van vandaag he en daarin staat Ruiz niet negatief tegenover Fulham.

    Waar heb je dat stukje over de zaakwaarnemer van Douglas vandaan?

  17. #152
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Waar heb je dat stukje over de zaakwaarnemer van Douglas vandaan?
    Dicht bij het vuur komt mijn bericht vandaan

  18. #153
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dicht bij het vuur komt mijn bericht vandaan
    Klinkt betrouwbaar

  19. #154
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz blijft allicht bij FC Twente, daar vorig seizoen Fulham door Ruiz is afgewezen. En als Ruiz weet dat Jol daar nu als trainer is, zal het antwoord nog eerder opnieuw een neen zijn.

    Douglas blijft voor 95 % bij FC Twente, dat liet zaakwaarnemer Marcos Paulo weten.
    Wat heeft Ruiz tegen Martin Jol?

  20. #155
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Fulham bood dus onder de vijf miljoen en zou niet hoger willen dan 8 miljoen. Kansloos dus.
    Overigens staat dat van die 95% gewoon op FCtwente.net

  21. #156
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz blijft allicht bij FC Twente, daar vorig seizoen Fulham door Ruiz is afgewezen. En als Ruiz weet dat Jol daar nu als trainer is, zal het antwoord nog eerder opnieuw een neen zijn.
    Jij schiet misschien in de calimero-stand bij de naam van een ex-Ajacied. Maar ondanks en dankzij Ajax is Jol nog steeds een hele grote naam in de trainerswereld, althans voor Nederlandse begrippen. Me dunkt dat Ruiz juist eerder voor een club als Fulham zou gaan als Jol daar coach is. Nederlandse coaches kopen nu eenmaal gerichter. Sowieso heeft Jol ook een verleden in Enschede (wist je niet hé?).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Fulham bood dus onder de vijf miljoen en zou niet hoger willen dan 8 miljoen. Kansloos dus.
    Overigens staat dat van die 95% gewoon op FCtwente.net
    Met dat zogenaamde gentleman's agreement kan Twente nog niet met droge ogen veel meer vragen lijkt me.
    Laatst gewijzigd door Caelis; 18 augustus 2011 om 16:14

  22. #157
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Met dat zogenaamde gentleman's agreement kan Twente nog niet met droge ogen veel meer vragen lijkt me.
    Haha jij denkt dat Twente Ruiz laat gaan voor 8 miljoen? Hou toch op man. 15 miljoen, niks meer en niks minder. Dat is, volgens de geruchten, het gelimiteerde transferbedrag.

  23. #158
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Haha jij denkt dat Twente Ruiz laat gaan voor 8 miljoen? Hou toch op man. 15 miljoen, niks meer en niks minder. Dat is, volgens de geruchten, het gelimiteerde transferbedrag.
    Ruiz zou in Engeland niet onder de 25 miljoen worden verkocht Caelis.
    Dat is duideliujke taal dunkt me qua waarde voor zo een kwaliteits speler Caelis

  24. #159
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Keiser, ben je nog van plan te antwoorden op de vraag wat Ruiz tegen Jol heeft?

  25. #160

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Zou ik zonde vinden.
    Misschien wel, maar bij Fulham kan hij de topclubs in Engeland middels goed spel wel gemakkelijker overtuigen van zijn kwaliteiten dan in Nederland.
    Laatst gewijzigd door PlayaBanboy; 18 augustus 2011 om 20:08

  26. #161
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Misschien wel, maar bij Fulham kan hij de topclubs in Engeland middels goed spel wel gemakkelijker overtuigen van zijn kwaliteiten dan in Nederland.
    Dat geld dan voornamelijk voor twijfelgevallen als Brama, de Zeeuw, Emanuelson en Toivonen. Spelers als Suarez, Dzsudszak ( vorig jaar ), Douglas en Ruiz draaien moeiteloos mee daar.

  27. #162
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz zou in Engeland niet onder de 25 miljoen worden verkocht Caelis.
    Dat is duideliujke taal dunkt me qua waarde voor zo een kwaliteits speler Caelis
    Maar hij speelt niet in Engeland maar in Enschede. Zonder naar de kwaliteiten te kijken van de speler is de club nogal behoorlijk van belang voor de transfersom. Indien hij bij Ajax had gespeeld was hij én allang weggeweest én voor een megabedrag. Daarbij wil ik niet zeggen dat hij voor dat bedrag te koop moeten worden gezet maar je moet nu eenmaal rekening houden dat hij bij Twente speelt.

  28. #163

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Dat geld dan voornamelijk voor twijfelgevallen als Brama, de Zeeuw, Emanuelson en Toivonen. Spelers als Suarez, Dzsudszak ( vorig jaar ), Douglas en Ruiz draaien moeiteloos mee daar.
    Ruiz zou ook gemakkelijk meekunnen met de subtop in Engeland, maar als hij straks goed spel laat zien in de Premier League, zal ook zo'n Redknapp meer overtuigt geraken van zijn kwaliteiten en hem uiteindelijk halen. Je kan het dan als een verloren jaar zien bij Fulham, maar anderzijds kan hij wel wennen aan de Engelse competitie zonder er (zoals bij Spurs) direct te moeten staan.

  29. #164
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Haha jij denkt dat Twente Ruiz laat gaan voor 8 miljoen? Hou toch op man. 15 miljoen, niks meer en niks minder. Dat is, volgens de geruchten, het gelimiteerde transferbedrag.
    Jij gaat meteen uit van circa een verdubbeling van het oude transferrecord. Tja, als Grolsch in de man is.....

  30. #165
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Het bericht dat ik stuur is van vandaag he en daarin staat Ruiz niet negatief tegenover Fulham.

    Waar heb je dat stukje over de zaakwaarnemer van Douglas vandaan?
    Exact. Dikke duim.

  31. #166
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Goeiemorgen Johan,
    ik had je al enkele gagen gemist.

    Ruiz zelf doet niks met de transfer, alles loopt via de zaakwaarnemer.
    Echter Fulham en FC Twente zullen elkaar niet naderen om tot verkoop te komen.. Fulham biedt eenvoudig te laag.

  32. #167
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Elkaar naderen zullen ze waarschijnlijk inderdaad niet, zie Fulham niet in staat om 15 - 20 miljoen te bieden. Mochten ze ineens ergens geld vandaan weten te toveren, dan heeft Ruiz naar eigen zeggen wel interesse om voor Fulham te spelen. Het is dus te hopen voor Twente dat Fulham dat bedrag niet op tafel weet te leggen, salaris is voor zulke clubs absoluut het probleem niet.

  33. #168
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ruiz zou ook gemakkelijk meekunnen met de subtop in Engeland, maar als hij straks goed spel laat zien in de Premier League, zal ook zo'n Redknapp meer overtuigt geraken van zijn kwaliteiten en hem uiteindelijk halen. Je kan het dan als een verloren jaar zien bij Fulham, maar anderzijds kan hij wel wennen aan de Engelse competitie zonder er (zoals bij Spurs) direct te moeten staan.
    Redknapp zal vast wel overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Ruiz is gewoon niet nodig bij Spurs met Lennon, Van der Vaart en Bale achter de spits.

  34. #169
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Goeiemorgen Johan,
    ik had je al enkele gagen gemist.

    Ruiz zelf doet niks met de transfer, alles loopt via de zaakwaarnemer.
    Echter Fulham en FC Twente zullen elkaar niet naderen om tot verkoop te komen.. Fulham biedt eenvoudig te laag.
    Waarom noem dit soort gedachtespinsels altijd als een feit op. Je hebt het idee dat Ruiz niet naar Fulham wilt, net als dat je ook het idee hebt dat Douglas nog wel bij Twente wilt blijven.

  35. #170
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Waarom noem dit soort gedachtespinsels altijd als een feit op. Je hebt het idee dat Ruiz niet naar Fulham wilt, net als dat je ook het idee hebt dat Douglas nog wel bij Twente wilt blijven.
    8 miljoen, wat door meerderen hier genoemd wordt, is toch ook gewoon te laag?

  36. #171
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Jij gaat meteen uit van circa een verdubbeling van het oude transferrecord. Tja, als Grolsch in de man is.....
    Sorry voor de late reactie, maar kom op zeg. Suarez levert Ajax 30 miljoen op en jij denkt dat Ruiz voor een fooi van 8 miljoen is op te halen? Dan neem ik jou niet meer serieus..

  37. #172
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ruiz zal idd iets van 10-15 mln waard zijn. Maargoed moet er wel een club zijn die het neerlegt. hoe zit het eigenlijk met CL, omdat hij vCL heeft gespeelt bij Twente?

  38. #173
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zoals ik al in een eerder stadia meldde:
    Ruiz wil helemaal niet naar Fulham,
    Ruiz heeft zelf aangegeven niet naar Fulham te willen. Ruiz in mijns inzien rond de 18 tot 20 miljoen waardop dit moment gezien zijn kwaliteiten.
    Douglas heeft aangegeven dat Sporting niet de club is waar hij graag heen wil, Douglas heeft het goed naar zijn zijn bij FC Twente en blijft derhalve bij FC Twente waar hij het goed naar zijn zin heeft.
    Mede dankzij Co is Douglas dit voetbal seizoen erg sterk begonnen.

  39. #174
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    'Fulham nadert vraagprijs voor Chadli'

    FC Twente wees een eerste bod resoluut van de hand, toch moeten de Tukkers nog steeds rekening houden met een vertrek van Nacer Chadli. Fulham wil de aanvaller graag hebben en maakt zich op voor een nieuw bod.

    Fulham kwam vorige week met een bod van ongeveer vijf miljoen euro. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman liet toen weten dat het bod verdubbeld zou moeten worden, dan pas zou hij het serieus nemen. De ploeg van voormalig Ajax-trainer Martin Jol is volgens De Telegraaf van plan een nieuw bod uit te brengen dat in de buurt komt van het door Munsterman genoemde bedrag; tien miljoen euro.

    De 22-jarige Belg speelt pas een jaar in Enschede. In zijn eerste seizoen voor FC Twente scoorde Chadli zeven competitiedoelpunten en leverde hij vijf assists. Voor zijn komst naar de club van trainer Co Adriaanse speelde de huidige international zijn wedstrijden voor AGOVV Apeldoorn.
    Ik denk dat als Chadli nog beter wordt dat hij dan meer waard kan worden. Aan de andere kant voor Chadli is in principe al vervanging in de huidige selectie dus het is niet heel nodig om hem te behouden.

  40. #175
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    10 miljoen is mijns inzien de miniumprijs voor Chadli. Misschien wat Tjust zegd kan ook goed mogelijk worden, maar dan moet je wel spelen. Voorlopig zit er dat nog lamng niet in.

    Verkoop je hem, dan kan FC Twente zelf ook weer kijken naar een nieuwe eerste divisie talentvolle speler.

  41. #176
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens een betrouwbare bron zijn Feyenoord en Twente het vandaag in principe eens geworden over de voorwaarden inzake de transfer van Leroy Fer. Voor wat het waard is.

  42. #177
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Chadli voor een half miljoen halen en binnen een jaar voor 20x zoveel verkopen, respect.

  43. #178
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Volgens een betrouwbare bron zijn Feyenoord en Twente het vandaag in principe eens geworden over de voorwaarden inzake de transfer van Leroy Fer. Voor wat het waard is.
    Mooi! Eindelijk echte power op het middenveld
    Wat betreft Chadli, echt een fantastisch bedrag, 10 miljoen. Vraag is of hij zelf wel eens naar Fulham wil..

  44. #179
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Volgens een betrouwbare bron zijn Feyenoord en Twente het vandaag in principe eens geworden over de voorwaarden inzake de transfer van Leroy Fer. Voor wat het waard is.
    En waar wachten ze nog op?

  45. #180

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Als ik Chadli was zou ik echt niet naar Fulham gaan, lekker nog een jaartje Twente en dan naar een grotere club..

Pagina 4 van 56 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •