Pagina 9 van 86 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 3864

Discussie: FC Twente Wedstrijdentopic

  1. #361
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik vind John vooral hard rennen. Zo spectaculair zijn zijn acties niet als je het mij vraagt.

  2. #362
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Aanstaande donderdag:
    FC Twente - Odense europaleauge groeps wedstrijd.

  3. #363
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Marc Janko is geblesseerd aan zijn bovenbeen en zal derhalve niet meespelen donderavond.
    Dus Luuk de Jong in de spits en allicht misschien een basis plaats voor Fer voor de ontstane ruimte op het middenveld.
    Ben best wel benieuwd of Fer er in begint te geloven gezien zijn mooie gelijkmaker afgelopen zaterdag.
    Nieuwe speler s willen nog wel es meer zelfvertrouwen kweken na het scoren van een doelpunt.
    Indien FC Twente wint van Odense is overleven na de winterstop geregeld.

  4. #364
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wedstrijd afgelopen, eindstand FC Twente - Odense 3 - 2

    Over degehele wedstrijd was FC Twente de betre ploeg,
    in de 11 minuut lette Douglas even niet op wat hij deed en speelde de bal foutief, te slap in waardoor Faal de bal gemakkelijk op pikte en uiteindelijk scoorde, 0 - 1
    FC Twente was wel meer in balbezit, maar moest toch tot de ruim 20 minuut wachten op om tot een scorings mogelijkheid te komen.
    in de 35 minuut gaf Ola John zoals Ola dat steeds beter en steeds vaker doet een voorzet op maat die door Landzaat wordt doorgekopt en via Hoegh in eigen doel wordt gewerkt 1 -1
    In de 37 minuut wederom een vlot lopende aanval van FC Twente die via via uiteindelijk wederom bij Ola John komt, Ola kijkt, ziet Landzaat vrij staan, John paasst naar Landzaat, Landzaat krijgt alle tijd om de bal rustig aan te nemen en onder controle te krijgen waarna Landzaat met een prachtig bekeken geplaatste bal de keeper kansloos laat 2 - 1
    FC twente speelde verder om de score uit te bouwen en er kwamen ook kansen, echter er werd niet gescoord.
    In de 62 kwam Odense via een aanval door het midden en een geplaatste kopbal wederom van Faal totaal tegen de verhouding in op 2 - 2.
    Echter FC Twente wilde winnen en liet dat ook duidelijk blijken want uiteindelijk in de 82 minuut gaf Ola John de beslissende voorzet waaruit Fer met een goede kopbal voor de dik verdiende 3 - 2 zorgde.
    Co Adriaanse moet geziennhebben dat FC Twente meer in zich heeft dan het tot nu toe heeft laten zien.
    Er is nu zo vaak met een wisselende samen stelling gespeeld dat Co langzaam aan toe moet naar een vast patroon in zijn elftal.
    Mijns inzien moet Luuk de Jong zo vaak mogelijk in de spits omdat FC Twente beschikt over een spits die mee kan voetballen in de combinatie en makkelijker voor andere middenvelders te bereiken is.
    Ook zullen dan de speler s Fer en Janssen vaker kunnen worden opgesteld en de kans krijgen zich door te ontwikkelen.
    Kijk naar een Ola John die bijna wekelijks sterker wordt door te spelen, wat een talent is dat gezien zijn meer dan prima voorzetten.

    Op naar de volgende wedstrijd.
    Hup Twente

  5. #365
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente - de Graafschap eindstand 4 - 0

    Een competitiewedstrijd met onvoorstelbaar veel balbezit voor FC Twente, ik denk tegen de 80 % aan.
    FC Twente heeft nog steeds niet de beste formatie op het veld staan, echter Co Adriaanse heeft zo langzamerhand een luxe probleem.
    Wie moet waar staan naast wie is Co Adriaanse volop mee bezig.
    Dan krijg je zoals vandaag mensen die goed/beter/uitstekend in vorm zijn.
    Velen zien het niet altijd of willen het niet zien, echter vandaag was er weer zo een dag om eens een aantal speler s eruit te halen.
    1. Wout Brama.
    Vandaag was een geweldige voetbal dag voor Wout Brama,
    controlerend, bal aan names als strooien met paasjes zowel kort als lang, vrij lopen en aanbieden, lopen zonder bal en met bal, beslissend.
    Wout Brama was vandaag op en top topvoetballer die voetbal plezier uitstraalde.
    2. Ola John.
    Ook Ola speeld al weken alsof hij al jaren in het eerste speeld.
    Klasse talent met veel dreiging, veel overzicht al voor zo een jonge speler, goeie passes, kappe goal.
    3. Douglas.
    Deze week Nederlander geworden.
    Vandaag weer alles gevend, storend daar waar mogelijk, corrigerend om anderen te helpen, vrijwel alle duels winnend afsluiten.
    Vandaag weer laten zien waarom hij in Oranje wil spelen.
    Wisten jullie wat het lievelings zinnetje van Douglas is bij het zien van vrouwelijk schoonheids talent:
    Schatje, mag ik je foto zien?
    Verder heeft Douglas ook iets geleerd in de afgelopen jaren wat veel andere Brazilianen niet zo nauw nemen, echter Douglas heeft de tijd serieus genomen.
    Veel Brazilianen hebben de gewoonte om niet op tijd te komen op trainingen, bij besprekingen of op andere gebieden.
    Douglas is altijd op tijd en is een zeer gewardeerde man in en buiten de kleedkamer.
    4. Luuk de Jong
    Als er iemand is die altijd aanspeelbaar is, die voor iedere bal gaat, knetterhard werkt, veel loopwerk verzet, bijna altijd voetbal plezier heeft, een goede technek heeft, oog voor de goal, scoord en mede spelers ziet staan dan is het Luuk wel.

    Natuurlijk zijn er wel speler s die goed waren en zijn, maar soms moet je er eens enkelen uitlichten.
    Nu toe dan, nog een speler die mij positief verrast:
    Fer,
    ja ook bij Fer zie je dat Fer ontzettende vooruitgang boekt in en bij FC Twente.
    Ik had dit niet zo snel verwacht, maar vandaag zag je dat Fer zich in enkele weken het snelle combinatie voetbal en de controle over de bal bijna meester is geworden.
    Als dit zo door gaat dan zie ik Fer nog wel voor de winterstop in de basis starten.

    Tja, hoe sterk zal dit FC Twente onder Co Adriaanse nog kunnen worden?
    Ik zie duidelijke verbeteringen in het spel en nu maar hopen dat de resultaten niet achter blijven.

  6. #366
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente speelde voor de competitie uit tegen Heracles Almelo.
    Uitslag 1 - 1

    FC Twente is dus slechts met 1 punt huiswaarts gekeerd in plaats van drie punten.
    De wedstrijd kende weinig hoogtepunten uitgezonderd enkele kansen van FC Twente, onder andere Willem Janssen had net niet genoeg tijd om te scoren, Pasveer deed goed zijn best, verder had Wisgerhof nog een kopkans die erin had gemoeten maar helaas naast gind.
    Echter FC Twente kwam door een kopbal van Wisgerhof op 0- 1 en dat leek ook de eindstand te worden ware het niet dat FC Twente in de laatste minuut knllig balverlies leed door een eigen ingooi naar de tegenstandeer te gooien en daarna nogmaals knullig balverlies wat uiteindelijk tot een knullige goal leide wat 1 - 1 betekende.
    Fer speelde de gehele wedstrijd mee, deed goed zijn best en heeft kei hard gewerkt, was helaas boos op zichzelf door het bal verlies in de laatste minuut.

    Dure punten verloren dus. On nodig puntenverlies.

  7. #367
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Het verval zet door, mooi.

  8. #368
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    was helaas boos op zichzelf door het bal verlies.
    Dat is toch juist goed dat iemand boos op zichzelf is als ie iets fout doet ?

  9. #369
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente speeld vanavond tegen Fulham,
    in de eredivisie competitie werd wederom teleurstellend gelijk gespeeld.
    Tegen Vitesse werd er niet gescoord, op zich was dat ook jammer, hier had een record ingezeten, maar ja het komt dit seizoen wel vaker voor dat je als team/ploeg beter bent dan de tegenstander maar zelf niet scoord.
    Vanavond is tevens een (oude) bekende als toeschouwer en als de mooie goede voetballer die enkele maanden gelden nog in FC Twente shirtje speelde: Bryan Ruiz.
    Zonde dat deze techniesch gave goede voetballer vertrokken is, het elftal speeld nu anders.
    Tevens is het zonde dat Ruiz niet naar een beter voetballende club is gegaan zoals Arsenal.
    Nu voetbald Ruiz tussen fysiek sterke lompe voetballers bij Fulham, maar dit is niet goed voor Ruiz.
    Vanavond wil FC Twente graag winnen van Fulham om boven aan in de groep te eindigen.
    Dit is mogelijk, maar Fulham is een taaie stugge ploeg die de tegenstander het voetballen moeilijk maakt en zelf graag couterd.
    Bovendien indien Fulham op voorspronhg komt is het nog moeilijker om te scoren.
    Ben benieuwd wie Co Adriaanse als aanvallers in het veld brengt en op welke plaatsen, op het middenveld zal Willem Janssen niet spelen, is door de griep geveld.
    We hopen op een mooie wedstrijd, een mooi afscheid van Ruiz en een overwinning voor FC Twente.

  10. #370
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente: Mihailov, Douglas, Tiendalli, Wisgerhof, Rosales, Landzaat, Fer, Chadli, Brama, De Jong, Bajrami.

    Fulham: Schwarzer, Kelly, Hughes, Hangeland, Riise, Dembele, Etuhu, Murphy, Duff, Johnson, Zamora.


    Spelere Ola John krijgt rust van trainer Adriaanse.
    Tis te hopen dat Tiendalli een beetje vorm heeft vanavond.
    Zo te zien speeld Chadli op de buitenplaats evenals Bajrami.
    Nu maar hopen op een mooie en goede voetbalpot.

  11. #371
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zolang het maar doelpuntrijk is, vind ik het best. Oh en Twente moet niet verliezen, voor de puntjes van Nederland.

  12. #372
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik denk dat die eeninterresant duel kan worden. Ik ben benieuwd wat De Jong in kan brengen tegen een sterke verdediger als Hangeland. Daarnaast zullen Dembele en Duff, de back eens voor een echte test zetten , en kunnen we Douglas ook eens goed beoordelen tegen sterke spitsen als Johnson en Zamora. Ik ben benieuwd , word interresant.

  13. #373
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Duracel konijn achter de trommel vandaag

  14. #374
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Verschrikkelijk die trommels in de stadions. Totaal niet sfeerverhogend. Zo dominant aanwezig, en bij Twente is het extreem vandaag.

  15. #375
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Dramatische pot weer. Fulham wil of kan niets en bij Twente lukt het maar niet om tot in de zestien iets goeds te doen. Volgens mij is Wisgerhof nog het meest in balbezit geweest.

  16. #376
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dramatische pot weer. Fulham wil of kan niets en bij Twente lukt het maar niet om tot in de zestien iets goeds te doen. Volgens mij is Wisgerhof nog het meest in balbezit geweest.
    Twente speelt al een paar weken matig. Het gemis Ruiz begint steeds vaker zichtbaarder te worden, puur een gebrek aan creativiteit bij dit twente.

  17. #377
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Duff kan niet verder spelen en is vervangen door Frei. Michaylov zat er wel trouwens 1 keer heel goed bij toen Johnson een kans kon krijgen.

  18. #378
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Twente speelt al een paar weken matig. Het gemis Ruiz begint steeds vaker zichtbaarder te worden, puur een gebrek aan creativiteit bij dit twente.
    Twente speelde vorig jaar ook erg matig, maar toen viel het minder op omdat alle topploegen punten verspeelden. Nu zie je dat AZ het top doet en PSV weer behoorlijk en dan zakt Twente ook ver weg. Vind het echt een modale ploeg met wat er nu over is gebleven. Een middenveld met Janssen, Brama en Fer is stevig, maar met 0 creativiteit.

  19. #379
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Fer Eruit , Ola John erin , Chadli op 10 , en John op de flank. Ik ben benieuwd

  20. #380
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooi Ola d'r bij voor Fer, krijgen we toch nog wat om te genieten.

  21. #381
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Twente speelde vorig jaar ook erg matig, maar toen viel het minder op omdat alle topploegen punten verspeelden. Nu zie je dat AZ het top doet en PSV weer behoorlijk en dan zakt Twente ook ver weg. Vind het echt een modale ploeg met wat er nu over is gebleven. Een middenveld met Janssen, Brama en Fer is stevig, maar met 0 creativiteit.
    Daarom zou ik het ook toejuichen als Chadli vast op 10 komt te spelen, zo verhoog je de creativiteit vanaf het middenveld, John of Bajrami dan op de flank !

  22. #382
    Chief
    Guest

    Standaard

    John en Bajrami zijn ook niet zo bijzonder, al heeft John wel talent. Het blijkt dat ook Twente niet altijd de beste spelers kan verkopen en wel goed kan blijven presteren. Het is ze wel een paar jaar gelukt met oa Elia, Arnautovic en Ruiz, maar eens is de kwaliteit niet voldoende.

  23. #383
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    John is echt een groeibriljantje. Bajrami is vaak alles of niets. Ene pot bijna geniaal en dan zie je hem weer drie wedstrijden totaal niet.

  24. #384
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het is niet zo dat Twente geen kwaliteit heeft, het is oer degelijk allemaal, zelfs een beetje saai. Het is geen ploeg waarvoor ik gaat zitten. Dat heb ik dit seizoen eerder bij PSV en bij Ajax.

  25. #385
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    John is echt een groeibriljantje. Bajrami is vaak alles of niets. Ene pot bijna geniaal en dan zie je hem weer drie wedstrijden totaal niet.
    John kan wel wat worden ja, maar vind hem momenteel aardig, meer niet.

    Bajrami heeft het gewoon niet, is nauwelijks dreigend en doet weinig goed. Dat hij in 2 weken toevallig 2x mooi scoorde uit een solo zegt me verder niet heel veel.

  26. #386
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Het is niet zo dat Twente geen kwaliteit heeft, het is oer degelijk allemaal, zelfs een beetje saai. Het is geen ploeg waarvoor ik gaat zitten. Dat heb ik dit seizoen eerder bij PSV en bij Ajax.
    Ja, dit klopt als een bus. Het is saai om te kijken. Maar goed, voorlopig staan ze nog boven Ajax, dus ik kan niet heel veel zeggen, maar Twente heeft ook grote moeite om te blijven aanhaken bij de top.

  27. #387
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ben het volledig met je eens dat John en Bajrami wisselvallig zijn, maar ik denk dat met name John ernorm kan Groeien, het schijnt dat hij door een aantal club nauwlettend in de gaten gehouden word, ik zou zeggen laat hem staan, of hij ontwikkelt zich of hij brengt geld voor je in het laatje. Ik denk dat je met een middenveld met Brama , Janssen en Chadli ver kan komen. Brama is je stofzuiger, Janssen het loopwonder en Chadli voor de creativiteit. Vooralsnog vind Ik Fer niet geschikt voor de basis omdat hij in de basis nog nauwelijks gepresteerd hebben. En dan heb je nog met Landzaat een aardige reserve

  28. #388
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik denk dat het nu toch echt tijd word voor Janko die kan lekker tegen Hangeland aan beuken en kopduels aangaan, ik denk dat Chadli dan ook meer ballen krijgt, er valt meer te halen voor FC Twente.

  29. #389
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Matige ploeg is dat Fulham toch ook. Zit ook helemaal niks in.

  30. #390
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Ik ben het volledig met je eens dat John en Bajrami wisselvallig zijn, maar ik denk dat met name John ernorm kan Groeien, het schijnt dat hij door een aantal club nauwlettend in de gaten gehouden word, ik zou zeggen laat hem staan, of hij ontwikkelt zich of hij brengt geld voor je in het laatje. Ik denk dat je met een middenveld met Brama , Janssen en Chadli ver kan komen. Brama is je stofzuiger, Janssen het loopwonder en Chadli voor de creativiteit. Vooralsnog vind Ik Fer niet geschikt voor de basis omdat hij in de basis nog nauwelijks gepresteerd hebben. En dan heb je nog met Landzaat een aardige reserve
    Ik vind het niet goed genoeg. Brama is degelijk, meer niet. Janssen vind ik geen nationale top en Chadli lijkt in mijn ogen veel sterker op de zijkant. Twente moet gewoon een goede nr 10 gaan zoeken en dan voorin spelen met Chadli, de Jong en een nieuwe buitenspeler. Ola John kan het ook niet een volledig seizoen denk ik. Ipv Janssen zou ik Fer opstellen, daar zit nog wel groeipotentie in. Twente mist een Theo Janssen, dat merk je goed.

  31. #391
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Is Janssen trouwens geblesseerd? Die zit niet eens op de bank zie ik. Dat is tenminste nog iemand die voor diepgang kan zorgen vanaf het middenveld.

  32. #392
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Is Janssen trouwens geblesseerd? Die zit niet eens op de bank zie ik. Dat is tenminste nog iemand die voor diepgang kan zorgen vanaf het middenveld.
    Ja, is geblesseerd.

  33. #393
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zo zeg, wat een kans! Maar wel buitenspel.

  34. #394
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Damnnn De Jong, wat slecht. We zijn wel beter van hem gewend.

  35. #395
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Zo zeg, wat een kans! Maar wel buitenspel.
    Geen buitenspel. Denk dat Leo zich vergist met de grens die wijst naar het doelgebied voor een doeltrap.

  36. #396
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah hij bevestigt direct zijn eigen domheid.

  37. #397
    Chief
    Guest

    Standaard

    Defensief zijn onze clubs trouwens goed bezig deze ronde. Ajax geen goal tegen in Lyon, AZ niet in Malmo, PSV niet in Polen en Twente nu ook nog niet.

  38. #398
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We doen het inderdaad goed in Europa. Alle clubs zijn allemaal nog dik in de race.

  39. #399
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Defensief zijn onze clubs trouwens goed bezig deze ronde. Ajax geen goal tegen in Lyon, AZ niet in Malmo, PSV niet in Polen en Twente nu ook nog niet.
    Leuk en aardig hoor! Is een Prima resultaat. Maar dat is AZ wel verplicht tegen Malmö. Dit Fullham speelt niet echt gemotiveerd, en Johnson en Zamora hebben nauwelijks ballen gehad. Van Ajax vind ik het wel een goede resultaat want die hadden toch spelers als Lisandro Lopez en Gomis tegen zich dat is wel het noemen waard. Maar dit Fullham en Malmô moet je wel op 0 kunnen houden, dat ben je min of meer verplicht!

  40. #400
    Chief
    Guest

    Standaard

    Dat is ook weer zo. Je kan ook zeggen, drie duels lijken 0-0 te worden, alleen PSV won.

  41. #401
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Haha hij doet 't weer, de topspits

  42. #402
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zo knappe voorzet van Rosales hoor, binnengetikt door Janko. Nice.

  43. #403
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Haha hij doet 't weer, de topspits
    95% op het conto van Bajrami en Rosales.

  44. #404
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Verdiend, al was het alleen maar vanwege die laffe tactiek van Jol.

  45. #405
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind het wel mooi, want met de trainer Jol heb ik 0,0.

Pagina 9 van 86 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •