Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 285

Discussie: Campeonato Brasileiro Série A

  1. #136
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    - Ganso heeft een contractverlenging van Santos afgewezen.

    - Juninho heeft zijn contract met Vasco da Gama met 6 maanden doen verlengen.

    - El Loco Abreu maakt mogelijk de overstap naar Figuierense, ze zijn momenteel aan het onderhandelen.

    Zeker ook het melden waard is dat komend weekeinde het 100-jarige bestaan van de Flu-Fla derby op het programma staat.
    21:00 Nederlandse tijd.
    Het is dan exact 100 jaar geleden dat de eerste Flu-Fla gespeeld werd. De eerste wedstrijd ooit werd op 7 juli 1912 met 3-2 gewonnen door Fluminense. Destijds werd de wedstrijd bezocht door 800 man.
    Toevallig ook iets gelezen van het bericht dat Riquelme in de belangstelling staat van Flamengo of zou het media onzin zijn? Ze zijn daar wel op zoek naar een vervanger van Ronaldinho, en Riquelme is natuurlijk een grote naam

    Vanavond om 23.30 Internacional - Cruzeiro en Botafogo - Bahia. Ik kijk vooral uit naar Internacional - Cruzeiro.

    Morgen wil ik de derby Fluminese - Flamengo ook niet missen, en hopelijk wint Flamengo, maar qua vorm schat ik Flu momenteel toch iets hoger in.

    - Maicosuel staat in de belangstelling van Udinese, en ik zou het een mooie stap voor hem vinden.

    Corinthians set to hand debut to Denner

    Corinthians, deprived of those players who guided them to Copa Libertadores glory on Wednesday night, look set to hand a first-team debut to Brazil Under-20 full-back Denner this Sunday.

    Denner, 18, is recognised as one of the most promising names in Brazilian football and has shot to national attention with his performances at the Copa São Paulo youth tournament, as well as the recent Under-20 Copa Libertadores, where Corinthians finished third.

    As the only recognised left-back named by coach Tite for the trip to Recife to face Sport, there is every chance that Denner will be given his competitive bow in the match, with fellow 18-year-old Marquinhos (nominally a centr-back) the other option for the position.

    From Corinthians victorious Copa São Paulo squad of January, central defenders Marquinhos and Antônio Carlos, along with midfielder Fernando Gomes, have already made several appearances for the first eleven, whilst Giovanni and Denner are set to be next into the fray.

    Signed from Portuguesa earlier this year, Guilherme is also in-line to make his Corinthians debut.

    Goalkeepers: Julio Cesar, Danilo Fernandes

    Defenders: Weldinho, Ramon, Denner, Paulo André, Wallace, Marquinhos, Antônio Carlos, Felipe

    Midfielders: Willian Arão, Guilherme, Douglas, Ramírez, Giovanni

    Forwards: Liedson, Romarinho, Elton, Adilson
    Denner vond ik zeer goed spelen in de Copa Libertadores -20 wedstrijd tegen de jeugd van River Plate. Ik ben benieuwd hoe hij het in het eerste gaat doen.

    Edit: Ik lees zojuist dat Zinho als eerste keuze Diego naar Fla wil halen, maar dat hij Riquelme een goed alternatief vind.

    Flamengo sporting director Zinho has told Brazilian media that the club's immediate priority is to attempt the repatriation of former Santos star Diego, with Riquelme as the club's back-up option.

    Having been linked with Riquelme in the Brazilian media, Zinho has come out quickly to insist that Wolfsburg midfielder Diego is still the club's choice to take over the number ten shirt.

    "We should have a decision on Diego by Monday or Tuesday," Zinho told Globo Esporte.

    "Meanwhile, I will not start another negotiation, it would not be ethical. However, we have a financial limit and we are expecting a response from Wolfsburg."

    Regarding Riquelme, who announced after the Copa Libertadores final that he will leave Boca Juniors, Zinho was at pains to stress that the club would be interested.

    "Riquelme is a wonderful player. If Diego doesn't work out then I'd be interested, he is someone who pleases me a lot.

    "I know his representative in Brazil, it's my friend Fabiano Farah. If he is interested in playing for Flamengo then we will sit down with his Argentine agent for talks.

    "That said, there is no proposal or contact, but the doors are always open to a great player like Riquelme. But, there will be nothing official until after the offer for Diego.
    Diego Forlan joins Internacional on three-year deal

    Internacional have announced that they have signed Diego Forlan from Inter Milan.

    The 33-year-old striker, who had one year left on his contract at the San Siro, has put pen to paper on a deal which will keep him at the Beira-Rio until June 2015.

    Internacional released a statement on their official website on Friday which read: ''Diego Forlan is the new reinforcement of Internacional. The Uruguay player is in Milan and will arrive in Porte Alegre on Saturday. The player will be unveiled tomorrow.''
    Independiente waar zijn grootvader heeft gespeeld had ook interesse, maar de Argentijnse clubs kunnen financieel niet meer op tegen de Braziliaanse. Groot voordeel is ook dat er in de Braziliaanse competitie met dollars wordt betaald, en in de Argentijnse moet er volgens de regels van Kirchner nog steeds met de Argentijnse peso worden betaald.

  2. #137
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    - Een gerucht vanuit Flamengo kamp, en wat voor 1. Flamengo heeft inmiddels aangeklopt bij Boca Juniors icoon Riquelme. De verliezend Copa Libertaores finalist zou 250.000 per maand kunnen gaan verdienen.

    - Elano, kind van de club, staat op het punt om Santos te verlaten, het gerucht gaat dat hij komend weekend niet in actie komt voor tegen Gremio om dat de speler in gesprek is met Gremio.

    - De overgang van "El Loco" naar Figuierense is inmiddels afgerond.

    - Na de ene held is de andere, Forlan, inmiddels ook in Brazilie aangekomen. De beste speler van het WK 2010 kreeg ook een warm onthaal.


    En dit weekeinde dus Flu - Fla exact 100 jaar nadat de 2 teams elkaar voor het eerst tegenover elkaar stonden. Morgen om 21.00 Nederlandse tijd (?)
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 7 juli 2012 om 22:09

  3. #138
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Internacional met 1-0 voor tegen Cruzeiro door een treffer van Oscar. Uitstekend afgewerkt nadat hij eerst goed de vrije ruimte zocht. Tottenham Hotspur zouden interesse hebben in Oscar.

    Edit: Rust en 2-0 voor Internacional. Leandro Damião was de doelpuntenmaker dat er zwak werd verdedigt door Cruzeiro. Het is duidelijk zichtbaar dat de bezoekers Wellington Paulista missen deze wedstrijd. Hopelijk neemt Montillo Cruzeiro in de 2e helft op sleeptouw, en wordt het nog een spannende wedstrijd. Tinga schoot bij een 1-0 achterstand nog hard op de lat voor Cruzeiro.

    Edit: 2-1 prachtige omhaal van Leo. Souza was de speler die de corner nam.

    Cruzeiro verdient hier minimaal een gelijkspel. De uitploeg is duidelijk de betere in de 2e helft.

    Montillo speelt fantastisch in de 2e helft. Hij heeft ook constant 3 a 4 spelers van Internacional die kort op hem staan.

    Diego Souza valt dramatisch in bij Cruzeiro. Hij heeft volgens mij al 15 keer balverlies geleden, en vooral de laatste pass is dramatisch.
    Laatst gewijzigd door kitno; 8 juli 2012 om 01:17

  4. #139
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard




  5. #140
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Mooie beelden van Seedorf maar had hem toch graag terug gezien bij Ajax.

  6. #141

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard




  7. #142
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Mooie beelden van Seedorf maar had hem toch graag terug gezien bij Ajax.
    Botafogo betaald hem 4 miljoen dollar per jaar opa. Hij gaat daar een beetje genieten van de zon, en zijn vrouw is ook weer in haar geboorteland.

  8. #143
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Dedé is close to signing a new contract with Vasco until December/2015. His salary and his buyout fee will both be greatly increased.

    - Riquelme is wanted by ‪Cruzeiro‬ as well now, besides ‪Flamengo‬ and ‪Grêmio‬.

    - Elano is dictbij een akkoord met ‪Grêmio‬.

    - Oscar wordt in de Braziliaanse media nog steeds gelinkt aan Tottenham Hitspur.

    - São Paulo vice-president J.P. de Jesus Lopes told press here that no offers have been made for Lucas Moura, and that €25m won't be enough.

    - Vasco‬ da Gama are reportedly close to signing former Santos, Bordeaux and Brazil's U23 NT midfielder Wendel, who was playing in Saudi Arabia.

    - The investor that owns 55% of Ganso's economic rights told 'Rádio Estadão ESPN' yesterday that he will join Internacional.


    Ik heb gisteren de wedstrijd gekeken van Atlético MG, en Bernard maakte wederom indruk. Aanvallende middenvelder die ik spoedig in Europa zie spelen.

  9. #144
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dida zijn eerste 2 goals moeten incasseren dus?

    Flu - Fla gekeken. Was te verwachten natuurlijk, Flamengo verloren door een goal van Fred. Fluminense speelde weer op hun "Fluminenses", defensief en saai, geholpen door die vroege voorsprong. Bij Santos scoorde Felipe Anderson een aardige goal, scoorde later in de wedstrijd ook nog zijn 2e uit een vrije trap. De volgende om in de gaten te houden.

    Flu-Fla


    Felipe Anderson
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 9 juli 2012 om 23:57

  10. #145
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scott Bekijk bericht
    Ok, ik weet niet of die al gepost is hier, vast wel, maar deze is wel meer dan 1, of 2, of 3 keer kijken waard...



    Waar zal hij heen gaan?
    Ik hoop niet naar Inter in ieder geval. Vicepresident van Sao Paolo heeft ook al geroepen dat er onder de 30m niet gepraat gaat worden voor deze speler die nog NUL bewezen heeft in een Europese topcompetitie. Blijft toch een apart slag mensen, die Braziliaanse voetbalbestuurders.

  11. #146
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Inter target Paulinho reaffirmed last night that he wants to stay at ‪Corinthians‬, and that he isn't worried about money.

    - Ganso is dichtbij een akkoord met Internacional. Bij Santos hebben ze hem niet meer nodig vanwege zijn mentaliteit.

    - Nilmar is abt to join Al Rayyan, claims the club's official site. He's been linked with a move to Qatar as ‪Internacional‬'s offer was rejected.

    - Scolari ( trainer Palmeiras) getting a lot of hype in Brazil following his ‪CopadoBrasil‬ title last night, he now has 29 finals & 18 titles in 30 years of career.

    - Keirrison keert in September terug van zijn blessure, en ik hoop nog steeds dat hij weer zijn niveau kan behalen van destijds bij Coritiba ( de ploeg waar hij nu ook onder contract staat).

    - Elkeson gisteren weer 2 keer gescoord tegen Corinthians, en ik vind het jammer dat hij niet opgenomen is in het Olympische team.

    - De transferrechten verdeling van Ganso: Two buyout fees (one for Brazilian teams,another for foreign ones), and Sonda (investors) own 55% of his economic rights.

    - Leandro Damião is only been linked to PSG and Tottenham Hotspur, nothing concrete.

  12. #147
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Palmeiras players shower coach Phil Scolari with gunk after winning the Copa do Brasil

    It’s been a fabulous week for Palmeiras football club.
    The Alviverde finally ended a 13-year trophy drought on Wednesday night. Drawing 1-1 away at Coritiba, the green and whites complete a 3-1 aggregate win in the Brazilian Cup, which brought the first piece of silverware to the Estádio Palestra Itália since 1999.
    Taking all the plaudits was Palmeiras coach Phil Scolari. Big Phil, who has coached all over the world from Chelsea to Bunyodkor, hadn’t won anything significant since Brazil were victorious at the 2002 World Cup, proved that at 63-years-old he still has plenty to offer at this level.
    Palmeiras’ players were also appreciative of their manager’s effort too, and they displayed their affection by hijacking Scolari’s post match presser. As Scolari was talking to a room of hacks, several players rushed the stage in order to shower their gaffer in gunk.
    Happily Scolari, known for his short fuse and punchy fists, took the hazing in good spirits.



  13. #148
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Robinho wordt gelinkt aan Atletico Mineiro. Ik vind hun dit seizoen een outsider voor de titel, en vooral van Bernard ben ik onder de indruk. Andere bekende namen die daar spelen: Ronaldinho, Jô, Réver en een van de beste keepers uit de Braziliaanse competitie Victor.

    - Brazil coach Mano Menezes thinks that Brazil isn't at Spain's level yet & that Spain & Uruguay are among the favorites to win the Olympics.

    - Bruno Uvini staat in de belangstelling van Napoli. Ik hoop voor opa dat hij niet wordt gecontracteerd.

    - Internacional‬ striker Leandro Damião is in ‪ AC Milan‬'s shortlist, according to 'Gazzetta dello Sport', they say he can be signed for €20m.

    - Paulinho will stay at Corinthians for at least another year, São Paulo rejected Man United offer for Lucas.

    - Het leek erop dat Flamengo Juan van AS Roma transfervrij zou overnemen, maar volgens de laatste geruchten tekent hij een 2 jarig contract bij Internacional.

  14. #149
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard



    Wat een fout van de keeper om zover voor zijn doel te staan. Al is dit wel een mooi eigen doelpunt.

  15. #150
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard



    Het gaat de laatste tijd uitstekend met Atlético-MG, en ze zijn voor mij de grote kanshebber om kampioen te worden. Heerlijk team met voor mij persoonlijk Bernard als de absolute uitblinker. Ronaldinho vandaag ook een mooie goal, en de assist was van Bernard.

  16. #151
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard




  17. #152
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Seedorf scores as Botafogo win at Atletico GO

    Atletico GO 1 – Botafogo 2 (Campeonato Brasileiro, August 4, 2012) Hosts Goianiense took the lead through Marcio’s 28th-minute penalty but 36-year-old Clarence Seedorf, who joined Botafogo last month, levelled up the scores in the 65th minute with his first goal for the club from a free-kick. Fellype Gabriel then netted a 75th-minute winner for the visitors as Botafogo climbed into the top six of the Brazilian Campeonato.



  18. #153
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard



    Atletico MG wint in de topper van Vasco Da Gama. Uitstekende voorzet van Ronaldinho waaruit Jô scoort.

  19. #154
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    The 2014 World Cup ball will be named either Bossa Nova, Brazuca or Carnavalesca. The popular 'Gorduchinha' isn't an option.
    Bij Atletico MG vond ik vandaag Ronaldinho en Bernard de uitblinkers. Ik ben al vaker positief geweest over Bernard, en zijn enige minpunt is zijn kracht. Technisch is hij geweldig en ook zijn overzicht, pass en snelheid vind ik imponerend. De ploeg staat nu met 38 punten eerste en Fluminese volgt met 35 punten.

    Opvallend dat vandaag Seedorf op de bank zat terwijl ik in elke voorbeschouwing zag dat hij zou starten bij Botafogo. Van hun team ben ik het meeste onder de indruk van Elkeson, en ik vind het nog steeds een domme zet van Menezes dat hij Bernard, Elkeson en Dedé geen oproep gaf voor de Olympische spelen. Ook Wallace van Fluminese had ik de beste optie gevonden voor de rechtsback positie. Voor de achterhoede had ik ook Marquinhos (Corinthians), 18 jaar en een stuk beter dan Juan en Bruno Uvini graag bij de selectie gezien.


    Geweldige goal vandaag van Romarinho voor Corinthians.

    Laatst gewijzigd door kitno; 13 augustus 2012 om 02:45

  20. #155
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard



    Bernard met de goal voor de bezoekers.





    Ibson kreeg naar een half uur spelen bij Flamengo.



    Nautico 3-0 thuis overwinning tegen São Paulo. Een resultaat waar de bezoekers zich voor moeten schamen want Nautrico is een matige ploeg die normaal tegen degradatie zal moeten vechten.



    Seedorf met zijn 2e treffer in Braziliaanse dienst, en Elkson waar Juventus een tijd terug nog belangstelling voor had scoort wederom. Uitstekende speler die nu nog voor onder de 10 miljoen te koop is. Elkeson en Bernard vind ik de 2 spelers die gezien hun transferwaarde en kwaliteiten zeer interessant zijn voor Europese clubs. Verder ben ik ook onder de indruk van Wellington Nem en toont Romarinho bij vlagen ook dat hij over veel klasse beschikt. Wallace de 18 jarige rechtsback van Fluminese is ook een toekomstige topper.

    Vannacht ook nog enkele wedstrijden in de Braziliaanse competitie.

    Stand:
    1. Atletico MG 16 12 3 1 39
    2. Fluminense 17 10 6 1 36
    3. Vasco da Gama 16 10 4 2 34
    4. Gremio 17 10 1 6 31
    5. Internacional 16 8 6 2 30
    6. Botafogo RJ 17 8 3 6 27
    7. Cruzeiro 17 8 3 6 27
    8. Sao Paulo 17 8 1 8 25
    9. Flamengo 16 6 4 6 22
    10. Corinthians 16 5 6 5 21
    11. Portuguesa 17 5 6 6 21
    12. Nautico 17 6 2 9 20
    13. Ponte Preta 17 5 5 7 20
    14. Santos FC 16 3 8 5 17
    15. Palmeiras 17 4 4 9 16
    16. Bahia 17 3 7 7 16
    17. Coritiba 16 4 3 9 15
    18. Sport 17 3 5 9 14
    19. Atletico GO 17 2 6 9 12
    20. Figueirense 16 2 5 9 11
    Santos en Palmeiras de 2 ploegen die tot dusver tegenvallend presteren. Al heeft de afwezigheid van Neymar bij Santos natuurlijk hun punten gekost. Ook Ganso speelde tot dusver weinig wedstrijden mee, en ik blijf erbij dat de verkoop van Borges een domme beslissing was.

  21. #156
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat van Santos blijft toch het probleem in Brazilie, de kampioen geeft een vertekend beeld in de jaren van internationale toernooien. Boevendien lijkt het vertrek van Elano me ook niet in hun voordeel werken, blijft toch "een kind van Santos".

    Palmeiras vandaag gewonnen (helaas) van Flamengo. Eerste tegendoelpunt sinds Felipe weer onder de lat staat betekende meteen een nederlaag. In de voorgaande 2 wedstrijden heeft hij wel meteen laten zien een wereld van verschil te zijn met de 2e keeper.

    Klaarblijkelijk is Adriano weer dicht bij een terugkeer bij Flamengo. Blijft toch een icoon: "El emperador".
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 17 augustus 2012 om 00:04

  22. #157
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Dat van Santos blijft toch het probleem in Brazilie, de kampioen geeft een vertekend beeld in de jaren van internationale toernooien. Boevendien lijkt het vertrek van Elano me ook niet in hun voordeel werken, blijft toch "een kind van Santos".

    Palmeiras vandaag gewonnen (helaas) van Flamengo. Eerste tegendoelpunt sinds Felipe weer onder de lat staat betekende meteen een nederlaag. In de voorgaande 2 wedstrijden heeft hij wel meteen laten zien een wereld van verschil te zijn met de 2e keeper.

    Klaarblijkelijk is Adriano weer dicht bij een terugkeer bij Flamengo. Blijft toch een icoon: "El emperador".
    Ik denk wel dat Santos nog wat gaat stijgen, maar om het kampioenschap gaan ze niet meer meespelen. Inderdaad altijd een verrassende kampioen in het jaar van een internationaal toernooi. Ook hebben Corinthians en Santos hun sterspelers gespaard voor de Copa Libertadores. Muricy Ramalho van Santos vind ik nog steeds de beste keuze als bondscoach voor de nationale ploeg. Menezes zie ik er ook niet meer zitten tijdens het WK2014. Het spel ziet er niet goed uit, en over het algemeen vallen de resultaten ook tegen ( verlies tegen de Argentijnen kwam hard aan, ook de wedstrijd tegen Mexico werd verloren en ze hadden gerekend op hun eerste Olympische titel).

    De ooit zo overhypte zeehondendribbel speler Kerlon gaat zijn loopbaan voortzetten in Japan bij Fujieda MYFC ( 3e divisie...).

    Qua spel tot dusver heb ik deze competitie het meeste genoten van America MG, en ik vind ze ook terecht eerste staan.

    Fluminese wil het contract van hun talentvolle rechtsback verlengen tot 2016.

  23. #158
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Forlán heeft voor Internacional zijn eerste doelpunten ( 2 treffers) gemaakt deze competitie. Internacional won met 4-1 van Flamengo.

    - Braziliaanse nationale team is momenteel aan het trainen op het trainingscomplex van São Paulo in Cotia. Vrijdag spelen ze vriendschappelijk tegen Zuid-Afrika in het Morumbi Stadion.

    - Het Zuid - Amerika -20 kampioenschap begint op 16 Januari 2013. Wallace (Fluminense), Victor Andrade (Santos), Adryan en Ademílson vind ik interessante spelers die waarschijnlijk geselecteerd zullen worden voor de Braziliaanse ploeg.

    - Adriano missed training at Flamengo today, the police eventually found him drinking beer with his friends at the 'Vila Cruzeiro' favela.

  24. #159
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Interessante eerste helft gezien bij Cruzeiro - Botafogo. Bij rust staan de bezoekers met 1-2 voor dankzij 2 treffers binnen 1 minuut van Clarence Seedorf.



    Ik heb tot dusver op youtube alleen nog beelden kunnen vinden van de 1e treffer. Ik vind het een uitstekende goal waarbij je kunt zien dat Seedorf nog steeds over veel techniek beschikt.

  25. #160

    Aangemeld
    26 november 2011
    Leeftijd
    39
    Berichten
    309
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Kijk nu Santos- Sao Paulo, god wat is dat slecht zeg. Niet normaal man.

  26. #161

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Denilson Zo word je nooit verpatst.

  27. #162
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard


  28. #163
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard



    Vagner Love.....

  29. #164
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Hey opa las net dat Ganso is overgestapt van Santos naar Sao Paulo toch wel een heel opmerkelijke transfer!

  30. #165
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Hey opa las net dat Ganso is overgestapt van Santos naar Sao Paulo toch wel een heel opmerkelijke transfer!
    Als Ganso niet zo blessuregevoelig was geweest dan had hij een miljoenentransfer na een Europese topcompetitie gemaakt., Bij Santos zorgde hij voor veel problemen omdat hij zijn contract niet wilde verlengen, en een hoger salaris wilde. Verder was de band met Muricy Ramalho niet meer goed, en toonde hij onprofessioneel gedrag, en was hij vaak te laat op trainingen en hij was zoals ik al aangaf meer geblesseerd dan fit. Verder is een groot deel van zijn transferrechten in bezit van investeerders en die willen natuurlijk dat hij zoveel mogelijk speelt. Het bedrag van 7 miljoen dat er betaald is zijn dan ook alleen de 45% rechten van Santos. São Paulo was op zoek naar een grote naam die Lucas Moura in Januari gaat vervangen, en Ganso was gezien zijn perikelen bij Santos het meest realistische doelwit.


    Santos heeft trouwens de 16 jarige Gabriel Barbosa een 3 jarig contract laten tekenen. Ik vind hem qua speelstijl wel wat weg hebben van Neymar ( Alleen is hij gelukkig niet zo'n duikelaar).

    Victor Andrade van Santos wordt ook gezien als een groot talent. Ik heb hem nu regelmatig in actie gezien, en voorlopig vind ik hem nog wat overschat, en ook een duikelaar.


    Santos starlet 'Gabigol' signs first professional contract
    Santos have tied down Brazilian starlet Gabriel Barbosa to a three-year professional contract, which has a €50 million release clause.

    The 16-year-old midfielder, who likes to be known as 'Gabigol', already earned as much as a professional footballer but he has now put pen to paper on his first official professional contract at the Vila Belmiro.

    The agreement was confirmed by Santos' football director, Felipe Faro, and the player's father, Valdemir Almeida Silva, who revealed the value of his release clause to be €50 million (about $131 million).

    Valdemir Almeida Silva said: "We are happy. Our entire family is Santos.

    "We had proposals from Europe and Brazil but we prefer Santos, who have welcomed Gabriel since he was eight years old."

    Gabigol, who has scored 9 goals in the Under-17 Championship this year, has followed fellow 16-year-old Victor Andrade into the professional ranks, who also has a high release clause.

    Gabigol said: "It is a lot of money, I am impressed. It is fine for Victor, but I think Santos did the right thing. I trust them, my father and Wagner [Ribeiro].

    "It is the best for me. I am now reaping the benefits of what began eight years. I want to stay, I'm very happy at Santos.

    "I want to train and play well enough to be able to climb and work with Neymar, Arouca and Victor himself. The faster you climb the better, but I still need to learn a lot at the base."

    Gabriel, who has represented Brazil since the age of 14, was discovered by former Santos player, Zito, when he attracted attention during a game of futsal for São Paulo.
    Santos Recopa title yesterday was the 52nd international title won by Brazilian clubs, São Paulo top the list with 11 titles.


    Ganso: It is a dream to join São Paulo
    Paulo Henrique Ganso has expressed his delight at moving to São Paulo, stating that it he is very happy to have fulfilled a dream.

    The former Santos star drew a record crowd to the Morumbi Stadium when he was unveiled to fans, and speaking during his first press conference he spoke of how welcoming his new club have been.

    The 22-year-old said: "My feelings are the best possible, I'm very happy.

    "The way I've been welcomed by the players, the staff and Sao Paulo's employees was great. This club seems the right place for me to show my skills and personality.

    "It's a dream for every player to join a huge club like Sao Paulo. I'm a devout Sao Paulo fan now, and I'm looking forward to repay all this reception on the pitch."

    The Brazilian playmaker does not know when he will make his debut as he is still recovering from a muscle injury to his left thigh, which he suffered during a match against New Zealand in the Olympics this summer.

    He added: "I still can't say when [my debut] is going to be. I still have to regain 100 per cent of my fitness to be back, and I want to be secure about it.

    "I'll do my best to be back on top form, to play the game as I'm used to and be able to represent this great club as it should."

    São Paulo recently paid Santos R$23.9 million (£7.5 million) to buy their 45% ownership of Ganso, who has signed a five-year contract.
    Rômulo van Spartak Moskou is 6 maanden geblesseerd, en het wordt in de toekomst voor hem zeer moeilijk om zijn plek in de nationale ploeg terug te winnen.

  31. #166

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard



    Lijkt me buiten het veld best een geinig ventje.

  32. #167
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    The Neymar show: Santos star pulls off a solo wonder goal & rainbow flick v Atletico Mineiro


    On Tuesday afternoon, Neymar was appearing for Brazil in a friendly against Japan, played in Poland.
    Just 36 hours later, after a long-distance flight, Neymar confirmed his status as the undoubted star of Brazilian domestic football with a sensational Golazo and brilliant piece of skill as Santos drew 2-2 with Atletico Mineiro.
    Ronaldinho may have been on the same pitch, but there was no doubting who lit up the Campeonato Brasileiro encounter with his latest wonder solo special in just the 11th minute of the match.
    A nutmeg near the halfway line, plus the fact two Atletico Mineiro defenders ran into each other adds to the occasion and Neymar finishes with aplomb.
    Close to the final whistle, Neymar showed he wasn’t tired from his exertions with Brazil – showing off a brilliant “Lambreta” – or rainbow flick as it is known in Europe.
    Throughout it all, Neymar wore the number 200 on his back to mark his 200th game for his boyhood club. And during that time, Neymar has claimed 119 goals.
    Neymar’s record for 2012 reads: 58 games, 50 goals | Santos 41 games, 38 goals & Brazil (senior squad + U23) 17 games, 12 goals.





  33. #168
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Hahahaha oude held nieuwe held

    Neymar bows down to Ronaldinho post Santos 2 - Atletico Mineiro 2


  34. #169
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goed om te zien MAGICA, dat Neymar zelf nog inziet dat hij diepe buigingen moet maken voor Ronaldinho, want dat is inderdaad een held.

    Jammer dat ook dit topic vrij leeg blijft, vandaar weer wat updates.
    Onder andere de hattrick van Ronaldiho, tijdens de 6-0 overwinning, die nog niet besproken is.
    Atletico Mineiro moest vandaag in de topper tegen Fluminense. Door een overwinning (3-2) is het gat nu 6 punten. Het wordt lastig, maar het kan nog.
    Liever Ronaldinho kampioen dan dat vervelende ploegje uit Rio.


    Botafogo ging in het begin weliswaar hard, nu gaat het de laatste tijd minder met Seedorf en zijn mannen.
    Na 7 wedstrijden zonder winst werd vandaag in de stadsderby tegen Vasco da Gama eindelijk weer eens gewonnen.
    Helaas staan ze nog wel 11 punten achter op een plek die recht heeft op voorronde CL.

    Flamengo won vandaag weer eens, was hard nodig, ze kwamen wel akelig dicht bij de degradatiezone. Ze mogen zich wel schamen dat ze uberhaupt zo laag staan.
    Een andere gigant, Palmeiras, staat er ondanks 2 overwinningen op rij nog steed. Zou erg sonde zijn als die degraderen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Denilson Zo word je nooit verpatst.
    Dan nog een toegift voor Playa.
    Dit gebeurde nota bene in de stadsderby tegen datzelfde Palmeiras (hoe hij verder speelde weet ik helaas niet, maar dit doet hij lekker):

  35. #170
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    The Ronaldinho skills show (Atletico Mineiro 3 – Fluminense 2)


    “The victory was worth more than three points. We shortened the difference to Fluminense and have in reach the dream of being champions of Brazil. We’re not dead.” – Ronaldinho.
    R49 may not have scored in Atletico Mineiro’s thrilling 3-2 win over Fluminense on Sunday night but he produced another terrific performance in what has already gone down as the best game in Brazil’s top flight this season.
    Fluminense held a nine-point advantage going into the match at the top of the Campeonato Brasileiro table, so second placed Atletico Mineiro effectively kept the title race alive thanks to a 93rd minute winner.
    And Atletico Mineiro’s late victory could have been more emphatic had certain decisions gone their way. Most notably, an excellent free-kick from Ronaldinho was disallowed for pushing in the wall in the first half.
    The former PSG, Barcelona and AC Milan schemer created numerous chances throughout as well as assisting for Jo to score Atletico’s first goal, then playing a hand in the second before a glorious ball in for the 93rd minute winner from Leonardo Silva.
    First video below is the “skills show,” followed by an individual video of Ronaldinho’s disallowed free-kick followed by some fancy footwork Tekkers! and a no-look pass.


  36. #171
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Still got it: Clarence Seedorf (Botafogo) v Figueirense


  37. #172
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard


  38. #173
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat beelden van de afgelopen week in Brazilie:
    De goalvan Seedorf zaterdag in de wedstrijd Botafogo - Atletico GO

    Helaas is het interview van Seedorf volledig in het Portugees en ik verwacht dat maar weinige hier die taal spreken.
    Seedorf doet dat wel, inclusief Braziliaans accent. Neemt niet weg dat de beelden van Seedorf 3 maanden in Brazilie nog altijd mooi zijn. Ondanks alles wat hij meegemaakt heeft in zijn carriere nog steeds tranen als hij een pijntje voelt in zijn bovenbeen, prachtig.

    2 goals van Forlan tegen Vasco.

    Lucas Moura met een Hattrick, ook Cicinho en Luis Fabiano komen nog voorbij.




    Meer onderzoek naar blessure Seedorf

    RIO DE JANEIRO (ANP) - Clarence Seedorf moet zeker een week aan de kant blijven vanwege de dijbeenblessure die hij afgelopen weekeinde opliep in de wedstrijd van Botafogo tegen Atletico Goianiense . Dat maakte zijn Braziliaanse club maandag bekend.
    De oud-speler van AC Milan verliet huilend het veld nadat hij was geveld door de kwetsuur. Hij heeft inmiddels een aantal onderzoeken ondergaan. Maar de club liet weten dat hij volgende week verder moet worden onderzocht om te bekijken hoe ernstig de blessure is.
    Seedorf maakte in het duel een van de vier doelpunten voor Botafogo.
    Die beelden komen dus even terug in het 2e filmpje.
    Blijft toch fantastisch om Seedorf, Ronaldinho en Forlan in actie te zien. Ook buiten het voetbal om, met supporters en de favela kinderen, laten ze zien echt grote voetballers te zijn.

    Seedorf staat inmiddels op 8 doelpunten in 20 wedstrijden.
    Ronaldinho staat op hetzelfde aantal (8) maar in 28(?) wedstrijden. 4 werden er gescoord vanaf 11 meter.
    Forlan staat op 5 doelpunten uit 14 wedstrijdn.
    Neymar heeft er 9 (uit 13) en lijst aanvoerder is Fred met inmiddels 16 doelpunten (uit 24).

    Ik kwam met updates en jullie hulp nu tot dit lijstje van voetballers die bij gerenommeerde Europese clubs hebben gespeeld en nu in Brazilie actief zijn:
    Seedorf - Botafogo
    Forlan - Internacional
    Juan - Internacional
    Vagner Love - Flamengo
    Liedson - Flamengo
    Ronaldinho - Atletico Mineiro
    Jo - Atletico Mineiro
    Deco - Fluminense
    Fred - Fluminense
    Luis Fabiano - Sao Paulo
    Denilson - Sao Paulo (huur)
    Juninho - Vasco da Gama
    Cicinho - Sport Recife
    Dida - Portuguesa
    Ze Roberto - Gremio
    Gilberto Silva - Gremio
    Elano - Gremio
    Guerrero - Corinthians
    Cassio - Corinthians
    Magrao - Santos
    Somalia - Sao Caetano (huur)


    En tot slot, voor diegene die hem nog niet kennen, hier de originele website van Globo. Hier kun je per spelers de doelpunten zien die ze gemaakt hebben deze competitie. Een aanrader dus.
    De link brengt je direct naar de 8 goals van Seedorf, links op een andere naam klikken enz.
    http://globoesporte.globo.com/futebo...lharia/seedorf
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 31 oktober 2012 om 04:10

  39. #174
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Flamengo deed de aartsrivaal wederom een groot plezier vanacht. Eerder won Flamengo thuis al met doelpunten van Love en Liedson van Atletico Mineiro. Dit keer werd er in Belo Horizonte gelijkgespeeld, dit ondanks dat Flamengo meer dan een helft met 10 man stond (vooral de eerste gele kaart is voor mij een raadsel).
    Met Felipe ging het ook wéér mis, afwachten hoelang hij nu uit de roulatie is.
    Het verschil tussen de nummer 1 en 2 is nu inmiddels opgelopen tot 8 punten, de vraag wanneer Fluminense kampioen wordt lijkt momenteel relevanter dan de vraag of Fluminense kampioen wordt.
    Het programma is echter niet heel makkelijk, de volgende 2 wedstrijden zijn beide in Sao Paulo. Eerst treffen Fred en Deco het team van Luis Fabiano om de week daarop aan te treden tegen de tegen degradatie vechtende recordkampioen Palmeiras.

    Fluminense 72 uit 33
    A. Mineiro 64 uit 33

    Fluminense treft nog:
    Sao Paulo (uit)
    Palmeiras (uit)
    Cruzeiro (thuis)
    Sport Recife (uit)
    Vasco da Gama (thuis)

    Atletico Mineiro treft nog:
    Coritiba (uit)
    Vasco da Gama (uit)
    Atletico GO (thuis)
    Botafogo (uit)
    Cruzeiro (thuis)

    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 1 november 2012 om 07:41

  40. #175
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ronaldinho escapes car collision unharmed

    The former Barcelona and Paris Saint-Germain attacker has been involved in an accident on his way to team training, but has fortunately avoided any injuries

    The former Barcelona ace was driving to team practice when the accident occurred. The Brazilian was lucky enough to come out unharmed, but one of the drivers was taken to the emergency room after the collision.

    A truck involved in the accident also suffered significant damage, but its passengers fortunately avoided injuries.

    Team-mate Jo passed by the place of the accident in Lagoa Santa, and ensured that Ronaldinho still made it to training on time.

    The former World Player of the Year, who has been in fine form for Atletico with seven league goals thus far this season, is expected to play on Sunday when his side travel to Coritiba.

  41. #176
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tja, Ik ben nog altijg geen fan van hem. Ik weet dat Magica dat wil is en vanacht deed hij weer van zich spreken: Neymar, dit keer met normaal kapsel. Tegen Cruzeiro werd het, gezien de samenvatting, maar 0-4 en Neymar maakte er 3 en gaf bij de andere goal de assist. Het verdedigen van Cruzeiro is ook de moeite waar om een naar te kijken.


    Flamengo won, zonder Felipe en met Leo Moura, van Figueirense. Aardig ingeschoten.

  42. #177
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Zekers een geweldenaar en nog zo jong ben benieuwd wanneer hij de stap richting Europa gaat maken.

    In much the same way that waxing lyrical over the week-in, week-out performances of the brilliant Lionel Messi and Cristiano Ronaldo becomes unfairly passe over time, talking about the awesome quality of Brazilian starlet Neymar is also quickly falling into that megastar bracket.
    Neymar, who is ridiculously still so young at just 20, clocked up his 150th, 151st and 152nd career goals on Saturday as he lead Santos to a 4-nil whitewash at Cruzeiro. Incredibly that was his 7th career hat-trick: 5 for Santos (4 in Campeonato Brasileiro, 1 in Copa Libertadores) and 2 for Brazil.

  43. #178
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wel jammer MAGICA dat ze in dat stukje er niet bij vertellen dat ex-Feyenoorder Magrao nog in mocht vallen die wedstrijd. Dat is toch ook geen onbelangrijk detail .

    Serie A
    Sao Paulo kreeg vandaag lijstaanvoerder Fluminense op bezoek. Sao Paulo nam al via Luis Fabiano de voorsprong (let vooral op de terugspeelbal). Het was echter Fred die na zwak verdedigen van Sao Paulo de 1-1 binnen mocht schuiven.

    Hievan kon Atletico Mineiro profiteren, dat deed het echter niet. Sterker nog, door een benutte strafschop van Coritiba liep Sao Paulo wederom een puntje uit.


    Seedorf deed, zoals bekend, niet mee en is herstellende van de vorige week opgelopen blessure. Desondanks was er bij Botafogo toch een speler actief die zijn naam op het scorebord wist te brengen met een verleden in Amsterdam.
    Dit gelijke spel wil wel zeggen dat Palmeiras weer een stapje dichter bij degradatie is. Bahia won namelijk met 0-1 van Portuguesa.


    Overige uitslagen van deze speel ronde:
    Grêmio - Ponte Preta 1-0
    Vasco da Gama - Sport Recife 0-3 (inmiddels de 6de nederlaag op rij)
    Atlético GO - Corinthians 0-2 (En dus degradatie voor Atletico GO)
    Portuguesa - Bahia 0-1
    Náutico - Internacional 0-3 (Forlan deed niet mee)

    Stand bovenin
    Fluminense 73 uit 34
    Atlético Mineiro 64 uit 34
    Gremio 63 uit 34

    overig programma bovenste 2:
    Fluminense treft nog:
    Palmeiras (uit)
    Cruzeiro (thuis)
    Sport Recife (uit)
    Vasco da Gama (thuis)

    Atletico Mineiro treft nog:
    Vasco da Gama (uit)
    Atletico GO (thuis)
    Botafogo (uit)
    Cruzeiro (thuis)

    Serie B & C
    In de serie B staan momenteel Goias, Criciuma, Vitoria en Atletico PR op de plekken die recht geven op promotie.
    Sao Caetona en Joinville hebben ook nog een thoeretische kans.
    Wat betreft de Serie C, en dat vind ik persoonlijk leuk, heeft Paysandu een goede kans op promotie. Ook MAGICA moet de naam Paysandu bekend in de oren klinken (2003). Fortaleza staat er ook redelijk voor.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 5 november 2012 om 06:48

  44. #179
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kort filmpje op soccerway over Seedorf, dus dacht ik, dat deel ik even:
    http://www.soccerway.com/videos/sout...1qrvnyyn26535/

    Dan kan de eigenaardige wijze van een verjaardig vieren tijdens de training van Flamengo er ook wel even bij. Ideetje van Love om zijn teamgenoot Ibson te feliciteren:

  45. #180
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Fluminense Campeon!

    Kan ik mn neppe Fred-shirt weer aandoen.

    Doet me denken aan de coolste voetbalsfeer die ik ooit heb meegemaakt: (ik bevind me ergens temidden van het vuurwerk in dit filmpje, tussen de 'Torcida Flu')


    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 12 november 2012 om 00:05

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. 24: De serie
    By Bernardo in forum Series
    Reacties: 1515
    Laatste bericht: 31 juli 2018, 18:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •