Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 285

Discussie: Campeonato Brasileiro Série A

Threaded View

  1. #11
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Potverdikkem, hier komt nooit iemand, dus ik dacht ik heb vast de primeur...niet dus.

    Persoonlijk vind ik het jammer, ondanks dat het ongeveer 6(?) weken geleden al duidelijk was.
    Dit jaar geen pot van ze gezien, deels bewust, alle wedstrijden die ik van ze gezien hebben (stream/tv/stadion) zijn saai geweest (op 1 na en dat kwam door de tegenstander.
    Bovendien was zit ik liever tussen de supporters van de, Flamengo dus.
    Wat tevens ook jammer is, is dat mede recordkampioen Palmeiras nu toch wel erg zeker is van degradatie.
    Ze moeten nog 7 punten uit 3 wedstrijden halen en dan ook nog een doelsaldo van -6 (minimaal) goed maken. Dan moet Bahia (of Portuguesa) ook nog eens alles verliezen. Dan doe Bahia maar, Dida in de Serie B is ook niks.

    Wat ik wel prachtig vind is dat Paysandu (ooit nog reuzendoder in de CL) gepromoveerd is naar de serie B. Nog 1 te gaan dus.

    Wat videos van deze speelronde.

    Te beginnen met de kampioen. Fred inmiddels op 19, Luis Fabiano volgt met 16.


    Ronaldinho scoorde in Rio nog de 0-1, dat bleek niet voldoende om het feestje van Deco en Co nog even uit te stellen. Alecsandro maakte gelijk.


    Ook een topper, nr 3 tegen nr. 4, oftewel Gremio - Sao Paulo. Seedorf houdt hierdoor nog een klein kansje op CL.


    Corinthians met een 5 klapper tegen Coritiba. Cassio werd zelf enkel 1x gepasseerd. Het was Ex-Fenerbahce speler Deivid die de eer wist te redden voor de uitploeg.


    En om de 5 vol te maken en omdat de 2-1 en de 3-1 er aardig in zitten.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 12 november 2012 om 07:10

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. 24: De serie
    By Bernardo in forum Series
    Reacties: 1515
    Laatste bericht: 31 juli 2018, 18:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •