Pagina 103 van 176 EersteEerste ... 35393101102103104105113153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.591 t/m 4.635 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #4591
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Lijkt mij ook dat Schreuder hier erg sterk staat. Hij krijgt al maanden/jaren dit salaris overgemaakt per maand en dat is volgens mij ook wel een redelijk sterk argument wat betreft rechtmatigheid. Benieuwd hoe ze dit bij Twente gaan oplossen.
    Zoals ik het lees en begrijp krijgt hij dat dus niet. Het gaat om een toezegging voor contractverlenging.

  2. #4592
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Haha die Joop, wat een enorme loser.

  3. #4593
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ging er vanuit dat deze verlenging inmiddels al was ingegaan. Vooral omdat dit verhaal al een tijd speelt.

  4. #4594
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Licht in de duisternis.

    FC Twente dicht bij Europa

    FC Twente heeft Europees voetbal tóch binnen handbereik. De ploeg voert nu namelijk de Fair Play Ranking aan.

    De lijstaanvoerders van de drie meest sportieve landen krijgen aan het einde van het seizoen een ticket voor de eerste kwalificatieronde van de Europa League. Nederland bezette in de winterstop de tweede plaats, achter Ierland en voor Engeland.

    In het seizoen 2011/2012 plaatste Twente zich ook al via de Fair Play Ranking voor Europees voetbal. Toen werd de groepsfase van de Europa League bereikt.

  5. #4595
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.329
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMF Bekijk bericht
    Licht in de duisternis.
    Daar valt financial fair play dus niet onder blijkt nu. sterspeler halen bij Heerenveen zonder geld.

  6. #4596
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Daar valt financial fair play dus niet onder blijkt nu. sterspeler halen bij Heerenveen zonder geld.
    Hebben jullie betaald gekregen?

  7. #4597
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Zoals ik het lees en begrijp krijgt hij dat dus niet. Het gaat om een toezegging voor contractverlenging.
    Als je zoekt wanneer o.a. VI dit naar buiten heeft gebracht (oktober 2014) dan lees je dat Schreuder nog een contract heeft t/m de zomer van 2019. Daar spreekt men al over een verlenging van zijn contract dat eindigde in de zomer van 2014. Daarmee zou je kunnen concluderen dat hij sinds juli 2014 elke maand het bedrag van de nieuwe overeenkomst krijgt gestort op zijn bankrekening.

  8. #4598
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Als je zoekt wanneer o.a. VI dit naar buiten heeft gebracht (oktober 2014) dan lees je dat Schreuder nog een contract heeft t/m de zomer van 2019. Daar spreekt men al over een verlenging van zijn contract dat eindigde in de zomer van 2014. Daarmee zou je kunnen concluderen dat hij sinds juli 2014 elke maand het bedrag van de nieuwe overeenkomst krijgt gestort op zijn bankrekening.
    Dat wordt inmiddels door zijn zaakwaarnemer (Rob Jansen) ontkent. Hij zou nog steeds op de oude voorwaarden werken.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    DeTempel ( 9 april 2015),Keiser ( 9 april 2015)

  10. #4599
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik lees het nu ook; “Gezien de situatie waarin de club nu zit, heeft de trainer juist gezegd: ‘Laat dat nieuwe contract nog maar even zitten, dat komt later wel’. Het blijft alleen een uitspraak van een zaakwaarnemer. Bovendien, zijn mensen zo sympathiek om een paar ton per jaar te laten lopen.

  11. The Following User Says Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Keiser ( 9 april 2015)

  12. #4600
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik lees het nu ook; “Gezien de situatie waarin de club nu zit, heeft de trainer juist gezegd: ‘Laat dat nieuwe contract nog maar even zitten, dat komt later wel’. Het blijft alleen een uitspraak van een zaakwaarnemer. Bovendien, zijn mensen zo sympathiek om een paar ton per jaar te laten lopen.
    Heeft Schreuder wel een keuze? Er is inmiddels zoveel ophef over deze " vermeende" verlenging met een salaris van 8 ton. Iedereen doet inmiddels aan " damage control" , Twente, Schreuder, Jansen.

  13. #4601
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Heerlijk avondje Twente was het weer gisteren zeg. Sjongejonge wat een ongelooflijk schijtseizoen is dit. Laten we alsjeblieft de hele spelersgroep en technische staf er lekker uitflikkeren, wat een stel apathische minkukels zijn dat zeg. Niet te geloven.

    Het is van de zotte dat een trainer die acht fucking ton in het jaar verdient, met een selectie die kwalitatief gewoon prima is, het presteert om op een tiende plaats te staan in de competitie. Ook nog eens alles op de beker gooien en dan zo'n schandalige pot op de mat leggen, waar alle spelers na 110 minuten in slakkentempo voetbal met kramp op de grond liggen te creperen. Meneertje Schreuder wilde zelfs nog publiekslieveling Torgeir Borven het veld in sturen na de 0-1 van Brama, die gast heeft het gewoon niet begrepen. Wat een gigantisch drama zeg, schandalig.

    Seizoen uitzitten, hopen dat we nog een keer een leuk wedstrijdje met leuk voetbal te zien krijgen, hopen dat nieuwe held Van den Belt de club van een faillissement afhelpt, en volgend jaar met een kwalitatief slechter elftal, maar met meer passie volle bak knallen in de Eredivisie. Dan uiteraard ook met een nieuwe trainer (Rutten en/of Ten Hag a.u.b.), die spelers daadwerkelijk beter maakt en hen in ieder geval met een plan, een idee, het veld in stuurt, in plaats van dit losse zand.
    Ik vind dit wel wat naïef eigenlijk. Denk je werkelijk dat alles wat er gebeurt bij de club geen effect heeft op spelers?

  14. The Following User Says Thank You to qsh0x For This Useful Post:

    Keiser ( 9 april 2015)

  15. #4602
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ha, ha... Ja hoor, hier was het wachten op..... De "Ha'k wa dach...." of het "Ik heb ut oe zeg" gezeur vanuit de ex-Twente bestuurders.


    Een rondgang langs betrokken bij FC Twente over de huidige situatie bij de club levert vooralsnog weinig reacties op. Ingewijden houden massaal de lippen op elkaar. Bij de NOS reageert wel Gerard Oude Vrielink. "Ik heb dit in 2011 al voorspeld", zegt het voormalig lid van de Raad van Commissarissen van FC Twente.


    Vanmorgen uitte de zittende commissarissen van FC Twente in de Twentsche Courant Tubantia forse kritiek op oud-voorzitter Joop Munsterman. Ze zouden zich 'zwaar besodemieterd' voelen door Munsterman. Onder meer doordat hij - zonder overleg - het contract van Alfred Schreuder verlengde tot 2019.


    Oude Vrielink vertrok 'met knetterende ruzie' bij Twente

    Maar na het verhaal in de krant willen betrokkenen bij de club niet meer reageren op de situatie. Alleen Oude Vrielink geeft een korte reactie bij de NOS. Na zo'n kwart eeuw in het bestuur van de Twentse club te hebben gezeten vertrok hij in 2012 naar eigen zeggen 'met knetterende ruzie' uit Enschede. Hoewel hij in 2010 tot erelid werd benoemd, heeft Oude Vrielink na zijn vertrek in alle opzichten afstand genomen van de club. Hij heeft al geruime tijd geen stoeltje meer in de Grolsch Veste.


    Oude Vrielink: "Ik heb laatst de notulen van mijn laatste vergadering bij FC Twente, in augustus 2011, teruggezocht. Daarin staat letterlijk dat ik de Raad van Commissarissen heb voorspeld dat de gekozen koers tot dit zou gaan leiden. Ik zou er een boek over kunnen schrijven, maar dit is het enige wat ik er nog over wil zeggen."
    Of ie nu wel of niet gelijk heeft, het voegt werkelijk nul komma nul toe aan het drama verhaal op dit moment. Er komen er vast nog wel meer uit de kast nu. Tijdje geleden sprak ik de vrouw van Van Halst informeel. Die had het ook al over "meer lijken die uit de kast gaan vallen". Vast goed bedoelt maar je hebt geen glazen bol nodig om dat te voorspellen.

    Is de brief trouwens al binnen over de tweede driepunten aftrek?

  16. #4603
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Heeft Schreuder wel een keuze? Er is inmiddels zoveel ophef over deze " vermeende" verlenging met een salaris van 8 ton. Iedereen doet inmiddels aan " damage control" , Twente, Schreuder, Jansen.
    Even in het stof bijten de komende maanden om direct met pensioen te kunnen aangaan indien hij die behoefte heeft. Het gaat hier om ontzettend veel geld indien het contract rechtsgeldig zou zijn. Dan is er maar één logische keuze; volhouden waar je recht op hebt.

  17. #4604
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Even in het stof bijten de komende maanden om direct met pensioen te kunnen aangaan indien hij die behoefte heeft. Het gaat hier om ontzettend veel geld indien het contract rechtsgeldig zou zijn. Dan is er maar één logische keuze; volhouden waar je recht op hebt.
    Hij zou wel gek zijn om een paar miljoen uit clubliefde te laten liggen toch?

    Zo heel veel zal Alfred Schreuder ook niet verdiend hebben of nog gaan verdienen. Die mag blij zijn als ie bij een kleine club nog s hoofdtrainer kan worden.

  18. #4605
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ha, ha..... Toen riep hij heel wat anders. En ik kan ook geen info vinden dat hij na dit bericht nog een keer iets anders geroepen heeft.

    In 1984 werd Gerard Oude Vrielink vanuit de gemeente Enschede als directielid van de toenmalige dienst Sport en Recreatie, gedelegeerd algemeen bestuurslid van de Stichting FC Twente ’65. Bij de overgang en herstructurering van de FC Twente organisatie in 1999 speelde Gerard een actieve rol en trad toen ook toe tot de Raad van Commissarissen. Aanvankelijk lag zijn werkveld vooral op het gebied van accommodaties en de relatie met overheden. In 2003 was hij actief betrokken bij het maken en uitvoeren van het herstelplan. De laatste jaren is zijn aandacht gedeeltelijk verlegd naar de maatschappelijke rol van de club. Mede door zijn initiatief is in 2005 de Stichting FC Twente, scoren in de wijk en in 2010 de Stichting Maatschappelijk Plein Twente (TwenteKwartier) opgericht. De bestuursfuncties van penningmeester en secretaris in die stichtingen zal Gerard de komende tijd in goed overleg met de besturen eveneens beëindigen.

    Tijdens zijn jarenlange staat van dienst heeft Gerard zijn vertrek in de afgelopen jaren al vaker aangekondigd. De intensieve ontwikkelingen van de club op accommodatiegebied in Hengelo en Enschede, op het sportieve vlak en het maatschappelijke gebied, hebben Gerard telkens kunnen overtuigen het vertrek met weer een jaar uit te stellen. In deze “extra speeltijd” is mede door zijn initiatief onder andere de westvleugel van De Grolsch Veste verder ontwikkeld met de komst van de opleidingen sport, bewegen en recreatie van het ROC van Twente, het Johan Cruijff College en met het tot stand brengen van het TwenteKwartier als belangrijke wapenfeiten.

    Na zorgvuldige afweging heeft Gerard besloten zijn rol als commissaris nu te willen beëindigen: ”Ruim later dan voorgenomen wil ik mijn privéleven en hobby’s meer aandacht geven. Ook mijn werkgever de Stichting Waarborgfonds Sport, die mij altijd veel ruimte heeft gegund, zal van de extra tijd kunnen profiteren. Met veel voldoening kijk ik terug op de ontwikkeling van FC Twente van een ‘gewoon voetbalbedrijf’ naar een maatschappelijk breed gedragen club, die haar plek midden in de gemeenschap lijkt te hebben gevonden. Een ontwikkeling die echter nog niet is voltooid. Integendeel: er zijn nog veel uitdagingen en kansen op dat gebied, waarbij samenwerken en samen delen de sleutels naar succes zullen zijn. En tot slot wil ik graag zeggen dat Bep en ik erg hebben genoten van de effecten van die vele tropenjaren. Bekend is dat ik het liefst achter de schermen vertoef, maar de grote sportieve successen, zoals de bekerwinst in 2001 en 2011 en als absoluut hoogtepunt het kampioenschap op 2 mei 2010, hebben we graag ‘voorin de bus’ mogen beleven.”

    Voorzitter Joop Munsterman over het vertrek van Gerard Oude Vrielink: “Gerard is 28 jaar betrokken bij FC Twente waarvan 18 jaar als bestuurder. Sinds 2010 is hij ook nog eens erelid. Wij kennen Gerard als een pragmatisch, doortastend en sociaal bewogen bestuurder. Hij maakte onderdeel uit van het team dat het plan ‘FC Twente in de steigers’ schreef. Het was het begin van een prachtige bloeiperiode met als hoogtepunt het kampioenschap van 2010. Gerard maakte vrijwel alle ups en downs mee van FC Twente. In de afgelopen jaren heeft Gerard de derde kernwaarde van onze club, zijnde solidariteit, uitgediept via de Stichting FC Twente, scoren in de wijk. Ook het TwenteKwartier is onder zijn impulsen tot stand is gekomen. Dat deed hij op ons verzoek in extra speeltijd. Het moge duidelijk zijn dat FC Twente zeer bevoorrecht is geweest iemand als Gerard in haar midden te hebben gehad. Na 28 jaar kan Gerard eindelijk meer tijd besteden aan zijn vrouw Bep, de kinderen, kleindochter, familie en vrienden. En dat is hem van harte gegund”.

  19. #4606
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Joop heeft verdomd goed tonaal gespeeld met allen die ernaar keken en naar luisterden.

  20. #4607
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Joop heeft verdomd goed tonaal gespeeld met allen die ernaar keken en naar luisterden.
    Dat had jij al die tijd natuurlijk al door... Orakel.

  21. #4608
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Joop heeft verdomd goed tonaal gespeeld met allen die ernaar keken en naar luisterden.
    Ben je eindelijk om Keiser?

  22. #4609
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat had jij al die tijd natuurlijk al door... Orakel.
    Ligt echt ietwat anders,
    ik wilde pertinent Jop geloven alleen al omdat hij de club nog steeds draaiende hield en je daarin ongehinderd meegaat.
    Blinde oogkleppen op heet dat volgens mij.

  23. #4610
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Xximo stopt als hoofdsponsor.

    Dat is de eerste die afhaakt. Xximo kan zichzelf niet verenigen met het gevoerde beleid. Kutzooi, alles gaat omvallen nu........

  24. #4611
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het persbericht van RTV-Oost......

    XXImo zegt vertrouwen op en gaat niet verder als hoofdsponsor van FC Twente

    XXImo stopt na dit seizoen als hoofdsponsor van FC Twente. De reden is de misleiding door de clubleiding over de financiële situatie bij de club. De sponsor had een optie om ook komend jaar hoofdsponsor te zijn, maar licht die niet.
    Patrick Bunnik, CEO van XXImo: "Wij zijn met enthousiasme gestart met dit sponsorschap van de ambitieuze voorbeeldclub FC Twente, met een prachtig stadion, geweldige supporters, een stabiel management en een gezonde huishouding. In de eerste periode zagen we onze naamsbekendheid ook flink groeien. In de loop van ons sponsorschap is echter gebleken dat de situatie niet was zoals deze ons is voorgespiegeld. Wij moesten dat uit de krant lezen. Wij zijn dan ook teleurgesteld in de clubleiding die een verkeerde weergave van de financiële situatie en de snelheid van herstel heeft gegeven. Ons merk staat voor honderd procent betrouwbaarheid en transparantie als betaalsysteem en is op geen enkele manier meer te verenigen met de huidige situatie. We zien daarom af van verdere samenwerking. Onze keus heeft nadrukkelijk niets te maken met de tegenvallende sportieve prestaties van FC Twente."
    Dat is weer 3 miljoen minder op de begroting van volgend jaar, en ik ben benieuwd of er zo snel wel een partij te vinden is die dat bedrag over heeft voor een naam op het shirt. Nog even en betaald voetbal is over in Enschede.

  25. #4612
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik vind dit wel wat naïef eigenlijk. Denk je werkelijk dat alles wat er gebeurt bij de club geen effect heeft op spelers?
    Tuurlijk niet, speelt wel iets mee, maar je kan mij niet vertellen dat wij 11e komen te staan vanwege de onrust zeg, kom op..

    Wat is die Munsterman een ongelooflijke kneus zeg, in wat voor een droomwereld heeft die geleefd.. Godver.

  26. The Following User Says Thank You to TwenteTom For This Useful Post:

    Radicofani ( 9 april 2015)

  27. #4613
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Tuurlijk niet, speelt wel iets mee, maar je kan mij niet vertellen dat wij 11e komen te staan vanwege de onrust zeg, kom op..

    Wat is die Munsterman een ongelooflijke kneus zeg, in wat voor een droomwereld heeft die geleefd.. Godver.
    Bij Valencia destijds zag je dat ook. Er klopte geen hout meer van. Het elftal speelde zonder vertrouwen en alles en iedereen was tegen de spelers en de club. Ik denk dat de onrust om de club en de financiële huishouding een grote impact kan hebben.

  28. #4614
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Het persbericht van RTV-Oost......



    Dat is weer 3 miljoen minder op de begroting van volgend jaar, en ik ben benieuwd of er zo snel wel een partij te vinden is die dat bedrag over heeft voor een naam op het shirt. Nog even en betaald voetbal is over in Enschede.
    Je kunt je afvragen of ze niet een persmomentje eruit willen slepen aanzien het contract al af liep. Sowieso een vreemd verhaal als de hoofdschuldige al de laan is uitgestuurd.

  29. #4615
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Bij Valencia destijds zag je dat ook. Er klopte geen hout meer van. Het elftal speelde zonder vertrouwen en alles en iedereen was tegen de spelers en de club. Ik denk dat de onrust om de club en de financiële huishouding een grote impact kan hebben.
    Nouja zo lang is die onrust nog niet bezig hoor, is nu een maand of twee, terwijl het spel het hele seizoen al pokkeberoerd is. Hierbij ook het seizoen ervoor in beschouwing nemend trouwens, dat was ook naadje. Punt is dat niemand het vertrouwen meer heeft in Schreuder, hopelijk is hij na dit seizoen weg.

  30. #4616
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Krijgt Kesler zijn zin, die regio is te klein voor twee BVO's.

  31. #4617
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Krijgt Kesler zijn zin, die regio is te klein voor twee BVO's.
    Heeft daar echt helemaal niks mee te maken, Heracles gaat het stadion zelfs uitbreiden, terwijl Twente het stadion nog altijd vol (naja bijna helemaal vol) heeft.. Joop haalt de hele club alleen onderuit.

  32. #4618
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Was sich liebt, das neckt sich. Supersneu voor alle Twentesupporters hier.

  33. #4619
    Chief
    Guest

    Standaard

    Iemand Pegasus al weer eens gesignaleerd? Ben toch benieuwd naar zijn financiële uitleg.

    Vind het sneu voor de Twente fans hier, maar ben blij dat die luchtballon van Munsterman eens geknapt is. Die man heeft de club achtergelaten waar hij de club destijds oppikte.

  34. #4620
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dit was precies 12 jaar geleden: http://www.nu.nl/sport/131573/fc-twente-failliet.html

    Nouja, onder de streep hebben we weldegelijk stappen voorwaarts gezet. Als we dit overleven, wat ik me niet anders kan voorstellen, zijn we er zeker wel op vooruit gegaan. Het had alleen zo veel mooier kunnen zijn, wat een wanbeleid..

  35. #4621
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Was sich liebt, das neckt sich. Supersneu voor de realistische Twentesupporters hier.
    Fixed.

  36. #4622
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.842
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Kut voor iedereen hier behalve Keiser en Pegasus.

  37. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Keiser ( 9 april 2015)

  38. #4623
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Schoon schip maken nu.

  39. #4624
    Microphone Assassin J-Roc's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2010
    Locatie
    Sunnyvale
    Berichten
    5.787
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Dit krijg je ervan als je je stadion naar uilenzeik vernoemd.

  40. #4625
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Om het even over het ontslag van Schreuder te hebben. Ik verwacht inderdaad dat hij zeer sterk staat.

     
    Het Uitvoeringsinstituut werknemersverzekeringen weigert toestemming voor opzegging van de arbeidsverhouding indien het aantal werknemers dat voor het ontslag wordt voorgedragen groter is dan het aantal arbeidsplaatsen dat komt te vervallen, tenzij de werkgever aannemelijk kan maken dat dit onvermijdelijk is.

    Dit aangevuld met de andere leden van artikel 4 laten zien dat hij er om bedrijfseconomische redenen niet uitgegooid kan worden, tenzij duidelijk kan worden aangetoond dat zijn salaris de financiële situatie van FC Twente in gevaar brengt en daarbij zou Twente dan ook geen nieuwe coach neer kunnen zetten. Aangezien dit onmogelijk is in het voetbal, zal hij er om deze reden dus niet uitgegooid kunnen worden.

     
    4. Indien de werkgever als grond voor opzegging van de arbeidsverhouding aanvoert, dat de relatie tussen de werknemer en de werkgever ernstig en duurzaam is verstoord, wordt de toestemming op die grond slechts verleend indien door de werkgever aannemelijk is gemaakt dat van zodanige verstoring inderdaad sprake is, en dat herstel van de relatie, al dan niet door middel van een overplaatsing van de werknemer binnen de onderneming, niet mogelijk is.

    Dit biedt een kleine ontsnapping voor Twente. Echter kan ik me niet voorstellen dat een rechter oordeelt dat de relatie dusdanig is verstoord dat hij ontslagen zou moeten worden. Zeker niet aangezien de verstoring slechts van één kant komt. Overplaatsing binnen de organisatie zou geen oplossing zijn hier, aangezien zijn salaris natuurlijk blijft drukken op de begroting.

    Zonder hier nog even een heel artikel neer te kwakken, kan een werknemer ook ontslagen worden bij dingen als werkweigering, nalatendheid, enz. Maar daar is in dit geval geen sprake van.

    De enige uitweg die ik zo zou kunnen vinden voor Twente is wanneer aannemelijk wordt geacht dat Schreuder op de hoogte had moeten zijn dat zijn salaris exorbitant hoog is en/of Munsterman niet gemachtigd was hem een contract aan te bieden en dus had moeten weten dat zijn contract niet rechtsgeldig was geweest. Ik acht de kans dat dit aannemelijk wordt geacht door de rechter zeer klein. Zeker aangezien vergelijkbare salarissen bij clubs met vergelijkbare begrotingen ook de ronde doen en je als werknemer verwacht dat de voorzitter gemachtigd is je een contract aan te bieden.

    Kortom, ik geef FC Twente weinig kans te slagen in de rechtbank tegenover Schreuder. Wellicht is het een beter idee om Munsterman aan te klagen die wel op de hoogte had moeten zijn dat hij geen contracten boven de €35.000 (wat ik hier uit het topic haal) had mogen aanbieden en dat hij hier vervolgd kan worden. Het zal echter niet leiden tot een ontslag van Schreuder.

  41. #4626
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Om het even over het ontslag van Schreuder te hebben. Ik verwacht inderdaad dat hij zeer sterk staat.

     
    Het Uitvoeringsinstituut werknemersverzekeringen weigert toestemming voor opzegging van de arbeidsverhouding indien het aantal werknemers dat voor het ontslag wordt voorgedragen groter is dan het aantal arbeidsplaatsen dat komt te vervallen, tenzij de werkgever aannemelijk kan maken dat dit onvermijdelijk is.

    Dit aangevuld met de andere leden van artikel 4 laten zien dat hij er om bedrijfseconomische redenen niet uitgegooid kan worden, tenzij duidelijk kan worden aangetoond dat zijn salaris de financiële situatie van FC Twente in gevaar brengt en daarbij zou Twente dan ook geen nieuwe coach neer kunnen zetten. Aangezien dit onmogelijk is in het voetbal, zal hij er om deze reden dus niet uitgegooid kunnen worden.

     
    4. Indien de werkgever als grond voor opzegging van de arbeidsverhouding aanvoert, dat de relatie tussen de werknemer en de werkgever ernstig en duurzaam is verstoord, wordt de toestemming op die grond slechts verleend indien door de werkgever aannemelijk is gemaakt dat van zodanige verstoring inderdaad sprake is, en dat herstel van de relatie, al dan niet door middel van een overplaatsing van de werknemer binnen de onderneming, niet mogelijk is.

    Dit biedt een kleine ontsnapping voor Twente. Echter kan ik me niet voorstellen dat een rechter oordeelt dat de relatie dusdanig is verstoord dat hij ontslagen zou moeten worden. Zeker niet aangezien de verstoring slechts van één kant komt. Overplaatsing binnen de organisatie zou geen oplossing zijn hier, aangezien zijn salaris natuurlijk blijft drukken op de begroting.

    Zonder hier nog even een heel artikel neer te kwakken, kan een werknemer ook ontslagen worden bij dingen als werkweigering, nalatendheid, enz. Maar daar is in dit geval geen sprake van.

    De enige uitweg die ik zo zou kunnen vinden voor Twente is wanneer aannemelijk wordt geacht dat Schreuder op de hoogte had moeten zijn dat zijn salaris exorbitant hoog is en/of Munsterman niet gemachtigd was hem een contract aan te bieden en dus had moeten weten dat zijn contract niet rechtsgeldig was geweest. Ik acht de kans dat dit aannemelijk wordt geacht door de rechter zeer klein. Zeker aangezien vergelijkbare salarissen bij clubs met vergelijkbare begrotingen ook de ronde doen en je als werknemer verwacht dat de voorzitter gemachtigd is je een contract aan te bieden.

    Kortom, ik geef FC Twente weinig kans te slagen in de rechtbank tegenover Schreuder. Wellicht is het een beter idee om Munsterman aan te klagen die wel op de hoogte had moeten zijn dat hij geen contracten boven de €35.000 (wat ik hier uit het topic haal) had mogen aanbieden en dat hij hier vervolgd kan worden. Het zal echter niet leiden tot een ontslag van Schreuder.
    Wat hebben deze 2 wetsartikelen te maken met de situatie rond Schreuder te maken?
    Bovendien maakt het natuurlijk weinig uit of een verstoring van de werkrelatie "van 1 kant komt"....

  42. #4627
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Munsterman is achteraf schurk-achtig knetter ondeugend geweest door teveel besluiten enkel en alleen te nemen.
    De club heeft een tijd lang de verkeerde naam gehad, in plaats van FC Twente had het dus FC Munsterman moeten zijn door al zijn beslissingen en besluiiten.

    Wat heeft de man gesterkt om zover te gaan zonder dat dat anderen argwaan kregen??????????
    Terwijl hij zelf al wist in 2011 dat er stront aan de knikkers zaten.

  43. #4628
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kijk aan. Schreuder is bereid zijn contract naar beneden aan te passen.
    Waar het gisteren volgens Jansen nog allemaal onzin.
    Wat een gekonkel zeg...
    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...aris_in__.html

  44. #4629

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zo te lezen is Keiser eindelijk om. Zou tijd worden.

  45. #4630

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    @deBankzitter: Heftig: bijltjesdag bij fct. Alle scouts zijn de wacht aangezegd. Drama tekent zich steeds meer af

  46. #4631

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    @voetbalzonenl: BREAKING: FC Twente krijgt opnieuw 3 punten in mindering in de Eredivisie. De club zakt naar 34 punten en staat nu elfde.

  47. #4632
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.842
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Tja alsof dat nu nog wat uitmaakt.

  48. #4633
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    FP:

    FC Twente krijgt andermaal drie punten in mindering
    Vrijdag, 10 april 2015 om 09:49
    FC Twente is opnieuw bestraft door de licentiecommissie van de KNVB. De Enschedese club kreeg op 4 maart al drie punten in mindering, vanwege het niet halen van een normstelling in het plan van aanpak. Nu, zo’n vijf weken later, komen er andermaal drie strafpunten bij. FC Twente staat nu op 34 punten en zakt een plaats op de ranglijst. Het staat nu elfde, onder FC Groningen.
    /
    Woensdag zei directeur Gerald van den Belt al dat hij er rekening mee hield, dat FC Twente opnieuw punten in mindering zou krijgen. Twee dagen later is die verwachting uitgekomen en zakt de club verder op de ranglijst. Van den Belt zegt op de clubwebsite dat de straf pijnlijk en vervelend is voor FC Twente. Toch komt het niet onverwacht: de huidige normstellingen zijn volgens hem te ambitieus en het nieuwe plan van aanpak moet meer lucht verschaffen.

    Voor het volledige financiële herstel trekt FC Twente meer tijd uit, legt Van den Belt uit. “Om precies te zijn twee seizoenen. Dat neemt niet weg dat ook dit plan zeer strakke taakstellingen heeft. Die moeten we koste wat kost naleven, we kunnen ons niet opnieuw een misstap veroorloven.” De club betaalt andermaal de prijs voor de wens snel uit de gevreesde Categorie 1 te geraken. “Bij een volgende misstap komt onze licentie serieus in gevaar. Ook daarom is het goed dat we een nieuw plan van aanpak hebben geschreven en dit, na controle van de accountant, inmiddels hebben ingediend. Deze ligt momenteel ter goedkeuring bij de KNVB.”

  49. #4634

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Tja alsof dat nu nog wat uitmaakt.
    Nja plek 8 kunnen ze nu ook wel bijna vergeten. Dus maakt zeker wat uit.

  50. #4635
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Hoe vaak kunnen ze eigenlijk nog punten aftrek krijgen? Nog maar 8 punten boven de streep nu.

Pagina 103 van 176 EersteEerste ... 35393101102103104105113153 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •