Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 2516

Discussie: FC Twente transfergeruchten

Hybrid View

  1. #1
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk behoorlijk afhankelijk van de lengte van verwarmen en hoogte van het vuur.
    Maar goed, Ruiz weg en Twente is de laatste kwijt die echt het verschil kan maken.
    Jammer zeg.
    Ik zou het byzonder spijtig/jammer vinden voor de vele supporters van FC Twente indien Ruiz FC Twente verlaat.
    Echter feit is dat Ruiz de keus bepaald en FC Twente enige miljoenen zal incaseren om uit te kijken naar een volgend talent dat naar FC Twente zal komen.

    Ruiz weg, allicht kampioenschap weg.

  2. #2
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik zou het byzonder spijtig/jammer vinden voor de vele supporters van FC Twente indien Ruiz FC Twente verlaat.
    Echter feit is dat Ruiz de keus bepaald en FC Twente enige miljoenen zal incaseren om uit te kijken naar een volgend talent dat naar FC Twente zal komen.

    Ruiz weg, allicht kampioenschap weg.
    Kampioenschap hoeft niet per-c gelijk weg te zijn, zo overtuigend vond ik Ruiz vorig seizoen en ook het begin van dit seizoen eigenlijk niet. Als Ruiz vertrekt komt net als bij Ajax ( vertrek Suarez ) vorig jaar het collectief centraal te staan, dat kan het spel alleen maar ten goede komen.

  3. #3
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.093
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinussz Bekijk bericht
    Kampioenschap hoeft niet per-c gelijk weg te zijn, zo overtuigend vond ik Ruiz vorig seizoen en ook het begin van dit seizoen eigenlijk niet. Als Ruiz vertrekt komt net als bij Ajax ( vertrek Suarez ) vorig jaar het collectief centraal te staan, dat kan het spel alleen maar ten goede komen.
    Dat hebben we vorig jaar gezien ja. Ruiz weg, decimeert de toch al minimale kansen nog verder.

  4. #4
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat hebben we vorig jaar gezien ja. Ruiz weg, decimeert de toch al minimale kansen nog verder.
    Voor mij ging het toch al tussen Psv en Ajax, voor mij wordt Twente gewoon de nummer 3 van dit seizoen. Het vertrek van Ruiz zal zeker een grote aderlating zijn, maar zeiden we dat ook niet bij Elia, Arnautovic en de rest van de spelers die de laatste jaren grote transfer maakte uit Enschede?

  5. #5
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het is zoals wel vaker gebeurt een toch weer enigzins opgeklopte lezers lustige teksten rond Ruiz.

    De sport journalist van de telegraaf doet net alsof Ruiz perse weg wil.

    Echter op RTV - oost vond ik het volgende stuk tekst:
    Ruiz zegt niet te weten waarover gesproken is, maar hij staat wel open voor een overgang. "Het is een mooie club om te spelen. De komende tijd zal blijken hoe serieus de interesse is. En dan moet ik kijken wat voor mij het beste is: bij FC Twente blijven of vertrekken." Tottenham Hotspur en FC Twente zaten vorig seizoen in dezelfde poule van de Champions League. Bij de Spurs staat ook de Nederlander Rafael van der Vaart onder contract.


    Dus het is nog niet zo 1 2 3 zo klaar als een klontje dat Ruiz weg gaat. Er is een 50 - 50 situatie ontstaan en Ruiz zelf gaat beslissen of hij wel/niet vertrekt.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •