Pagina 124 van 176 EersteEerste ... 2474114122123124125126134174 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.536 t/m 5.580 van 7909

Discussie: Twente Nieuws

  1. #5536
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Heeft FC Twente zelf ooit beweerd dat de documenten vals zijn? Volgens mij niet, de straf is ook geaccepteerd zonder in beroep te gaan; dat doe je natuurlijk nooit als de straf gebaseerd is op niet bestaande of gemanipuleerde contracten.. Dat hele Doyen stinkt aan alle kanten.
    Ja, eens. Makkelijkste manier om het voor Twente te weten te komen is het natuurlijk vragen aan Joop en Aldo. Eikels

  2. #5537
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente heeft alles geslikt zoals het op hen af kwam.
    Dat Doyen nu opnieuw melding maakt van manipulatie is op zich een slechte zaak ten opzichte van de KNVB en ten aan zien van FC Twente en de straf die de KNVB aan FC Twente heeft opgelegd.

    Al deze Doyen info komt van een site die Footbal Leaks heet en derhalve in feite nu ook partij is geworden zonder het zelf te beseffen.

  3. #5538
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zekus.

  4. #5539
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Van Leeuwen wil de transfersom van 2,4 miljoen euro niet bevestigen, wel zegt hij: "We kunnen er niets van gebruiken. Doodzonde? Ja, natuurlijk", aldus de technisch directeur tegenover FOX Sports. "Renato was een belangrijke speler voor ons. Hij had ons in de toekomst zeker een hoop kunnen brengen, op allerlei gebieden."

    "Maar het moet: we staan met de rug tegen de muur. We moeten transferopbrengsten gaan genereren", aldus Van Leeuwen, die de eerste 4,8 miljoen euro aan transferinkomsten in een depot moet reserveren. Dat is onderdeel van een afspraak van het reddingsplan van de gemeente Enschede.

  5. #5540
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Heeft FC Twente zelf ooit beweerd dat de documenten vals zijn? Volgens mij niet, de straf is ook geaccepteerd zonder in beroep te gaan; dat doe je natuurlijk nooit als de straf gebaseerd is op niet bestaande of gemanipuleerde contracten.. Dat hele Doyen stinkt aan alle kanten.
    Probleem was natuurlijk dat Twente niet kon aantonen dat ze vals waren. Evenmin kon de KNVB aantonen dat ze echt waren. Als ik het goed heb zijn de documenten zelf ook niet de reden achter de straf, maar het ontbreken van openheid in de hele zaak is het punt waar de KNVB over valt. En dat onjuist of onvolledig meewerken is doorgezet naar de tuchtcommissie.

  6. #5541
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Lijkt me stug dat niet te bewijzen valt dat emails vals zijn. En zolang de KNVB niet aangeeft dat ze de emails gebruiken, hoeven zij niks te bewijzen.

  7. #5542
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Lijkt me stug dat niet te bewijzen valt dat emails vals zijn. En zolang de KNVB niet aangeeft dat ze de emails gebruiken, hoeven zij niks te bewijzen.
    Valt zeker niks tebeleven in de arena?

  8. #5543
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Lijkt me stug dat niet te bewijzen valt dat emails vals zijn. En zolang de KNVB niet aangeeft dat ze de emails gebruiken, hoeven zij niks te bewijzen.
    Exact.

  9. #5544
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Stefan Thesker. Bekende discoganger geweest.
    Dit is een nieuwe verdediger die FC Twente moet helpen de achterhoede te versterken.
    Deze speler is 24 jaar en heeft in het verleden al in de jeugd opleiding van en bij FC Twente gespeeld.
    Gehuurd tot aan het einde van dit seizoen met een optie tot koop.

  10. #5545
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Topper.

  11. The Following User Says Thank You to Destroy For This Useful Post:

    Keiser (28 januari 2016)

  12. #5546
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ted van Leeuwen zeer blij rond 00.00 uur afgelopen nacht.
    Ted denkt dan gelijk dat Ziyech heerlijk in zijn FC Twente-pyama onder zijn FC Twente-dekbed ligt te dromen over de tweede seizoen s helft van en bij FC Twente.

  13. #5547
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Bij Thesker is afgelopen dinsdag een tumor verwijderd.
    Welk een drama deze speler en zijn familie uit het niets is overkomen doet een ieder pijn.

  14. #5548
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente en Hake gaan samen door.
    Ook Thesker is herstellende en zal binnen niet al te lange tijd weer met trainen beginnen.

  15. #5549
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Hoe lang kan deze club nog ongestraft aankloten? Zou toch bizar zijn wanneer ze hier wéér mee weg kunnen komen.

    FC Twente vraagt licentiecommissie KNVB en gemeente om uitstel

    11-02-2016

    FC Twente ziet zich helaas genoodzaakt om de KNVB-licentiecommissie en de gemeente Enschede om uitstel te vragen voor het aanleveren van belangrijke gegevens. De afgesproken deadlines blijken niet haalbaar.

    Op dit moment zijn er twee onafhankelijke onderzoeken gaande naar enerzijds de governance en de financiën en anderzijds naar de handelswijze op transfergebied. Deze diepgaande onderzoeken hebben tijd nodig en kunnen pas afgerond worden na de eerder afgesproken deadlines. De uitkomsten van beide onderzoeken zijn naar verwachting begin maart beschikbaar. De uitkomsten kunnen mogelijk ook financiële consequenties tot gevolg hebben die vervolgens weer verwerkt moeten worden in zowel de halfjaarcijfers naar de KNVB als in de risico- en liquiditeitsprognose naar de gemeente.

    Interim-directeur Onno Jacobs: “De situatie van FC Twente is op dit moment nog steeds heel complex en zorgelijk. We zijn bezig met een operatie waarbij we orde op zaken stellen. De resultaten van de onafhankelijke onderzoeken die op dit moment nog uitgevoerd worden zijn daarbij van doorslaggevend belang. De voortgang van die onderzoeken laten op dit moment zien dat we de afgesproken deadlines niet kunnen halen.”

    Met de gemeente Enschede is de deadline afgesproken van 15 februari 2016. Op deze datum zou er zekerheid verstrekt worden over het nakomen van de harde voorwaarden die verbonden zijn aan het verlenen van de gemeentelijke garantstelling. En op 1 maart staat de deadline voor het aanleveren van de definitieve halfjaarcijfers bij de KNVB.

    “We werken aan een gezonde toekomst én we werken aan het opruimen en oplossen van de ontstane situatie uit het verleden. Het een kan niet zonder het ander. We moeten eerst schoon schip maken om van daaruit weer verder te kunnen. Daarom zien we ook uit naar begin maart. Dan worden de onderzoeksresultaten en aanbevelingen bekend. Omdat we op dit moment eenvoudigweg nog niet alle (financiële) consequenties kunnen overzien, kunnen we niet anders dan om dit uitstel verzoeken. We realiseren ons dat we in deze periode veel vragen aan inlevingsvermogen, flexibiliteit en begrip van alle betrokken partijen. Voor onszelf en onze partners en supporters maar zeker ook van de KNVB en de gemeente”, aldus Jacobs

    FC Twente is in afwachting van de besluitvorming hierover door de KNVB-licentiecommissie, wanneer de commissie hierover een uitspraak doet is niet bekend. Ook de gemeenteraad van Enschede zal nog moeten beoordelen of zij dit uitstel wil verlenen.

  16. #5550
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Waar een wil = is een weg.

  17. #5551

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Word weer tijd voor punten in mindering.

  18. #5552
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Hebben ze niets van geleerd. Gewoon terugzetten.

  19. #5553
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Je hebt werk en rust tijden nodig. Haastige speod = zelden goed

    Vooral de nieuwe mensen die bij FC Twente werken hebben het zwaar , er is er al 1 ziek thuis waardoor er voor anderen opnieuw extra werk naar hun toe komt.

  20. #5554
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Idd, doe maar rustig aan joh. Geen haast.

  21. #5555
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Denk niet dat de KNVB dit toe kan staan, zal dan wel 12 punten eraf gaan of terug worden gezet naar de Jupiler.

  22. #5556
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Denk niet dat de KNVB dit toe kan staan, zal dan wel 12 punten eraf gaan of terug worden gezet naar de Jupiler.
    Indien Twente goed kan aangeven waarom ze deze deadline niet kunnen halen, dan zal er wel enige coulance zijn bij de KNVB. Ik heb het idee als ik het stuk lees dat er met name problemen zijn met de verstrekking van informatie bij derden.

  23. The Following User Says Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Keiser (12 februari 2016)

  24. #5557
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Is het niet zo dat FC Twente alle grenzen van redelijkheid al ruimschoots heeft opgezocht. Bond heeft met geen club in de historie zoveel coulance gehad als met FC Twente.

  25. #5558
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Is het niet zo dat FC Twente alle grenzen van redelijkheid al ruimschoots heeft opgezocht. Bond heeft met geen club in de historie zoveel coulance gehad als met FC Twente.
    Dat is natuurlijk waar maar op dit moment een nieuwe directie die de rotzooi van vroeger mag opruimen. Indien ze goed kunnen onderbouwen waarom ze deze deadline niet halen, dan is er bij mij wel begrip voor. Het is voor mij ook niet geheel duidelijk wat door nu exact de reden voor is.

  26. The Following 2 Users Say Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Peerk (13 februari 2016),Radicofani (12 februari 2016)

  27. #5559
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk waar maar op dit moment een nieuwe directie die de rotzooi van vroeger mag opruimen. Indien ze goed kunnen onderbouwen waarom ze deze deadline niet halen, dan is er bij mij wel begrip voor. Het is voor mij ook niet geheel duidelijk wat door nu exact de reden voor is.
    De huidige directie wil geheel schoon schip maken en niet, zoals eerdere FC Twente bestuurders, een pleistertje plakken en hopen dat de infectie uitblijft. Dat is natuurlijk te prijzen al snap ik wel dat buitenstaanders er een beetje raar tegenaan kijken. Ik denk oprecht, en niet als FC Twente supporter, dat het veel beter is alle shit boven te krijgen zodat Twente verder kan. Deze directie werkt daar écht hard aan en ik hoop als voetballiefhebber dat FC Twente wat meer tijd krijgt. Daar is iedereen bij gebaat.

  28. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    TwenteTom (15 februari 2016)

  29. #5560
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    De huidige directie wil geheel schoon schip maken en niet, zoals eerdere FC Twente bestuurders, een pleistertje plakken en hopen dat de infectie uitblijft. Dat is natuurlijk te prijzen al snap ik wel dat buitenstaanders er een beetje raar tegenaan kijken. Ik denk oprecht, en niet als FC Twente supporter, dat het veel beter is alle shit boven te krijgen zodat Twente verder kan. Deze directie werkt daar écht hard aan en ik hoop als voetballiefhebber dat FC Twente wat meer tijd krijgt. Daar is iedereen bij gebaat.
    Iedereen? FC Twente.

  30. #5561
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Iedereen? FC Twente.
    En supporters, sponsoren, geldschieters, schuldeisers, banken, personeel, toeleveranciers, enz....

  31. #5562

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    En supporters, sponsoren, geldschieters, schuldeisers, banken, personeel, toeleveranciers, enz....
    Geldschieters doen het uit liefde voor de club of eigen belang. Geen medelijden mee.
    banken: is bedrijfsrisico en zullen om hun risico af te dekken een tegenprestatie (rente) verlangen. Geen medelijden mee.
    sponsoren: zie banken ipv rente, krijgen ze naambekendheid als tegenprestatie. Geen medelijden mee.
    schuldeisers en toeleveranciers : hebben Twente vast al wel als dubieuze debiteur opgenomen en met name de toeleveranciers zullen vooraf (een deel van) hun geld willen hebben. Geen medelijden mee.
    supporters en personeel (buiten de spelers en directie dan) heb ik dan wel medelijden mee, ondanks dat ik Twente weinig gun.

  32. #5563
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dus als je iemand als dubieus bestempelt, maakt het (ethisch gezien) niet meer uit of die iemand betaalt?

  33. The Following 2 Users Say Thank You to Peerk For This Useful Post:

    DonK (13 februari 2016),Radicofani (14 februari 2016)

  34. #5564
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ach -ach, neeng - neeng, je lult es weer stevig uit je nek.

  35. #5565

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Dus als je iemand als dubieus bestempelt, maakt het (ethisch gezien) niet meer uit of die iemand betaalt?
    Dat is niet wat ik zeg. Als jij nu toeleverancier bent van de V&D, wat wil je voor garantie hebben? Dat geldt ook voor Twente op dit moment. Maar ook voor de schuldeisers (privaat, dan), geldt dat ze een prestatie hebben geleverd en waar ze nog niet voor betaald zijn. En dan kan het zijn dat een klant omvalt: m.a.w. bedrijfsrisico. Is iets anders dan met bijvoorbeeld de belastingdienst (publiek rechterlijk), vloeit voort uit de wetgeving.

    Keiser, kom met een argument waarom ik uit mijn nek lul.

  36. #5566
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Keiser, kom met een argument waarom ik uit mijn nek lul.

    Je kunt weten dat er meerdere onderzoeken lopen bij en in FC Twente die van dien aard zijn en door bestuurlijke instantie organen worden aangestuurd en meer tijd nodig hebben dan te velen van te voren dachten nodig te hebben.
    De meesten die veel voor het zeggen hebben lopen elkaar nu niet voor de voeten.
    Afhankelijk van de onderzoeken, bevindingen en resultaten zullen er pas doorslag gevende conclusies en maatregelen volgen.

  37. #5567
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Ach2 vraagt om een argument.

  38. #5568
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Is het niet zo dat FC Twente alle grenzen van redelijkheid al ruimschoots heeft opgezocht. Bond heeft met geen club in de historie zoveel coulance gehad als met FC Twente.
    De bond zelf is bezig met een onderzoek wat betekent dat je je eigen mensen toch niet in de weg gaat lopen:

    Update 8 januari 17.50 uur - Onafhankelijk onderzoek naar FC Twente van start gegaan
    De KNVB en FC Twente maken via de officiële kanalen bekend dat het onafhankelijk onderzoek naar de bestuurlijke organisatie bij de Tukkers deze vrijdag is gestart. Onderzoeker Ben Knüppe brengt de komende periode in opdracht van de licentiecommissie in kaart welke personen een bestuurlijke of toezichthoudende rol vertolkten bij onregelmatigheden die zich hebben voorgedaan bij Twente, zodat deze personen in de verdere toekomst geen dergelijke functie bij de club meer kunnen vervullen. Ook worden de huidige organisatie en structuur van Twente onderzocht en worden er aanbevelingen gedaan deze te verbeteren. Twente verleent volledige medewerking aan het onderzoek.

  39. #5569
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Geldschieters doen het uit liefde voor de club of eigen belang. Geen medelijden mee.
    banken: is bedrijfsrisico en zullen om hun risico af te dekken een tegenprestatie (rente) verlangen. Geen medelijden mee.
    sponsoren: zie banken ipv rente, krijgen ze naambekendheid als tegenprestatie. Geen medelijden mee.
    schuldeisers en toeleveranciers : hebben Twente vast al wel als dubieuze debiteur opgenomen en met name de toeleveranciers zullen vooraf (een deel van) hun geld willen hebben. Geen medelijden mee.
    supporters en personeel (buiten de spelers en directie dan) heb ik dan wel medelijden mee, ondanks dat ik Twente weinig gun.
    Dat jij er als tegenstander van de club FC Twente in het algemeen geen medelijden mee hebt doet niets af aan het belang van al de partijen die ik noem op een goede afloop. Al die partijen hebben belang bij een goede afloop en als de kans op een goede afloop toeneemt met het verlenen van uitstel op het aanleveren van de juiste gegevens, zijn die partijen daar dus bij gebaat. Of jij er nu wel of geen medelijden mee hebt. Dat was de stelling die ik hier neerknalde.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (14 februari 2016),Peerk (15 februari 2016)

  41. #5570

    Aangemeld
    14 maart 2014
    Berichten
    1.566
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dat jij er als tegenstander van de club FC Twente in het algemeen geen medelijden mee hebt doet niets af aan het belang van al de partijen die ik noem op een goede afloop. Al die partijen hebben belang bij een goede afloop en als de kans op een goede afloop toeneemt met het verlenen van uitstel op het aanleveren van de juiste gegevens, zijn die partijen daar dus bij gebaat. Of jij er nu wel of geen medelijden mee hebt. Dat was de stelling die ik hier neerknalde.
    Ik beredeneerde het vanuit economisch standpunt. Jij doet het vanuit gevoel. Al die partijen die jij noemt behalve de supporters zijn financieel gezien de sjaak maar hoort bij een bedrijfsrisico. Dus voor wie is het beter? Met jou argument kan er nooit meer een bedrijf failliet gaan.

  42. #5571
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Ik beredeneerde het vanuit economisch standpunt. Jij doet het vanuit gevoel. Al die partijen die jij noemt behalve de supporters zijn financieel gezien de sjaak maar hoort bij een bedrijfsrisico. Dus voor wie is het beter? Met jou argument kan er nooit meer een bedrijf failliet gaan.
    Elk bedrijf zal inspanningen verrichten een faillissement te voorkomen. Ook toeleveranciers zullen dat doen. Ik snap je afkeer van FC Twente, maar je verhaal raakt kant noch wal. Juist vanuit economisch standpunt zul je die inspanning willen doen. Ik begrijp je opmerking over gevoel dus ook niet. Ik ben juist rationeel en probeer uit te leggen waarom bepaalde groepen gebaat zijn bij dit eventuele uitstel. Jij brengt juist je gevoel binnen deze stelling met je afkeur van FC Twente.

  43. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (14 februari 2016),Peerk (15 februari 2016)

  44. #5572
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.990
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ach ach Bekijk bericht
    Ik beredeneerde het vanuit economisch standpunt. Jij doet het vanuit gevoel. Al die partijen die jij noemt behalve de supporters zijn financieel gezien de sjaak maar hoort bij een bedrijfsrisico. Dus voor wie is het beter? Met jou argument kan er nooit meer een bedrijf failliet gaan.
    Ieder failliet bedrijf kost uiteindelijk alle burger s geld.

  45. #5573
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Fraude in Twente. Het AD:
    FC Twente leidde KNVB om de tuin bij transfer Tadic
    Pro Shots
    Dusan Tadic. © Pro Shots
    FC Twente heeft bij de verkoop van Dusan Tadic 1,8 miljoen euro vergoeding voor het management van Tadic buiten de boeken gehouden. Zeven ton van dat bedrag is later uitbetaald via nepfacturen, die door Tadic' management werden ingediend. In totaal ging van de 13 miljoen transferopbrengst 3,6 miljoen euro naar het bureau Friends & Football (F&F), dat Tadic begeleidt. Dat blijkt uit documenten die in het bezit zijn van Tubantia. Daarbij gaat het om kopieën van mailverkeer tussen de directie en commissarissen van FC Twente, alsmede mailwisseling tussen de club en het management van Tadic.

    Bij de verkoop van Tadic in juli 2014 aan Southampton zijn er twee afzonderlijke contracten opgemaakt. In elk contract werd de helft van de exorbitant hoge bemiddelingskosten van 3,6 miljoen opgenomen. Het tweede contract werd geheimgehouden voor de KNVB. Het bedrag zou een seizoen later - in 2015-2016 - uitbetaald worden.

    Ziyech
    Twente wilde Hakim Ziyech van Heerenveen als opvolger van Tadic aantrekken, maar stond onder financieel toezicht van de voetbalbond. Als de KNVB had geweten dat de financiële positie van de club in werkelijkheid 1,8 miljoen euro slechter was dan door Twente gemeld, was de bond vrijwel zeker niet akkoord gegaan met het aantrekken van Ziyech.

    Daarom werd het tweede contract met F&F buiten de boeken gehouden. De tweede 1,8 miljoen kon om die reden niet zomaar worden overgemaakt. Directeur Gerald van den Belt van FC Twente moest helpen om een oplossing te verzinnen voor het deel van het contract met F&F, dat het duo Munsterman/Van der Laan voor de KNVB had verzwegen. Om de uitbetaling van het geheime tweede contract te rechtvaardigen, diende F&F vorig zomer bij Twente voor 712.500 euro nepfacturen in voor niet-verrichte werkzaamheden. Het restant, 1,1 miljoen euro, is op dit moment nog steeds niet betaald. Van den Belt, die nog niet eens bij Twente werkte toen de dubieuze afspraken met het management van Tadic werden gemaakt, zit sinds december ziek thuis.

  46. #5574
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Het lijkt mij toch zo langzamerhand wel einde verhaal te gaan worden...

  47. #5575
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    En van der Laan schier weer in de verdediging........ Iemand heeft vergeten om dit door te geven aan de KNVB en de situatie met al die facturen zijn veel complexer dan het in de kranten staat. Wat moet je er weer mee. Voor de vorm in ieder geval uitluiten van elke bestuursfunctie denkbaar in het betaald voetbal, samen met Munsterman. Veel meer kan je volgens mij niet.

  48. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  49. #5576
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die vd Belt heeft ook moedwillig boekhoudkundige constructies bedacht om de boel te bedoezelen. Natuurlijk was de situatie zo, maar hij had ook anders kunnen handelen. Weet ie zelf ook, anders zat ie niet zo'n tijd ziek thuis al.

  50. #5577
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Zie je helemaal verkeerd Momus. Keiser komt zo vertellen hoe het zit, snotneus.

  51. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Jan (16 februari 2016),Laird (16 februari 2016)

  52. #5578
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Nou.
    Benieuwd welke negatieve balans hij nou weer van stal haalt.

  53. #5579
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Die vd Belt heeft ook moedwillig boekhoudkundige constructies bedacht om de boel te bedoezelen. Natuurlijk was de situatie zo, maar hij had ook anders kunnen handelen. Weet ie zelf ook, anders zat ie niet zo'n tijd ziek thuis al.
    Ja, dat verbaasd mij ook en dat is nieuwe informatie voor mij. Dit verhaal kende ik al van omstreeks 19 januari, maar die constructie die v.d. belt heeft bedacht, daar krijg ik de vinger nog niet achter. Ik lees het op twee manieren eigenlijk. De constructie zelf heeft hij niets mee te maken, maar de afhandeling van de tweede betaling, daar is hij volgens mij wel bij betrokken geweest.

  54. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  55. #5580
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Buiten het feit dat dit natuurlijk absurde bedragen zijn als commissie, en je je moet afvragen wie hier beter aan is geworden, lijkt het er inderdaad sterk op dat van der Laan die van de Belt in al zijn naïviteit heeft meegetrokken in de nakende ondergang en als stromannetje heeft gebruikt.

    Verantwoordelijk
    FC Twente zegt in een reactie, dat de feiten bij de club al bekend waren en in januari zijn gemeld aan de onderzoekers, de KNVB en de gemeente Enschede. Van der Laan is zich van geen kwaad bewust. Hij zegt: “Ik heb na het afsluiten van de transfer van Dusan Tadic details aan de verantwoordelijken binnen FC Twente (lees: Van den Belt) doorgegeven voor verdere afwikkeling. Na enig tijd is gebleken dat men verzuimd heeft de KNVB in kennis te stellen van de extra commissie voor F&F. Ik heb hier zelf geen bemoeienis mee gehad, noch heb ik een anderen opdracht gegeven een en ander niet te melden.”

  56. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

Pagina 124 van 176 EersteEerste ... 2474114122123124125126134174 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3862
    Laatste bericht: 24 maart 2024, 19:19
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 16:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •