Pagina 22 van 86 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 3864

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #946
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Jammer,
    wel drie punten maar geen echte wedstrijd meer na de twee rode kaarten.
    Na het terug zien van de beelden in de 50 minuut had FC Twente al een penalty kunnen krijgen, Esteban pakt wel degelijk Tadic.
    Dus hier had AZ al rood kunnen hebben.
    Maar al dat rode gedoe komt de wedstrijd bijna nooit ten goede.
    Wat opviel vandaag:
    Douglas sterk, Chadli speelde een goede wedstrijd.
    Daar tegenover is en blijft die Braafheid op alle fronten te kort komen, ik blijf erbij dat hij twee seizoenen achter loopt.
    Castaignos speelde ook weer een matige pot.
    Bentsson deed het redelijk maar is geen Europees niveau, timde vaak met kop duel s te laat of verkeert.

  2. #947
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ape X Bekijk bericht
    Nou, die Tadic liep gewoon de hele eerste helft te zoeken naar overtredingen van Gorter natuurlijk. Contact = duiken.....misselijke manier van voetballen en terecht dat Gorter er nog op staat.

    Maar Makellie slaat alsnog de plank volledig mis door Maher rood te geven voor een opgetild voetje. Hooguit geel, omdat het onsportief is, maar rood is echt zwaar overdreven. En dan ook nog eens Altidor rood geven, omdat ie wat commentaar krijgt. Geel was al gegeven....dan mag ie toch best nog ff doormopperen.....hij liep al weg.

    Hoppa, ook nog ff een dubieuze pingel toegewezen en de ellende is compleet. Van mij mag Verbeek Tadic straks wel ff bij zijn strot pakken...of Makellie, kan ook.

    --- Update ---

    Ah, Luc houdt blijkbaar nu al van het Twente publiek.....beetje misplaatst gebaar als je het mij vraagt.
    Het rood van Altidor was overdreven ja, maar ik denk toch wel op zijn plaats, waarschijnlijk heeft hij wel iets bijzonder idioots geroepen. Een scheids die 2 keer geel geeft binnen 30 seconden moet daar wel een verdomd goede reden voor hebben. Ik ga er maar vanuit dat de scheids dat had. Hij twijfelde in ieder geval niet. Het rood van Maher is gewoon terecht. Al voor de wedstrijd hadden ze het in de studio van EL over het duwen van eerder deze week, een klein beetje duwen is ook duwen. Na, een klein beetje natrappen is ook natrappen. En dat is rood. Meer is er niet van.

    Dan nog de strafschoppen. Voor beide situaties kan je hem op de stip leggen. De eerste is door de grens beoordeeld en werd niet gegeven, de tweede werd wel gegeven. Zelf de speler van AZ die na de wedstrijd commentaar gaf (ben zijn naam kwijt) kon vrede hebben met die strafschop. Ook voor de eerste situatie hoorde je in zijn stem dat ze daar goed wegkwamen.

    AZ heeft gewoon het hoofd verloren en dat mag ook gezegd worden. Met name Altidor mag zich dat aantrekken. Maher is jong en is er gewoon ingestonken. Ik ben de laatste die zal zeggen dat Rosales vrijuit gaat, maar dit is gewoon natrappen, hoe licht ook, en dat is rood. Op zich wel een vreemde situatie vandaag. Wedstrijden tussen Twente en AZ kennen altijd ene moment dat men over de rooie gaat, in 2010 was het in Alkmaar de niet gegeven strafschop terwijl men op de dijk Lelystad - Enkhuizen nog de handsbal kon waarnemen, het rood van Douglas, enz.... Nu was het AZ wat het hoofd verloor. Meer is er niet van. Twente wint niet (alleen) omdat het zelf zo goed speelde, maar mede omdat AZ het hoofd verloor. Dat kan en mag je de scheids niet kwalijk nemen, het waren Maher en Altidot die aanleiding gaven voor wat de scheids uiteindelijk heeft beslist. En dat Verbeek eigenlijk ook wel.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 7 oktober 2012 om 19:11

  3. #948
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Hoezo Verbeek?

  4. #949
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Die gaat altijd uit zijn dak als zijn team benadeeld is.

  5. #950
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Kan me goed voorstellen dat AZ zich zwaar in de bek gescheten voelt, wat een naaiboel.

  6. #951
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Valt me werkelijk waar 100% mee van Verbeek.


    Verbeek: "Niet verloren door arbitrage"

    AZ ging zondag met 3-0 onderuit bij FC Twente. De Alkmaarders moesten vanaf de 52e minuut met negen man verder. Trainer Gertjan Verbeek gaf de arbitrage niet de schul"Wij hebben deze wedstrijd niet verloren door de scheidsrechter. Je moet geen aanleiding geven tot rode kaarten. Maher en Altidore zijn nog jong, maar dit zijn domme dingen", zei Verbeek volgens NUSport. Adam Maher kreeg rood omdat hij Roberto Rosales pootje haakte. Jozy Altidore na het incident voor protesteren.

    De Amerikaanse spits kreeg twee gele kaart binnen een paar seconden. Altidore applaudiseerde onder meer cynisch. "Dat zal niet voor die eerste gele kaart geweest zijn. Misschien had hij koude handen", aldus Verbeek met een knipoog. De trainer van AZ vond dat zijn ploeg de schade nog beperkt wist te houden met negen man.

    "Je moet je hier niet laten afslachten en dat hebben ze goed gedaan. We hebben in de eerste helft bovendien goed meegevoetbald", verklaart Verbeek, die weet dat hij Maher en Altidore moet missen. "Ze worden zeker geschorst. De schade blijft niet beperkt tot deze wedstrijd. We kunnen oefenen zonder Maher en Altidore."

  7. #952
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Kan me goed voorstellen dat AZ zich zwaar in de bek gescheten voelt, wat een naaiboel.
    Nee dus,
    Verbeek heeft tekst en uitleg gegeven.

  8. #953
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Volgens mij is het voor Feyenoord alleen maar gunstig dat AZ verliest. Dus waarom zo gefrustreerd?
    Misschien omdat ik niet selectief verontwaardigd ben, maar me gewoon oprecht heb gestoord aan de onkunde van die scheids.

    --- Update ---

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Nee dus,
    Verbeek heeft tekst en uitleg gegeven.
    Bullshit, Verbeek heeft ook geleerd uit het verleden. Als hij zich gefrustreerd uitlaat over de arbitrage hangt de KNVB weer aan de bel.

    Die 2 spelers kunnen dan wel 'aanleiding hebben gegeven', maar dan nog zijn de besluiten van de scheids zwaar overdreven. 2x rood voor zo'n akkefietje van niks is gewoon bedroevend.

    Pootje lichten moet nooit rood wezen, zeker niet als die speler wordt geprovoceerd door een scheldende Rosales. Altidore had al geel en roept tijdens het weglopen ook niet meer als 'fuck off' (duidelijk te liplezen)...

    De enige rode kaart die AZ had moeten/kunnen krijgen was toen de keeper die speler neerlegde in de 16, maar op zo'n moment laat Makellie het volledig over aan zijn grensrechter. Om vervolgens bij een ander moment, waar toch enige twijfel is, wel meteen een pingel te geven.

    Gewoon ronduit slecht gefloten en ook totaal niet in de geest van de wedstrijd.

  9. #954
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ape X Bekijk bericht
    Misschien omdat ik niet selectief verontwaardigd ben, maar me gewoon oprecht heb gestoord aan de onkunde van die scheids.

    --- Update ---



    Bullshit, Verbeek heeft ook geleerd uit het verleden. Als hij zich gefrustreerd uitlaat over de arbitrage hangt de KNVB weer aan de bel.

    Die 2 spelers kunnen dan wel 'aanleiding hebben gegeven', maar dan nog zijn de besluiten van de scheids zwaar overdreven. 2x rood voor zo'n akkefietje van niks is gewoon bedroevend.

    Pootje lichten moet nooit rood wezen, zeker niet als die speler wordt geprovoceerd door een scheldende Rosales. Altidore had al geel en roept tijdens het weglopen ook niet meer als 'fuck off' (duidelijk te liplezen)...

    De enige rode kaart die AZ had moeten/kunnen krijgen was toen de keeper die speler neerlegde in de 16, maar op zo'n moment laat Makellie het volledig over aan zijn grensrechter. Om vervolgens bij een ander moment, waar toch enige twijfel is, wel meteen een pingel te geven.

    Gewoon ronduit slecht gefloten en ook totaal niet in de geest van de wedstrijd.
    Ik mag hopen dat niemand op jou heeft gestemd in de voetbal verstand poule.
    Je weet er totaal niks van en je argumentatie is zo krom als een hoepel.

  10. #955
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat niemand op jou heeft gestemd in de voetbal verstand poule.
    Je weet er totaal niks van en je argumentatie is zo krom als een hoepel.
    Dat deze uitlatingen van jouw persoontje komen stellen me eigenlijk alleen maar gerust dat het juist wel goed zit...

    thanks, ouwe schizo

  11. #956
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Az is echt ongelofelijk genaaid. Totaal niet in verhouding met de rest van de wedstrijd en ontzettend overtrokken kaarten. Bah bah en nog eens bah.

  12. #957
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ape X Bekijk bericht
    Misschien omdat ik niet selectief verontwaardigd ben, maar me gewoon oprecht heb gestoord aan de onkunde van die scheids.

    --- Update ---



    Bullshit, Verbeek heeft ook geleerd uit het verleden. Als hij zich gefrustreerd uitlaat over de arbitrage hangt de KNVB weer aan de bel.

    Die 2 spelers kunnen dan wel 'aanleiding hebben gegeven', maar dan nog zijn de besluiten van de scheids zwaar overdreven. 2x rood voor zo'n akkefietje van niks is gewoon bedroevend.

    Pootje lichten moet nooit rood wezen, zeker niet als die speler wordt geprovoceerd door een scheldende Rosales. Altidore had al geel en roept tijdens het weglopen ook niet meer als 'fuck off' (duidelijk te liplezen)...

    De enige rode kaart die AZ had moeten/kunnen krijgen was toen de keeper die speler neerlegde in de 16, maar op zo'n moment laat Makellie het volledig over aan zijn grensrechter. Om vervolgens bij een ander moment, waar toch enige twijfel is, wel meteen een pingel te geven.

    Gewoon ronduit slecht gefloten en ook totaal niet in de geest van de wedstrijd.
    Ik ben het volstrekt niet eens met je over de rode kaarten. Over de strafschoppen kan ik me wel vinden in je commentaar.

    Eerste moment, bal wel, contact, wel een strafschop en niet gegeven. Hier was dus rood wel op zijn plaats geweest, ook niet gegeven.




    Tweede moment, geen contact, geen strafschop wel een strafschop gegeven.

    Laatst gewijzigd door Radicofani; 8 oktober 2012 om 10:03

  13. #958
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    En laten we de slechtste swalbe sinds Wisgerhof JC-schaal 2011 niet vergeten, Willem Janssen. Wat een slechte acteur, en niet eens geel.

  14. #959
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Eerste moment, bal wel, contact, wel een strafschop en niet gegeven. Hier was dus rood wel op zijn plaats geweest, ook niet gegeven.
    Je wilde Esteban daarvoor rood geven? Zo'n actie aan de zijkant van het strafschopgebied wordt toch nooit (naar mijn weten) met rood bestraft? Het is niet zo dat Tadic recht voor het doel stond en zelf de bal erin kon schuiven.

  15. #960
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Je wilde Esteban daarvoor rood geven? Zo'n actie aan de zijkant van het strafschopgebied wordt toch nooit (naar mijn weten) met rood bestraft? Het is niet zo dat Tadic recht voor het doel stond en zelf de bal erin kon schuiven.
    Dat is toch niet van belang, Ik heb spelers uit meer lastige posities zien scoren, ook niet van belang. Esteban mist de bal en pakt de man, is rood. Het is niet zo dat hij door het missen van de bal de man raakt, hij pakt bewust de man, is rood.

  16. #961
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dat is toch niet van belang, Ik heb spelers uit meer lastige posities zien scoren, ook niet van belang. Esteban mist de bal en pakt de man, is rood. Het is niet zo dat hij door het missen van de bal de man raakt, hij pakt bewust de man, is rood.
    Nee hoor. Het bewust de man pakken is pas rood als daarmee een doelkans wordt ontnomen.

  17. #962
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dat is toch niet van belang, Ik heb spelers uit meer lastige posities zien scoren, ook niet van belang. Esteban mist de bal en pakt de man, is rood. Het is niet zo dat hij door het missen van de bal de man raakt, hij pakt bewust de man, is rood.
    Dat klopt, dat is niet zo. Hij raakt namelijk wel de bal en neemt vervolgens ook vol Tadic mee. Ik zou er ook een pingel voor geven, omdat het contact wel heel overduidelijk is in tegenstelling tot het contact met/het oog voor de bal, maar dit is natuurlijk geen rode kaart. Zie Momus' reactie.

  18. #963
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hij mist de bal compleet Marcel. Kijk de video maar na.

  19. #964
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Exact dezelfde situatie als met van der Wiel vorig seizoen in Enschede, toen was het pingel voor Ajax en een gele kaart voor Michailov.

  20. #965
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Hij mist de bal compleet Marcel. Kijk de video maar na.
    Dat zal best, maar dat is dus geel indien er geen directe doelkans ontnomen wordt.

  21. #966
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Hij mist de bal compleet Marcel. Kijk de video maar na.
    http://eredivisielive.nl/video/84877...twente-az.html

    Bij het beeld vanachter Tadic, lijkt Esteban toch echt de bal te raken. Ongeveer 4:07 in de samenvatting. Misschien dat ik me erop verkijk, maar dan alsnog is het geen rood, hoe hard die Drent met headset (Evert ten Napel dus) er ook om schreeuwt.

  22. #967
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hij gaat iig 100% voor de bal. Tadic.jpg

  23. #968
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.518
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Terecht geen strafschop en al helemaal geen rood. Al had Esteban Tadiç net geraakt, dan had Tadiç die bal niet eens binnengehouden. Die ging met één doe naar de bal: iets eerder er zijn dan de doelman en dan gaan liggen. Vond het daarom ook frappant dat Tadiç geen geel ontving.

  24. #969
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Rood of geel kan je over discussiëren, maar het was een pingel en een kaart.

  25. #970
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Terecht geen strafschop en al helemaal geen rood. Al had Esteban Tadiç net geraakt, dan had Tadiç die bal niet eens binnengehouden. Die ging met één doe naar de bal: iets eerder er zijn dan de doelman en dan gaan liggen. Vond het daarom ook frappant dat Tadiç geen geel ontving.
    Jij slaat weer totaal de andere kant door.
    Beide gaan toch voor de bal, wat wil je nu ?

    --- Update ---

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Az is echt ongelofelijk genaaid. Totaal niet in verhouding met de rest van de wedstrijd en ontzettend overtrokken kaarten. Bah bah en nog eens bah.
    AZ heeft twee speler s die het kwijt waren in de 50 minuut gisteren,, deden beide domme dingen waardoor deze twee speler s de rest van het elftal hebben genaaid.
    Dat klinkt wel effe anders dacht ik.

  26. #971
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.518
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Jij slaat weer totaal de andere kant door.
    Beide gaan toch voor de bal, wat wil je nu ?
    Nogmaals, Tadiç gaat compleet zinloos voor de bal. Hij gaat voor de bal, om er zo iets eerder te zijn dan de doelman en vervolgens als een stervende zwaan zich ter aarde te werpen. Die had niet eens de intentie om te scoren of de bal af te geven, kijk maar eens hoever hij hem van zich afspeelt.

  27. #972
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Jij slaat weer totaal de andere kant door.
    Beide gaan toch voor de bal, wat wil je nu?
    Dat zegt Kerrie toch. Daarom geen pingel.

  28. #973
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.594
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Voor de bal gaan en de bal raken is wel wat anders lijkt me.

  29. #974
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Nogmaals, Tadiç gaat compleet zinloos voor de bal. Hij gaat voor de bal, om er zo iets eerder te zijn dan de doelman en vervolgens als een stervende zwaan zich ter aarde te werpen. Die had niet eens de intentie om te scoren of de bal af te geven, kijk maar eens hoever hij hem van zich afspeelt.
    Het is aan de scheidsrechter om de situatie te beoordelen, daarom is er en zal er altijd de discussie blijven. ( misschien best wel mooi)
    Toch zit in deze situatie meer in dan je denkt.
    Tadic gaat voor de bal, er zijn scheidsrechter s die hiervoor een pingel geven.
    Esteban gaat voor de bal, neemt Tadic mee, er zijn scheids rechter die hiervoor rood geven.
    Wat maakt het zo moeilijk?
    De bal.
    Altijd is de bal het belangrijkste.
    Namelijk: kan Tadic de bal nog controleren voor de achter lijn?
    Indien neen, dan moet je als scheidsrechter gewoon niks doen en zoals nu gebeurd is gewoon een doeltrap geven.
    Indien ja, dan moet de scheidsrechter een penalty geven en de doelman een gele kaart want de weg naar het doel is dan een verdomd kleine hoek om te scoren.

  30. #975
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    En laten we de slechtste swalbe sinds Wisgerhof JC-schaal 2011 niet vergeten, Willem Janssen. Wat een slechte acteur, en niet eens geel.
    Gisteren kwam dit ook aan bod bij SV en dat zoiets eigenlijk gewoon was en er toch weinig aan te doen was terwijl de oplossing heel simpel is. Janssen had gisteren geel moeten krijgen volgens de regels maar zoiets moet je scharen onder ernstig en opzettelijk spelbederf; direct rood. Alleen een idioot neemt dan de gok nog.

  31. #976
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ach, de pingelmomenten waren verre van de grootste missers van de arbitrage in deze pot.....aan de andere beslissingen stoorde ik me meer. Het is een mannensport waar best wat geroepen mag worden. Scheidsrechters moeten niet hun eigen ego voorop stellen en doorslaan in het geven van kaarten.

    Alle argumenten/meningen ten spijt blijf ik beide rode kaarten zwaar overdreven vinden...schandalig zelfs.

  32. #977
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ape X Bekijk bericht
    Ach, de pingelmomenten waren verre van de grootste missers van de arbitrage in deze pot.....aan de andere beslissingen stoorde ik me meer. Het is een mannensport waar best wat geroepen mag worden. Scheidsrechters moeten niet hun eigen ego voorop stellen en doorslaan in het geven van kaarten.

    Alle argumenten/meningen ten spijt blijf ik beide rode kaarten zwaar overdreven vinden...schandalig zelfs.
    Helemaal mee eens. En Rosales die neergaat alsof ie op een landmijn is gaan staan. Mijn god wat triest, daar mag je ook best een kaart voor geven.

  33. #978
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Respect tegenover de scheidsrechter.
    Ook al ziet de beste man het fout, dan nog verdiend de beste man respect.
    En dat mis ik ook hier bij meerderen ten aanzien van de scheidsrechter.
    Je kan wel persoonlijk van alles roepen wat je wel/niet aanstaat, maar dat is niet belangrijk.
    Je gaat niet op een manier tekeer zoals Altidor dat deed.

    Verder is Willem Janssen niks aan te rekenen, Willem kwam zeer lichtelijk iets in contact met zijn tegenstander en kwam juist daardoor met zijn passen niet uit en dat deed zich toen voordoen met een rare dubbele knie val.

  34. #979
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Rosales,

    ja die kan je voor swalbe jegens Maher juist wel een gele kaart geven.
    Ben benieuwd of en hoe FC Twente hiermee omgaat.

    Beide speler s AZ die rood hebben ontvangen hebben 1 wedstrijd schorsing gekregen.
    En zo hoort het ook, gewoon een schorsing en niet overdrijven.

  35. #980
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Verder is Willem Janssen niks aan te rekenen, Willem kwam zeer lichtelijk iets in contact met zijn tegenstander en kwam juist daardoor met zijn passen niet uit en dat deed zich toen voordoen met een rare dubbele knie val.
    Jij was het ook die Wisgerhof verdedigde na zijn slechte schwalbe. Je lult hier recht wat ontzettend krom is, tenminste...je doet een poging.


  36. #981
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Dubbele knie val, hahaha.

  37. #982
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bij die van Wisgerhor kan je hem niks kwalijk nemen. je ziet dat Blind hem licht raakt waardoor hij uit balans raakt.

  38. #983
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Bij die van Wisgerhor kan je hem niks kwalijk nemen. je ziet dat Blind hem licht raakt waardoor hij uit balans raakt.
    http://www.optiekpagina.com/

  39. #984
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat was sarcasme, wilde reageren als keiser

  40. #985
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Dat was sarcasme, wilde reageren als keiser
    Mislukt.

  41. #986
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mislukt.
    Dat blijkt maar weer.

  42. #987
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Dat was sarcasme, wilde reageren als keiser
    Ah, bij Wisgerhor had er wel een belletje moeten rinkelen ja

  43. #988
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Lekker he ?,
    beetje onrust kweken kunstkwaker s .

  44. #989
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Tadic heeft zijn eigen mening van afgelopen zondag over de wedstrijd tegen FC Twente, lees maar:

    Dusan Tadic wilde na de gewonnen thuiswedstrijd tegen AZ scheidsrechter Danny Makkelie niet bedanken voor de drie punten. De arbiter gaf twee spelers van AZ een rode kaart, maar Tadic vond de zege van FC Twente verdiend.

    "Het was terecht", zei Tadic na afloop. "Een rare wedstrijd was het wel. Het was ook de eerste keer dat ik tegen een negental heb gespeeld. We kunnen onszelf hooguit verwijten dat we te weinig hebben gescoord. Maar we hebben niet gewonnen vanwege de scheidsrechter. We hebben het echt zelf gedaan."

    Vlak na rust leek Tadic een strafschop te krijgen, nadat doelman Esteban hem vloerde. "Ik was ervan overtuigd dat de scheidsrechter hem zou geven. Kon niet anders, het was zo duidelijk. Ik was stomverbaasd dat hij anders besloot", aldus Tadic.

    De Serviër zorgde later vanaf elf meter wel voor de 2-0. Tadic mocht aanleggen vanaf de strafschopstip na een overtreding van Nick Viergever op hem. "Het was een overtreding middels een heupzwaai en dus een penalty", besluit Tadic.

  45. #990
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.071
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Tadic heeft zijn eigen mening van afgelopen zondag over de wedstrijd tegen FC Twente, lees maar:

    Dusan Tadic wilde na de gewonnen thuiswedstrijd tegen AZ scheidsrechter Danny Makkelie niet bedanken voor de drie punten. De arbiter gaf twee spelers van AZ een rode kaart, maar Tadic vond de zege van FC Twente verdiend.

    "Het was terecht", zei Tadic na afloop. "Een rare wedstrijd was het wel. Het was ook de eerste keer dat ik tegen een negental heb gespeeld. We kunnen onszelf hooguit verwijten dat we te weinig hebben gescoord. Maar we hebben niet gewonnen vanwege de scheidsrechter. We hebben het echt zelf gedaan."

    Vlak na rust leek Tadic een strafschop te krijgen, nadat doelman Esteban hem vloerde. "Ik was ervan overtuigd dat de scheidsrechter hem zou geven. Kon niet anders, het was zo duidelijk. Ik was stomverbaasd dat hij anders besloot", aldus Tadic.

    De Serviër zorgde later vanaf elf meter wel voor de 2-0. Tadic mocht aanleggen vanaf de strafschopstip na een overtreding van Nick Viergever op hem. "Het was een overtreding middels een heupzwaai en dus een penalty", besluit Tadic.
    Gekke jongen, die Tadic.
    Zal wel veel meegemaakt hebben.

Pagina 22 van 86 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •