Pagina 32 van 86 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.396 t/m 1.440 van 3864

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #1396
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Indrukwekkend inderdaad dat Twente. Had ze ingeschaald als 11e, maar 9e zit er zeker in!

    Ja lekker he,
    met een Tadic erbij misschien nog wel hoger.

  2. #1397
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Volgende week het degradatieduel tegen Feyenoord. Spannend Keiser.

  3. #1398
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Volgende week het degradatieduel tegen Feyenoord. Spannend Keiser.

    Waar ga je kijken Johan ?

  4. #1399
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was voor mij Joshua John de man van de wedstrijd.

    Ik hoop dat de beste man zich het gehele seizoen zo in deze vorm laten zien.
    Erg gedreven, goede voorzetten, een meer dan prima schot op doel dat normaliter een doelpunt zou zijn.
    Veel ernergie gevend, voetballend vaak zoekend naar goede oplossingen.

    En dan te bedenken dat de beste man niet op de clubfoto staat omdat men er vanuit ging dat de beste man in Kopenhagen zou tekenen.

    Hoe raar kan het gaan in de voetballerij?

  5. #1400
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat verder opviel:

    Dario Tanda was zaterdagavond een opmerkelijke basisklant tijdens het doelpuntloze gelijkspel tegen RKC. De jonge middenvelder mocht vanaf het begin starten op het middenveld met Gutierrez en Janssen.

    "Het kwam als een verrassing voor mij", vertelt hij tegenover RTV Oost. "Ik heb het goed gedaan tijdens het trainingskamp en kreeg vandaag de kans. Ik vond dat het redelijk goed ging vandaag, ondanks een paar foutjes ben ik wel tevreden. De trainers zeiden dat ik lekker vrijuit mocht spelen en dat heb ik ook gedaan."

    De talentvolle Tanda baalde wel van het resultaat. "Helaas hebben we niet kunnen scoren, we hadden het geluk niet aan onze zijde", vervolgt hij. Volgende week wacht Feyenoord. "Ik train gewoon hard en zie wel wat de trainer beslist, maar ik hoop natuurlijk in de basis te blijven."

  6. #1401
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Waar ga je kijken Johan ?
    Ik ga niet kijken.

  7. #1402
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Een trainer die durft:
    Trainer Jansen van FC Twente zegt: ''Ik zie kansen om Feyenoord pijn te doen

    FC Twente hoopt morgen in Rotterdam de competitiestart van Feyenoord nog vervelender te maken. Na het gelijkspel van de Tukkers hopen zij zich te revancheren tegen de Rotterdammers die in de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle met 2-1 verloren.

    Het elftal van FC Twente zal er in Rotterdam waarschijnlijk anders uitzien dan afgelopen week in Enschede, aangezien Dusan Tadic en Kyle Ebecilio (opgeleid door Feyenoord) volledig hersteld zijn en aan de start kunnen verschijnen. Verder kan ook Shadrach Eghan aan de aftrap verschijnen. Hoe de wedstrijd in De Kuip zal verlopen, is moeilijk in te schatten door Twente-trainer Michel Jansen. "Het kan daar na de nederlaag tegen PEC Zwolle twee kanten op", aldus Jansen tegen Algemeen Dagblad. "Of Feyenoord speelt - aangewakkerd door het thuispubliek - agressief en vol passie om de nederlaag van vorige week weg te spoelen, of er komt extra druk op de jonge thuisploeg te liggen, omdat er nu echt gewonnen móet worden."

    Jansen heeft PEC Zwolle - Feyenoord gezien en gaat uit van de eigen krachten van zijn team. "Natuurlijk gaan wij uit van onze mogelijkheden. En met de ploeg die wij op de been brengen, zie ik kansen om Feyenoord pijn te doen", onthult de coach strijdvaardig. "Welke? Dat ga ik niet zeggen, want dan ligt het gelijk in Rotterdam."

    FC Twente zal na het doelpuntloze gelijkspel in De Grolsch Veste tegen RKC Waalwijk zichzelf moeten laten zien. Nieuwste aanwinst Luka Djordjevic is nog niet aanwezig in De Kuip, aangezien de Montenegrijn eerst zijn papierwerk afgerond moet hebben. Hij is waarschijnlijk tegen Vitesse wel van de partij. Verder weet AD Sportwereld dat Willem Janssen op de bank zal starten in Rotterdam. De lopende middenvelder zit misschien voor het laatst bij de selectie, want Hull City hoopt de Nijmegenaar voor 2,5 miljoen euro over te nemen van de Tukkers. Janssen zelf gaf aan nog niets uit Engeland vernomen te hebben.

    Aldus Michel Jansen, trainer van FC Twente

    Ik denk persoonlijk dat deze wedstrijd nog te vroeg is voor FC Twente, ik zou vooraf blij zijn met een gelijkspel.

  8. #1403
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vandaag de tweede competitie eredivisie wedstrijd:

    Feijenoord - FC Twente

    FC Twente neemt het vanmiddag op tegen Feyenoord. Het duel in de Kuip begint al om half één en is live te zien op Fox Sports.

    Twente gaat op zoek naar de eerste competitiezege van het seizoen en trainer Michel Jansen heeft er voor gekozen om zowel Eghan Shadrach als Kyle Ebecilio vanaf het begin op te stellen. Dit gaat ten koste van Dario Tanda en Willem Janssen. Ook Dusan Tadic begint weer in de basis, waardoor Joshua John plaats moet nemen op de bank.

    Opstelling: Marsman, Rosales, Bengtsson, Bjelland, Koppers; Ebecilio, Eghan, Gutierrez; Promes, Tadic, Castaignos.

    Mensen, let vooral eens op de jonge Ghanees Eghan.
    Deze 19 jarige jongen heeft veel voetbal talent en is twee benig.
    Verder is Tadic terug in de basis en is John gepasseerd.

    Ter aanvulling is hier de opstelling van Feijenoord:
    Opstelling Feyenoord: Mulder, Van Deelen, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Pelle, Cisse
    Laatst gewijzigd door Keiser; 11 augustus 2013 om 12:01

  9. #1404
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Sliime Pelle loopt op het juiste moment weg bij Bengtson en kopt schitterend raak uit een hoekschop,

    29* 1 - 0 Feijenoord

  10. #1405
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Nadat FC Twente op achterstand kwam, ging FC Twente gedurfder voetballen.
    Ebecilio knalde al een keer op de paal alvorens toch in de 38 minuut te scoren en gelijk te maken:

    29* Pelle 1 - 0
    38* Ebecilio 1 - 1

  11. #1406
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente, er is vandaag meer te halen dan een gelijkspel.

    Feijenoord laat FC Twente het spel maken en dan nog wel in een thuis wedstrijd.

    Als er ooit een kans is om Feijenoord te kloppen dan lijkt het me vandaag wel. Of Feijenoord moet zich hervinden.

  12. #1407
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Inmiddels zijn we rond de 70 minuut en FC Twente staat voor met 1 - 2

    Tadic heeft een strafschop mogen nemen nadat Feijenoord speler van Deelen de jonge FC Twente speler Eghan foutief ter aarde had gewerkt, dus een rode kaart en een strafschop.
    Inmiddels is ook de Vrij met zijn tweede gele kaart van het veld gelopen met rood richting kleedkamer.

  13. #1408
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Hoe snel kan het gaan?

    We zijn inmiddels in de 85 minuut en FC Twente leid met 1 -4
    Een penalty benut door de geweldige Tadic, vandaag dus 2 goals en 2 assists
    Dan is er dus nog de spits Casyaignos die moest scoren en deed dat naar behoren.

    73* Tadic penalty 1- 3
    79* Castaignos 1 - 4

  14. #1409
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eindstand Feijenoord - FC Twente 1 -4
    Wie had dit verwacht?
    Aan de ene kant zat het er wel in gezien het goede positie spel tegen RKC en het slechte positiespel van Feijenoord tegen Zwolle.

    Er is en staat een beter FC Twente dan de laatste 2 seizoenen. We mogen en kunnen nog wat verwachten dit seizoen, dat is duidelijk na vanmiddag.

    Nu hopen dat Willem Jansen nog vertrekt en er 2 Mexicanen straks nog bij deze selectie komen.

  15. #1410
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Goed genoeg is oud genoeg.

    Kyle Ebecilio begon zondag in de basis van FC Twente en liet een uitstekende indruk achter tegen Feyenoord. In de eerste helft zag hij een schot op de lat uiteen spatten en niet veel later zorgde hij voor de verdiende gelijkmaker.

    "Vorige week tegen RKC hebben we al laten zien goed te kunnen voetballen", zei de maker van het eerste doelpunt na afloop. "Toen verzuimden we te scoren. Nu hebben we de treffers wel gemaakt." De fysiek sterke middenvelder vond dat de Tukkers uitstekend speelden, zeker na de eerste goal.

    "Na de eerste kregen we meteen al meer ruimte om de kansen uit te spelen. Nadat de tweede Feyenoorder verdween was het gedaan met de wedstrijd", vervolgt Ebecilio, die veel vertrouwen heeft in de selectie. "Dit is een elftal met mogelijkheden. We hebben een jong elftal, maar goed genoeg is oud genoeg. Dat hebben we hier wel laten zien. "

    Zo kun je het ook zien.
    Ik denk dat PSV samen met FC Twente goed verjongd hebben en deze competitie leuke dingen kunnen gaan laten zien.

  16. #1411
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het is de taak aan Jansen om te zorgen dat de jonkies met beide benen op de grond blijven.

    Vandaag nog even na genieten en dan de ogen gericht op de komende tegenstander FC Utrecht.

    Quincy Promes was niet verbaasd over de ruime zege van FC Twente op Feyenoord in De Kuip (1-4). "We hebben een jonge ploeg, maar ook een frisse ploeg met veel kwaliteit", zegt Promes in gesprek met De Telegraaf.

    "We hebben laten zien, dat er rekening moet worden gehouden met FC Twente", vervolgt de 'gelegenheidsrechtsbuiten' zelfverzekerd. "Als je in een kolkende Kuip kan winnen, dan geef je een heel goed signaal af." Ook Kyle Ebecilio was na afloop een blij man, hij zorgde voor de belangrijke gelijkmaker voor rust.

    "Ik was zo blij, maar daarna dacht ik ‘laat ik het maar iets rustiger doen’.” Zijn vrienden op de tribune waren eveneens blij voor hem. "Ook mijn vrienden, met wie ik bij Feyenoord in de jeugd heb gespeeld (onder meer JeanPaul Boëtius en Elvis Manu, NH.) waren blij voor me toen ik scoorde. Ze zeggen dat ze voor me gejuicht hebben. Daar zijn het ook vrienden voor. Ook toen ik in Engeland speelde is die vriendschap altijd goed gebleven.”

    Ebecilio blijkt uitstekend in het spelletje van FC Twente te passen. De dynamische en fysiek sterke middenvelder is een goede aanvulling tussen lichtgewichten als Felipe Gutierrez, Eghan Shadrach en Quincy Promes. "Je hebt iemand nodig die de afstanden kan belopen en dat spel ligt me goed, ik ben een box-to-boxspeler, die graag van achteruit komt. Ik heb het spel het liefst voor me”, besluit de opvolger van Leroy Fer, die eveneens aandachtig toeschouwer was.

  17. #1412
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ebecillio speelt niet graag op 10, is daarom nu erg tetreden bij FC Twente;

    FC Twente heeft dit seizoen eindelijk weer haar creatieve middenveld waar het lang naar op zoek was. Vorig seizoen kregen lopers als Willem Janssen en Leroy Fer de voorkeur in de middenlinie, nu krijgen kleine en behendigde voetballers als Felipe Gutiérrez en Eghan Shadrach de kans van trainer Michel Jansen.

    Tegen Feyenoord pakte het creatieve middenveld goed uit en werden de Rotterdammers in eigen huis weggespeeld. Het voetbal regeert weer in Enschede. Kyle Ebecilio completeert het middenveld van FC Twente. Het negentienjarige exponent van de Feyenoord-jeugdopleiding werd deze zomer overgenomen van Arsenal en neemt de plek in van Leroy Fer. Naast het loopvermogen blijkt Ebecilio ook over een prima techniek en overzicht te beschikken.

    De middenvelder voelt zich thuis aan de rechterkant bij FC Twente. "Ik sta nu op mijn favoriete plek", zegt Ebecilio tegen het Algemeen Dagblad. "Al zou ik ook met de punt naar achteren kunnen spelen. Als ik maar ruimte voor me heb. De nummer 10-positie is daarom niets voor mij, dat is typisch iets voor Shadrach."

    Gutiérrez heeft de rol van de geblesseerde Wout Brama op zich genoemen. De lichtvoetige Chileen duikt vaak op tussen de centrale verdedigers om de bal te halen, maar verdeelt het spel dan snel naar voren. De kleine Shadrach Eghan is voor de buitenwereld nog een onbekende voetballer, maar de Ghanees valt nu al op door snel snelheid, techniek en kapbewegingen. Zo verschijnt FC Twente dit seizoen met drie echte voetballers op het middenveld.

  18. #1413
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht waarschijnlijk nog niet beschikken over Luka Djordjevic. De negentienjarige spits, die gehuurd wordt van Zenit St. Petersburg, is naar zijn vaderland Montenegro vertrokken om een werkvergunning te regelen.

    Ook speelt hij daar woensdagavond met Montenegro een oefeninterland tegen Wit-Rusland. FC Twente-trainer Michel Jansen hoopt snel een beroep te kunnen doen op de talentvolle Djordjevic.

    "Ik reken erop dat hij er volgende week in de uitwedstrijd tegen Vitesse bij zal zijn", zegt Jansen in Voetbal International. "We zitten niet zo dik in de aanvallers, dus Luka zal in de breedte zeker druk zetten op de andere spitsen. Hij kan scoren, heeft een goede werkethiek en brengt ook medespelers in stelling. Daarnaast is hij vrij allround, dus je kunt hem ook vanaf de zijkanten laten spelen."

  19. #1414
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Zondag FC Twenbte - FC Utrecht

    FC Twente heeft ten opzichte van vorig seizoen wat rechte te zetten tegen FC Utrecht.
    Er is een welkome gast aanwezig:

    Blaise N'Kufo is zondag te gast bij de competitiewedstrijd tussen FC Twente en FC Utrecht. De topscorer aller tijden van FC Twente krijgt voor het duel in De Grolsch Veste een eerbetoon op de grasmat, meldt FC Twente op de officiële website.

    N'Kufo is als scout en uithangbord nog verbonden aan de Tukkers, maar woont al drie jaar in Canada. Na de landstitel bij FC Twente vertrok de Zwitser naar Vancouver en speelde tot 2011 voor Seattle Sounders in de Amerikaanse Major Soccer League.

    Tussen 2003 en 2010 droeg N'Kufo het shirt van FC Twente. De geboren Congolees kwam 114 keer tot scoren in 223 competitiewedstrijden. FC Twente raadt alle supporters aan zondag op tijd in het stadion te zitten om niets van het eerbetoon te missen. Het duel met FC Utrecht begint om 16.30 uur.

  20. #1415
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Zondag FC Twenbte - FC Utrecht

    FC Twente heeft ten opzichte van vorig seizoen wat rechte te zetten tegen FC Utrecht.
    Er is een welkome gast aanwezig:

    Blaise N'Kufo is zondag te gast bij de competitiewedstrijd tussen FC Twente en FC Utrecht. De topscorer aller tijden van FC Twente krijgt voor het duel in De Grolsch Veste een eerbetoon op de grasmat, meldt FC Twente op de officiële website.

    N'Kufo is als scout en uithangbord nog verbonden aan de Tukkers, maar woont al drie jaar in Canada. Na de landstitel bij FC Twente vertrok de Zwitser naar Vancouver en speelde tot 2011 voor Seattle Sounders in de Amerikaanse Major Soccer League.

    Tussen 2003 en 2010 droeg N'Kufo het shirt van FC Twente. De geboren Congolees kwam 114 keer tot scoren in 223 competitiewedstrijden. FC Twente raadt alle supporters aan zondag op tijd in het stadion te zitten om niets van het eerbetoon te missen. Het duel met FC Utrecht begint om 16.30 uur.
    Ik zie de wedstrijd tegen Utrecht als een echte test. Michel Jansen heeft in mijn ogen gelijk als hij beweert dat Twente in de Kuip niet zo sterk was als nu hier en daar wordt gesuggereerd. Twente heeft Feyenoord zeker niet van de mat gespeeld. Het is eerder een combinatie van een matig Feyenoord en een Twente waarvan het verwachtingspatroon laag was. Begrijp me niet verkeerd Twente heeft mij ook positief verrast door hun goede positiespel en hun goede technische spel. Ook hun bravoure vond ik een verademing. Maar nogmaals, Twente heeft weliswaar verdient gewonnen maar de hoge uitslag kwam vooral tot stand door een angstig en dom spelend Feyenoord. Ben benieuwd hoe het morgen gaat tegen Utrecht.

  21. The Following 2 Users Say Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Johan C (17 augustus 2013),Radicofani (17 augustus 2013)

  22. #1416
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @pegasus 1,

    Er zijn nogal wat speler s die her en der over de wereld voor hun vaderland hebben gespeeld afgelopen week.

    Echter er is hoop voor mij op een goed resultaat..

  23. #1417
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente neemt het vanmiddag om 16.30 uur in de eigen Grolsch Veste op tegen Utrecht. De Tukkers kunnen daarmee revanche halen na de verloren play-offs van eind vorig seizoen.

    Vandaag:
    FC Twente - FC Utrecht.

    Trainer Michel Jansen kan na de interlandweek beschikken over een vrijwel volledig fitte selectie, op de langgeblesseerden (Wout Brama en Robbert Schilder) na. Daardoor lijkt de oefenmeester te gaan kiezen voor dezelfde elf namen als vorige week, toen Feyenoord op indrukwekkende wijze werd verslagen in de Kuip: 1-4.

    Tegenstander FC Utrecht behaalde uit de eerste twee competitiewedstrijden slechts één punt en is dus ook gebrand op de overwinning. De Domstedelingen kunnen geen beroep doen op Adam Sarota, Cedric van der Gun, Edouard Duplan en Kenny Teijsse.

  24. #1418
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Opstelling FC Twente: Marsman; Rosales, Bengtsson, Bjelland, Koppers; Ebecilio, Eghan, Gutiérrez; Promes, Castaignos en Tadic.

    Wissels: Boschker, Wisgerhof, Janssen, Martina, Zschusschen, Tanda en John

    Opstelling FC Utrecht: Verhoeven; Van der Maarel, Derijck, Heerings, Bulthuis; Ayoub, Martensson, Toornstra, Oar; Mulenga en De Ridder.

    Wissels: De Kogel, Markiet, Takagi, Schepers, Bjelica en Klaiber.

    8* 1 - 0 Promes
    11* 2 - 0 Tadic strafschop
    25* 3 - 0 Castaignos
    36* 4 - 0 Castaignos
    69* 5 - 0 Promes
    89* 6 -0 Bengtson
    Laatst gewijzigd door Keiser; 19 augustus 2013 om 11:05 Reden: bijwerken

  25. #1419
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ruststand FC Twente - FC Utrecht 4 -0
    Ik had als eindstand 4 -0
    De eerste helft zit erop.
    FC Twente speelt frank en vrij en maakt wel heel gemakkelijk 4 doelpunten.
    De vierde gaol was van een hoog kaliber.
    Hopelijk is de tweede helft net zo vermakelijk voor het publiek als de eerste helft.

  26. #1420
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Prachtige, werkelijk zeer fraaie aanval FC Twente die de 5 -0 inleid
    Een lange bal van achteruit wordt door Tadic met de borst opgevangen/doorgestuurd naar Castaignos die op zijn beurt wederom Tadic bediend en dan laat Tadic een messcherpe voorzet los die door Promes simpel wordt binnen getikt.
    Wat me opvalt is de zeer goede verhouding die Castaignos in het veld heeft met Tadic.

  27. #1421
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zoenen ze elkaar ook? Tadic en Castaignos?

  28. #1422
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zoenen ze elkaar ook? Tadic en Castaignos?
    Men praat erover.

  29. #1423
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eindstand : FC Twente - FC Utrecht 6 -0

    Het had met ietwat meer concentratie met gemak 10 - 0 kunnen zijn.
    De Twente speler s maakten er een showa van.

  30. #1424
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Eindstand : FC Twente - FC Utrecht 6 -0

    Het had met ietwat meer concentratie met gemak 10 - 0 kunnen zijn.
    De Twente speler s maakten er een showa van.
    De beste wedstrijd die ik tot nu toe van Castagnos heb gezien en dan heb ik het niet alleen over zijn twee doelpunten. Zijn balaannames en zijn balvastheid waren dit keer goed en hij deed het zelfs goed in de combinatie. Misschien wordt het toch nog wat met deze jongen... Overigens waren na de wedstrijd de meningen vrijwel onverdeeld over wie de "man of the match" was. Dat was dus Gutierrez. Meer nog dan Tadic en Castagnos.
    Btw, Utrecht speelde onthutsend zwak..!

  31. #1425
    geen woorden, maar daden! stevenL18's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.833
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Een compliment natuurlijk aan Twente. Speelde echt fantastisch. Vooral die Gutierez begint met de week beter te spelen. Jammer dat Castagnois weer alle aanvallen moet verpesten. Een echte spits had er zo 4 in geschoten.

    Waar ik me vooral over verbaasde was het niveau van FC Utrecht. Leek wel of Twente tegen een stelletje amateurs speelden. Werd dramatisch verdedigd door Utrecht. Dat ze zijn uitgeschakeld door postbodes verbaast me dan ook helemaal niet. Bedroevend!

  32. #1426
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Waarom Gutierez nog steeds niet in het elftal van de week staat is verbazingwekkend.

    Gutierez , Tadic, Promes en ook keeper Marsman zouden deze week in het elftal van de week moeten staan.

  33. #1427
    geen woorden, maar daden! stevenL18's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.833
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Waarom Gutierez nog steeds niet in het elftal van de week staat is verbazingwekkend.

    Gutierez , Tadic, Promes en ook keeper Marsman zouden deze week in het elftal van de week moeten staan.
    Marsman?? Utrecht heeft amper op doel geschoten....
    Gutierez had er zeker bij gemoeten. Heerlijke voetballer!

  34. #1428
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevenL18 Bekijk bericht
    Een compliment natuurlijk aan Twente. Speelde echt fantastisch. Vooral die Gutierez begint met de week beter te spelen. Jammer dat Castagnois weer alle aanvallen moet verpesten. Een echte spits had er zo 4 in geschoten.
    Wat ben jij nou aan het ijlen... Castaignos speelde echt een prima wedstrijd.

  35. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Johan C (19 augustus 2013)

  36. #1429
    geen woorden, maar daden! stevenL18's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.833
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Wat ben jij nou aan het ijlen... Castaignos speelde echt een prima wedstrijd.
    weet ik, maar hij mist wel 1 op de 2 open doel kansen. Je mag toch wat meer verwachten van een spits..

  37. #1430
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevenL18 Bekijk bericht
    weet ik, maar hij mist wel 1 op de 2 open doel kansen. Dat verwacht je niet van een spits.
    Als hij 50% van zijn kansen benut wordt hij met afstand topscorer van de Eredivisie.

  38. #1431
    geen woorden, maar daden! stevenL18's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.833
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Als hij 50% van zijn kansen benut wordt hij met afstand topscorer van de Eredivisie.
    Dat zeg ik toch niet. Ik heb het over open doel kansen. Hij kreeg tegen Utrecht zeker 4 kansen waarin alleen de keeper hem nog kon weerhouden van een doelpunt. Als je er dan maar 2 inschiet mag je toch wel kritisch zijn?

  39. #1432
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Castaignos speelde zijn beste wedstrijd voor FC Twente tot nu toe gisteren.

    De beste man liet dingen zien die bijna niemand voor mogelijk had gehouden, zelfs een bal aan name uit de lucht een bal plukken met de voet en meteen controle.

    Gewoon een dikke 7+ gisteren verdiend.

  40. #1433
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevenL18 Bekijk bericht
    Dat zeg ik toch niet. Ik heb het over open doel kansen. Hij kreeg tegen Utrecht zeker 4 kansen waarin alleen de keeper hem nog kon weerhouden van een doelpunt. Als je er dan maar 2 inschiet mag je toch wel kritisch zijn?
    Tussen kritisch zijn en stellen dat 'Castaignos alle aanvallen verprutst' zit een wereld van verschil slimmerd. Je overdreef gewoon weer eens schromelijk.

  41. #1434
    geen woorden, maar daden! stevenL18's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2013
    Locatie
    Uitgeest
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.833
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Tussen kritisch zijn en stellen dat 'Castaignos alle aanvallen verprutst' zit een wereld van verschil slimmerd. Je overdreef gewoon weer eens schromelijk.
    Het was misschien wat overdreven. Geef ik je helemaal gelijk in!

  42. #1435
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ebecilio looft Gutierrez: ''Doet me denken aan Fabregas''

    Kyle Ebecilio en Felipe Gutiérrez zijn de nieuwe sterkhouders op het middenveld van FC Twente. Ebecilio, die overkwam van Arsenal, vindt het heerlijk om samen te spelen met de Chileense vormgever.

    "Hij doet me denken aan Fabregas", zegt hij over zijn kleine ploeggenoot tegenover De Volkskrant. "Fabregas en ik hadden een klik, datzelfde heb ik nu met Gutiérrez. Dat is heerlijk voetballen", vertelt Ebecilio, die naast zijn fysieke kwaliteiten, ook over een fijne techniek beschikt. Trainer Michel Jansen kiest bewust voor échte voetballers op het middenveld.

    "Wij willen het publiek voor ons winnen", zegt trainer Michel Jansen daarover. Met Eghan Shadrach en Quincy Promes op de 'tien', hebben de Tukkers een middenlinie om je vingers bij af te likken. Zondag koos het trainersduo er dan ook bewust voor om de talentvolle technicus Dario Tanda te laten invallen, terwijl Willem Janssen - die het meer van zijn loopvermogen moet hebben - negentig minuten op de bank bleef zitten.

    Na enkele jaren met vooral 'lopers' op het middenveld, lijkt de technische staf nu dus (eindelijk) weer voor tikkie-takkie-voetbal te kiezen in de Grolsch Veste. Niet voor niets worden er vergelijkingen gemaakt met het middenveld onder Fred Rutten, toen El Ahmadi en Engelaar de lakens uitdeelden met Otman Bakkal of Youssouf Hersi als aanvallende middenvelder. De Twentefans hebben de nieuwe strategie inmiddels, na twee grote overwinningen, dan ook massaal in de armen gesloten.

    Willem Jansen moet vrezen voor eeuwige reserve rol.

  43. #1436
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha. Wat een gezwets.

  44. #1437
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha. Wat een gezwets.
    Mooi verhaal, je hebt het intussen toch maar mooi gelezen.

    Weet je nu over welke speler het gaaat ?

  45. #1438
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Mooi verhaal, je hebt het intussen toch maar mooi gelezen.

    Weet je nu over welke speler het gaaat ?
    Ja. Over een mentaal onderontwikkelde. Dat kan niet anders.

  46. #1439
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @Momus ;
    Grapjas

  47. #1440
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Iemand Brama al gemist?

Pagina 32 van 86 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •