Pagina 1 van 35 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1574

Discussie: FC Groningen nieuws

  1. #1
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard FC Groningen nieuws



    Wat een spuuglelijk uitshirt, maar wat een geweldige sponsordeal!
    Laatst gewijzigd door KingKerrie; 15 mei 2011 om 00:51

  2. #2
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Paars nieuwe uitmode in Nederland?

  3. #3
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Groningen heeft al een paar jaar paars, maar dan met groene banen. Historisch kleurtje enzo...

  4. #4
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Was er nog geen Groningen topic???
    Niet het mooiste shirt ja. Vorig seizoen was het leuker.

  5. #5
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Die van vorig seizoen was inderdaad leuker, en het topic is denk ik opgeruimd door Henry

  6. #6
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Matavz lijkt FC Groningen te verkiezen boven Napoli

    27/05/2011 16:09

    FC Groningen denkt goede kans te hebben ook komend seizoen over Tim Matavz te kunnen beschikken. De 22-jarige Sloveense aanvaller heeft aangegeven niet naar Napoli te willen.

    'We zijn vrijdagmiddag keurig door Tim geïnformeerd dat hij niet langer voor een overgang naar Napoli voelt, omdat men niet tot een akkoord kan komen', aldus directeur Hans Nijland. 'Verder heeft hij bij ons aangegeven ook in het seizoen 2011/12 graag voor FC Groningen uit te zullen komen in de Eredivisie.'

    Sinds januari is Napoli aan het flirten met Matavz, maar tot een akkoord met FC Groningen kwam de Italiaanse club niet. De clubtopscorer met zestien doelpunten heeft inmiddels zelf de knoop doorgehakt en de onderhandelingen met Napoli definitief stopgezet. Zijn contract in Groningen loopt nog tot medio 2013.
    Logisch naar een club die zolang twijfelt moet je niet gaan.

  7. #7

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Van de FP:

    FC Groningen stuurt García voor niets naar club van Cruijff en Caanen Zaterdag, 25 juni 2011 om 17:55
    Gonzalo García verlaat FC Groningen en gaat aan slag in de competitie van Cyprus. De noorderlingen verlenen medewerking aan een transfervrije overgang van García naar AEK Larnaca, ondanks de nog één jaar doorlopende verbintenis van de in Uruguay geboren aanvaller.




    Garcia García stapte medio 2008 van SC Heerenveen over naar FC Groningen en speelde sindsdien 58 officiële wedstrijden voor de Trots van het Noorden. Hij scoorde zeven keer voor de noorderlingen. In de laatste zes maanden van het seizoen 2009/10 werd de Zuid-Amerikaan aan VVV-Venlo verhuurd.


    Het voormalig jeugdproduct van Real Madrid kwam afgelopen seizoen tot negentien optredens in de ploeg van hoofdtrainer Pieter Huistra. De 27-jarige aanvaller tekent een contract voor twee jaar bij AEK Larnaca, de club van technisch directeur Jordi Cruijff en trainer Ton Caanen.
    Jammer dat het hem niet is geworden bij Groningen. Ik denk in potentie gewoon een van de beste spelers in de Eredivisie, maar helaas.

    Ik zal hem trouwens altijd blijven herinneren aan dit doelpunt:

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=gkQRVo7oRZo[/ame]

    Wát een balbeheersing helemaal aan het begin, als die die 2 PSV'ers dol draait. Boh.

  8. #8
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Echt heel jammer dat het hem hier nooit gelukt is. 'T zal ondertussen niemand echt verbaast hebben dat hij de eredivisie verlaat al denk ik wel dat Cyprus nogal wat onder zijn kunnen ligt.

  9. #9
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.988
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Hallo FC Groningers,
    het voetbal seizoen begeint bijna en laat daarom eens wat horen.

  10. #10
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Zijn die dan nog wel actief op VZF?

  11. #11
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Zijn die dan nog wel actief op VZF?
    Waar is iedereen gebleven?

    Er moeten hier toch nog wel een paar Groningers rondhangen?

  12. #12
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    We hebben Bob, die was voor de titels van Inter nog voor deels FC Groningen. Voor de rest zijn ze allemaal verdwenen.

  13. #13
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kees Kwakzalverman, wat een wappie...

    Kwakman: ‘Hij legde de link naar emoties: woede, agressie, kwaadheid’

    Dinsdag, 18 oktober 2011 om 13:09
    Kees Kwakman liep al tijden rond met liesproblemen, maar een week geleden kon de verdediger van FC Groningen bijna niet meer lopen. Het was voor de 28-jarige Volendammer reden om zijn heil te zoeken bij een alternatief geneesheer, die werkt met acupunctuur en Kwakman daadwerkelijk helpt.

    “Hij legt veel verbindingen tussen het fysieke en het mentale”, legt de Groningen-speler uit aan Voetbal International. Bepaalde punten van de lever bleken bij Kwakman niet optimaal meer te functioneren. “Hij legde de link naar emoties, en dit heeft meestal te maken met woede, agressie en kwaadheid.” De verdediger legde vervolgens zelf de link met zijn laatste maanden bij FC Augsburg.
    Bij de Duitse club kreeg Kwakman aan het eind van vorig seizoen voor het eerst last van zijn lies. “Inderdaad, daar dacht ik ook meteen aan. De genezer heeft me behandeld en geprobeerd de emotie uit mijn systeem te halen. Natuurlijk moet je erin geloven, maar ik kom al een jaar of vijf, zes met grote regelmaat bij hem. En ik moet zeggen, sinds het eind van vorige week voelt het allemaal al een stuk beter.”

  14. #14
    hmm valt wel mee toch.. spraakgebrek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2011
    Locatie
    Made
    Berichten
    178
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Stenman: "Ik voel me nutteloos"
    Club Brugge beleefde nog niet veel plezier aan Fredrik Stenman. De Zweedse verdediger streek vorige zomer neer bij blauw-zwart, maar een vervelende blessure gooide roet in het eten. Stenman speelde tot nu toe slechts een wedstrijd voor Club Brugge.
    "Ik was nooit eerder in mijn leven zwaar geblesseerd", vertelt Stenman op de website van Club Brugge. "Na een sterk seizoen bij Groningen wilde ik mijn waarde bewijzen bij een topclub. En dan krijg je dit. Het was een erg lastige periode. Ik voel me nutteloos. Ik ben niet gekomen om op de tribune te zitten."
    Stenman liet zich opereren aan beide heupen, het eerste deel van zijn revalidatie werkte hij in Zweden af. "Ik ben nog niet helemaal pijnvrij, maar ik heb wel een goed gevoel. Ik train momenteel twee uur per dag aan mijn spieren en pezen. Het gaat er pittig aan toe."

    Stenman popelt om zich te tonen. "Club Brugge krijgt er straks een nieuwe speler bij. Een nieuwe trainer en een nieuwe start voor mij. Ik kijk er al naar uit om Christoph Daum te ontmoeten."

  15. #15
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Het gaat gebeuren mensen! Van loo op de bank en Luciano er weer in!

  16. #16
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Voorzitter Nijland op Twitter:

    Vanavond gaan we bellen met supporters die hun seizoenkaart hebben opgezegd. We willen graag weten waarom ze deze keuze hebben gemaakt.

  17. #17
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Wat een held die Nijland, haha


  18. #18
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.319
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Haha zowiezo een toffe kerel die Hans.

  19. #19
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    'IK betaal je poen'. De speler vergeet de supporters en de man die hem daarop wil wijzen, vergeet ook waar het daadwerkelijk omdraait en wie echt zorgt voor die poen, de supporters. Sommige directeuren krijgen zoveel lof over hoe ze de club uit het dal hebben gehaald, opgebouwd en groter gemaakt, dat ze bijna gaan geloven dat ze zelf de plaatselijk fc zijn. Het Munstermansyndroom.

  20. #20
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Neemt niet weg dat Nijland hem terecht hier op aanspreekt. Maar idd, Nijland moet niet gaan denken dat hij de club is. Daarnaast heeft Nijland de supporters al 2x voorgelogen met transfers die zogenaamd totaal niet aan de orde waren. Dus zelf is het ook niet bepaald een lieverdje.

  21. #21
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.319
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ja maar die Pedersen is het toonbeeld van laksheid. Blij dat zon malloot niet bij ons speelt.

  22. #22
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Oud-voorzitter De Vries (81) overleden

    08-05-12 - 17:13 - Categorie: Home featured, Eerste elftal

    Oud-voorzitter Renze de Vries is op 81-jarige leeftijd overleden in een verzorgingshuis in zijn woonplaats Roden. De Vries was van 1976 tot 1989 bestuurslid bij FC Groningen.



    De Vries werd op 5 oktober 1930 geboren te Marum. Hij was varkenshandelaar en trad in 1976 toe tot het bestuur van FC Groningen. Hij was tussen 1976 en 1980 vice-voorzitter in het toenmalige bestuur van de club. Van 1980 tot 1989 was hij voorzitter.

    Onder leiding van De Vries promoveerde FC Groningen naar de Eredivisie en bereikte het in 1983 voor het eerst Europees voetbal. Ook stoomde de FC op tot de Nederlandse subtop. De Vries had in de jaren tachtig bovendien zitting in het sectiebestuur betaald voetbal van de KNVB. Op 3 februari 1989 trad De Vries af in verband met een zwartgeld-affaire.

    In december 2005 werd de stadionboog van het voormalige Stadion Oosterpark door leden van de Z-Side symbolisch overhandigd aan De Vries in het kader van het afscheid van het stadion. De laatste jaren bracht De Vries nog enkele bezoeken aan Euroborg.
    ©FC Groningen

    De man achter de eerste Europese successen van FCG. Zwart geld of niet, hij heeft ontzettend veel gedaan voor de club, onze varkensboer!
    R.I.P. Renze

  23. #23
    Voorheen Fer28 PrideOfSouth28's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 juni 2009
    Locatie
    Sommelsdijk, Rotterdam
    Leeftijd
    28
    Berichten
    1.401
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het is zover. Pieter Huistra weg bij Groningen.

    FC Groningen neemt per direct afscheid van Huistra

    FC Groningen moet op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. De Noorderlingen maken donderdag op de officiële website bekend dat zij per direct afscheid nemen van Pieter Huistra, die twee seizoenen de leiding had bij Groningen. Donderdagmiddag volgt er een persconferentie, waarop verdere toelichting wordt gegeven over het einde van de samenwerking.

    Huistra nam in de zomer van 2010 het stokje over van Ron Jans, die naar sc Heerenveen vertrok, en begon uitstekend in De Euroborg. Groningen deed in het eerste seizoen onder Huistra lange tijd in de top van de ranglijst mee en eindigde uiteindelijk als vijfde. De ploeg bereikte de finale van de play-offs, maar verloor na strafschoppen van ADO Den Haag.

    Ook het afgelopen seizoen begon prima voor Groningen, maar na de winterstop kwam de ploeg in een vrije val terecht. Groningen haalde maar nauwelijks punten en won in 2012 maar drie competitieduels: van Heracles Almelo, PSV, en Excelsior. De Noorderlingen eindigden teleurstellend als veertiende en donderdag is besloten om Huistra de laan uit te sturen.
    Had het niet helemaal verwacht, ik vind het niet echt bij de stijl van Groningen passen. Bovendien heeft hij volgens mij nog niet eens zo gek lang geleden zijn contract verlengd.

  24. #24
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Lees nu overal berichten dan wel meningen dat Ron Jans misschien terug moet keren naar FC Groningen. Denk niet dat ze daar verstandig aan doen, Jans is toch wel een grote meneer bij Groningen, heeft er veel successen gehad dus de verwachtingen zullen hoog zijn, kan bijna alleen maar tegenvallen.

  25. #25
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Zonde dat Erwin Koeman nu al bij RKC getekend heeft. Vond hem wel een ideale man voor Groningen.

  26. #26
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PrideOfSouth28 Bekijk bericht
    Het is zover. Pieter Huistra weg bij Groningen.



    Had het niet helemaal verwacht, ik vind het niet echt bij de stijl van Groningen passen. Bovendien heeft hij volgens mij nog niet eens zo gek lang geleden zijn contract verlengd.
    Was onoverkomelijk. Menigeen zegt dat Groningen niet zo'n hele goede selectie heeft en dus goed staat op de 14e plek. Allemaal onwetende Derksen-napraterij. Die komt niet verder dan klagen over de keeper, die nota bene al eens de zilveren schoen heeft gewonnen.
    Dat zal allemaal wel, maar de resultaten van het afgelopen halfjaar zijn simpelweg te beroerd voor woorden: 17 wedstrijd (halve competitie) en maar 11 puntjes. Iedere andere trainer zou met deze resultaten worden ontslagen.

    Het stomme is dat er wel gewonnen kan worden van Ajax (1-0), PSV (3-0) en Feyenoord (6-0). kwaliteiten genoeg, maar een trainer die niet boven de groep staat, onduidelijke opstellingen geeft. In een halfjaar maarliefst 7 (!!) verschillende spelers achter de spits opgesteld heeft en die nota bene een van de weinig overgebleven leiderfiguren niet nodig denkt te hebben en laat verhuren aan VVV.

    En het verhaal over inleveren van kwaliteit wordt ook zwaar overdreven:
    Granqvist --> Kwakman, Kappelhof en Van Dijk. Natuurlijk wordt Granqvist gemist, maar zo overdreven nou ook weer niet.
    Stenman --> Burnet en Johansson. Burnet prima opgepakt, Johansson krijgt nota bene niet eens de kans! Zet Huistra liever hiariej op linksback... Dar gaat je dure aankoop
    Matavz --> Texeira en Suk. Beide spitsen prima voor een 4-4-2 opstelling, maar niet zulke 'eilandspitsen' als Matavz. Ondanks dat blijft Huistra stug doorspelen met 1 eenzame spits.

    Daarnaast rommelt de selectie enorm. Er is totaal geen duidelijkheid. Huistra was de controle volledig kwijt.
    - Een aanvoerder die twee jaar in de lappenmand heeft gezeten op kosten van FCG en op het laatst wacht met het verlengen van zijn contract omdat er misschien een betere aanbieding van een andere club komt.
    - Een lakse Deen die meermalen aangeschoten gevonden wordt in de stad en de volgende dag gewoon speelt. Gelukkig haalt hij wel zijn normale niveau, dat is sowieso belabberd. Wordt totaal niet aangepakt door Huistra en mag week op week weer spelen. We weten dat hij een geweldige techniek heeft, maar de instelling van een visstick.
    - De enige overgebleven leider zonder pardon verhuren aan VVV.
    - Luis Pedro, een jong talent doet et twee weken uitstekend op rechtsback, één van de weinige lichtpuntjes. Vervolgens van basis uit de selectie, omdat middelmaat Hiariej weer fit is.
    - Bos die een uitstekend debuut maakt. 10 spelers om hem heen spelen als een natte krant. huistra wisselt Bos.
    - Jones die als dure aankoop regelmatig zijn talent laat zien, maar constant op de bank moet zitten ten faveure van Pedersen en Suk. Huistra speelt liever met een spits zonder techniek op rechtsbuiten.
    - Aldoor hetzelfde praatje tegen de pers, alsof je een bandje afspeelt. Meneer heeft toch weer aanknopingspunten gevonden. Op het laatst sprak hij zelfs over aanknopingspunten voor het volgende seizoen!
    - Maar bovenal stug vasthouden aan een systeeem dat al een halfjaar niet werkt.

    Onwerkbaar! Zelden zo'n eigenwijze, stugge Fries gezien aan het roer. Gelijk een waarschuwing voor Nijland, nooit weer een Fries!

    Mijn favoriete opvolger: Jan van Dijk!

  27. #27
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Jullie stonden toch met dezelfde tactiek/systeem er in de winterstop goed voor?

  28. #28
    Denk aan de kinderen! joplang's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2009
    Locatie
    Stad
    Leeftijd
    30
    Berichten
    1.133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Jullie stonden toch met dezelfde tactiek/systeem er in de winterstop goed voor?
    Ruwweg, maar dat was ook misschien wel juist één van de problemen, Huistra weigerde zich aan te passen aan veranderende omstandigheden.

    Ik snap sowieso de logica van het aannemen van een onbewezen jeugdcoach als hoofdtrainer. Je zou toch denken dat iemand zich eerst op een lager niveau(eerste divisie e.d.) zou moeten bewijzen voordat hij aan de slag mag als trainer van een subtopper. Nu heb je iemand die nog niet heeft laten zien in staat te zijn een beetje fatsoenlijk te functioneren als hoofdtrainer. AS Roma heeft bijvoorbeeld exact dezelfde fout gemaakt dit seizoen.

  29. #29
    Chief
    Guest

    Standaard

    Huistra deed het bij de beloften van Ajax uitstekend. En zijn 1e jaar bij Groningen was toch ook wel oke? Eigenlijk is het vooral dit seizoen na de winter ingestort. En in tegenstelling tot wat ik hierboven allemaal lees denk ik dat Groningen wel een enorm matige ploeg heeft. Minus Tadic 0,0 aan creativiteit. Verder zijn er geen persoonlijkheden, leiders en erger, geen echt goede voetballers. Al kan Texeira best een leuke speler worden. Groningen kan niet spelers als Matavz verkopen en verwachten dat het dan nog veel zwakker gaat worden. Jullie overkomt wat Utrecht dit jaar ook is overkomen na hun verkopen.

  30. #30
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joplang Bekijk bericht
    Ruwweg, maar dat was ook misschien wel juist één van de problemen, Huistra weigerde zich aan te passen aan veranderende omstandigheden.

    Ik snap sowieso de logica van het aannemen van een onbewezen jeugdcoach als hoofdtrainer. Je zou toch denken dat iemand zich eerst op een lager niveau(eerste divisie e.d.) zou moeten bewijzen voordat hij aan de slag mag als trainer van een subtopper. Nu heb je iemand die nog niet heeft laten zien in staat te zijn een beetje fatsoenlijk te functioneren als hoofdtrainer. AS Roma heeft bijvoorbeeld exact dezelfde fout gemaakt dit seizoen.
    Wat waren de veranderde omstandigheden dan?

    Ach er zijn trainers die het goed doen zonder het op professioneel niveau te hebben bewezen. En tot de winterstop deed hij het ook goed. Dat is gewoon 1,5 jaar goed tegenover een half jaar dramatisch. Ik weet niet goed hoe de selectie over hem dacht, maar ik had hem gewoon gehouden. Jans heeft bij Heerenveen ook laten zien dat het zo omgedraaid kan worden.

    @ Chief: Groningen is niets minder dan ploegen zoals Heerenveen of NEC qua spelersmateriaal.

  31. #31
    Chief
    Guest

    Standaard

    @ Chief: Groningen is niets minder dan ploegen zoals Heerenveen of NEC qua spelersmateriaal.
    Groningen mist de creativiteit die de ploegen die jij noemt wel hebben. Ik zie bij Groningen alleen Tadic en die is na de winter ook nog eens erg uit vorm.

  32. #32
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Groningen mist de creativiteit die de ploegen die jij noemt wel hebben. Ik zie bij Groningen alleen Tadic en die is na de winter ook nog eens erg uit vorm.
    Daar tegenover staat dat Groningen weer betere verdedigers heeft. En dat bewezen ze ook gewoon voor de winterstop dat ze goede spelers hebben. Het is niet dat zo ze heel het seizoen al matig presteren.

  33. #33
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Belachelijk ontslag. Een minder (half) jaar kan gebeuren, shit happens. Helaas toont ook Nijland zich een opportunist.

  34. #34
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Daar tegenover staat dat Groningen weer betere verdedigers heeft. En dat bewezen ze ook gewoon voor de winterstop dat ze goede spelers hebben. Het is niet dat zo ze heel het seizoen al matig presteren.
    Groningen heeft nog meer tegentreffers dan sc Heerenveen. Er zijn maar 6 ploegen met meer tegentreffers, dat is voor een club als Groningen toch gewoon een schande.

  35. #35
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het is ook een schande en de prestaties zijn ook dramatisch, maar op papier vind ik ze niets onder doen voor Heerenveen.

  36. #36
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ach, jij vind Feyenoord ook gelijkwaardig aan Ajax. Misschien is je zicht wat vertroebeld

  37. #37
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen heeft dan ook niet veel minder tegen gekregen. De enige redelijke verdediger van Groningen is van Dijk, de rest stelt toch ook weinig voor.

  38. #38
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ach, jij vind Feyenoord ook gelijkwaardig aan Ajax. Misschien is je zicht wat vertroebeld
    Gelijkwaardig? Twee keer Ajax van de mat gespeeld joh. Niets gelijkwaardigs aan.

  39. #39
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Gelijkwaardig? Twee keer Ajax van de mat gespeeld joh. Niets gelijkwaardigs aan.
    Gelukkig wordt niveau bepaald over een heel seizoen en niet over 2 potjes

    Om die reden is tjust zijn verhaal over Groningen ook verre van logisch.

  40. #40
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gelukkig wordt niveau bepaald over een heel seizoen en niet over 2 potjes

    Om die reden is tjust zijn verhaal over Groningen ook verre van logisch.
    Ga het topic eens bekijken waarin de eindstand van de eredivisie werd voorspeld. Je zult zien dat heel veel mensen Groningen hoog hadden geplaatst. Nu is Matavz inbreng natuurlijk wel enigszins van belang, maar die laat bij PSV al een heel seizoen lang zien dat hij zelf helemaal niets afdwingt, maar een pure afmaker is die bedient moet worden.

  41. #41
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ach, jij vind Feyenoord ook gelijkwaardig aan Ajax. Misschien is je zicht wat vertroebeld
    Jij bent gewoon extreem kortzichtig. De plaats op de ranglijst lijkt voor jou alles te zeggen. Maar goed vorige week ben je al gestraft voor je kortzichtigheid.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Heerenveen heeft dan ook niet veel minder tegen gekregen. De enige redelijke verdediger van Groningen is van Dijk, de rest stelt toch ook weinig voor.
    Kan je nagaan wat ik van de verdediging van Heerenveen denk

    Het blijft toch opvallend hoe opportunistisch men hier is. Vlak voor de winterstop was Groningen nog de team die het in de nabije toekomst de top moeilijk zou kunnen maken en nu is het opeens een matig team.

  42. #42
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.

    Tjust:

    Jij bent gewoon extreem kortzichtig. De plaats op de ranglijst lijkt voor jou alles te zeggen. Maar goed vorige week ben je al gestraft voor je kortzichtigheid.
    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.

  43. #43
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.583
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.
    Wat een onzin. Bij Groningen zit genoeg klasse. Virgil van Dijk, Tadic en ook spelers als Bacuna, Andersson en Teixeira zijn jongens die gewoon meer hadden moeten laten zien omdat ze domweg veel meer kunnen.

  44. #44
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Wat een onzin. Bij Groningen zit genoeg klasse. Virgil van Dijk, Tadic en ook spelers als Bacuna, Andersson en Teixeira zijn jongens die gewoon meer hadden moeten laten zien omdat ze domweg veel meer kunnen.
    Die eerste 2 kunnen wel wat ja, Texeira zal aanpassingstijd nodig hebben en van je andere 2 namen ben ik niet onder de indruk. Zeker Bacuna is gewoon middelmaat.

  45. #45
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik had Groningen ook niet zo laag ingeschat nee, maar je kan moeilijk ontkennen dat het een vrij matige ploeg zonder individuele klasse is.

    De ranglijst liegt niet snel nee. Je kan een plek te hoog of een plek te laag staan, maar niet vele plekken. Groningen staat niet dankzij pech op de plek waar ze zijn geeindigd.
    Tuulijk kan ik dat wel ontkennen. Zoals ze in het begin van dit seizoen voetbalden, kun je niet met een elftal middelmatige voetballers. En de ranglijst liegt niet? Iedere club eindigt op de positie die het verdient, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat bijvoorbeeld FC Twente niet beter is dan die 6e plek.

    Groningen staat idd niet dankzij pech zo laag. Ze staan zo laag om dat er onderweg iets fout is gegaan. Maar ze hebben absoluut kwaliteit genoeg voor het linkerrijtje. Kom op, je gaat toch niet beweren dat een RKC, NEC, Heracles of Roda JC aanwijsbaar meer kwaliteit heeft dan Groningen?

Pagina 1 van 35 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 18:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •