Pagina 6 van 56 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

  1. #226
    Rambling "Google" Rose
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ruiz wil helemaal niet naar Fulham, Ruiz heeft zelf aangegeven niet naar Fulham te willen. Ruiz in mijns inzien rond de 18 tot 20 miljoen waardop dit moment gezien zijn kwaliteiten.
    Dat zou betekenen dat Ruiz met tegenzin vertrekt naar een fantastische en competitieve league zonder overdekte fietsenstallingen die onder andere in Waalwijk en Rotterdam dienst doen als stadion.

    De kwaliteiten van Ruiz lijken mij onbesproken. Er een intrinsieke transferwaarde aan koppelen is echter louter speculatief; daarvoor is het referentiekader te diffuus en te arbitrair. Ruiz is een Costa-Ricaan die bij FC Twente speelt; geen Argentijn die bij Ajax zit. Dat gegeven is van invloed op zijn vigerende marktwaarde.

  2. #227
    O Fenômeno LostWords's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 augustus 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4.657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Of het serieus te nemen is, laat ik even in het midden maar een bezoeker op de FP (heeft 115+ posts), beweert dat Fer een bekende van hem is en inmiddels al getekend heeft. Als we het toch over transfergeruchten hebben.

  3. #228
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rambling Rose Bekijk bericht
    Ruiz is een Costa-Ricaan die bij FC Twente speelt; geen Argentijn die bij Ajax zit.
    En ook geen Uruguayaan die bij Ajax zit

  4. #229
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dat is minder dan een gerucht.
    Je moet namelijk meer dan een bekende zijn van Fer om het te weten, omdat Fer dit niet aan iedereen die hij kent gemeld zal hebben. Alleen een paar van zijn beste vrienden en wat familie zou het eventueel weten en ik denk dat hij die toch wel heeft laten snappen dat er voorlopig nog niks mag uitlekken, anders had de media het wel geweten.
    Denk ik dan.

  5. #230
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Dat is minder dan een gerucht.
    Je moet namelijk meer dan een bekende zijn van Fer om het te weten, omdat Fer dit niet aan iedereen die hij kent gemeld zal hebben. Alleen een paar van zijn beste vrienden en wat familie zou het eventueel weten en ik denk dat hij die toch wel heeft laten snappen dat er voorlopig nog niks mag uitlekken, anders had de media het wel geweten.
    Denk ik dan.
    Als er al getekend zou zijn hoeft het toch niet meer geheim gehouden te worden?

    Al lijkt het me geen betrouwbaar gerucht, iemand schiet gewoon een losse flodder die toevallig waar zou kunnen zijn. Klopt het niet, niks aan de hand, klopt het wel, ben je zogenaamd de "insider"

  6. #231
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zaakwaarnemer: Fer wil niet meer naar FC Twente

    De zaakwaarnemer van Leroy Fer, Rob Jansen, meldt in het Algemeen Dagblad dat hij gisterenmorgen al Feyenoord heeft laten weten dat zijn pupil geen belangstelling meer heeft voor een overgang naar FC Twente. 'Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. Wij zetten er een punt achter. Fer maakt het seizoen af bij Feyenoord en is daarna transfervrij. De clubs hebben lang genoeg de tijd gehad om tot een akkoord te komen. Leroy wil zich concentreren op Jong Oranje en Feyenoord. Hij zal de club pas na het seizoen verlaten.

  7. #232
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kan ze geen ongelijk geven, Twente ligt al 6 weken te slapen. Clubs als Ajax, PSV en AZ zijn al flink bezig geweest op de transfermarkt, nu lopen we écht achterstand op. Heerenveen zal ook wel geen zaken meer willen doen.

  8. #233
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Kan ze geen ongelijk geven, Twente ligt al 6 weken te slapen. Clubs als Ajax, PSV en AZ zijn al flink bezig geweest op de transfermarkt, nu lopen we écht achterstand op. Heerenveen zal ook wel geen zaken meer willen doen.
    Alles heeft zijn prijs

  9. #234
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Belachelijk dat dit nog mogelijk is. Terug zetten die datum met minimaal 1 maand en ook de winter transfer periode schrappen.

    Enerzijds geloof ik nog steeds dat Ruiz graag hogerop wil, anderzijds is Fulham een stap terug.
    Ra -ra, wie het weet mag het zeggen waarom Ruiz dan toch naar Fulham gaat?

  10. #235
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Beetje rare stelling van die Fer. Iedereen die het voetbal ook maar een klein beetje volgt weet dat er op de laatste dag in eens heel veel beweging komt in de transfermarkt. Helemaal als er ergens een speler verkocht wordt. Om dan steeds te beweren dat je naar Twente wil maar op de laatste dag plotseling niet meer..... tja. Zal me niet verbazen als de transfer alsnog gewoon rond komt vandaag.

    edit: lees nu het volledige artikel nog eens door, de zaakwaarnemer is inderdaad wel heel duidelijk in zijn bewoordingen. Zal dus wel niet door gaan. Rare jongen die Fer.
    Laatst gewijzigd door DonK; 31 augustus 2011 om 09:01

  11. #236
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik meen me ook te herinneren dat er voor Ruiz een deal met Gent was dat die nog een percentage zouden krijgen (20% van de meerwaarde [na wat google], 12 - 4 : 2 = 4 mln). Dat plus de deal met de gemeente (5.5 mln). Komt op € 12 mln - € 9,5 mln = € 2,5 mln op de laatste transfer dag... geen goede deal.. zeker niet als je bedenkt dat ze destijds € 4 mln betaald hebben en door de CL nog eens € 1,5 mln moesten afdragen, hij heeft dus € 9,5 mln gekost.
    Laatst gewijzigd door Ihlosi; 31 augustus 2011 om 09:08

  12. #237
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Engeland is een veel betere en sterkere competitie voor Ruiz,
    echter de club Fulham komt bij lange na niet in de buurt van de echte top.

    Dat kan dus betekenen dat Ruiz heeft gegokt en met FC Twente de CL wilde halen en dan zou blijven.
    Nu FC Twente is uitgeschakeld is dat allicht de reden geweest om dan alsnog met ietwat tegenzinte vertrekken naar Fulham
    Liever, veel liever was Ruiz naar Spanje gegaan, voor mij was dat ok logischer geweest, Ruiz past beter bij het Spaanse voetbal.
    Echter Ruiz wilde kennelijk niet wachten en koos voor een betere competitie dan de erdivisie.

  13. #238
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Denk dat dit een mooi opstap voor hem is. Hij is inmiddels ook 26 dus kan niet te lang blijven hangen. Daarnaast weet hij dat hij daar een basisplek zal hebben en we zien allemaal hoe Suarez het doet in die competitie, Ruiz vind ik een zelfde soort speler. CL had misschien wat uitgemaakt maar hij was eigenlijk niet te houden, vind het bedrag wel erg laag zo op de laatste dag.

  14. #239
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het bedrag is op zich ( te) laag.
    Echter toekomst gericht kijken is dit de beste oplossing.
    FC Twente heeft nu dit geld,
    komende jaren is gezien de financiele chaos her en der in de voetballanden bij lange na niet zeker of en hoe je Ruiz dan verkoopt, mede gezoien ook zijn aflopen contract
    Dus heeft Jop Munsterman goed gehandel nu in feite.
    Gelijk kan FC Twente nu dus proberen Fer en eventueel Luciano Narsingh naar FC Twente halen dus we gaan er niet zo heel veel op achteruit want beide spelers kunnen door groeien qua voetbalkunde.

  15. #240
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Beide spelers hebben ook een hoger prijskaartje gezien het al 31 augustes is.. daarnaast is het niet veel geld. gaat maar om ongeveer 2,5 mln. Dus zoveel extra kant je niet besteden. Wel is het natuurlijk lekker dat je weer 5.5 mln extra kunt aflossen, hoeveel bedraagt die schuld nog?

  16. #241
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Dat weet Jan van Halst slechts.

  17. #242
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dat weet Jan van Halst slechts.
    heb zelf even gegoogled en Jan vertelde me dat het om een bedrag van € 20 mln gaat (maart 2011). Dus opzich is 1/4 aflossen niet echt verkeerd.

  18. #243
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Beide spelers hebben ook een hoger prijskaartje gezien het al 31 augustes is.. daarnaast is het niet veel geld. gaat maar om ongeveer 2,5 mln. Dus zoveel extra kant je niet besteden. Wel is het natuurlijk lekker dat je weer 5.5 mln extra kunt aflossen, hoeveel bedraagt die schuld nog?
    20 miljoen weet ik nagenoeg zeker.

  19. #244
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Edit, je had zelf al info gevonden, ik deed het uit mijn hoofd.

  20. #245
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dank je, had het net ook gevonden. Denk overigens dat Tadic de beste vervanger zou zijn al speelt die natuurlijk vanaf links en Ruiz meestal vanaf rechts.

  21. #246
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Hoe raar kan het lopen?
    Indien Chadli fit was geweest, dan was Chadli nu allicht speler van Fulham geweest en Ruiz nog gewoon FC Twente speler gebleven.

  22. #247
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Het verval van Twente is hiermee ingezet. Jammer want een mooie club maar iedereen wist dat deze succesperiode maar tijdelijk was. Als Ruiz zou blijven had je het nog even uit kunnen stellen. Zonde hoor.

  23. #248
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zaakwaarnemer: FC Twente wil Luciano Narsingh
    Gekkenhuis! Nu al! De inkt van het ene bericht is nauwelijks droog of het volgende gerucht dient zich al weer aan! Volgens de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, een man met de betrouwbaar klinkende naam Mustapha Nakhli, is zijn pupil de beoogde opvolger van Bryan Ruiz. Nakhli zegt contact gehad te hebben met FC Twente en die zouden hem dit hebben laten weten. Jaja. Nou, wij wachten het allemaal maar weer in spanning af.

    Bron:
    http://fctwente.blog.nl/geruchten/20...iano-narsingh:

  24. #249
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Het verval van Twente is hiermee ingezet. Jammer want een mooie club maar iedereen wist dat deze succesperiode maar tijdelijk was. Als Ruiz zou blijven had je het nog even uit kunnen stellen. Zonde hoor.
    Wat ben jij toch een oud wijf.
    Kom met echte teksten, FC Twente gaat gewoon door, zijn al bezig met vervangers
    En gezien de toekomst is dit de beste oplossing. FC Twente blijft goed voetbal laten zien en pakt de punten best wel.

  25. #250
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Via Twitter;

    Peter Wekking; Bestudering UEFA-reglement leert dat #ruiz voor winterstop niet in Europa League mag spelen voor Fulham. #fctwente
    Opvallend nieuws voor een speler die kort geleden aangaf enkel te vertrekken naar een grote club die CL zou spelen, nu speelt Ruiz mogelijk helemaal geen EL, in ieder geval dit jaar niet meer.

  26. #251
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Daar zat ik ook aan te denken.
    En anders had Jopo het wel bij de deal in kunnen houden:
    Geen Ruiz met Fulham tegen FC Twente.
    Maar ok Radicofani, jij hebt het al uitgezocht.

  27. #252
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Trouwens persoonlijk hoop ik dat FC Twente Luciano Narsingh naar FC Twente kan halen, een zich snel ontwikkelende slimme speler.

  28. #253
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zou het dan nog met een sisser aflopen? Uit (zeer) betrouwbare bron via Twitter;

    Bryan Ruiz is nog altijd in Londen. Hij heeft nog geen beslissing genomen. #spannend #fulham
    Dan heeft iedereen, inclusief Twente en Rob Janssen voor zijn beurt gesproken. Gekkenhuis zo'n laatste transferdag.

  29. #254
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat is jou mening om dit Ruiz gedoe?

  30. #255
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    De absolute top in de Nederlandse competitie (wat Ruiz is) kan wel naar wat beters dan Fulham. Maargoed, de juiste club moet dan wel langskomen en misschien wil hij wel heel graag naar de Permier League. Had vooraf wel een betere transfer verwacht eigenlijk.

  31. #256
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik denk dat Ruiz teleurgesteld is dat zich geen grotere club voor hem heeft gemeld. Hij is nu 26 jaar en moet een belangrijke keuze maken. Fulham/Premier League of Twente/Eredivisie. Fullham mag dan geen grote club zijn maar hij zal daar ongetwijveld veel geld kunnen verdienen en hoopt zich mischien in London in de kijker te kunnen spelen van een engelse topclub.

  32. #257
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik denk dat er veel tegenstrijdige belangen spelen in de hoofden van iedereen hier bij betrokken. Ruiz wil graag naar een mooie club, is Fullham zijn mooie club? Twente wil geld beuren, volgend jaar krijgt Twente nooit geen 12 miljoen meer, Ruiz is 26 jaar, nog een jaar wachten kan ook betekenen dat hij nooit meer een stap kan maken naar een grotere club als springplank naar een écht grote club in zijn droomland Spanje. Twente wil graag Fer, maar moet daarvoor verkopen. Het wachten van Ruiz zet nu alles op "hold" waardoor de problemen voor iedereen hier bij betrokken alleen maar groter worden. Ik vermoed dat Munsterman de druk in Londen ook opvoert. Voor 12 uur beslissen en anders is de deal "off" zou zomaar kunnen. Twente kan niet om 19.00 uur nog gaan onderhandelen met Heerenveen en Feyenoord want dan lijkt me de uitkomst duidelijk.

  33. #258
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik denk dat Fulham geld heeft geboden wat voor Joop Munsterman aanleiding was om Ruiz naar Londen te sturen.
    Dit mede omdat Joop ook zakelijk is gezien het gebodene geld.
    Dus Ruiz richting Engeland, Londen en proberen tot een deal te komen met Fulham.
    En dit laatste lijkt me dat Ruiz niet echt enthousiast is gezien nu al ruime onderhandelinks tijd.
    Mijn advies: Niet doen Ruiz.
    Aan de andere kant is het verhaal duidelijk indien Ruiz wel tot overeenstemming komt voor FC Twente bezien.
    FC Twente heeft dan geld en kan toekomst gericht kijken.

  34. #259
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik denk dat Fulham geld heeft geboden wat voor Joop Munsterman aanleiding was om Ruiz naar Londen te sturen.
    Dit mede omdat Joop ook zakelijk is gezien het gebodene geld.
    Dus Ruiz richting Engeland, Londen en proberen tot een deal te komen met Fulham.
    En dit laatste lijkt me dat Ruiz niet echt enthousiast is gezien nu al ruime onderhandelinks tijd.
    Mijn advies: Niet doen Ruiz.
    Aan de andere kant is het verhaal duidelijk indien Ruiz wel tot overeenstemming komt voor FC Twente bezien.
    FC Twente heeft dan geld en kan toekomst gericht kijken.
    Ik denk dat Fulham aardappelen en bananen heeft geboden.

  35. #260
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat zeg jij dan wijze Momus rond deze soap Ruiz?

  36. #261

    Aangemeld
    27 augustus 2010
    Leeftijd
    52
    Berichten
    1.206
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Twente ruilen voor Fulham?
    Een sportieve verbetering kan je dit toch niet noemen?

  37. #262
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ik denk dat Ruiz teleurgesteld is dat zich geen grotere club voor hem heeft gemeld. Hij is nu 26 jaar en moet een belangrijke keuze maken. Fulham/Premier League of Twente/Eredivisie. Fullham mag dan geen grote club zijn maar hij zal daar ongetwijveld veel geld kunnen verdienen en hoopt zich mischien in London in de kijker te kunnen spelen van een engelse topclub.
    Dat ligt voor het grootste deel aan hem zelf. Met alle respect, maar zijn niveau uit het kampioensjaar heeft hij nooit meer gehaald. Het viel me thuis tegen VVV tevens op dat zijn handelingssnelheid enorm is afgenomen bij het wegdraaien, als hij draait over zijn knie waarmee hij een zware blessure heeft gehad.

  38. #263
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Volgensmij moest Munsterman zich coulant gedragen inzake transfers(afspraak met Ruiz), vandaar dat hij dit bedrag accepteert. Dat Ruiz nu ineens naar Fulham wil geeft wel aan hoe wanhopig hij is om te vertrekken. Ik vind het zelf belachelijk dat je een Nederlandse topclub verlaat voor die Engelse middenmoot club die ongetwijfeld Jolvoetbal speelt. Past Ruiz toch niet bij.

    Luciano Narsingh zou wel een geweldige vervanger zijn. Ik wil hem sinds vorig seizoen al heel graag bij Ajax hebben, die man heeft alles wat een buitenspeler moet hebben. Hij heeft zelfs een versnelling in zijn versnelling.

  39. #264
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Puur zakelijk David, puur zakelijk is Ruiz door Munsterman naar Londen gestuurd.

  40. #265
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Gefeliciteerd met Fer. (bron AD)

  41. #266
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Inderdaad, lees het ook net. Kon me die switch van Fer zelf al niet voorstellen.

  42. #267
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LostWords Bekijk bericht
    Of het serieus te nemen is, laat ik even in het midden maar een bezoeker op de FP (heeft 115+ posts), beweert dat Fer een bekende van hem is en inmiddels al getekend heeft. Als we het toch over transfergeruchten hebben.
    Als zijn nickname 'Timbelsi' of 'Timbelsi2' is, is het zéér betrouwbaar en gewoon waar.

  43. #268
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ruiz in Europa niet tegen Twente
    ENSCHEDE - Bryan Ruiz, die naar verwachting vandaag zijn transfer naar Fulham definitief maakt, mag in de groepsfase van de Europa League niet tegen zijn oud-werkgever FC Twente uitkomen. Dat blijkt uit de regelementen van de UEFA.

    In één geval mag Ruiz na de winterstop wel voor Fulham in de Europa League uitkomen: als FC Twente de groepsfase niet overleeft en Fulham zich wél plaatst voor de laatste 32.
    Bron

    Opvallend dus, wel naar een "grotere" club maar geen Europees. Was je al teleurgesteld dat je geen CL kans pelen, speel je nu helemaal niet Europees. Kan zijn eventuele keuze voor Fullham steeds minder begrijpen.

  44. #269
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ruiz heeft nog steeds geen beslissing genomen. Lekker, straks hebben we Ruiz én Fer.

    'Overgang van Fer naar FC Twente is rond'
    woensdag, 31 augustus, 2011 - 11:48
    ENSCHEDE - De transfer van Leroy Fer van Feyenoord naar FC Twente is rond. Dat meldt Voetbal International. Twente wil de overgang nog niet bevestigen. Met de deal zou een bedrag van 5 miljoen euor zijn gemoeid. Bryan Ruiz heeft nog altijd geen beslissing genomen over zijn sportieve toekomst. De aanvaller verblijft nog altijd in Londen. Ruiz kan een meerjarig contract tekenen bij Fulham.

  45. #270
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Opvallend dus, wel naar een "grotere" club maar geen Europees. Was je al teleurgesteld dat je geen CL kans pelen, speel je nu helemaal niet Europees. Kan zijn eventuele keuze voor Fullham steeds minder begrijpen.
    Same here. Maar past het voetbal van Fulham überhaupt wel bij hem? Is dat niet een en al lange ballen? Had Ruiz zo een echt mooie club gegund, maar kom op, een club met Martin Jol als trainer? Jammer.

    Overigens, 5.5 miljoen voor Fer. Het is wel erg, erg veel geld wat we er nou voor betalen..

Pagina 6 van 56 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •