Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 896

Discussie: FC Utrecht nieuws topic

  1. #46
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Duitse uitnodiging voor Van Steensel
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 22 december om 10:38

    Leen van Steensel heeft de mogelijkheid om zijn carrière in Duitsland voort te zetten. De 22-jarige verdediger is bij FC Utrecht op een zijspoor beland en kan een stage afwerken bij Carl Zeiss Jena.

    Of het daadwerkelijk ook tot een stage bij de huidige nummer zestien in de Tweede Bundesliga zal komen is nog onduidelijk. Van Steensel heeft het bestuur van de Domstedelingen, die bereid zijn om mee te werken, laten weten af te willen wachten of Nederlandse clubs ook interesse tonen.

    Van Steensel is bezig aan zijn vierde seizoen in De Galgenwaard en kwam tot twintig wedstrijden (één doelpunt).
    mwa.. kheb m vorige week nog aan het werk gezien tegen jong-psv. Toch niet echt een natuur talent. En hij is een beetje dikkig geworden. Wel goed voor het niveau Jena.

  2. #47
    Mike's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2006
    Berichten
    232
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Booy: "De Jong blijft gewoon bij ons"

    Jean-Paul de Jong maakt het seizoen gewoon af bij FC Utrecht. Tenminste, als we trainer Foeke Booy moeten geloven. De technisch directeur en trainer van de Domstedelingen heeft dan ook verbaasd gereageerd op een interview van de routinier. Na het duel met SC Heerenveen (0-0) liet De Jong namelijk weten niet blij te zijn met zijn reserverol bij de club en liet doorschemeren mogelijk verhuurd te willen worden. "Heeft hij dat echt gezegd?", aldus een geirriteerde Booy. "Als dat zo is valt me dat erg tegen van een speler die te boek staat als mister Utrecht. Bij de club hebben we intern onderling duidelijke afspraken gemaakt. Er komt niets naar buiten voordat daar eerst binnenskamers over is gesproken."

    "Wat De Jong nu zegt is nieuw voor me", zo meent Booy. "Ik vind het ook vreemd, want samen hebben we vóór de start van de competitie zijn rol binnen de groep uitgebreid besproken. Hij wist dat Gregoor van Dijk mijn eerste man zou zijn en dat hij dit seizoen een minder prominente plek zou hebben binnen het elftal dan afgelopen jaren. We hebben daar samen heel openhartig over gesproken. Jean-Paul ging volledig akkoord met die afspraak." Ook De Jong liet later weten het niet op die manier bedoeld te hebben. "Wat?? Dat heb ik helemaal niet zo ongenuanceerd gezegd. Ik heb alleen maar aangegeven, dat ik tijdens de winterstop na ga denken over mijn toekomst. Ik ben nu 36, maar voel me nog topfit en goed genoeg om te spelen", aldus de ervaren middenvelder.

    De Jong: "Dat heb ik tegen Heerenveen weer bewezen toen ik na rust inviel voor Ricky Kruys. Ik liep er niet als een joker bij. Voetballen is mijn hobby en die hobby wil ik zo lang mogelijk uitoefenen. Zoals ik me nu voel, wil ik er misschien nog een jaartje aan vast plakken. Daarover ga ik tijdens de vakantie met mijn gezin praten en neem dan een besluit over de toekomst."

    Ook aanblijven bij FC Utrecht is voor De Jong nog steeds een goede optie. "Waarom niet? Natuurlijk knaagt het aan me dat ik amper speelminuten krijg. Maar nogmaals: zo lang ik binnen de groep mijn rol kan spelen en voor vol wordt aangezien blijf ik met veel plezier in Utrecht. Maar daar zijn wel twee partijen voor nodig.

    Als ik tijdens mijn vakantie inderdaad beslis het afscheid nog een jaartje uit te stellen, moet ik maar afwachten hoe de club daar op reageert."

  3. #48
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Marc-Antoine Fortuné mag zich verheugen op belangstelling uit eigen land. Olympique Nice heeft de spits van FC Utrecht op de korrel.
    Volgens L'Equipe ziet Nice in de 25-jarige Fortuné een tweede impuls voor de wat haperende aanvalslinie. Lilian Laslandes werd al eerder in de winterstop losgeweekt bij Girondins Bordeaux.

    Fortuné staat er sowieso goed op in zijn eigen land. Naast Nice zouden ook Valenciennes en FC Nantes hun oog hebben laten vallen op de aanvaller van FC Utrecht, die in Frankrijk uitkwam voor Lille, Rouen en Brest. Sinds 2005 staat hij onder contract bij FC Utrecht.

  4. #49
    Roel's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Hoogeveeen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou een aderlating zijn voor Utrecht,zou hem dan ook zeker niet in de winter laten gaan of het bod moet al zo hoog zijn, want het geld kunnen ze wel goed gebruiken geloof ik.

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht gaat volgens Radio Rijnmond proberen Karim Saidi over te nemen van Feyenoord. De verdediger mag vertrekken uit Rotterdam en is daarom niet meegenomen op trainingskamp.
    Of Saidi zelf een overstap naar de Domstad ziet zitten, is niet bekend. Er zou behalve van FC Utrecht ook enkele andere belangstelling zijn, vooral uit het buitenland. Bij Utrecht moet Saidi een duo gaan vormen met Francis Dickoh.

    Eén dezer dagen zullen beide partijen de onderhandelingen starten. Dit betekent dat over ongeveer een week bekend zal worden of Saidi daadwerkelijk de overstap maakt naar de Nederlandse subtopper

  6. #51
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Danny Guyt mag zich in de interesse weten van enkele clubs uit de Eredivisie. Insiders weten namelijk te melden dat afgelopen vrijdag tijdens de competitiewedstrijd tussen RBC en De Graafschap onder meer Foeke Booy en Gertjan Verbeek op de tribune zaten voor de talentvolle middenvelder van de Roosendaalse club.

    Guyt, die dit seizoen tot één van de revelaties van de Jupiler League behoort, ging vrijdagavond met zijn ploeg echter hard onderuit tegen De Graafschap en moest hierdoor toekijken hoe de Superboeren de koppositie overnamen van de Brabanders. Toch zou de 25-jarige middenvelder een degelijke partij hebben gespeeld.

  7. #52
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    In het centrum van Utrecht zijn zondag supporters van voetbalclubs FC Utrecht en Schalke 04 slaags geraakt. Dat meldde de politie.

    De twee clubs ontmoeten elkaar om 14.30 uur voor een oefenduel in voetbalstadion Galgewaard in Utrecht. De politie heeft de assistentie ingeroepen van de ME.

    FC Utrecht heeft een goed resultaat geboekt tegen Schalke 04 door de Duitse medekoploper in een oefenduel in Stadion Galgenwaard op 1-1 te houden. In een rommelige wedstrijd was de thuisploeg de eerste die een teken van leven gaf. Al na drie minuten draaide Marc-Antoine Fortuné handig weg bij zijn tegenstander om Robin Nelisse een niet te missen kans te bieden.

    Vervolgens verzandde de wedstrijd in een festival van foute passes, dat de aanwezige toeschouwers langzaam in slaap suste. Dat gebeurde ook min of meer met FC Utrecht, dat na 26 minuten verrast werd door een tegendoelpunt van Gustavo Varela, die een assist van Kevin Kuranyi achter Michel Vorm schoot. Het zou het enige concrete gevaar van de Duitsers in de wedstrijd zijn.

    Na rust, waarin FC Utrecht Van Buuren, Somers en De Jong inbracht voor Shew-Atjon, Kopteff en Van Dijk, bleef het niveau niet om over naar huis te schrijven. Slechts Nelisse miste een reuzenkans, na opnieuw een assist van Fortuné. Nog later verzuimde Darl Douglas om Giuseppe Rossini in kansrijke positie te bedienen. Beide waren in het veld gekomen voor Nelisse en Fortuné, terwijl ook jongelingen Bas Mooij, Nassir Maachi en Jasper Bolland hun opwachting maakten

  8. #53
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht wil verdediger Edson Braafheid graag behouden. De club uit de Domstad heeft aan de linkervleugelverdediger gevraagd om nog eens te praten. ,,Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we nog zaken met Braafheid kunnen doen. Wij als FC Utrecht vinden dat we alles uit de kast moeten halen om kapitaalsvernietiging te voorkomen'', aldus voorzitter Jan Willem van Dop in het Algemeen Dagblad.

    Aan het einde van dit seizoen loopt het contract van Braafheid af, waardoor de jeugdinternational transfervrij kan vertrekken. Utrecht wil dat voorkomen. Eerdere gesprekken over een contractverlenging zag de club op niets uitdraaien. Braafheid nam tijdens de onderhandelingen een afwachtende houding aan en dat was de reden voor Utrecht om het aanbod in te trekken. Maar nu ligt diezelfde aanbieding weer op de onderhandelingstafel. ,,Dit is een heel nette aanbieding waar we aan vast houden. Maar het moet wel van twee kanten komen: ook het kamp-Braafheid moet dit willen", aldus van Dop.

  9. #54
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht heeft de contracten van David Nascimento en Harry Suvee verlengd. Beide trainers tekenden respectievelijk voor twee en één jaar bij.

    Voorzitter Jan Willem van Dop laat op de website van de club weten zeer content te zijn met het langere verblijf van beide trainers. ,,We zijn erg tevreden over hun functioneren. Dankzij hun verleden bij FC Utrecht voelen zij de clubcultuur en de werkwijze goed aan. De samenwerking tussen de twee verloopt bovendien uitstekend."

    Nascimento heeft Jong Utrecht onder zijn hoede en is tevens assistent van Foeke Booy bij het eerste. Suvee is de eindverantwoordelijke bij de A1 van de Utrechters.

  10. #55
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voorzitter Jan Willem van Dop heeft op de officiële clubsite van FC Utrecht gereageerd op het vertrek van Marc-Antoine Fortuné naar AS Nancy. De preses noemt het een grote teleurstelling, maar ook iets onafwendbaars.
    "Er was geen houden meer aan. Hoewel we maandagavond dachten dat Marco definitief bleef, bleek Nancy Fortuné sportief en financieel meer aan te spreken. We betreuren het vertrek van Marco zeer, maar we hebben er alles aan gedaan om hem te behouden. Er was echter geen houden meer aan."

    Utrecht moest genoegen nemen met een relatief laag bedrag, vanwege een contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersom. "Een uitvloeisel van het feit dat hij voor een relatief laag bedrag bij ons binnen is gekomen aan het begin van het vorige seizoen. We stonden met de rug tegen de muur, uiteindelijk moeten we tevreden zijn met het onderhandelingsresultaat, waardoor Nancy meer betaalt voor Fortuné dan contractueel was vastgelegd."

    Behalve Fortuné vertrok ook Darl Douglas bij de Domstedelingen. Hij tekent bij het Portugese Nacional. Daarnaast maakte het AD bekend dat Ali Boussaboun (Feyenoord) en Gerald Sibon (FC Nürnberg) hoog op het lijstje van Utrecht staan om het vertrek van Fortuné op te vangen.

  11. #56
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Voorzitter Jan Willem van Dop heeft op de officiële clubsite van FC Utrecht gereageerd op het vertrek van Marc-Antoine Fortuné naar AS Nancy. De preses noemt het een grote teleurstelling, maar ook iets onafwendbaars.
    "Er was geen houden meer aan. Hoewel we maandagavond dachten dat Marco definitief bleef, bleek Nancy Fortuné sportief en financieel meer aan te spreken. We betreuren het vertrek van Marco zeer, maar we hebben er alles aan gedaan om hem te behouden. Er was echter geen houden meer aan."

    Utrecht moest genoegen nemen met een relatief laag bedrag, vanwege een contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersom. "Een uitvloeisel van het feit dat hij voor een relatief laag bedrag bij ons binnen is gekomen aan het begin van het vorige seizoen. We stonden met de rug tegen de muur, uiteindelijk moeten we tevreden zijn met het onderhandelingsresultaat, waardoor Nancy meer betaalt voor Fortuné dan contractueel was vastgelegd."

    Behalve Fortuné vertrok ook Darl Douglas bij de Domstedelingen. Hij tekent bij het Portugese Nacional. Daarnaast maakte het AD bekend dat Ali Boussaboun (Feyenoord) en Gerald Sibon (FC Nürnberg) hoog op het lijstje van Utrecht staan om het vertrek van Fortuné op te vangen.
    Wat aanvullende info :

    FC Utrecht verliest Fortuné aan AS Nancy

    30/1/2007 22:43

    FC Utrecht is een dag voor het sluiten van de transfermarkt een van zijn belangrijkste spelers kwijtgeraakt. Marc-Antoine Fortuné (25) keert terug naar Frankrijk en tekent voor tweeënhalf jaar bij AS Nancy. Utrecht ontvangt 2,3 miljoen euro voor zijn Franse topscorer.

    'Hoewel we maandagavond dachten dat Marco definitief bleef, bleek Nancy Fortuné sportief en financieel meer aan te spreken', legde voorzitter Jan Willem van Dop uit op de clubsite.' We betreuren het vertrek van Marco zeer, maar we hebben er alles aan gedaan om hem te behouden. Er was echter geen houden meer aan'.

    Van Dop haalde aan dat het bedrag dat Utrecht voor Fortuné ontvangt gezien de gelimiteerde transfersom die de speler had bedongen, nog een mooi bedrag is. 'Uiteindelijk moeten we tevreden zijn met het onderhandelingsresultaat, waardoor Nancy meer betaalt voor Fortuné dan contractueel was vastgelegd.'

    Toch leek het er maandag op dat Fortuné zelfs tot 2011 zou bijtekenen bij FC Utrecht. De club was daartoe bereid onder de voorwaarde dat de clausule van de gelimiteerde transfersom werd geschrapt. Fortune was hiermee uiterst tevreden en maandagavond liet zijn zaakwaarnemer weten dat er een principeakkoord was. Totdat Nancy hem alsnog overtuigde.

    Fortuné scoorde dit seizoen vijf keer in de Eredivisie voor de ploeg van Foeke Booy. Bovendien gaf de fysiek sterke aanvaller al zeven assists. Utrecht lichtte dan ook de optie in zijn contract, zodat hij tot medio 2009 vast lag.

    Nancy staat op de twaalfde plaats in de Franse Ligue 1. De club won maar één van zijn laatste zeven competitieduels. Bovendien komt het moeizaam tot scoren. Met negentien goals in 22 duels is Nancy een van de slechtst scorende teams in Frankrijk.

  12. #57
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Boussaboun wordt gehuurd door de FC, zo meldt RTVUtrecht.

    Lijkt me wel een speler die een meerwaarde heeft voor Utrecht. Heeft bij Feyenoord aangetoond over snelheid, fysieke kracht en een aardige actie te beschikken. Over 2 weken zien we 'm dus weer in De Kuip

  13. #58
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Tsja, Fortuné is na een paar goede wedstrijden al weer weg. Erg jammer voor de FCU, maar de Fransman heeft al vaker gezegd dat hij naar zijn vaderland terug wil. Boussabon lijkt me een goede optie voor Utreg, vraag me alleen wel af of ze ook één optie tot koop hebben bedongen.....

  14. #59
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ali Boussaboun mist eerste werkdag
    door onze Telesportredactie
    UTRECHT - Vlak voor het sluiten van de transfermarkt maakte Ali Boussaboun de overstap van Feyenoord naar FC Utrecht. De aanvaller toog woensdag grieperig naar de Domstad om de overeenkomst te beklinken. Een dag later bleek Boussaboun te ziek om met de selectie van trainer Foeke Booy mee te trainen. Ook de perspresentatie om 13.30 uur is afgelast.

    Het is twijfelachtig of Boussaboun zondag tegen ADO Den Haag voor de eerste maal het shirt van de domstedelingen zal dragen. Hij is in Utrecht de opvolger van de naar AS Nancy vertrokken spits Marc-Antoine Fortuné.

  15. #60
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Opzich een hele redelijke aankoop van Utrecht. Boussaboun is toch wel een speler die vrij gemakkelijk kán scoren, zoals hij in het verleden bij NAC veelvuldig liet zien. Bij Feyenoord ontbrak het aan vertrouwen, waardoor de prestaties ook bijna als vanzelfsprekend achterwege bleven.

    Wie weet dat hij zich bij Utrecht, waar hij wél vertrouwen krijgt, weer kan hervinden. Dat zou ook voor Utrecht erg positief zijn, want voor een subtopper scoren ze toch te weinig, zeker als je bekijkt dat de huidige clubtopscorer, Fortuné, nu ook nog eens vertrokken is.

  16. #61
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht wil zich komende maanden roeren op de transfermarkt. Na het vertrek van Fortuné, Braafheid en Douglas heeft de club een positieve balans tussen aan- en verkopen. Dat geld gaat de club gebruiken om de selectie aan te vullen. Ali Boussaboun zou de eerste aankoop moeten worden. De aanvaller wordt momenteel nog gehuurd van Feyenoord.

    "Wij stonden voor de keus hem nu te huren of te kopen", vertelt voorzitter Van Dop. "Feyenoord vroeg twee miljoen euro. Dat vonden we te veel. We hebben nu afgesproken dat we aan het eind van het seizoen eerste keus hebben. Indien Boussaboun bevalt, kunnen we hem voor volgend seizoen, tegen een lagere prijs, vastleggen." Naast Boussaboun wil de club Erik Pieters langer aan zich binden. De 18-jarige verdediger maakt gisteravond nog zijn debuut voor Jong Oranje.

  17. #62
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Booy: "Wedstrijd tegen NAC cruciaal"

    Met een voorlopige twaalfde plaats maakt FC Utrecht een teleurstellend seizoen door. De ploeg uit de Domstad wil zich bij de eerste negen voetballen, maar zal hiervoor dus minimaal drie ploegen moeten passeren. NAC Breda, de ploeg die zondag naar de Galgenwaard komt, is één van de prooien van FC Utrecht.
    Ad powered by www.webads.nl

    "Dit is een cruciale wedstrijd", zegt trainer Foeke Booy dan ook over het treffen met de ploeg uit Breda. "NAC staat vijf punten voor en wij moeten er voor zorgen, dat die voorsprong tot twee punten wordt teruggebracht. Op die manier blijf je volop meedoen in de grote groep van zeven clubs, die kans maken op de interessante plekken zes tot en met negen. En geen misverstand: FC Utrecht hoort daar zeker bij."

    Booy weet dat NAC momenteel in een goede fase zit, maar ligt daar zeker niet wakker van. De vorm van NAC moet ook niet overschat worden, oordeelt hij. "Ze pakken veel punten, maar alles zit dan ook mee. Ze zitten in net zo'n periode als Groningen tegen het eind van het vorige seizoen had. NAC draait goed, maar we moeten ze ook weer niet belangrijker maken dan ze zijn. FC Utrecht is zeker niet minder."


    Bron: FC-Utrecht.nl

  18. #63
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht is zeer te spreken over de ontwikkeling van Erik Pieters. De 18-jarige verdediger kan zijn contract verlengen tot medio 2012 in de Domstad.

    De linksbenige Pieters staat zelf open voor een verlenging van zijn contract. Zijn zaakwaarnemer is dan ook positief gestemd over een overeenkomst. "Ik denk dat we er dinsdag wel uitkomen met de club", aldus Hakim Slimani.

    In zijn eerste seizoen bij FC Utrecht kwam Pieters tot nog toe twaalf wedstrijden in actie. Ook maakte hij afgelopen week zijn debuut in Jong Oranje tegen Jong Rusland. Dat duel werd gewonnen met 3-0.

  19. #64
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht heeft Jasper Bolland voor anderhalf jaar vastgelegd. De Domstedelingen lichtten de optie in het contract van de 20-jarige middenvelder, waardoor Bolland nu tot medio 2008 vast ligt bij FC Utrecht.
    Bolland speelde tot dusverre één duel in de hoofdmacht van de de ploeg van Foeke Booy. Uit tegen NEC (2-0 verlies) maakte hij zijn debuut als vervanger van Hans Somers

  20. #65
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht toonde vrijdagavond eindelijk weer enige sporen van de ouderwetse bravoure, die de ploeg in voorgaande jaren zo lastig te bespelen maakte. De thuisclub klom door de ruime zege op NEC (3-0) op de ranglijst en lonkt nu naar de negende plaats.

    Trainer Foeke Booy bemerkte een opgaande lijn in het vertoonde spel, deelname aan de play-offs om Europees voetbal wordt een serieuze optie. Opvallend; de drie doelpunten waren alle van Belgische makelij.



    Al in de eerste helft mocht FC Utrecht het meest aanspraak maken op de openingstreffer. Die kreeg de thuisclub ook, al was het pas in blessuretijd. Nadat een afstandsschot van Tom Caluwé was gesmoord, rolde de bal voor de voeten van Hans Somers, die niet meer kon missen (1-0). NEC-doelman Gabor Babos had daarvoor twee keer zijn goede reflexen getoond bij schoten van Gregoor van Dijk en Tom Caluwé. Het gevaar moest komen van de twee middenvelders, de aanvallers Guiseppe ,Pino' Rossini en Ali Boussaboun werden geen moment bereikt. Aan de andere kant produceerde NEC-speler Andrzej Niedzielan na een wervelende actie van Romano Denneboom slechts een slap rollertje. De Pool had van Mario Been de voorkeur gekregen boven Roy Beerens, bondscoach Leo Beenhakker zag hoe Niedzielan echter geen sterke indruk maakte.



    Na de rust ging FC Utrecht onverdroten voort, er waren nauwelijks drie minuten gespeeld toen Rossini zijn lengte benutte en de 2-0 inkopte na een voorzet van Tim Cornelisse. De spelers van NEC raakten zichtbaar geïrritteerd, scheidsrechter Bjorn Kuipers spaarde Ferne Snoyl, maar trok in de 52e minuut wel de tweede gele kaart voor Patrick Pothuizen. De Nijmegenaren berustten in de nederlaag, Been haalde zijn beide aanvallers Denneboom en Niedzielan naar de kant. Hun vervangers Roy Beerens en Lorenzo Davids waren kansloos tegen de verdediging van FC Utrecht, die in 13 thuiswedstrijden pas zes keer werd gepasseerd. FC Utrecht mocht tegen de tien Nijmegenaren vrijuit voetballen, Tom Caluwé maakte na goed voorbereidend werk van Ali Boussaboun de 3-0. Daarna nam de thuisclub gas terug, de komende week volgen twee zware thuiswedstrijden tegen AZ, woensdag voor de beker, zondag in de competitie.

  21. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht staat aan de vooravond van een interessant tweeluik. Binnen vier dagen speelt de ploeg uit de Domstad immers twee keer thuis tegen AZ. Eerst (woensdag) voor de beker, daarna (zondag) voor de competitie. Booy kijkt uit naar deze dubbele confrontatie, wetende dat voor hem vooral het bekerduel telt.

    "Er staat een halve finale op het spel. Een wedstrijd waar extra spanning op zit. In de competitie kun je jezelf nog weleens een nederlaag oplopen. Dan weet je dat je het een week later nog goed kunt maken. In de beker niet, woensdag moet het gebeuren", zegt de oefenmeester op de officiële website van FC Utrecht.

    Booy heeft respect voor AZ, maar weigert zich bij voortaan neer te leggen bij uitschakeling. "AZ is een ploeg met veel kwaliteiten die ze laten zien in de competitie en in Europa. Wij hebben hun kracht eerder dit seizoen ook ondervonden in Alkmaar, toen zij tegen ons één van de beste wedstrijden van het seizoen speelden. Maar dit is weer een heel andere wedstrijd. Een wedstrijd op zich. Bang zijn we niet. Als bij ons alles klopt en we pieken op het juiste moment, dan hebben we een kans", weet hij.

  22. #67
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Utrechter Van Steensel ontsnapt aan de dood

    Het had niet veel gescheeld of FC Utrecht-speler Leen van Steensel was niet meer in leven geweest. De verdediger, die momenteel op huurbasis speelt bij het Duitse Carl Zeis Jenna, slikte tijdens de wedstrijd tegen Koblenz zijn tong in, maar overleefde de situatie wel.

    Van Steensel kreeg vlak daarvoor een doodschop van Koblenz-speler Anthony Tiéku en bleef daarna bewusteloos op de grond liggen. De medische staf van Jenna was er net op tijd bij om de tong uit zijn keel te verwijderen, waardoor de luchtwegen weer vrij kwamen. De 22-jarige huurling hield er uiteindelijk 'slechts' een hersenschudding en een gebroken onderkaak en sleutelbeen aan over.

    De aanslag van Tiéku werd door de scheidsrechter bestraft met een gele kaart. De huidige werkgever van Van Steensel overweegt echter een rechtzaak aan te spannen wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.

    ----------------------------

    Pff... die heeft mazzel gehad!

  23. #68
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Hans Somers blijft langer bij Utrecht. De middenvelder verlengde zijn contract tot 2010.
    "Ik zag geen enkele reden om mijn contract niet te verlengen", zei Somers op de website van Supportersvereniging FC Utrecht. "Het was voor mij snel duidelijk dat Utrecht nog wilde doorgaan met mij. Ik voel mij uitstekend hier."

    Ook trainer Foeke Booy haalt opgelucht adem. "Somers is een belangrijke speler voor deze ploeg. Hij heeft veel ervaring. Hij is cement tussen de lijnen."

  24. #69
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Utrecht zal in het restant van de reguliere competitie geen beroep meer kunnen doen op Robin Nelisse. Dit lieten de Domstedelingen vanmiddag via haar officiële website weten.

    De aanvaller hield aan het competitietreffen van gisteren met FC Twente (3-0 verlies) een verzwikte enkel over. Voor het herstel staan volgens clubarts Frank van Hellemondt drie tot vier weken op het programma.

    Ook de hamstringblessure van Ali Boussaboun houdt de Utrechtse gemoederen bezig. De aanvaller was vandaag vanwege griep afwezig en zal daarom pas later deze week onderzocht worden. Boussaboun had al eerder last van een verrekking in zijn hamstring. “Dit is de tweede keer, dus de kans is groot dat we deze keer minder risico zullen nemen”, aldus Van Hellemondt.

  25. #70
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De blessure van Lucian Sanmartean blijkt ernstiger dan verwacht. Onderzoek wees uit dat de aanvaller van FC Utrecht geen verrekking maar een spierscheuring in zijn bovenbeen heeft opgelopen.

    Dat houdt de 27-jarige Roemeen twee tot drie weken aan de kant, meldt FC Utrecht op haar website. Sanmartean maakte zondag zijn officiële voor de club uit de Domstad, maar in de rust moest hij de strijd staken. Dat hij het duel met Sparta van aanstaande vrijdag moest missen stond al vast, maar nu lijkt de rest van de reguliere competitie ook aan hem voorbij te gaan.

    Een MRI-scan bevestigde voor Cedric van der Gun waar hij al bang voor was: hij heeft zijn kruisband afgescheurd. Over twee weken wordt de aanvaller geopereerd. Het herstel zal zes tot negen maanden in beslag nemen. Van der Gun raakte afgelopen vrijdag geblesseerd tijdens de training.

  26. #71
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht heeft vanavond punten verspeeld in het uitduel met Sparta. De ploeg van Foeke Booy speelde met 1-1 gelijk tegen de Spartanen, waardoor de ploeg op een negende plaats in de Eredivisie staat, goed voor een play-off-plaats.

    De thuisploeg was in de beginfase veel beter dan de Domstedelingen en kreeg het dan ook loon naar werken. Invaller Bouazouan, die na twintig minuten spelen de geblesseerde Oost verving, zette Darryl Roberts vrij voor doelman Vorm. De spits uit Trinidad&Tobago benutte het buitenkansje en zette de ploeg van Wiljan Vloet op 1-0.

    Utrecht drong aan na het doelpunt, maar in de eerste helft creeërde de ploeg nagenoeg geen kansen. Ook na de thee bleef Utrecht de meerdere van Sparta en kwam het verdiend op 1-1: Invaller en debutantt George kopte de bal twintig minuten voor tijd achter doelman Wapenaar.

    Ook na de goal bleef Utrecht de betere ploeg en, maar tot doelpunten kwam het niet meer. Twee minuten voor tijd kreeg Schenkel nog de rode kaart namens Sparta, maar ondanks enkele hachelijke momenten bleef Sparta op de been.

    Utrechts staat door de winst negende in de Eredivisie, waar Sparta een dertiende plaats bezet.

  27. #72
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht-trainer Foeke Booy kan zondag beschikken over Ali Boussaboun. De aanvaller, die in de winterstop overkwam van Feyenoord, is hersteld van een hamstringblessure.

    Utrecht beschikt voor de cruciale competitiewedstrijd, voor een plek in de play-offs van plaats 6 tot en met 9, over een vrij complete selectie.

  28. #73
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Jahrizino Valentijn (22) heeft een contract getekend bij FC Utrecht tot 2009 met een optie voor nog een jaar. vorig jaar rond deze tijd koos Valentijn, als amateur van Haaglandia, voor FC Utrecht. Hij speelde nog niet vaak in de hoofdmacht, maar trainer Foeke Booy ziet in hem wel een speler voor de toekoms

  29. #74
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Jean-Paul de Jong heeft vanmiddag in de wedstrijd FC Utrecht - PSV zijn 83ste gele kaart uit zijn carrière gepakt.

    De middenvelder van de Domstedelingen heeft daardoor een dubieus record achter zijn naam gezet. Hij is de vorige recordhouder, oud-AZ-speler Barry van Galen, voorbij gestreefd.

    De FC Utrecht-supporters wachten al maanden op de niet te bejubelen prestatie. De gele prent, getrokken door scheidsrechter Roelof Luinge, werd desalniettemin met luid gejuich begroet door het thuispubliek.

  30. #75
    5Måggìø2ΘΘ2 Gobbo's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2006
    Locatie
    5Måggìø2ΘΘ2
    Berichten
    69
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Michel Vorm kreeg na afloop van FC Utrecht-PSV de David di Tomasso-trofee uitgereikt. De doelman was door de fans van FC Utrecht verkozen tot beste speler van het seizoen 2006/2007. Op een tweede plaats eindigde Francis Dickoh, derde werd Jean Paul de Jong gekozen.

    Sinds het overlijden van David di Tomasso is de uitreiking voor de populairste speler van FC Utrecht omgedoopt tot de David di Tomasso-trofee.

    Michel Vorm kreeg liefst 63% van de stemmen, gevolgd door Francis Dickoh met 12% van de stemmen. 'Mister FC Utrecht' Jean-Paul de Jong was in zijn veertiende seizoen in de Domstad weer op het podium te vinden met 8% van de stemmen. (bron: www.fcufans.nl)

  31. #76
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Robin Nelisse heeft woensdag de groepstraining bij zijn club FC Utrecht hervat, nadat hij maandag al de eerste stappen op het trainingsveld had gezet. De wedstrijd tegen FC Groningen komt echter nog te vroeg voor de lange aanvaller. Hij heeft namelijk nog wel last van zijn enkelblessure.

    Naast Nelisse kan trainer Foeke Booy ook niet beschikken over Lucian Sanmartean. Hij heeft last van een spierscheurtje in zijn bovenbeen. Guiseppe Rossini trainde woensdag uit voorzorg niet mee, wegens pijnlijke ribben. Deze hield hij over aan de wedstrijd met Jong FC Utrecht.

    Cedric van der Gun zal donderdag geopereerd worden aan zijn kruisband. Deze scheurde hij af tijdens de training en staat daardoor zes tot negen maanden buitenspel.

    Frans Dickoh en Rick Kruys zijn voor het duel tegen FC Groningen geschorst. Aanvoerder Gregoor van Dijk is wel van de partij na een schorsing.

  32. #77
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Utrecht heeft een zeer welkome overwinning geboekt op FC Groningen. En dat nog wel op vreemde bodem. De 2-0 overwinning in het noorden betekende voor de Utrechters dat ze mee mogen doen aan de play-offs in de strijd om een UEFA Cup-ticket. Het was pas de tweede uitzege van het seizoen voor de Domstedelingen, maar dus een erg belangrijke.

    De openingsfase was nog wel voor FC Groningen, maar Loval zette Utrecht bij een counter op voorsprong. Keller kopte nog voor de thee de 2-0 binnen. Die ruststand was enigszins geflatteerd. Toch hield Utrecht ook de tweede helft stand, mede dankzij goed keeperswerk van Vorm. Hij speelde sterk en verhinderde dat Groningen de aansluitingstreffer kon maken. Ook stopte hij een strafschop van Levchenko.

    Utrecht eindigt het seizoen dus als negende en neemt het nu in de play-offs op tegen Roda JC. FC Groningen kan zich opmaken voor een dubbel treffen met Feyenoord. De Rotterdammers eindigden op de zevende plek, één plaats boven de ploeg van Ron Jans en met twee punten meer. Dat beloven spannende confrontaties te worden.

  33. #78
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mogelijk vertrek Keller bij FC Utrecht

    Het is hoogst onzeker of Sander Keller volgend jaar nog in het shirt van FC Utrecht te bewonderen is. De Domstedelingen hebben Keller een contractverlenging aangeboden, maar de verdediger weet nog niet zeker of hij daar op in zal gaan.

    Keller mist bij FC Utrecht, ondanks de aanbieding tot het verlengen van zijn contract, het absolute vertrouwen. De ex-RBC speler speelde in zijn vorige drie seizoenen in Utrecht vrijwel alle wedstrijden, maar kwam dit seizoen slechts acht keer in actie.

    Keller is bezig aan zijn vijfde seizoen in de Domstad. Hij begon zijn carrière in Utrecht, maar verkaste na één seizoen reeds naar RBC Roosendaal. Toen Keller daar in drie seizoenen een goede indruk achterliet, haalde FC Utrecht hem terug.

  34. #79
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alje Schut heeft de training van donderdag aan zich voorbij moeten laten gaan. De centrale verdediger bleef met een dikke enkel langs de kant staan.

    De blessure van Schut wordt niet als ernstig ingeschat. Verwacht wordt dat de Utrechter de training na het weekend weer kan hervatten en waarschijnlijk ook mee kan spelen in het Play-off duel tegen Roda JC van aanstaande woensdag.

    Alje Schut maakte op 27 januari 2007 zijn rentree op het hoogste niveau na een afwezigheid van bijna twee jaar.

  35. #80
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Interesse Utrecht in Cho

    FC Utrecht heeft serieuze interesse in de Zuid-Koreaan Cho Jae-jin. Scouts van de Nederlandse club zaten donderdag op de tribunes van het Japanse Shimizu S-Pulse.

    Cho wist in de topper tegen Jubilo Iwata tweemaal te scoren, en wist daarmee de drie punten in het eigen Nihondaira Sports Stadium te houden. De doelpunten van de Zuid-Koreaanse international waren genoeg om de tegentreffer van Iwata ongedaan te maken. Naar verluidt willen de Utrechters de 25-jarige spits vaker bekijken voordat ze met een bod komen.

    Shimizu heeft net Japans ex-international Akinori Nishizawa aangetrokken, en dus is het denkbaar dat Cho voor een redelijke prijs weg mag. Mocht Cho in de zomer naar de Domstad komen, dan is hij de tweede speler die vanuit de Japanse J-League naar Utrecht komt. In 2003 werd Toshiya Fujita van Jubilo Iwata gehuurd.

  36. #81

    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Rijsenhout
    Leeftijd
    32
    Berichten
    20
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk Bekijk bericht
    Interesse Utrecht in Cho

    FC Utrecht heeft serieuze interesse in de Zuid-Koreaan Cho Jae-jin. Scouts van de Nederlandse club zaten donderdag op de tribunes van het Japanse Shimizu S-Pulse.

    Cho wist in de topper tegen Jubilo Iwata tweemaal te scoren, en wist daarmee de drie punten in het eigen Nihondaira Sports Stadium te houden. De doelpunten van de Zuid-Koreaanse international waren genoeg om de tegentreffer van Iwata ongedaan te maken. Naar verluidt willen de Utrechters de 25-jarige spits vaker bekijken voordat ze met een bod komen.

    Shimizu heeft net Japans ex-international Akinori Nishizawa aangetrokken, en dus is het denkbaar dat Cho voor een redelijke prijs weg mag. Mocht Cho in de zomer naar de Domstad komen, dan is hij de tweede speler die vanuit de Japanse J-League naar Utrecht komt. In 2003 werd Toshiya Fujita van Jubilo Iwata gehuurd.
    ze hebben die Nishizawa aangetrokken, dus denken ze dat Cho weg mag..
    Raar dat ie weg mag en wel in de topper mag spelen..

  37. #82
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    In het Limburgse tv programma L1 de aftrap geeft Gregoor van Dijk aan dat FC Utrecht minimaal met 3-0 moet winnen om een behoorlijke kans te maken in de uitwedstrijd in Kerkrade. De Limbrugse ploeg heeft maar liefst zeven keer gescoord in de laatste thuiswedstrijd tegen Heracles en is dus in goeden doen. Ook FC Utrecht heeft een prima prestatie neergezet door met 0-2 te winnen van FC Groningen. Roda Jc moet het in de eerste wedstrijd doen zonder Agustien en Kah (geschorst). Ook spits van Tornhout is niet van de partij door een enkelblessure. Aan Utrecht kant is verdediger Francis Dickoh weer beschikbaar en is hopelijk Alje Schut weer op tijd genezen van zijn enkelblessure.

  38. #83
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Utrecht-spelers mogen naar Gold Cup

    FC Utrecht-spelers Loïc Loval en Franck Grandel zijn opgeroepen voor het nationale elftal van Guadeloupe. Beide spelers mogen deelnemen aan het toernooi om de Gold Cup.

    De Gold Cup staat te boek als het landenkampioenschap voor Midden-Amerika. Guadeloupe zal op 6 juni zijn eerste wedstrijd spelen. Dan treedt de Franse kolonie in Miami aan tegen Haitï. Nadien volgen nog duels tegen Canada en Costa Rica.

    Grandel speelde in het verleden al enkele wedstrijden voor Guadeloupe. Loval krijgt de kans om te debuteren in de nationale ploeg van het Caribische eilandenrijkje. In tegenstelling tot Grandel werd Loval niet op Guadeloupe geboren, maar in het Franse Longjumeau.

  39. #84
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Utrecht heeft interesse in Kevin Vandenbergh

    Kevin Vandenbergh moet RC Genk verlaten. Zaterdag kreeg de jonge Jelle Vossen zelfs de voorkeur op hem. FC Utrecht biedt mogelijk een uitweg voor de aanvaller. De Nederlandse club toont alvast interesse. Genk is echter niet van plan om Vandenbergh voor een peulschil te laten vertrekken. Wie hem wil, zal minstens één miljoen euro moeten neertellen. Vandenbergh ligt immers nog tot 2009 onder contract in het Fenixstadion.

    Bij Utrecht spelen al twee landgenoten: Tom Caluwé en Hans Somers. De Nederlanders zijn dringend op zoek naar een doelpuntenmaker. Afgelopen seizoen was middenvelder Caluwe topschutter met zeven doelpunten.

  40. #85
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    FC Utrecht zet foto's hooligans op internet

    FC Utrecht heeft het helemaal gehad met de hooligans onder de eigen aanhang en heeft foto's van deze criminelen herkenbaar op internet gezet.

    Ik vind dit een moedig besluit en zeker iets dat navolging verdient.

  41. #86
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hebben ze bij NAC ook een keer gedaan, en daarop is niemand gepakt. Dat ze verkeerd bezig geweest zijn ben ik het mee eens. Dat ze gestraft moeten worden ook, maar ik vind niet dat je als Utrechtsupporter je medesupporter erbij kan naaien.

  42. #87
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjapperellie Bekijk bericht
    Hebben ze bij NAC ook een keer gedaan, en daarop is niemand gepakt. Dat ze verkeerd bezig geweest zijn ben ik het mee eens. Dat ze gestraft moeten worden ook, maar ik vind niet dat je als Utrechtsupporter je medesupporter erbij kan naaien.

    Ja begrijp ik , maar stewards neerslaan vindt ik echt een flinke stap te ver.
    En je kunt ook anoniem de dader (s) bij naam noemen.

    Want als er weer niets gebeurt, dan kunnen we straks alleen nog maar met toegangsbewijzen vol met dna identificatie naar binnen.

  43. #88
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Vier hooligans FC Utrecht melden zich


    UTRECHT - Vier verdachte relschoppers van FC Utrecht hebben zich uit eigen beweging gemeld bij de voetbalclub.

    Dat maakt de eredivisieclub bekend op de eigen website.
    FC Utrecht had in overleg met de politie foto’s van de verdachte supporters op de site gezet en de hulp van de eigen aanhang ingeroepen om de vandalen te identificeren en aan te geven. Dat kon bij de club of bij de kliklijn Meld Misdaad Anoniem.
    De verdachte fans misdroegen zich afgelopen donderdag tijdens het play-offduel met FC Groningen. Volgens de club werd toen een aantal stewards ,,op walgelijke wijze’’ mishandeld.
    De club plaatste foto’s met zes verdachten op de eigen site. Vier foto’s zijn inmiddels verwijderd. Een foto met twee verdachten prijkt nog op de site. Utrecht kondigde direct na de ongeregeldheden al aan dat de hooligans op de maximaal op te leggen straf kunnen rekenen. Ook heeft de club aangifte gedaan bij de politie.



    Kijk dat is tenminste iets. Hopelijk volgt de rest ook.

  44. #89
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Blessure Kruys lijkt ernstig

    De blessure die Rick Kruys opliep in het play-off duel voor een Intertoto-ticket tegen Vitesse laat zich niet gunstig aanzien. De jonge middenvelder heeft naar alle waarschijnlijkheid de mediale knieband in zijn rechterknie beschadigd.

    In het eerste finaleduel in het Gelredome raakte Kruys al na tien minuten geblesseerd. De speler van FC Utrecht kwam ongelukkig in aanraking met Vitesse-verdediger Civard Sprockel.

  45. #90
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Keepersprobleem doemt op voor Utrecht

    Franck Grandel maakte zich op voor de ontmoeting van morgen tegen Vitesse, maar lijkt toch af te moeten haken. De doelman van FC Utrecht raakte namelijk vanochtend op de training geblesseerd.

    De sluitpost moest morgen tegen de Arnhemmers de plaats innemen van de geschorste Michel Vorm, maar tijdens een oefening met zijn hoofd tegen een doelpaal en moest geholpen worden.

    Mocht de kwetsuur ernstig blijken, dan zal trainer Foeke Booy een beroep moeten doen op André Krul of Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht. Rick Kruys is in elk geval niet aanwezig. De middenvelder scheurde zijn knieband in de heenwedstrijd.

Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 18:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •