Pagina 8 van 20 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 316 t/m 360 van 896

Discussie: FC Utrecht nieuws topic

  1. #316
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    FC Utrecht meldt zich voor Roorda, Derijck, Toornstra en De Ridder
    Dinsdag, 28 juni 2011 om 23:06
    Het akkoord tussen FC Utrecht en PSV over de (ver)koop van Kevin Strootman en Dries Mertens gaat de transfermarkt in Nederland zeer waarschijnlijk in een enorme stroomversnelling brengen. De club uit de Domstad vangt naar schatting dertien miljoen euro voor het duo en kreeg ook al dik vijf miljoen van Sporting Portugal voor Ricky van Wolfswinkel. FC Utrecht bevestigt nu dat het vier spelers op het oog heeft, voor wie het zich allen al heeft gemeld.

    Nadat maandag al duidelijk werd dat FC Utrecht vol voor Geert-Arend Roorda zou gaan, maakt de club nu zelf bekend dat dat inderdaad het geval is. Maar het blijft niet bij de Friese middenvelder alleen. Ook Timothy Derijck en Jens Toornstra, beiden eigendom van ADO Den Haag, en De Graafschaps-speler Steve De Ridder moeten nu naar De Galgenwaard komen.
    De komst van het viertal is nog niet gerealiseerd, meldt voorzitter Jan Willem van Dop via de officiële kanalen. “Dat is afhankelijk van transfersommen en salarissen. We geven ons geld verstandig uit en gaan we geen absurd hoge overnamebedragen betalen. Bij FC Utrecht hebben we het salarishuis op orde, dus de wensen van deze spelers op dit gebied moeten hier absoluut in passen.” Technisch directeur Foeke Booy legt uit dat FC Utrecht meteen wil handelen.
    “We anticiperen direct, want de competitie begint als snel”, weet de oud-trainer van de Domstedelingen. “Als ik terugkijk op de laatste twee seizoenen, dan heb ik vertrouwen in ons scoutingapparaat. Praktisch iedere speler die is gehaald, heeft zich waar gemaakt bij FC Utrecht en was dus een voltreffer. Ook nu heb ik vertrouwen in onze scouts”, laat Booy weten.
    Nu Mertens en Strootman samen naar Eindhoven vertrekken, spreekt Van Dop van een ongekende transfer voor FC Utrecht. “Dit was niet tegen te houden. PSV wilde deze spelers gewoon hebben en de spelers zelf wilden ook graag de overstap maken. Nu de transfer uiteindelijk tegen onze voorwaarden is afgehandeld, zijn we blij met deze voor FC Utrecht hele grote transfer”, aldus de vertrekkend voorzitter.

    Van de FP.

    Het lijstje met vervanger is uit de kast gehaald. Met Toornstra en Roorda zouden ze niet eens heel veel mindere zaken doen.

  2. #317
    Dennis the menace Respect2al's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 april 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.841
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Roorda en Toornstra zou ik echt hele goede aankopen vinden. Ik weet niet tegen welke prijs ze nu worden gekocht, maar ik zie deze jongens ook over een jaar of 2 tegen een hoge prijs weer vertrekken. Zeker Toornstra zie ik nog wel bij een topclub spelen.

  3. #318
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wat maakt de Ridder zo speciaal dat zoveel clubs in hem geïnteresseerd zijn?

  4. #319
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Dat zijn allemaal mindere spelers dan die ze hadden. Derijck is een leuke speler, maar toch meer voor niveautje ADO. Hetzelfde geld voor de Ridder, waar ik eigenlijk nooit wat in heb gezien,. Roorda en Toornstra zijn goede middenvelders en die laatste komt ook wel in de buurt van Strootman. ADO zal echter wel een hoge geldsom voor hem vragen, waardoor je al snel bij Roorda uitkomt. Ook een prima speler, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

  5. #320
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik denk dat Roorda ook gewoon in Heerenveen blijft, heeft toch net zijn contract verlengd? (of was daar in elk geval mee bezig)

  6. #321
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Dat zijn allemaal mindere spelers dan die ze hadden. Derijck is een leuke speler, maar toch meer voor niveautje ADO. Hetzelfde geld voor de Ridder, waar ik eigenlijk nooit wat in heb gezien,. Roorda en Toornstra zijn goede middenvelders en die laatste komt ook wel in de buurt van Strootman. ADO zal echter wel een hoge geldsom voor hem vragen, waardoor je al snel bij Roorda uitkomt. Ook een prima speler, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
    Niveautje ADO lag vorig jaar een stuk hoger dan niveautje Utrecht.

  7. #322
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik denk dat Roorda ook gewoon in Heerenveen blijft, heeft toch net zijn contract verlengd? (of was daar in elk geval mee bezig)
    Nee, heeft nog een contract voor 1 jaar en schijnt zelf ook wel interesse te hebben in Utrecht. De commentaren op het Heerenveen forum zijn niet milt, en terecht overigens.

  8. #323

    Aangemeld
    5 juli 2011
    Leeftijd
    27
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Nee, heeft nog een contract voor 1 jaar en schijnt zelf ook wel interesse te hebben in Utrecht. De commentaren op het Heerenveen forum zijn niet milt, en terecht overigens.
    Ik denk, ookal zou hij het liefst bij Heerenveen spelen, dat hij graag naar Utrecht komt omdat hij onder Ron Jans weinig kans op eenbasisplek heeft, las ik laatst in de VI, door Jans zelf gezegd. Roorda is nog jong en moet juist nu veel spelen om snel beter te worden, daarom zou hij als hij slim is snel naar Utrecht moeten gaan.
    Laatst gewijzigd door michiel mees; 5 juli 2011 om 17:15 Reden: spelfoutje

  9. #324
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Rob van Dijk nieuwe keeper FC Utrecht
    Rob van Dijk wordt vandaag medisch gekeurd als nieuwe doelman van FC Utrecht. Van Dijk krijgt de rol van nestor achter de twee jonge keepers Junior Fernandez en Erik Cummins. FC Utrecht wil Van Dijk voor een seizoen contracteren. “We waren nadrukkelijk op zoek naar een ervaren doelman achter de twee keepers die we al hebben”, aldus technisch directeur Foeke Booy. “Met de komst van Rob van Dijk hebben we zo’n nestor gevonden die zonodig ook bij ons onder de lat kan. Hij is fit en heeft de afgelopen seizoenen bij Feyenoord bewezen van grote waarde te kunnen zijn.”

    Daar waar Rob van Dijk vandaag in Nederland de medisch keuring ondergaat, doet vertrekkend doelman Michel Vorm dat vandaag eveneens, maar dan in Londen. De leiding van het Nederlands Elftal gaf Vorm dinsdag vrij om de medische keuring voor zijn overgang naar Swansea City te ondergaan. Als de keuring in Londen goed verloopt en Rob van Dijk medisch eveneens wordt goedgekeurd dan contracteert FC Utrecht de ervaren keeper voor één seizoen.
    Laatst gewijzigd door Maradona10; 9 augustus 2011 om 14:40

  10. #325
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Vorm een uitstekende wedstrijd gekeept tegen City. Ondanks de 4-0 nederlaag heeft hij een aantal hele goede reddingen verricht.

    Ook mooi hoe Owen en Barton dit op twitter zeggen:
    Owen: Swansea keeper looks good. I think they could do ok this year. Their Home form will be crucial.

    Barton: Good game this, passing for fun on both sides. New Swansea keeper looks sharp, couple of great saves already.

  11. #326

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Boze Koeman wist niets van transfer Sneijder
    FC Utrecht-trainer Erwin Koeman reageerde verrast met de komst van Rodney Sneijder naar de Domstad. De coach werd door technisch directeur Foeke Booy niet ingelicht over de komst van de middenvelder.
    "Ik heb gehoord dat hij (Sneijder, red.) gekomen is. Maar daar ben ik niet over ingelicht", aldus een gefrustreerde Koeman na afloop van het treffen met Vitesse tegenover Eredivisie Live. "Het gaat mij niet om die jongen, maar om het feit dat ik niet ingelicht ben."

    Volgens de televisiezender zou Booy gezegd hebben dat Koeman wel op de hoogte was van de transfer van Sneijder naar Utrecht. "Heeft Foeke Booy gezegd dat ik wel ben ingelicht? Dat is dan hij tegen mij, maar ik ga in ieder geval niet liegen. Ja, ik ben daar kwaad over. We gaan spoedig om de tafel zitten.

    lol.

  12. #327
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Slim van Foeke.

  13. #328
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik zie niet in waarom Koeman er een zo groot drama van maakt. Wees blij met de speler. Ze zullen wel niet zomaar met hem gekomen zijn.

  14. #329

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik begrijp Koeman wel, maar denk dat hetgeen bij EL werd gesuggereerd (het probleem is groter dan dit alleen) weleens kan kloppen.

  15. #330
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Koeman zal ook wel pissig zijn over de verkoop van Vorm, Mertens, Strootman en Van Wolfswinkel, gezien de spelers die hij ervoor terug heeft gekregen. Al is die Gerndt wel een hele goede (in potentie), wat ik er vanavond van zag. Wel slecht gecommuniceerd van Booy's kant. Die zal wel een buitenkansje hebben gezien en zelf snel overleg gepleegd hebben met Ajax. Maar goed, versterking voor de breedte lijkt me niet verkeerd bij Utrecht. Anderzijds kan ik wel begrijpen dat je als trainer pissig wordt wanneer je niet ingelicht wordt over aankopen.

  16. #331
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik zie niet in waarom Koeman er een zo groot drama van maakt. Wees blij met de speler. Ze zullen wel niet zomaar met hem gekomen zijn.
    Als je als coach niet een gevraagd wordt of je het in een speler ziet zitten zou ik ook wel pislink worden. Denk niet dat Sneijdertje veel gaat spelen gezien de reactie van Koeman. Die voelt zich overduidelijk belazerd met een afdankertje van Ajax. Zijn gezicht sprak in elk geval boekdelen.

  17. #332
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Als je als coach niet een gevraagd wordt of je het in een speler ziet zitten zou ik ook wel pislink worden. Denk niet dat Sneijdertje veel gaat spelen gezien de reactie van Koeman. Die voelt zich overduidelijk belazerd met een afdankertje van Ajax. Zijn gezicht sprak in elk geval boekdelen.
    Het ging hem niet zo zeer om de speler Sneijder, maar om de manier van handelen van Booy (en mogelijk de rest boven hem). Een 'afdankertje' van Ajax, kan natuurlijk voor een middenmoter als Utrecht altijd nog van toegevoegde waarde zijn. Is het niet voor de basis, dan zeker voor de bank.

  18. #333
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het ging hem niet zo zeer om de speler Sneijder, maar om de manier van handelen van Booy (en mogelijk de rest boven hem). Een 'afdankertje' van Ajax, kan natuurlijk voor een middenmoter als Utrecht altijd nog van toegevoegde waarde zijn. Is het niet voor de basis, dan zeker voor de bank.
    Natuurlijk ging het om de manier van handelen. Maar als Booy Toornstra en Immers achter Koemans rug om bij ADO had weggeplukt had ie het vast een stuk minder erg gevonden dan dat ie nu met een jeugdspeler wordt opgezadeld die bij Ajax buiten de selectie valt.

  19. #334
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gaat lekker in Utrecht. Wat een gekakel tussen twee volwassen mensen. Beschamend.

  20. #335
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Erwin Koeman is toch een hele matige trainer, al is het natuurlijk wel heel tekenend. Ik vind nu eigenlijk alleen Mulenga van het beoogde niveau. In één zomer een EL waardig team naar een zeer matig team. Zonde.

  21. #336
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Als je als coach niet een gevraagd wordt of je het in een speler ziet zitten zou ik ook wel pislink worden. Denk niet dat Sneijdertje veel gaat spelen gezien de reactie van Koeman. Die voelt zich overduidelijk belazerd met een afdankertje van Ajax. Zijn gezicht sprak in elk geval boekdelen.
    Ik las een paar weken/maanden terug een interview met de nieuwe TD van Roda. Hij gaf aan dat een trainer de speler niet eens hoeft te hebben gezien voordat tot een aankoop overgegaan wordt. De trainer moet aangeven welk type hij denkt nodig te hebben en dan zorgen de technisch directeur en de scouting voor de rest. Kon me er wel in vinden. Over het algemeen zijn aankopen die op voorspraak van een trainer komen in Nederland geen succes gebleken.

    Het is wel vreemd dat de TD aangeeft dat hij het heeft doorgegeven aan Koeman en dat Koeman aangeeft van niet. Gelet op beide reacties geloof ik Koeman.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Erwin Koeman is toch een hele matige trainer, al is het natuurlijk wel heel tekenend. Ik vind nu eigenlijk alleen Mulenga van het beoogde niveau. In één zomer een EL waardig team naar een zeer matig team. Zonde.
    Hoezo is Koeman matig?

  22. #337
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Erwin Koeman is toch een hele matige trainer, al is het natuurlijk wel heel tekenend. Ik vind nu eigenlijk alleen Mulenga van het beoogde niveau. In één zomer een EL waardig team naar een zeer matig team. Zonde.
    Het beoogde niveau is toch play-offs halen? Ook wel grappig dat die Mulenga nu door diverse media ook opgehemeld wordt. Die jongen stond de laatste seizoenen toch bekend als een renpaard dat fysiek heel sterk is, maar in de afronding elke kwaliteit mist. Niet bepaald handig voor een spits. Vooruit, hij heeft er dit seizoen inmiddels drie in liggen, maar hij miste zaterdagavond ook een enorme kans. Schoot ie de bal van drie/vier meter voor het doel, nog twee, drie meter naast. Gerndt vind ik in potentie een veel betere speler. Geweldig linkerbeen heeft die jongen. Liet wel zien waarom hij de duurste aankoop is uit de Utrecht-historie. Lijkt me alleen niet echt een rechtsbuiten, waar hij vooral geposteerd stond. Die jongen moet je in de punt zetten met renpaard Mulenga er omheen. Kun je Oar op '10' zetten ipv linkshalf/buiten.

  23. #338
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    „Er is een punt dat je moet stoppen met zeuren en moet gaan werken”, doelde hij op Koeman. „Ik heb het als trainer bij FC Utrecht met een heel wat mindere selectie en een veel lager budget moeten doen.”
    Dit lijkt me einde verhaal voor Koeman. En dat Booy totaal ongeschikt is als technisch directeur.

  24. #339
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het beoogde niveau is toch play-offs halen? Ook wel grappig dat die Mulenga nu door diverse media ook opgehemeld wordt. Die jongen stond de laatste seizoenen toch bekend als een renpaard dat fysiek heel sterk is, maar in de afronding elke kwaliteit mist. Niet bepaald handig voor een spits. Vooruit, hij heeft er dit seizoen inmiddels drie in liggen, maar hij miste zaterdagavond ook een enorme kans. Schoot ie de bal van drie/vier meter voor het doel, nog twee, drie meter naast. Gerndt vind ik in potentie een veel betere speler. Geweldig linkerbeen heeft die jongen. Liet wel zien waarom hij de duurste aankoop is uit de Utrecht-historie. Lijkt me alleen niet echt een rechtsbuiten, waar hij vooral geposteerd stond. Die jongen moet je in de punt zetten met renpaard Mulenga er omheen. Kun je Oar op '10' zetten ipv linkshalf/buiten.
    Ik zou het juist omdraaien.

  25. #340
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Rodney en Bovenberg beginnen morgen in de basis. Zo leek het op de training vandaag.

  26. #341
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Utrecht koopt Schepers van Cambuur en verhuurt hem meteen weer aan dezelfde club. Mooi voor hem, mooi voor ons, hopelijk ook mooi voor jullie.

  27. #342
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Om 12 uur een persconferentie in Utrecht? Exit Koeman?

  28. #343
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja Exit koeman lees ik net. Misschien gaan er een paar man van de staff hem achterna.

  29. #344
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Erwin Koeman is ook gewoon een dramatische trainer, ik heb geen idee waarom ze hem hebben aangesteld. Ze gingen van een heel goed team met een matige trainer naar een matig team met een nog matigere trainer..

  30. #345
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Zal wel weer typisch zijn als Foeke Booy ze kicksen tevoorschijn haalt....

  31. #346
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nou nou, Robbie Alfen en Jantje Wouters vormen de nieuwe technische staf nu.

  32. #347

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zo slecht doet Koeman het toch niet, met dit materiaal?

  33. #348
    facta non verba Noordzijde's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2010
    Locatie
    Kralingen
    Berichten
    1.258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Koeman is een prima trainer voor een Eredivisionist. Heeft alleen de pech dat Utrecht met dit materiaal strijdt voor een plekje in het rechterrijtje. Wat wil je? Van Wolfswinkel weg, Mertens weg, Strootman weg, Nesu weggevallen etc etc. Valt weinig eer te behalen met dit elftal.

  34. #349
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Is hij ontslagen of neemt hij zelf ontslag?

  35. #350
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Zo slecht doet Koeman het toch niet, met dit materiaal?
    Mwah, als je ziet dat er in 9 wedstrijden al tegen Heracles, De Graafschap, Nac, RKC, Roda, Excelsior en VVV gespeeld is, voorspelt het weinig goeds.

    Hij speelde ook erg laf vond ik, telkens maar weer.

  36. #351

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Volgens RTV Utrecht stapt ie zelf op..

  37. #352
    Scott's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 december 2007
    Leeftijd
    31
    Berichten
    892
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennisdew Bekijk bericht
    Koeman is een prima trainer voor een Eredivisionist. Heeft alleen de pech dat Utrecht met dit materiaal strijdt voor een plekje in het rechterrijtje. Wat wil je? Van Wolfswinkel weg, Mertens weg, Strootman weg, Nesu weggevallen etc etc. Valt weinig eer te behalen met dit elftal.
    + Je aanvoerder weg, je keeper. Inderdaad, heb je gelijk in. Was echt een iets te grote leegloop deze zomer.

  38. #353
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Is hij ontslagen of neemt hij zelf ontslag?
    Ongetwijfeld stapt hij zelf op terwijl iedereen wel weet dat hij is ontslagen. Hij heeft het in ieder geval nog best lang uitgehouden met die Booy. Dat is wel een jaarsalaris waardig voor enkele maanden werk.

  39. #354
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Opvallend snel, de prestaties waren niet denderend, maar in het begin van het seizoen hebben ze ook wel veel pech gehad met de arbitrage. Ook in Arnhem, waar Vitesse een penal kreeg voor een overtreding gemaakt ruim buiten het strafschopgebied. Wellicht toch een nasleep van het incident Sneijder? Volgens mij heeft het nooit echt geklikt tussen hem en Booy.

  40. #355
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Erwin Koeman is ook gewoon een dramatische trainer, ik heb geen idee waarom ze hem hebben aangesteld. Ze gingen van een heel goed team met een matige trainer naar een matig team met een nog matigere trainer..
    Wat een onzin, Koeman is een prima trainer. Waar baseer je dat zogenaamde dramatische op?

  41. #356
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmenaar Bekijk bericht
    Wat een onzin, Koeman is een prima trainer. Waar baseer je dat zogenaamde dramatische op?
    Hij speelt laf overal waar hij heeft gewerkt, maakt spelers niet zichtbaar beter. Misschien is middelmatig een beter woord, maar een club als Utrecht hoort voor de subtop te gaan en dan is een Erwin Koeman gewoon ondermaats.

  42. #357
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Koeman stapt op bij Utrecht.

    Jammer voor Erwin, hij was best gedreven, echter indien je vijf van je beste speler s moet laat gaan voor de competitie begint is echt niet leuk en opbeurend om verder te gaan als coach.

  43. #358
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zat eraan te komen. Koeman is daar gewoon genept. Binnengehaald toen er een hele goede ploeg stond en begonnen aan het seizoen zonder elke topspeler van 2 maanden eerder. En dan ook nog eens lullig behandeld met bv de zaak Rodney Sneijder, waarvan hij niks wist.

    Dit Utrecht haalt geen Europees voetbal, terwijl van Seumeren het wel eist. Logisch dat je dan stoppen wil.

  44. #359

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Hij speelt laf overal waar hij heeft gewerkt, maakt spelers niet zichtbaar beter. Misschien is middelmatig een beter woord, maar een club als Utrecht hoort voor de subtop te gaan en dan is een Erwin Koeman gewoon ondermaats.
    Kom op man, als je kijkt wat ze zijn kwijt geraakt en wat er voor terug is gekomen. Doet hij het met een tiende plek nog goed.

  45. #360
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Hij speelt laf overal waar hij heeft gewerkt, maakt spelers niet zichtbaar beter. Misschien is middelmatig een beter woord, maar een club als Utrecht hoort voor de subtop te gaan en dan is een Erwin Koeman gewoon ondermaats.
    Met Mertens, Strootman, van Wolfswinkel, Silberbauer en Vorm was dat ook wel gelukt ja.

    Overigens is E. Koeman geen toptrainer, maar wel een heel behoorlijke, voor zover ik kan beoordelen.

Pagina 8 van 20 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •