Pagina 115 van 176 EersteEerste ... 1565105113114115116117125165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.131 t/m 5.175 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #5131
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente kan dan jaarlijks rond de 4 miljoen aan kosten besparen doordat het stadion in een stichting gaat.
    Mede hierdoor zullen een enkele schuldeisers een deel van de schuld kwijtschelden
    Daarnaast zijn aflossingstermijnen opgerekt met daarbij een lagere rente

  2. #5132
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Een faillissement en het intrekken van de licentie lijkt hiermee voorkomen.
    Door de garantstelling kan FC Twente dan zelf weer gaan lenen om de verdere stappen die nodig zijn om weer richting categorie 2 te kunnen gaan.
    Laatst gewijzigd door Keiser; 30 november 2015 om 18:29

  3. #5133
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De 17 miljoen schuld wordt omgezet in een garantie stelling van maximaal 32 miljeon, maar daar moet op 14 december mee duidelijkheid over komen.
    Ja, goed plan. Ik ben schuldeiser van 17 miljoen en dat ruil ik in voor een borgstelling van 32 miljoen. Als ik er niet aan mee doe ben ik die 17 miljoen krijt en als ik er wel aan mee doe ben ik, in het ergste geval, 32 miljoen kwijt. Schijnbare winst van 17 miljoen tegen een schijnbaar verlies van 32 miljoen.

    Ik weet niet, maar volgens mij kan je beter staatsloten kopen in dit geval.

  4. #5134
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Bij RTV Oost verwoorden ze het goed;

    Risico's tegen elkaar afwegen

    De nieuwe garantstelling van 32 miljoen komt in de plaats van de uitstaande lening van 17 miljoen. In het voorstel aan de gemeenteraad staat: "Het gaat om het afwegen van de kans op het inroepen van de garantstelling tegenover de vermoedelijke oninbaarheid van de bestaande lening".
    Dat schreef ik al hierboven. Schijnbare winst van 17 miljoen tegen een schijnbaar verlies van 32 miljoen. Vreemd dat de gemeente niet wil weten wie of wat die schuld in de nieuw te vormen stichting gaat overnemen. Stemming is 14 december. Ik weet het niet, maar dit lijkt me gokken op het niveau van een rentederivaat.

  5. #5135
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het wordt al iets duidelijker op de website van TCTubantia......

    Terugbetalen
    Met de garantstelling van 32 miljoen euro van de gemeente kan de club bij een bank geld lenen. Daarmee kan FC Twente een aantal andere schuldeisers afkopen en de gemeente de 17 miljoen terugbetalen.

  6. #5136
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @ Radicofani Zie post 5132
    Laatst gewijzigd door Keiser; 30 november 2015 om 19:05

  7. #5137
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Geen idee wat mijn post van september 2012 hier mee te maken heeft.

  8. #5138
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Dementie

  9. #5139
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    FC Twente kan dan jaarlijks rond de 4 miljoen aan kosten besparen doordat het stadion in een stichting gaat.
    Mede hierdoor zullen een enkele schuldeisers een deel van de schuld kwijtschelden
    Daarnaast zijn aflossingstermijnen opgerekt met daarbij een lagere rente
    Haha, tijdje terug liep je nog te roepen dat een eigen stadion de redding was voor de club.

  10. #5140
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Haha, tijdje terug liep je nog te roepen dat een eigen stadion de redding was voor de club.
    Net als Munsterman. Twente zou wel schulden maken, maar ze waren wel eigenaar van hun stadion wat heel lucratief was, in tegenstelling tot clubs als Ajax. Jaja, groot visionair die man.

  11. #5141
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Joop zijn dream is helaas niet uitgekomen.

  12. #5142
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    @ Radicofani Zie post 5132
    Ik snap het belang van de gemeente niet zo. Je ruilt 17 miljoen schuld in tegen een borgstelling van 32 miljoen om in ieder geval je 17 miljoen terug te krijgen. FC Twente lacht zich de vouwen uit de broek. Die kunnen 32-17=15 miljoen geleend geld aanwenden om de schulden verder te saneren in de wetenschap dat als het niet lukt de gemeente die 32 miljoen zal betalen. Dan kan je inderdaad stellen dat de proflicentie gered is m.b.v. gemeenschapsgeld. Linksaf of rechtsaf, of het nu wel of niet goed gaat, de licentie is gered en wie het in ieder geval niet gaat betalen als het toch mis gaat is ook al duidelijk; FC Twente.

  13. #5143
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik snap het belang van de gemeente niet zo. Je ruilt 17 miljoen schuld in tegen een borgstelling van 32 miljoen om in ieder geval je 17 miljoen terug te krijgen. FC Twente lacht zich de vouwen uit de broek. Die kunnen 32-17=15 miljoen geleend geld aanwenden om de schulden verder te saneren in de wetenschap dat als het niet lukt de gemeente die 32 miljoen zal betalen. Dan kan je inderdaad stellen dat de proflicentie gered is m.b.v. gemeenschapsgeld. Linksaf of rechtsaf, of het nu wel of niet goed gaat, de licentie is gered en wie het in ieder geval niet gaat betalen als het toch mis gaat is ook al duidelijk; FC Twente.
    Gemeente Enschede heeft FC Twente natuurlijk op diverse andere vlakken hard nodig he. Ze zijn 1 van de publiekstrekkers van de regio op amusementsvlak. Al is het tegenwoordig amusement op een andere manier.

    Eigenlijk doet Enschede wat Eindhoven ook deed, behalve dat Enschede er echt een lening van maakt terwijl PSV voor een idioot hoog bedrag wat grond cadeau deed.

  14. #5144
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Niks doen en afwachten is ook gokken dat de 17 mijloen terug komt.
    De gemeente kan bij niks doen allicht fluiten naar de 17 miljoen indien de club failliet zou gaan.
    Elkaar helpen mag toch.

  15. #5145
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gemeente Enschede heeft FC Twente natuurlijk op diverse andere vlakken hard nodig he. Ze zijn 1 van de publiekstrekkers van de regio op amusementsvlak. Al is het tegenwoordig amusement op een andere manier.

    Eigenlijk doet Enschede wat Eindhoven ook deed, behalve dat Enschede er echt een lening van maakt terwijl PSV voor een idioot hoog bedrag wat grond cadeau deed.
    Maar op welke wijze werd de gemeente daar dan beter aan? Binnen de Veste deed FC Twente nagenoeg alles in eigen beheer. Ik zie het niet zo eigenlijk, net zoals overigens bij alle andere clubs.

  16. #5146
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar op welke wijze werd de gemeente daar dan beter aan? Binnen de Veste deed FC Twente nagenoeg alles in eigen beheer. Ik zie het niet zo eigenlijk, net zoals overigens bij alle andere clubs.
    Zonder Twente verlies je een hoop mensen die naar de stad of de regio komen. En dat kost je als gemeente uiteindelijk ook weer een hoop. Neemt niet weg dat de gemeente nu wel erg onverantwoord een hoop geld ''cadeau'' doet.

  17. #5147

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    al met al is de gemeente slechter uit. Gebeurde bij PSV ook met de aankoop van een stukje grond en ik denk recent bij Groningen ook, de gemeente hier heeft het onderhoud ofzo afgekocht en dit bij de FC onder gebracht. Hierdoor kon Groningen het investeringsfonds herfinancieren. Ging hier overigens niet om 32 miljoen.

    Blijft natuurlijk overeind staan dat de relatie tussen Twente en Doyen nog niet is uitgezocht cq beoordeeld. Ik zou als gemeente zijnde eerst dit onderzoek afwachten. Stel de licentiecommissie beslist dat Twente teruggezet wordt naar de eerste divisie, hoe gaat het dan met de 32 miljoen garantstelling? Weet iemand hier wat er in dat geval gebeurd? Keiser?

  18. #5148
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik zou het aan anderen vragen, Keiser zijn antwoorden hebben over het algemeen weinig met de vraag te maken.

  19. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bob Sacamano ( 1 december 2015),Johan C ( 1 december 2015)

  20. #5149

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Tja, dat zou kunnen, weet ik niet. Maar de vraag was uiteraard niet alleen Keiser, maar voor iedereen die de vraag goed kan beantwoorden.

  21. #5150
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    al met al is de gemeente slechter uit. Gebeurde bij PSV ook met de aankoop van een stukje grond en ik denk recent bij Groningen ook, de gemeente hier heeft het onderhoud ofzo afgekocht en dit bij de FC onder gebracht. Hierdoor kon Groningen het investeringsfonds herfinancieren. Ging hier overigens niet om 32 miljoen.

    Blijft natuurlijk overeind staan dat de relatie tussen Twente en Doyen nog niet is uitgezocht cq beoordeeld. Ik zou als gemeente zijnde eerst dit onderzoek afwachten. Stel de licentiecommissie beslist dat Twente teruggezet wordt naar de eerste divisie, hoe gaat het dan met de 32 miljoen garantstelling? Weet iemand hier wat er in dat geval gebeurd? Keiser?
    Ik zat met dezelfde vragen, maar kan er niets over vinden. Ik neem aan dat er wel een aantal voorbehouden zijn gemaakt.

  22. #5151
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik zou het aan anderen vragen, Keiser zijn antwoorden hebben over het algemeen weinig met de vraag te maken.
    Mochten we in het vervolg momus ergens nodig hebben, dan rammelen we voortaan met een oude emmer; knikei, oud wijf, zeurkous dat je dur bent.

  23. The Following 2 Users Say Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Bob Sacamano ( 1 december 2015),Sam_Vitesse ( 1 december 2015)

  24. #5152
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De gemeente heeft wel een aantal eisen staan tegenover FC Twente;
    Zo moet FC Twente onder andere de tv rechten opbrengsten, sponsorinkomsten, transfergelden/vergoedingen en bepaalde inkomsten uit de business seats verpanden.
    Ook met grote transfers boven de 4 miljoen winst wil de gemeente dat FC Twente een bepaald bedrag in een depot gaat storten.
    Ook de eventuele winst per jaar wordt afgeroomd en mogen commissarissen geen eigen geld in speler s meer steken.
    Zo zijn er tal van eisen waaraan FC Twente moet voldoen.

  25. #5153
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Eigenlijk doet Enschede wat Eindhoven ook deed, behalve dat Enschede er echt een lening van maakt terwijl PSV voor een idioot hoog bedrag wat grond cadeau deed.
    Overeenkomsten die zijn er, net als met élke andere stad, maar je suggereert nu dat deze deal, opnieuw een transactie (niet de 1e van de gemeente Enschede), beter valt uit te leggen dan die in Eindhoven. PSV had iets om te verkopen, er werden gelijktijdig voor 30 miljoen leningen uitgeschreven (Philips, ASML, VDL) en indien PSV deze constructie had gedaan bij een commerciële partij, dan was men een paar ton meer kwijt per jaar aan rente (erfpacht). Dat laatste staat ter discussie, niet de waarde van de grond dat cadeau werd gedaan. Ben jij taxateur? Die is gewoon bepaald door een onafhankelijke taxateur.

    Bij Twente zoals ik nu lees gaan ze garant staan om hun eigen lening in ieder geval toch hopelijk te kunnen incasseren. Terwijl er nog altijd kan gebeuren dat ze óf de licentie kwijt raken óf degraderen. Dat kan Enschede wel garant staan, maar Twente kan niet aan haar verplichtingen voldoen indien je speelt tegen Helmond, Almere en Fortuna.

  26. #5154
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Overeenkomsten die zijn er, net als met élke andere stad, maar je suggereert nu dat deze deal, opnieuw een transactie (niet de 1e van de gemeente Enschede), beter valt uit te leggen dan die in Eindhoven. PSV had iets om te verkopen, er werden gelijktijdig voor 30 miljoen leningen uitgeschreven (Philips, ASML, VDL) en indien PSV deze constructie had gedaan bij een commerciële partij, dan was men een paar ton meer kwijt per jaar aan rente (erfpacht). Dat laatste staat ter discussie, niet de waarde van de grond dat cadeau werd gedaan. Ben jij taxateur? Die is gewoon bepaald door een onafhankelijke taxateur.

    Bij Twente zoals ik nu lees gaan ze garant staan om hun eigen lening in ieder geval toch hopelijk te kunnen incasseren. Terwijl er nog altijd kan gebeuren dat ze óf de licentie kwijt raken óf degraderen. Dat kan Enschede wel garant staan, maar Twente kan niet aan haar verplichtingen voldoen indien je speelt tegen Helmond, Almere en Fortuna.
    Garant staan voor 32 miljoen is best fucked up als Twente binnen een paar maandjes degradeert. Dan gaan ze natuurlijk nooit aan hun verplichtingen kunnen voldoen en is de gemeente in plaats van 17 miljoen, 32 miljoen kwijt.

  27. #5155
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De club is echt wel bezig voor komende jaren, ook een eventuele degradatie wordt natuurlijk meegenomen en overwogen om door te kunnen gaan.
    Mensen je kunt van alles bedenken, je kunt hier zowel positief/negatief over schrijven maar je voelt aan alles dat deze club wil en zal overleven.

  28. #5156
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Je 'voelt' aan alles dat FC Twente er een enorme teringzooi van gemaakt heeft.

  29. #5157
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik snap de negativiteit hier niet zo, volgens mij mag je de handen dicht knijpen dat de gemeente zoveel waarde hecht aan de club Twente dat ze dit risico aanvaardbaar vindt. Zoveel opties heeft Twente niet.

    Dat gezuig op Keiser in dit topic begint ook knap vermoeiend te worden trouwens.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 1 december 2015 om 11:59

  30. #5158
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Garant staan voor 32 miljoen is best fucked up als Twente binnen een paar maandjes degradeert. Dan gaan ze natuurlijk nooit aan hun verplichtingen kunnen voldoen en is de gemeente in plaats van 17 miljoen, 32 miljoen kwijt.
    Zo snel zal de gemeente het niet kwijt zijn maar nu een lastenverlichting van 4 miljoen is wenselijk en noodzakelijk maar over enkele maanden kan men daar serieus rekening gaan houden hoe ze het gaan oplossen indien ze miljoenen minder tv-gelden ontvangen.

  31. #5159
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gezuig van Keiser bedoel je neem ik aan?

  32. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Johan C ( 1 december 2015)

  33. #5160
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Gezuig van Keiser bedoel je neem ik aan?
    Leer moment.

    Probeer eens iets van je leven te maken enorme paardeknlul.

  34. #5161
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Leer moment.

    Probeer eens iets van je leven te maken enorme paardeknlul.
    Durf met zekerheid te zeggen dat ik al meer gemaakt heb in het leven dan jij.

  35. #5162
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Durf met zekerheid te zeggen dat ik al meer gemaakt heb in het leven dan jij.
    Ik zou er niet om wedden als ik jou was.

  36. #5163
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik zou er niet om wedden als ik jou was.
    Praatjes vullen geen gaatjes, nepperd.

  37. #5164
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Praatjes vullen geen gaatjes, nepperd.
    Daar val je al om.

  38. #5165
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik snap de negativiteit hier niet zo, volgens mij mag je de handen dicht knijpen dat de gemeente zoveel waarde hecht aan de club Twente dat ze dit risico aanvaardbaar vindt. Zoveel opties heeft Twente niet.

    Dat gezuig op Keiser in dit topic begint ook knap vermoeiend te worden trouwens.
    Welke negativiteit?

  39. #5166

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De club is echt wel bezig voor komende jaren, ook een eventuele degradatie wordt natuurlijk meegenomen en overwogen om door te kunnen gaan.
    Mensen je kunt van alles bedenken, je kunt hier zowel positief/negatief over schrijven maar je voelt aan alles dat deze club wil en zal overleven.
    Hou toch eens op met je onzin. Ze overleven alleen maar dankzij anderen ja. Die club wordt echt veel te vaak gered door de gemeente. Over 15 jaar zullen we wel weer bezig zijn.

  40. #5167
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik snap de negativiteit hier niet zo, volgens mij mag je de handen dicht knijpen dat de gemeente zoveel waarde hecht aan de club Twente dat ze dit risico aanvaardbaar vindt. Zoveel opties heeft Twente niet.

    Dat gezuig op Keiser in dit topic begint ook knap vermoeiend te worden trouwens.
    De waarde die de gemeente aan FC Twente hecht, is het geld wat ze nog tegoed hebben van de club. Zoveel opties heeft de gemeente niet.

    Jullie delen samen je naïviteit, dus begrijp je opmerking wel.

  41. #5168
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    De waarde die de gemeente aan FC Twente hecht, is het geld wat ze nog tegoed hebben van de club. Zoveel opties heeft de gemeente niet.
    Dat doet niets af aan het feit dat de gemeente waarde hecht aan het voortbestaan van Twente.

    Jullie delen samen je naïviteit, dus begrijp je opmerking wel.
    Aldus de man die al vier jaar lang blind achter Cruijff aanloopt.

  42. #5169
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik snap de negativiteit hier niet zo, volgens mij mag je de handen dicht knijpen dat de gemeente zoveel waarde hecht aan de club Twente dat ze dit risico aanvaardbaar vindt. Zoveel opties heeft Twente niet.

    Dat gezuig op Keiser in dit topic begint ook knap vermoeiend te worden trouwens.
    Welke negativiteit?

  43. #5170
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.950
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Aldus de man die al vier jaar lang blind achter Cruijff aanloopt.
    Zesenveertig jaar.

  44. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    qsh0x ( 1 december 2015)

  45. #5171
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zesenveertig jaar.
    Touché.

  46. The Following User Says Thank You to qsh0x For This Useful Post:

    Keiser ( 1 december 2015)

  47. #5172
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Garant staan voor 32 miljoen is best fucked up als Twente binnen een paar maandjes degradeert. Dan gaan ze natuurlijk nooit aan hun verplichtingen kunnen voldoen en is de gemeente in plaats van 17 miljoen, 32 miljoen kwijt.
    Wat is de waarde dan van dat pandrecht dat de gemeente op het stadion krijgt?

  48. #5173
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.081
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik snap de negativiteit hier niet zo, volgens mij mag je de handen dicht knijpen dat de gemeente zoveel waarde hecht aan de club Twente dat ze dit risico aanvaardbaar vindt. Zoveel opties heeft Twente niet.

    Dat gezuig op Keiser in dit topic begint ook knap vermoeiend te worden trouwens.
    Welke negativiteit?

  49. #5174
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Wat is de waarde dan van dat pandrecht dat de gemeente op het stadion krijgt?
    Staat goed naar de burgerij toe mocht je dat na een paar maand moeten gaan uitleggen aan de burgerij waarom het toch is misgegaan.

  50. #5175
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Wat is de waarde dan van dat pandrecht dat de gemeente op het stadion krijgt?
    Als Twente failliet is of opnieuw moet beginnen bij de amateurs is dat stadion natuurlijk waardeloos. Dat geldt eigenlijk voor (bijna) alle voetbalstadions in Nederland. Daar valt alleen geld mee te verdienen als er een club in speelt en liefst nog op het hoogste niveau ook.

Pagina 115 van 176 EersteEerste ... 1565105113114115116117125165 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •