Pagina 10 van 35 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 1574

Discussie: FC Groningen nieuws

  1. #406
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Bobic

  2. #407
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vind het sowieso altijd kansloos, dat moeilijk doen om een transfersom bekend te maken. Wees gewoon open naar je achterban.

  3. #408

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Dat sowieso. Slaat helemaal nergens op

  4. #409
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik vind het sowieso altijd kansloos, dat moeilijk doen om een transfersom bekend te maken. Wees gewoon open naar je achterban.
    Het is toch hoogst ongebruikelijk dat clubs transferbedragen prijsgeven. Zeker in een markt waar transferbedragen voor een deel helemaal nergens op zijn gebaseerd. Clubs zien daar dus klaarblijkelijk wel een meerwaarde in om zoiets niet prijs te geven terwijl ik de meerwaarde niet zo zie om als achterban op de hoogte hiervan te zijn.

  5. #410
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Het is toch hoogst ongebruikelijk dat clubs transferbedragen prijsgeven. Zeker in een markt waar transferbedragen voor een deel helemaal nergens op zijn gebaseerd. Clubs zien daar dus klaarblijkelijk wel een meerwaarde in om zoiets niet prijs te geven terwijl ik de meerwaarde niet zo zie om als achterban op de hoogte hiervan te zijn.
    Je achterban mag niet merken dat er eventueel wanbeleid of juist zeer doordacht beleid wordt gevoerd? Als blijkt dat PSV 20 miljoen voor Luuk de Jong betaalde, dan is er wanbeleid gevoerd. De enige reden waarom clubs de transfersom verbergen is omdat er een beursnotering is (incidenteel dus) of omdat TD's bang zijn voor reacties op het bedrag. Er is ook geen enkele reden om het te verbergen. Ik begrijp wel dat Nijland hun achterban wil tonen dat er ieder geval goed voor Kostic is betaald. De supporters balen al dat hij weg is, maar dat zou dubbel balen zijn als ze denken dat ie voor een fooi is gegaan.

  6. #411
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Over een paar maanden staat het gewoon in de jaarrekening hoor. Die kun je volgens mij opvragen, als de club hem al niet zelf publiceert.

  7. #412
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Bij FC Gronngen is het gewoon gebruikelijk dat bij een transfer het geldbedrag wordt bekendgemaakt. Dat dit in Duitsland niet zo is, jammer dan, hadden ze dat maar contractueel vast moeten leggen. Alleen bij Zivkovic is de transferwaarde niet bekendgemaakt omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is.

    Vooral dit stukje:
    “Dit is absoluut ongebruikelijk. Het had van respect getuigd als er over dit onderwerp niets bekend was gemaakt. Maar het past wel bij alle onderhandelingen, die ook zeer moeizaam verliepen”, vertelt de geïrriteerde beleidsbepaler aan BILD.
    Sorry dat de deur niet wagenwijd openstond hoor. Doei!
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 11 augustus 2014 om 12:18

  8. #413
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Je achterban mag niet merken dat er eventueel wanbeleid of juist zeer doordacht beleid wordt gevoerd? Als blijkt dat PSV 20 miljoen voor Luuk de Jong betaalde, dan is er wanbeleid gevoerd. De enige reden waarom clubs de transfersom verbergen is omdat er een beursnotering is (incidenteel dus) of omdat TD's bang zijn voor reacties op het bedrag. Er is ook geen enkele reden om het te verbergen. Ik begrijp wel dat Nijland hun achterban wil tonen dat er ieder geval goed voor Kostic is betaald. De supporters balen al dat hij weg is, maar dat zou dubbel balen zijn als ze denken dat ie voor een fooi is gegaan.
    Naast het gegeven dat er ook nog een RvC boven de directie hangt, komt er ook jaarlijks een jaarrekening uit. Daar kan je een heel eind mee komen.

    Een goede reden is er wel degelijk zoals ik stelde dat transferbedragen voor een groot deel nergens op zijn gebaseerd. Als je al die bedragen maar naar buiten brengt, dan kan je daar later zowel positieve maar ook negatieve ervaringen mee kregen. Het gebeurd zelden dat een speler een bepaalde vraagprijs heeft, clubs moeten maar bieden en dan kijkt de verkopende club wel in hoeverre ze het daar mee eens zijn.

  9. The Following User Says Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Thom Yorke (11 augustus 2014)

  10. #414
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    'Respectloze' Nijland verbaasd over aantijgingen


    FC Groningen-directeur Hans Nijland is verbaasd over de aantijgingen die VfB Stuttgart-manager Fredi Bobic vandaag deed in de Duitse krant Bild. De oud-spits noemde Nijland 'respectloos'.

    Filip Kostic

    De Duitse Bundesliga club heeft in een officieel persbericht laten weten dat beide clubs zouden zwijgen over de transfersom die Stuttgart heeft betaald voor Filip Kostic. Groningen meldde zaterdagavond dat de verkoop van de aanvaller de club zes miljoen euro oplevert.

    Bobic is geïrriteerd: 'Dit is absoluut ongebruikelijk. Het had van respect getuigd als er niks over bekend was gemaakt. Blijkbaar moest iemand zich hier profileren.'

    Volksclub
    Nijland zegt dat Stuttgart niet bij hem heeft aangegeven dat het transferbedrag niet genoemd mag worden.'Wij zijn een volksclub en geven altijd openheid over transferbedragen tenzij de andere partij heel duidelijk aangeeft dat dit niet mag. En dat is niet gebeurd', laat Nijland weten.
    RTVNoord

    Klopt wel wat Nijland zegt. Groningen heeft in het verleden geen bedragen naar buiten gebracht bij bijvoorbeeld Zivkovic en Matavz.

  11. #415
    Chief
    Guest

    Standaard

    Suarez werd ook niet genoemd geloof ik. Al wist iedereen wel hoeveel het was door die arbitragezaak.

    Buiten dat, waar doet Stuttgart moeilijk over. Alsof de achterban nu begint te morren nu het bedrag bekend is. Ik erger me er bij Ajax ook altijd aan dat ze nooit het bedrag noemen.

  12. #416
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Suarez werd ook niet genoemd geloof ik. Al wist iedereen wel hoeveel het was door die arbitragezaak.

    Buiten dat, waar doet Stuttgart moeilijk over. Alsof de achterban nu begint te morren nu het bedrag bekend is. Ik erger me er bij Ajax ook altijd aan dat ze nooit het bedrag noemen.
    Indien Stuttgart nu ook bezig is om een aanvaller aan te trekken van bijvoorbeeld Standard die qua patroon redelijk overeenkomt met deze Kostic, dan kan de vraagprijs ineens omhoog gaan. Je begint maar over de achterban maar die speelt helemaal geen rol. Het gaat er om dat je als club je financiële mogelijkheden niet op straat legt. Vandaar dat volgens mij 99% van de clubs dit niet bekend maakt.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Thom Yorke (11 augustus 2014),viktor (11 augustus 2014)

  14. #417
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    RTVNoord

    Klopt wel wat Nijland zegt. Groningen heeft in het verleden geen bedragen naar buiten gebracht bij bijvoorbeeld Zivkovic en Matavz.
    Het blijkt dus niet te kloppen. De afspraak stond zwart op wit, maar "hij heeft erover heen gelezen".

  15. #418
    Chief
    Guest

    Standaard

    Update 11 augustus 12.48 uur - Nijland geeft toe: ‘Wij hebben er overheen gelezen, onze fout’

    Hans Nijland voelde zich onheus bejegend door technisch directeur Fredi Bobic van VfB Stuttgart, maar de beleidsbepaler van FC Groningen moet bij nader inzien toegeven dat de Duitse kritiek terecht was; Bobic meende dat Stuttgart en Groningen hadden afgesproken dat de clubs geen mededelingen zouden doen over de hoogste van de transfersom van Filip Kostic en dat blijkt te kloppen.

    Tegenover RTV Noord geeft de algemeen directeur van de Groningers toe dat deze regel inderdaad zwart op wit stond en dat hij het dus niet bij het rechte eind had. “Wij hebben er overheen gelezen. Onze fout. Ik heb onze excuses aangeboden”, heeft Nijland laten weten.

  16. #419
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Dom, ongelukkig en onverstandig van Nijland. Krijg je een slechte naam van in Deutschland.

    Verder heeft meneertje De Leeuw weer last van zijn zeurzak...
    Teleurgestelde Michael de Leeuw praat met clubleiding: "Ik wil niet als supersub spelen"

    Michael de Leeuw komt vandaag op VI.nl aan het woord. Volgens de schrijver stuurt De Leeuw aan op een vertrek. De Leeuw: "Als we achterstaan, mag ik twintig minuten voor tijd invallen om wat te creëren. En als we voorstaan, krijg ik tien minuten. Natuurlijk begrijp ik dat het prettig is voor de trainers dat ze me in kunnen brengen en ik heb met mijn volle verstand een contract getekend. Alleen ben ik geen profvoetballer geworden om als supersub te spelen. Dat weet de club ook."

    Michael de Leeuw is er de speler niet naar om de hakken in het zand te zetten, en heeft, niet voor het eerst, de dialoog met zijn werkgever gezocht. "Ik heb een gesprek gehad met de clubleiding en die wil meewerken aan een oplossing."
    Een vertrek uit Groningen zal echter niet makkelijk zijn, zo weet ook Michael de Leeuw. "Probleem is alleen dat ik niet verhuurd mag worden. Groningen wil een transfersom. Maar welke Eredivisieclub betaalt tegenwoordig nog? En zeker voor een bankzitter. Ik hoop dat er de komende weken alsnog een oplossing komt. Ik ben alleen maar beter geworden."
    Nou jongen, zorg ervoor dat je beter wordt en de andere spelers uit de basis speelt. En lukt je dat niet, dan niet zeuren. Doei!



    Hans Nijland komt eveneens aan het woord. Over het herinvesteren van ontvangen transfersommen zegt de algemeen directeur: "De vuistregel is dat wij de helft van het binnengekomen geld herinvesteren. De investeerders hebben recht op een deel van het geld en de rest gaat in het eigen vermogen van de club." Voorbeeld: dit betekent dat ca. € 3 miljoen van de voor Filip Kostic ontvangen transfersom uitgegeven kan worden aan de versterking van de selectie.

    3 mln voor een linksbuiten, een rechtsback (als back-up, hoeft niet duur te zijn dus) en een gewilde box-to-box middenvelder. Moet te doen zijn. Al zal Darko Lazovic dus te duur zijn.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 13 augustus 2014 om 11:54

  17. #420
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Stuur maar terug naar Tilburg.

  18. #421
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Stuur maar terug naar Tilburg.
    Prima, ruilen voor Ondaan? Krijg je Zeefuik er gratis bij, moet je hem wel zelf voeren.

  19. #422
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Nee.

  20. #423
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hoe speelde Bizot vorig jaar? Bij Genk na 4 matchen 2 serieuze en dure blunders (telkens1-1). Lijkt zijn plaats te verliezen tussen de palen.

  21. #424
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkster Bekijk bericht
    Hoe speelde Bizot vorig jaar? Bij Genk na 4 matchen 2 serieuze en dure blunders (telkens1-1). Lijkt zijn plaats te verliezen tussen de palen.
    Hij was wissel vorig jaar, omdat ie er geen kloot van kan. Wat heeft Genk voor die prutser betaald?

  22. #425
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij was wissel vorig jaar, omdat ie er geen kloot van kan. Wat heeft Genk voor die prutser betaald?
    Meer dan 30 wedstrijden keepen als wissel.. Hmm 1,5M trouwens

  23. #426

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Goeie keeper hoor, niets mis mee.

  24. The Following User Says Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    Genkster (18 augustus 2014)

  25. #427

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Genkster Bekijk bericht
    Hoe speelde Bizot vorig jaar? Bij Genk na 4 matchen 2 serieuze en dure blunders (telkens1-1). Lijkt zijn plaats te verliezen tussen de palen.
    Vorig jaar keepte hij goed, heeft best wat punten gepakt voor Groningen en was een keeper waar je over het algemeen best op kunt vertrouwen. Moet zich waarschijnlijk nog aanpassen aan het andere spel etc. Zie je bij Padt die naar Groningen is gekomen ook (hoop ik).

  26. The Following User Says Thank You to ach ach For This Useful Post:

    Genkster (18 augustus 2014)

  27. #428
    Genkster's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2005
    Locatie
    België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.075
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ok, hopelijk komt hij er dan nog door! Hij is toch nog jong en kan nog wat progressiemarge maken. Lijkt nu wel even te moeten banken

  28. #429
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mimoun Mahi van Sparta naar Groningen.

    Ik denk zelf dat de overstap naar subtop eredivisie voor hem te vroeg komt, maargoed.

  29. #430
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zag dat hij op nummer 1 stond in de VI talenten top zoveel van de jupiler league. Maar goed, Mühren stond op de 4e plek en werd betiteld als spits. Dus ja, was weer een gedegen onderzoekje.

  30. #431
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Zag dat hij op nummer 1 stond in de VI talenten top zoveel van de jupiler league. Maar goed, Mühren stond op de 4e plek en werd betiteld als spits. Dus ja, was weer een gedegen onderzoekje.
    Talent heeft ie wel. Beste buitenspeler in de Jupiler League ben ik het wel mee eens ook. Maar vorig seizoen kon hij het in een slecht draaiend team niet echt waarmaken en was ie ook nog eens een half jaar geblesseerd. Al met al heeft Mahi alleen in de nacompetitie vorig seizoen en het seizoen daarvoor een paar hele goeie wedstrijden gespeeld voor Sparta. Afgelopen twee potjes was het dan weer een en al doelloos gepingel. Of ie t dan in één keer bij Groningen waar kan maken valt nog te bezien. Ik denk dat hij beter eerst over een langere periode aan spelen toe moet komen op een iets lager niveau, tenzij die bij Groningen ook in de basis belandt natuurlijk...

  31. #432
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Ken deze speler niet, maar laat mij graag verrassen. De laatste jaren zijn de inkopen uit de JL niet zo'n succes (Van Moorsel, Koç, Kolder). Alleen Kieftenbeld is uiteindelijk geslaagd.

    Hij schijnt inderdaad de opvolger van Kostic te moeten worden. Denk dat hij eerst rustig gebracht gaat worden en dan de concurrentie met VdVelden en Antonia aan moet gaan. Wat ik her en der ook lees is dat hij de toekomstige opvolger van Chery moet worden.
    Ik laat mij graag verrassen.

    Intussen wordt Zeefuik verhuurd aan Willem II. Was inmiddels vijfde spits in de pikorde na Hoesen, Islamovic, Hagenauw en Arias.

  32. #433
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zonde dat Groningen al uit de Europa league is.

  33. #434
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Zonde dat Groningen al uit de Europa league is.
    Het scheelt weer doordeweekse wedstrijden, zo kan Groningen zich volledig richten op het kampioenschap

  34. #435
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Van wie die opvolger wordt weet ik niet, maar in een 4-3-3 is het een echte linksbuiten. Fysiek sterk, uitgebreide trukendoos, redelijke voorzet en een redelijk goed schot. Hij heeft alleen niet de snelheid van een typische buitenspeler als Antonia.

  35. The Following User Says Thank You to tie-wrap For This Useful Post:

    KingKerrie (21 augustus 2014)

  36. #436
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Het scheelt weer doordeweekse wedstrijden, zo kan Groningen zich volledig richten op het kampioenschap
    Zo een goeie heb ik nog niet gehoord vandaag, die houden we erin zeg.

  37. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (22 augustus 2014)

  38. #437
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Van wie die opvolger wordt weet ik niet, maar in een 4-3-3 is het een echte linksbuiten. Fysiek sterk, uitgebreide trukendoos, redelijke voorzet en een redelijk goed schot. Hij heeft alleen niet de snelheid van een typische buitenspeler als Antonia.
    Klinkt goed, als Hoesen dan nog eens gaat renderen heb je toch een leuke aanval:

    -----------------Hoesen/Islamovic---------------------
    Mahi/Antonia-----------Chery---------Antonia/VdVelden
    -----Van Nieff/De Leeuw----Lindgren/Kieftenbeld--------

    Maar ja, wat doe je met Van der Velden?

  39. #438
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Op de plek van Chery als die vertrekt? Al zal de Leeuw daar wel weer terecht komen.

  40. #439
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Op de plek van Chery als die vertrekt? Al zal de Leeuw daar wel weer terecht komen.
    Dan heeft VdLooi er echt helemaal niets van begrepen....

  41. #440
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Dan heeft VdLooi er echt helemaal niets van begrepen....
    Die vent zit er nou toch al een aardig tijdje. Dit moet je eerder opgevallen zijn...

  42. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (22 augustus 2014)

  43. #441
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vd Velden is onderschat, hij moet altijd basis spelen.

  44. #442
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Vd Velden is onderschat, hij moet altijd basis spelen.
    Klopt, sterker nog, zou de aanvoerdersband moeten dragen.
    Eén probleem: dat idee heeft hij zelf momenteel ook, zo loopt hij ook rond. Beetje concurrentie kan geen kwaad voor hem, meneer is nogal laks de laatste tijd, slechtste speler van de maand augustus.

  45. #443
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Die vent zit er nou toch al een aardig tijdje. Dit moet je eerder opgevallen zijn...
    Ik schatte het eerst in op onervarenheid en beginnersfouten. Dat hij noodgedwongen door blessures ineens het licht zag, was een mazzeltje.
    Nu mag hij laten zien het begrepen te hebben en De Leeuw never nooit niet op 10 of in de spits te zetten.

  46. #444
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Intussen wordt Zeefuik verhuurd aan Willem II. Was inmiddels vijfde spits in de pikorde na Hoesen, Islamovic, Hagenauw en Arias.
    Nog onzeker, medische keuring bracht een liesblessure naar boven.

  47. #445
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    FC Groningen neemt Ajdin Hrustic (18) over van Schalke 04

    Ajdin Hrustic, de 18-jarige aanvallende middenvelder van het Onder 19-team van Schalke 04, maakt de overstap naar FC Groningen. De contracten zijn inmiddels getekend; het wachten is alleen nog op goedkeuring van de KNVB. Uit de stage, die hij vorige week bij zowel Jong FC Groningen als FC Groningen A1 heeft gelopen, is gebleken dat hij een zeer goede 'nummer tien' blijkt te zijn. Ajdin, die zowel de Australische nationaliteit als die van Bosnië-Herzegovina bezit, zal qua salaris moeten inleveren, maar had het in Groningen erg naar zijn zin en had zijn zinnen op deze transfer gezet.
    FC Groningen heeft hoge verwachtingen van de speler, die zich zowel op de beloften als op FC Groningen A1 zal richten. Schalke 04 vroeg in eerste instantie een transfersom van meerdere tonnen, maar het is onbekend wat uiteindelijk de prijs is die FC Groningen heeft moeten betalen. Hrustic had in Gelsenkirchen nog een contract tot medio 2016.
    Toekomstige opvolger Chery is binnen. Niet direct een versterking, ook niet voor de breedte.

    Verder is Groningen nog hard bezig Johan Larsson (24) binnen te halen, een Zweedse rechtsback. Waarom is mij een raadsel, Hiariej doet het prima en eigenlijk is het nu al zonde dat Hateboer op de bank zit.

    Oh ja, en Groningen schijnt 2,2 miljoen geboden te hebben op Mike van Duinen. Kan iemand even heel gauw Hans Nijland de telefoon afpakken en in de Hoornseplas dumpen?

  48. #446
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Toekomstige opvolger Chery is binnen. Niet direct een versterking, ook niet voor de breedte.

    Verder is Groningen nog hard bezig Johan Larsson (24) binnen te halen, een Zweedse rechtsback. Waarom is mij een raadsel, Hiariej doet het prima en eigenlijk is het nu al zonde dat Hateboer op de bank zit.

    Oh ja, en Groningen schijnt 2,2 miljoen geboden te hebben op Mike van Duinen. Kan iemand even heel gauw Hans Nijland de telefoon afpakken en in de Hoornseplas dumpen?
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223489 Heeft Groningen serieus 2,2 miljoen euro geboden op Mike van Duinen en heeft ADO serieus een bod van 2,2 miljoen afgewezen voor fucking Mike van Duinen? Is iedereen compleet doorgedraaid terwijl ik even niet oplette?

  49. #447
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    2,2 miljoen is wat aan de dure kant (understatement), maar op zich lijkt me Van Duinen wel een prima spits voor Grunn. Die kan er wel 15 per seizoen maken. Zit nog wel rek in.

  50. #448
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    2,2 miljoen is wat aan de dure kant (understatement), maar op zich lijkt me Van Duinen wel een prima spits voor Grunn. Die kan er wel 15 per seizoen maken. Zit nog wel rek in.
    Het is best een prima spits, zeker, maar nergens in de buurt van 2,2 miljoen waard. En het lijkt me ook niet echt bepaald een opvolger voor Kostic.

  51. #449
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Neem toch niet aan dat ze hem als opvolger van Kostic zien? Ik dacht dat ze daarvoor die Mahi hebben gehaald. Al is dat meer iets voor de toekomst.

  52. #450
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Neem toch niet aan dat ze hem als opvolger van Kostic zien? Ik dacht dat ze daarvoor die Mahi hebben gehaald. Al is dat meer iets voor de toekomst.
    Nee precies, daarom zie ik eigenlijk niet echt in waarom hij gehaald zou worden, zeker voor zo'n zak geld.

Pagina 10 van 35 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •