Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 896

Discussie: FC Utrecht nieuws topic

  1. #271
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Vind het n beetje smakeloos dat soort vergelijkingen.

  2. #272
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ton maakte hem zelf ook trouwens. Ook echt als 'die wielrenner':
    'Net als die wielrenner had ook Nesu hier geen rekening mee gehouden'
    Woensdag, 11 mei 2011 om 06:00
    Mihai Nesu brak dinsdag op de training van FC Utrecht een nekwervel bij een botsing met Alje Schut en kon zijn lichaam niet meer bewegen vanaf zijn kin tot aan zijn tenen. Nesu werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd en heeft een vijf uur durende operatie ondergaan. Tijdens de operatie is het ruggenmerg ’vrijgelegd’, om de druk op de zenuwen door de beschadigde wervel weg te nemen. De komende weken moet blijken hoe het functieherstel is van de zenuwen.

    De verslagenheid is groot bij de ploeggenoten van Nesu. "Dit is verschrikkelijk voor Mihai", vertelt trainer Ton du Chatinier woensdag in De Telegraaf. "Hier heeft Mihai nooit rekening mee gehouden, toen hij ’s ochtends van huis ging om te gaan trainen. Zoals die wielrenner in de Giro er ook geen rekening mee had gehouden, dat er een dodelijk ongeluk kon gebeuren. Helaas komen ook dit soort dingen voor in de sport. De groep zit er helemaal doorheen."
    "Het is toch een maatje, met wie je dagelijks werkt, dat daar ineens zo ligt. Dit hakt erin. Zeker bij Alje Schut, die buiten zijn schuld bovenop Mihai viel. Het was een ongelukkig incident. Mihai struikelde en viel op zijn kont. Schut liep achter hem, kon hem niet meer ontwijken en viel bovenop zijn hoofd." Jan Wuytens dacht dat Nesu 'gewoon' weer zou opstaan. "Maar hij bleef liggen en begon te schreeuwen", geeft de verdediger aan. "Hij zei dat hij zich niet kon bewegen en dat hij het gevoel had dat hij niet meer kon ademen. Het was heel heftig om mee te maken. Je voelt je zo machteloos. Het hele team leeft enorm met Mihai mee."
    "Je zag meteen dat het enorm ernstig was. Mihai kon zich niet bewegen en wilde zuurstof hebben", vertelt Dries Mertens op zijn beurt. "Ik ben er nog helemaal stuk van. Dat je zoiets moet meemaken op een training, is verschrikkelijk. Nadat Mihai met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht, hebben we elkaar ondersteund. Vooral Alje, want die was er helemaal kapot van."
    Als er bij Nesu sprake is van een complete dwarslaesie, wat betekent dat het ruggenmerg volledig is ’doorsneden’, dan is de verlamming blijvend. Bij een incomplete dwarslaesie is er perspectief op (gedeeltelijk) herstel, maar in dat geval heeft Nesu een langdurige revalidatie voor de boeg.

  3. #273
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Je medeleven betuiigen vind ik prima, maar in sommige gevallen vind ik het overdreven. Bovendien, misschien een simpele reactie, Nesu leest het allemaal toch niet hier, net als de familie Weylandt. Maja, zoals ik al zei: sommige reacties die ik gelezen heb gaan te ver.
    Bij een (semi)bekend persoon voelen mensen zich nu eenmaal sneller verbonden, of dat nou terecht is of niet. Voor hun gevoel komt het dan toch wel dichtbij... vandaar meer geschokte reacties; bij een totaal onbekende is het een ver-van-hun-bed show, bij bekende sporters worden mensen meer (en harder, bij videobeelden) met hun neus op de feiten gedrukt.

  4. #274
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kasper Bekijk bericht
    Ton maakte hem zelf ook trouwens. Ook echt als 'die wielrenner':
    Slechts dat je er smorgens geen rekening mee houd dat zoiets kan gebeuren als je de deur uitgaat.

  5. #275
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hij heeft nog een tijd tegenover me gewoond toen ie net in Nederland was. Aardige kerel, hopelijk krijgt hij weer overal gevoel.

  6. #276
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Toestand Nesu stabiel UTRECHT - FC Utrecht-speler Mihai Nesu heeft de nacht na zijn operatie goed doorstaan. De artsen hebben woensdagochtend geconstateerd dat de toestand van de Roemeen stabiel is. Dat meldde een woordvoerder van FC Utrecht. Nesu brak dinsdag op de training een nekwervel en kan zijn handen en voeten niet bewegen. In het ziekenhuis is de nekwervel vastgezet.

    „De doktoren kunnen niet meer vertellen dan dat hij moet afwachten. Het kan dagen of weken duren voordat hij het gevoel weer terugkrijgtâ€, aldus de zegsman. De selectie van Utrecht heeft woensdag zoals eerder al gepland een vrije dag. Zondag is de competitiewedstrijd tegen AZ in de eigen Galgenwaard.

    Ook in zijn thuisland is de toestand van Nesu groot nieuws. Verschillende Roemeense journalisten hebben zich al in Utrecht gemeld.

    Telegraaf.

  7. #277
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    vr 13 mei 2011, 05:47
    Perspectieven Nesu slecht
    Van onze speciale verslaggever
    UTRECHT - De situatie van FC Utrecht-voetballer Mihai Nesu is onveranderd, wat inhoudt dat er geen afname is van de verlammingsverschijnselen. De vader van Nesu is inmiddels in Utrecht aangekomen om zijn zoon geestelijk te ondersteunen. FC Utrecht-voetballer Alje Schut, die betrokken was bij de botsing die de dwarslaesie van Nesu veroorzaakte, is zozeer aangedaan door het tragische incident, dat hij gisteren niet in staat was om te trainen.

    Mihai Nesu Mihai Nesu Foto: © copyright foto: Matty van Wijnbergen.

    Nesu is sinds de botsing op de training vrijwel geheel verlamd. De Roemeen heeft volgens FC Utrecht nog steeds geen gevoel in armen en benen en dat is volgens de deskundigen geen goed teken. „Over deze patiënt kan ik niet oordelen, omdat ik geen inzicht heb in zijn specifieke situatie. Maar in het algemeen geldt de regel, dat als er in de eerste 48 uur geen enkel herstel optreedt, de perspectieven slecht zijn”, aldus revalidatiearts Christof Smit van revalidatiecentrum Reade in Amsterdam. „De kans is dan groot dat er sprake is van blijvende verlamming. Al zijn er uitzonderingen op de regel.” Smit acht het in ieder geval uitgesloten dat Nesu ooit nog zal voetballen. FC Utrecht hervatte gisteren de training in de aanloop naar het slotduel met AZ, waarin kwalificatie voor de play-offs op het spel staat. „Maar eerlijk gezegd denk ik nu helemaal niet meer aan de play-offs. We willen die laatste wedstrijd goed spelen voor Mihai. De rest is helemaal naar de achtergrond gedrongen”, aldus doelman Michel Vorm. Het is niet voor het eerst dat FC Utrecht te maken krijgt met een tragedie in de spelersgroep. In 2005 overleed David di Tommaso plotseling door een hartstilstand. „Het is bizar dat we nu bij FC Utrecht weer zoiets verschrikkelijks meemaken. Je voelt je weer net zo machteloos als toen.” Vorm was getuige van de botsing.

    „Het was een situatie die al een miljoen keer is voorgekomen. Er gebeurde bijna niks. Het is ook heel erg voor Alje, die zich dit enorm aantrekt. Hij kon er niks aan doen, maar Alje is een jongen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou het kunnen begrijpen als zijn hoofd er niet naar staat om zondag te spelen. Aan de andere kant kan hij juist door weer te gaan voetballen de situatie misschien een beetje van zich afzetten. Wij zullen hem daarbij zo veel mogelijk steunen.”
    telegraaf.nl


  8. #278
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Dat er sprake is van blijvende verlamming, houdt dit in dat alles verlamd blijft of dat er mogelijkheid bestaat dat hij bijvoorbeeld zijn handen weer kan gebruike?. Wat een ellende he, als je alleen je benen niet kan gebruiken dan kun je toch nog een hoogwaardig leven leiden. Maar tot kin verlamT?

  9. #279
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Dat er sprake is van blijvende verlamming, houdt dit in dat alles verlamd blijft of dat er mogelijkheid bestaat dat hij bijvoorbeeld zijn handen weer kan gebruike?. Wat een ellende he, als je alleen je benen niet kan gebruiken dan kun je toch nog een hoogwaardig leven leiden. Maar tot kin verlamT?
    De dwarslaesie zit in zijn nek. Daar zit dus de beschadigde zenuw en afhankelijk van de zwaarte van de beschadiging is alles onder de nek gevoelloos. En het lijkt er nu dus op dat dat voor altijd zo gaat zijn...

  10. #280
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Toch gebeurt het ook wel eens dat er toch enkele vingers of tenen kunnen bewegen ondanks dat in principe alles onder de nek verlamd is. Wel verschrikkelijk voor die gozer.

  11. #281
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Toch gebeurt het ook wel eens dat er toch enkele vingers of tenen kunnen bewegen ondanks dat in principe alles onder de nek verlamd is. Wel verschrikkelijk voor die gozer.
    Dat klopt, dan is die zenuw dus niet volledig beschadigd...
    Dramatisch zoiets. Van het ene op het andere moment volledig afhankelijk zijn...

  12. #282
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De dwarslaesie zit in zijn nek. Daar zit dus de beschadigde zenuw en afhankelijk van de zwaarte van de beschadiging is alles onder de nek gevoelloos. En het lijkt er nu dus op dat dat voor altijd zo gaat zijn...
    Dat is nog erger dan de dood in feite.

  13. #283
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Dat is nog erger dan de dood in feite.
    Dat kan ik me niet voorstellen. Ook verlamd kun je gelukzalige momenten meemaken.

  14. #284
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat kan ik me niet voorstellen. Ook verlamd kun je gelukzalige momenten meemaken.
    Kan ik me niet voorstellen, maar hoop dat je gelijk hebt

  15. #285
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    De eerste twee dagen zijn wegen wellicht zwaarder, maar het is natuurlijk nog wel gewoon mogelijk dat hij alsnog gevoel terug gaat krijgen.

  16. #286

    Aangemeld
    10 oktober 2010
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    De kogel is door de kerk. Twitter:

    jack_afc1895 jack van gelder
    Gesprek FC Utrecht en Du Chatinier uitgesteld naar morgen
    23 minutes ago

    jack_afc1895 jack van gelder
    Ton du Chatinier wordt vanmiddag ontslagen. Utrecht verraste in Europa maar stelde teleur in eigen land
    53 minutes ago

  17. #287

    Aangemeld
    21 mei 2011
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    ejj Utrecht supporters,

    heeft iemand al wat transfer geruchten gehoord binnen fc utrecht??? Twente wil Strootman kopen (hebben al bod gedaan, maar heeft utrecht geweigerd). Als Strootman toch wordt verkocht dan zijn we 2 belangrijke verdedigende middenvelders kwijt.

  18. #288
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Van Wolfswinkel voor 5,4 miljoen naar Sporting, waar hij 5 jaar getekend heeft, aldus meerdere 'betrouwbare' bronnen op Twitter. Verrassende move, vrees ook dat ie daar nog (lang) niet klaar voor is. Als het maar geen Pietje wordt... maar Utrecht heeft in elk geval nog wat aan hem verdiend.

    edit: Louis Laros, de zaakwaarnemer, meldt het inmiddels ook, presentatie binnen enkele minuten.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 3 juni 2011 om 21:31

  19. #289
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    En ook nog goed nieuws:

    Mihai Nesu heeft drie weken na zijn zeer ongelukkige val op de training van FC Utrecht zijn gevoel in zijn rechterarm weer terug. De Roemeen brak bij de actie een nekwervel kon sindsdien zijn armen en benen niet meer bewegen. 'Het is progressie dat hij zijn arm wat kan bewegen', vertelt clubarts Frank van Hellemondt op de website van FC Utrecht. 'Het feit dat het gevoel langzaam terugkeert aan de rechterkant is absoluut een vooruitgang in zijn situatie.'

  20. #290
    Chief
    Guest

    Standaard

    Mooi nieuws over Nesu!

    Opvallend van Ricky...

  21. #291
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    5,4miljoen. Goeie deal. Mist echt teveel kansen en oogt toch wat sloom en slap.

  22. #292

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Mooi van Nesu, maar vooral opvallen van van Wolfswinkel. Ik ben heel benieuwd hoe hij zich daar gaat ontwikkelen.

  23. #293
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Van allebei niet verwacht! Dacht dat er geen vooruitgang meer geboekt zou worden bij Nesu, maar dit is echt fantastisch nieuws. Ook voor Utrechtt is het goed dat ze zoveel hebben kunnen vangen voor Van Wolfswinkel. Mooi bedrag voor een spits die nog lang niet goed genoeg is voor Sporting.

  24. #294
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat is goed nieuws dat Nesu weer wat voelt! Hopen dat ie nu steeds meer gevoel in zn lichaam krijgt.

    Ricky vind ik erg opvallend, ben bang dat deze stap te vroeg voor hem komt.

  25. #295
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Erg goed nieuws van Nesu, dat van van Wolfswinkel vind ik erg opvallend omdat hij nog lang niet klaar is bij Utrecht. Voor Utrecht (lees van Seumeren) is het wel erg mooi nieuws. Zo verdient hij eindelijk wat geld terug.

  26. #296
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Geweldige deal voor Utrecht. Ricky van Wolfswinkel had stappen moeten maken maar is nog steeds een beperkte aanvaller. Gelukkig verlost Sporting Utrecht van deze stilstaande speler. Utrecht haalt de laatste jaren precies de goede spelers dus er zal een aardige opvaller komen lijkt mij.

  27. #297
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Erg goed nieuws van Nesu, dat van van Wolfswinkel vind ik erg opvallend omdat hij nog lang niet klaar is bij Utrecht. Voor Utrecht (lees van Seumeren) is het wel erg mooi nieuws. Zo verdient hij eindelijk wat geld terug.
    Het lijkt me niet dat als men een speler verkoopt dat het geld dan naar van Seumeren gaat.

  28. #298

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Had dit niet zien aankomen, omdat de Portugese competitie nou geen logische vervolgcompetitie is voor jeugdige talenten van wie men meent dat zij het niveau van Oranje aan zouden kunnen in de toekomst.

    Ik vind Van Wolfswinkel echter ook nog niet klaar voor een volgende stap, omdat ik hem simpelweg nog niet zo'n goede spits vind. Het is geen doelpuntenmachine, hij is fysiek kwetsbaar en in de Portugese competities zijn de succesvolle aanvallers toch vaak sterk (Falcao, Cardozo, Hulk) en daarnaast is het ook geen jongen die ene naar de andere assist geeft. Ik heb hem dit seizoen bijvoorbeeld minimaal een keer goed aan het werk gezien tegen NEC, maar het was nou niet dat Ramon Zomer en Bram Nuytinck - twee hele normale verdedigers hèa - moeite hadden om op de been te blijven tegen Van Wolfswinkel. Ik zie hem eigenlijk zelden aan defensie het vuur aan de schenen leggen.

    Persoonlijk vind ik hem wat gehypted en niet zo goed als veel andere mensen.
    Laatst gewijzigd door PlayaBanboy; 3 juni 2011 om 23:28

  29. #299
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Geweldige deal voor Utrecht. Ricky van Wolfswinkel had stappen moeten maken maar is nog steeds een beperkte aanvaller. Gelukkig verlost Sporting Utrecht van deze stilstaande speler. Utrecht haalt de laatste jaren precies de goede spelers dus er zal een aardige opvaller komen lijkt mij.
    Overdrijf je nu niet een beetje Ane.. Utrecht haalt altijd precies de goede spelers?
    Ik kan je inmiddels een heel lijstje geven van spelers die daar gekomen zijn en het er niet geredt hebben.

    Eigenlijk kan ik er maar een paar noemen die echt goed waren/zijn. Zeker als je Ricky een beperkte voetballer vind blijven er weinig goede aankopen over

    5,4 miljoen is overigens belachelijk veel. Als er al 5,4 miljoen betaald word voor v Wolfswinkel dan gaat dit voor veel clubs een hele dure zomer worden!

    Overigens ook erg goede deal voor ons, hoeveel krijgen we voor 9 jaar opleiden?

  30. #300
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Had dit niet zien aankomen, omdat de Portugese competitie nou geen logische vervolgcompetitie is voor jeugdige talenten van wie men meent dat zij het niveau van Oranje aan zouden kunnen in de toekomst.

    Ik vind Van Wolfswinkel echter ook nog niet klaar voor een volgende stap, omdat ik hem simpelweg nog niet zo'n goede spits vind. Het is geen doelpuntenmachine, hij is fysiek kwetsbaar en in de Portugese competities zijn de succesvolle aanvallers toch vaak sterk (Falcao, Cardozo, Hulk) en daarnaast is het ook geen jongen die ene naar de andere assist geeft.

    Persoonlijk vind ik hem wat gehypted en niet zo goed als veel mensen menen.
    Liedson deed het ook goed in de Portugese competitie, ook geen beer. Misschien was Sporting juist wel weer op zoek naar zo'n type. Al mag je hem zeker nog niet met zo'n killer vergelijken. Voetballend kan Wolfswinkel wel mee in de competitie daar denk ik, maar fysiek kan wel eens een probleem worden ja.

  31. #301
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Nouja, als hij zoveel opleverd is het een goede deal. Al hebben ze Vitesse ook 3 miljoen betaald dacht ik?

  32. #302
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Nouja, als hij zoveel opleverd is het een goede deal. Al hebben ze Vitesse ook 3 miljoen betaald dacht ik?
    Dik 3 miljoen ja, ze hebben zeg maar 2 miljoen winst gemaakt, als je kosten als salaris en premies niet meerekent.

  33. #303

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Liedson deed het ook goed in de Portugese competitie, ook geen beer. Misschien was Sporting juist wel weer op zoek naar zo'n type. Al mag je hem zeker nog niet met zo'n killer vergelijken. Voetballend kan Wolfswinkel wel mee in de competitie daar denk ik, maar fysiek kan wel eens een probleem worden ja.
    Ja inderdaad, maar zoals je zelf al aangeeft was Liedson een vrij productieve spits en dat gemiddelde zie ik Van Wolfswinkel bij lange na (nog) niet halen.

  34. #304
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dik 3 miljoen ja, ze hebben zeg maar 2 miljoen winst gemaakt, als je kosten als salaris en premies niet meerekent.
    - opleidingskosten die naar Vitesse moet. Ik heb er verder niet zo heel veel verstand van, maar volgens mij moet Utrecht die overmaken toch? Hoeveel zou dat zijn? 9 jaar?

  35. #305
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dik 3 miljoen ja, ze hebben zeg maar 2 miljoen winst gemaakt, als je kosten als salaris en premies niet meerekent.
    Dan ziet Utrecht het zelf ook niet zo in hem zitten blijkbaar. Ben nooit zon fan geweest van hem, bij Vitesse niet en de afgelopen jaren ook niet. Blijf het een matige spits vinden.

  36. #306
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ja dat beweerde ik toen ook al hier op het forum toen ie vertrok bij Vitesse, dat we dolblij moesten zijn met dik 3 miljoen (buiten het feit dat we toen nog diep in de shit zaten). Maar toen werd het door velen als rancune gezien omdat ie nogal gehyped werd door media dat seizoen.

  37. #307
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    - opleidingskosten die naar Vitesse moet. Ik heb er verder niet zo heel veel verstand van, maar volgens mij moet Utrecht die overmaken toch? Hoeveel zou dat zijn? 9 jaar?
    Paar ton denk ik.

  38. #308
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ricky met ze shirtje.


  39. #309
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nog geen nummer dus.

  40. #310
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ricky van Wolfswinkel verhuist van FC Utrecht naar Sporting Portugal.

    De 22-jarige aanvaller heeft een contract voor vijf seizoenen getekend bij de 22-voudig landskampioen.

    Van Wolfswinkel, die in twee seizoenen bij FC Utrecht 22 keer scoorde, had nog een doorlopend contract in de Domstad. Hoeveel de transfersom bedraagt, is niet bekendgemaakt.

    De spits, die één keer voor Oranje uitkwam, liet vanuit de Portugese hoofdstad weten dat hij naar een fantastische club gaat. "Het is moeilijk voor te stellen in Nederland, maar dit is echt een heel grote club. Sporting haalt me ook echt als eerste spits. Ik moet hier voor de goaltjes gaan zorgen. Hier heb ik echt het gevoel dat ik verder kan groeien." (NOS)

    Ben benieuwd...

  41. #311
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Nog geen nummer dus.
    Hij heeft rugnummer 10 gekregen bij Sporting. Dat baseer ik althans op basis van Portugese wikipedia, twitter en diverse berichten op fansites. (met dank aan mijn Braziliaanse vriendin)

  42. #312
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie de vervanger van van Wolfswinkel hooort. Hopelij redt hij het daar. Hij kan namelijk wel goed voetballen.

  43. #313
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Nesu boekt progressie en heeft weer gevoel in arm
    Mihai Nesu heeft drie weken na zijn zeer ongelukkige val op de training van FC Utrecht zijn gevoel in zijn rechterarm weer terug. De Roemeen brak bij de actie een nekwervel kon sindsdien zijn armen en benen niet meer bewegen.

    'Het is progressie dat hij zijn arm wat kan bewegen', vertelt clubarts Frank van Hellemondt op de website van FC Utrecht. 'Het feit dat het gevoel langzaam terugkeert aan de rechterkant is absoluut een vooruitgang in zijn situatie.'

    Nesu kwam op de eerder gememoreerde training (10 mei) onfortuinlijk in botsing met ploeggenoot Alje Schut. De linksback liep daarbij een dwarslaesie op. Vorige week mocht de Roemeen al de intensive care verlaten omdat hij weer zelfstandig kon ademhalen.
    Goed nieuws!

  44. #314
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    PSV biedt op Strootman én Mertens van FC Utrecht

    20/06/2011 17:47

    Een delegatie van PSV heeft vandaag de onderhandelingen met FC Utrecht over Kevin Strootman en Dries Mertens geopend. De Eindhovenaren hebben rond de tien miljoen euro geboden voor de linkermiddenvelder en de aanvaller.

    FC Utrecht heeft dit bod afgewezen, maar daarmee is de deal nog niet van de baan. 'Ik ga er niet omheen draaien; PSV wil ze allebei hebben', reageert technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht tegen Voetbal International. 'Wij vinden het bod te laag en hebben PSV voorgesteld om voor één van beiden te gaan. We gaan ons nu allebei beraden.'
    Dit kan behoorlijk kut voor Koeman zijn. Raak je je 3 talentvolste spelers en aanvoerder in 1 zomer kwijt... Ben echt benieuwd naar de vervangers.

  45. #315
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Dat accepteert Utrecht niet, van Seumeren wil echt de hoofdprijs voor deze jongens. Met tien miljoen kunnen ze misschien Mertens halen. Zeker met Erwin Koeman wil Utrecht Twente achterna en niet telkens de goede spelers aan de clubs die een treetje hoger staan verkopen. Dan vind je nooit aansluiting.

Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •