Pagina 29 van 86 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.261 t/m 1.305 van 3864

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #1261
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik geloof niet meer in beide. Die Rus mag wat mij betreft ook vertrekken. Zet die Mirco Born maar in de spits. De jeugd heeft de toekomst. Als het dan toch om spitsen gaat die er (nog) niet klaar voor zijn zet ik mijn geld op de jeugd. Het is allemaal te gek voor woorden eigenlijk...... We verkopen De Jong voor veel geld, toegegeven, mede omdat hij zelf weg wilde. We laten Gouriye naar Heracles vertrekken, laten Janko vertrekken, laten Plet vertrekken en halen een blinde (Bulykin) en een lamme (Castaignos) er voor terug.

  2. #1262
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik geloof niet meer in beide. Die Rus mag wat mij betreft ook vertrekken. Zet die Mirco Born maar in de spits. De jeugd heeft de toekomst. Als het dan toch om spitsen gaat die er (nog) niet klaar voor zijn zet ik mijn geld op de jeugd. Het is allemaal te gek voor woorden eigenlijk...... We verkopen De Jong voor veel geld, toegegeven, mede omdat hij zelf weg wilde. We laten Gouriye naar Heracles vertrekken, laten Janko vertrekken, laten Plet vertrekken en halen een blinde (Bulykin) en een lamme (Castaignos) er voor terug.
    Castaignos is op de goede weg, hij is aan het scoren.
    Dit hebt zo een jongen nodig om ooit weer verkocht te worden.

  3. #1263
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Hij was gisteren brandhout. Nog minder dan brandhout. Zijn balgevoel is dezelfde als die van een blinde koe op houten poten op pensioengerechtigde leeftijd. Hij ruikt een goal pas als ie er in staat en ziet een kans pas in de herhaling op het grote scherm. Dat ie in een oefenpotje scoort is leuk voor hem maar buiten een idioot grote en oerlelijke trofee die in stukken gevallen is heb je daar dus niets aan.

  4. #1264
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Castaignos heeft gister natuurlijk ook geen kans gehad. Vond hem gister nog niet eens heel erg slecht.. Tadic en Chadli speelden gewoon ver onder hun niveau, evenals de andere creatievelingen en dan kun je als spits natuurlijk ook weinig.

  5. #1265
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Castaignos heeft gister natuurlijk ook geen kans gehad. Vond hem gister nog niet eens heel erg slecht.. Tadic en Chadli speelden gewoon ver onder hun niveau, evenals de andere creatievelingen en dan kun je als spits natuurlijk ook weinig.

    http://www.specsavers.nl/

  6. #1266
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Leg even uit? Welke kans heb jij Castaignos zien missen dan? Heb jij überhaupt een kans voor Twente gezien?

  7. #1267
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dat valt me tegen van je. Maar goed, kijk vanavond de samenvatting maar en dan zul je zien wat ik bedoel met een Castaignos die pas een kans ziet als ie het op het grote scherm terug ziet. Kansen waren er niet veel maar waren er wel degelijk. We missen een afmaker, we missen een spits die gevaarlijk is en daarom de buitenspelers ruimte geeft. We hebben nu ene spits die in het spel wordt overgeslagen waardoor de buitenspelers inclusief onze "10" zelf te veel werk willen (en moeten) doen.

  8. #1268
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dat valt me tegen van je. Maar goed, kijk vanavond de samenvatting maar en dan zul je zien wat ik bedoel met een Castaignos die pas een kans ziet als ie het op het grote scherm terug ziet. Kansen waren er niet veel maar waren er wel degelijk. We missen een afmaker, we missen een spits die gevaarlijk is en daarom de buitenspelers ruimte geeft. We hebben nu ene spits die in het spel wordt overgeslagen waardoor de buitenspelers inclusief onze "10" zelf te veel werk willen (en moeten) doen.
    Oke dan, een kans waar die vol onder de bal door volleyde.. Zal de kou zijn geweest?

    Maar voor de rest ben ik het met je eens hoor, elke keer als Castaignos de bal krijgt ingespeeld heb ik het gevoel/ben ik bang dat ie balverlies lijdt door een klote aanname. Wint geen enkel kopduel van de centrale verdediger. Luuk wordt gemist.

  9. The Following User Says Thank You to TwenteTom For This Useful Post:

    Radicofani (20 januari 2013)

  10. #1269
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zondag middag 14.30 uur : Rotterdam, eredivisie wedstrijd:

    Feijenoord - FC Twente

    Clasie zegt het volgende erover:Het vertrouwen van Feyenoord heeft een flinke deuk opgelopen na de 3-0 nederlaag bij Ajax. Toch wil middenvelder Jordy Clasie niet te lang terugkijken. Zijn blik is gericht op het treffen van komende zondag tegen FC Twente.

    "We moeten gewoon door", zegt Clasie tegen RTV Rijnmond. "We moeten laten zien dat we wel echt een team zijn en dat we er na een tegenslag bovenop kunnen komen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het team het gewoon weer oppakt zoals we welk vaker hebben gedaan."

    De geschiedenis spreekt niet in het voordeel van de Rotterdammers. "De toppers hebben we dit seizoen nog niet gewonnen, we zullen een keer moeten gaan winnen. Zondag is een belangrijke wedstrijd voor ons. We hebben drie keer 3-0 verloren in de toppers, maar we moeten niet teveel meer terugkijken", aldus Clasie.


    Feijenoord thuis is zeker een sterker team dan Feijenoord uit.

    Chadli denkt het zijne ervan:

    FC Twente kan zondag tegen Feyenoord de zure nasmaak van het gelijke spel tegen RKC Waalwijk weg spoelen. Aanvaller Nacer Chadli wil revanche na het puntenverlies in eigen huis, waarover nog wel even werd nagesproken.

    "Ik denk dat iedereen teleurgesteld was over die wedstrijd", blikt Chadli terug tegenover RTV Oost. "We moesten eigenlijk drie punten pakken. We speelden thuis, dus we hebben twee punten verloren. Maar we moeten nu gewoon vooruitkijken."

    "Het was niet mijn avond en ook niet die van Dusan (Tadic, red)", vervolgt de creatieveling. "RKC speelde heel verdedigend en we krijgen nauwelijks ruimte of tijd om wat te doen. Er was weinig ruimte voor ons. Ik denk ook dat we net niet het geluk hebben gehad."

    Zondag wordt het volgens Chadli een ander duel. "Ik denk dat het een open wedstrijd wordt, want Feyenoord wil thuis ook winnen. Ook wij willen drie punten", aldus Chadli, die kansen ziet. "Als we ons eigen voetbal spelen, over de vleugels en de combinatie zoeken, dan komen er sowieso goals. We moeten gewoon aanvallend spelen en dan komt het goed."

    Het spel is de laatste wedstrijden best wel redelijk tot goed hier en daar.
    Echter het scoren is FC Twente nog niet echt gegund.
    Zeker na het weg vallen van Luuk de Jong en ook Ola Jhon is de scoringsdrift een heel eind minder.

  11. #1270
    Chief
    Guest

    Standaard

    Met hoeveel gaat Twente verliezen, Keiser?

  12. #1271
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Met hoeveel gaat Twente verliezen, Keiser?
    Ik schat een eind stand van : 1 of 2 tegen 3

  13. #1272
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente voetbalt alsof het een training s partijtje moet afwerken.
    Wederom geen ploeg die uitstraalt dat men boven aan staat en bovenaan wil blijven staan op 1
    Het zal allemaal wel, zo ongeveer voetbalt FC Twente tot nu toe.

    Vink geeft gele kaarten die niet echt nodig zijn en laat de gele kaarten op zak daar waar ze wel gegeven hadden moeten worden.

  14. #1273
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eind stand Feijenoord - FC Twente 0 - 0

    Misschien wel de slechtste Feijenoord - FC Twente ooit.

    Wat een belabberde wedstrijd, Feijenoord wilde wel ,maar kon niet echt een vuist make, FC Twente dartelde maar wat aan, hield de bal tegen daar waar nodig en deed maar wat, alhoewel het in de slotfase zeer dicht bij de 0 - 1 was.
    Maar dat zou onverdiend geweest zijn over de gehele wedstrijd.
    Hoe is het mogelijk dat je niet laat zien dat je zo hoog mogelijk wil eindigen in de eredivisie?
    Gauw vergeten deze wedstrijd.

  15. #1274
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nul tegen in twee wedstrijden stemt tot tevredenheid. Nul voor in twee wedstrijden geeft te denken. Met nul-nulletjes ga je het niet redden........

  16. #1275
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    En met Willem Janssen op de rechtsbuiten ook niet. Heerlijk ballertje die Gutierrez. Toen hij er in kwam werd Twente ineens gevaarlijk. Moet er alleen wel voor oppassen niet te veel dom balverlies te lijden.

    Wel een draak van een wedstrijd verder..

  17. #1276
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ach, zat veel spanning op. Het was een cruciale wedstrijd. Vanaf nu krijgen we alleen uit de top nog Ajax, PSV en Vitesse, allemaal thuis. Dus de komende weken zullen we zien waar we staan. Gaan we écht om het echie, of blijft het roedelopen met die Engelse tactiek.

  18. #1277
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    En met Willem Janssen op de rechtsbuiten ook niet. Heerlijk ballertje die Gutierrez. Toen hij er in kwam werd Twente ineens gevaarlijk. Moet er alleen wel voor oppassen niet te veel dom balverlies te lijden.

    Wel een draak van een wedstrijd verder..
    Verbazingwekkend dat hij daar stond. Had dan met Cabral gewoon een echte buitenspeler opgesteld. Wellicht bang voor de kracht van Feyenoord?

  19. #1278
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Verbazingwekkend dat hij daar stond. Had dan met Cabral gewoon een echte buitenspeler opgesteld. Wellicht bang voor de kracht van Feyenoord?
    Neen,
    Cabral heeft in vorige speel momenten echt te weinig laten zien, vandaag kreeg Willem Janssen een kans vanwege de open ruimte die men verwachtte.
    Helaas is dit ook mislukt.

  20. #1279
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Neen,
    Cabral heeft in vorige speel momenten echt te weinig laten zien, vandaag kreeg Willem Janssen een kans vanwege de open ruimte die men verwachtte.
    Helaas is dit ook mislukt.
    Met Indi als linksback die nooit opkomt kon je weinig open ruimte verwachten...

  21. #1280
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nee joh, niet vanwege de open ruimte. Willem Janssen verzaakt nooit in het verdedigen, da's het allerbelangrijkste voor tactische koning Steve. Man, wat een gigantisch laf geklooi de eerste 70 minuten man, totaal geen druk naar voren. De eerste 4 minuten waren al toonaangevend, toen Bengtsson en Douglas aantoonden de bal 20 keer zonder fout naar elkaar te kunnen spelen. Sjongejonge. wat heb ik zin in volgend seizoen, als Gert-Jan Verbeek inderdaad komt..

  22. #1281
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Met Indi als linksback die nooit opkomt kon je weinig open ruimte verwachten...
    Alles vandaag was eigenlijk tot misslukken gezoemd.
    Niemand deed echt zijn best om te vlammen.
    Alhoewel de bal die Clasie van de lijn haalde, na een inzet van Fer, had zomaar onverdiend de drie punten kunnen betekenen.

  23. #1282
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Leroy Fer verwacht dinsdag een contract voor 4,5 jaar te tekenen bij Everton. De middenvelder van FC Twente wist voor de wedstrijd tegen Feyenoord dat het zijn laatste duel in het shirt van de Enschedeërs zou worden.

    "Ik heb geen moment overwogen om niet meer te spelen", zegt Fer tegen het Algemeen Dagblad. "Ik zag wel de aarzeling bij mijn vader. Stel dat je geblesseerd raakt, zei hij. Logisch die gedachte, maar ik wilde per se spelen. Ik ben er net zo vol ingegaan als altijd en scoorde zelfs nog bijna. Ik wilde het gewoon graag goed afsluiten bij Twente."

    "Nu is het tijd om hogerop te gaan, naar de Premier League", vervolgt hij. "Ik ben zelf ook verrast dat het nu gebeurt. Het is toch middenin de competitie. Ik hield er rekening mee dat het zou kunnen gebeuren op het eind van dit seizoen."

  24. #1283
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Fer is terug van weg geweest.

    Laten we hopen dat Fer de vorm van vorig seizoen tijdens de wedstrijd PSV - FC Twente weer terug krijgt.
    Fer was toen geweldig in vorm.

    Het is altijd afwachten hoe een speler zich kan opstellen na een mislukte transfer.
    Het litteken op de knie heeft roet in het eten gegooid waardoor Everton nu niet direct heeft besloten tot koop.
    Echter wanneer Fer zich de komende maanden voetballend goed laat zien zal Everton ongetwijfeld komende zomer opnieuw proberen Fer in te lijven.

    En nu op naar Zondag:
    FC Twente - FC Utrecht.
    Helaas is Chadli geblesseerd en zal de opstelling anders moeten en allicht Tadic in de voorhoede worden gezet en de Chileen Guiterres op het middenveld als creatieve speler.

  25. #1284
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik was gisteren afwezig.
    Nu nog even wat napraat over het schuw verloren eredivisie duel:
    FC Twente - FC Utrecht 2 - 4

    Een oud (werk) collega van mij en oud voetballer van FC Twente Willem de Vries heeft zo zijn eigen mening:

    Geplaatst op 3 februari 2013 door Willem de Vries ·

    ‘Dit is de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen van FC Twente heb gezien. Het was helemaal niks vandaag bij Twente.
    De ploeg speelt de laatste paar maanden sowieso al niet fantastisch, maar deze wedstrijd sloeg alles.

    Er leek niets goed te gaan bij de Tukkers. Met name voor rust wist de thuisclub niets te creëren, maar dat is ook niet zo gek als je zo verdedigend staat opgesteld zoals Twente vandaag. Normaal gesproken springt er bij Twente nog wel iemand bovenuit. Een speler als Dusan Tadic kan soms het verschil maken bijvoorbeeld. Helaas voor de toeschouwer had niemand er zin in tegen Utrecht.

    Natuurlijk zat het de Enschedeërs niet mee vandaag met een penalty en een rode kaart vlak voor rust, maar dat neemt niet weg dat de spelers het publiek nooit teleur mogen stellen met hun spel. De goals die na de rode kaart vielen, kwamen beiden voort uit een dode spelsituatie. Volgens mij zijn dit juist momenten waarin het niet uit maakt of je nou met tien of elf man speelt. Ik had eerder een tegengoal verwacht doordat Twente te aanvallend zou gaan spelen, maar dat gebeurde niet. De ploeg van trainer Steve McClaren liet te makkelijk over zich heen lopen en de tegengoals laten dat goed zien.

    Wat er toe heeft geleid dat Twente vandaag zo speelde, is voor mij een vraag. Ik kan geen logische verklaring vinden voor het feit dat spelers soms vrije ballen direct bij de tegenstander in de voet lieten belandden. Met alle slordigheden van vandaag mag FC Twente blij zijn dat het máár 4-2 was. Voor het zelfde geld hadden de bezoekers hun kansen beter benut en was Twente vlak na rust al gezien.

    Het enige positieve waarover ik mij kan uitlaten is het spel van Cedric van der Gun. Hij speelde vandaag een dijk van een wedstrijd. Door veel ballen op te eisen en lijnen uit te zetten op het middenveld zorgde hij ervoor dat FC Utrecht een paar keer erg gevaarlijk is geweest. Daarom verkies ik hem tot‘man of the match../

    Wat zal het volgende dieptepunt zijn ??

  26. #1285
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Wat deed die keeper van jullie eigenlijk bij die 1e goal? Als je zo je hand achter de bal krijgt, kun je hem toch ook wel naar de zijkant duwen ipv terug het veld in?

  27. #1286
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht

    Wat zal het volgende dieptepunt zijn ??
    Ik zeg 2 maart 2013.

  28. #1287
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het zal me niets verbazen, Johan.

  29. #1288
    Chief
    Guest

    Standaard

    Deed van der Wiel vorig jaar wel leuk, daar in Enschede...

  30. #1289
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het is wachten op een ploeg die Twente eens écht over de knie legt.

  31. #1290
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Het is wachten op een ploeg die Twente eens écht over de knie legt.
    Je vond de 2-4 zondag of een tijdje terug de 3-0 bij PSV niet zwaar genoeg nog?

  32. #1291
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zeker, maar als ik neutraal probeer te zijn was met name Utrecht slordig, het hadden er meer kunnen en moeten zijn.

  33. #1292
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik heb de wedstrijd niet gezien,
    echter ik denk dat ik dat ook maar niet meer ergens een herhaling kijk .
    Ik hoorde wel dat de keeper Michailov niet zijn beste wedstrijd keepte, maar dat ook dat de meeste speler s lood in hun schoenen hadden.

  34. #1293
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Das hartstikke giftig gek!

  35. #1294
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Das hartstikke giftig gek!
    Niet echt joh.

    Bij wijze van spreken.

  36. #1295
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Willem Janssen sprak zondag harde woorden, nadat hij met FC Twente 1-1 had gespeeld bij PEC Zwolle. 'De manier waarop wij spelen slaat helemaal nergens op', aldus de middenvelder tegenover Eredivisie Live. 'Waarschijnlijk was dit het slechtste wat we tot nu toe dit seizoen hebben laten zien. Ik snap er niets van.'

    Volgens Janssen werd FC Twente vooral na rust aan alle kanten voorbij gelopen. 'In alle facetten van het spel kwamen we tekort. Iedereen dóet maar wat, zo lijkt het. Het loopt werkelijk van geen kant. Het is echt ongelooflijk.'

    Een verklaring heeft Janssen niet. 'We willen echt wel, maar het lukt gewoon niet. Met welke spelers we ook voetballen. Na de nederlaag tegen FC Utrecht vorige week hebben we eens goed met elkaar gesproken. En dan dit. Ik heb er geen woorden voor.'

    'Wat we ook probeerden, niets lukte meer', zo keek trainer Steve McClaren terug op de tweede helft. 'Ik begrijp het niet. Voor de rust ging het vrij goed. We kwamen voor en kregen meer kansen. Er was controle. Na de hervatting deden we niets anders dan afwachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben zo ongeveer elke bal die we hadden ingeleverd bij de tegenstander.'

  37. #1296
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vak-P is verhaal halen bij het FBK. Deze tweet kwam binnen;

    RT @***********: Ik citeer: If Vak-P wants me to leave i will leave! Steve bij deze dus: Go Home !! Eens of oneens?
    Het wordt met de week onrustiger. Waar maken we ons druk om. Met dit voetbal is een punt in Zwolle gewoon goed gedaan.

  38. #1297
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het elftal is door de onvoldoende scorende spits Castaignos totaal uit vorm.
    De gehele speler s groep weet ongeveer dat wanneer de bal naar voren gaat, de bal verloren is.
    Er is voor geen aanspeel punt die de bal vast kan houden en door kan spelen naar iemand met het zelfde shirt aan.
    Het vertrouwen is totaal weg.
    Je ziet speler s ploeteren met de wetenschap: waar is de bal het veiligst ?, ik mag niet naar voren spelen.

  39. #1298
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Luc is idd wel kansloos ja. Heerlijk. En dank daarvoor Inter en Twente. Met een pech had die gast bij Feyenoord in de spits gestaan...

  40. #1299
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Luc is idd wel kansloos ja. Heerlijk. En dank daarvoor Inter en Twente. Met een pech had die gast bij Feyenoord in de spits gestaan...
    Welke scout zou de aankoop door gedrukt hebben bij FC Twente.

    Ik denk zelfs dat Castaignos bij Feijenoord een betere kans had gemaakt, nu is de druk vele malen hoger bij FC Twente voor Castaignos om zichzelf te bewijzen.

  41. #1300
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Welke scout zou de aankoop door gedrukt hebben bij FC Twente.

    Ik denk zelfs dat Castaignos bij Feijenoord een betere kans had gemaakt, nu is de druk vele malen hoger bij FC Twente voor Castaignos om zichzelf te bewijzen.
    Ik denk dat Castaignos vooral baat zou hebben bij een normale trainer.

  42. #1301
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik denk dat Castaignos vooral baat zou hebben bij een normale trainer.
    Neen,
    er werken bij de technische staf voldoende ervaren mensen die weten hoe men speler s beter maakt en kan maken.
    Dat is de laatste jaren meer dan voldoende bewezen.

    Dus kom niet met alleman s slappe geklaaggezang.

    Feit is op dit moment dat Castaignos de kar niet trekt, niet voldoende scoort, geen bal bijna fatsoenlijk aan neemt, geen bal fatsoen door kan spelen, bijna altijd de bal verspeelt of bal verlies lijdt .
    Al de speler s om hem heen zijn mede hierdoor totaal uit vorm geraakt, het vertrouwen is geknakt kerel.

  43. #1302
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Komen ze er misschien daar ook achter, dat Mcclaren gewoon een kluns is.

  44. #1303
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Neen,
    er werken bij de technische staf voldoende ervaren mensen die weten hoe men speler s beter maakt en kan maken.
    Dat is de laatste jaren meer dan voldoende bewezen.

    Dus kom niet met alleman s slappe geklaaggezang.

    Feit is op dit moment dat Castaignos de kar niet trekt, niet voldoende scoort, geen bal bijna fatsoenlijk aan neemt, geen bal fatsoen door kan spelen, bijna altijd de bal verspeelt of bal verlies lijdt .
    Al de speler s om hem heen zijn mede hierdoor totaal uit vorm geraakt, het vertrouwen is geknakt kerel.
    Dat is die zelfde staf die van Co af wilden en Steve terug wilden? Van mij mogen ze allemaal wieberen. Steve weg en de staf weg met die clown van Mulder voorop. Dit seizoen is verloren, dus lekker schoon schip maken, Born in de spits en Luc lekker banken bij jong Twente. Een van de grootste miskopen uit de recente geschiedenis. Hij was gewoon een paniekaankoop. De Jong ging weg en binnen een paar dagen sond de witte Audi van Castaignos op de parkeerplaats.

    10 tegen 1 dat we op het einde van dit seizoen spelers moeten verkopen om de zaak overeind te houden. Dus Tadic weg zonder dat er iemand voor terug kan komen, Chadli weg zonder vervanger, Douglas gaat sowieso weg, Fer zal ook wel weggaan. En wie wil eigenlijk blijven onder deze trainer. Niemand wordt beter onder deze trainer, dat is inclusief Tadic, Chadli en Fer.

  45. #1304
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Je mag Immers hebben. Twee miljoen.

  46. #1305
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Helaas, geld op.......

Pagina 29 van 86 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •