Pagina 2 van 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 1574

Discussie: FC Groningen nieuws

  1. #46
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Tjust:



    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.
    Ik noem het ook geen pech. Ze hebben dramatisch gepresteerd, maar ze hebben genoeg kwaliteit om tussen plaats 5 en 8 te spelen. Daar gaat het mij over. Volgens jou logica moesten Feyenoord of Heerenveen dit seizoen ook weer in rechterrijtje eindigen. Zonder veel aanpassingen hebben beide ploegen het toch echt een stuk beter gedaan. Zoals voorspelt door de echte kenners

  2. #47
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Tuulijk kan ik dat wel ontkennen. Zoals ze in het begin van dit seizoen voetbalden, kun je niet met een elftal middelmatige voetballers. En de ranglijst liegt niet? Iedere club eindigt op de positie die het verdient, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat bijvoorbeeld FC Twente niet beter is dan die 6e plek.

    Groningen staat idd niet dankzij pech zo laag. Ze staan zo laag om dat er onderweg iets fout is gegaan. Maar ze hebben absoluut kwaliteit genoeg voor het linkerrijtje. Kom op, je gaat toch niet beweren dat een RKC, NEC, Heracles of Roda JC aanwijsbaar meer kwaliteit heeft dan Groningen?
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.

  3. #48
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Heerenveen heeft geen betere spelers dan Twente.

  4. #49
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Met die backs werden ze kampioen...

    Maar goed wat ik al zei extreem kortzichtig ben je. De ranglijst bepaalt voor jou veel wat je over een team denkt. Tot en met twee maanden terug had jij echt niet gezegd dat Feyenoord of Heerenveen betere spelers hebben dan Twente. Je was na de wedstrijd PSV-Twente namelijk ook vrij enthousiast over Twente.

    Dat die andere ploegen een beter team hebben komt juist voort uit het feit dat Groningen heeft gefaald. Niet omdat ze mindere spelers zouden hebben.

  5. #50
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Twente is gewoon verdiend 6e, andere 5 hebben betere spelers. Zie alleen al dag middenveld van Twente of hun backs.....

    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Twente is idd verdiend 6e, maar ze hebben natuurlijk wel een betere selectie dan bepaalde clubs boven hun. Lijkt me duidelijk. Met Luuk de Jong, Chadli, John, Fer, Douglas, Mychailov hebben ze voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers. Maar goed, ook dat zul je wel betwisten.

    En RKC heeft leuke, frivole spelers ja. Groningen heeft echter meer kwaliteit. Schet of Bacuna... Ik verwacht Groningen volgend seizoen gewoon weer makkelijk in het linkerrijtje. En daar hoeven ze echt niet veel materiaal voor bij te halen. Al zou het wel helpen als ze die Holla terug halen.

  6. #51
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Twente is idd verdiend 6e, maar ze hebben natuurlijk wel een betere selectie dan bepaalde clubs boven hun. Lijkt me duidelijk. Met Luuk de Jong, Chadli, John, Fer, Douglas, Mychailov hebben ze voor eredivisiebegrippen uitstekende spelers. Maar goed, ook dat zul je wel betwisten.

    En RKC heeft leuke, frivole spelers ja. Groningen heeft echter meer kwaliteit. Schet of Bacuna... Ik verwacht Groningen volgend seizoen gewoon weer makkelijk in het linkerrijtje. En daar hoeven ze echt niet veel materiaal voor bij te halen. Al zou het wel helpen als ze die Holla terug halen.
    Ik vind Schet als (hangende) rechtsbuiten wel beter als Bacuna. Snapte sowieso niet zo goed waarom Bacuna vaak op die positie werd opgesteld.

  7. #52
    Chief
    Guest

    Standaard

    Twente heeft goede spelers, maar sommigen zijn wel door het ijs gezakt. Chadli, Douglas bijvoorbeeld. Misschien zijn ze wel wat overschat.

  8. #53
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Twente heeft goede spelers, maar sommigen zijn wel door het ijs gezakt. Chadli, Douglas bijvoorbeeld. Misschien zijn ze wel wat overschat.
    Haha wat een uitleg om je eerdere statement te onderbouwen.

  9. #54
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Het blijft toch opvallend hoe opportunistisch men hier is. Vlak voor de winterstop was Groningen nog de team die het in de nabije toekomst de top moeilijk zou kunnen maken en nu is het opeens een matig team.
    Ik heb het nooit een geweldig elftal gevonden. Persoonlijk vind ik Van Dijk vreselijk overschat. Voor de rest, Tadic is een hele goede voetballer. Maar zon Teixeira, die kan toch helemaal niks, laten we eerlijk zijn. Heeft het even in het begin leuk gedaan, maar voor de rest is het een vrij matige speler gebleken.

  10. #55
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    De ploegen die jij noemt zijn niet altijd beter, maar hebben wel een beter team en bijna allemaal veel meer creativiteit. Zelfs RKC, dat genoeg leuke, frivole spelers kent.
    Lees met enige ergernis je posts. En hier haken we af...

    Hoe kan zo'n matige selectie als Groningen heeft dan winnen van Ajax, PSV en Feyenoord? Mentaliteiskwestie is het. Er is iets gebeurd waardoor de klik compleet verdwenen is. Er is nog maar 1 iemand in heel FCG die er vertrouwen in heeft, en dat is die eigenwijze Fries zelf.
    Je roepts dingen over een selectie waar je geen flauw benul van hebt. Je hebt geen flauw idee hoe de selectie van Groningen eruit ziet, je ziet alleen de mensen die Huistra opstelt in een samenvatting. Want waar zit nu net het probleem? Alle creativiteit van Groningen wordt significant door Huistra op de bank gehouden.
    Jones laat in zijn speeltijd zien een uitstekende creatieve speler te zijn, maar Huistra kiest liever voor de Koreaanse Dirk Kuijt, Suk.
    Pedersen is waarschijnlijk een van de meest technisch begaafde voetballers van de Eredivisie, maar met een mentaliteit van een inktvis. Wordt avonden voor een wedstrijd regelmatig in de stad gespot, maar Huistra treedt maar niet op tegen deze luie hond.
    Jonge talenten asl Bos en Pedro doen het uitstekend in hun speeltijd en staan de ene week in de basis en de andere week niet eens in de selectie, omdat middelmaat balletje terug Sparv een keertje niet geschorst is. En zo gaat dit het hele jaar maar door.

    Een mindere periode prima, maar 12 punten uit 17 wedstrijden slaat nergens op. Als Groningen de eerste 17 wedstrijden 12 punten had gehad, vond iedereen een ontslag in de winterstop meer dan logisch, nu is Groningen ineens opportunistisch en heeft het Huistra geen kans gegeven.

  11. #56
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Groningen mist de creativiteit die de ploegen die jij noemt wel hebben. Ik zie bij Groningen alleen Tadic en die is na de winter ook nog eens erg uit vorm.
    Raar dat Tadic dan als een van de weinige Groningers constant <6,5 als cijfer haalt. Was een van de weinigen die juist wél zijn vorm behield. Blij dat je het allemaal zo goed volgt...

    Zal het iets te maken hebben met het feit dat hij als enige speler constant op dezelfde positie speelde? Je moet voor de grap de laatste 10 opstellingen eens opzoeken, sta je met je bek open naar te kijken. En maar afvragen waarom spelers niet op elkaar raken ingespeeld. Huistra knoeit met opstellingen alsof hij Fifa12 aan het spelen is.
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 14 mei 2012 om 07:44

  12. #57
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Lees met enige ergernis je posts. En hier haken we af...
    Ik lees ze steeds meer met een lach eigenlijk. Totaal geen eigen visie. Praat gewoon mensen na en kijkt op de ranglijst en komt dan tot een conclusie.

    Hoe kan zo'n matige selectie als Groningen heeft dan winnen van Ajax, PSV en Feyenoord? Mentaliteiskwestie is het.
    Ik vind dit een slecht voorbeeld. Ploegen als Utrecht en VVV hebben ook relatief goed gepresteerd in de toppers. De nummers 1 en 2 van de competitie wisten beide geen enkele keer van Utrecht te winnen bijvoorbeeld. En Utrecht vind ik wel heel matig.

  13. #58
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Michael de Leeuw naar FC Groningen.

    Vanmiddag om 16:00 persconferentie. Volgens FCG zelf is deze spectaculair. Het zou zomaar kunnen zijn dat er naast De Leeuw nog andere spelers worden gepresenteerd. Namen als Sno, Schet, Zeefuik en Veldmate gaan in de rondte.

  14. #59
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lijkt me een prima zet, terug naar de Hollandse basis. Maar uhm... ontbreekt niet één belangrijke schakel voor aankopen? Een hoofdcoach wellicht?

  15. #60
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Van Gaal wordt de nieuwe trainer, let maar op.

  16. #61
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Raar dat Tadic dan als een van de weinige Groningers constant <6,5 als cijfer haalt. Was een van de weinigen die juist wél zijn vorm behield. Blij dat je het allemaal zo goed volgt...

    Zal het iets te maken hebben met het feit dat hij als enige speler constant op dezelfde positie speelde? Je moet voor de grap de laatste 10 opstellingen eens opzoeken, sta je met je bek open naar te kijken. En maar afvragen waarom spelers niet op elkaar raken ingespeeld. Huistra knoeit met opstellingen alsof hij Fifa12 aan het spelen is.
    Kalm aan man Lees je bericht nu pas, ik heb ook maar gewoon 1 losse mening hoor. Hoef je het van mij niet mee eens te zijn. Ik vind Groningen gewoon een beperkte ploeg hebben met weinig creativiteit. Wil niet zeggen dat ze zo slecht zijn als waar ze zijn geeindigd, maar het was zeker geen linkerrijtje materiaal, ook al hebben ze de top 3 verslagen. Utrecht won ook 2x van Ajax, 1x van AZ, gelijk tegen oa PSV maar die hebben ook gewoon een droevige ploeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik lees ze steeds meer met een lach eigenlijk. Totaal geen eigen visie. Praat gewoon mensen na en kijkt op de ranglijst en komt dan tot een conclusie.
    Zo is dat! Blij dat jij het allemaal goed ziet, o alwijze tjust, ongelofelijke kenner en visionair.

    En ontopic; Michael de Leeuw vind ik een leuke speler, haalt Groningen wel een prima kracht mee binnen.

    Overigens haalt Groningen ook Zeefuik.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165764
    Laatst gewijzigd door Chief; 22 mei 2012 om 14:12

  17. #62
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zeefuik dus, spectaculair zeg!

  18. #63
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Zeefuik dus, spectaculair zeg!
    Meerdere weinig spectaculaire spelers.

  19. #64
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Zeefuik, Schet, Sno en De Leeuw.
    Hmm..vind het ook niet echt alles als dat ze daadwerkelijk zijn.

  20. #65
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Alleen Sno is hiervan een goede directe versterking.

  21. #66
    Chief
    Guest

    Standaard

    De Leeuw vind ik ook nog wel aardig, naast Sno. Ze hadden alleen bij de GS beter Yves de Winter ook op kunnen halen, uitstekende keeper.

  22. #67
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Die gaan duidelijk voor Europees voetbal komend jaar.

  23. #68
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zo goed is die Belg ook weer niet Jos.

  24. #69
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Zo goed is die Belg ook weer niet Jos.
    Prima keeper voor elke middenmoter tot de subtop.

  25. #70
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Groningen haalt Bizot vermoed ik.

  26. #71
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Schet, De Leeuw en Zeefuik. Indrukwekkende aankopen zeg!

  27. #72
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Nijland moet een beetje gaan oppassen met zijn uitspraken. 'Die speler hoeven we niet kwijt' en twee weken later is hij weg. Matavz is niet te koop en twee weken later.. ja hoor! Nu weer een 'spectaculaire' persconferentie, waarin drie spelers voor nog geen miljoen worden gepresenteerd. Het wordt een beetje té allemaal...

    Over de spelers: prima dat Groningen terug gaat naar de Hollandse basis. In potentie aardige spelers. Tel bij deze drie spelers Kostiç en Van Moorsel en je hebt al vijf spelers binnen gehengeld. Verder zoemen de geruchten over Sno (gaat tussen Groningen of met Brood mee naar Roda) en zal Veldmate binnenkort ook wel gepresenteerd worden. Speel je plotseling weer met 9 Nederlanders in de basis, met best een leuke bank.
    De Leeuw heeft het goed gedaan bij een matige ploeg, volgens de fans van De Graafschap het enige lichtpuntje. 10 goals en 6 assists bij De Graafschap is zeker niet slecht. Had een clausule in zijn contract bij degradatie en schijnt daardoor minder dan 400.000 te kosten.
    Schet (transfervrij) weet ik niet echt, verwacht een breedte-aankoop, zal moeten concurreren met Kostiç of op rechts met Bacuna en (een hopelijk fitte) Enevoldsen. Zeefuik is juist de spits die Groningen nodig heeft, althans als kapstok naast Texeira. Sterk, balvast en ook nog niet zo oud. Voor een 5,5 ton een prima aankoop.

    Al met al materiaal dat volgend jaar niet direct mee zal spelen voor de 1e 6 plaatsen, maar prima mee moet draaien tussen de plaatsen 7-9. En dat met Nederlandse jongens en een vleugje Balkan/Latijns-Amerika. Ik klaag niet...

    Voorlopige opstelling (hoop ik):
    -----------------------------Fatsoenlijke keeper-------------------------
    Kappelhof-----------Van Dijk-----------------Veldmate-------------Burnet
    ---------------------------------Holla-------------------------------------
    -----------Bacuna--------------------------------------Kostiç----------
    --------------------------------De Leeuw------------------------------
    ------------------------Texeira------------------Zeefuik-----------------

    Bank: Luciano, Ivens, Kwakman, Johansson, Kieftenbelt, Luis Pedro, Schet, Van Moorsel, Suk, Enevoldsen, Jones.

    Zo kom je nog ergens. Mijns inziens best een aardige selectie.

  28. #73
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Had toch wel iets spectaculairders verwacht, nu Drogba z'n contract bij chelsea niet verlengt..

  29. #74
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ik had een trainer van naam verwacht, omdat Nijland het op dezelfde manier aankondigde als Heerenveen destijds.

  30. #75
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Om 13:15 weet je het Ane...

    Het is een beetje raden allemaal wie Groningen vanmiddag presenteert.
    Nijland en Veldmate zijn afgelopen week op Schiphol gesignaleerd, wat duidt op Maaskant of natuurlijk een leuk exotisch spelertje. Dat tweede zal echter niet passen binnen de begroting mits Femi en/of Sparv met hun hoge salarissen worden verkocht.
    Tegelijkertijd heeft RTV Noord Groenendijk vanmorgen door de stad zien lopen.
    Een enkeling spreekt over Laudrup, dat zou een grap zijn zeg

    Dus zegt moar: Groenendijk of Maaskant.

  31. #76
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Omroep Brabant weet het al:

    Robert Maaskant nieuwe coach FC Groningen


    GRONINGEN - Robert Maaskant is de nieuwe trainer van FC Groningen. Hij volgt de ontslagen Pieter Huistra op. Maaskant wordt woensdag gepresenteerd. Voor hoe lang Maaskant gaat tekenen is nog niet duidelijk.
    FC Groningen kende een matig seizoen. De ploeg begon nog aardig, maar viel in de tweede competitiehelft ver terug. Dat kostte Huistra de kop.

    Maaskant werd in 2011 ontslagen bij het Poolse Wisla Krakow. Sindsdien zat hij zonder club. Kort geleden nam hij een baan aan bij het Amerikaanse Texas Dutch Lions, maar dat is slechts tijdelijk, voor de zomermaanden.

    De laatste Nederlandse club van Maaskant was NAC Breda. Die club leidde hij van 2008 tot en met 2010. In zijn eerste seizoen dwong hij met die club plaatsing voor de Europa League af.

    Later meer.

  32. #77
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Zou een hele goede zijn.

  33. #78
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Tja, tis een blaaskaakje, maar aan de andere kant wel een persoonlijkheid. In veel opzichten de tegenpool van Huistra. Is daarbij ook een trainer die het belangrijk vindt dat het thuispubliek wordt vermaakt en spelers het gras op laat vreten. Aan de andere kant voor de verandering eens niet iemand 'uit de club' en niet iemand die klakkeloos achter de hieltjes van Nijland aanloopt. Ben dus heel benieuwd.

  34. #79
    Goldar's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 februari 2012
    Locatie
    Drunen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    184
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Ik ben benieuwd. Maaskant heeft het tot nu toe wisselend gedaan. Het is wel een echte persoonlijkheid, met ook de negatieve kanten die daarbij horen.

  35. #80
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    AHAHA zet ik alvast de stream van RTV Noord op, hoor je nog de radio. Na 6 jaar weer eens Piet van Dijke gehoord, de straatinterviewer van RTV Noord.

    'Mefrauw, waat vindt joe dr váán, HALLO? Mefrauw, toe nou euhm. Sjonge jonge zeg'

    Even een nostalgisch momentje

  36. #81
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vond Maaskant vroeger een blufferig type, maar ik ben hem wel gaan waarderen. Kerel heeft stijl en uitstraling en volgens mij weet ie ook het nodige van het spelletje. Zou het een versterking voor de competitie vinden als hij er weer kwam werken.

  37. #82
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Nu eerbiedig, persconferentie begint...

  38. #83
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Duidelijk verhaal van Nijland en Maaskant. De selectie en fans hebben een trainer met meer pit en flair nodig. Daarnaast is bewust gekozen voor externe man, geen Groninger. Lijkt me een goede zaak.

  39. #84
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    De reddende Engel? Niet echt. Verwacht dat hij het beter doet dan Huistra dit jaar, maar goed, dat moet ook niet moeilijk zijn

  40. #85
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    De reddende Engel? Niet echt. Verwacht dat hij het beter doet dan Huistra dit jaar, maar goed, dat moet ook niet moeilijk zijn
    Je gaat er niet mee meedoen om de titel, maar hij is goed genoeg om de FC volgend seizoen weer terug te brengen naar de subtop, en dat is op het moment wel genoeg.

  41. #86
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Tja, tis een blaaskaakje, maar aan de andere kant wel een persoonlijkheid. In veel opzichten de tegenpool van Huistra. Is daarbij ook een trainer die het belangrijk vindt dat het thuispubliek wordt vermaakt en spelers het gras op laat vreten. Aan de andere kant voor de verandering eens niet iemand 'uit de club' en niet iemand die klakkeloos achter de hieltjes van Nijland aanloopt. Ben dus heel benieuwd.
    Vind dat het blaaskaak imago de laatste jaren wel minder is geworden. Hij heeft wel iets van een zelfbewuste houding maar daar is niets mis mee in mijn ogen. Ik denk dat hij als trainer de laatste jaren wel gegroeid is dus ik zie wel potentie voor Groningen met Maaskant.

  42. #87
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Prima coach voor FC Groningen. Maaskant heeft natuurlijk wel een bepaald imago, maar het is echt een goede trainer. Is daar in Polen toen ook kampioen geworden als ik het goed heb.

  43. #88
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Weer een persconferentie vanmiddag! Spannond! Welke absolute toppers zullen er nu weer gehaald zijn?

  44. #89
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Weer een persconferentie vanmiddag! Spannond! Welke absolute toppers zullen er nu weer gehaald zijn?
    Iemand van jullie.

  45. #90
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha ja. Weer 2 toppers. Zie nu toch wel als een bedreiging voor FC Utrecht ofzo.

Pagina 2 van 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 18:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •